Diskuze k článku


  • hudryper • 19. září 2016

    Myslím si,že právě tyto poznatky jsou zneužívány pro přípravu a uskutečnění řady teroristických
    činů jednotlivců kontrolovaných faktickými původci ve formě operace pod cizí vlajkou. Proto se
    podobá jedna druhé bez ohledu na to,zda je cílem evropská či americká veřejnost,jež bez problémů přijímá vysvětlení,že šlo v daných případech o muslimský fanatismus. Přitom v řadě případů se
    ukázalo,že pachatelem masakru nebyl věřící muslim. Když se tohle dostane na veřejnost, vysvětlí
    se motiv takového neočekávaného „chování“ teroristy poruchou mysli,tedy že se snad zbláznil. Co
    ale je u všech těchto případů symptomatické,pachatel je vždy po teraktu rychle zabit. Názorně to
    probíhalo v případech pařížských teroristických událostí,kdy docházelo k evidentním chybám z hlediska věrohodnosti oficiálně publikovaného vyšetření akce i jejích pachatelů. Zde nastupuje
    role mainstreemu informačně řízeného z jednoho místa,který masívně zamlží a zrelativizuje vše,
    co by mohlo působit proti oficiální pohádce pro dospělé. Mám zato,že uměle vyvolaný terorismus
    a jeho“povýšení“ na nepřítele namísto předchozího „komunismu“ se do velké míry opírá právě o
    zneužívání technologií ovlivňování lidské mysli v kombinaci s monopolizovaným mainstreemem.

  • Béda • 19. září 2016

    Hudryper,

    dá se očekávat, že úměrně tomu jak bude oslabovat zájem veřejnosti o mainstream, jak bude vzrůstat vůči němu nedůvěra a narůstat zájem o alternativní informace, porostou souběžně totalitní autoritářské až fašistické tendence v buržoazní „demokracii“. (= všudypřítomné sledování, čipování, omezování osobních svobod, omezování politických svobod, narůstat ekonomická závislost lidí padajících směrem ke dluhové pasti, provádění těžko vratných změn vzdalujících politickou moc od voličů směrem na nadstátní arbitrární instituce = praktická likvidace podílu veřejnosti na ovlivňování svého osudu a politického směřování). Proti tomu co přijde – zlatí komunisti i s jejich „lidovou demokracií“. Ti nám alespoň nezcizili zemi, ne“transformovali“ (a „nevyměnili“) populaci, nevymyli a nevyzmizíkovali úplně mozky, neuvrhli nás do věčného dluhového otroctví a poníženého posluhování (oligarchii a dovezeným orientálním pánům)

  • Béda • 19. září 2016

    Jsem pozitivně naladěn:

    Víte jakou roli určil Západ slovanským národům v případě, že se USA podaří vyprovokovat další regionální válku v eurasii?

    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/politika/forbes-pet-duvodu-proc-usa-prohraji-valku-s-ruskem-v-evrope/

    „…….Rusko má geografickou výhodu, uvádí. Bitvy se budou konat na území východní Evropy, které jsou ve větší vzdálenosti od hlavních bodů vylodění amerických vojsk v Evropě. Kromě toho tuto část Starého světa omývá moře, přes něž se lze dostat pouze přes úzké úžiny, které může Rusko snadno kontrolovat….“

    Co to znamená? Že jsme pro ně pouze užiteční idioti – předsunutý kanónenfutr, který to všechno odse*e až v první řadě a nezůstane tu kámen na kameni. Hezká vyhlídka. Západní spojenci své slovanské (neřeknu „podřadné“ to by nikdy Mnichované svým východním spojencům neudělali) vazaly využijí jako vždycky.

    A tak je to správně, tak to má být. Patříme přece do stejné civilizace. Jako v roce 1938.

  • hudryper • 19. září 2016

    Také jedna „nová technologie“ jak vést kampaň bez vlastní přítomnosti :
    http://aeronet.cz/news/video-hillary-clinton-zfalsovala-sve-shromazdeni-v-greensboro-ve-filmovem-studiu-to-musite-videt-je-bud-opravdu-mrtva-nebo-tezce-nemocna-cz-titulky/

  • Béda • 19. září 2016

    Sluníčkáři si dali dostaveníčko. Bělohradský si chce za ČSSD oddechnout v senátu. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zamysleni-profesora-Belohradskeho-na-konferenci-Rika-se-ze-evropske-narody-maji-nahradit-uprchlici-454461

  • bbb • 19. září 2016

    Kromě politických souvislostí lze sledovat i základní otázku – k čemu asi míří věta z článku –
    „Analogové“ vjemy jsou totiž v lidském mozku zpracovávány do digitální podoby, když jsou přenášeny množstvím a frekvencí nervových impulsů.“
    – k závěru, který ateisty dovede rozčílit. Komplikovanost konstrukce člověka, jejíž hledání zdaleka není u konce, nasvědčuje promyšlenému projektu života. Lze rozlišovat mezi vírou a poznáním. Ale proti gustu …
    <
    Fungující odkazy na ostatní díly:
    http://outsidermedia.cz/Demokracie-nema-obranu-proti-novym-tajnym-technologiim-3-dil/
    http://outsidermedia.cz/demokracie-nema-obranu-proti-tajnym-technologiim-2-dil/

  • Béda • 19. září 2016

    http://www.novarepublika.cz/2016/09/sdilejte-toto-se-ceske-televizi-vymklo.html

    Rozhovor, který je nyní na YouTube cenzurován. Reportérka ČT se dozví, že zpravodajci i část vlády USA by rádi napadli Moskvu a neřekne na to ani slovo.
    Americký žurnalista, oznámí v ČT během rozhovoru další pikantní věci např.:
    – zpravodajci i část vlády USA litují, že po 9.11.2001 nepřepadli v první řadě Moskvu,

    – náš (bývalý?) kamarád v NATO Turecko podporoval ISIL ze všech sil,
    – zbraně které tam dodáváme končí v rukou ISIL a prakticky v Sýrii nikdo jiný než teroristé nebojuje,

    – Sýrii jsme rozvrátili „omylem“ a byla to vlastně na tamější poměry svobodná země.
    A novinářka poslouchá, neřekne na to vůbec nic a tváří se, jako kdyby ji Přemek Podlaha vyprávěl, jak udělat z PET lahve krmítko pro ptáčky.

    Ještě na vysvětlenou, ta lítost Američanů, že v roce 2001 nenapadli Moskvu vychází z toho, že tehdy bylo Rusko na dně a mohlo jim to vyjít, zatímco dnes by to již tak jednoduché nebylo.

  • karpi • 19. září 2016

    Lidi, nebláznil bych z toho…
    Ten rozhovor je z 8.8.2016
    …včera večer jsem to psal na ACčko.
    A je normálně ke stažení:
    http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/216411058040808/

    Ten pán mluvil do míry na čt neobvyklé rozumně, někdy snad dokonce až trochu dráždivě, (us nechávali ostatní mučit a dělat špinavou práci, turecko prokazatelně obchodovalo s isil, us všechny sleduje, jak říkal snowden, rusko je v sýrii úspěšné, bin ladina nezabili při tom představení ) ale na druhou stranu to dostatečně vyvážil svým pro usáctvím.
    Třeba ta zmínka o tom diktátorovi Assadovi, nebo Putin je despota, je strašné, co Rusko dělá na Ukrajině…
    Proto je to ta Witowská naprosto v klidu..

    Ale pravda, na čt je to nevídané…

  • Béda • 19. září 2016

    Béda napsal

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Prusvih-v-Syrii-Americane-a-Rusove-se-hadaji-kvuli-nechtenemu-utoku-na-syrske-vojaky-Analytik-Koller-ma-jasno-454469

    …Koncem srpna jsem od jednoho kamaráda dostal zajímavý rozbor personální situace uniformovaných příslušníků AČR, tedy podřízených našeho čackého náčelníka Generálního štábu. Za přesnost na kus vojáka k dnešnímu dni neručím, předpokládám, že se jedná o počty v minulém roce. Armáda měla 21 generálů (což jsou z obecného hlediska důstojníci), 1 942 vyšších důstojníků (plukovníci, podplukovníci, majoři) 3 377 nižších důstojníků (kapitáni, nadporučíci a poručíci), 5 944 praporčíků, 6 963 poddůstojníků, 709 vojáků bez hodnosti (?) a 1 908 jich bylo ve školách. Z toho vyplývá, že na jednoho důstojníka připadá přibližně 2,5 praporčíka, poddůstojníka a vojáka bez hodnosti. Pokud bychom naši armádu transformovali do osádek kolových obrněných transportérů Pandur, tvořili by osádku 1 plukovník nebo podplukovník, 1 major, 2 kapitáni či poručíci, 4 praporčíci, 5 poddůstojníků a jeden vojín bez hodnosti. V jedné rotě Pandurů by se zároveň vyskytoval aspoň jeden generál….

    (To není špatná struktura armády. Kdo na to má a k čemu je taková armáda dobrá?)

  • peter. • 19. září 2016

    Nie všetci si uvedomujú,že súčasný konflikt medzi RF a USA prebieha viac na psychologickej úrovni ako na úrovni vojny horúcej.Aj napriek tomu,že to čo sa odohráva na Donbase a v Sýrii je strašné.Uvediem dva príklady,ktoré svedčia o tom,aký obrovský vplyv mali Ruskom použité technológie na zmýšľanie a tiež
    zmenu v rozhodovaní u generality v Pentagone.
    Prvý príklad je z nedávnej minulosti a ide o použitie rádioelektronickej zbrane „Chibiny“proti torpédoborcu Donald Cook.Nebudem sa o tom rozpisovať,všetci to poznajú a iba pripomeniem,že účinok bol taký veľký,že po príchode do prístavu v Constante,požiadalo 27 amerických námorníkov o prepustenie z armády.
    Druhým prípadom,ktorý mal obrovský psychologický účinok a nepochybne ovplyvnil zámery USA,či už strategické alebo taktické,bolo vypustenie rakiet s plochou dráhou letu „Calibr“z Kaspického mora,na cieľ v Sýrii.
    Treba si uvedomiť,že to bol vyložene psychologický ťah,lebo rovnako dobrú ak nie lepšiu prácu by urobili aj bomby alebo rakety odpálené z lietadla.USA vlastnia krídlaté rakety typu Tomahawk,ktoré nedosahujú parametrov Calibru,a výroba jedného Tomahawku stojí 2 milióny dolárov.Cena Calibru zverejnená nie je ale predpokladá sa,že môže byť až raz tak vysoká.Preto je zrejmé,že išlo výlučne o psychologický útok zo strany RF,ktorý mal Američanom oznámiť.“Rozmyslite si do čoho sa púšťate,lebo ani naši vedci nesedia na riti a prichystali pre vás zbrane a zbraňové systémy o ktorých ani netušíte,že môžu existovať“.To sú fakty.Čo sa týka psychotronických a podobných zbraní,tak nepochybujem ani najmenej o tom,že ich obe strany už desaťročia vyvíjajú.Ale to,čo sa už podarilo neviem,všetko sú len dohady a preto sa mi k tomu vyjadruje ťažko.

  • Béda • 19. září 2016

    peter. napsal

    Nie všetci si uvedomujú,že súčasný konflikt medzi RF a USA prebieha viac na psychologickej úrovni ako na úrovni vojny horúcej.Aj napriek tomu,že to čo sa odohráva na Donbase a v Sýrii je strašné.Uvediem dva príklady,ktoré svedčia o tom,aký obrovský vplyv mali Ruskom použité technológie na zmýšľanie a tiež
    zmenu v rozhodovaní u generality v Pentagone.
    Prvý príklad je z nedávnej minulosti a ide o použitie rádioelektronickej zbrane „Chibiny“proti torpédoborcu Donald Cook.Nebudem sa o tom rozpisovať,všetci to poznajú a iba pripomeniem,že účinok bol taký veľký,že po príchode do prístavu v Constante,požiadalo 27 amerických námorníkov o prepustenie z armády.
    Druhým prípadom,ktorý mal obrovský psychologický účinok a nepochybne ovplyvnil zámery USA,či už strategické alebo taktické,bolo vypustenie rakiet s plochou dráhou letu „Calibr“z Kaspického mora,na cieľ v Sýrii.
    Treba si uvedomiť,že to bol vyložene psychologický ťah,lebo rovnako dobrú ak nie lepšiu prácu by urobili aj bomby alebo rakety odpálené z lietadla.USA vlastnia krídlaté rakety typu Tomahawk,ktoré nedosahujú parametrov Calibru,a výroba jedného Tomahawku stojí 2 milióny dolárov.Cena Calibru zverejnená nie je ale predpokladá sa,že môže byť až raz tak vysoká.Preto je zrejmé,že išlo výlučne o psychologický útok zo strany RF,ktorý mal Američanom oznámiť.“Rozmyslite si do čoho sa púšťate,lebo ani naši vedci nesedia na riti a prichystali pre vás zbrane a zbraňové systémy o ktorých ani netušíte,že môžu existovať“.To sú fakty.Čo sa týka psychotronických a podobných zbraní,tak nepochybujem ani najmenej o tom,že ich obe strany už desaťročia vyvíjajú.Ale to,čo sa už podarilo neviem,všetko sú len dohady a preto sa mi k tomu vyjadruje ťažko.

    Tato demonstrace ruských možností je taky důvodem, proč již žabák v Bílém wigwamu při jednání s Putinem a obecně americká reprezentace při jednání s ruskou není natolik povýšenecká a Rusové občas zvyšují hlas a již si nenechají s*át na hlavu (viz včera jednání v OSN). Vědí že amík z nich má respekt a ač haraší plechovkama v Mošnově a v pobaltí do žádných rozsáhlejších akcí s Ruskem se nepustí. S amíkovými výsledky z vítězně prohraných válek by to proti zarputilému a dobře vybavenému a vycvičenému ruskému vojákovi nemuselo klapat.

  • děda • 20. září 2016

    Béda napsal
    Tato demonstrace ruských možností je taky důvodem, proč již žabák v Bílém wigwamu při jednání s Putinem a obecně americká reprezentace při jednání s ruskou není natolik povýšenecká a Rusové občas zvyšují hlas a již si nenechají s*át na hlavu (viz včera jednání v OSN). Vědí že amík z nich má respekt a ač haraší plechovkama v Mošnově a v pobaltí do žádných rozsáhlejších akcí s Ruskemse nepustí. S amíkovými výsledky z vítězně prohraných válek by toproti zarputilému a dobře vybavenémua vycvičenému ruskému vojákovi nemuselo klapat.

    Občas je zmiňována jen paralýza fregaty Donald Cook.

    Ale po této příhodě ( už si nepamatuji, několik týdnů až málo měsíců) nakrátko (cca 1/2 hodiny) vypadly z funkce rádiové systémy řízení civilního leteckého provozu na letištích u několika navzájem velmi vzdálených evropských měst. Zajímavé bylo, že na stejnou dobu, a téměř přesně současně. Zpráva o tom proběhla tiskem s rozpaky, bez věrohodného vysvětlení. Kdosi se jen několika slovy pokusil o vysvětlení poruchami od probíhajícího cvičení NATO kdesi na severu Evropy. To se nejevilo věrohodné.
    Okamžitě jsem tehdy usoudil, že šlo o decentní náznak téhož, co Rusové předvedli u fregaty. Ale na velkém území, směrovaně na vybrané cíle, současně, nejspíš asi z kosmu, z družic. Doufám že jsem nebyl sám.

    Později v Sýrii naostro nasadili jednotky Krasucha-4. Asi něco podobného, ne-li totéž v jiném provedení.
    Ty vytvářejí poruchy blokující činnost palubních radiolokačních systémů letadel, radarů, bezpilotníků i družic radiolokační rozvědky. Jednotkou mohou znemožnit radiolokační zaměření svého objektu z okolí až 300 kilometrů. Rusové se nechlubí předčasně vším. Odhaduji že jen v nezbytné míře. Zatím jsem nezaregistroval, že by NATO mělo adekvátní protiopatření.

    A když už jde o tom řeč, Rusi údajně mají také navádění mezikontinentálních raket i podle hvězd, i na principu integrujících inerciálních snímačů ve 3D. Tedy nezávislé a absolutně odolné proti rušení. Píši sice „údajně“, ale mám blízko k astronomii, a právě se špičkovými odborníky kteří inerciální snímače polohy před časem pro Varšavskou smlouvu vyvíjeli jsem býval v těsném kontaktu. Jak jsem ruské vědce poznal, protože měli vždy nouzi o peníze, vynikali vtipem, proto nezůstávali pozadu.

  • děda • 20. září 2016

    A ještě k těm tajemným a utajovaným zbraním. Vím o nich dost na to, abych už měl strach o tom psát. Co ale mohu potvrdit je, že vůbec nejde o fámy nebo konspirace, ale o oblast potenciálních ještě i málo tušených objevů, s rizikem netušených následků. Souhlasím s porovnáváním v článku s případem jaderné energie. Oproti té ale realizace zneužití může být o mnoho řádů levnější a dostupnější.
    Jen na okraj.
    Všichni víme co to je homeopatie. Neznáme její podstatu, ale známe urputný odpor vědecké obce k ní. Možná už to není jen z důvodu nezájmu a ješitnosti vědců, nebo zisků z klasických léků.
    Ne všichni víme o jakési (taky podezřelé a na indexu balancující) tak zvané frekvenční terapii. Zde je něco málo o ní:
    http://www.revoluce-v-leceni-nemoci.cz/
    Někteří z nás vědí o mnoha dalších úkazech a projevech přírody k nimž je dosud mylné, nebo není žádné vysvětlení.
    Ale už jen ty tři (homeopatie, frekvenční terapie a ony zbraně z článku) mají jedno společné. A to základní princip z oblasti kvantové fyziky. A ony poslední dvě uvedené i společný princip z mezioborové oblasti (mnou prozatím pracovně pojmenovné) kvantové bioinformatiky.
    Omlouvám se že téma jen nakusuji. Chci upozornit, a to vím jistě, že čím víc o tom budeme vědět, tím víc se budeme divit co vše je možné. Nu což, normálka, jsme přece v oblasti vývoje zbraní. Zdravím vespolek.

  • PPK • 20. září 2016

    Články o tajných a nebezpečných technologiích VŠECH OBORŮ jsou zajisté atraktivním čtením. Problém č.1 je, že nikdy nejsou psány lidmi, adekvátně vzdělanými v daných oborech, natož aktivně v nich pracujících. Je to logické. Za prvé jde o výzkumy, financované vojáky a proto podléhající utajení, přičemž lidé v tom pracující vědí, že tyto výzkumy a aplikace předbíhají civilně známé produkty o cca 20 let. Příkladem z historie jsou CD, které byly vysokokapacitním relativně levným paměťovým mediem v autonomně řízených raketách do té doby, než byly nahrazeny solid state paměťmi – a to právě těch 20 let kdysi trvalo. Nu a z toho plyne problém č.2: Posun 20 roků pak vede k fantaziím nevědeckých laiků, kteří si něco někde přečtou a oblaží to vlastními fantazijními dedukcemi a výmysly. Informace už pak dále žijí zejména na webech svým životem a opravdu informačně zasvěcení vojáci, vědci a technici se jen tiše smějí. Občas to přiživí i nějaká celebrita, jako např. muzikant sir Paul Mc Cartney svou někdejší veřejnou kampaní, že by lidé měli jíst méně hovězího, protože skot produkuje svými pšouky metan a zaviňuje tak skleníkový efekt a globální oteplování.
    Takže – např. ty rušičky – zakrátko to bude už 90 let, co jsou známy. Anebo vlastnosti ionosféry – totéž. Anebo generátory obdélníkových pulsů – totéž (jsou v každém počítači). Zajímavé přitom je, že např. trvalé dělání lidí si hlav mikrovlnku prostřednictvím mobilů, to nikoho nevzrušuje. Inu, ono se to dobře prodává. Ano, internet je studnicí mnoha cenných informací. Ale je také hrobem mnoha naprostých výmyslů. Největším a nejstarším vynálezem lidí je totiž jejich řeč a manipulační oblbování lidské mysli.
    Když ovce strčí čumákem do ježka, vyděšeně uskočí. Chytřejší ovce pak o tom napíše článek o ježkově tajemné obranné síle.

  • Aleš • 20. září 2016

    https://www.novinky.cz/domaci/415205-predkladate-nejhorsi-rozpocet-v-historii-strhal-vladu-kalousek.html
    Přemýšlel jsem o vlnových délkách a frekvencích, se kterými se výplody tohoto génia vkrádají do mozkoven ovcí ještě tupějších než je zbytek stáda, ale hádanku největšího objevu proamerické neoliberální propagandy, našeho nejlepšího ministra financí celé galaxie jsem PROTENTOKRÁT nerozlouskl.

  • Aleš • 20. září 2016

    pilný poslanec Pilný se nám to snažil vysvětlit, ač určitě správně napálil černou díru směr Bělobrádkových techtle mechtle, nevysvětlil tím celé výdaje.

  • Sio • 20. září 2016

    děda napsal

    A ještě k těm tajemným a utajovaným zbraním. Vím o nich dost na to, abych už měl strach o tom psát. Co ale mohu potvrdit je, že vůbec nejde o fámy nebo konspirace, ale o oblast potenciálních ještě i málo tušených objevů, s rizikem netušených následků. Souhlasím s porovnáváním v článku s případem jaderné energie. Oproti té ale realizace zneužití může být o mnoho řádů levnější a dostupnější.
    Jen na okraj.
    Všichni víme co to je homeopatie. Neznáme její podstatu, ale známe urputný odpor vědecké obce k ní. Možná už to není jen z důvodu nezájmu a ješitnosti vědců, nebo zisků z klasických léků.
    Ne všichni víme o jakési (taky podezřelé a na indexu balancující) tak zvané frekvenční terapii. Zde je něco málo o ní:
    http://www.revoluce-v-leceni-nemoci.cz/
    Někteří z nás vědí o mnoha dalších úkazech a projevech přírody k nimž je dosud mylné, nebo není žádné vysvětlení.
    Ale už jen ty tři (homeopatie, frekvenční terapie a ony zbraně z článku) mají jedno společné. A to základní princip z oblasti kvantovéfyziky. A ony poslední dvě uvedené i společný princip z mezioborové oblasti (mnou prozatím pracovně pojmenovné) kvantové bioinformatiky.
    Omlouvám se že téma jen nakusuji. Chci upozornit, a to vím jistě, že čím víc o tom budeme vědět, tím víc se budeme divit co vše je možné. Nu což, normálka, jsme přece v oblasti vývoje zbraní. Zdravím vespolek.

    Trochu mi to připadá jako reklama na zapper.

  • děda • 20. září 2016

    Pro PPK: dobře jste to popsal, musím jenom souhlasit. Je to tak přirozené. Ale nedá mně, když jste právě zde zmínil mobil u hlavy, abych se nepokusil být tou malinko chytřejší ovcí (které snad neškodí, ev. jsou trochu užitečné).

    Kdysi mě to zaujalo a tak sem si zjistil, podle frekvence vyzařované vysilačem mobilů, jaká je energie jednotlivých kvant onoho elmg. vyzařování. Pak jsem zjistil, že tato energie je s rezervou menší, než energie potřebná k přemístění jednotlivých atomů ve struktuře molekul organických látek živé tkáně. Nedojde tedy k porušování jejich struktury.
    Intenzita vyzařovaného pole je ale v těsné blízkosti mobilu relativně silná. O mnoho řádů silnější, než signál mobilem přijímaný. Co to může udělat?

    V prvním přiblížení, protože vyzařování proniká i do hlavy, do mozku, bude jeho tkáň ohřívat. Vzhledem k výše uvedenému zjištění pouze (!) ohřívat, ale nepoškozovat. A když se to zhodnotí dál, ohřev bude zanedbatelný. Neucítíme to, bude nesrovnatelně menší, než když si nasadíme čepici nebo neostříháme vlasy.

    A co nás napadá při podrobnějším pohledu?
    Právě to, co je v článku nad touto diskuzí. Stačí signál vysilače mobilu přiměřeně modulovat nějakou tou frekvencí z onoho rozsahu asi 1 až 100 Hz. A už to máme v mozku. Můžeme si s psychikou pohrávat. Není problém řídit to softvérově, na dálku, z vůle operátora, nebo i někým nad ním. No, není to úvaha přímo vzorně konspirační?

    Jak ta ovečka vás tedy upozorňuji na tu ježkovu tajemnou obrannou sílu. S fyzikálním i technickým vzděláním a praxí v základním i aplikovaném výzkumu v tom sám konspiračního nic nevidím. Pokud se přesto mýlím, předem díky za upozornění. Jinak jsem v pohodě. Mobil i 2 náhradní mám už 10 let, s tímto se snad ještě nepočítalo. Jenom manželka mně tohle vše vůbec nevěří.

  • děda • 20. září 2016

    Pro Sio: … chápu, reklama na zapper, … a jak to mám napsat, aby to tak v dnešní přereklamované době nepůsobilo? Zapper je mi „ukradený“, jen mi šlo o funkci metody.
    Ale, jenom mezi námi, pokud bych chtěl propagovat něco pro zdraví, tak to budou jedině asi 50 let staré a těžko dostupné knihy americké lékařky a biochemičky Adele Davis .Týkající se prevence zdraví a léčení – výživou. Dal bych jí za ně 10 nobelových cen. Holt, takoví už my lidi od přírody jsme. Jak něco poznáme a oblíbíme si to, tak nespravedlivě opovrhujeme tím co neznáme. Jenže jak jinak když je toho zajímavého tolik?

  • Béda • 21. září 2016

    Tady něco o „demokracii“: (a opozici v ní)
    http://www.novarepublika.cz/2016/09/divejte-se-placte-analyza-politickych.html

  • Béda • 21. září 2016

    Béda napsal

    Tady něco o „demokracii“: (a opozici v ní)
    http://www.novarepublika.cz/2016/09/divejte-se-placte-analyza-politickych.html

    Buržoazní parlamentní systém se nám postupně mění v Národní frontu (systémové strany svoji moc formálně monopolizují a opouzdřují – další konkurence je novým zákonem vylučována z mocenské hry)
    Ti co už jsou u lizu nedopustí konkurenci a svoji existenční nejistotu. Rozdíly mezi stranami v klíčových otázkách se stále víc stírají. Lobbing a sponzoring (legalizovaná korupce)mají zřejmě stále větší slovo v politice.

  • Béda • 21. září 2016

    Je zajímavé jaký Matrix vymysleli pravičáci.

    Kapitalismus již není kapitalismus ale je to prý voboda.

    Všechno ostatní je socialismus.
    – Třeba i TOPka v čele s knížepánem. Všichni oligarchové světa pokud nejsou sociaalisty tak jsou rovnou komunisty. Rockefeller i Rothschield (ti by se nejraději celí – jako věřitelé – celému světu rozdali) , burzovní spekulant a CIA – podnikatel v oblasti politických převratů? Socialista. Anglická královna – taky socialistka a možná i komunistka, saudský král – starý socialista a monarchistický komunista. Fašisti – samo všechno samí komunisti – Pinochet, Jaceňuk, Porošenko, generál Franco, Bushové z Texaských ropných vrtů – všechno jedna socialistická rodina.

    – A socialismus? Ten podle moderních překrucovačů pojmů vůbec nemá nic se sociálnem stejně jako kapitalismus s kapitálem. NWO ve prospěch 1% nejbohatších? Jasný socialistický projekt. Stejně jako TTIP – vždyť nezáleží na tom kdo z toho má prospěch a kdo to protlačuje ale že jde o diktát. A diktát bez ohledu na jeho podobu a obsah je podle našich novodobých liberálních vědátorů vždycky socialistický, kdežto kapitalismus je pouze do společenské reality zhmotněná svoboda. Stejně jako dotace a lobbing ve prospěch podnikatelů. Jasný socialismus. To musí vidět přece každý. Byť j to proti zájmům chudých, ti na to musejí povinně přispět aby majitelé systému a jejich sateliti mohli debužírovat a zvýšit svůj zisk a více zadlužit ostatní ale přesto je zcela zjevné, že jde o socialismus. Migrace, kterou organizuje burzovní CIA – spekulant Sorors se svými pátými politickými agenturami, saudský král, turecký paša a CDU – kancléřka Adolfina, které vytvářejí podmínky samozřejmě socialistické jak jinak války o ropu a socialisty z USA vycvičení socialisté z Al kaidá, An Nusrá, ISIL

  • Béda • 21. září 2016

    – to je samozřejmě taky čirý socialismus. SVOBODA (tedy kapitalismus) by přece nikdy nikde neválčila. Proč by to taky dělala, že? Podnikaví a šikovní lidé přece nikdy v historii nepošilhávali po cizím majetku, po kořisti u sousedů. Všechny války v historii přece vedli samí socialisti. Kurňa a proč to vlastně dělali, když z toho měli pouze daně, zmrzačené otce rodin, vdovy, siroty…? No to je přece jasné. Dělali ti proto, že jim to nařídili jiní socialisti – Císařové, králové, šlechta, Buržoazní parlamenty, prezidenti…

    A wo tom to je. Existuje pouze svoboda (=kapitalismus – někdy i s otroky s řetezy na nohou) a nesvoboda (= všechno ostatní tedy socialismus) A tak je to správně, tak to má být.

  • Sio • 21. září 2016

    děda napsal

    Pro Sio: … chápu, reklama na zapper, … a jak to mám napsat, aby to tak v dnešní přereklamované době nepůsobilo? Zapper je mi „ukradený“, jen mi šlo o funkci metody.
    Ale, jenom mezi námi, pokud bych chtěl propagovat něco pro zdraví, tak to budou jedině asi 50 let staré a těžko dostupné knihy americké lékařky a biochemičky Adele Davis .Týkající se prevence zdraví a léčení – výživou. Dal bych jí za ně10 nobelových cen. Holt, takoví už my lidi od přírody jsme. Jak něco poznáme a oblíbíme si to, tak nespravedlivě opovrhujeme tím co neznáme. Jenže jak jinak když je toho zajímavého tolik?

    Jsem skeptik a to spravedlivě na všechny strany, jak směrem k oficiálním tak i k těm alternativním paradigmatům. Ani jedna strana nehraje vzhledem k požadavkům na vědeckost fér. Co se týče léčení výživou, Adele Davis neznám, ale je k tomu spousta alternativní literatury, u nás třeba dr. Partyková.

  • bbb • 21. září 2016

    Nové „technologie“?
    Pozor nejvíc na firmu O2, sděluje ČTV. Vnucují zboží hůř než ostatní mobilové firmy:
    http://www.ceskatelevize.cz/porady/10117034229-168-hodin/216452801100918/video/493466

  • peter. • 21. září 2016

    S tými technológiami na ovplyvňovanie vedomia ľudí to asi nebude nejako obzvlášť horúce.Lebo keby také niečo už na patričnej úrovni existovalo,tak by sa USA pravdepodobne neuchyľovali k brutálnym metódam a technikám mučenia.

  • PPK • 21. září 2016

    děda napsal
    Pro PPK

    Spojovat úvahy o kvantové fyzice s biologií mozku a zároveň s elektromagnetickými vlnami na úrovni představ, to samozřejmě lze, ale nic víc. Takže si to především z-analyzujme technicky: Frekvence vyzařované vysílači mobilů jsou v řádu GHz a ve svých účincích na mozek, umístěný těsně vedle antény mobilu, patří mezi ty „nejostřejší“. Přitom intenzita energie mobilu právě vysílajícího (ano – na mozek to má především účinky tepelné) je obvykle o cca tři řády vyšší než energie signálu přijímaného, přičemž pro všechna ta elmag vlnění platí, že jejich energie klesá se čtvercem vzdálenosti od aktivní antény zdroje elmag záření. Pro mozek je to záležitost tepelně energetická, nikoliv věc některého z mnoha druhů modulací té komunikační frekvence. Považovat za stínění čepici nebo vlasy je omyl. Kvalitně stínit dokáže jen uzemněná Faradayova klec, ale mobil v ní pak bude k ničemu. Pokud vím, tak frekvence v rozsahu infrazvuku na tělo člověka účinkují, ale tam jde o mechanické vlnění nezbytně přítomného prostředí (hmota, vzduch). Pro elmag vlnu řádu jednotek Hz by účinná anténa musela mít rozměr desítek až stovek km => tyto elmag vlny jsou tedy normálně nevysílatelné. Modulace impulsy teoreticky vytváří nekonečně mnoho lichých harmonických, ale jen nad základním kmitočtem, nikoliv pod ním. (Viz Fourierův rozvoj – 18.století). Píšete-li, že „Můžeme si s psychikou pohrávat. Není problém řídit to softvérově, na dálku, z vůle operátora, nebo i někým nad ním. No, není to úvaha přímo vzorně konspirační?“ mám zato, že to je skutečně jen Vaše představa. Ad „zapper“: U nás se kdysi vyráběl Stimul 3 a fungoval.
    Ano, opravdu si s psychikou lidí klidně pohrávat můžeme. Jak ví dobře politici, propagandisté a kněží, postačí na to pouhá slova a víra a fantazie diváků, posluchačů a čtenářů.

  • Gatta • 21. září 2016

    Demokracie nemá obranu ani sama před sebou.

    Je u nás už takový tradiční zvyk, v době předvolební, zvýšit pracovní činnost na veřejných zakázkách – tedy zvláště na opravách a údržbě silnic. Ty jsou ve stavu často žalostném, údržby a oprav není nikdy dost, takže to není nikomu divné …

    Maslím, že jsem ale postoupili na vyšší level – letos, kudy jezdím, tak to úplně bije do očí.
    Dříve se ty silnice skutečně opravovaly a mělo to nějaký smysl nejen pro financování politických stran a spřátelených stavebních firem.
    Dnes pozoruji, že většina oprav se dělá na silnicích, které opravy vyloženě nepotřebovaly. Nebo byly minimálně několikolikanásobně kvalitnější a zachovalejší než silnice jiné, na které se finance nenašly (a to i s ohledem na třídu silnic a jejich provozní zatíženost).
    Klasický postup: na dobré hladké silnici s dobrým podložím se odfrézuje hormí vrstva cca 3-5 cm a položí se vrstva nová + nové vodorovné značení.
    Těch způsobů proinvestování prostředků na údržbu je více, ale jedno mají všechny společné – práce která sice nebyla potřebná, nikomu neuškodila, ale jde provést rychle a hlavně se při ní nečekají žádné stavební a technické problémy !!

    Zbývá tedy jen jedna otázka: „Co je pak napsané ve fakturách?“.

  • hudryper • 21. září 2016

    PPK napsal
    internet je studnicí mnoha cenných informací. Ale je také hrobem mnoha naprostých výmyslů. Největším a nejstarším vynálezem lidí je totiž jejich řeč a manipulační oblbování lidské mysli.

    Vážený PPK , zaujala mě Vaše poněkud blazeovaná pozice k poctivě míněným názorům a zkušenostem nicka děda. Byl byste tak laskav a vyjádřil se odborně i k následujícímu článku ?
    http://myslichvost.blogspot.sk/2014/11/co-jsou-ve-skutecnosti-chemtrails.html
    Předem děkuji . Mám zato,že se k mému díku přidá i pár dalších.

  • Irena • 21. září 2016

    Gatta napsal

    Demokracie nemá obranu ani sama před sebou.

    Je u nás už takový tradiční zvyk, v době předvolební, zvýšit pracovní činnost na veřejných zakázkách – tedy zvláště na opravách a údržbě silnic. Ty jsou ve stavu často žalostném, údržby a oprav není nikdy dost, takže to není nikomu divné …

    Maslím, že jsem ale postoupili na vyšší level – letos, kudy jezdím, tak to úplně bije do očí.
    Dříve se ty silnice skutečně opravovaly a mělo to nějaký smysl nejen pro financování politických stran a spřátelených stavebních firem.
    Dnes pozoruji, že většina oprav se dělá na silnicích, které opravy vyloženěnepotřebovaly. Nebo byly minimálně několikolikanásobně kvalitnější a zachovalejší než silnice jiné, na které se finance nenašly (a to i s ohledem na třídu silnic a jejich provozní zatíženost).
    Klasický postup: na dobré hladké silnici s dobrým podložím se odfrézuje hormí vrstva cca 3-5 cm a položí se vrstva nová + nové vodorovnéznačení.
    Těch způsobů proinvestování prostředků na údržbu je více, ale jedno mají všechny společné – práce která sice nebyla potřebná,nikomu neuškodila,ale jde provést rychle a hlavně se při ní nečekají žádné stavební a technické problémy !!

    Zbývá tedy jen jedna otázka: „Co je pak napsané ve fakturách?“.

    Ježíš Gatto, vy mi absolutně čtete myšlenky. Přesně tohle jsem si dneska myslela, když jsem jela po přesně takové části silnice, která je rovná, byla i předtím hladká, ale teď ji opravují a to přesně tak, jak jste popsal. A když člověk ujede pár kilometrů, tak se dostane na úseky, kde se diví, že to auto drží pohromadě.

  • PPK • 22. září 2016

    hudryper napsal
    Vážený PPK , zaujala mě Vaše poněkud blazeovaná pozice k poctivě míněným názorům a zkušenostem nicka děda. Byl byste tak laskav a vyjádřil se odborně i k následujícímu článku ?
    http://myslichvost.blogspot.sk/2014/11/co-jsou-ve-skutecnosti-chemtrails.html
    Předem děkuji . Mám zato,že se k mému díku přidá i pár dalších.

    Vážený hudrypere, momentálně jsem nemocný a tím jsou i dány jen občasné moje příspěvky na OM. Uznávám, že každý má plné právo na vlastní názor. Vy, já, i pán s nickem „děda“. Uznejte proto prosím, že ale stejně tak jako právo na názor, máme každý i právo na určitou názorovou zdrženlivost ve věcech, kde chybí dostatečné hmotné důkazy pro nějaké další deduktivní závěry.
    K Vašemu odkazu na chemtrails: Vím, že Vy jste zastáncem tvrzení o škodlivosti chemtrails. Já chemtrails nepopírám ani nevylučuji jejich existenci jako součást tajných vojenských výzkumů mnoha zemí. Co mne však znepokojuje mnohem víc, to jsou nulové politické aktivity a názorové postoje v této věci např. od Strany Zelených nebo od Hnutí Duha. Proč asi právě tyto, jindy tak hlasitě se prezentující politické subjekty, které od nás, daňových poplatníků státu a od sponzorů typu miliardáře Janečka pobírají miliony, k otázce chemtrails jen cudně mlčí? Chemtrails snad vůbec nejsou předmětem jejich zájmu? Dostávají snad Duha a SZ málo peněz, aby v tomto směru svého zkoumání byli aktivnější? Nuže – tak těm, vážený hudrypere, pokládejte podobné otázky a vyžadujte na ně odpovědi! Zadáte-li totiž do Google požadavek na chemtrails + Duha nebo SZ, není tam nic! Anebo se snad mýlím?
    Ostatně, jakou politickou váhu mají názory pouze takového bezvýznamného dědy jako jsem já, nebo možná i nick „děda“? Zdravím!

  • Gatta • 22. září 2016

    Pro PPK – přeji brzké uzdravení a posílám jen jeden úplně obecný poznatek z (nejen) mezilidských vztahů.
    Často i tady zdůrazňuji že nestačí znát pravdu, ale je nutné také „mít sílu“.
    To ovšem nestačí – „Aby byl někdo brán vážně – tak si musí zachovat svoji reálnou nebo alespoň potencionální NEBEZPEČNOST“ .