Diskuze k článku


  • fajt • 29. červnaec 2015

    až na ten závěr vcelku souhlas. ..-)

  • Alena • 29. červnaec 2015

    pan František Nevařil je excelentní ekonom a vše co napsal, je pravda vyslovená velmi srozumitelně a průzračně.
    Jen se divím, že v dnešní době ještě není cenzurován zvláště za toto:
    ……K tomu účelu mohou využívat jednotících prvků, které právě ostatním upírají. V prvé řadě po celém světě působícího bohatého a vlivného židovského etnika a sionismu opírajícího se o jednotnou vybájenou starozákonní ideologii vyvoleného národa (příslušníci ostatních – dnes zejména evropských národů – by si měli vzít příklad ze Židů, kteří naopak o homogenitu a stmelování vlastního „lidu“ usilují velmi důsledně). Tajné organizace svobodných zednářů jim všude zajišťují velmi spolehlivé, vlivné a osobně zainteresované kádrové rezervy ve všech oblastech lidského konání. ………
    Dnes jsou takové výroky pro naše placené pisálky označovány jako výroky
    islamofobů a více či méně latentních rasistů

  • jogín • 29. červnaec 2015

    Představa, že pádem dolaru se světová situace nějak změní je zásadní omyl. Místo tištění dolarů a směny za reálný majetek nastoupí tištění rembini.

  • Alena • 29. červnaec 2015

    pane jogín, jsou dvě možnosti- buď dojde k válce, která zničí vše a začne se budovat nanovo ve stejném režimu, nebo se ten způsob vládnutí bude muset změnit. Jinak se Čína v okamžiku, kdy nasytí svůj trh a trh spřátelených zemí octne ve stejné situaci jako USA

  • Bety • 29. červnaec 2015

    To je všechno pěkné, ale dokud tahle špička všech špiček nebude sedět v Guantanámu a všechno se jim nezabaví, tak se nic zásadně nezmění. Jistě, ty podřízené špičky pojedou ve stejné linii dál a rozhodně se pokusí obsadit uprázdněné fleky, ale důležité je rozšlápnout tu hadí hlavu. Jenže jak to udělat, jak je zatknout za celosvětovou genocidu, když jsou prakticky nedostupní a chrání je jak soudy, tak policie to vážně nevím. Zato si docela dobře dovedu představit, jak například Buckinghamský palác fanaticky brání davy zblblých Angličanů.

  • Vlastimil • 29. červnaec 2015

    Východisko je v komunikaci mezi lidmi a změně hodnot. Nepůjčovat si a zrušit účty. Nejvetší příjmy bank jsou od těch, kteří v podstatě mají tak nejvýš do milionu. Tím by se jim poněkud přivřel kohoutek. Pokud oni vymyslí nějakou „zákonnou“ podtrž na občany, ti mají možnost se bránit. Buďte soběstační. V čem jen můžete. Není daleko doba, že ti co mají na zahradě vykopaný bazén, ho přemění na parádní krecht na brambory. Naučte se zavařovat, skladovat, jako to uměli naše babičky. Je to jen práce navíc. Nemáte čas? A na seriály a televizní kraviny s lavory krve máte? Nepotřebujeme do značné míry to, co si můžeme mezi sebou vyměnit a vypěstovat. Chovat králíky taky není kumšt. Není to krok zpátky. Je to obrana před manipulací. No a pak se uvidí. Kdo nic nemá a umí opravit traktor, zaplatí prací. Pro mnohé je to utopie, ale pro všechny jediný způsob obrany.

  • Vlastimil • 29. červnaec 2015

    jak to uměly naše babičky. Promiňte starci hrubku, :-))

  • Georgius z Raduně • 29. červnaec 2015

    Bety napsal

    To je všechno pěkné, ale dokud tahle špička všech špiček nebude sedět v Guantanámu a všechno se jim nezabaví, tak se nic zásadně nezmění. Jistě, ty podřízené špičky pojedou ve stejné linii dál a rozhodně se pokusí obsadit uprázdněné fleky, ale důležité je rozšlápnout tu hadí hlavu. Jenže jak to udělat, jak je zatknout za celosvětovou genocidu, když jsou prakticky nedostupní a chrání je jak soudy, tak policie to vážně nevím. Zato si docela dobře dovedu představit, jak napříkladBuckinghamský palác fanaticky brání davy zblblých Angličanů.

    Bety, díky! Velice realistická představa dokonalé obrany národních tradic. A ještě připomínám, že už tam jednou krále popravili (Karel I. Stuart, + 30. 1. 1649) a měli pak republiku. Potom se však zalekli své opovážlivosti a obnovili monarchii. Co je staré, to je dobré!

  • fajt • 29. červnaec 2015

    Vlastimil napsal

    Východiskoje v komunikaci mezi lidmi a změně hodnot. Nepůjčovat si a zrušit účty. Nejvetší příjmy bank jsou od těch, kteří v podstatě mají tak nejvýš do milionu. Tím by se jim poněkud přivřel kohoutek. Pokud oni vymyslí nějakou „zákonnou“ podtrž na občany, ti mají možnost se bránit. Buďte soběstační. V čem jen můžete. Není daleko doba, že ti co mají na zahradě vykopaný bazén, hopřemění na parádní krecht na brambory. Naučte se zavařovat, skladovat, jako to uměli naše babičky. Je to jen práce navíc. Nemáte čas? A na seriály a televizní kraviny s lavory krve máte? Nepotřebujeme do značné míry to, co si můžeme mezi sebou vyměnit a vypěstovat. Chovat králíky taky není kumšt. Není to krok zpátky. Je to obrana před manipulací. No a pak se uvidí. Kdo nic nemá a umí opravit traktor, zaplatí prací. Pro mnohé je to utopie, ale pro všechny jediný způsob obrany.

    to je pěkné, ale naprosto nedostatečné, když se elitáři rozhodnou, že provedou pravidelnou genocidu. ..)

  • fajt • 29. červnaec 2015

    Bety napsal

    To je všechno pěkné, ale dokud tahle špička všech špiček nebude sedět v Guantanámu a všechno se jim nezabaví, tak se nic zásadně nezmění. Jistě, ty podřízené špičky pojedou ve stejné linii dál a rozhodně se pokusí obsadit uprázdněné fleky, ale důležité je rozšlápnout tu hadí hlavu. Jenže jak to udělat, jak je zatknout za celosvětovou genocidu, když jsou prakticky nedostupní a chrání je jak soudy, tak policie to vážně nevím. Zato si docela dobře dovedu představit, jak napříkladBuckinghamský palác fanaticky brání davy zblblých Angličanů.

    jsou známe dvě osoby ( z nedávné historie ), které opravdu reálně zkusili provést zásadní společenskou změnu z postu své vrcholné moci – Achnaton a Cromwell – oba dva neuspěli, prostým lidem zůstali nepochopeni a lidé, kteří dobře věděli o co jim jde a měli na to jim pomoci, tak je nenáviděli a nakonec jejich dílo zničili a postarali se, aby jejich stopa na společnosti nesla nádech něčeho hodně špatného a naprosto zkaženého a to po celá staletí. ..

  • Sasin • 29. červnaec 2015

    Národ je potřeba znovu zakořenit. Každý strom na podíle vyroste, stačí do něj neřezat a nezalívat harpagondechajckou močůvkou, pak olgarchický plevel uschne. Dycky byly nejdůležitější podíly. Na koho nezbylo, tomu dali slovo, které lze gdykoli odebrat. Šímněte si, kolik toho musí bezpodílník namluvit aby nedosáhl ničeho. Někteří to chcou změnit, tak toho napíšou víc a jiní troubové si myslí, že gdyž je to elektronicky, že je to mnohem cennější než psané na papír. Muheeeeeee

  • lomikel • 29. červnaec 2015

    Dobre napsane, zatim nejblizsi popis toho mythickeho Globalniho Prediktora. Sio, Hoxi co na to teorie a proc to Pjakin nemuze rici ve videu ?

  • peter. • 29. červnaec 2015

    Zúžené na Rusko :
    https://poznamkypanabavora.wordpress.com/2015/07/28/kdo-nema-ideologii/

  • fajt • 29. červnaec 2015

    peter. napsal

    Zúžené na Rusko :
    https://poznamkypanabavora.wordpress.com/2015/07/28/kdo-nema-ideologii/

    http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/903/andrej-fursov-hloupost-a-darebaci – „Dnešní ruská vládnoucí vrstva vznikla v důsledku kapitulace a zrady v letech 1989-1991 a demolic 90. let. Lpí na ní pečeť porážky, jsou to lidé, kteří si vyhrávat neměli kde zvyknout.“ Umí jen „rozdělovat, a ne vytvářet“. Už to plodí „nízkou profesionální úroveň, neschopnost nasazení, touhu po sladkém životě.“ Jsou to navíc i kariéry „podřízeného postavení“ („čáry, přes niž se nesmí“). Kuráže, podvázané „psychologií kšeftu, sociokulturní marginálnosti, absencí strategické kultury“. „Tápáním v globální agendě.“
    Problémem vrstev, vládnoucích Rusku dnes, je i „živelný či vědomý antisovětismus“. Má „třídní kořeny“. Je to „ideologie ´února´“ (1917). „Bělogvardějská idea.“ Háček je v tom, že „jediným systémem v ruských dějinách, který se Západu úspěšně postavil, byl ten sovětský.“ Zato „bílé impérium – to byl naprostý ´lúzr´“. Jeho „relikty poraženectví jen oživují“. Ruská „vládnoucí vrstva to musí vzít směrem k sovětské ideologii“. Právě to „ovšem díky své třídní povaze udělat nemůže“. Nezbývá proto, než tu „třídní povahu změnit“.
    Tím víc to chce „mít na paměti myšlenku, jíž Marx a Engels vyslovili na adresu revoluce v roce 1848: ´Teď už víme, jakou roli hraje v revoluci hloupost a jak z ní umí těžit darebáci.´“. ..

  • aram • 29. červnaec 2015

    lomikel napsal

    Dobre napsane, zatim nejblizsi popis toho mythickeho Globalniho Prediktora. Sio, Hoxi co na to teorie a proc to Pjakin nemuze rici ve videu ?

    Také mě to při čtení napadlo. Zvláště v části, kdy v článku jmenuje těch pět či šest nejvlivnějších včetně Vatikánu. Pjakin totiž v jednom z dílů, když byl tlačen k tomu, aby ohledně GP alespoň naznačil, nakonec Vatikán zmínil. Myslím, pokud se dobře pamatuji, že britskou královskou rodinu rovněž.

  • LF • 29. červnaec 2015

    Při čtení tohoto článku jsem pochopil, co mi na levici vadí, proč nemůžu být zajedno s levicí, byť jsou mi některé hodnoty a náhled na svět blízké.
    To zaměření ven. ONI dělají. ONI můžou za to, že jsme po krk ve s*čkách. ONI jsou svině.

    Místo toho, aby se někdo věnoval tomu, že inflační a cedulovými bankami ukradené peníze nejsou jediný způsob, jak vzájemně ekonomicky koexistovat.
    Místo toho, aby někdo napsal, že námezdná práce není jediný způsob, jak vydělávat.
    Místo toho, aby se někdo zamyslel nad tím, že akcie nejsou jediným způsobem vlastnictví firmy a akciovka jediným způsobem podnikání.

    Co dělat jinak. Revoluce nebude. Nikdy.

  • Miloslav • 29. červnaec 2015

    Svět by se měl změnit tak, aby se stal lepším a spravedlivějším. Na světě jsou lidé pohádkově bohatí a úplní chudáci. Panuje zde velká nespravedlnost. Začíná to tím, že se člověk narodí. Někdo se narodí jako prvorozený anglické královně. Někdo se narodí hloupé a chudé uklízečce. Někdo se narodí v prosperující USA. Někdo se narodí v chudém a zaostalém státě v Africe uprostřed probíhající občanské války.. Někdo se narodí jako zdravé a hezké dítě. Někdo se narodí jako ošklivé nemocné nedochůdče. Ve vyhlídkách na kvalitu prožití lidského života jsou už od narození na světě nespravedlivě propastné rozdíly, které provázejí člověka celý život.
    Nespravedlnosti je na světě příliš mnoho. Mělo by se s tím něco udělat tak, aby svět byl bez válek a spravedlivější. Jedna možná cesta k zlepšení daného stavu světa je uvedena v dopisu všem lidem na planetě, který byl zveřejněn např. na: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

  • fajt • 29. červnaec 2015

    Miloslav napsal

    Svět by se měl změnit tak, aby se stal lepším a spravedlivějším. Na světě jsou lidé pohádkově bohatí a úplní chudáci. Panuje zde velká nespravedlnost. Začíná to tím, že se člověk narodí. Někdo se narodí jako prvorozený anglické královně. Někdo se narodí hloupé a chudé uklízečce. Někdo se narodí v prosperující USA. Někdo se narodí v chudém a zaostalém státě v Africe uprostřed probíhající občanské války.. Někdo se narodí jako zdravé a hezké dítě. Někdo se narodí jako ošklivé nemocné nedochůdče. Ve vyhlídkách na kvalitu prožití lidského života jsou už od narození na světě nespravedlivě propastné rozdíly, které provázejí člověka celý život.
    Nespravedlnosti je na světě příliš mnoho. Mělo by se s tím něco udělat tak, aby svět byl bez válek a spravedlivější. Jedna možná cesta k zlepšení daného stavu světa je uvedena v dopisu všem lidem na planetě, který byl zveřejněn např. na: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

    tahle forma proměny, či cesty má asi takovou šanci na úspěch jako úpěnlivá prosba na smrt nemocného pacienta ke své agresivní rakovině, aby to v zájmu zachování života a důstojnosti sama vzdala. ..)

  • jan123 • 29. červnaec 2015

    Úspěšný boj proti vládcům světa může být pouze v případě,že budou zbaveni možnosti používat naše reálné peníze v boji proti nám.Jak správně autor uvádí je těch,kteří tento stávající systém sdílejí velmi malá menšina,která by ho nemohla udržet.Penězi – tedy i našimi -si de facto sdílení kupují,duď přes média nebo přímo.Stávající systém nás ostatní nutí se prodávat za peníze kterými vládnou mocní.Myslím,že si to mnoho zemí již začíná uvědomovat a činí první kroky.Dedolarizace,náhrada za MMF,Svět.banku a jíné.Vyskakovat z jedoucího vlaku možné dost dobře není – je nutné postupně vlak z pomalovat – lépe zastavit…
    Autor článku by zasluhoval alespoň část honoráře,kterou dosávají autoři,kteří píší do kapitálem vlastněných médií….

  • jan123 • 29. červnaec 2015

    http://news.e-republika.cz/article3237-Varoufakis%C5%AFv-plan-B Článek o tom kdo rozhoduje o penězích Řeků…

  • mirror • 29. červnaec 2015

    Nevařil má odvahu vypsat, co znamená nesouměřitelnost. Jiní zůstali předposraní na půli cesty. Nadšeným čtenářům bych rád připomněl, že tady měli režim, který je masově neokrádal, a přesto jej poslali do kytek.

  • Sio • 29. červnaec 2015

    LF napsal

    Při čtení tohoto článku jsem pochopil, co mi na levici vadí, proč nemůžu být zajedno s levicí, byť jsou mi některé hodnoty a náhled na svět blízké.
    To zaměření ven. ONI dělají. ONI můžou za to, že jsme po krk ve s*čkách. ONI jsou svině.

    Místo toho, aby se někdo věnoval tomu, že inflační a cedulovými bankami ukradené peníze nejsou jediný způsob, jak vzájemně ekonomicky koexistovat.
    Místo toho, aby někdo napsal, že námezdná práce není jediný způsob, jak vydělávat.
    Místo toho, aby se někdo zamyslel nad tím, že akcie nejsou jediným způsobem vlastnictví firmy a akciovka jediným způsobem podnikání.

    Co dělat jinak. Revoluce nebude. Nikdy.

    Máte i nemáte pravdu. Revoluce BUDE, ale NEBUDE to probíhat tak, jak si dnes levice představuje.

  • Georgius z Raduně • 30. červnaec 2015

    mirror napsal

    Nevařil má odvahu vypsat, co znamená nesouměřitelnost. Jiní zůstali předposraní na půli cesty. Nadšeným čtenářům bych rád připomněl, že tady měli režim, který je masově neokrádal, a přesto jej poslali do kytek.

    Mirrore, máte jako vždy pravdu. O tom, proč se tak stalo, jsem však doposud nečetl nic, co by bylo ve všech aspektech pravdivé. I když mne ten minulý režim znechucoval faktem, že se v něm – přesně podle předpovědi mého děda už z roku 1956 – postupem času vytvořila „rudá šlechta“, tvořená mimo jiné i významnou a dědou předpovídanou vrstvou potomků „bývalých“, která každou zejména oprávněnou kritiku „zdola“ označovala za útok proti samé podstatě socialismu a opovážlivého kritika označovala například za „revizionistu“ nebo „pravicového oportunistu“, přesto jsem ten minulý režim bránil poukazem na to, co nás s rýsující se změnou nepochybně čeká. Jenže v mnoha případech oprávněné znechucení bylo tak veliké, že lidi podlehli propagandě, proti které se ten minulý režim dílem pro blbost „uvědomělých“ neuměl a dílem pro zjevnou prolhanost nemohl účinně bránit. A dnes, kdy oči nejednoho nadšeně klíči cinkajícího konečně prozřely, naše bída je tak veliká, že nemáme nikoho, kdo by byl důvěryhodný a schopný těmto lidem nikoliv slibovat, nýbrž v praxi názorně dokázat, že „cesta k lepším zítřkům“ je sice značně zarubaná, ale nikoliv nemožná. Konkrétně tím mám na mysli myšlenku, kterou už roku 1934 Martin Frič ztvárnil ve filmu Hej rup! s Janem Werichem a Jiřím Voskovcem v hlavních rolích. Vycházím totiž ze životní zkušenosti, že pravice je tvořena především zaměstnavateli, kdežto levice ideology, kteří krom ideálů a slibů voličům zaměstnancům nic hmatatelného a tudíž pro ně cenného nedokáží nabídnout. A musí to být dnes – nikoliv zítra. To zdůrazňuji proto, že jsem několik let jezdil ráno do práce kolem tabule s nápisem: Jak budeme dnes pracovat, tak budeme zítra žít! Vznik tohoto geniálního sloganu jsem si vysvětloval tím, že byl umístěn vedle vjezdu do lihovaru ve Velké Polomi.

  • Alena • 30. červnaec 2015

    LF napsal

    Při čtení tohoto článku jsem pochopil, co mi na levici vadí, proč nemůžu být zajedno s levicí, byť jsou mi některé hodnoty a náhled na svět blízké.
    To zaměření ven. ONI dělají. ONI můžou za to, že jsme po krk ve s*čkách. ONI jsou svině.

    Místo toho, aby se někdo věnoval tomu, že inflační a cedulovými bankami ukradené peníze nejsou jediný způsob, jak vzájemně ekonomicky koexistovat.
    Místo toho, aby někdo napsal, že námezdná práce není jediný způsob, jak vydělávat.
    Místo toho, aby se někdo zamyslel nad tím, že akcie nejsou jediným způsobem vlastnictví firmy a akciovka jediným způsobem podnikání.

    Co dělat jinak. Revoluce nebude. Nikdy.

    levice v pojetí 19. a 20.století už neexistuje a nikdy nebude existovat. Je to jen taková virtuální hra, hrát si dnes na levici a pravici.
    Aby se život posunul k lepšímu, je nutné nejprve pojmenovat realitu po pravdě.
    Ten posun k lepšímu zde není a dlouho nebude. Ještě se stále boří to dobré, co zde bylo z dřívějška.

  • Alena • 30. červnaec 2015

    mám dárek pro paní Merlin- něco tvrdě populistického
    pozn. panu Kohoutovi by to slušelo více s čepečkem

  • Alena • 30. červnaec 2015

    https://www.youtube.com/watch?v=J24vo0Rer4o

  • vittta • 30. červnaec 2015

    To jsem se tedy nasmál, Aleno.
    To bylo ani nějaké umění….

  • mirror • 30. červnaec 2015

    Alena napsal
    https://www.youtube.com/watch?v=J24vo0Rer4o

    Kohout učí v USA na univerzitě. Nevím v jakém pořadí je univerzita v celosvětovém hodnocení, jistě však bude lepší než Univerzita Karlova s performery Putnou a Halíkem. Kohout měl pádný důvod k emigraci, protože tolik tvůrčí svobody mu komunisté nebyli ochotni dát.

  • Gatta • 30. červnaec 2015

    Vlastimil napsal

    Východiskoje v komunikaci mezi lidmi a změně hodnot. Nepůjčovat si a zrušit účty. Nejvetší příjmy bank jsou od těch, kteří v podstatě mají tak nejvýš do milionu. Tím by se jim poněkud přivřel kohoutek. Pokud oni vymyslí nějakou „zákonnou“ podtrž na občany, ti mají možnost se bránit. Buďte soběstační. V čem jen můžete. Není daleko doba, že ti co mají na zahradě vykopaný bazén, hopřemění na parádní krecht na brambory. Naučte se zavařovat, skladovat, jako to uměli naše babičky. Je to jen práce navíc. Nemáte čas? A na seriály a televizní kraviny s lavory krve máte? Nepotřebujeme do značné míry to, co si můžeme mezi sebou vyměnit a vypěstovat. Chovat králíky taky není kumšt. Není to krok zpátky. Je to obrana před manipulací. No a pak se uvidí. Kdo nic nemá a umí opravit traktor, zaplatí prací. Pro mnohé je to utopie, ale pro všechny jediný způsob obrany.

    Taky sem občas píšu takovéto „naivní“ rady …

    Fajt má pravu … “ je to málo a je to naprosto nedostatečné …“, ale stejně ty „naivní“ rady občas píšu. Jednak – nějak se začít musí … a potom jde ještě o druhou, opravdu zásadní věc !

    o ODHODLÁNÍ PŘEVZÍT ZHODPOVĚDNOST alespoň za svůj život !!!
    Bez tohoto ODHODLÁNÍ a následné AKCE (třeba sbít králíkárnu, naučit se něco pěstovat, nebo nemarnit čas u televize, neplatit kartou … bez tohoto odhodlání k osobní odpovědnosti jsou včechny lidské názory, všechny přečtené knihy, všechny pravdy a poznání a nakonec i všechny zdejší diskuzní příspěvky naprosto ku h…. (ničemu).

  • fajt • 30. červnaec 2015

    přes osmdesát procent lidu jsou v podstatě dobrovolní ( totálně zblblí ) gambleři kapitalismu ( s feudální a klanovou základnou ), kteří si nechají vnutit jakákoliv pravidla svých milovaných elitářů, tady se už ani nedá mluvit o post traumatickém poškození, protože jejich patologické nastavení se stává mezigenerační normou – převést tyhle lidi do stavu, návratu na přirozenou cestu evoluce a rozvoje bude práce na staletí ne-li na tisíciletí, proto se startovací proces bez osvícených vůdců neobejde, ti taky budou muset v začátku udělat nejsilnější a nejradikálnější rozhodnutí a pak se mohou jenom modlit a doufat, že u lidí nedošlo k nevratnému poškození a jedna z nejhorších forem společnosti není navždy vryta v závitech a duších obětí. ..)

  • Gatta • 30. červnaec 2015

    Re fajt – Dobrovolní gambleři s představami malých veselých prasátek. Když tak sleduju ten „lidský matroš“, tak začínám chápat, proč někteří přesvědčení povstalci přecházeli nakonec k „císařským“. A nemuselo to být ani ze strachu ani pro peníze.

    Jakýsi základ zdravé společnosti, jako vlastně vždy v historii, zůstal na vesnicích. I když i zde pokrok postoupil a i v tomto se bohužel stírá „rozdíl mezi městem a vesnicí“.

    Píšete „… staletí ne-li tisíciletí … “ tolik času na změnu nikdo nedostane. Prostě slepá vývojová větev uschne – a bude.

    Problém elit má ještě jeden problém. Potřebu vytvořit nové – skutečné elity, namísto dnešních placených komediantů.
    Jinak tam totiž (v tom či onom personálním obsazení) tam budou pořád. A i kdyby všichni odešli, tak: “ Kdo by dnes zaplnil to uvolněné mocenské vakuum ?“

  • fajt • 30. červnaec 2015

    Gatta napsal
    Gatta

    http://faajt.rajce.idnes.cz/nastenka/#WP_20150721_013.jpg – to jsou pro mne hrdinové dne i budoucnosti, na těch bych začal stavět novou civilizaci, těm bych dal důvěru a svobodu, kterou dnes zneužívá kdejaký parchant. ..)

  • Sio • 30. červnaec 2015

    Alena napsal
    Sio

    Máte recht!

  • Sio • 30. červnaec 2015

    fajt napsal

    přes osmdesát procent lidu jsou v podstatě dobrovolní ( totálně zblblí ) gambleři kapitalismu ( s feudální a klanovou základnou ), kteří si nechají vnutit jakákoliv pravidla svých milovaných elitářů, tady se už ani nedá mluvit o post traumatickém poškození, protože jejich patologickénastavení se stává mezigenerační normou – převést tyhle lidi do stavu, návratu na přirozenou cestu evoluce a rozvoje bude práce na staletí ne-li na tisíciletí, proto se startovací proces bez osvícených vůdců neobejde, ti taky budou muset v začátku udělat nejsilnější a nejradikálnějšírozhodnutí a pak se mohou jenom modlit a doufat, že u lidí nedošlo k nevratnému poškození a jedna z nejhorších forem společnosti není navždy vryta v závitech a duších obětí. ..)

    Nojo, je to tak. Protože lidi nemají páru, co se kolem nich v globálním měřítku děje. A nezajímá je to. Většina lidí je schopna pojmout jen nejbližší okolí jejich jeskyně.