Diskuze k článku


  • Irena • 26. dubna 2016

    Američtí kongresmani odjeli do indiánské rezervace, aby se zeptali šamana na budoucnost USА. Indián se podíval na bílé tváře, chvíli mlčky kouřil, a potom moudře řekl: „Musíte si dát pozor hlavně na nelegální migranty… My jsme svého času tuto věc podcenili a….

  • peter. • 26. dubna 2016

    Osud indiánov neodvratne čaká Švédov,lebo tri štvrtiny populačného nárastu zabezpečujú imugranti.
    http://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/Zotrocenie-Uz-nemame-svoju-krajinu-pod-kontrolou-znie-zo-Svedska-267272 Švédov upokojil bývalý ministerský predseda Frederick Reinfeldt(posledná veta článku).

  • Irena • 26. dubna 2016

    Takový zvláštní pocit, když se člověk při pohledu na tento obrázek dozví, že zleva sedí kanadský ministr obrany a zprava jordánský král….

    http://politikus.ru/events/74990-ministr-oborony-kanady-i-korol-iordanii.html

  • K. J. • 26. dubna 2016

    To se vedle u sousedů „velká máma“ rozčilovala, že půjde po žních k Turkovi a vzteky dupala do země tak silně, až se z toho ve Vídni v domácnostech chvěly skleničky v kredenci…

  • peter. • 26. dubna 2016

    Genocída Arménov,Mlado Turci,Rothschildovci a slobodomurári.
    http://afinabul.blog.cz/1410/armenska-genocida
    Ak viac ako 3/4 populačného rastu vo Švédsku zabezpečujú migranti,tak Švédi ako národ prestávajú existovať.To isté čaká celú Európu.Aj to je genocída.Lenže tentokrát ide o genocídu celej bielej rasy.

  • Admirál • 27. dubna 2016

    Ano, v Rakousku se pohla země. 4,4 Richtera. Při 1. kole volby bych řekl i více.

    Uvidíme, co to přinese.

    A k tomu v Praze Pravdaaláska vyhlásila válku sprejerům. Dínstbíři v plné zbroji pijí kávu v Hatefrý.

  • bbb • 27. dubna 2016

    peter. napsal
    i ako národ prestávajú existovať.To isté čaká celú Európu.

    Slovensko to nečeká.

  • bbb • 27. dubna 2016

    Irena napsal

    Takový zvláštní pocit, když se člověk při pohledu na tento obrázek dozví, že zleva sedí kanadský ministr obrany a zprava jordánský král….

    http://politikus.ru/events/74990-ministr-oborony-kanady-i-korol-iordanii.html

    Z diskuse tam:
    Nejde o příslušnost k islámu, sundat tu pokrývku hlavy by bylo ostudou.
    Министр обороны Канады сингх, из воинственной касты в Индии. Из всех занятий их мужчины ценят только военное дело. Сингхи в частности составляют практически всю армию и полицию Индии. Очень много сингхов в армии Великобритании. Так, что чалма на голове министра обороны не имеет никакого отношения к мусульманству. Эта чалма со специальным подворотом национальный убор синкхов. И снять её приравнивается к позору .

  • Bety • 27. dubna 2016

    Líbil se mi jeden komentář:
    Obdivuji Německo a zvláště německé zemědělství. Vždyť která jiná země by dokázala s jednou krávou pohnojit celou Evropu?

  • peter. • 27. dubna 2016

    bbb napsal
    Slovensko to nečeká.

    Faktom je,že na záchranu budeme mať viac času ako krajiny od Slovenska na západ.Počítam,že v krátkom čase sa podarí neutralizovať Haličskú bandersvoloč na Ukrajine.A potom sa otvorí možnosť,uchýliť sa spolu s Maďarmi a Srbmi pod ochranu Ruska.Taká možnosť existuje,aj keď šanca na jej uskutočnenie je malá.
    Inou možnosťou je,že sa podarí presvedčiť Číňanov o tom,že vajcia pravdoláskarov,slniečkárov a pôvodcov tohoto nešťastia,sú najlepším afrodiziakom na svete.Aspoň by prestali hubiť nosorožcov kvôli prášku z ich rohov.

  • Béda • 27. dubna 2016

    Kvůli rozhodnutí přestat chránit hranice Německa a vpustit do země nekontrolovaný příliv lidí, podala skupina šesti právníků u Spolkového ústavního soudu v Karlsruhe ústavní stížnost. O události informoval Der Spiegel. Každý členský stát EU má právo vrátit žadatele o azyl do bezpečné třetí země. Dodnes tato ústavní stížnost není rozhodnuta, přesto nyní skupina stejných právníků podala v německém Karlsruhe stížnost na základě podkladů psychiatrů, že Angela Merkelová není schopna řídit zemi, jelikož trpí demencí, což vypozorovali psychiatři z jejího vystupování na veřejnostii… http://svobodnenoviny.eu/ustavni-stiznost-proti-merkelove-se-rozsirila-jedna-se-o-demenci-spolkove-kanclerky/
    .

  • peter. • 27. dubna 2016

    Nie je to tak dávno,čo sme sa bavili o tom,že ľudia zo západu budú utekať pred migrantami ku nám.Tento názor ako sa zdá,nebol až taký nerealistický:
    http://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/Slovaci-pripravte-sa-Budu-k-vam-utekat-ludia-zo-Zapadu-Tvrdi-to-byvaly-americky-diplomat-267416

  • Admirál • 28. dubna 2016

    Ještě k tomu Hoferovi:
    – závazné referendum o důležitých rozhodnutích,
    – ne TTIP

    Doopravdy populistický totalitářský program.

  • petr jihlava • 28. dubna 2016

    Vyvolá v Rakousku vítězství ultrapravicového prezidentského kandidáta předčasné volby?
    http://www.blisty.cz/art/82041.html#sthash.FaIruKBu.dpuf
    Krajně znepokojivé volby v Rakousku.
    Veronika Pehe :Krajně znepokojivé volby v Rakousku http://a2larm.cz/2016/04/krajne-znepokojive-volby-v-rakousku/

  • Sio • 28. dubna 2016

    petr jihlava napsal

    Vyvolá v Rakousku vítězství ultrapravicového prezidentského kandidáta předčasné volby?
    http://www.blisty.cz/art/82041.html#sthash.FaIruKBu.dpuf
    Krajně znepokojivé volby v Rakousku.
    Veronika Pehe :Krajně znepokojivé volby v Rakousku http://a2larm.cz/2016/04/krajne-znepokojive-volby-v-rakousku/

    Petr Jihlava, Britské listy a Veronika Pehe … he he.

  • peter. • 28. dubna 2016

    Sio napsal
    Petr Jihlava, Britské listy a Veronika Pehe … he he.

    p.Jihlava,Čulík aj pi.Pehe nechcú vidieť príčinu Hoferovho úspechu.Radšej budú drístať o nástupe ultrapravice a extrémistov.No ešte aj to zviera vie vycítiť nebezpečenstvo a snaží sa o záchranu svojho života.To si fakt niekto myslí,že všetci Európania sú menej ako tie zvieratá?Že sa dobrovoľne nechajú zaviesť na porážku?Hofer v Rakúsku,Kotleba u nás a pravicoví lídri v iných štátoch EU jednoduch ťažia z toho,že otvorene ukazujú na nebezpečenstvo do ktorého sa snažia zatiahnuť ľud socialisti,liberáli a v Nemecku aj kresťanské strany svojim prístupom k migrantskej kríze..V Rakúsku si už uvedomili svoju chybnú azylovú politiku a dnes prijali najprísnejší azylový zákon v Európe.
    http://www.topky.sk/cl/1000851/1543673/Rakusko-prijalo-poriadne-drsny-azylovy-zakon–Nebudeme-s-migrantmi-zaobchadzat-v-rukavickach-
    V EU to vzbudilo rozhorčenie no ja si myslím,že po Rakúšanoch prijmú podobný zákon všetky štáty EU.A tak je to správne.

  • Sio • 28. dubna 2016

    peter. napsal

    Nie je to tak dávno,čo sme sa bavili o tom,že ľudia zo západu budú utekať pred migrantami ku nám.Tento názor ako sa zdá,nebol až taký nerealistický:
    http://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/Slovaci-pripravte-sa-Budu-k-vam-utekat-ludia-zo-Zapadu-Tvrdi-to-byvaly-americky-diplomat-267416

    No, a až to rezese..ou i tady, všichni se přestěhujeme do Ruska, jak to tak vypadá. Ovšem pokud padne Rusko, už nebude kam.

  • petr jihlava • 28. dubna 2016

    peter. napsal
    p.Jihlava,Čulík aj pi.Pehe nechcú vidieť príčinu Hoferovho úspechu.Radšej budú drístať o nástupe ultrapravicea extrémistov.No ešte aj to zviera vie vycítiť nebezpečenstvo a snaží sa o záchranu svojho života.To si fakt niekto myslí,že všetci Európania sú menej ako tie zvieratá?Že sa dobrovoľne nechajú zaviesť na porážku?Hofer v Rakúsku,Kotleba u nás a pravicoví lídri v iných štátoch EU jednoduch ťažia z toho,že otvorene ukazujú na nebezpečenstvo do ktorého sa snažia zatiahnuť ľud socialisti,liberáli a v Nemecku aj kresťanské strany svojim prístupom k migrantskej kríze..V Rakúsku si už uvedomili svoju chybnú azylovú politiku a dnes prijali najprísnejší azylový zákon v Európe.
    http://www.topky.sk/cl/1000851/1543673/Rakusko-prijalo-poriadne-drsny-azylovy-zakon–Nebudeme-s-migrantmi-zaobchadzat-v-rukavickach-
    V EU to vzbudilo rozhorčenie no ja si myslím,že po Rakúšanoch prijmú podobný zákon všetky štáty EU.A tak je to správne.

    Peter,to jsou pouze vaše teze a názorově vám podobným.Skutečnost je vždy složitější.
    Mají být Slováci na Kotlebu ve slovenském parlamentu na co hrdí ?

  • Irena • 28. dubna 2016

    Je ten Ivan čím dál větší svalouš, nebo se mi to jenom zdá :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=HUA1qqd_9Jw
    „Мусорная“ экономика России. Злой Иван №25 с Иваном Победой

  • peter. • 28. dubna 2016

    Viac krát som na OM upozorňoval na to,že pokiaľ RF zverí nepriateľovi výchovu svojej mládeže,tak to povedie k jej porážke a zničeniu.Dnes som našiel článok,ktorý sa zaoberá touto problematikou vo vojenskom priemyselnom komplexe Ruska.Autor popisuje,kam až môže zaviesť Rusko zanedbávanie výchovy kádrov pre VPK.Opisuje ako si na ruských vysokých školách vyberajú najkvalitnejších študentov ešte pred ukončením štúdia zahraničné korporácie.Náklady na štúdium znáša pri tom RF.Kritizuje činnosť ministra školstva Dmitrija Livanova.Cituje Stalina,ktorý 10 rokov pred začiatkom Veľkej vlasteneckej vojny povedal“Musíme stihnúť previesť industralizáciu štátu,lebo nás rozdrvia.Situácia je dnes podobná a hovorí o tom aj V.Putin.Likvidácia ruského školstva podľa autora začala v r.2010 keď zásluhou ministerstva školstva sa začali nepremyslene zavádzať skúsenosti zo školstva západných štátov najmä USA.
    Pre pochopenie toho,čo sa v Rusku deje je to veľmi dobrý článok,aj keď pre priaznivcov Putinovho Ruska je toto dianie nepochopiteľné.
    http://vpk-news.ru/articles/30420

  • peter. • 28. dubna 2016

    peter. napsal
    pre priaznivcov Putinovho Ruska je toto dianie nepochopiteľné.
    http://vpk-news.ru/articles/30420

    Odkaz je naliehavý preto,že situácia je natoľko vážna,že vyžaduje okamžitý zásah.Niet už času na nejaké taktické vyčkávanie a šachové partie.Treba konať hneď a odstaviť z dôležitých funkcií všetkých škodcov,nie iba Livanova.

  • bergpora • 28. dubna 2016

    „Viac krát som na OM upozorňoval na to,že pokiaľ RF zverí nepriateľovi výchovu svojej mládeže,tak to povedie k jej porážke a zničeniu.“

    Jak myslíte, že to probíhá, Peter? Že se sejde parlament/ prezidentská řada a tam někdo nadnese otázku: „Máme svěřit výchovu nepříteli, anebo ne?“

    Samozřejmě je to jen v kádrech a ty Rusové nemají a nikdy mít nebudou. Vyjma krátkých období, kdy dotahují Západ (aby následně upadli opět do letargie), to zmobilizují kde koho, vzepnou se, doženou až předeženou… a nastoupí pátá kolona, která to zas vrátí nazpátek…to jsou dějiny Ruska v kostce :-)

    A to mám Rusy rád a fandím jim. Ovšem na západní produktivitu, které lze dosíci jen otrockou povahou zaměstnanců (a tedy občanů), Rusové nikdy mít nebudou, to je mimo jejich kategorie myšlení a to proto, že jsou svobodní lidé (v rámci možností).

    Pokud trochu sledujete ruskou scénu a asi dle odkazu ano, pak víte, že se se západem neustále poměřují- co mají lepší, kde co Američanům selhalo, co kdo z Němců řekl o Rusku atd. Protože jsou Rusové dobří lidé, nedokáží nikdy zakrýt svůj západní komplex, protože ten je šikovně vymyšlený a vymanipulovaný…a přijít tady na to může jen západní svině a ne otevřený opravdový člověk.

    To je odpověď na vaší otázku: ruské vedení musí jít s lidem, protože už je takové z podstaty, ovšem lidé se chtějí právě poměřovat se západem, tak jim vedení musí dávat západní zboží.

    Nakonec i bývalý CCCP se nejvíce chlubil tím, že to tam mají „jako na západě“. Od té doby se toho moc nezměnilo a školní reforma je jen odrazem skutečného problémů, sídlícího mimo ideologicky rámec.

    To ruské „jako na západě“ mi připomíná české chalupářské „jako pravý řízek“ (recepty na houbové, anebo kedlubnové řízky), anebo „jako z hovězího“ v případě námořnického guláše z parku. Jenom jako.

  • Alena • 29. dubna 2016

    časy se mění. Západní Evropa vždy parazitovala na svých koloniích. Teď ji čeká zánik a vznik nové, přetvořené Evropy s obrovskou masou věřících muslimů.
    Rčení “ jako na západě“ do budoucna bude spíš hrozba než zbožné přání vyrovnat se konzumnímu západu.

  • PPK • 29. dubna 2016

    bergpora napsal

    „Viac krát som na OM upozorňoval na to,že pokiaľ RF zverí nepriateľovi výchovu svojej mládeže,tak to povedie k jej porážke a zničeniu.“

    Jak myslíte, že to probíhá, Peter? Že se sejde parlament/ prezidentská řada a tam někdo nadnese otázku: „Máme svěřit výchovu nepříteli, anebo ne?“

    Samozřejmě je to jen v kádrech a ty Rusové nemají a nikdy mít nebudou. Vyjma krátkých období, kdy dotahují Západ (aby následně upadli opět do letargie), to zmobilizují kde koho, vzepnou se, doženou až předeženou… a nastoupí pátá kolona, která to zas vrátí nazpátek…to jsou dějiny Ruska v kostce

    A to mám Rusy rád a fandím jim. Ovšem na západní produktivitu, které lze dosíci jen otrockou povahou zaměstnanců (a tedy občanů), Rusové nikdy mít nebudou, to je mimo jejich kategorie myšlení a to proto, že jsou svobodní lidé (v rámci možností).

    Pokud trochu sledujete ruskou scénu a asi dle odkazu ano, pak víte, že se se západem neustále poměřují- co mají lepší, kde co Američanům selhalo, co kdo z Němců řekl o Rusku atd. Protože jsou Rusové dobří lidé, nedokáží nikdy zakrýt svůj západní komplex, protože ten je šikovně vymyšlený a vymanipulovaný…a přijít tady na to může jen západní svině a ne otevřený opravdový člověk.

    To je odpověď na vaší otázku: ruské vedení musí jít s lidem, protože už je takové z podstaty, ovšem lidé se chtějí právě poměřovat se západem, tak jim vedení musí dávat západní zboží.

    Nakonec i bývalý CCCP se nejvíce chlubil tím, že to tam mají „jako na západě“. Od té doby se toho moc nezměnilo a školní reforma je jen odrazem skutečného problémů, sídlícího mimo ideologicky rámec.

    To ruské „jako na západě“ mi připomíná české chalupářské „jako pravý řízek“ (recepty na houbové, anebo kedlubnové řízky), anebo „jako z hovězího“ v případě námořnického guláše z parku. Jenom jako.

    Bergporo, bergporo, vy popletený naivko! Vy nevíte, že Rusové jsou národ s tisíciletou kulturou? Národ, který za pouhých 33 let od VŘSR dokázal technicky ujít vlastními silami socialistickou cestu od feudalismu až vodíkové bombě a k prvnímu člověku ve Vesmíru? Vy neznáte ruskou vědu a kulturu? Vy nevíte, kdo např. byli Mendělejev, Kurčatov, Zworykin, Puškin, Čajkovskij?
    No nevadí, nic si z toho nedělejte. Pokud tady na OM vydržíte déle, tak časem jistě pochopíte, že vaše představy, že „Rusové ty své kádry nemají“, jsou vskutku jen dětské sny. Ale nevěšte hlavu, zde na OM jste dobře a zajisté vám tady milerádi poradíme, jak všechno je jinak.
    No, zmínil jste pátou kolonu, která to prý „zas vrátí nazpátek“. Vy nevíte, že vedle španělské občanské války, kdy to bylo tak nazváno historicky poprvé, tu kolonu má v sobě téměř národ každý? Ostatně, podívejte se na ten národ náš, kolik lokajských kolaborantů už se tady v dějinách urodilo a stále ještě rodí! Taky se někde zeptejte, kolik jich také periodicky vždy po větších změnách dějin skončí občas i na šibenici.

    Já chápu, že o ty Rusy máte tak dojemnou starost. Nicméně, nechte jim ten jejich údajný problém kádrů a kolon a věřte, že národ, který vyhrál Druhou světovou válku, ten si takovou prkotinu, jako je Gorbačovem a Jelcinem narušené školství – jistě brzy vyřeší. Vyřeší rozhodně snadno, když už nedávno zvládli těžší problémy typu teroru v Čečensku, agrese Gruzie do Jižní Osetie a Abcházie (to Rusové vyřídili za 9 dní) nebo ISIL v Syrii.
    Jinak ale musím uznat, vskutku dobře jste mne pobavil představou, že „Rusové nedokáží nikdy zakrýt svůj západní komplex“.. Není to náhodou obráceně – viz NATO, které se tak cpe k jejich hranicím?
    Byl jste někdy v Rusku? A jak dlouho? A co jste tam dělal? Pište, ať se něco zase dozvíme!

  • Admirál • 29. dubna 2016

    petr jihlava napsal

    Vyvolá v Rakousku vítězství ultrapravicového prezidentského kandidáta předčasné volby?
    http://www.blisty.cz/art/82041.html#sthash.FaIruKBu.dpuf
    Krajně znepokojivé volby v Rakousku.
    Veronika Pehe :Krajně znepokojivé volby v Rakousku http://a2larm.cz/2016/04/krajne-znepokojive-volby-v-rakousku/

    Věřím, že moderní, liberální levice je krajně znepokojena. Takové věci jako závazné referendum o důležitých rozhodnutích a odpor k TTIP, to je přece atentát na moderní, liberální levici.

    To je stejné jako s Orbánem. Ten si lotr jeden dovolil zaútočit na MMF a zpětně zdanit nadnárodní společnosti. Pravicovej populista jeden.

    Kam by s takovými nekapitalistická moderní, liberální levice přišla.

  • zajoch • 29. dubna 2016

    Ostravští, měli byste zítra 30. dubna v 10 hodin zajít v Ostravě do Komenského sadů účastnit se pietního aktu k Památníku Rudé armády. Mělo by tam být co nejvíc lidí, aby se ukázalo, že si Češi ještě pamatují, že je neosvobodila americká armáda, jak se nám to už přes 20 let tluče do hlav, ale přátelé z východu.

  • Béda • 29. dubna 2016

    petr jihlava

    pane, stále zde šermujete pojmem moderní liberální levice. Mohl byste objasnit proč tu starou prodejnou „štětku“ (byla stejnou hříčkou a užitečným idiotem korporátního kapitálu před sto lety, kdy pomáhala hnát svůj elektorát do světové války jako dnes, když podporuje koloniální války imperiální velmoci, přehlíží případně podporuje bujení fašismu na východě a severovýchodě Evropy,kdy kašle na sociální stát a otevírá náruč migrační islamistické záplavě, která jej spolehlivě pohřbí a navíc ještě asistuje při zavádění NWO? Co je na ní moderního a levicového? Že je liberální (tedy úplatná – naskrze zkorumpovaná velkokapitálem – a otočná po nejsilnějším větru) to se popřít nedá.

  • Sio • 29. dubna 2016

    Irena napsal
    Ivan

    Tahle evidentní fakta se do našich sdělovadel nedostanou.

  • Sio • 29. dubna 2016

    peter. napsal

    Viac krát som na OM upozorňoval na to,že pokiaľ RF zverí nepriateľovi výchovu svojej mládeže,tak to povedie k jej porážke a zničeniu.Dnes som našiel článok,ktorý sa zaoberá touto problematikou vo vojenskom priemyselnom komplexe Ruska.Autor popisuje,kam až môže zaviesť Rusko zanedbávanie výchovy kádrov pre VPK.Opisuje ako si na ruských vysokých školách vyberajú najkvalitnejších študentov ešte pred ukončením štúdia zahraničné korporácie.Náklady na štúdium znáša pri tom RF.Kritizuje činnosť ministra školstva Dmitrija Livanova.Cituje Stalina,ktorý 10 rokov pred začiatkom Veľkej vlasteneckej vojny povedal“Musíme stihnúť previesť industralizáciu štátu,lebo nás rozdrvia.Situácia je dnes podobná a hovorí o tom aj V.Putin.Likvidácia ruského školstva podľa autora začala v r.2010 keď zásluhou ministerstva školstva sa začali nepremyslene zavádzať skúsenosti zo školstva západných štátov najmä USA.
    Pre pochopenie toho,čo sa v Rusku deje je to veľmi dobrý článok,aj keď pre priaznivcov Putinovho Ruska je toto dianie nepochopiteľné.
    http://vpk-news.ru/articles/30420

    Patrně bude přeba přitlačit v tomto směru:
    https://www.youtube.com/watch?v=E2Fct7hxxho

  • Sio • 29. dubna 2016

    peter. napsal
    zanedbávanie

    Musel bys spustit novou železnou oponu, aby elita studentů neutíkala na západ.

  • Sio • 29. dubna 2016

    bergpora napsal
    zanedbávanie

    Přes mou nemalou kritiku některých informací na KOB (jakoby také byla zasažena 5. kolonou), myslím, že ukazuje řešení. A jedná se o práci především na 1. – 3. prioritě, až pak na těch nižších. Zabere to mnoho času, možná desítky let.

  • Sio • 29. dubna 2016

    Alena napsal
    bergp

    Ano, co s Evropou dělá Evropa pod taktovkou ušáků a co se sebou dělají ušáci, to vede nejspíš k prolomení dosavadního základu moci a bohatství GP. Asi by se tu dalo něco říct o výrobních silách, které už desítky let převýšily výrobní vztahy a derou se ven z jejich okovů. Tohle všechno, pokud se nerozpoutá velká globální válka (na jadernou nemyslet), posílí Rusko. Ale patrně i euroatlanty. Pravděpodobně za cenu desítek, možná stovek miliónů obětí. A obávám se, že cíli nebudou teritorie USA nebo Ruska a jiných jaderných mocností, nýbrž jejich spojenců. Střílet po sobě rakety přímo hrozí atomovým ohněm. Účelem té války nebude dostat protivníka na kolena na 6. prioritě, půjde hlavně o ty ostatní – 1. – 5. prioritu. Dám to tu podruhé:
    https://www.youtube.com/watch?v=E2Fct7hxxho

  • Béda • 29. dubna 2016

    http://www.securitymagazin.cz/zpravy/rakousko-bude-mit-nejprisnejsi-azylovy-zakon-v-evrope-1404050350.html

    …včera rakouský parlament schválil zákon, který umožňuje vládě vyhlásit v důsledku migrační krize stav nouze a následně do země nevpustit žádné žadatele o azyl. Informaci zveřejnil britský deník The Telegraph.
    Rakouská vláda stanovila roční hranici přijatých žádostí o azyl na 37 500 a země odmítá přes své území nechat proudit další desítky tisíc migrantů, kteří se pouze chtějí dostat do Německa. V rámci nově přijatých opatření také Rakousko zavádí pohraniční kontroly, na hranicích s Itálií staví 370 metrů dlouhý plot.
    V případě vyhlášení stavu nouze Rakušané do své země vpustí pouze migranty, kteří již mají v Rakousku své příbuzné, či ty, kteří prokážou, že se v sousedních tranzitních zemích ocitli v ohrožení života.

    Rakouská vláda doufá, že přijetím přísnějších pravidel v oblasti přistěhovalecké politiky zabrání dalšímu vzestupu rakouských Svobodných (FPÖ), kterým aktuální průzkumy přisuzují zisk více než třiceti procent hlasů. Svobodní navíc slavili úspěch v prvním kole prezidentských voleb, kdy dokázal jejich kandidát Norbert Hofer s přehledem zvítězit a získat v součtu více procent než oba vládní kandidáti dohromady.
    FPÖ nyní v průzkumech veřejného mínění pravidelně získává přes 30 % hlasů. „Přes jistou umírněnost je však Hofer tradičním představitelem krajní pravice,“ uvedl server thelocal.at a nezapomněl připomenout slova prezidentského kandidáta FPÖ Norberta Hofera o tom, že islám nemá v Rakousku své místo.
    Hofer současně pohrozil, že ukončí působení vlády, pokud se její ministři neodhodlají k tvrdším opatřením vůči migrantům….

  • peter. • 29. dubna 2016

    Sio napsal
    Musel bys spustit novou železnou oponu, aby elita studentů neutíkala na západ.

    Nemyslím!
    Stačí ich už od základky vychovávať viac vo vlasteneckom duchu,na VŠ cielene vyberať tých najnadanejších a ponúknuť im pracovné podmienky zrovnateľné so západom.Oplatí sa to.
    V článku autor spomína,že úpadok školstva začal v r.2010 tým,že sa skomercionalizovalo a zo sféry verejného záujmu bolo presunuté do sféry služieb.Druhým faktorom spôsobujúcim úpadok školstva spočíva v zamietaní všetkého pozitívneho v ruskom školstve a tupé nepremyslené napodobňovanie západných školských systémov,najmä amerického.Obmedzil sa prístup k vzdelaniu chudobnejším vrstvám obyvateľstva a na ruských VŠ a univerzitách prednášajú proamericky orientovaní učitelia.
    Napokon útok na vzdelávací systém ktoréhokoľvek štátu je tým najefektívnejším spôsobom ako ho oslabiť.
    To,že to robia USA v Rusku neprekvapuje.Prekvapuje skôr ležérnosť a nechuť s akou pristupuje vládna moc k riešeniu tohoto stavu .

  • Irena • 29. dubna 2016

    Или покойный Боря Немцов, который обогатился быстрее, чем полкило урана в центрифуге, он, что сам этот миллиард тырил?

    Источник: http://politikus.ru/articles/75199-zlobnaya-politinformaciya-6-16.html
    Politikus.ru

  • Sio • 29. dubna 2016

    peter. napsal
    Nemyslím!
    Stačí ich už od základky vychovávať viac vo vlasteneckom duchu,na VŠ cielene vyberať tých najnadanejších a ponúknuť im pracovné podmienky zrovnateľné so západom.Oplatí sa to.
    V článku autor spomína,že úpadok školstva začal v r.2010 tým,že sa skomercionalizovalo a zo sféry verejného záujmu bolo presunuté do sféry služieb.Druhým faktorom spôsobujúcim úpadok školstva spočíva v zamietaní všetkého pozitívneho v ruskom školstve a tupé nepremyslené napodobňovanie západných školských systémov,najmä amerického.Obmedzil sa prístup k vzdelaniu chudobnejším vrstvám obyvateľstva a na ruských VŠ a univerzitách prednášajú proamericky orientovaní učitelia.
    Napokon útok na vzdelávací systém ktoréhokoľvek štátu je tým najefektívnejším spôsobom ako ho oslabiť.
    To,že to robia USA v Rusku neprekvapuje.Prekvapuje skôr ležérnosť a nechuť s akou pristupuje vládna moc k riešeniu tohoto stavu .

    Myslel jsem, že chceš rychlé řešení. To, co popisuješ fungovat bude, ale v rangu 10 let nejdříve. Ty procesy mají svou inerci, nepůjdou zvrátit jen tak. I Stalin by s tím měl problém. Jeho příručka, kterou tu hojně rozesílám (máš ji?), se vážně zabývá učebnicí politekonomie. To, jak to dělá, je příklad efektivního přístupu k věci. Ale jeho pozice, byť nejistá, byla řádově lepší, než Putinova.

  • Sio • 29. dubna 2016

    fajt napsal

    http://www.hlavnespravy.sk/merkelova-sa-poddala-americkemu-prezidentovi-bundeswehr-bude-nasadeny-vo-vychodnej-europe/774176 – a tohle je priorita hlava 22. ..)

    Pche! Už se nás z východní Evropy tak bojí, že k nám posílají svou armádu. Pravda, v baltických republikách nezůstali žádní chlapi, myjí hajzly v Německu a tak to bude jen takový výměnný pobyt …

  • Béda • 29. dubna 2016

    fajt napsal

    http://www.hlavnespravy.sk/merkelova-sa-poddala-americkemu-prezidentovi-bundeswehr-bude-nasadeny-vo-vychodnej-europe/774176 – a tohle je priorita hlava 22. ..)

    Merklová je prostě bedna: Zatímco hlavní nepřátelé Německa sídlí ve Fashingtonu, v Ankaře a v Berlíně a Německo zaplavuje nezvladatelná záplava islamistů a potenciálních teroristů, říšská diktátorka namísto aby opevňovala hranice 4.říše sankcionuje RF na které je Německo životně závislé a armádu namísto k Turkovi posílá na ruskou hranici, odkud říši nehrozí žádné nebezpečí.. A vydírajícího Turka spolu s islamisty tlačí do EU.

  • Béda • 29. dubna 2016

    Sio napsal
    Pche! Už se nás z východní Evropy tak bojí, že k nám posílají svou armádu. Pravda, v baltických republikách nezůstali žádní chlapi, myjí hajzly v Německu a tak to bude jen takový výměnný pobyt …

    To bude teprv fičák až se z bankrotující demokraDické („proevropské) mrznoucí a hladující UkraDiny (průměrná mzda je tam prý po dalších ozdravných ekonomických „reformách“ hezkých cca 330 Euro) povalí migranti v desetimilionových houfech do Evropy.

  • Béda • 29. dubna 2016

    Wikileaks: Saudský princ přislíbil 32 miliard dolarů do islamizace USA

  • fajt • 29. dubna 2016

    dnes po ránu mi vytlačila z cesty apartní důchodkyně, jedu si takhle v klídku po hlavní a kantorka v létech si počkala až budu těsně u ní, aby na mě z vedlejšky ( tedy od homo kaufu) podnikla mazaný výpad jako ATO vojska na Donbasu a pak statečně zdrhla, tedy ujela, naštěstí bez zraní a skoro bez škody ( tedy až na obecný trávník a kytičky na něm – ty jsem prostě musel trochu poorat, jinak bych paní rozpáral to její korejské autíčko – a na šrámy na ráfcích čtyřkolky, snad mám geometrii v pořádku, gumy od hlíny, trávy a kvetoucích trvalek jdou umýt), dojel jsem ji po pár stech metrech, dáma na rentě jenom koukala, prý mě vůbec neviděla a neví co se děje ( a taky spěchá za vnuky na chajdu ), oznamovat nic nebude a svou pojistku, či nacionále mi taky neposkytne ( jejími slovy, uhni chlape, spěchám a co se stalo mě vůbec nezajímá ), snažím se ji uvést do reality slovy, že mám v autě záznamovou kameru a že inkriminovaný okamžik ji můžu ozřejmit, stává se ještě více uspěchanější a arogantnější ( sprostá slova ve spisovné češtině v kraji razovitem z úst bývalé pedagožky, na to klade taky důraz, zní opravdu komicky), tak si babku v jejím prskoletu vyfotím a zanechávám ji jejímu osudu, zbytek je už v řešení někoho jiného ( bude mít i úprk z místa dopravní kolize), a pak že spěchají a jsou nerozvážně ofrklí pouze juvelíni, máča se zlatou ketou a jejich solárkové pipiny. ..)

  • Béda • 29. dubna 2016

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Merkelove-plan-s-uprchliky-pry-neni-z-jeji-hlavy-Za-vsim-stoji-tento-mocny-muz-433215

    Politolog a publicista F. William Engdahl ve svém aktuálním textu tvrdí, že německá kancléřka Angela Merkelová postupuje při „řešení“ migrační krize podle předem připravených „notiček“, jejichž autorem je prý americký multimiliardář a filantrop George Soros…Podle Engdahla současný plán kancléřky Merkelové, v rámci kterého by se měla Evropa při řešení migrační krize spoléhat především na Turecko, vypracoval think-tank Evropská iniciativa stability (ESI) a další organizace a subjekty s ním spojené. Americký politolog připomíná, že ESI má své pobočky v Berlíně, Bruselu a Istanbulu. „Tzv. plán kancléřky Merkelové vypracovaly think-tanky napojené na americkou vládu a NATO. Je velmi zajímavé sledovat peněžní toky směřující do ESI, protože je pak hned jasnější, kdo skutečně vede EU,“ míní Engdahl. ….

  • Admirál • 29. dubna 2016

    Béda – „Politolog a publicista F. William Engdahl ve svém aktuálním textu tvrdí…“

    Je dost pravděpodobné, že to celé tak nějak probíhá.

  • Béda • 29. dubna 2016

    Prý „víc žen v politice“! Prý zavádějí do politiky cit a kultivují ji. Stačí se podívat na citlivé „leadryně“ Allbrightovou (irácké děti), Clintonovou – viz její frenetickou radost z brutální vraždy prezidenta Kadáfího, jehož zemi nechala zničit, diktátorku Merkelovou – viz islamizace a s tím spojené zvyšování bezpečnostních hrozeb a kriminality v Evropě, viz „fuck the EU!“ Nulandovou etc..

  • Béda • 29. dubna 2016

    Béda napsal
    To je nová forma „demokracie“ která začíná již na školách.

    fajte,

    určitě jste si všiml, jak korespondují slova starosty Prahy 4 (za TOP09) s výsledkem. Prý na akci k ničemu nedošlo, ale škola přesto rozvázala spolupráci s neziskovkou cizokrajního jména a neziskovka přesto, že se vůbec nic nestalo vyhodila na hodinu svoji pracovnici z pracovního poměru. Někdo tady zjevně lže. Kdo to asi bude?

  • peter. • 29. dubna 2016

    Sio napsal
    Myslel jsem, že chceš rychlé řešení.

    No tak si najskôr daj do vyhľadávača heslo: Hnutie „Memoriál“v Rusku.Dozvieš sa čo za zmrdov sa v tomto hnutí združuje.A teraz si predstav,že by sa v ČR našiel učiteľ ktorý by sa s celou triedou ôsmákov alebo deviatakov zúčastnil seminára poriadaného napr.“konvičkovcami“aleboKDÚ,ODS, komunistov…Myslím,že taký učiteľ by bol v ČR okamžite kopnutý do riti a viac by neučil.
    Na seminári ktorý poriadalo hnutie Memoriál,sa zúčastnili aj žiaci vyšších tried.
    Účastníkov tohoto seminára obliala skupina mladých ľudí s georgievskými stužkami zelenou farbou,pri čom sa ušlo aj tým žiakom:
    http://vz.ru/news/2016/4/28/807908.html
    Spomínaš 10 rokov.Ubezpečujem ťa,že za túto dobu dorastie nová generácia takto vychovaných ľudí a aký dopad to bude mať na vývoj v RF,netreba ani domýšľať.Ak si ešte raz prečítaš článok v mojom odkaze tak zistíš,že takýto spôsob“vzdelávania“už prináša svoje jedovaté ovocie.
    Spomínaš Stalina.Ubezpečujem ťa,že ak by mal Stalin takýto problém(už táto predstava je úsmevná),tak by členovia nejakého hnutia podobného Memoriálu do pár hodín po zverejnení svojho programu hučali v Gulagu spolu s učiteľom.

  • Sio • 29. dubna 2016

    peter. napsal
    No tak si najskôr daj do vyhľadávača heslo: Hnutie „Memoriál“v Rusku.Dozvieš sa čo za zmrdov sa v tomto hnutí združuje.A teraz si predstav,že by sa v ČR našiel učiteľ ktorý by sa s celou triedou ôsmákov alebo deviatakov zúčastnil seminára poriadaného napr.“konvičkovcami“aleboKDÚ,ODS, komunistov…Myslím,že taký učiteľ by bol v ČR okamžite kopnutý do riti a viac by neučil.
    Na seminári ktorý poriadalo hnutie Memoriál,sa zúčastnili aj žiaci vyšších tried.
    Účastníkov tohoto seminára obliala skupina mladých ľudí s georgievskými stužkami zelenou farbou,pri čom sa ušlo aj tým žiakom:
    http://vz.ru/news/2016/4/28/807908.html
    Spomínaš 10 rokov.Ubezpečujem ťa,že za túto dobu dorastie nová generácia takto vychovaných ľudí a aký dopad to bude mať na vývoj v RF,netreba ani domýšľať.Ak si ešte raz prečítaš článok v mojom odkaze tak zistíš,že takýto spôsob“vzdelávania“už prináša svoje jedovaté ovocie.
    Spomínaš Stalina.Ubezpečujem ťa,že ak by mal Stalin takýto problém(už táto predstava je úsmevná),tak by členovia nejakého hnutia podobného Memoriálu do pár hodín po zverejnení svojho programu hučali v Gulagu spolu s učiteľom.

    No, Peter. Můžeš mít i pravdu, můžeš se nad tím rozčilovat, nadávat, ale to je prozatím asi ta vše, co s tím můžeš dělat. Dokud se nevytvoří informační pole, které způsobí, že většina občanů se probere z letargie, neudělá nikdo nic, protože se to udělat nedá. A vytvoření takového pole bude stát krev, pot, slzy a mnoho životů. Bohužel, zombifikace Evropanů, nás v to počítaje, postoupila hodně daleko. A pro Rusko to zřejmě, byť v menší míře, platí také.

  • peter. • 29. dubna 2016

    Sio napsal
    No, Peter. Můžeš mít i pravdu, můžeš se nad tím rozčilovat, nadávat, ale to je prozatím asi ta vše, co s tím můžeš dělat. Dokud se nevytvoří informační pole, které způsobí, že většina občanů se probere z letargie, neudělá nikdo nic, protože se to udělat nedá. A vytvoření takového pole bude stát krev, pot, slzy a mnoho životů. Bohužel, zombifikace Evropanů, nás v to počítaje, postoupila hodně daleko. A pro Rusko to zřejmě, byť v menší míře, platí také.

    No,Sio.
    Kým sa na Slovensku pasú ovce,tak vždy platilo,platí aj bude platiť,že bača ktorý nevie ochrániť ovce pred vlkmi a zlodejmi,je na ho.no bača.Aj keď robí dobrý syr.

  • petr jihlava • 29. dubna 2016

    Béda,Admirál:
    Čtěte prosím pozorně komentáře diskutujících čtenářů.
    Já jsem o moderní liberální levici k tématu autora článku ,,Rakousko kvete modře“ nic nepsal.Prosím nepodsouvejte mi něco,co jsem neřekl.
    Dával jsem podle mého názoru pouze odkaz na zajímavé články,které vyšly na jiných webech kolem voleb v Rakousku.

    Nepopírám,že Nová evropská populistická pravice je na vzestupu. Dveře jí otevřela poslední světová ekonomická krize a neschopnost levice adekvátně reagovat na rozklad sociálního státu. Opravdovou vodu na její mlýn ale představuje tzv. uprchlická krize. Pravici se úspěšně daří získávat příznivce napříč třídami a ve jménu obrany „společných tradic“ cílit na konkrétní nepřátele.

    Nová levice není,ale žádná chiméra či lež.https://cs.wikipedia.org/wiki/Nov%C3%A1_levice
    Debatní klub o české levici: Ladislav Žák / Jan Májíček
    http://outsidermedia.cz/debatni-klub-o-ceske-levici-ladislav-zak-jan-majicek/

    Články na zpravodajsky informačním webu Outsider Média(OM) sleduji od jejího vzniku.
    Můžeme OM jejími články a tématy,které v současnosti otiskuje tento web řadit mezi alternativní či kriticky levicová česká média ?

  • peter. • 29. dubna 2016

    Nechcem nikomu kaziť náladu ale naša nádej,že sa nás migrantská kríza nedotkne sa ukazuje byť márnou:
    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/391551-passauer-neue-presse-nova-utecenecka-trasa-vedie-cez-cesko/
    Čo sa Slovenska týka,tak som si prečítal Bédov odkaz na „Protiproud“a priznávam,že ma to znepokojilo.Tá trasa z Ukrajiny cez Slovensko prípadne Poľsko vyzerá byť reálna.Naša hranica s Ukrajinou je hornatá,je to shengenská hranica,takže je aj dobre brániteľná.Ak to neposerú Poliaci tak na východe sa to zastaviť dá.Dosť sa spolieham aj na Ukrajincov,ktorí majú dnes „krvavé oči“a s migrantami to tam tiež nemusí dopadnúť dobre.Začíname ísť z kopca,treba sa pripraviť na problémy.

  • petr jihlava • 29. dubna 2016

    Můžete argumentovat k věci, můžete se obklopit celou řadou nezpochybnitelných faktů, můžete poukazovat na zákon, dokazovat reálný stav věci, můžete odhalovat hoaxy a konspirace, můžete do hloubky analyzovat problém a předkládat data, případně vyprávět příběhy pochopitelné laikům. Můžete intelektuálně obracet z hlavy na nohy, odhalovat účelovou manipulaci a debilizaci ve veřejném prostoru, usvědčovat ze lži populisty a hlupáky, stejně vám to nebude nic platné. Sociální sítě, které vytvářejí potenciál propojení s kýmkoliv, kdo je zasíťován, vytvářejí velmi nebezpečnou drogu. Jmenuje se confirmation bias, je návykovější než heroin a takřka se nedá léčit. – píše na Britských listech Bohumil Kartous.
    Naprosto skvělý článek a téma: http://blisty.cz/art/82071.html#sthash.pTF8l32L.dpuf

  • peter. • 29. dubna 2016

    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/391509-rakusko-sa-uzatvara-pred-vsetkymi/
    Zátarasy v horských priesmykoch.V 13.storočí sa robili záseky v horských priesmykoch na ochranu pred mongolmi Batú chána.Nepomohlo.

  • peter. • 29. dubna 2016

    petr jihlava napsal
    Mají být Slováci na Kotlebu ve slovenském parlamentu na co hrdí ?

    Kotlebu splodili ľudia a politici s názormi aké prezentujú politici,dobroserovia,vítači a smradi,ktorí úmyselne vyvolali imigrantskú pohromu svojimi šialenými rozhodnutiami.Vaša otázka je hlúpa,lebo už z výsledkov volieb vyplýva že Kotlebu si v parlamente prialo mať viac ako 200 tisíc Slovákov.Moja protiotázka znie:Majú byť Česi a Slováci hrdí na každého zvoleného poslanca sediaceho v našich parlamentoch?Chápete nezmyselnosť svojej otázky?

  • Sio • 29. dubna 2016

    peter. napsal
    No,Sio.
    Kým sa na Slovensku pasú ovce,tak vždy platilo,platí aj bude platiť,že bača ktorý nevie ochrániť ovce pred vlkmi a zlodejmi,je na ho.no bača.Aj keď robí dobrý syr.

    Dobře. Nic jiného si ani nepřeji, než aby se to na Slovensku povedlo.

  • Sio • 29. dubna 2016

    petr jihlava napsal

    Můžete argumentovat k věci, můžete se obklopit celou řadou nezpochybnitelných faktů, můžete poukazovat na zákon, dokazovat reálný stav věci, můžete odhalovat hoaxy a konspirace, můžete do hloubky analyzovat problém a předkládat data, případně vyprávět příběhy pochopitelné laikům. Můžete intelektuálně obracet z hlavy na nohy, odhalovat účelovou manipulaci a debilizaci ve veřejném prostoru, usvědčovat ze lži populisty a hlupáky, stejně vám to nebude nic platné. Sociální sítě, které vytvářejí potenciál propojení s kýmkoliv, kdo je zasíťován, vytvářejí velmi nebezpečnou drogu. Jmenuje se confirmation bias, je návykovější než heroin a takřka se nedá léčit. – píše na Britských listech Bohumil Kartous.
    Naprosto skvělý článek a téma: http://blisty.cz/art/82071.html#sthash.pTF8l32L.dpuf

    Blisty, Kartouz a Jihlava. Má to cenu vůbec číst dál?

  • petr jihlava • 29. dubna 2016

    Peter,na rozdíl od vás rozlišuji politiky zvolené ve volbách na demokratické a nedemokratické bez ohledu na různost politického směru.Kolik uprchlíků v současnosti na Slovensku máte ?
    Vůdce krajně pravicové strany na Slovensku pana Kotlebu rozhodně za demokratického politika nepovažuji.https://cs.wikipedia.org/wiki/Marian_Kotleba
    Lidová strana Naše Slovensko(LSNS) není demokratická strana.
    Počet odevzdaných hlasů ve volbách není známkou demokratičnosti politika či strany.
    To je jako kdyby jste nesmyslně argumentoval tím,že Adolf Hitler byl přece ryzí ,,demokrat“ a jeho nacistická strana měla být vzorem pro ostatní demokratické strany v předválečném Německu,protože výrazně tehdy uspěla ve volbách.
    Tady není o čem diskutovat.

  • Sio • 29. dubna 2016

    peter. napsal
    Kotlebu splodili ľudia a politici s názormi aké prezentujú politici,dobroserovia,vítači a smradi,ktorí úmyselne vyvolali imigrantskú pohromu svojimi šialenými rozhodnutiami.Vaša otázka je hlúpa,lebo už z výsledkov volieb vyplýva že Kotlebu si v parlamente prialo mať viac ako 200 tisíc Slovákov.Moja protiotázka znie:Majú byť Česi a Slováci hrdí na každého zvoleného poslanca sediaceho v našich parlamentoch?Chápete nezmyselnosť svojej otázky?

    Peter, že se vám chce. U Jihlavy je naprosto průzračné, komu slouží.

  • peter. • 29. dubna 2016

    petr jihlava napsal
    Tady není o čem diskutovat

    Odbehli ste od témy.Vaša otázka znela:Majú byť Slováci na Kotlebu v slovenskom parlamente hrdí?
    A majú byť Česi(všetci bez výnimky,Česi – národ)hrdí na Mareka Bendu(napríklad) v českom parlamente? Veď takáto otázka je hodná eufemisticky napísané,človeka chudobnejšieho duchom.
    Súhlasím s vašim výrokom,že cit.“Tady není o čem diskutovat“koniec cit.Len dodám,že s vami naozaj nemám o čom diskutovať.

  • Béda • 29. dubna 2016

    Sio napsal
    Blisty, Kartouz a Jihlava. Má to cenu vůbec číst dál?

    B.listy – naštěstí lidem začalo docházet, že jsou to takové Sorosovky v mediálním vydání. Jsem rád, že již ani Doc. I.Švihlíková tam nic nezveřejňuje. Sám už BL celé měsíce ani neotevírám – leda když někdo dá odkaz.

  • hudryper • 2. května 2016

    Tohle video by měl vidět ministr Pelikán,ať ví co ho čeká….

    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/7921-video-rozzureny-dav-nemcu-za-pokriku-vypadni-zradce-vyhnal-ministra-spravedlnosti-z-podia

  • Kvalitni Morybundus • 3. května 2016

    Předně – zdravím pana Petra (z) Jihlavy! Jsem rád, že jsem na Vás po delší době narazil. Vaše komentáře mi mluví z duše a nestydím se to přiznat, i když s názory, jaké máte, sklízí člověk v diskuzích spíše posměch. „Válčívali“ jsme kdysi spolu na Nové Republice a byli jsme tam bohužel sami vojáci v poli poté, co se tam z toho s nástupem migrační krize stalo shromaždiště konzervativních pravičáků a hlásná trouba lidí typu Hájek.
    A teď k věci. OM sleduji už od jeho založení, kdy byl skutečně potřebným počinem, který nejen přinášel zajímavé články a úvahy, ale v diskuzích se tu setkávala opravdu dobrá společnost. Mnohé z toho přetrvalo dodnes a děkuji panu Blahovi, že se nedal, na rozdíl od mnoha jiných webových publicistů, na cestu nacionálního kalkulu čtenosti a drží si své niveau.
    Co mě však přimělo napsat po dlouhé době diskuzní příspěvek je fakt, že v tomto článku se na LEVICOVÉM webu adoruje KRAJNĚ PRAVICOVÝ politik a mezi řádky jeho ideoví souputníci, kterých díky migrační krizi v Evropě roste jak hub po dešti.
    P.T. čtenáři-to skutečně nevidíte, nebo vidět nechcete, že za fasádou „nově objevených národních zájmů“ se neskrývá nic jiného, než tentýž ekonomický neoliberalismus (možná ještě drsnějšího střihu), který jste pranýřovali za dob p. Kalouska, neblahé paměti? To vám stačí pár výkřiků o „národě“ a „tradicích“, abyste se nechali s písní na rtech vykořisťovat nadnárodním kapitálem? Stačí vám vymezení se „proti EU“, jakkoliv je toto vymezení ze strany nacionální pravice hnáno spíše vymezením se proti tomu málu sociálního, co EU nabízí, než např. proti TTIP? To skutečně všechny „drobné neduhy“ pravičáků omlouvá jen to, že řeknou „Národ sobě“? Nač vám bude „národní“ fabrika, když v ní budete dřít stejně a za stejné nic jako před ultrapravicovým „spasitelem“?

  • lomikel • 3. května 2016

    Morybundus – nechcete se zapojit do debaty o neomraxismu ? Vas pohled by doplnil spektrum nazoru.

  • Béda • 3. května 2016

    Morybundus,

    to má být nějaký nový ještě neokoukaný vtip? Tady jsme, pokud jsem si stihl všimnout – všichni (možná až na pana multinicka z Jihlavy – u toho si nejsi jist) proti TTIP a proti neoliberalismu. Pokud kritizujeme Brusel (EU je od počátku projekt velkokapitálu v zájmu velkokapitálu a některé jazyky dokonce tvrdí že i CIA) tak právě za podporu neoliberální agendy, za podporu imperiálních válek a fašismu na UkraDině, za předraženou byrokracii a vyhazování obrovských prostředků na dotační předražené nesmysly ve prospěch nejrůznějších byznysmenů.

    Nechápu v čem zdejším lidem pomůže masová migrace a TRVALÉ USAZENÍ (u těchto ekonomických migrantů vůbec nejde o přechodný azyl, Brusel to koncipuzje jako kdyby zde měli zůstat a „obohacovat nás“ čím snad kriminalitou a parazitismem?- z naprosté většiny nadupaných chlapů, kteří neutíkají s rodinami schovat se do bezpečí před válkou a nechovají se jako uprchlíci vděčni za jakoukoliv pomoc ale migrují za sociálním blahobytem tam kde za minimum námahy anebo bez jakékoliv vynaložené námahy dostanou nejštědřejší sociální dávky) lidí s ideologií která je zcela nekompatibilní s demokracií, rovnoprávností (etnik, pohlaví, náboženství, světonázorů etc), v čem toto pomůže zdejším lidem, zejména zdejším nezaměstnaným, sociálně slabým, důchodcům… odkázaným na zdejší pracovní trh, sociální dávky… Jak to pomůže naší bezpečnosti, naší ekonomice, našim lidem a jak to pomůže státům odkud pochází.

  • Béda • 3. května 2016

    http://leva-net.webnode.cz/news/francie-vyostrila-ton-jednani-eu-a-usa-o-ttip-se-zastavi/

    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/7927-usa-skutecne-vyhrozuji-eu-v-ramci-ttip-potvrzuji-duverne-dokumenty-zverejnene-nemeckymi-medii

    Někde jsem zachytil zprávu že eurobyrokrati mají zítra rozhodnout o schválení bezvízového styku EU s Tureckem. Takže tu budemem mít s migranty navrch ještě malý bonus – tureckého islamského vyděrače.

  • Béda • 3. května 2016

    Asi je to jenom dílo náhody že sluneční migrační agendu tlačí v jedné brázdě USA se svým Sorosem a neZISKOVÝMI pátými kolonami, Erdogan, saudskoarabká „demokracie“ která štědře financuje výstavbu mešit a wahábistickou indoktrinaci,pravdoláskaři, papež, Merkelová z CDU a „blairisté“ ( v ČRDinstbírovci se Zadolárky). Jaká to vzácná shoda největších demokratů, kterým tolik záleží na míru ve světě a lidských právech.

    Kritika migrace může být jak zleva tak zprava – stejný problém, různá východiska, různé přístupy.

  • Sio • 3. května 2016

    Morybundus napsal

    Předně – zdravím pana Petra (z) Jihlavy! Jsem rád, že jsem na Vás po delší době narazil. Vaše komentáře mi mluví z duše a nestydím se to přiznat, i když s názory, jaké máte, sklízí člověk v diskuzích spíše posměch. „Válčívali“ jsme kdysi spolu na Nové Republice a byli jsme tam bohužel sami vojáci v poli poté, co se tam z toho s nástupem migrační krize stalo shromaždiště konzervativních pravičáků a hlásná trouba lidí typu Hájek.
    A teď k věci. OM sleduji už od jeho založení, kdy byl skutečně potřebným počinem, který nejen přinášel zajímavé články a úvahy, ale v diskuzích se tu setkávala opravdu dobrá společnost. Mnohé z toho přetrvalo dodnes a děkuji panu Blahovi, že se nedal, na rozdíl od mnoha jiných webových publicistů, na cestu nacionálního kalkulu čtenosti a drží si své niveau.
    Co mě však přimělo napsat po dlouhé době diskuzní příspěvek je fakt, že v tomto článku se na LEVICOVÉM webu adoruje KRAJNĚ PRAVICOVÝ politik a mezi řádky jeho ideoví souputníci, kterých díky migrační krizi v Evropě roste jak hub po dešti.
    P.T. čtenáři-to skutečně nevidíte, nebo vidět nechcete, že za fasádou „nově objevených národních zájmů“ se neskrývá nic jiného, než tentýž ekonomický neoliberalismus (možná ještě drsnějšího střihu), který jste pranýřovali za dob p. Kalouska, neblahé paměti? To vám stačí pár výkřiků o „národě“ a „tradicích“, abyste se nechali s písní na rtech vykořisťovat nadnárodním kapitálem? Stačí vám vymezení se „proti EU“, jakkoliv je toto vymezení ze strany nacionální pravice hnáno spíše vymezením se proti tomu málu sociálního, co EU nabízí, než např. proti TTIP? To skutečně všechny „drobné neduhy“ pravičáků omlouvá jen to, že řeknou „Národ sobě“? Nač vám bude „národní“ fabrika, když v ní budete dřít stejně a za stejné nic jako před ultrapravicovým „spasitelem“?

    Další z líhně blisty, Dolejší, Kartouz, Jihlava. Je to velká drzost kázat nám tu o levici. A navíc, priority se mění podle situace. Nyní je hlavní prioritou ochrana proti příchodu nepoužitelných mas, které bude živit náš sociální systém, do kterého nic nepřispěli. Navíc neuvěřitelně roztahovačných a otravných s tím svým náboženstvním.
    To vy tu bráníte zájmy nadnárodních monopolů a TTIPařů.

  • Morybundus • 3. května 2016

    Sio napsal
    Další z líhně blisty, Dolejší, Kartouz, Jihlava. Je to velká drzost kázat nám tu o levici. A navíc, priority se mění podle situace. Nyní je hlavní prioritou ochrana proti příchodu nepoužitelných mas, které bude živit náš sociální systém, do kterého nic nepřispěli. Navíc neuvěřitelně roztahovačných a otravných s tím svým náboženstvním.
    To vy tu bráníte zájmy nadnárodních monopolů a TTIPařů.

    Ale kdež.
    Jeden takový příklad. Vámi jistě oblíbená Národní Fronta Marine Le Penové vydala prohlášení, v němž volala po potlačení aktivit hnutí Nuit debout s tím, že přestavují „zdroj násilí a degradace“ (viz. Vámi jistě oblíbené Blisty: http://blisty.cz/art/82111.html). Tedy po potlačení hnutí beroucího se za práva pracujících.
    To krásně demonstruje, oč vlastně všem těm nově objeveným národovcům jde. Proti migrantům, to se to krásně protestuje, ale proti už dávno probíhajícímu rozkladu milované vlasti, kapitalistickému ožebračování, které končí lidskými tragediemi, huntování ekonomiky skrze monopoly a velkokapitál, který je s ultrapravicí jedna ruka, tak proti tomu protestují jen ti, co přestavují „zdroj násilí a degradace“…
    Ale tuším, že na úrodnou půdu to zde nepadne, bohužel. Dnes je v módě myšlení podle šablony a motto: „Nepřítel mého nepřítele je můj přítel“. Tak jen směle dál považujte za problém číslo jedna migranty, ale až se skrze toleranci všech pravicových řešení jen z důvodu „Proboha, jen ne migranty!“, probudíte v pravicové diktatuře, pak nenadávejte.
    „Priority se mění podle situace“. Myslím si, že priority by naopak měly zůstávat stejné (důstojný život, mír, zdravé životní prostředí). To, co se měnit může, mohou být prostředky, jakými těch priorit dosáhnout. To, co ve skutečnosti přináší program nacionální pravice, není nic jiného, než pokračování neoliberalismu jinými prostředky. Kdo to ale vidět nechce, neuvidí.

    Pane Lomikeli, neomarxismus je dnes používán jako dehonestující nálepka, naprosto nesouvisející s původním významem. Pochybuji, že máte na mysli toto: https://cs.wikipedia.org/wiki/Neomarxismus
    Považuji se za člověka inklinujícího k levému spektru, ale odmítajícího konzervativismus jak zprava, tak zleva. Neomarxista nejsem.

  • Béda • 3. května 2016

    Morybundus napsal
    Ale kdež.
    Jeden takový příklad. Vámi jistě oblíbená Národní Fronta Marine Le Penové vydala prohlášení, v němž volala po potlačení aktivit hnutí Nuit debout s tím, že přestavují „zdroj násilí a degradace“ (viz. Vámi jistě oblíbené Blisty: http://blisty.cz/art/82111.html). Tedy po potlačení hnutí beroucího se za práva pracujících.
    To krásně demonstruje, oč vlastně všem těm nově objeveným národovcům jde. Proti migrantům, to se to krásně protestuje, ale proti už dávno probíhajícímu rozkladu milované vlasti, kapitalistickému ožebračování, které končí lidskými tragediemi, huntování ekonomiky skrze monopoly a velkokapitál, který je s ultrapravicí jedna ruka, tak proti tomu protestují jen ti, co přestavují „zdroj násilí a degradace“…
    Ale tuším, že na úrodnou půdu to zde nepadne, bohužel. Dnes je v módě myšlení podle šablony a motto: „Nepřítel mého nepřítele je můj přítel“. Tak jen směle dál považujte za problém číslo jedna migranty, ale až se skrze toleranci všech pravicových řešení jen z důvodu „Proboha, jen ne migranty!“, probudíte v pravicové diktatuře, pak nenadávejte.
    „Priority se mění podle situace“. Myslím si, že priority by naopak měly zůstávat stejné (důstojný život, mír, zdravé životní prostředí). To, co se měnit může, mohou být prostředky, jakými těch priorit dosáhnout. To, co ve skutečnosti přináší program nacionální pravice, není nic jiného, než pokračování neoliberalismu jinými prostředky. Kdo to ale vidět nechce, neuvidí.

    Pane Lomikeli, neomarxismus je dnes používán jako dehonestující nálepka, naprosto nesouvisející s původním významem. Pochybuji, že máte na mysli toto: https://cs.wikipedia.org/wiki/Neomarxismus
    Považuji se za člověka inklinujícího k levému spektru, ale odmítajícího konzervativismus jak zprava, tak zleva. Neomarxista nejsem.

    „Nepřítel mého nepřítele je můj přítel“. Nikoliv. Může být dočasným spojencem, ale nepřítelem zůstává. Já se na rozdíl od vás domnívám, že Sorosácká (CIA) migrační agenda je součástí širší neoliberální agendy. Za povšimnutí stojí kupř. kdo za ní stojí: USA, CDU Merkelová, Soros a páté neZISKOVÉ kolony, Erdogan, saudský král a jeho monarchie, ředitelé velkých korporací – viz prohlášení ředitele firmy Mercedes na margo migrantů….

  • Béda • 3. května 2016

    Jinak pane Morybunde, až zde budou ve velkém počtu islamističtí migranti budou se radikalizovat a ještě víc stoupat preference extrémních pravicových stran. namísto jednoho pytle blech zde budemem mít pytle dva. A ty vosy z obou pytlů budou hezky útočné.

  • peter. • 3. května 2016

    Morybundus napsal
    To krásně demonstruje, oč vlastně všem těm nově objeveným národovcům jde. Proti migrantům, to se to krásně protestuje, ale proti už dávno probíhajícímu rozkladu milované vlasti, kapitalistickému ožebračování, které končí lidskými tragediemi, huntování ekonomiky skrze monopoly a velkokapitál, který je s ultrapravicí jedna

    Mohli by ste objasniť,ako môžu s láskou,ochotou a s otvorenou náručou prijímaní imigranti každého druhu napomôcť v boji proti kapitalistickému ožobračovaniu,ktoré končí ľudskými tragédiami,huntovaním ekonomiky skrze monopoly a veľkokapitál?No zaujíma ma to,lebo nie je nijakým tajomstvom,že vyvolanie imigrantskej krízy je dielom práve týchto kapitalistických monopolov a veľkokapitálu.

  • Kvalitni petr jihlava • 3. května 2016

    Morybundus,i já Vás zdravím.
    Děkuji za názor a podporu.
    Zpravodajské a informační weby jako např. Outsider Media,Nová republika svými články a tématy,které publikují za seriózní zpravodajství už nepovažuji.
    Světlou výjimkou jsou kritické články připravované smlouvy TTIP a některé zajímavé komentáře od ekonoma Zbyňka Fialy na NR.Jinými slovy,zmiňované weby a diskuzi sleduji pouze okrajově a na ukrácení dlouhé chvíle.O autenticky levicově kritickém webu mám jiné představy.Díku bohu,že máme Deník Referendum,A2larm či Altpress. Britské listy svým zpravodajstvím a publicistikou jsou pro mě stále taky užitečné.
    OM a NR se tváří levicově kriticky,ale mají blízko k pravicovému bulváru.

    Vyjádřil jste to přesně. Ultrakonzervativní část levice,protofašisti a pravicoví populisté jsou dnes v jednom šiku. Spojuje je nenávist,prezident Zeman,xenofobie a nacionalismus. Žádný Marx a demokratický socialismus, ale korporativismus.Inspiraci hledají ve státním kapitalismu putinovského Ruska a Činy.

  • Béda • 3. května 2016

    Mám takové podezření, jestli nás zde dnes nepoctil návštěvou multinick v několika převlecích.

    Multinicku. jestli vám to tu nevoní (stejně obvykle dostáváte těžký argumentační nášup) tak sem nelezte. Jinak je zábavné sledovat, když se pravičák fagan snaží kritizovat OM z levicových pozic.

    DR to je skutečně autentický = pravdomlaskačský kavárenský neoliberální „levicový“ web. Protofašisti dnes podporují USA (viz 22 vteřinové video (odkaz výše) ve kterém „duce“ Obama – vykrucovač rukou – objasňuje podstatu nového řádu, kde lidé jsou nesvéprávní a proto „demokracie“ potřebuje silného vůdce – samo z USA, které se považují za světového vyvolence (viz prohlášení ami prezidentů). A protofašisti taky podporují ukraDinskou juntu a Adolfa Erdogana. Nešermujte zbytečně pojmy, které nedokážete naplnit adekvátním obsahem, pane „z Jihlavy“. Korporativismus, nemýlím li se znamená podporu korporací. neznám nikoho kdo by zde podporoval korporativismus ale takový „levičáci“ Sobotka (OKD) e Zadolárkem (ukraDinská oligarchie… to jej iná korporativistická liga. Já osobně u kapitalisticého Ruska ani Číny nehledám inspiraci ale ochranu před monopolním diktátem jediné supervelmoci, která se zcela utrhla ze řetězu a multilateralitu, která je zárukou plurality a demokracie. KOntrolní otázka: navštíví nás za chvilku ještě Zart?

  • PPK • 3. května 2016

    Morybundus napsal
    Tak jen směle dál považujte za problém číslo jedna migranty, ale až se skrze toleranci všech pravicových řešení jen z důvodu „Proboha, jen ne migranty!“, probudíte v pravicové diktatuře, pak nenadávejte.

    Inu, milý Morybunde, zdá se mi, že jste poněkud zaspal dobu a máte proto nejvyšší čas se probudit. Ale nevadí, že jste až dosud nepochopil, proti čemu a napak za co a pro co naše autentická politická levice je a nebo není, já vám to rád vysvětlím. Ono je to totiž tak: Proti rozkladu sociálního státu a kapitalistickému vykořisťování a proti ožebračování lidí skrze monopoly a velkokapitál, to KAŽDÁ levice – včetně té české – politicky bojuje už přes stovku roků. A ovšem, to je otázka sociální, která měla v názorech a aktivitách každé levice přednost VŽDY. Teď však navíc – je na scéně ještě i otázka ohrožení národa lidskou vlnou tsunami – cizí imigrace. Imigrace lidí z třetího světa. Civilizačně s námi nekompatibilních a námi NEPOZVANÝCH CIZINCŮ, kteří však vehementně požadují, abychom ihned akceptovali jejich náboženství a zejména – abychom je živili. Jinak že nás a naše rodiny ve jménu Alláha – coby nevěřící PODLIDI – pobijí a podřezají (a na toto tvrzení je video důkazů habaděj). Čili je to NAŠE životně sebezáchovná otázka humánní existence a zdůrazňuji existence MÍROVÉ. Existence nás, jako národa a tedy i existence našich rodin. Nu a jestliže se to týká našich rodin, tak i to je – už zase také – otázka sociální a otázka národní jako fenomén, je tu jen ještě navíc. Ono to totiž může spolu klidně souviset a taky sakra souvisí, chápete? Takže fakt, že jste to až dosud nepochopil, to ale je problém pouze Váš. Nu a až tohle všechno pochopíte, zjistěte si, KDO tu migraci ze 3. světa sem do Evropy primárně způsobil a JAK. A začněte například – bombardováním Libye a zabitím Kaddáfího. Pokud ovšem nejste jen pokrytecký mluvka a to, co jste napsal, jste myslel upřímněji, než tu upřímnost myslel kdysi jistý mladý Gross.

  • PPK • 3. května 2016

    Teď vidím, že i petr z jihlavy se s morybundusem shoduje, takže to, co jsem napsal platí i pro něj. Je vidět, že oba potřebují ještě hóódně politicky školit. No nic, taky jsem býval mladý a vzdělával jsem se. Takže mládenci, do toho! :-)

  • Béda • 3. května 2016

    Jenom bych chtěl pro pana „z Jihlavy“ (třeba si to přečte i pan Morybundus) zopakovat: Zdánlivě neřízená – ve skutečnosti plánovaná a organizovaná migrace (s povinnými kvótami) zaviněná (válečnou a zadlužovací) politikou západních imperiálních center je TROJSKÝ KŮŇ NEOLIBERÁLŮ, který jim má pomoct:
    1/ rozložit a zlikvidovat sociální, zdravotní, důchodové a vzdělávací systémy evropských států
    2/ ještě víc zadlužit státy
    3/ rozeštvat navzájem obyvatelstvo evropského konkurenta USA, způsobit v EU chaos, při jeho potlačení zavést policejní stát a NWO diktaturu – utajeně před emocionálně zjitřenými a zastřenými zraky evropské veřejnosti zavést v praxi smlouvy TTIP, TISA, ACTA a pod..
    4/ Ještě víc poštvat EU proti Rusku – kdo jiný za všechno může než vzpupný „darebácký“ Rus?
    5/ Připoutat bezmocnou chaotickou Evropu ještě víc k USA, podřídit ji zcela diktátu USA a tradičně umožnit světovému parazitovi č.1 těžit z chaosu, případně války v eurasii.

  • orinoko • 3. května 2016

    Ty vole, to je hlina – OM je pravicovy bulvar. Sic!

    OM je vsechno mozne jen ne pravicovy bulvar. Porad je tu spousta starych komunistu – sic, levicovych alternatoru, levych dynam … a novych komunistu – to jsem napriklad ja.
    Pro novou poucenou levici se mantra proletarskeho internacionalismu stala vetesi, kterou v novem havu multikulti propaguje soucasny svet malomocnych typu Spaci pytel Kharl a cela ta jeho infekcni druzina.
    Abych dodal konkretni obrys zdanlive nesmyslnemu tvrzeni, tak se musime obratit do Zida.
    Ve teritoriu zvanem IzraHell je mnoho Zidu levicoveho smysleni. A opravdu si nekdo mysli , ze vlastni gorjaceje sjerdca pro nejaky islamsky multikultik.
    Kdyz muze Zid, proc nemuze Cizek?
    Nova ceska levice ma smysl pro socialne vyloucene … outsidery, ale nikoli pro hordu nabozenskych fanatiku , o ktere by se meli postarat predevsim jejich bohati ropni souputnici, k cemuz ovsem nedochazi ani nahodou.
    OM pravicovy bulvar?
    Ty vole, jeste neni vsem dnum konec.

  • Sio • 3. května 2016

    Morybundus napsal
    Ale kdež.
    Jeden takový příklad. Vámi jistě oblíbená Národní Fronta Marine Le Penové vydala prohlášení, v němž volala po potlačení aktivit hnutí Nuit debout s tím, že přestavují „zdroj násilí a degradace“ (viz. Vámi jistě oblíbené Blisty: http://blisty.cz/art/82111.html). Tedy po potlačení hnutí beroucího se za práva pracujících.
    To krásně demonstruje, oč vlastně všem těm nově objeveným národovcům jde. Proti migrantům, to se to krásně protestuje, ale proti už dávno probíhajícímu rozkladu milované vlasti, kapitalistickému ožebračování, které končí lidskými tragediemi, huntování ekonomiky skrze monopoly a velkokapitál, který je s ultrapravicí jedna ruka, tak proti tomu protestují jen ti, co přestavují „zdroj násilí a degradace“…
    Ale tuším, že na úrodnou půdu to zde nepadne, bohužel. Dnes je v módě myšlení podle šablony a motto: „Nepřítel mého nepřítele je můj přítel“. Tak jen směle dál považujte za problém číslo jedna migranty, ale až se skrze toleranci všech pravicových řešení jen z důvodu „Proboha, jen ne migranty!“, probudíte v pravicové diktatuře, pak nenadávejte.
    „Priority se mění podle situace“. Myslím si, že priority by naopak měly zůstávat stejné (důstojný život, mír, zdravé životní prostředí). To, co se měnit může, mohou být prostředky, jakými těch priorit dosáhnout. To, co ve skutečnosti přináší program nacionální pravice, není nic jiného, než pokračování neoliberalismu jinými prostředky. Kdo to ale vidět nechce, neuvidí.

    Pane Lomikeli, neomarxismus je dnes používán jako dehonestující nálepka, naprosto nesouvisející s původním významem. Pochybuji, že máte na mysli toto: https://cs.wikipedia.org/wiki/Neomarxismus
    Považuji se za člověka inklinujícího k levému spektru, ale odmítajícího konzervativismus jak zprava, tak zleva. Neomarxista nejsem.

    Onen vámi údajně netolerovaný nadnárodní kapitál zorganizoval tuto masovou migraci. Pokud to nevidíte, těžko k tomu něco dodávat. Ano, díky vítačům a krasoduchům, ke kterým se hlásíte je i reálné nebezpečí fašistické diktatury. To jde ale na vrub vám a vašim souvěrcům z BL. Odkazy na BL tu nedávejte, už jsem dnes blil.

  • Béda • 3. května 2016

    Jenom taková drobnost. Při hodnocení migrace:
    1/ vy sledujte ty, kteří o ni rozhodují
    2/ vysledujte ty, kteří ji financují
    3/ vysledujte ty, kteří z ní mohou mít prospěch.
    4/ vysledujte počáteční spouštěcí impuls daného procesu a kdo za ním stojí
    Pokud se všechny čtyři výše uvedené jevy protknou ve společném jmenovateli – pak jste s pravděpodobností blížící se jistotě nalezli toho, kdo tahá za šňůrky celého procesu, t.j. kdo celou věc plánoval, zorganizoval a proč to udělal. Pak můžete mluvit o tom, kdo je neoliberál (t.j. organizuje a dává do pohybu nadnárodní procesy) a k čemu ta migrace vlastně slouží. Osobně pochybuji že by takto závažné procesy s dalekosáhlými důsledky pro evropské (euroasijské) teritorium běžely neřízeně, živelně, samospádem. Nevěřím, že čirou náhodou si vyšli najednou vstříc Andělka s osmanským Adolfem, Sorosem a jeho neZISKOVÝM (CIA) impériem pátých kolon, saudskoarabským králem a americkým prezidentem.

  • Béda • 3. května 2016

    Béda napsal

    Jenom bych chtěl pro pana „z Jihlavy“ (třeba si to přečte i pan Morybundus) zopakovat:Zdánlivě neřízená – ve skutečnosti plánovaná a organizovaná migrace (s povinnými kvótami) zaviněná (válečnou a zadlužovací) politikou západních imperiálních center je TROJSKÝ KŮŇ NEOLIBERÁLŮ, který jim má pomoct:
    1/ rozložit a zlikvidovat sociální, zdravotní, důchodové a vzdělávacísystémy evropských států
    2/ ještě víc zadlužit státy
    3/ rozeštvat navzájem obyvatelstvo evropského konkurenta USA, způsobit v EU chaos, při jeho potlačení zavést policejní stát a NWO diktaturu– utajeně před emocionálně zjitřenými a zastřenými zraky evropské veřejnosti zavést v praxi smlouvy TTIP, TISA, ACTA a pod..
    4/ Ještě víc poštvat EU proti Rusku – kdo jiný za všechno může než vzpupný „darebácký“ Rus?
    5/ Připoutat bezmocnou chaotickou Evropu ještě víc k USA, podřídit ji zcela diktátu USA a tradičně umožnit světovému parazitovi č.1 těžit z chaosu, případně války v eurasii.

    taky 6) přeprogramovat kulturní vzorce chování, změnit převládající světonázor, pozměnit a „přeprogramovat“ identitu a složení původního obyvatelstva (viz zářný příklad Kosova a všech zemí s převažující ideologií islámu, který plíživě vytěsňuje všechny ostatní světonázory na daném území .

  • Morybundus • 3. května 2016

    Pánové a dámy, já nehraju o diskuzní vítězství za každou cenu. Ale přitom, jak se sami považujete za avantgardu pravdy a spravedlnosti, bych od vás očekával taky trochu relevantních argumentů místo záplavy klišé.
    Docela mě i přesto baví sledovat, jak ti, kdož ještě cca před rokem psali souhlasné, ba nadšené odpovědi, mi dnes nemohou přijít na jméno, jen „protože uprchlík“.
    Leckoho by napadlo, že už jen tento fakt, kdy se z jedné, navíc tak marginální a spíše ve stádiu „coby kdyby“ se odehrávající kauzy, stane něco, co najednou rozeštvává lidi, kteří si ještě nedávno dobře rozuměli, ukazuje, jak vážně to někteří mysleli s vpravdě levicovými hodnotami jako solidarita, nebo přátelství mezi národy. A pro koho byla naopak levicová argumentace jen pózou a další z řady zkoušených „antisystémových alternativ“, kterou bryskně nahradil „módní“ konzervativní nacionalismus.
    Jak brát vážně něčí starost o „blaho vlasti“, když pro chimérické strachy z migrantů nechává bez povšimnutí zcela reálné hrozby kapitalistického vykořisťování, růstu krajně pravicových nálad atd…? Monopoly a korporace, které právě ta pravice nechává bez uzdy, vám/nám zničí nejen krajinu daleko rychleji a daleko spíše, než hypotetická záplava migrantů. Toto napsat je zde však považováno za nejvyšší kacířství, zdá se.
    Pánové a dámy, neprchám z diskuze, ale vědom si, že je zbytečná, raději s ní končím. Když namísto argumentů nastupují konspirace, když namísto dat nastupuje „kulturkampf“, pak se dá dobrat máločeho.
    Nebudu vám kazit vzájemné ujišťování se o svých pravdách, ani vás rozčilovat svými „sluníčkovými kydy“.
    Přeji vám vše dobré a bylo mi potěšením :)

  • Béda • 3. května 2016

    „…Jak brát vážně něčí starost o „blaho vlasti“, když pro chimérické strachy z migrantů nechává bez povšimnutí zcela reálné hrozby kapitalistického vykořisťování, růstu krajně pravicových nálad atd…? Monopoly a korporace,…“ To není vůbec pravda. Tyto věci OM nenechává bez povšimnutí – to jsou pouze vaše dojmy.

    Krom toho nevím jakou solidaritu a přátelství mezi národy máte na mysli? Solidární a přátelští můžeme být bez toho abychom si povinně nastěhovali věčné spoluobčany – Kosovo budiž mementem (žádné běžence před válkou, protože ti by netáhli napříč Evropou bez rodin a nechovali se zde jako dobyvatelé ale EKONOMICKÉ MIGRANTY – nikoliv na přechodnou dobu ale nafurt) se zcela neslučitelnou a nepřátelskou ideologií (existuje o tom bezpočet důkazů ze západních zemí, existuje o tom dostatek důkazů z procesu islamizace muslimských zemí, třeba Kosova, Turecka atd.. ) . Solidarita a přátelství můžou fungovat i když migranti zůstanou ve svém domácím kulturním a hodnotovém prostředí. Není mi známo proč zrovna ČR má pomáhat těmto lidem, když bohatá S.Arábie s kompatibilní ideologií , která patří k iniciátorům a financiérům válek v jejich zemích jim neposkytne na svém území žádnou pomoc a namísto toho financuje výstavbu mešit v Evropě. Kdybych měl pravomoc, uzavřel bych neprodyšně hranice a DIKTÁTORKU Merkelovou bych nechal soudit za pošlapávání demokracie a zradu Evropy. To přece není možné aby v tzv. demokracii se opět jednalo o nás bez nás.

  • petr jihlava • 4. května 2016

    Pane Morybundus, naprostý souhlas.Vidím to stejně.

    Argumenty např. nezmara internetových diskuzí na OM Bédy to je ,,síla.“
    Ani já nemám dále chuť a zájem sledovat diskuzi a číst hloupé články od anonymních autorů na OM.

  • Béda • 4. května 2016

    petr jihlava napsal

    Pane Morybundus, naprostý souhlas.Vidím to stejně.

    Argumenty např. nezmara internetových diskuzí na OM Bédy to je ,,síla.“
    Ani já nemám dále chuť a zájem sledovat diskuzi a číst hloupé články od anonymních autorů na OM.

    Skvělá zpráva. Tak sbohem.

  • Irena • 4. května 2016

    Béda napsal
    Skvělá zpráva. Tak sbohem.

    Bédo nic si z toho nedělejte. Petříček Jihlavů se musel rozdvojit v Morybundus či naopak, aby mu měl kdo přitakávat. To vy to zapotřebí nemáte. A navíc jste toho rozdvojence očividně stejně udolal :-).

  • Béda • 4. května 2016

    Irena napsal
    Bédo nic si z toho nedělejte. Petříček Jihlavů se musel rozdvojit v Morybundus či naopak, aby mu měl kdo přitakávat. To vy to zapotřebí nemáte. A navíc jste toho rozdvojence očividně stejně udolal :-).

    No, ona to žádná velká sláva stejně asi nebude. „Slavnostně“ odešel Petr „z Jihlavy“, patrně i Morybundus ale hned zde máme čerstvé „neokoukané“ nástupce
    v jiném dresu – viz nick Zart.

  • petr jihlava • 4. května 2016

    Předčasná radost Bédy a jeho věrné manželky Ireny.

    ,,Komunista“Béda např. píše: …Kdybych měl pravomoc, uzavřel bych neprodyšně hranice a DIKTÁTORKU Merkelovou bych nechal soudit za pošlapávání demokracie a zradu Evropy. Konec citátu.
    Mussolini a Hitler by jistě Bédovi za jeho argumenty a rétoriku poděkovali.
    Od bývalého ministra protektorátní vlády Emanuela Moravce by si vyznamenání Svatováclavskou orlicí jistě zasloužil.
    Možná se dočkáme časů, kdy i Mussolini a Hitler budou traktováni jako dobromyslní obránci evropských hodnot, kteří zničili Evropu jen proto, aby ji ochránili před zničením, a kteří vyvražďovali národy proto, aby zajistili jejich přežití.

    Jediný s čím s Bédou souhlasím,že internetové diskuse se nedají brát vážně. Funguje při tom mj. psychologický faktor anonymity i to, že si všichni notují. Asi nemá smysl tím ztrácet čas.

  • Béda • 4. května 2016

    petr jihlava napsal

    Předčasná radost Bédy a jeho věrné manželky Ireny.

    ,,Komunista“Béda např. píše: …Kdybych měl pravomoc, uzavřel bych neprodyšně hranice a DIKTÁTORKU Merkelovou bych nechal soudit za pošlapávání demokracie a zradu Evropy. Konec citátu.
    Mussolini a Hitler by jistě Bédovi za jeho argumenty a rétoriku poděkovali.
    Od bývalého ministra protektorátní vlády Emanuela Moravce by si vyznamenání Svatováclavskou orlicí jistě zasloužil.
    Možná se dočkáme časů, kdy i Mussolini a Hitler budou traktováni jako dobromyslní obránci evropských hodnot, kteří zničili Evropu jen proto, aby ji ochránili před zničením, a kteří vyvražďovali národy proto, aby zajistili jejich přežití.

    Jediný s čím s Bédou souhlasím,že internetové diskuse se nedají brát vážně. Funguje při tom mj. psychologický faktor anonymity i to, že si všichni notují. Asi nemá smysl tím ztrácet čas.

    1/ pane multinicku (anebo fagane) – zdá se mi, že jste se již nadobro rozloučil Anebo se pletu?
    2/ Uzavřít neprodyšně hranice neznamená nic proti ničemu. Od toho přece hranice jsou, anebo vždycky byly aby byly hrází proti invazi lidí, kteří na daném teritoriu nemají co pohledávat. Chránit hranice svého území NEZNAMENÁ ŽÁDNOU GENOCIDU. Rozhodně to není o nic větší genocida než nechránit je a nechránit své vlastní občany před invazní armádou cizinců.
    3/ kecy o Hitlerovi a Mussolinim si nechtě na školení u pana Shapiró který protlačuje jmínem náčelníka z Bílého domu agendu migrace (wahábistů) do EU , vstupu Turecka do EU, antiruských sankcí, podvracení států pomocí kamuflovaných „humanitárních“ neZISKOVÝCH pátých kolon etc. Těmi Hitlery dnes, pane „Jihlavo“ nejsou Bédové ale Allbrightové, kterým nevadí umírání desetitisíců dětí v Iráku, Bushové, kteří pod falešnou záminkou začali sérii válek za naplnění PNAC a NWO, diktátorka Merkelová, sultán Erdogan provádějící genocidu Kurdů, porušující všechna možná lidská práva – fašisitický diktátor v pravém smyslu slova a Nobelista míru, který hrozí z pozice globálního diktátora „vykrucováním rukou“ všem kteří se otrocky nepodřídí a prohlašuje že voliči jsou nesvéprávní a mají být nahrazeni silným vůdcem, který prosadí nový řád. Opět prokazujete zásadní neznalost a zmatenost v pojmech, multinicku.

  • Béda • 4. května 2016

    Kdo by to byl kdy řekl, že vítězství „pravdy a lásky“ bude nakonec VÍTĚZSTVÍM FAŠISMU. Podpory ukronacistů diktátorů s Hitlerovskými ambicemi, kteří pošlapávají mezinárodní zákony, napadají cizí státy, prostřednictvím pátých kolon provádějí státní převraty, vydírají, pošlapávají demokracii.

  • Béda • 4. května 2016

    …a lžou seč mohou.

  • Béda • 4. května 2016

    Je zajímavé, jak nám USA vnucují přijímat islámské migranty a Turecko do EU, přitom samy postavily 3 metrový neprodyšně hlídaný plot proti migraci v Mexiku a každého kdo přijíždí do USA tvrdě lustrují. Přitom radí stavět plot na ruské hranici, odkud EU nic nehrozí. Je zajímavé že EU vnucují protiruské sankce, které samy nedodržují.

  • petr jihlava • 5. května 2016

    Bédo,nejsem rusofil ani rusofobil. Nejsem ani antiamerikanista. To zákonitě neznamená,že jsem nekriticky vůči bezpečnostní a zahraniční politice Spojených států a jeho spojenců včetně vojenských intervencí ve světě. Netřeba připomínat,že mezi podporovatele vojenské intervence NATa do Iráku(2003) byl váš oblíbený politik Miloš Zeman. Odsuzuji politiku neokolonialismu ze strany Francie a Anglie vůči zemím třetího světa.Jsem rovněž kritický k finančnímu a ekonomickému diktátu německého kapitálů vůči ostatním zemím EU-především eurozóny a nedemokratické moci mezinárodních finančních institucí a nadnárodních privátních bank
    Že se nacházíme v mediální válce mezi USA,EU a Ruskem je fakt.
    Na rozdíl od vás nejsem ovlivněn propagandou Západu ani Ruska.
    Světové velmoci jako Spojené státy či Rusko mají bezpochyby své imperiální a geopolitické zájmy,které rozhodně nepřispívají k stabilitě Evropy světa.
    Jinými slovy,ani Washington ani Moskva.
    Outsider Media patří mezi proruské české weby. Jakou skutečnou roli zde hrajete Vy nevím ?

    Mícháte hrušky a jabka dohromady a nefér podsouváte názorovým odpůrcům do úst něco,co neřekli.
    V otázce uprchlické krize se dopouštíte řady islamofobních hoaxů a účelové manipulace.
    Kurdům fandím.
    http://a2larm.cz/2015/11/zizek-kurdove-jsou-nejpokrokovejsi-narod-na-blizkem-vychode/

    Parlamentní listy,Novinky nebo Pravý prostor nepovažuji za věrohodné informační zpravodajské zdroje.Upřednostňuji informace a data,které např.zveřejňuje Vysoké komisařství OSN pro uprchlíky (UNHCR) .
    Výraz „mladí zdraví muži“ je záměrně rasistický. Podprahovým kontextem je ohledávání zubů na otrokářském trhu s černochy. Poukazem na údajný fyzický stav uprchlíků je Zeman dehumanizuje a proměňuje je v dobytek na trhu. Je to zvlášť odporná, obscénní podpásová rána.

  • petr jihlava • 5. května 2016

    Výraz „mladí zdraví muži“ je záměrně rasistický. Podprahovým kontextem je ohledávání zubů na otrokářském trhu s černochy. Poukazem na údajný fyzický stav uprchlíků je Zeman dehumanizuje a proměňuje je v dobytek na trhu. Je to zvlášť odporná, obscénní podpásová rána.
    Lidskoprávní organizace Human Rights Watch v Bruselu se několikrát obrátila na Milošova mluvčího Ovčáčka, aby zdokladoval, co je zdrojem jeho tvrzení, že „velká většina nelegálních migrantů jsou mladí zdraví muži“. Ovčáček nejprve odpověděl, že „to říkal Chovanec“, na reakci, že to není seriozní akademický zdroj, už nereagoval. Zeman i Ovčáček dobře vědí, že tvrzení, která šíří, jsou lživá. Je politováníhodné, když prezident určité země šíří prokazatelné lži.Uprchlický problém je pro Evropu vážnou krizí, a pokud ho Evropa racionálně nevyřeší inteligentní koordinovanou pomocí pro lidi, kteří prchají před nevýslovnými hrůzami, dojde k celkové diskreditaci kontinentu, jehož pověst a ekonomická síla už tak v globálním kontextu výrazně upadá. Vytvořením „Pevnosti Evropa“ (to je nacistický termín) se nic nevyřeší.
    Podle Ženevské úmluvy z roku 1951 POVINNOST postarat se o uprchlíky. Uprchlíci, vstupující na území evropských států mají podle Ženevských konvencí plné právo legálně překračovat hranice i bez dokumentů a žádat o azyl. Mají plné právo na to, aby jejich žádost o azyl byla férově posouzena.

  • petr jihlava • 5. května 2016

    Radek Batelka ve svém článku (Orientální despocie Václava Klause mladšího) který vyšel v Deníku Referendum mimo jiné výstižně píše:
    Zkuste si to u nich.
    Nakonec přichází oblíbená figura „u nich by to taky nešlo“:

    „Kdybych chtěl žít v Jemenu, protože mi tamější společnost a vše více konvenuje, pak moje dcera nepůjde do místní školy v minisukni a nebude to vyžadovat jako „lidské právo“. Ani ne proto, že by nám případně všem usekli hlavu, ale protože slušný host ctí pravidla hostitelské země, pokud tam chce žít.“
    Tento argument je průsečíkem všech ostatních, jakési velké finále, coming out
    Klausova světonázoru. Protože v Jemenu by údajně Klausova dcera nemohla do školy v minisukni, chce Klaus na oplátku udělat Jemen z České republiky a zakázat Eman vstup do školy v šátku. Protože v Jemenu není svoboda, nebude svoboda ani v českých zemích. Tohle je hlavní Klausovo poselství.
    http://denikreferendum.cz/clanek/22903-orientalni-despocie-vaclava-klause-mladsiho

    62 miliardářů vlastní to,co zbylých 50% populace .
    Vy si všímáte toho,že uprchlík má iPhone.
    Skutečně dobrý postřeh ,,komunisty“ nebo co jste vůbec zač ?

  • hudryper • 5. května 2016

    Tři pokusy kohokoliv vyprovokovat k reakci a…O ! Tak to má být, s trolly se nemá diskutovat, ty je třeba ignorovat. To je jejich největší neúspěch.

  • Béda • 5. května 2016

    hudryper napsal

    Tři pokusy kohokoliv vyprovokovat k reakci a…O ! Tak to má být, s trolly se nemá diskutovat, ty je třeba ignorovat. To je jejich největší neúspěch.

    Pane Hudrypere,

    Já tyhle Faganovy politické metamorfózy „miluji“. Je jako ten opilec, kterého vyhodili z hospody, on se poroučel a pak do ni vlezl zpátky oknem.

  • Sio • 5. května 2016

    Béda napsal
    Pane Hudrypere,

    Já tyhle Faganovy politické metamorfózy „miluji“. Je jako ten opilec, kterého vyhodili z hospody, on se poroučel a pak do ni vlezl zpátky oknem.

    Bédo, řekněte si jen množina_blbů = {Blisty, Morybundus, Jihlava, Dolejší, Kartouz.} Co potřebujete ještě více?