Diskuze k článku


  • Alena • 25. října 2017

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Pod-ideologickym-krytim-nasi-prozapadni-orientace-nas-ovladaji-cizi-korporace-Chtel-menit-politiky-dnes-promlouva-o-oligarchii-ktera-nahradila-system-kmotru-509620
    Jak je vidět, zájmy jsou různé. A pro sluníčkový web upozornění, jak výhodný byznys je migrace do Evropy.

  • fajt • 26. října 2017

    Jsem členem největší a nejpopulárnější politické strany v české kolonii – nevolič !!! a ať se jednoprocentní pedálové jenom třesou, aby se tahle partaj jednou nerozhodla, že chce svůj přirozený podíl na moci a nakonec si ho i bez pardonu nevzala. ..)

  • Gatta • 26. října 2017

    Re Stan – moc pěkný komentář :-)

    Re fajt – než se ta vaše nevoličská partaj rozhoupe, tak to už moji vnuci budou mí fousy jako ZZ Top
    https://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI

  • Alena • 26. října 2017

    fajt napsal

    http://www.rukojmi.cz/clanky/4788-tohle-neni-k-smichu-ale-ani-k-placi-tohle-je-na-pohlazeni-lopatou-pres-usta

    musím konstatovat, že autor článku patří mezi slušnou starší generaci, která se snaží argumentovat. Jinak by se osobou jako Heller nezabývala. Důležité je poznat,
    čí zájmy daná osoba protlačuje.
    Mimochodem, z tohoto pohledu jsou TOPKA a KDU nejúspěšnější strany( církevní restituce, nyní vepřín v Letech)
    a svým nevoličským postojem jim opět dáváte do příštích voleb šanci

  • Gatta • 26. října 2017

    PS fajt
    Jasně, že se to nevoličstvo probere – možná hned po KSČM …

    https://www.youtube.com/watch?v=Ae829mFAGGE

  • Alena • 26. října 2017

    účinnější protest než nevolení je bezdomovectví.
    Nepřispíváte státu ani korunou,až na DPH z nakupovaných potravin. Stálo by zato založit spolek- za zdravé potraviny ( pokud to ministerstvo vnitra , které spolky schvaluje, skousne) a ani DPH platit nebudete.
    Až budou takových bezdomovců miliony, stát se samovolně zhroutí.

  • Martin (už bez taky m) • 26. října 2017

    Poslušně hlásím, že na „zázračnou „Ferri záchranu“ Trosečníků Opouštějících Parlamentprosperitu také nevěřím.
    Ať už si „Návštěvníci“ píší co chtějí…
    A jelikož většina z nás ještě nebyla superarbitrována pro blbost,
    navrhuji pro tuto partaj dvojitý klystýr někde na izolované skládce nebezpečných odpadů, a namísto aspirinu něco silnějšího.
    Třeba namísto „státního příspěvku za volby“ doživotně něco jako „dávky“ na úrovni zapomenutých zavátých vlastenců…
    Ačkoliv jsem v létě po na zahradě pobíhal v tričku „KGB je ve střehu a poslouchá všude“, k příštím volbám už nejspíše dojdu v masce nehrrrrůznějšího ze všech Agentů Kremlu všech dob… Třeba mi pak někdo vysvětlí jak se ta „matička“ Praha „počítá“ – že jim to vždy vyjde…
    Apropo, kdyby občané vyhlásili nesouhlas a nedůvěru k hlasům pro TOP 09 ze zahraničí- pak to bude (a jak??) prověřovat KDO??
    Jaxi mi ne a ne vyjít – kdo že – by měl mít na „zázračnou záchranu“ Kraďouse a spol. něco někde nějak schováno v nějakém „zapomenutém“ šuplíku…

  • Martin (už bez taky m) • 26. října 2017

    „Důvěryhodnost“ některých a někde je nejen v „demoGrácii“ a „sPODVODu“ je po 28 letech ne „v háji“, ale někde v něčem mnohem horším…
    Jak to že nevidím žádnou demonstraci s hesly typu „Mirku, zvedl jsi nás ze země, dostal jsi nás od ploten“- „zaplať Tlusťochu!!!“…
    P.S. neponoukla mne k tomu „výkřiku“ jen reklama na filmy s J.P.B., na které se vždy rád podívám…

  • sonne • 26. října 2017

    Nemůže to být tím, že poslední se sčítaly hlasy v zahraničí? https://www.lidovky.cz/Parlamentni-Volby-2017.aspx?t=celkove-vysledky&s=3
    TOP09 jako jediná se definovala jako proevropská a nikomu se asi nechce moc z5. Nemyslím si, že by česká šlechta ohrozila své kšeftaření s dluhopisy snížením důvěryhodnosti ČR.

    • Stan • 26. října 2017

      Hlasy ze zahraničí jim zvýšily výsledek o cca 0,14 %. Přes 5 % by byli i bez nich.

  • fajt • 26. října 2017

    Gatta napsal

    Re Stan – moc pěkný komentář

    Re fajt – než se ta vaše nevoličská partaj rozhoupe, tak to už moji vnuci budou mí fousy jakoZZ Top
    https://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI

    myslíte – ale ty vousy ke klackům by docela šly :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=FVwdfOYebkQ

  • Tribun • 26. října 2017

    Hledat důvody v nějakém spiknutí je zaručený způsob, jak příště zase propadnout.

  • fajt • 26. října 2017

    ignorujeme minulost, bojíme se přítomnosti a zvysoka sereme na budoucnost – prostě jenom v grupě přežíváme, vůbec nemám obavy, že se opičák nezakatuje sám. ..)

  • Gatta • 26. října 2017

    Re Alena – ta Vaše úvaha mi evokovala moje uvažování o možnostech ekologicky aktivistického chování dotaženého do dokonalosti – jako „co víc ještě lze pro přírodu udělat?“ – nic nezabíjet, nic nevyrábět, nic nekupovat, nic nekonzumovat a co nejdříve tiše ekologicky zemřít včetně zajištění své následné biologické recyklace – tedy nejlépe zemřít hladen někde v pralese, nebo se jít utopit do moře (ovšem raději kousek dál od břehu).

  • fajt • 26. října 2017

    pro potěr docela super ruská žabka – https://www.youtube.com/watch?v=T_rDu7jUHh0 – samozřejmě nejdříve musí po kapitalisticku a politicku, ale někdy není zbytí a je třeba s argumenty pěkně po emericku, páč život v demokraturnické žumpě futrovaný armádou idiotů je nepěkná pussyna. ..)

  • fajt • 26. října 2017

    PS : okradl vás bratr cct kalousek a nebo nějaká jiná systémová pizda? tak je očorujte taky. ..)

  • navstevnik • 26. října 2017

    Martin (už bez taky m) napsal

    Poslušně hlásím, že na „zázračnou „Ferri záchranu“ Trosečníků Opouštějících Parlamentprosperitu také nevěřím.
    Ať už si „Návštěvníci“ píší co chtějí…
    A jelikož většina z nás ještě nebyla superarbitrována pro blbost,
    navrhuji pro tuto partaj dvojitý klystýr někde na izolované skládce nebezpečných odpadů, a namísto aspirinu něco silnějšího.
    Třeba namísto „státního příspěvku za volby“ doživotně něco jako „dávky“ na úrovni zapomenutých zavátých vlastenců…
    Ačkoliv jsem v létě po na zahradě pobíhal v tričku „KGB je ve střehu a poslouchá všude“, k příštím volbám už nejspíše dojdu v masce nehrrrrůznějšího ze všech Agentů Kremlu všech dob… Třeba mi pak někdo vysvětlí jak se ta „matička“ Praha „počítá“ – že jim to vždy vyjde…
    Apropo, kdyby občané vyhlásili nesouhlas a nedůvěru k hlasům pro TOP 09 ze zahraničí- pak to bude(a jak??) prověřovat KDO??
    Jaxi mi ne a ne vyjít – kdo že – by měl mít na „zázračnou záchranu“ Kraďouse a spol. něco někde nějak schováno v nějakém„zapomenutém“ šuplíku…

    Pomalu se ale jistě se mi chtít přestává…
    Ale přece jen bych ještě upozornil, že v minulé prizidentské volbě to „vyšlo“ pouze v 1. kole, což bylo dost na nic.

  • fajt • 26. října 2017

    tak poslanci odstranění od ps koryta dostanou odstupné – prý dle zákona, tam se ale píše, že odstupné se dává za zrušené místo, nevím o tom, že by obecně míst poslaneckých bravků ubylo – ale české kolonii nedává tolik věci žádnou logiku, že je nejlepší si na večer za a)pustit bednu, b) ožrat se , c) vlítnou na starou a nebo co je po ruce, d) sousedovi provést nějakou kulišárnu, e) sousedovi opíchat starou, f) v rámci tréningu a zachování optimismu pustit železným zásobám a kulkám žilou . ..)

  • navstevnik • 26. října 2017

    Můj tip je, že v příští prez.volbě to opět „vyjde“ pouze v 1.kole. Předpokládám, že tentokrát již do Vaší bubliny aktivně vstupovat nebudu.

  • Alena • 26. října 2017

    Gatta napsal

    Re Alena – ta Vaše úvaha mi evokovala moje uvažování o možnostechekologicky aktivistického chování dotaženého do dokonalosti – jako „co víc ještě lze pro přírodu udělat?“ –nic nezabíjet, nic nevyrábět, nic nekupovat, nic nekonzumovat a co nejdříve tiše ekologicky zemřít včetně zajištění své následné biologické recyklace – tedy nejlépe zemřít hladen někdev pralese, nebo se jít utopit do moře (ovšem raději kousek dál od břehu).

    jo, jo
    to jdou ti materialisti a to říkám v dobrém- v divoké přírodě nemůže člověk zemřít- to je falešné dogma, které bylo do nás zasazeno
    čtěte Anastázii- což je vědma ze Sibiře- na základě její filosofie se v Rusku rozdává půda- pro obživu stačí jeden hektar

  • fajt • 26. října 2017

    https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22852136_10207996588872855_7554639096801228936_n.jpg?oh=7153ca47bcb5ae3e959b6c0878ae1248&oe=5A70A782 – naprosto ideální kandidát(ka) na nového českého prezidenta. ..)

  • fajt • 26. října 2017

    Alena napsal
    jo, jo
    to jdou ti materialisti a to říkám v dobrém- v divoké přírodě nemůže člověk zemřít- to je falešné dogma, které bylo do nás zasazeno
    čtěte Anastázii- což je vědma ze Sibiře- na základě její filosofie se v Rusku rozdává půda- pro obživu stačí jeden hektar

    jeden hektar ?? tak to můžu mít harém jak paša :-)

  • Alena • 26. října 2017

    Tribun napsal

    Hledat důvody v nějakém spiknutí je zaručený způsob, jak příště zase propadnout.

    svatá prostoto, volby se falšují na celém světě
    i ten superpočítač určený pro EET tomu napomáhá

  • Alena • 26. října 2017

    fajt napsal
    jeden hektar ?? tak to můžu mít harém jak paša

    říkají tomu rodový statek

  • fajt • 26. října 2017

    Alena napsal
    říkají tomu rodový statek

    tak tohle možná funguje ještě někde na Sibiři, ale jinak je to nereálné – třebas takový průměrný pražák, i kdyby měl sto hektarů, tak chcípne hlady, snad jedině, že by to pole střelil nějakému vařiči perwollu a za utržené mergle by zase pelášil do své pražské kavárny a ke své milované bedně s nějakým ujetým serošem. ..)

  • Alena • 26. října 2017

    fajt napsal
    tak tohle možná funguje ještě někde na Sibiři, ale jinak je to nereálné – třebas takový průměrný pražák, i kdyby měl sto hektarů, tak chcípne hlady, snad jedině, že by to pole střelil nějakému vařiči perwollu a za utržené mergle by zase pelášil do své pražské kavárny a ke své milované bedně s nějakým ujetým serošem. ..)

    pokud by pražák neměl jiné volby, nebylo by na světě líp?
    Tomu se říká přirozená selekce.

  • fajt • 26. října 2017

    Alena napsal
    pokud by pražák neměl jiné volby, nebylo by na světě líp?
    Tomu se říká přirozená selekce.

    nechci úplně všechny pražáky narvat do stejného pytle ( pár, co sem jich poznal, nebylo úplně marných), ale ve většině Vám dávám za pravdu – pořádná přirozená selekce by byla, kdyby člověk přišel o všechna technická udělátka a některé fyzikální zákony by změnily svou platnost, pak by to byl teprve výběr jako řemen. ..)

  • Gatta • 26. října 2017

    fajt napsal

    https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22852136_10207996588872855_7554639096801228936_n.jpg?oh=7153ca47bcb5ae3e959b6c0878ae1248&oe=5A70A782 – naprosto ideální kandidát(ka) na nového českého prezidenta. ..)

    Jako co, na „první dámu“ – dost dobrý. Už ji úplně vidím vedle Melanie . :-)
    Škoda, že už nekandiduje Franc, docela by se k sobě šikli.

    Hektar možná na uživení, na úplnou soběstačnost prý cca 2,5 ha. Ale určitě to bude záležet na místě a klimatu.

  • fajt • 26. října 2017

    Gatta napsal
    Hektar možná na uživení, na úplnou soběstačnost prý cca 2,5 ha. Ale určitě to bude záležet na místě a klimatu.

    jenom půda Vám k přežití stačit nebude, pokud nebudete dost šikovný, znalý přírody a nebudete mít zkušennosti, tak Vám od hladu nepomůže ani kdyby jste měl rovnou cele kilometry čtvereční … krom toho i štěstí a ( konečně) i příroda tady hrají nezanedbatelnou roli – mi třebas stačí, když na Slovači jdu do lesa pro dřevo ( to mám motorovku, půjčeného koně a ze začátku za sebou i místního chasníka – jinak bych byl dávno mrtvola ) a chvíli mi trvá, než se fyzicky srovnám a dostanu do normálního funkčního režimu – a to se nezmiňuji o ostatním, co dá měšťákovi taky pořádně zabrat a bez čeho se nedá přežít. ..)

  • Gatta • 27. října 2017

    Re fajt – před volbama jsme tady silně diskutovali zda volit či nevolit a jaký má co jaký význam. To byla teorie … a teď praxe.

    Nevolilo 40% oprávněných voličů … no a tak, jak byste tedy hodnotil výsledek postoje a rozhodnutí tohoto procenta nevoličů, jak úspěšně tímto „nečinem“ podpořili svoje zájmy, případně čeho dalšího tím bylo dosaženo či jaké to bude mít jiné následky ???

  • fajt • 27. října 2017

    Gatta napsal
    Nevolilo 40% oprávněných voličů … no a tak, jak byste tedy hodnotil výsledek postoje a rozhodnutí tohoto procenta nevoličů, jak úspěšně tímto „nečinem“ podpořili svoje zájmy, případně čeho dalšího tím bylo dosaženo či jaké to bude mít jiné následky ???

    chcete po mně nějaký široký rozbor, analýzu, či zhodnocení a následnou prognózu ?? tak tady jenom pouze glosuju ( nemám větší ambice a nechci ani pomáhat jakousi hlubší zpětnou vazbou těm za plentou ), ale pokud tedy máte zájem o nějakou širší debatu ( nechci Vás rozhodně odbýt), tak jedině osobně. ..)

  • Gatta • 27. října 2017

    Re fajt – „Žádná odpověď – taky odpověď“ :-)
    Ale plně chápu …

  • fajt • 27. října 2017

    Gatta napsal

    Re fajt –„Žádná odpověď – taky odpověď“
    Ale plně chápu …

    ale s tím pozváním na pivo jsem to myslel naprosto upřímně :-)

  • Gatta • 27. října 2017

    Re fajt – no jo, ale to by se z naší vysoce intelektuální diskuze rázem staly normální „pivní thachy“ :-)

  • fajt • 27. října 2017

    Gatta napsal

    Re fajt – no jo, ale to by se z naší vysoce intelektuální diskuze rázem staly normální „pivní thachy“

    😃 dobře , slibují , že než se vrhneme na tekutý chleba , tak to bude čistě mozková partie – no a místo už máte vybrané ?