Putin a Žižka

Rozhodně není náhoda, že naše média útočí ve stejnou dobu a stejným způsobem jak na Putina, tak na Žižku. Oba mají totiž společného víc, než si myslíme. Žižka jednoznačně zachránil český národ před vyvražděním – o tom, že tehdy bylo v plánu „globálního prediktora“ úplné vyvraždění českého národa po vzoru vyvraždění albigenských, tehdy nikdo nepochyboval. Byť tato záchrana nebyla definitivní, a v současné době je možnost dalšího přežití českého národa velmi spornou otázkou. Putin se snaží zachránit před vyvražděním ruský národ, potažmo celé lidstvo. Nenechme se zmást tvrzeními Krvavé Madly a podobných deprivantů, že vyvraždění ruského národa by nemělo být definitivní, že by bylo ponecháno (zprvu) patnáct milionů otroků pro těžbu surovin, a nepodléhejme naivním představám, že by se vraždění vyvražděním ruského národa zastavilo.

Jak Putin, tak Žižka předtím pracovali ve zpravodajských službách – Putin v KGB a FSB, Žižka byl zpravodajcem krále Václava (jako zpravodajec byl poslán jak do bitvy u Grunwaldu proti neřádu nacistických rytířů, tak do jižních Čech mezi rytíře loupežné). Rozhodně nebyli nějakými gorilami, jak si mnozí představují. Ani Žižka svým pokročilým věkem, ani Putin svým tělesným vzrůstem se pro to nehodili. Co je dále spojuje, je naopak neobyčejně vysoká inteligence a (tím daný) podobný způsob práce, spočívající v mnohostranných jednáních s nespolehlivými protivníky i nespolehlivými spojenci, vyznačující se snahou vše vyřešit jednáním, a minimálním používání síly. Práce s informacemi. Práce na způsob šachového génia, který nejenže má vše promyšleno na mnoho tahů dopředu, ale navíc hraje simultánku na mnoha šachovnicích zároveň … a Žižka ke konci navíc skutečně naslepo.

Jak Putin, tak Žižka se objevili v pravý čas. Zjednodušeně můžeme říci, že kdyby nebyl Žižka, už by neexistoval český národ, a kdyby nebyl Putin, neexistoval by už život na Zemi (přinejmenším inteligentní život). I když samozřejmě nemůžeme vědět, jestli by se, kdyby se neobjevili oni, neobjevil někdo jiný, kdo by sehrál podobnou roli. Ale protože se objevili a něčemu zabránili, tak deprivantské klice vadí a „očerňuje“ – spíše tedy pohněďuje – je zcela stejným způsobem, podle stejné šablony.

Příliš proto nepřekvapí, když proti Putinovi nejvíc vystupují různí „rytíři“, potomci šlechty z jižních Čech, s loupežnou a nacistickou minulostí (a nejen minulostí), a jejich podkoně. Například Schwarzenberků, kteří sem přišli jako lupiči a žháři s křižáckými vojsky v husitské době – což ale také jednomu z nich v devatenáctém století nezabránilo nazývat lupiči a žháři husity. Tehdy to ještě bylo úsměvné. A nepřekvapí ani to, že podporují americkou nacistickou „politiku“ i za situace, kdy je to sebevražedné. Právě Schwarzenberkové byli na „kolaterální ztráty“ ve vlastních řadách zvyklí. Například, když císař Karel VI. jednoho z nich jen tak pro zábavu sadisticky zastřelil na lovu. Nebo když byla majdanovským způsobem zastřelena odstřelovačem Eleonora Schwarzenberková (provdaná za Windischgrätze), aby se to mohlo svádět na české povstalce. (Odtud pak asi i ty sympatie s „majdanutými“.) Všechny tyto oběti v rámci „vyšší politiky“ Schwarzenberkové trpně snášeli, dál pilně sloužili nemocným mocí, dál běhali a čuchali jak psi za nimi se svým erbovním štítem s nápisem nil nisi rectum – „není nad řiť“.

Když už mluvíme o husitech, když už srovnáváme Putina se Žižkou, měli bychom se zeptat, jestli bychom nenašli v Rusku také nějakou obdobu Jana Husa. Ta je hned nasnadě, a je jí Rasputin. Oba měli úzké vztahy s panovnickou rodinou, oby byli těžkou šedou eminencí s velkým vlivem na politiku. Byli jakýmisi předskokany (Hus před Žižkou, Rasputin před Putinem), oběma šlo o záchranu vlastního národa, a oba byli proto zavražděni. A oba jsou dnes vysmíváni. O Rasputinovi mluví jen jako o ožralém, negramotném mužikovi, a z Husa, zpovědníka královny (později se snažili tvrdit, že zpovědníkem byl Jan Nepomucký), rektora university, člověka, který po nějakou dobu i de facto arcibiskupoval za negramotného Zbyňka Zajíce z Hazmburka dosazeného do funkce za vojenskou pomoc, dělají vesnického velebníčka a naprostého asketu, jímž patrně také nebyl.

…Pokud tedy my máme dva Jany, Jana Husa a Jana Žižku, Rusové mají, vyložíme-li Rasputin jako raz-putin, tedy Putin I., dva Putiny.

10. srpna 2015 ▓

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
49 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sio
Sio
11. 8. 2015 20:06

Jn Žižka ještě stále nebyl dostatečně oceněn. Mezi vojevůdci se pyšní tím, co o sobě může říci málokterý. Svedl velké množství bitev, většinou proti početnějšímu a lépe vyzbrojenému protivníkovi, a nikdy nebyl poražen. Takových moc není. Napadá mě Alexandr Veliký nebo Julius Caesar.
Jak by mu mohli skatolíci zapomenout, že tolikrát potupně porazil křižácké armády.
Přejme podobný úspěch i Putinovi.

orinoko
11. 8. 2015 20:27

Hmm, tady to bude svištět … anebo že by ne? Je ještě jedna přesmyčka – RusPutin. A Jan Žižka? Uměl neuvěřitelně naslouchat. Na husitském sněmu v Čáslavi prý především mlčel. A poslouchal. A když se vrátil na Tábor, tak hned poté se svým oddílem vymlátil hrad Příběnice. Tam byli soustředěni Adamité. Nic proti naháčům, ale byla doba, kdy naháče nepotřeboval nikdo. Ani husité. Naopak , stali se koulí na noze. Oproti dnešní době, kdy … kdo není teplouš, jakoby nebyl. – Nemám nic proti homosexuálům, jen mě sere , když ze sebe dělají něco extra. … Jako Židi. Prostě ,… Číst vice »

Vlastimil
Vlastimil
12. 8. 2015 3:40

Na rozdíl od orinoka si nemyslím, že by to tu svištělo. Vezmu-li v potaz, že se u nás 25 let, bůhví proč, bojuje proti vlastní identitě. Se smutkem pozoruji vymaštěnce pod obojí, mladé, staré, kteří se o své minulosti nepoučili a nebo už v rámci stařecké demece zapomněli, co kdysi poslouchali s otevřenou pusou, v hodinách dějepisu. Ono to není jen sednout si ve škole jako k televizi, a ukažte holenkové jak mne pobavíte. Bohužel, a to mne rozpaluje do běla, že se nikde neučí kritické myšlení a logika. A na střední škole jakéhokoliv typu by měla být povinná četba… Číst vice »

Admirál
Admirál
12. 8. 2015 6:36

Ano, Žižka i Putin přišli na správné místo ve správnou chvíli.

V případě Žižky, pokud by přišel na jeho místo jakýkoli, byť sebeschopnější v rámci tehdejší vojenské taktiky a strategie konvenční vojevůdce, dostal by od křižáků těžce na prdel. Žižka dokázal na hrozbu mnohonásobné přesily odpovědět asymetricky.
To samé platí pro Putina. Zachránil Rusko za minutu 12. Řešení hrozeb po puči na Ukrajině – přičlenění Krymu – to je ukázka asymetrického řešení. Zajisti si Jackpot hned na začátku hry.

Češi by si nevím jestli zasloužili, ale minimálně nutně potřebovali zjevení se osobností typu Žižky nebo Putina.

niky
niky
12. 8. 2015 7:34

Děkuji pane Kristek….. odkaz jsem rozeslal všem ….

abx
abx
12. 8. 2015 7:43

o Zizkovi sme sa ucili na zakladnej skole este onehda v casoch, kedy bolo vycapne pivo dvanastka 2,70Kcs. schopnosti cloveka su dane hlavne jeho skusenostou a schopnostou kreativne uvazovat. vzdelane hra urcitu ulohu, ale nie podstatnu. Putin je inteligentny clovek, velmi opatrny, az puntickparsky. agentura sidliaca v Langley ho dokonca podozrieva, ze je autista. kym nema aspon dvojnasobnu rezervu, ze jeho akcia dobre dopadne, do konfliktu nepojde. to si druha strana povodne vykladala ako jeho slabost, ako nedostatok odvahy, teraz si to uz vykladaju inak. neviem aky bol Zizka, len tolko, ze vacsinou vyhraval, co je teda to hlavne…

MartinT
MartinT
12. 8. 2015 7:50

Pánové nemyslím si, že by český národ přijal někoho typu J. ŽIŽKY…jeho pohnutky a rozhodnutí a činy a nemůžete odstřihnout od podstaty hluboce věřícího člověka v jediného boha a jeho Slovo… na takového lídra česko absolutně nečeká … je ateistické…a další věc, J.Ž a spol byli spíše někdo jako skupina náboženských revolucionářů ( na začátku) a kdoví jaké měl záměry s tím vést český národ jako panovník…tehdy vyvrcholilo náboženské obrození a to se hlavně mělo stát v oblasti víry a srdcí a přejít do běžného života změnou hlavně katolických věřící na způsob zbožnosti protestantů…pánové to ,že se stal vojevůdcem byla… Číst vice »

merlin
merlin
12. 8. 2015 7:52

v současnosti lze lidi snad sjednotit /většinu / na obraně národního státu. Na ničem jiném si to nedovedu představit.

lomikel
lomikel
12. 8. 2015 8:12

konceptualni mysleni, i v to spadajici nabozenske predstavy, prodelali za tech 600 let vyvoj ktery nemumoznuje regresi. Zizka, stejne jako Hus josu symboly, vetsine lidi uvazuje symbolicky, ladi se na emocni energie spojene s tim kterym symbolem. Kazdy si muze zkusit sam, jak to ma propojene, co citi, jaky vliv to ma na jeho energii, uvazovani a rozhodovani se.

Me nejak neprekazi citi silne sounalezitost pri
https://www.youtube.com/watch?v=elskCac9wSI

i kdyz v nabozenskych otazkach nejsem s Husem ci Zizkou ve shode :), to je tech 600 let rozdilu.

orinoko
12. 8. 2015 8:14

Jan Žižka neměl mocenské ambice ve smyslu vysokého koryta. Neměl ani ambice měnit svět, tudíž to nebyl žádný TrocKYJ. Alfou a omegou pro něj byly 4 artikuly. A těch se držel. Kdo šel proti nim … dokonce vojensky … tak ohrožoval nejen základy husitství, ale i Žižkovu osobní integritu. Byl poměrně tolerantní, ale když šel kolem něj kněz Koranda, tak měl Žižka co dělat, aby Korandu nezmlátil palcátem.
Pro Putina jsou 4 artikuly ruské národní zájmy, které neleží u emerických břehů, ale především doma a v blízkém okolí.

lomikel
lomikel
12. 8. 2015 8:20

co se tyce Putina tak jsme cetl ze pravidelne provadi duchovni cviceni, v pravoslavnem klastere. Jako politeista anymista vim ze duchovni prace muze opravdu ruzne formy a zalezi na kazdem co z toho vytezi pro sebe a spolecnost. To je benefit tech 600 let, tehda dasain doby urcoval smer duchovni praxe vice nez dnes.

peter.
12. 8. 2015 8:21

Žižka bol nepochybne dobrý vojvodca a vojenský stratég.Nikto nevie,či by bol aj dobrým politikom a diplomatom.Putin je predovšetkým dobrý politik a diplomat.Vojvodca je Šojgu(snáď).Že Žižka zachránil český národ pred vyvraždením a prirovnávať to k vyvraždeniu katarov,je prehnané tvrdenie už len preto,že ak by Česi nepovstali pod vedením Žižku proti vtedajším cirkevným aj svetským autoritám,tak by celý konflikt skončil popravou niekoľkých desiatok možno stoviek ľudí.Niekto predsa musel aj pracovať a živiť cirkev a šľachtu.Napriek tomu,považujem husitské hnutie za najsvetlejšiu časť českých dejín a Ján Žižka je toho neoddeliteľnou súčasťou.

leoš
leoš
12. 8. 2015 8:23

Výborně p.Kristku,jenom je škoda,že jste už od prosince neaktualizoval své Dějiny.

MartinT
MartinT
12. 8. 2015 8:23

merlin napsal v současnosti lze lidi snad sjednotit /většinu / na obraně národního státu. Na ničem jiném si to nedovedu představit. to je právě potíráno globalizací v rámci EU a NATO..národní cítění nemít a být evropanem bez identity národa a státnosti a o armádě raději nemluvím …mám dva kluky, kteří by byli jen pokrmem války za zájmy někoho koho neznám a nemá s nama nic společného…no a ještě proti rusům…svět se zbláznil…česko je na špatném místě v nepravý čas…měli jsme být neutrální a Merline ani na té obraně státu bych to neviděl..česko je zdrogované a jsme rozežraní a v agonii..se… Číst vice »

lomikel
lomikel
12. 8. 2015 8:30

orinoko – prijeme jste me prekvapil :).

pokud tedy nejak pro sebe poresime nabozenskou otazku, tak na narodni a socialni aspekt ( ktery byl pritomen ruzne v ruznych hustitskych proudech ale zrovna v ranem Tabore a v jihoceskem svazu – tedy v tech kde zizka pusobil byl jasne patrny) je mozne smele primo navazat.

peter.
12. 8. 2015 8:42

https://sk.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1n_%C5%BDi%C5%BEka
S Putinom by som Žižku celkom isto nespájal,aj keď nejaké paralely by sa po dlhom hľadaní nájsť mohli.

orinoko
12. 8. 2015 8:52

České dějiny znají husitského vojevůdce, politika, ale i vynikajícího znalce římsko-katolické věrouky … Byl jím Prokop Holý zvaný Veliký. Jako mladík se účastnil s největší pravděpodobností všech klíčových bitev Jana Žižky. Takže mohl velmi zblízka nahlédnout nejen do technického provedení, ale i do způsobu Žižkova vojenského myšlení. Viděl tedy, kdy je lepší i ustoupit, aby zanedlouho situaci obrátil ve svůj prospěch. Viz Žižka u Hor Kutných, kdy ustoupil na nedaleký Kaňk s ohledem na zradu německých občanů města. Zikmund se zmýlil. Myslel, že jde o vítězství a tak to také řádně křižáci i kumáni slavili. Koneckonců byl konec roku, a… Číst vice »

lomikel
lomikel
12. 8. 2015 9:01
orinoko
12. 8. 2015 9:11

Žižka byl především praktik. – Bůh nám pomůže, když my sami si pomůžeme.
Vcelku respektoval tehdejší uspořádání společnosti , ale bez excesů a extrémů jakýmkoli směrem. Oproti jiným husitským vojevůdcům na majetkových změnách tehdy on prakticky neparticipoval.
Jeho zásadovost ho vždy dříve či později přivedla do určitých různic. A tak Tábor opustil. A když pochopil, že bez určité míry asertivity v rámci Husitů se neobejde, tak vyšachoval Bořka z Miletínka z Hradce Králové. Právě Bořek z Miletínka si docela pomohl. Výrazná dominanta kraje hrad Kunětické hora se stala jeho majetkem.
RusPutin je konfrontován s podobnými reáliemi.

peter.
12. 8. 2015 9:20

orinoko :
Keby bol Žižka na Putinovom mieste,tak by už na jeseň minulého roku rozmiestňoval svoju vozovú hradbu okolo Ľvova.

fajt
12. 8. 2015 9:25

http://zskaznejov.webnode.cz/products/a1423-listy-jana-zizky-zizkuv-vojensky-rad/ – Žižka se prý sám řadil mezi maloměšťanstvo – jinak pane Kristek zase zupa. ..)

peter.
12. 8. 2015 10:42

fajt napsal
zase zupa. .

fajt:
Čo je Zupa?Nebude to polievka?

fajt
12. 8. 2015 10:49

peter. napsal
fajt:
Čo je Zupa?Nebude to polievka?

:-) to taky, ale jinak to byla vyseknutá poklona, ponaszimu. ..)

lomikel
lomikel
12. 8. 2015 10:52

Všichni muži k tomu určení budou trestat těmito způsoby: bitím, mrskáním, zabíjením, stínáním, věšením, topením, pálením, natahováním. Tyto tresty platí pro všechny stejně; pro pána i sedláka, pro pohlaví mužské i ženské.
Více zde: http://zskaznejov.webnode.cz/products/a1423-listy-jana-zizky-zizkuv-vojensky-rad/

socialni a genderova rovnost :)

fajt
12. 8. 2015 10:56

http://www.novinky.cz/domaci/377475-rozpocet-ministerstva-vnitra-se-navysi-o-tri-miliardy.html – do tohohle nefunkčního otesánka se taky , kurwa, vejde – no a když vidím ty dva vytlemené pampóně, chce mi szie rzigacz – a propo, kolik vůbec má má ten náš demogratický policejní sbor generálů, doufám, že více než řádného šlapajícího mužstva. ..)

orinoko
12. 8. 2015 10:59

Peter, to jsme dva. Já bych věděl DUPA … odvozeno z polštiny – Ty v dupe nedojebany frajeřu.

Putinovi se vyčítá leccos. Viděl jsem nové ruské zbraně , které dostal Donbas-Kozákie. On samozřejmě o ničem neví.
Také jsem viděl úplně čerstvý záznam zásahu Luganské domobrany proti haličskému dobytku. – To jsou hrozné pláně tam. A válka v přímém přenosu. Kameraman se účastnil zásahu vlastně jako pěchotní doprovod. Už žádná béčka – regulérní army. Několik obrněných transportérů s pěchotním krytím vyřídilo haličský tank a obrňák … a bylo po opruzování. Když odjížděly, tak z pláně šlehaly plameny.

orinoko
12. 8. 2015 11:05

lomikel – to nebyl jenom vojenský řád. To byl skoro doslova i jeden z husitských artikulů: Dnes bychom řekli : rovnost všech před zákonem.
Nikoli, že emerický kočkodan určuje , kdy kdo vyskočí, a jak vysoko.
V Rusku k tomu došli také. Proto Žid Chodorkovskij skončil v lapáku natvrdo. Přestože měl balík čmrdlíků.
Další jeden z husitských artikulů: Konec světského panování církve.
Požadavek na ukončení církecních hampejzů a prodej životních bublin, totiž odpustků. A tak podobně.

peter.
12. 8. 2015 11:08

orinoko napsal
Ty v dupe nedojebany frajeřu.

To je dobré.
Inak,sú vojaci a sú politici.Mne osobne sú sympatickejší úspešní vojenskí vojvodcovia a velitelia, ako politici.Vojak môže byť čestný a charakterný.Politik si to často krát dovoliť nemôže.

Dolmen
Dolmen
12. 8. 2015 12:04

abx napsal
agentura sidliaca v Langley ho dokonca podozrieva, ze je autista

Kdyby byl Putin autista, už by ho měl černý makak na lopatkách a „kroutil by mu ruce“. Putin má naopak vysokou schopnost mentalizace, díky tomu je stále o krok vpředu..

merlin
merlin
12. 8. 2015 12:41

lomikel napsal

Všichni muži k tomu určení budou trestat těmito způsoby: bitím, mrskáním, zabíjením, stínáním, věšením, topením, pálením, natahováním. Tyto tresty platí pro všechny stejně; pro pána i sedláka, pro pohlaví mužské i ženské.
Více zde: http://zskaznejov.webnode.cz/products/a1423-listy-jana-zizky-zizkuv-vojensky-rad/

socialni a genderova rovnost

další důvod k řadě mých protestů proti genderové rovnosti :-) Chci zůstat nerovna mužům, lépe se s nimi pak manipuluje. :-)

peter.
12. 8. 2015 14:38

Nad New Yorkom vytvoril kŕdeľ(hejno) vtákov portrét Putina.
http://rusvesna.su/news/1439386822
Z histórie je známy prípad cisára Konštantína,ktorému sa pred bitkou na Mulvijskom moste pred bránami Ríma r.312,zjavil kríž s nápisom „Pod týmto znamením zvíťazíš“Konštantínovi pohanskí legionári si štíty označili iniciálami Ježiša Krista a aj keď ich bolo iba 25 tisíc,slávne porazili 100 tisícovú armádu Konštantínovho odporcu Maxentia.Toľko legenda.
Čo sa stane ak sa v New Yorku zjavil na nebi Putin?Asi nič,ale hlúpych amíkov by to mohlo aspoň vystrašiť,lebo oni ako národ veriacich kresťanov tento príbeh určite poznajú.

merlin
merlin
12. 8. 2015 16:08

peter. napsal Nad New Yorkom vytvoril kŕdeľ(hejno) vtákov portrét Putina. http://rusvesna.su/news/1439386822 Z histórie je známy prípad cisára Konštantína,ktorému sa pred bitkou na Mulvijskom moste pred bránami Ríma r.312,zjavil kríž s nápisom „Pod týmto znamením zvíťazíš“Konštantínovi pohanskí legionári si štíty označili iniciálami Ježiša Krista a aj keď ich bolo iba 25 tisíc,slávne porazili 100 tisícovú armádu Konštantínovho odporcu Maxentia.Toľko legenda. Čo sa stane ak sa v New Yorku zjavil na nebi Putin?Asi nič,ale hlúpych amíkov by to mohlo aspoň vystrašiť,lebo oni ako národ veriacich kresťanov tento príbeh určite poznajú. Jsem se snažila ale Putina neviděla. Asociovalo mi to spíš Imhotepa z… Číst vice »

peter.
12. 8. 2015 16:13

merlin napsal
Jsem se snažila ale Putina neviděla. Asociovalo mi tospíš Imhotepa z Mummy

Nepozerajte sa na video.Tam som ho nevidel ani ja.Skúste kliknúť na obrázok.Pri poriadnej dávke fantázie ho tam možno uvidieť.

merlin
merlin
12. 8. 2015 16:29

Peter – Zas ten imhotep. Možná i jedna skvělá japonská maska. Nebo pán much.

peter.
12. 8. 2015 16:34

Merlin!Duša moja ľúbezná!Napísal som,“S PORIADNOU dávkou fantázie“.Silno zavrite oči,tri krát si v duchu(alebo aj nahlas) povedzte :Je to Putin! A uvidíte,že ho spoznáte.

merlin
merlin
12. 8. 2015 17:01

peter – když zavřu oči a řeknu několikrát nahlas Je to Putin – bude to Putin, ale jen protože vás mám oblíbeného :-)
Mohlo by se to zařadit jako nová karta do Rorchacha :-)

peter.
12. 8. 2015 17:11

merlin napsal

peter – když zavřu očia řeknu několikrát nahlas Je to Putin – bude to Putin, ale jen protože vás mám oblíbeného
Mohlo by se to zařadit jako nová karta do Rorchacha

merlin:
A aj keby tam nebol.Akože tam ani nie je,my môžeme kľudne propagandisticky a zvrchu vyhlásiť : Aha ich,Američanov!Už sú taký pos…í z toho Putina,že ho vidia aj tam,kde neni.

merlin
merlin
12. 8. 2015 17:17

peter. napsal
merlin:
A aj keby tam nebol.Akože tam ani nie je,my môžeme kľudne propagandisticky a zvrchu vyhlásiť : Aha ich,Američanov!Už sú taký pos…í z toho Putina,že ho vidia aj tam,kde neni.

to jo, trefa

lomikel
lomikel
12. 8. 2015 17:35

peter – :)))

orinoko
12. 8. 2015 17:39

Jakési zajímavosti je třeba dát do souvislostí.

Na slovenském Svobodném vysielači vystoupil Vlk – majitel Kosa nostra zostra.
Ač odsud neodešel zrovna v pohodě, tak se prý o adminovi OM vyjádřil v pozitivním kontextu. O jako svého druhu vzoru. Prý, mám to zprostředkované. A mě má kontaktovat jedna známá instituce kvůli jakési dohodě.

Vypadá to, že outsideři jdoucí za skutečnou alternativnou ke zglajchšaltovanému Sametu začínají být zbožím, jehož cenu už stačil prověřit čas.
Jdu si dát pivo. Mám žízeň a alternativní nárok.

orinoko
12. 8. 2015 17:58

Jo … a něco se děje v Sýrii. Armáda a Hizballah zastavily plánovanou sklizeň emerického černého dobytka v centrální části Zabadání. Emerický islámský opičák hrozí masakrem v několika obklíčených oazách směrem na severovýchod, kde je spousta civilistů. Má jít až o 40 000 lidí. V Zabadání vstoupilo v platnost dvoudenní příměří, na jehož základě by došlo k výměně celých skupin lidí. Do Alavitského území by přišli loajální šíité a ven by vypadl dobytek, který sice zase začne bojovat, ale už nebude v zádech. Vůbec probíhají nějaká horečnatá jednání, jejichž velkým předmětem je, jestli Assad může součástí jakési přechodné administrativy, což… Číst vice »

orinoko
12. 8. 2015 18:47

V soucasne chvili probiha syrsko-iranske jednani. Za Syrii ho vede osobne Assad. Zaroven bezi iracko-syrske konzultace o vojenske kooperaci. Prubezne jsou v chodu saudsko-syrske kontakty domluvene Rusy, pricemz Lavrov kudy jde, tudy trousi, ze Assad ma ruskou podporu. Byl zvolen ve volbach, ktere u Saudu nikdy ani neprobehly.
A co je zvlastni , Syrie … ac je to k nevire … otevrela pro provoz letiste v Quamisli u tureckych hranic, a podepisuje ruzne smlouvy v ramci turistiky.

ducatista
ducatista
12. 8. 2015 19:37

peter. napsal

Žižka bol nepochybne dobrý vojvodca a vojenský stratég.Nikto nevie,či by bol aj dobrým politikom a diplomatom.Putin je predovšetkým dobrý politik a diplomat.Vojvodca je Šojgu(snáď).Že Žižka zachránil český národ pred vyvraždením a prirovnávať to k vyvraždeniu katarov,je prehnané tvrdenie už len preto,že ak by Česi nepovstali pod vedením Žižku proti vtedajším cirkevným aj svetským autoritám,tak by celý konflikt skončil popravou niekoľkých desiatok možno stoviek ľudí.Niekto predsa musel aj pracovať a živiť cirkev a šľachtu.Napriek tomu,považujem husitské hnutie za najsvetlejšiu časť českých dejín a Ján Žižka je toho neoddeliteľnou súčasťou.

Lépe bych to nenapsal…

fajt
13. 8. 2015 4:11

http://cz.sputniknews.com/svet/20150812/903774.html – tak přeci jen na ně byl Lavrov zemitý, asi jako Putin na tureckého poskoka. ..)

merlin
merlin
13. 8. 2015 4:53

orinoko napsal V soucasne chvili probiha syrsko-iranske jednani. Za Syrii ho vede osobne Assad. Zaroven bezi iracko-syrske konzultace o vojenske kooperaci. Prubezne jsou v chodu saudsko-syrske kontakty domluvene Rusy, pricemz Lavrov kudy jde, tudy trousi, ze Assad ma ruskou podporu. Byl zvolen ve volbach, ktere u Saudu nikdy ani neprobehly. A co je zvlastni , Syrie … ac je to k nevire … otevrela pro provoz letiste v Quamisli u tureckych hranic, a podepisuje ruzne smlouvy v ramci turistiky. turecko vytvořila safe zony hlavně na hranicích se sýrii, prý k ochraně uprchlíků, zřejmě probíhají různá jednání jak s ASSadem a… Číst vice »