Rozhodnutí Angely Merkelové nepřijet 9. května do Moskvy nazvali politickou vypočítavostí

Německou kancléřku podezírají z toho, že chce mít víc času na jednání s Vladimirem Putinem.

Český prezident Miloš Zeman sdělil, že rozhodnutí kancléřky Angely Merkelové navštívit Moskvu nikoliv 9., ale 10. května je politickou vypočítavostí. Podle něho chce Frau Merkel jednoduše strávit více času s Vladimirem Putinem.

„Rozhodnutí Angely Merkelové nezúčastnit se 9. května na moskevských oslavách je politickou vypočítavostí. Myslím, že tam jede až druhý den proto, aby měla více času na jednání s ruským prezidentem. Mohu Vás ujistit, že určitě nebude nikdo z hostů 9. května jednat s Vladimirem Vladimirovičem Putinem, v nejlepším případě si s ním potřeseme rukou. Po přehlídce bude nepochybně tradiční fotografování. Asi nám ještě dají najíst a to bude vše,“ řekl Miloš Zeman v interview pro pražskou Frekvenci 1.

Zeman také oznámil, že bude přítomen na Přehlídce Vítězství v Moskvě, aby vyjádřil vděčnost sovětským vojákům za porážku fašistů.

„Moje cesta do Moskvy je vyjádřením díků za to, že my v Česku nemusíme mluvit německy a křičet Heil Hitler! nebo Heil Heydrich! Vždyť zejména tento Heydrich v září 1941 řekl na Pražském hradě, že Češi nemají na tomto území co dělat. Bez Sovětského svazu by nebyl Hitler poražen a 20 milionů občanů SSSR padlých ve válce – je cena za toto vítězství. Sovětští vojáci přišli v roce 1945 do Československa zejména jako osvoboditelé a už na podzim téhož roku z naší země odešli. Kdo tvrdí opak, ten přinejmenším nezná historii,“ řekl prezident ČR.

Jediné, co roztrpčuje Miloše Zemana, je to, že na přehlídce chce být vůdce Severní Koreje Kim Čong Un.

„Budu se snažit stát co možno nejdále od Kim Čong Una, protože, jak jsem už řekl, jemu ruku nepodám,“ řekl prezident ČR.

A zatím…

Na Přehlídce Vítězství pojedou tanky a rakety, které ohromí svět.

Přehlídka Vítězství na Rudém náměstí, která bude 9. května, bude největší v celé historii těchto slavnostních přehlídek. Sdělil to šéf vojenského úřadu Ruska Sergěj Šojgu na zasedání Kolektivní rady při ministerstvu obrany RF. Kromě rozsahu akce na počest 70. výročí Vítězství nad fašismem bude však na oslavách i nemálo dalšího zajímavého k vidění.

Převzato z Kp.ru

Překlad: zajoch

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
37 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
fajt
2. 4. 2015 5:19

ani bych se nedivil, kdyby se američané v rajchu obhlíželi po novém Ádovi, pro sudeťaky by mohla nastat zlatá politická éra, ani východ germánie by nemusel přijít zkrátka, prušáci se pro marš a válečný bubínek přímo narodili, podle toho jak američané pracují s extrémisty a loví v národech hlavně ty černé stránky, tak může být veselo i na západě, v centru a srdci evro sajuzu. ..

peter.
2. 4. 2015 5:57

S tou hlúposťou a nevzdelanosťou američanov to predsa len bude pravda.Dokazuje to aj vystúpenie tohoto amerického novinára v ruskej TV.
otázka :čo myslíte,ktorá krajina si po farebnej revolúcii polepšila?
US novinár : Ukrajina!
http://tanya-mass.livejournal.com/2424765.html

peter.
2. 4. 2015 11:06

Na scénu prichádzajú facebookoví bojovníci armády GB
http://www.maat.sk/clanok/145/global-research-britska-armada-a-jej-facebook-bojovnici/

Bety
Bety
2. 4. 2015 11:39

peter. napsal
Na scénu prichádzajú facebookoví bojovníci armády GB

Oni prostě mohou cokoliv. Drzost na entou a všichni mlčí. Patří sem i OO7 a povolení zabíjet, propagované filmy po celém světě. Prostě drze říkají : My máme právo na vše a vy držte hubu. Špatné věci se samozřejmě najdou kdekoli, ale jen Anglosasové to umí povýšit na normu, nejsou prostě schopni nad těmi špinavostmi se zastydět, natož se za ně aspoň omluvit.

peter.
2. 4. 2015 14:01

Merkel baba to tiež nemá ľahké.Keď chce vypočuť hlas zdravého rozumu,tak ju s rozbehom kopne do zadku Obama.A keď sa snaží vyhovieť Obamovi,tak ju nakope do zadku opozícia a vlastné svedomie.Nemecko je okupovaná krajina,nemôže si robiť čo chce do tých čias,kým sa nezbaví okupanta.Otázka je,či to Nemci vôbec chcú.

Pawell
Pawell
2. 4. 2015 19:16

fajt napsal ani bych se nedivil, kdyby se američané v rajchuobhlíželi po novém Ádovi, pro sudeťaky by mohla nastat zlatá politická éra, ani východ germánie by nemusel přijít zkrátka, prušáci se pro marš a válečný bubínek přímo narodili, podle toho jak američané pracují s extrémisty a loví v národech hlavně ty černé stránky, tak může být veselo i na západě, v centru a srdci evro sajuzu. .. Koukám, že čecháčkovská obsese sudetskými Němci stále funguje, k tomu dnes módní antiEU – Brusel newspeek. K tomu ti Prušáci. Hezký populismus. Ještě přidejte zlého Kchárla, cizáky a vítejte v 19. století. Z… Číst vice »

fajt
2. 4. 2015 19:35

Pawell napsal
Koukám, že čecháčkovská obsese sudetskými Němci stále funguje, k tomu dnes módní antiEU – Brusel newspeek. K tomu ti Prušáci. Hezký populismus. Ještě přidejte zlého Kchárla, cizáky a vítejte v 19. století. Z moravského pohledu nás ta směs čecháčkovství, moskevského řiťolezectví, zglajšaltovaného rovnostářství a averze ke všemu tradičnímu, stála hodně– a nemusím připomínat, že to neskončilo „jen“ u zrušení Moravy.

koukám, že někteří hujeři se vrátili z dragounské čumendy a jsou plni dojmů. ..)

Pawell
Pawell
2. 4. 2015 20:07

Ne, nemával jsem nikde americkou fanglí ale vím své. Ovšem nacionalismus čecháčkův vždy zesílí u přemítání na moravské téma. O tom, že sám čecháček je sám sobě v této zemi největším nepřítelem, je holý fakt. Koukněte do Rakous či Němec, jak tam si umí vládnout a zvelebovat své země, jak tam ctí tradice a regionální odlišnosti aniž by se rozpadali, či se poštvávali proti sobě. Tady člověk řekne slovo samospráva Moravy a hned je z toho separatismus a strašení plné falešného patosu o jednotě národa a o tom, jak nás pak ti Germáni schlamstnou. Na tyhle „argumenty“ já o mnoho… Číst vice »

Sio
Sio
2. 4. 2015 20:39

@Pawel: Naštěstí většina obyčejných Moraváků na ty vaše kydy zvysoka kálí. Kolik hlasů jste měli v minulých volbách? Nějakých 0,0 nic % nebo jste ani nezkoušeli kandidovat. Tak si utřete přirození vlažnou vodou a zklidněte hormon, jste jen jeden z mála křiklounů, co dělá Moravě ostudu.

Pawell
Pawell
2. 4. 2015 21:07

Sio napsal @Pawel: Naštěstí většina obyčejných Moraváků na ty vaše kydy zvysoka kálí. Kolik hlasů jste měli v minulých volbách? Nějakých 0,0 nic % nebo jste ani nezkoušeli kandidovat. Tak si utřete přirození vlažnou vodou a zklidněte hormon, jste jen jeden z mála křiklounů, co dělá Moravě ostudu. Většina lidí má opravdu jiné starosti ale dnešní stav je výsledkem polistopadové propagandy. Co se na toto téma bavím s lidmi, tak mi zatím nikdo plamenně neřekl, že jsou to kydy, spíše je to v rovině, že by to byla fajn věc ale že stejně si v Praze udělají, co chtějí. Toto… Číst vice »

Sio
Sio
2. 4. 2015 21:33

@Pawel: No, já z toho mám prču. Naštěstí je situace taková, že si to můžu v klidu dovolit. S rokem 89 to souvisí jedině tak, že někteří moravští politici ucítili šanci, jak se dostat k moci. Takový Hašek by jistě zajásal, být hejtmanem celí Moravy. Lidi se dají zblbnout k ledasčemu, na Ukrajině je to vidět dost jasně. Naštěstí obyčejní Moraváci se ve své většině vyznačují zdravým selským rozumem. Ptají se „Komu to prospěje?“ a hned si odpoví. „Nám obyčejným lidem ne.“ A mají pravdu. Oddělení od Česka by bylo pro Moravu drahé a nic by to nepřineslo. Zemské uspořádání… Číst vice »

Pawell
Pawell
2. 4. 2015 21:48

Jinak vaše postoje jasně ukazují, jak krutě se mýlíte. Možná máte jen pravdu v tom, že lidé na toto téma rezignovali ale vnitřně se s tím mnozí nikdy nesrovnali. Vy si opravdu myslíte, že současný stav je v pořádku? Je mi líto ale je obludnou chybou českého myšlení, že z moravské otázky udělal strašáka a postavil ji proti českým zájmům. Ovšem je-li skutečným českým zájmem vytvořit z ČR po všech stránkách totálně nivelizovaný stát s jediným absolutním centrem v Praze, který neumožní aby se Morava v rámci něj mohla etablovat a rozvíjet jako jiné historické země a regiony, obdobně jako… Číst vice »

Pawell
Pawell
2. 4. 2015 21:50

Sio napsal @Pawel: No, já z toho mám prču. Naštěstí je situace taková, že si to můžu v klidu dovolit. S rokem 89 to souvisí jedině tak, že někteří moravští politici ucítili šanci, jak se dostat k moci. Takový Hašek by jistě zajásal, být hejtmanem celí Moravy. Lidi se dají zblbnout k ledasčemu, na Ukrajině je to vidět dost jasně. Naštěstí obyčejní Moraváci se ve své většině vyznačují zdravým selským rozumem. Ptají se „Komu to prospěje?“a hned si odpoví. „Nám obyčejným lidem ne.“ A mají pravdu. Oddělení od Česka by bylo pro Moravu drahé a nic by to nepřineslo. Zemské… Číst vice »

Pawell
Pawell
2. 4. 2015 22:01

„Ptají se „Komu to prospěje?“a hned si odpoví. „Nám obyčejným lidem ne.“ Nedivím, se, že mají takové postoje, to ovšem není odpor či nesouhlas s myšlenkou obnovy Moravy jako země, to jsou reakce na základě špatných zkušeností s úřady, politiky, úředníky a nesmysly ohledně správního uspořádání. Současné kraje jsou špatné, to slyším od spousty lidí z Vysočiny, kteří dodnes nesouhlasí s tím, že jsou pod Jihlavou. Obdobně je to na Svitavsku a Moravskotřebovsku. V Moravské Třebové udělali alespoň dotazníkovou anketu a 90 % lidí chtělo návrat na Moravu. Jenže to nikdo nevyslyšel. To stejné bylo u obcí, které se chtěly… Číst vice »

Alena
Alena
3. 4. 2015 5:19

skláním Vám poklonu, pane Pawell, diskutovat se Siem apod. na téma Moravy je téměř nad lidské síly. Já věřím v obnovu Moravy, a někdy se chodím koukat na staré hraniční kameny

Alena
Alena
3. 4. 2015 5:30

Ta zhoršující se ekonomická situace se odráží i na výběru daní. Poslouchala jsem poslední pressklub s prezidentem Zemanem, kde ve shodě s panem Babišem obhajuje zavedení elektronických tržeb. Nic proti tomu, mělo to být zavedeno už dávno, ale tentokrát se naši politikové mýlí. K většímu výběru daní podle mého nedojde. Ti drobní živnostníci, a to i v Brně, nemají zákazníky. Obrovskou konkurenci jim dělají vietnamští kolegové. Ovšem na rozdíl od Čechů je jejich komunita uzavřená, a vzájemně si pomáhají ( a korumpují české úředníky).

fajt
3. 4. 2015 5:51

Alena napsal skláním Vám poklonu, pane Pawell, diskutovat se Siem apod. na téma Moravy je téměř nad lidské síly. Já věřím v obnovu Moravy, a někdy se chodím koukat na staré hraniční kameny bych ale řekl, že tomuto diskutníkovi jde o Moravu až na posledním místě, pouhý separatismus nic neřeší, dokonce by teď nadělal více škody než užitku a na novodobou Moravskou republiku RAD je v tuto chvíli málo skutečných parametrů a nedostatek lidského faktoru – jen jestli nám tady Pawell nepouští testovací balonky, jak se dá čezko v poslední fázi naporcovat tak, aby rozval čezka šel na vrub tř.… Číst vice »

Irena
3. 4. 2015 6:02

fajt+Sio – mají absolutní pravdu. Pawel je štváč a Alena mu dělá křena. Není to nic jiného než příprava na vyvolání nepokojů, až se to bude někomu hodit. Nechápu, že jim na to lidi neustále skáčou.

Alena
Alena
3. 4. 2015 6:09

Irena napsal

fajt+Sio – mají absolutní pravdu. Pawel je štváč a Alena mu dělá křena. Není to nic jiného než příprava na vyvolání nepokojů, až se to bude někomu hodit. Nechápu, že jim na to lidi neustále skáčou.

paní Ireno, pěkné, ale bez argumentů, jen taková agitka zase z Vaší strany.

fajt
3. 4. 2015 6:12

Irena napsal

fajt+Sio – mají absolutní pravdu. Pawel je štváč a Alena mu dělá křena. Není to nic jiného než příprava na vyvolání nepokojů, až se to bude někomu hodit. Nechápu, že jim na to lidi neustále skáčou.

u Aleny cítím moravské srdíčko, u štváče studený kalkul – snad jednou se lid moravský stane hýbatelem své historie a nikdo s ním už nebude zajmově orat – ale může to být klidně ve společenství rovnoprávných a spolupracujících národů, které mohou být i v nějakém funkčním společenském a politickém celku (současný evro sajuz to ale není ). ..)

Alena
Alena
3. 4. 2015 6:12

fajt napsal bych ale řekl, že tomuto diskutníkovi jde o Moravu až na posledním místě, pouhý separatismus nic neřeší, dokonce by teď nadělal více škody než užitku a na novodobou Moravskou republiku RAD je v tuto chvíli málo skutečných parametrů a nedostatek lidského faktoru – jen jestli nám tady Pawell nepouští testovací balonky,jak se dá čezko v poslední fázi naporcovat tak, aby rozval čezka šel na vrub tř.„emancipovaným “ Moravákům a západní kapitál a protektor ( plus servisní elita ) z toho vyšli skoro jako oběti – nevím jak kdo, ale já bych takovým hajzlům křena prostě nedělal,i kdyby jejich… Číst vice »

fajt
3. 4. 2015 7:07

Alena napsal
rozval česka může klidně nastat, ale Moraváky do toho laskavě netahejte. Za ten rozval mohou ty nemyslící zombie ať už z Čech, nebo Moravy, kteří poslušně před nedávnem mávali tou cizí vlajkou.

Aleno, o Moravě a osudu zdejších slovanů se s vámi nechci natahovat, páč celý říčný přiskočí placený zombí troll a bude to o něčem jiném než o zemitých ( a snad stále ještě houževnatých ) Moravácích – beru vaší snahu o obrodu za upřímnou a to je včil z mé strany ohledně Moravy k Vám asi vše. ..)

zajoch
3. 4. 2015 7:21

Alena má holt jedno citlivé místo a tím je Morava. To se dá využít i zneužít a pokud člověk s citlivým místem nejedná s chladnou hlavou a po zvážení okolností a živelně reaguje, potom může snadno naletět. Ten, který dobrého člověka provokuje, se asi spokojeně pochichtává jak se mu povedlo.
Je škoda, že lidé dobří a rozumní vůbec reagují na provokace. Reakce, kladné nebo záporné, právě škůdci potřebují, ty jsou pro ně Petriho miskou s výživným substrátem. Bez nich by odumřeli.

Irena
3. 4. 2015 7:31

Alena napsal
paní Ireno, pěkné, ale bez argumentů, jen taková agitka zase z Vaší strany.

Aleno, tady jsou argumenty zbytečné. Přečtěte si některé i svoje starší příspěvky a ta zášť z nich také čiší. Nevidím žádný přínos z jiného administrativní členění to zaprvé. Zadruhé, pokud se má měnit něco, co nefunguje, tak v celém státu, nevím, proč by v tom měla mít Morava nějaké výjimky nebo privilegia. Na Ukrajině si tu banderovštinu také připravovali dlouhou dopředu a ze začátku se jim zdálo, že o nic nejde. O vás jsem si myslela, že přemýšlet umíte, proto mě to na vás mrzí.

Alena
Alena
3. 4. 2015 10:02

paní Ireno, není to v mojí povaze, reagovat nenávistně. Pokud z mých starších příspěvků čiší , dle Vás, zášť, je mi to líto. Možná, že jsem někdy reagovala emočně, to se není co divit. Jsem v očích pisatelů outsidermedia užitečným trollem, který skáče na špek chladnokrevným manipulátorům. Vy nevidíte přínos z jiného administrativního členění České republiky, já ano, a to nejen pro Moravu, ale i pro Čechy. Snížení úředníků na hlavu. Takže změna administrativního členění by se dotkla i českých území. Banderovština je co, prosím? a jak můžete srovnávat mne, milující Moravu s fašisty? Takže všichni, kteří myslí a cítí… Číst vice »

Amenre
Amenre
3. 4. 2015 10:14

Trochu k puvodnimu tematu :
comment image?oh=b084c9718b985415cdc61bc8d7d790f1&oe=55AFA78F&__gda__=1436375258_48378272ba3d29881b68b0160cd323a4

Alena
Alena
3. 4. 2015 10:21

čtenáři tohoto webu, zkuste se zamyslet a vnitřně procítit, zda jste opravdoví vlastenci , milující Čechy a českou zem, nebo je to pouze pro Vás prázdná proklamace. Pak není co řešit a budoucnost je jasná

aram
aram
3. 4. 2015 10:41

Dovolím si špitnout, že téma článku je Angela a 9.květen. Paní Aleno ať to myslíte sebelépe, tak ohledně Moravy chytáte bohužel na první šlápnutí. Nevím, že by některý český patriot neustále přinášel téma Čech a že by se rozplýval nad tím, jak své rodné Čechy miluje. A to ne, že by je nemiloval. Jenže je miluje zem včetně Moravy. Například já ji v povědomí mám neustále a mé okolí též. Kdykoliv někdo jede v tu stranu říká byl jsem na Moravě, na jižní Moravě, na severní Moravě. Stejně jako v jižních Čechách, severních Čechách atd. atp. Nám to stačí. Proč… Číst vice »

Alena
Alena
3. 4. 2015 15:38

dovolím si též špitnout, paní aram, že jsem z toho zmatená.Dle Vás….Kdykoliv někdo jede v tu stranu říká byl jsem na Moravě……
bylo by dobré, kdybyste mi objasnila, kde se teda ta Morava nachází kde se najednou v Čechách zjevila
Dík za informaci

aram
aram
3. 4. 2015 15:44

Paní Aleno, stejně jako není země Čechy, tak není ani země Morava. Je Česká republika a předtím byla Československá.

Alena
Alena
3. 4. 2015 15:54

s tím rozdílem, že jsme tudíž v Čechách, ne na Moravě

aram
aram
3. 4. 2015 16:35

Já jsem v Čechách, vy na Moravě a společně jsme v České republice, předtím Československé. Já mluvím česky, vy mluvíte česky a proto jsme nejspíš Česká republika. Československá jsme byli zřejmě proto, že Slováci česky nemluví.

peter.
3. 4. 2015 18:26

aram napsal

Já jsem v Čechách, vy na Moravě a společně jsme v České republice, předtím Československé. Já mluvím česky, vy mluvíte česky a proto jsme nejspíš Česká republika. Československá jsme byli zřejmě proto, že Slováci česky nemluví.

http://www.exilovenoviny.cz/articles/2014/03/24/peticia-vyzyvame-vsetkych-obcanov-ceska-slovenska-za-obnovu-ceskoslovenska
podpísal som.

Pawell
Pawell
3. 4. 2015 22:34

Irena napsal fajt+Sio – mají absolutní pravdu. Pawel je štváč a Alena mu dělá křena. Není to nic jiného než příprava na vyvolání nepokojů, až se to bude někomu hodit. Nechápu, že jim na to lidi neustále skáčou. Irenko, vy svojí „argumentací“ ukazujete přesně to, kde chtějí politici lid mít. Lid neschopný problém vnímat v souvislostech. Lidé neschopní vnímat věci v odstínech, myšlení ode zdi ke zdi, jsou tím správným příjemcem účelové demagogie vedené s cílem lidi mást. Označení někoho za štváče, je ve sporech typu moravská otázka, obvyklou rekvizitou. Je možné, že jsem tu narazil na tu českou národoveckou… Číst vice »

Pawell
Pawell
3. 4. 2015 23:22

fajt napsal bych ale řekl, že tomuto diskutníkovi jde o Moravu až na posledním místě, pouhý separatismus nic neřeší, dokonce by teď nadělal více škody než užitku a na novodobou Moravskou republiku RAD je v tuto chvíli málo skutečných parametrů a nedostatek lidského faktoru – jen jestli nám tady Pawell nepouští testovací balonky,jak se dá čezko v poslední fázi naporcovat tak, aby rozval čezka šel na vrub tř.„emancipovaným “ Moravákům a západní kapitál a protektor ( plus servisní elita ) z toho vyšli skoro jako oběti – nevím jak kdo, ale já bych takovým hajzlům křena prostě nedělal,i kdyby jejich… Číst vice »