Ryby jsou blbé, protože umí plavat

Reklama


V létě jsem byl na dovolené v Itálii. Pláže byly nacpané obézními turisty. Z moře ty válející se sádelnaté vaky vypadaly jako polehávající stádo tuleňů nebo rypoušů sloních.

Trávil jsem dovolenou tím, že jsem každý den několik hodin plaval v moři. Byl jsem vedle těch kilometrů pláží sám plavec v moři. Všichni mne měli za idiota. Sám jsem si tak také připadal.

My vědci, ekonomové, křesťané a jiní vycházíme z teze, že rostliny a zvířata nemají duši. Proto nemohou trpět, a díky tomu jsou vhodné k snědku. U pohanů, platí to samé osvícené pravidlo, ale nejsme kanibalové. Lidskou bílkovinu jsme již dávno nahradili zvířecí. Neposlouchejme, co tvrdí zlí jazykové, že se z nás tím pádem staly ovce, kozy, prasata, slepice, kachny s jiné průmyslové potraviny trávicích procesů ekonomiky.

Zvláště chutné jsou pak ryby, což vám potvrdí všichni kulináři. Navíc jsou extra blbé, protože umí jenom plavat a neumí chodit, tak jako my, vzdělaní a ušlechtilí občané. Mimoto jsou blbí hlavně chytráci, kteří nás dokážou podvést, okrást, zneužít a zblbnout. Sami jsme rozhodně chytří, ačkoliv se to těm šmejdům povedlo.

Své děti posíláme do škol, aby nebyly blbé, ale chytré, aby z nich byli vzdělaní a ušlechtilí občané, kteří se nenechají okrádat, ale chytře spravují své finance a okrádají druhé. Děti ve škole absolvují povinnou školní docházku, ačkoliv máme svobodu, demokracii, svobodu myšlení, svobodu volby, svobodné volby a jiné hovadiny.

Je to velice jednoduchá aritmetika. Učíme své děti chodit do školy, nikoliv chodit jen tak. To proto, aby nebyly blbé a tu aritmetiku a jiné důležité předměty poznaly a dokázaly v životě náležitě uplatnit a používat. A aby díky tomu byly šťastné.

Jde nám o štěstí našich dětí, tedy alespoň našich dětí, neboť sami jsme si štěstí moc neužili. A to dokonce ani naše rodiče, prarodiče, praprarodiče atd. Nebyli šťastní, přestože i oni obvykle chodili do školy a jako civilizovaní občané i na záchod. A také přestože to tu byla samá bída, krize, mor, válka a jiné masakry.

Též fyzika nachází ve školství své veliké uplatnění. Školní dítko, které umí vypočítávat podle Archimédova zákona objemy vytlačené vody je bezesporu chytré. Ryba, které to neumí, ale na rozdíl od vzdělaného dítka umí plavat, je blbá. Rozpoznat nám to umožňuje logické a pozitivní myšlení.

Optimismus je opium lidstva. Bez optimismu by žádná kořist nevlezla do pasti, tlamy šelmy nebo chřtánu banky. Proto je nezbytně nutné všude šířit optimismus, pozitivním myšlení, dobrou náladu a blbost. Bez blbosti bychom byli namydlení. Bez blbosti bychom mohli jít s celou naší ekonomikou do háje.

Kdyby vaše děti uměly plavat, byly blbé jako ryby. Kdekterý podnikající subjekt by si je dal k večeři. A navíc, všechny tekoucí i stojaté vody, včetně moří, jsou již dávno toxicky zamořené. Vždyť by se mohly v té chemicko-fekální močůvce a ekonomice utopit nebo přinejmenším chytit nějakou kožní nemoc. Také si připadáte, že nejste blbí? Umíte plavat?

Přejít do diskuze k článku 2 komentáře