Diskuze k článku


  • abx • 22. prosince 2015

    clanok o vrazde opolcenskeho velitela je tentoraz podlozeny, doveryhodny. tentoraz aj pri predoslych vrazdach stopy viedli cez Plotnickeho na niektorych oligarchov, najma k Rinatovi Achmetovovi. oligarchovia mozu byt narodovci, ale v prvom rade im ide o svoj vlastny propech – to si treba uvedomit aj v suvislosti s nasimi oligarchami. z hladiska ruskych zaujmov je Achmetov konom v hre o Krym, nakolko ma vplyv na tamojsich tatarov, preto asi nedovolia opolcencom Achmetova odstranit…

  • abx • 22. prosince 2015

    Cest pamiatke Pavla Dremova – najlepsi ochadzaju ako prvi…

  • peter. • 22. prosince 2015

    Bývalý minister Janukovičovej vlády Olexander Klimenko ktorý musel z Ukrajiny ujsť do Ruska spolu s Janukovičom,sa otvorene postavil na stranu Chunty.
    http://www.politnavigator.net/bezhavshijj-v-rossiyu-oligarkh-yanukovicha-otkryto-pereshel-na-storonu-khunty.html
    Už sa všetci oligarchovia zliezajú ako hyeny na zdochlinu a preventívne vyvražďujú každého,kto by sa im v budúcnosti mohol postaviť do cesty pri drancovaní Ukrajiny, hlavne Donbasu.Bez pomoci z Ruska by si to dovoliť nemohli.

  • Sio • 22. prosince 2015

    Článek naznačuje, co se tam stalo a proč. Ale jsou to spekulace, skutečnost zná asi málokdo. Takže, co s tím …

  • hudryper • 23. prosince 2015

    Sio napsal
    Článek naznačuje, co se tam stalo a proč. Ale jsou to spekulace, skutečnost zná asi málokdo. Takže, co s tím …

    Opakované vraždy frontových velitelů dokazují ideologickou slabost obrany národních zájmů Novorosie,kdy z taktických (a možná i třídních) důvodů jsou Moskvou podporováni ve svých funkcích gangsterští úředníci proti těm,kteří se nezištně účastnili a účastní bojů s ukrajinskými
    vojsky. Zájmy oligarchů doslova válcují to nejlepší,čím je proslavena obrana Rusů na Ukrajině
    a já se obávám,že nepříliš jinak by tomu bylo i v případě,že by se podobný chaos objevil v Rusku.
    Jen pravoslavná víra a pěstování nacionálního vlastenectví v boji s vraždami a zradami nejlepších
    a přesvědčených bojovníků za sociální spravedlnost nestačí. Je nezbytné zřídit mimoekonomický
    tlak proti oligarchům,aby si svou beztrestnost nebyli schopni koupit. K tomu se ale musí změnit
    celý sociálně ekonomický systém v Rusku,skončit s neoliberály ve vládních funkcích a předvést
    vzdor západní propagandě účinné tresty za jakékoliv kroky směřující proti vládě s 90% podporou
    obyvatelstva. Zde není na co čekat,pokud Putin propásne dnešní příležitost,prohraje nakonec vše.

  • peter. • 23. prosince 2015

    hudryper napsal
    Zde není na co čekat,pokud Putin propásne dnešní příležitost,prohraje nakonec vše.

    p.hudryper:
    +++++ !

  • fajt • 23. prosince 2015

    peter. napsal
    p.hudryper:
    +++++ !

    obavam se, ze Putin se uz rozhodl ( spise ani jinou volbu nedelal ), jsme za horizontem prilezitosti, ktera tak moc evokovala neco noveho, evolucniho – skoda. ..)

  • Sio • 23. prosince 2015

    @hudryper: Jsem přesvědčen, že Putin se svým think-tankem zvažuje všechna pro a proti. Disponuje nesouměřitelně lepšími informacemi než my, geopolitickým nadhledem a velkými zkušenostmi. Předpokládám že i vyšší inteligencí tudíž schopnostmi stratéga než kdokoli z nás.
    Takže – co vypadá jednoduše, tomu nevěřím. Viz článek o Luně, na který tu u článku „Demokracie“ odkazovala Irena spojený s konspirační teorií na téma fyzika. Obsahuje spoustu nedomyšleností a chyb, přesto může působit věrohodně.
    Doporučuji si přečíst článek o Hannibalovi ve Wikipedii, je to doslova učebnice strategie v kostce. Kdo se vrhl bezhlavě do útoku, prohrál. Mj. velmi zajímavé čtení.
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Hannibal

  • orinoko • 23. prosince 2015

    Nejtezsi boje mozna ted neprobihaji v Syrii, ackoli kdo vi.
    Iracka armada podporovana siitskymi i sunnitskymi ozbrojenymi oddily prave dobyva zbytek Ramadi. Neco udesneho – bojuje se o byty, domy, ulice, ctvrti …
    Jemen trefil saudskou uterku do ovaru, a ta je vzteklejsi nez Erdragonuv hemeroid. Bombarduje, co se da, predevsim jemenskou civilni infrastrukturu.

    Na syrsky Idlib se nakonec mozna pujde od Allepa. Vlastne je to nejblize. Ruske T90 jsou rezistentni vuci emerickemu TOW a kolem Allepa patrily k nejvetsim vyhodam v pozemni ofenzive.

    To jsou vanoce. Blejt a neprestavat.

  • peter. • 23. prosince 2015

    Šampión premárnených príležitostí?
    http://aloban75.livejournal.com/1440477.html
    Toto je kritika zľava a aj keď s hodnotením Putina ako“najhoršieho vodcu Ruska“hlboko nesúhlasím,predsa len to čo sa v článku píše o premárnených príležitostiach,treba brať do úvahy.Ani jeden z tu diskutujúcich nepraje Rusku nič zlého a každý vkladá do Ruska zosobneného v Putinovi nejaké neurčité,nejasné a zahmlené nádeje.No nikto nevie konkrétne vyjadriť,čo je obsahom týchto nádejí.Je podľa mňa dôležité uvedomiť si,že ani jeden z nás nemôže vyjadrením podpory Putinovi alebo hocikomu inému,nič zmeniť ani ovplyvniť na tom,čo sa vo svete deje.Môžeme o týchto procesoch len diskutovať a vyjadrovať svoje sympatie jednej zo zúčastnených strán.To aj robíme,keď vyjadrujeme podporu Rusku.Neznamená to ale,že nemôžeme mať pochybnosti o konaní prezidenta a vlády Ruska.Je to otázka akejsi psychohygieny,nepodľahnúť sympatiám a zachovať si schopnosť kritického prístupu aj ku konaniu Putina.Netreba si z ľudí vytvárať fetiš a apriórne odmietať možnosť,že sú iní ako sme si ich vybásnili vo svojich predstavách.Nesúhlasím s tým,že ak má niekto na konanie Putina iný názor a vyjadrí ho v diskusii,tak to musí byť troll,vyvrheľ zo spoločnosti slušných ľudí a nepriateľ Ruska.Neberiem ani výrok,že „kto je proti Putinovi,je proti Rusku“.Takto som pristupoval aj k článku,na ktorý dávam odkaz vyššie.

  • Sio • 23. prosince 2015

    @Peter: Jestliže někdo má na Putina skeptický názor, neznamená to pro mě, že je troll. Lidé by si měli utvořit vlastní názor a držet se ho, stát si za ním. Proto vás za trolla v žádném případě nepovažuji, respektuji váš názor, jen s ním nesouhlasím a nehodlám to skrývat.
    Něco jiného je to u fajta, tam cítím z příspěvků něco víc, než jen snahu prezentovat vlastní názor, je z toho cítit snaha o mazanou manipulaci.
    Rozhodně nejsem nějakým nekritickým vyznavačem Putina. Pro mě je rozhodující, jaké má politik výsledky a to vcelku. Počítám ty, které jsou v zájmu jeho lidu. Podle mého názoru má výsledky velmi dobré. Dá se to doložit i čísly, ale hodně toho se změřit jen tak nedá. A pokud politik výsledky má, vyvozuji z toho:
    a. je schopný
    b. slouží lidem své země
    Ten článek, který jste uvedl v odkazu mohl klidně napsat i zarytý pravičák. Dosáhl by přesně toho, co chce. Zviklal by důvěru čtenáře v Putina, oslabil jeho křídlo, což je úkolem ruské 5. kolony.
    Ono na všechno se dá zaútočit z různých pozic.

  • abx • 23. prosince 2015

    my, ktori sme svojho casu absolvovali ci uz dobrovolne alebo nasilu studium marx-leninizmu vieme, ze Putina si vybralo Rusko a niezeby Putin si vybral Rusko – cize najprv Rusko, nejaka konkretna epocha, situacia – a az potom Putin. je to logicke a samozrejme, napriek tomu opominane a nerespektovane. pokial Putin dokaze hybat vecami v prospech Ruska, nie je dovod na jeho odstranenie a nahradenie niekym inym. zle sily v pozadi utocia alebo rafinovane vyckavaju na svoju prilezitost, maloverni odpadavaju v mdlobach, lebo veci nejdu podla ich predstav – to je len folklor, nic take, co by Putina problematizovalo. pokial sa sucasny rusky kapitalizmus ukaze byt brzdou vyvoja, ruskych zaujmov, nepochybne v Rusku existuju sily, ktore na to budu reagovat – Putin dostane zelenu k tomu, aby zacal dotahovat sroby…

  • peter. • 23. prosince 2015

    https://www.youtube.com/watch?v=auHudtCK-9A

  • hudryper • 23. prosince 2015

    peter. napsal
    Citovat

    peter. • 23. Prosinec 2015

    https://www.youtube.com/watch?v=auHudtCK-9A

    peter.Citovat

    Tak se závěrem písně zásadně nesouhlasím, Putin není slepá cesta pro Rusko,ba právě naopak je cestou k znovunabytí zdravého sebevědomí po létech alkoholického spánku a zmrtvýchvstání. Bez
    tohoto procesu neměli bychom my v Evropě ani tu nejmenší naději na slušnou budoucnost našich dětí a vnoučat. Myslím si,že se pomyslná číše trpělivosti s konáním oligarchů na Novorusii naplnila
    a co nevidět uvidíme jak vypadá reakce Putinovy vlády na změnu kvality přetečením první kapky…

  • peter. • 23. prosince 2015

    hudryper napsal
    co nevidět uvidíme jak vypadá reakce Putinovy vlády na změnu kvality přetečením první kapky…

    p.hudryper:
    Veľmi si prajem aby sa naplnilo skutkami to o čom píšete.My sme boli štyria bratia a častokrát sme sa pobili medzi sebou tak,až to nebolo pekné.Nikdy sme ale nepripustili aby nás rozoštvával niekto cudzí.Ten potom ani nevedel,z ktorej strany priletel prvá facka a kopanec do riti.Preto sa neviem zmieriť s tým vzájomným zabíjaním sa.Len preto,že to v konečnom dôsledku prinesie osoh nejakým oligarchom,ktorí nie sú ani Rusi ani Ukrajinci.Taký Jaceniuk vyhlásil,že nepociťuje túžbu žiť na Ukrajine,lebo sa geneticky necíti byť Ukrajincom.A tiež si myslím,že starší brat(Rusko) má byť vždy ochrancom mladšieho brata(Rusov ktorí sa historickou krivdou stali súčasťou iného národa).Je pravda otázkou,či Ukrajinci vôbec sú iným národom.

  • hudryper • 23. prosince 2015

    peter. napsal
    A tiež si myslím,že starší brat(Rusko) má byť vždy ochrancom mladšieho brata(Rusov ktorí sa historickou krivdou stali súčasťou iného národa).Je pravda otázkou,či Ukrajinci vôbec sú iným národom.

    Jistě, p. Peter, Ruská vláda se na Ukrajině dopustila nedůslednosti,za kterou tvrdě platí. Celých
    20 let viděli co se tam děje,ukrajinský nacismus se nezrodil na majdaně,ale dávno předtím za
    značného úsilí a peněz darebáků a jejich organizací ze zahraničí. Nechali ten proces běžet bez toho, aby jej ovlivnili,popřípadě otočili pomocí rusky cítících Ukrajinců. Obávám se,že za to může zase
    jen ten oligarchický režim,kterému vyhovoval ten vývoj,jenž proběhnul. Zdá se,že začal proces upevňování autority vlády,zejména finanční. Nedávno podepsal Putin dva velmi důležité zákony.
    Úředníci panikaří, Putin jim přistřihl korupční brka

    23.12.2015 Isstras
    Úředníci po celém Rusku jsou ve stavu paniky, píše Samer Ibrahim na FB. Prezident Vladimír Putin podepsal nový protikorupční zákon a jednu novelu. Tak o tomto si můžeme v Česku bohužel zatím nechat jen zdát.Máš, úředníčku, nebo členové tvé rodiny bankovní účet v zahraničí? V tom případě nemáš co dělat ve státní a veřejné správě a štandopede se pakuj! Umíte si představit zděšení mezi českými úřednickými vyžírkami, ať už na ministerstvech či v regionech?

    Dříve se to v Rusku týkalo „jen“ poslanců Státní dumy (analogie Poslanecké sněmovny), dnes se to týká VŠECH úředníků Ruské federace od nejvyšší do nejnižší úřednické funkce. Je vcelku i zjevné, proč to prošlo. Vzhledem k tomu, že se ta omezení týkala poslanců, zlomyslnost zde zjevně udělala své, takže podle hesla: „když ne my, tak ani vy“, pro tuto novelu zvedli poslanci Státní dumy svou ruku. To je ale jen jedna stránka mince.

    Další novela podepsaná prezidentem není o nic méně zajímavá

    Stačí totiž, aby se některý poslanec či Senátor nebo dokonce jen municipální úředník zpozdil s prohlášením o svých příjmech, JE BLESKOVĚ ZBAVEN MANDÁTU či úřadu. Jinými slovy, je opět

  • hudryper • 23. prosince 2015

    vykopán z útulného křesílka. Uznejte, že jde o hodně závažnou novelu, ze které přímo čiší „Putinova totalita“.

    Krom toho se musí nyní i municipální úředníci i poslanci zbavit VŠECH zahraničních účtů, a to včetně členů jejich rodin. Dříve tak museli činit pouze federální činovníci a úředníci, teď už to schytali všichni. Protože pro municipální úředníky je to novinka, dostali 3měsíční odklad na to, aby účty zlikvidovali – oni i jejich rodinky.

    Dodejme, že předkládat jsou úředníci povinni nejen stavy svých příjmů, ale také investic, neboli výdajů. A případný nesoulad jÚředníci panikaří, Putin jim přistřihl korupční brka ….

  • Viky • 24. prosince 2015

    V článku je jedna možná příčina nazvána, ale vlastně moc ne. O co jde? Technicky to nazvěme „vnitřní třenice“. To, co se za tím skrývá, je dosti různorodé. Ale jedna věc nebyla zmíněna ani náznakově. Z dobrovolnických oddílů se formuje pravidelná armáda. A to zcela mění status jednotlivých velitelů. Místo rozestřené autonomie by měla nastoupit plná velitelská podřízenost. Jenže ona autonomie velení znamená také jakousi politickou autonomii. Plná vojenská subordinace neumožňuje nějakou“jinou politickou činnost“ jednotlivých velitelů . A zrovna tohle se mnoha velitelům moc nelíbí. Je taková transformace nutná? eeeee… Ano, je. V případě porušení „Minských dohod“ (ony se porušují a nedodržují neustále, mám na mysli něco jako „Chorvatský scénář v Krajině“ ) by stálo vedení LNR/DNR před útokem relativně konsolidovaných ozbrojených sil Kijeva. A tomu se dá dobře odolávat s centrálně organizovanou pravidelnou armádou. S dobrovolnickými oddíly opravdu na úrovni domobrany a rozptýleným velením… (takže dosud to šlo, a teď už ne-e!?) Pokud věci na straně Kijeva (ne)fungovaly jako doposud, tak ano. Proti soustředěnému slušně organizovanému útoku by se domobrana ocitla v jasné nevýhodě. A že se na přípravě podobného útoku pracuje…? Ne, ne, ne – něco tak ošklivého by Kijev samozřejmě nikdy neudělal, přítomnost těžké techniky je vlastně jen taková preventivní. Špatně pochopená.

    Všem na fóru přeji krásné a klidné svátky. A nejen těm na fóru.

  • merlin • 24. prosince 2015

    Připojuji se k přání příjemně prožitých svátků :-)

  • Sio • 24. prosince 2015

    hudryper napsal

    vykopán z útulného křesílka. Uznejte, že jde o hodně závažnou novelu, ze které přímo čiší „Putinova totalita“.

    Krom toho se musí nyní i municipální úředníci i poslanci zbavit VŠECH zahraničních účtů, a to včetně členů jejich rodin. Dříve tak museli činit pouze federální činovníci a úředníci, teď už to schytali všichni. Protože pro municipální úředníky je to novinka, dostali 3měsíční odklad na to, aby účty zlikvidovali – oni i jejich rodinky.

    Dodejme, že předkládat jsou úředníci povinni nejen stavy svých příjmů, ale také investic, neboli výdajů. A případný nesoulad jÚředníci panikaří, Putin jim přistřihl korupční brka ….

    @hudryper: Přece dobře znáš příčiny toho, proč ruské vlády v uplynulých 20 letech neuhlídaly procesy na Ukrajině. Kdo tam vládl? Jelcin až do konce roku 1999. Od toho se asi moc čekat nedalo, že. Putin do roku 2008. Měl plno starostí, aby se mu nesesypalo pod rukama Rusko, v takovém bylo stavu. Pak do roku 2012 Medveděv, jeho příklon k neoliberálům je znám. Takže máme teď Putina necelé 4 roky po Medveděvovi.
    Tady by asi někteří očekávali zázraky a radikální řešení. Jenže zbrklost bitvy nevyhrává, právě naopak. „Patrioti“, jak je nazývá Pjakin, jsou spíše nepřátelé Ruska. No ale ne každý to chápe.

  • peter. • 25. prosince 2015

    hudryper napsal
    Putin není slepá cesta pro Rusko

    p.hudryper:
    Putin nie je slepou cestou pre Rusko…súhlasím.
    Ale platí to aj pre Novorusko? Lebo tá pesnička je o Novorusku.

  • Sio • 25. prosince 2015

    peter. napsal
    p.hudryper:
    Putin nie je slepou cestou pre Rusko…súhlasím.
    Ale platí to aj pre Novorusko? Lebo tá pesnička je o Novorusku.

    Předmětem sporu je, zda si Rusko (mimochodem zesílilo díky Putinovi) může vůbec dovolit připojit Doněckou a Luhanskou republiku. Opravdu jsou ochotni občané Ruska (a bez nich toto rozhodnutí je vyloženě nebezpečné) nést náklady s tím spojené? Region vyžaduje značné investice, je ovládán oligarchy, kteří by to jenom tak nenechali, západ by také neseděl se založenýna rukama a v informační válce by zasadil drtivý úder jak vně tak zevnitř Ruska. V těch oblastech žije i dost zblblých Ukrů, Rusů je tam snad 70%, ne přes 90% jako na Krymu. Západ by tam rád nasadil nějaké „neziskovky“.
    A teď očekávání obyvatelstva – čekali by asi na zázrak, že tam Putin udělá investice jako třeba v Čečně. Jenže ten dnes nemá prachy z ropy, snižuje se životní úroveň všech Rusů. Domyslel jste tohle všechno?
    Těm lidem pomohl natolik, že se ubránili otroctví před Ukry. To znamená moc. A já věřím, že nakonec dojde na Pjakina. Není možné sponzorovat 35 miliónů Ukrů donekonečna. Bez Doněcka a Luganska jsou zbaveni průmyslové základny, takže i velké části příjmů.
    Co se týče Minsk II, tak provokace jsou tu stále, ale v podstatě se dodržuje a to opravdu znamená pro Ukry porážku. Ukrajina se rozpadá, jak dlouho se může chunta ještě udržet u moci, to nevím. Ale tři roky považuji za zázrak.
    Nechci si hrát na proroka, ale v zemích zničených válkou se po jejím skončení vždy odehrával hospodářský boom. Doněck a Lugansk má podle této logiky v příštích 20 letech docela nadějnou budoucnost ať už v rámci Ukrajiny (kterou budou její zástupci ovládat, jak tvrdí Pjakin) anebo mimo ni. Ale rok nebo dva to ještě budou muset vydržet, tyhle procesy mají svou setrvačnost.

  • peter. • 25. prosince 2015

    Sio napsal
    Co se týče Minsk II, tak provokace jsou tu stále, ale v podstatě se dodržuje a to opravdu znamená pro Ukry porážku. Ukrajina se rozpadá, jak dlouho se může

    Dohody z Minsk II končia 31.12.2015.Predpokladá sa,že lehota ich naplnenia sa predĺži minimálne o pol roka,lebo do vtedy boli predĺžené protiruské sankcie.Kyjev jednoznačne počíta s tým,že LNR a DNR kapituljujú a Rusko zase žiada pre Donbas širokú amnestiu a autonómiu.Údajne aj predstavitelia Donbasu by boli ochotní pristúpiť na podmienky Kyjeva,ak by mali garanciami zaručenú svoju bezpečnosť.
    http://ukraina.ru/news/20151225/1015166105.html
    (posledný odstavec a posledné vety pod ním)
    A ak sa toto ukáže byť pravdou,tak je to aj ďalší možný dôvod pre zavraždenie tých 4 veliteľov okrem toho,že to bolo v záujme oligarchov z Janukovičovho klanu,Achmetova,Firtaša a iných,možno aj ruských nenažrancov so zmýšľaním totožným s názorom H.Grefa na úlohu ľudu pri vládnutí.
    Tí 4 velitelia by celkom isto odmietli zložiť zbrane a kapitulovať.Bojovali by ďalej svoj vopred prehratý boj a zahynuli by ako hrdinovia.Stali by sa legendami.Národnými hrdinami.A to nie len na Donbase,ale v celom ruskom svete.Legendy,ktoré položili svoje životy za svoj národ,za zlepšenie jeho sociálneho postavenia v boji proti nacistickej chunte a neruským oligarchom. Stali by sa vzormi,hrdinami.A to by zrejme neposlúžilo ani Putinovej popularite v Rusku.Lebo je ťažké predpokladať,že Putin o týchto vraždách nebol informovaný.Musel o nich vedieť a nezabránil im.

  • Sio • 25. prosince 2015

    Jednu věc tedy nechápu. Pokud to, a všechno tomu nasvědčuje, jsou/byli významní velitelé, proč nemají lepší jištění? To jim má Putin osobně poslat ochranku?

  • peter. • 25. prosince 2015

    Sio napsal

    Jednu věc tedy nechápu. Pokud to, a všechno tomu nasvědčuje, jsou/byli významní velitelé, proč nemají lepší jištění? To jim má Putin osobně poslat ochranku?

    Nie.To isto nemusel.Ale stačilo aby sa im vyjadril svoju podporu a ocenil ich bojové zásluhy.Potom by sa potkany ako Pušilin,Dejnega a Plotnickyj držali od nich ďalej.

  • Irena • 25. prosince 2015

    peter. napsal
    Nie.To isto nemusel.Ale stačilo aby sa im vyjadril svoju podporu a ocenil ich bojové zásluhy.Potom by sa potkany ako Pušilin,Dejnega a Plotnickyj držali od nich ďalej.

    Idealisto.

  • Bety • 25. prosince 2015

    Peter. jste mi sympatický, ale Putin není vševědoucí a všemohoucí Bůh, který pohne malíčkem a vše se děje podle jeho vůle. Něco musí také dělat jiní. Proč se lidé v Novorossii sami nepostarají o odstavení Pušilina a ostatních od moci? Pokud přátelé Mozgového a ostatních ví, kdo za těmi atentáty stojí, proč jim to minimálně neomlátí o čumák, případně neoplatí stejným? Proč čekají až to za ně vyřeší někdo jiný? Přece víte, že řešení, která přicházejí zpoza hranic jsou téměř vždy problematická a do budoucna vytváří nepříjemné problémy.
    Já právě proto, že si z Putina modlu nedělám, věřím tomu, že v daných podmínkách dělá maximum. Když jim například pošle materiální pomoc, tak má snad právo očekávat, že si ji v Novorossii nenechají rozkrást. Prostě si myslím, že ti lidé tam si vytváří podmínky sami. Mají přece zbraně, nejsou bezmocní demonstranti jako jinde.

  • peter. • 25. prosince 2015

    Bety napsal
    Prostě si myslím, že ti lidé tam si vytváří podmínky sami. Mají přece zbraně, nejsou bezmocní demonstranti jako

    Gennadij Dubovoj.Významný veliteľ motostreleckého bataliónu „Vikingovia“ armády DNR,sa „rozhodol“ nasledovať Bezlera a Strelkova. Opúšťa armádu DNR.Asi mu to niekto doporučil,aby neskončil ako Dremov.
    http://rusvesna.su/news/1450804581

  • peter. • 25. prosince 2015

    peter. napsal
    Gennadij Dubovoj.Významný veliteľ motostreleckého bataliónu „Vikingovia“ armády DNR,sa „rozhodol“ nasledovať Bezlera a Strelkova. Opúšťa armádu DNR.Asi mu to niekto doporučil,aby neskončil ako Dremov.
    http://rusvesna.su/news/1450804581

    https://www.youtube.com/watch?v=D123Ww3x7dA

  • Sio • 25. prosince 2015

    No, to, co se děje na Ukrajině je ohromný proces, který hýbe milióny lidí. Novorosija by bez podpory Ruska (potažmo Putina) dávno padla, o tom asi pochybuje málokdo. Podtrhnout to a sečíst stále nejde, je příliš brzy. Uvidíme, jak se bude situace vyvíjet. Hodnocení za deset let snad už bude mít větší vypovídající hodnotu.