Diskuze k článku


  • Sio • 1. ledna 2015

    No, moc hezká kritika. Ale to, co bylo řečeno, alespoň my přemýšlivější, už dávno víme. A moc hezká vize. No v podstatě podobná, jakou máme všichni, co jsme přemýšlivější. Jak z toho ven? Tuž tady Laďo, tady to bych taky rád věděl. Jenže zrovna tady jsi na tom asi podobně, jako já.
    Dostavět dálnice, odmítnout granty (proč, s tím nesouhlasím, alespoň ne u všech), zaorat řepku, postřílet exekutory a stát se hrdými občany této země. Hezké přání. Ale ne odpověď. Protože nevím, jak to zařídit. A tak ti vracím otazkou.
    Jak zařídit, aby se to stalo skutečností?

  • Béda • 1. ledna 2015

    Tož toto by Myloš nikdy „svému“ národu, ze kterého velká část by mu nejraději vyškrábala oči a část jeho sympoatizantů je považuje pouze za menší zlo (než byl jeho protikandidát) nikdy neřekl. Za prvé proto, že je eurofederalista, za druhé proto, že je stoupenec NATO a jejich misí, za třetí proto, že to není žádný levbičák a za čtvrté protože na tom všem má on sám i jeho bývalá stran svůj podíl. Krom toho Větva se tak trochu plete. Nezpůsobili jsme si to sami a byli jsme při tom „rozhodování“ velice závislí na venkovních podmínkách (neřeknu venkovním diktátu) a vůle lidu, volba lidu ve volbách je stejně v tomto oligarchickém systému irelevantní. Kdyby mělo dojít k nějaké skutečné změně tak nastoupí sankce, výhrůžky, Majdan anebo internacionální pomoc (nikoliv ovšem států Varšavsko smlouvy ale pravdy, lásky, humanity, demokracie a míru – jako v Iráku, Libyi, Sýrii)…

  • Béda • 1. ledna 2015

    Postavení se na zadní pravdoláskařskému NWO = ten nejvzpupnější terorismus. Orbán provedl změnu a v očích světové „demokracie“ se tím proměnil v jednoho z největších žijících diktátorů, který by si zasloužil ten nejhumanitárnější Majdan. Myloš pouze naznačil něco o škodlivosti sankcí (ze kterých se raduje pouze třetí za bukem) a hned se na něj vrhla smečka vycvičených a dobře vykrmených pravdoláskařských dobrmanů v čele s Čírem, Kocábem a pražskou lumpenkavárnou.

  • LF • 1. ledna 2015

    Viděl jsem komplexy hytlermarketů svírající jak ocelová obruč města, viděl jsem vymírající centra týchž měst.

    Co se divíte. Jednou jste zakázali vjezd do center měst z důvodu zklidnění dopravy a likvidujete možnosti parkování v blízkosti centra, tak jste holt vyhnali lidi z centra do hyperkrámů, kde mohou pohodlně zaparkovat.
    Nikdo není zvědavý na trmácení se zaplivanou MHD plnou bezdomovců.

  • Sio • 1. ledna 2015

    Béda, možná to řekne národu Vojtěch Filip. Nebo někdo jiný?

  • PB • 1. ledna 2015

    Je to velice dobré. Jen si na Hradě opravte jeden Vámi tradovaný nesmysl. Do benzínu se přidává líh a ne řepka. Řepkový olej je důležitá základní potravina i surovina pro další průmyslové využití. Také po úpravě se dá přidat do nafty. To se nelíbí ropákům a proto takový útok. Řepka je asi poslední v čem jsme soběstační a proto ty útoky z Hradu a z EU. Být v našem státě něčím soběstační je nepřijatelné pro 0,1% vládnoucích. Jinak ta řepka je pro pole zlepšující plodinou, lépe chrání proti erozi půdy atd. Pražákům se nelíbí, protože je to jedna z posledních plodin co drží zemědělce a tedy vesnice ještě trochu nad vodou. Ekoteroristům nevyhovuje, protože na ní nejde jejich kůrovec. Autorovi by se měla líbit, protože se nádherně větví.

  • prodost • 1. ledna 2015

    Sio napsal

    No, moc hezká kritika. Ale to, co bylo řečeno, alespoň my přemýšlivější, už dávno víme. A moc hezká vize. No v podstatě podobná, jakou máme všichni, co jsme přemýšlivější. Jak z toho ven? Tuž tady Laďo, tady to bych taky rád věděl. Jenže zrovna tady jsi na tom asi podobně, jako já.
    Dostavět dálnice, odmítnout granty (proč, s tím nesouhlasím, alespoň ne u všech), zaorat řepku, postřílet exekutory a stát se hrdými občany této země. Hezké přání. Ale ne odpověď. Protože nevím, jak to zařídit. A tak ti vracím otazkou.
    Jak zařídit, aby se to stalo skutečností?

    …s Vaňkem se raď. Majore, nevíte jak je to dál ?

  • Hox • 1. ledna 2015

    Sio napsal

    No, moc hezká kritika. Ale to, co bylo řečeno, alespoň my přemýšlivější, už dávno víme. A moc hezká vize. No v podstatě podobná, jakou máme všichni, co jsme přemýšlivější. Jak z toho ven? Tuž tady Laďo, tady to bych taky rád věděl. Jenže zrovna tady jsi na tom asi podobně, jako já.
    Dostavět dálnice, odmítnout granty (proč, s tím nesouhlasím, alespoň ne u všech), zaorat řepku, postřílet exekutory a stát se hrdými občany této země. Hezké přání. Ale ne odpověď. Protože nevím, jak to zařídit. A tak ti vracím otazkou.
    Jak zařídit, aby se to stalo skutečností?

    Evolučně, nikoliv revolučně , ale na to je třeba zvýšit míru chápání (a morálku) celkového populu, osamocený střelec nic nezmůže. V tomto směru zcela platí, že národ má takovou vládu, jakou si zaslouží. A samozřejmě gramotností v otázkách řízení, bez toho nijak. Až si budou politici mezi lidmi připadat jako v tom podobenství „Jak se mění vody“, jako blázni (z pohledu všech ostatních), pak bude možné říct „mission accomplished“… a pak se takoví dlouho neudrží.

  • K. J. • 1. ledna 2015

    On je to spíš projev o kterém mnoho lidí ví, ale nechce ho slyšet. Ten cestovní puss ovšem nemá chybu…

  • Gatta • 1. ledna 2015

    Sio napsal

    No, moc hezká kritika. Ale to, co bylo řečeno, alespoň my přemýšlivější, už dávno víme. A moc hezká vize. No v podstatě podobná, jakou máme všichni, co jsme přemýšlivější. Jak z toho ven? Tuž tady Laďo, tady to bych taky rád věděl. Jenže zrovna tady jsi na tom asi podobně, jako já.
    Dostavět dálnice, odmítnout granty (proč, s tím nesouhlasím, alespoň ne u všech), zaorat řepku, postřílet exekutory a stát se hrdými občany této země. Hezké přání. Ale ne odpověď. Protože nevím, jak to zařídit. A tak ti vracím otazkou.
    Jak zařídit, aby se to stalo skutečností?

    Mám rád Ladislava Větvičku – tedy jeho články. Články, ve kterých „obyčejný“ ostravský bloger má obvykle víc zdravého rozumu než celá vláda, parlament a naše kulturní a intelektuálská „elita“ dohromady.
    Dobrý projev. Ne dokonalý, ani bezchybný, ale moc dobrý. Nanalhává, nemanipuluje a hlavně – mluví o podstatě našich problémů. A to je dnes už také vzácné zboží. Jestli ono to nějak nesouvisí s mizením toho zdravého sedláckého uvažování.

    Re Sio – všichni to víme, ale ono také záleží „kdo to říká“ a od koho to lidi berou a od koho ne. Ladik píše srozumitelně a hlavně je to člověk, od koho by to mohli brát všichni „Ladici“ ve všech knajpách v česku. A to je moc důležité.

    Jak to zařídit?
    V jedné knížce se píše: „Na počátku bylo slovo“.
    Vše musí začít nejprve v hlavě – a potom přijde to ostatní …

  • bbb • 1. ledna 2015

    Podobné obrázkové téma má i pes:
    neviditelnypes.lidovky.cz/zabava-ve-vlaku-0g4-/p_zabava.aspx?c=A141230_220240_p_zabava_wag

  • Béda • 1. ledna 2015

    bbb,

    nemohl být ten kosočtverec s čárkou třeba modrý, fialový anebo humanitárně – demokratický = hnědý?

  • Sio • 1. ledna 2015

    Hox napsal

    http://www.neviditelnypes.lidovky.cz/zabava-ve-vlaku-

    Mám dojem, že „evoluci nezastavíš“. :-) Momentálně se ubírá fází těžkých ran bičem pole hesla „hloupého kopni“. Je to velmi efektivní metoda učení, jen to dost bolí.

  • Sio • 1. ledna 2015

    Gatta napsal
    Mám rád Ladislava Větvičku – tedy jeho články.Články, ve kterých „obyčejný“ ostravský bloger má obvykle víc zdravého rozumu než celá vláda, parlament a naše kulturní a intelektuálská „elita“ dohromady.
    Dobrý projev. Ne dokonalý, ani bezchybný, ale moc dobrý. Nanalhává, nemanipuluje a hlavně – mluvío podstatě našich problémů. A to je dnes už také vzácné zboží. Jestli ono to nějak nesouvisí s mizením toho zdravého sedláckého uvažování.

    Re Sio – všichni to víme, ale ono také záleží „kdo to říká“ a od koho to lidi berou a od koho ne. Ladik píše srozumitelně a hlavně je to člověk, od koho by to mohli brát všichni „Ladici“ ve všech knajpách v česku.A to je moc důležité.

    Jak to zařídit?
    V jedné knížce se píše: „Na počátku bylo slovo“.
    Vše musí začít nejprve v hlavě– a potom přijde to ostatní …

    Jo, jak jsem napsal. Přece jsem psal – přemýšliví vědí. Nenže těch méně přemýšlivých je většina. Pokud si to náhodou přečte i některý z nich. Prima. Je to určeno pro ně.

  • petr • 1. ledna 2015

    Haluzko, je to fajne. Davam Ti palec hore.

  • idiotronic • 1. ledna 2015

    PB napsal
    Řepkový olej je důležitá základní potravina

    Mnoho let před legendárním projevem MylošeI. na Červeném Hrádku byl v prodeji řepkový olej Vitol. Šlechtěné odrůdy poskytovaly tzv. bezerukový olej (obsah kyseliny erukové se snížil z 45% na asi 5% a méně). Pokud tedy
    myslivci hlásí škody na srnách v důsledku účinků kyseliny erukové, pěstuje se znovu odrůda , nevhodná pro konzumaci (ale výnosnější), nebo jde o kyselinu z ostatních částí rostliny (např. fazole mají na listech kofein).

  • Béda • 3. ledna 2015

    http://zpravy.idnes.cz/zeman-sobotka-sjezd-cssd-089-/domaci.aspx?c=A150102_205312_domaci_hv
    „Sobotka nechce Zemana na sjezdu ČSSD. Je to jeho věc, zní z Hradu…“ Není nad dělnou spolupráci a konstruktivní kritiku.

  • Béda • 3. ledna 2015

    http://aeronet.cz/news/zapachajici-realita-25-let-po-sametu-pul-druheho-milionu-cechu-pod-hranici-chudoby-2-miliony-lidi-bez-prace-100-tisic-cechu-bez-domova-2-miliony-cechu-v-exekuci-najemne-az-30x-vyssi-nez-tehdy/

    Zapáchající realita 25 let po Sametu: Půl druhého miliónu Čechů pod hranicí chudoby, 2 milióny lidí bez práce, 100 tisíc Čechů bez domova, 2 milióny Čechů v exekuci, nájemné až 30x vyšší než tehdy… ale to nevadí, hlavně že jsou dnes levné banány!