Diskuze k článku


  • hudryper • 24. ledna 2016

    Jde o demonstrací pokrytectví se snahou kázat vodu,když kazatelé doslova chlastají víno. Velkou korupci k nám exportovali nesčetní „poradci“ a jejich skuteční zaměstnavatelé,kteří na základě prošmírovaných poznatků o československém průmyslu v létech 1990_92 nastoupili k procesu vykradení naší země. Ti nejbohatší z Londýna a dalších center finančního „průmyslu“ na to šli osvědčenou cestou ,kdy si pečlivě vybrali korupci přístupné Čechy a Slováky a ty pak pověřili udělat pro svou budoucí hospodářskou aktivitu u nás tzv. „právní prostředí“,což není nic jiného,než eufemismus -vytvoření prolobovaných zákonů,jež umožní posléze skutečně velkou megazlodějnu. Třeba taková,kdy jsou státu odňaty všechny banky a ještě prostřednictvím „nezávislých arbitráží“
    je tento proces dle předem připraveného scénáře“zákonně“ stát potrestán miliardovou pokutou. Za socialismu se kradlo,ale v drobném ,na úrovni tašky v rukou pracovníka procházejícího branou podniku,za láskopravdy se staly podvody v řádu miliard normou a v řádu desítek a více miliard ctěnou náplní nejrůznějších poradenských organizací s anglickým jménem.Jsou to oni,kteří bez
    nejmenšího problému nabízejí „zákonné daňové úniky“ těm,kdo jim za to zaplatí a zároveň je tak blbý,že se stane tímto způsobem osobně závislým na těch,kdo to vše kontroluje. Nezdaněné příjmy z daňových rájů je přece dokonalá korupční páka a nejenže to nic nestojí,ale jde o ovečky k ostříhání ! Konečně obličeje „kázatelů“ protikorupce nejlépe prozrazují kdo a co stojí za jejich zcela nediplomatickou akcí. Jde obličeje lidí,kteří jsou za ně už dávno zodpovědní. Kyselost jejich služebnictví z nich přímo tryská.
    A cirkusový šapitó ? Škoda slov…

  • peter. • 24. ledna 2016

    Keby si radšej pozametali pred vlastným prahom!
    http://cz.sputniknews.com/svet/20160124/2201264/korupce-snadne-ukrast-vojenska-tajemstvi.html

  • Dana • 25. ledna 2016

    No, mne posledni dobou Standa nemaze, takze ani ja nepujcuji znamym pocitac a ani zde netrolluji, coz se jiste zda mnohym neuveritelne…
    Myslet si muzete o akci proti korupci co chcete, panove a damy, faktem vsak zustava, ze v Cesku je ohromna korupce, podplaceni nejen financni, ale system „ja na brachu, bracha na me“ coz je viditelne i nahodnemu pozorovateli. Zalezi jen a jen na ceskem obcanovi, aby si udelal doma poradek.. Zrovna tak je na americkem obcanovi, aby potiral korupci, kde ji najde, nezavisle na tom, zda to take podporuji aktiviste, politici ci lidskopravnici. .Potirat tento nesvar, protoze je v jadru spatny, ne, ze to nekdo navrhuje, to je rozumne reseni. V opacnem pripade, to jako budete dale zit v korupcnim prostredi, protoze se vam nelibi „šapito“ ? Jako na truc ?
    Rozumna odpoved by byla, at se o nas nikdo nestara, my delame vse co muzeme, aby se takove extremy omezily. Coz ale nedelate.. Uz jen pripad Ratha, kde ho mnozi jeste omlouvaji….

  • Bety • 25. ledna 2016

    Holubičky a holoubci – to bylo pěkné, Stane.
    Ať říkají co chtějí, všichni víme, že to jsou na bílo nabarvení havrani.

  • hank • 25. ledna 2016

    Bety napsal

    Holubičky a holoubci – to bylo pěkné, Stane.
    Ať říkají co chtějí, všichni víme, že to jsou na bílo nabarvení havrani.

    Bety: „… všichni víme, že…“ je typická manipulativní formulace. Možná neúmyslná, ale člověk poučený o manipulativních způsobech komunikace nemůže takové vyjádření brát vážně.

  • fajt • 25. ledna 2016

    http://byznys.lidovky.cz/osobni-data-obcanu-potecou-do-usa-v-nejblizsich-tydnech-pik-/chytre-portfolio.aspx?c=A160124_203823_ln-byznys-portfolio_lvk – to je tak, když udělají kozla zahradníkem…opravdu na zvracení, kde se na tuhle špínu hrabe syrový polský nacionalismus. ..

  • hudryper • 25. ledna 2016

    Čím větším proudem a rychleji potečou citlivá data o lidech,kteří by mohli být kompromitováni a vydírání do USA,tím lépe ,podle jakési Jourové, budou tato data chráněna ?!?! Myslím,že tato
    komise EU by neměla dokončit svůj plánovaný „mandát“ předsedů loutkových politických stran
    v Evropě a tím spíše u nás. Začínám větřit,že zatčení Jourové ,když byla náměstkyní ministra pro záležitosti bruselských pseudodotací, nebylo jen na politickou zakázku. Není kouře bez ohně!

  • fajt • 25. ledna 2016

    hudryper napsal

    Čím větším proudem a rychleji potečou citlivá data o lidech,kteří by mohli být kompromitováni a vydírání do USA,tím lépe ,podle jakési Jourové, budou tato data chráněna ?!?! Myslím,že tato
    komise EU by neměla dokončit svůj plánovaný „mandát“ předsedů loutkových politických stran
    v Evropě a tím spíše u nás. Začínám větřit,že zatčení Jourové ,když byla náměstkyní ministra pro záležitosti bruselských pseudodotací, nebylo jen na politickou zakázku. Není kouře bez ohně!

    sanací židovské hroudy v horní,dolní se dostala do vrcholné politiky, to mi stačí – technické zavření a nebývalé vysoké odškodnění ukazuje na připravenou agendu – data půjdou rodinnému klanu, který mrví planetu už nějaké století. ..)

  • Botičky od Diora • 25. ledna 2016

    Miluji když mě zrovna amíci a podobná licoměrná verbež (zdaleka největší nehoráznosti a pokrytectví ze všech se zřejmě dopustila norská velvyslankyně Siri Ellen Sletnerová) poučují o korupci :-) Naše republika není žádným malým nezbedným a zaostalým dítětem, které je třeba poučovat, kárat a korigovat. Velvyslanci by z podstaty své práce měli mít vypěstovanou nejvyšší možnou míru taktu ve vztahu k zemi, ve které působí a neměli by se ani v nejmenším vměšovat do jejích vnitřních záležitostí. Je velmi evidentní, že jim vůbec nedochází, jak velkého diplomatického faux pas se v této věci dopustili. Polistopadoví vládcové v čele s Havlem napáchali škody na našem národě větší než druhá světová válka!

    1/ Povýšili korupci , pokrytectví, lež, mezilidskou nenávist, podvody,sobectví, bezohlednost na užitečné mrvaní principy.

    2/ Tím vytvořili podmínky pro obrání národa o veškerý výnosný majetek v hodnotě nejméně 8 bilionů korun.

    3/ Ožebračený národ se začíná chovat jako štvaná zvěř a pro přežití se neštítí využít jakýkoli způsob včetně korupce.

    4/ Korupce není zdaleka největší problém naší společnosti. O pravých kořenech současného marasmu se nesmí nikde v masmédiích mluvit ani psát.

    Dámy velvyslankyně a pánové velvyslanci prostě promarnili možnost mlčet. Bohužel si však mohou být téměř jistí, že z české strany žádná adekvátní diplomatická reakce na tuto nehoráznost nepřijde.

  • Sio • 25. ledna 2016

    Já už jsem tak zkorumpovaný, že ani nevím, čí jsem. Jak se vlastně jmenuje tento stát? A kdo ho vlastně řídí? Napadla mě jen taková zamotaná definice demokracie.
    Demokracie je systém, kde za opravdu veliké krádeže nikdy nikdo nemůže, a proto nikdy nikdo není potrestán.
    Diktatura je systém, ve kterém jsou za velké krádeže někdy viníci i popraveni.
    Pardon, zase na mě hučí z rádia kauza „Opencard“.

  • bmw525i • 25. ledna 2016

    Já jenom doufám, že islamizace zemí jako je Německo, Anglie, Francie, Holandsko a Belgie se uskuteční rychle a tento života neschopný spolek – EU se konečně rozpadne. Nás by teoreticky mohl zachránit Visegrad, ale to bychom museli mít jinou vládu a ne ty omezence, kteří tam sedí dnes. Dát se rychle dohromady se Slováky, Maďary a možná Poláky, vytvořit takový malý „schengen“ s nepropustnými vnějšími hranicemi. To by mohla být naše záchrana. Bohužel, s přihlédnutím k vzájemným hisorickým „nevztahům“ (Polsko-Česko, Slovensko-Maďarsko, vazby Polska na USA), je to asi jen utopie, ale byla by hezká.

  • hudryper • 25. ledna 2016

    bmw525i napsal
    Bohužel, s přihlédnutím k vzájemným hisorickým „nevztahům“ (Polsko-Česko, Slovensko-Maďarsko, vazby Polska na USA), je to asi jen utopie, ale byla by hezká.

    Máte pravdu,ale i polští a maďarští nacionalisté chápou,že i kdyby nebylo Česko tak problémový
    partner do celé čtyřky,tohle společenství by se bez opory v Rusku dlouhodobě neudrželo. Co do
    trvanlivosti by šlo o něco na způsob Pražského jara,i když si odmyslíme bratrskou pomoc z EU.
    Lákání amerických vojáků do Polska je v rozporu s revoltou vůči Merkelové a vedení EU,protože
    politici EU visí na stejných nitích jako vedení Pentagonu,takže snaha Polska může být a také že
    bude využita způsobem,že se Polákům zatočí hlava. Pokud chtějí zabrat kus Ukrajiny a k tomu
    se potřebují proti zájmům Ruska opírat o zdánlivou nedotknutelnost us.army,mohlo by se jim
    přihodit znova zase jedno dělení Polska. Ono to tak bývá,znáte tu o nenažrané rybářce ? Chtěla
    být papežem a to tu zlatou rybku už opravdu naštvalo.

  • Botičky od Diora • 26. ledna 2016

    Už je to tady:
    „Putin je zkorumpovaný a skrývá majetek, zní z USA. Čirý výmysl, brání se Kreml“

    http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/putin-je-zkorumpovany-a-skryva-majetek-zni-z-usa-ciry-vymysl/r~6387dc10c42c11e5a8d7002590604f2e/?utm_source=volnyHP&utm_medium=newsbox&utm_term=link_2

    „Nejsem s to uvést čísla, ale co mohu říci: (Putin) dostává od státu výplatu přibližně 110 000 dolarů ročně (asi 2,7 milionu Kč), ale to není přesné. Dlouhé roky pracoval na tom, aby ukryl skutečný rozsah svého majetku,“ prohlásil v pořadu britské stanice BBC náměstek amerického ministra financí Adam Jacob Szubin.

  • Bety • 26. ledna 2016

    No jistě. „Majetek se odhaduje“. Mají pod palcem všechny banky, ale Putinův majetek se „odhaduje“. A informace pochází od podpindosníků, kteří utekli z Ruska, když už jim tam pšenka nekvetla.
    A že prý Putin považuje Rusko za svůj majetek. To je ale zatraceně sprosté překroucení toho, že pro něj je Rusko to nejdůležitější a nejcennější.
    Hajzli!!!

  • Bety • 26. ledna 2016

    Tohle je začátek kampaně na Putinovu diskredidaci. Už neví kudy kam.

  • peter. • 26. ledna 2016

    Botičky od Diora napsal
    Adam Jacob Szubin.

    Pekné meno.Také biblické.
    Takéto obvinenia,ktoré nie sú podložené dôkazmi, svedčia o bezmocnosti a neschopnosti Putinových kritikov.Na Putina možno mať rôzne názory,ale takéto obvinenia by mali mať oporu v dôkazoch.Inak je to len obyčajné obsieranie.

  • ducatista • 26. ledna 2016

    Diskreditace Putina jede na plné obrátky už několik let a stále bez výsledku, takže jsem v klidu. Na druhou stranu Putin chudák rozhodně nebude (proslulá je jeho sbírka hodinek), ale mně je to šumák. A zjevně je to šumafuk i samotným Rusům, kterým se zodpovídá. Mnohem důležitější je to, co Mr. Putin dělá. A dělá to imho hodně dobře…

  • Botičky od Diora • 26. ledna 2016

    ducatista napsal

    Diskreditace Putina jede na plné obrátky už několik let a stále bez výsledku, takže jsem v klidu. Na druhou stranu Putin chudák rozhodně nebude (proslulá je jeho sbírka hodinek), ale mně je to šumák. A zjevně je to šumafuk i samotným Rusům, kterým se zodpovídá. Mnohem důležitější je to, co Mr. Putin dělá. A dělá to imho hodně dobře…

    Lídr světové velmoci nemůže a nesmí být chudákem, pár drahých hodinek asi Rusko nepoloží. Dodělávající kobyla nejvíc kope, „PETER“ to napsal správně: „Takéto obvinenia,ktoré nie sú podložené dôkazmi, svedčia o bezmocnosti a neschopnosti Putinových kritikov“. Zlo nezmizí samo od sebe.

  • peter. • 26. ledna 2016

    Ja osobne sa úprimne povediac nevyznačujem nejakou prehnanou a ešte k tomu falošnou skromnosťou,ale aj tak podľa môjho názoru človek,ktorý si naškrečkuje 40 mld.dolárov len preto,aby mu bez úžitku ležali niekde na zahraničnom účte,musí byť idiot alebo duševne chorý človek.A to Putin rozhodne nieje.Myslím,že keby tých 40 mld.dolárov mal,tak by ich investoval doma,aby pomocou nich dal obživu mnohým Rusom.Normálny človek viac ako 4 guláše za deň nezje a keď aj bude žiť ako náš prezident Kiska,ktorý dovolenkuje aj 7x do roka,tak toľko peňazí jednoducho on aj so svojou rodinou nemôže spotrebovať.
    Bude to naozaj len obsieranie a bezmocnosť obsieračov z USA.

  • peter. • 26. ledna 2016

    peter. napsal
    Bude to naozaj len obsieranie a bezmocnosť obsieračov z USA.

    http://antifashist.com/item/novyj-udar-po-putinu-ili-poslednij-vyhlop-atlantistov.html

  • aram • 26. ledna 2016

    Tady se zase jde po Zemanovi
    http://www.novinky.cz/domaci/392911-sobotka-zeman-desi-moje-deti-rodinu-a-pratele.html
    Na základě Zemanova výroku na dotaz z pléna v Tišnově, jak se lze zbavit premiéra Sobotky
    „Demokratická možnost je jen jedna, tou jsou svobodné volby. Nedemokratickou možností je kalašnikov.“
    Sobotka usoudil
    „Jsme s vysokou pravděpodobností jediná země v civilizovaném světě, kde prezident veřejně vyzývá k zabití předsedy vlády. Já se s tím vyrovnám, ale vadí mi, že tím Zeman děsí moje děti, celou rodinu a přátele,”

    První část výroku – demokratická možnost je JEN jedna, tou jsou svobodné volby – je pravda.
    Druhá část – nedemokratickou možností je kalašnikov – je pravda.

    Kde S. vyčetl výzvu k zabití předsedy vlády nechápu. Pokud vím je právník a na právech je jedna z prvních zkoušek výroková logika, která by měla být pro právníka základ. Ať jde vrátit diplom.
    Pokud se tedy domnívá, že je to výzva k jeho dstranění, pak veřejně přiznává, že jsme zemí nedemokratickou.

    Dosud jsem se nestavěla ani na jednu stranu, ale toto mě tedy vytočilo. Jestli někdo vyvolává v lidech nenávist, tak to tentorát rozhodně není Zeman.

  • Sio • 26. ledna 2016

    No, co musím ocenit, a není to tak samozřejmé, jak se zdá, lidi tady na webu rostou. Primitivní propagandou je nikdo jen tak neojebe.

  • ducatista • 26. ledna 2016

    aram: navíc naše nestranná média si Zemanův bonmot ihned upravila, úplné znění odpovědi bylo: „Tak – chcete-li se zbavit jakéhokoli politika, prezidenta nevyjímaje, je k tomu jediná demokratická cesta – a to jsou svobodné volby, které v daném případě budou za rok. Vypadáte mladě, takže roku 2017 se zcela určitě dožijete. A pak existuje nedemokratická cesta. A ta se jmenuje kalašnikov.“ Dotaz zněl jak se zbavit Sobotky, Zeman to hodil do obecné roviny a trošku zavtipkoval. O to absurdněji vyznívá Sobotkův nářek o vyděšené rodině a přátelích. Bohuš u mě skončil už dávno a tímto to jen završil. Připosránek jeden… Ale když má projevit svůj názor, tak na to potřebuje poradce – viz jeho mnailová korespondence. Notabene je zajímavé, že ho nikdo nepopotahoval za to, že premiér země běžně komunikuje přes freemailovou schránku.

  • Viky • 26. ledna 2016

    Bety, s dovolením navážu na Vás -„“A že prý Putin považuje Rusko za svůj majetek. To je ale zatraceně sprosté překroucení …““
    Je. Je to asi tak, jakoby Babráku Ohavovi přiřkli majetek o kterém rozhoduje v rámci své prezidentské pravomoci.
    Majetek o kterém mluví, existuje. Putin o něm rozhoduje, řekněme, že ho spravuje. (on, on, on – on samozřejmě ne! ) Jenže ho nevlastní. jeho vlastnicko-rozhodovací vztah je vázán na V. Putina, prezidenta RF. skončí ve funkci, rozhodovací pravomoci přejdou k nástupci. Umře ve funkci – dědictví se nekoná. Pěkný vlastník majetku, že? Tím, že je takovýmto vlastníkem-nevlastníkem ho sice činí osobně odpovědným, ale efektivně brání zašantročení a prodání pod rukou (jakoby omylem). Tahle negativní zkušenost zde je, v rámci Akademie Věd, v rámci ministerstva obrany… A útoky a obvinění – jsou průběžně vedeny proti vysoce exponovaným lidem na hodně vysokých postech. Hlavní prokurátor Čajka, nebo ministr obrany Šojgu. U jednoho je problematické okolí, ale ne on sám, u druhého ani to vlastně ne. Zatím jsem nezaznamenal sofistikovanější útok proti Medvěděvovi a Lavrovovi. I toho se můžeme dočkat.
    //náááměstek emerického ministerstva financí?!? zvláááštní. Nikdy bych neřekl, že V. Putin patří do jejich jurisdikce.//

  • Martin (už bez taky m) • 26. ledna 2016

    Souhlas s komentáři nejen hudrypera…
    Problém je, že korupce je u nás skutečně spolu s klientelismem ZÁKLADEM SYSTÉMU…kterému právě ti defraudanti skutečných hodnot jako je tenhle spolek „cedulkářů“ navíc říkají demokracie…
    Bohužel ale šlo o naprosto naivní a nedokonalý byť upřímný POKUS (ze strany angažovaného občanstva), a o CÍLENÝ PŘEVRAT a cynickou LOUPEŽ a la doktrína A. Dullese ze strany „západních“ loutkářů v pozadí…
    Co s tím vším nyní…?
    Rozhodně se nenechat rozhádat manipulanty kterým právě tříšť „nádorů“ vyhovuje k „rozděl a panuj“- když i otrokáře s konkrétním bičem si pak „cíleně pozvednou z davu“…
    Korupcí občan nepřežije, pomůže-li si, tak jen nakrátko aby mu bylo ještě hůře a stal se součástí systému.
    Ale těch pár mimo systém má přežít jak?!
    Chce to uvážlivou revoltu, ne multikulti „přebarvení Evropy“, chce to naopak vrátit moc v co nejširším množství lidem – kde že je onen „princip subsidiarity“ „milá“ EU?!
    Kde je ono „Krajskou samosprávou blíže k lidem“?! Zlaté okresy!
    „Smíšený“ model státní správy u nás se ukázal jako INTEGRÁLNÍ SOUČÁST KORUPČNÍCH MECHANISMŮ…
    Ve „státě“ který si o suverenitě může jen zdát, kde občan je „suverénem“ akorát v tom jak umřít bez zájmu na ulici…
    Navážení se jelit do V.V. Putina je už pro mnoho těch co máme alespoň určitou míru inteligence, morálky a zkušeností naprosto směšné…
    Ale bude to opět na lidech- nebudou „spasitelé“…
    Šanci pro lidi bych viděl v tom, že „zaběhané mechanismy moci“ vypoví (ovládaní vypoví poslušnost „ovladatelům“), vykřičeným případům přijde trest, a lidé dokáží KE SPOLEČNÉMU PROSPĚCHU využít naprostou ztrátu soudnosti části mocných a služebních jelit.
    Dokáží to lidé?
    Zkoušet je to ale třeba stále,
    neztrácet schopnost rozlišovat,
    NECHOVAT se jako DAV,
    VĚDĚT JAK, KAM, CO i PROČ.

  • hudryper • 26. ledna 2016

    peter. napsal
    Pekné meno.Také biblické

    Citace : Adam Szubin je již třetí ředitel židovského původu v křesle ředitele mocného Úřadu pro kontrolu zahraničních aktiv ministerstva financí USA, který má obrovské pravomoci i v EU. Je to úřad, který má přístup ke všem dolarovým transakcím na světě u všech bank systému SWIFT a IBAN, ale také ke všem platebním kartovým systémům, s výjimkou ruského a čínského platebního okruhu. Úřad má na starosti dohled nad veškerými sankcemi USA a IMF vůči všem subjektům na světě.

  • Martin (už bez taky m) • 26. ledna 2016

    hudryper napsal
    Citace: Adam Szubin je již třetí ředitel židovského původu v křesle ředitele mocného Úřadu pro kontrolu zahraničních aktiv ministerstva financí USA, který má obrovské pravomoci i v EU. Je to úřad, který má přístup ke všem dolarovým transakcím na světě u všech bank systému SWIFT a IBAN, ale také ke všem platebním kartovým systémům, s výjimkou ruského a čínského platebního okruhu. Úřad má na starosti dohled nad veškerými sankcemi USA a IMF vůči všem subjektům na světě.

    Vím že napíšu zdánlivou „banality“, ale nedá mi to, musím:
    Existence něčeho takového je NAPROSTÝM POPŘENÍM jakéhokoliv systému i jen „hrajícího si na“ „Demokracii“- přesně v intencích „DEm OKRASt I jE“…
    Povinností každého skutečného „demokrata“ by mělo být ZLIKVIDOVAT takový „systém“ (eufemismus pro mafii „vybraných vyvolených POslušných PŘÍslušných…“).
    Kdybych měl schopnosti hackerů a „Anonymous“, právě tyto systémy by měli „rozbít na prach“…
    NASVÍTIT kdo a jak na základě „pravomocí“ či „posvěcení“ ODKUD (?!) DISPONUJE TAKOVOU MOCÍ?!
    Kdokoliv si v tomto ve vyšších patrech „omočil“ měl by být NAVŽDY A ZCELA VYŘAZEN Z VEŘEJNÝCH FUNKCÍ…
    ŽE JE TO „LUSTRACE“?!
    – A ONI DĚLAJÍ CO?!

    „Kdyby VŠICHNI IT světa“…
    Vážení – Vy jichž se to týká: víte že držíte „systém“ „za kaťata““ – a Váš plat odpovídá tomu, že i „oni“ to ví…
    Co s tím u/děláte..?

    Myslíte že skutečná změna K LEPŠÍMU je možná BEZ VÁS..?

    Začíná to „dole“ a jde až…
    všichni „tam“ musíme,
    ale šanci žít a užít si život, prožít jej…
    „Zhmotnit“ si ty POHÁDKY které nám v dětství rodiče či prarodiče četli (PROČ ASI- CO MYSLÍTE???)…
    Pomoci sobě i okolí –
    tu ŠANCI NA LEPŠÍ SVĚT I ŽIVOT si můžeme proti podobným lumpům DÁT JEN NAVZÁJEM, a jen SPOLUPRACÍ a VZÁJEMNOU PODPOROU…
    S tomu odpovídající pokorou…

  • Aleš • 27. ledna 2016

    Po mnohaletém úsilí se zadařilo, a mnou mnohokrát kritizovaný ekonomický náměstek naší státní instituce skončil. Ale neviditelná ruka neoliberálů v tomto zakročila a z tohoto šikulu udělala „nezávislého“ auditora, který se bude šťourat v našich sračkách. Kozel hlavním zahradníkem. A kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde. Iniciativě licoměrnosti se meze nekladou. Jejich omezenost je neomezená.