Diskuze k článku


  • Sio • 26. srpna 2015

    Teda pane Waschek, nějak vás opouští smysl pro humor. Nebo už zase nerozpoznám srandu? Pokud je to tak, mrkněte na film „Boj o oheň“, tam je to naživo. Byla to taková sranda, že si to pamatuju už cca 20 let. Ani smajlík nepřidám, jak se za břicho popadám. Možná je to tím, že je mi z toho šoufl.

  • Sasin • 26. srpna 2015

    Připlaťte si za lístek a můžete jet se Sioaem na společnou slevu. Muheeeeee

  • Kamil Mudra • 26. srpna 2015

    Sio napsal
    Teda pane Waschek, nějak vás opouští smysl pro humor.

    No, popravdě řečeno, ani mě tento způsob přípravy jídla nepřijde zrovna humorný. Připomenu-li si k tomu ještě např. žraloky s uřezanými ploutvemi, házené přes palubu coby odpad a nepřeberně dalších lidských konání s cílem naplnit něčí kulinářské choutky, přejde mne nejenom humor, ale i chuť k jídlu :-(

  • bigi25 • 26. srpna 2015

    Tak tentokrát je za idiota akorát Jaroslav Waschek…
    Jistě, že lidé se kvůli své rozcapenosti dopouštějí spousty zvěrstev (ty žraločí ploutve jsou trefným příkladem), ale hysterčit takhle kvůli mravencům je trochu přehnané
    1) když jakémukoliv živému tvoru utrhnu hlavu, tak z něj udělám mrtvého tvora, takže se asi těžko ti mravvenci bez hlavy smaží zaživa…
    2) mravenci jsou hmyz!!! mají úplně jiné vnímání (nejen bolesti), než savci… v říši hmyzu je naprosto běžné, že predátor požírá oběŤ ZAŽIVA od zadní části těla, vosičky kladou vajíčka přímo do těl housenek, které pak ZAŽIVA slouží jako spižírna vylíhlím larvám, pavouci rozpouští ZAŽIVA mouchy svými trávícími šťávami, atd. Hmyz při nehodách běžně přichází o končetiny nebo křídla… a to nemluvím o lesních požárech, kde jsou mravenci ZAŽIVA upáleni. Co je proti tomu utrhnutí hlavy?
    3) jak by si autor představoval usmrcení mravence? Měli by ho podříznout a nechat vykrvácet? 😀 Myslím, že utrhnutí hlavy před vhozením na pánev je naopak velice HUMÁNNÍ…
    4) kdyby se všichni lidé (včetně autora) naučili jíst hmyz, místo krav, prasat, drůbeže a psů, byl by svět lepším místem s menším množstvím utrpení. Zajímalo by mě, jestli je Jaroslav Waschek vegetarián, protože jestli není a cpe se vepřovým a kuřecím z velkochovů (všichni víme, co se tam děje), tak je tenhle článek vrcholem pokrytectví…

  • Béda • 26. srpna 2015

    „…A víte, co nás pak třeba dokáže strašně rozčílit? Například, když se najednou objeví nějaký terorista, nějaký A. Hitler nebo J. V. Stalin, nebo nějaký jiný masový vrah či diktátor, a nám nevinným a slušným „občanům“ začne bezostyšně, jen tak jako by se nechumelilo, trhat za živa nohy, ruce, hlavy a trupy. ..“ Nebo třeba G.Bush mladší a Obama. Ti začali trhat lidem v jiných zemích, kam díky „hlídacímu psu demokracie“ není vůbec vidět – hlavy, ruce i nohy a díky nim se rozbujel terorismus a začal se šířit do světa. Obama za plané sliby dostal dokonce nejvyšší humanitární Nobelovu cenu míru. Přitom svět zatahuje stále hlouběji do světové války, ve které jsou všichni lidé potenciálními mravenci, kterým mohou být zaživa trhány končetiny, hlavy a vyloučeno není ani grilování napalmem a jinými svinstvy. Počet států, kde se tak děje se stále víc rozrůstá. A tomu se v „civilizovaném“ světě říká šíření demokracie, humanity, trvalé svobody a míru.

  • J. W. • 27. srpna 2015

    Sio napsal

    Teda pane Waschek, nějak vás opouští smysl pro humor. Nebo už zase nerozpoznám srandu? Pokud je to tak, mrkněte na film „Boj o oheň“, tam je to naživo. Byla to taková sranda, že si to pamatuju už cca 20 let. Ani smajlík nepřidám, jak se za břicho popadám. Možná je to tím, že je mi z toho šoufl.

    Sio, jestli se chcete velice zasmát nad bídou života, kterou přec máme rádi, tak si v diskusi přečtěte názor typického idiota, odvážného hrdiny bez bázně a hany „bigi25“. Ještě štěstí, že jsou mimo takového idiota ještě i idioti atypičtí, uvědomělí a sympatičtí.

  • J. W. • 27. srpna 2015

    bigi25 napsal

    Tak tentokrát je za idiota akorát Jaroslav Waschek…
    Jistě, že lidé se kvůli své rozcapenosti dopouštějí spousty zvěrstev (ty žraločí ploutve jsou trefným příkladem), ale hysterčit takhle kvůli mravencům je trochu přehnané
    1) když jakémukoliv živému tvoru utrhnu hlavu, tak z něj udělám mrtvého tvora, takže se asi těžko ti mravvenci bez hlavy smaží zaživa…
    2) mravenci jsou hmyz!!! mají úplně jiné vnímání (nejen bolesti), než savci… v říši hmyzu je naprosto běžné, že predátor požírá oběŤ ZAŽIVA od zadní části těla, vosičky kladou vajíčka přímo do těl housenek, které pak ZAŽIVA slouží jako spižírna vylíhlím larvám, pavouci rozpouští ZAŽIVA mouchy svými trávícími šťávami, atd. Hmyz při nehodách běžně přichází o končetiny nebo křídla… a to nemluvím o lesních požárech, kde jsou mravenci ZAŽIVA upáleni. Co je proti tomu utrhnutí hlavy?
    3) jak by si autor představoval usmrcení mravence? Měli by ho podříznout a nechat vykrvácet? Myslím, že utrhnutí hlavy před vhozením na pánev je naopak velice HUMÁNNÍ…
    4) kdyby se všichni lidé (včetně autora) naučili jíst hmyz, místo krav, prasat, drůbeže a psů, byl by svět lepším místem s menším množstvím utrpení. Zajímalo by mě, jestli je Jaroslav Waschek vegetarián, protože jestli není a cpe se vepřovým a kuřecím z velkochovů (všichni víme, co se tam děje), tak je tenhle článek vrcholem pokrytectví…

    Pane Predátore, váš projevujete se pod vlivem neuvědomělé vrozené a získané slabomyslnosti. Vždyť já přece moc dobře vím jak skvěle chutnáte, že jste obyčejný hmyz, že máte úplně jiné vnímání (nejen bolesti), čili že mně nijak nebolí, když vám utrhnu nožičky, ručičky nebo vajíčka, nebo když vám vydloubnu očičko, lehce podříznu a nechám pomalu vykrvácet, nebo když vás pomalu podusím v plynu, případě osmahnu v krematoriu pane Predátore. Pane vachmajstr, oni jsou hlava…

  • J. W. • 27. srpna 2015

    Sasin napsal

    Připlaťte si za lístek a můžete jet se Sioaem na společnou slevu. Muheeeeee

    Připlácíme si rádi. Se Siem už tak přece dávno jezdíme po jídelních slevách. Kvůli tomu spolu vyvoláváme hysterické nálady, aby se ozvali vhodní hostitelé. Díky za rychlou ozvu. Brzo k vám přijedeme na oběd. Hádejte, kdo bude jako hlavní chod? Váš milý a oddaný Ňam Ňam

  • J. W. • 27. srpna 2015

    Hádejte, kdo bude také jednou k večeři? Jestli pak víte, jak chutná třeba Ukrajina, Česko nebo Americko zapékané spolu s raketami s polochou dráhou letu, smažené na atomových hřibech a s radioaktivní omáčkou? Těším se na shledanou, váš Ňam Ňam

  • zart • 27. srpna 2015

    Nedávno jeden karbanátek zabalený v koženém alobalu zvedl nejméně ve stokilometrové rychlosti za hodinu ve městě motorku na zadní kolo. Aby tak svojí mužností ohromil defilé případně přítomných dam (které by stejně v tom jeho obalu nepoznaly, o jakého super samce se konkrétně jedná). Rozbil motorku a sebe na pekáči ulice. Pomocí motorky si připekl obličej a ukousnul si nohy. Teď bude moci na vozíku přemýšlet nad tím, kdo to na něj vlastně dostal chuť.

  • hudryper • 27. srpna 2015

    Nazdar Jaroslave ,

    s chutí jsem si Tě přečetl už včera večer,hned poté co Tě Stan vylepil.
    Je to bohužel tak, skutečný a nefalšovaný zájem ,který dávají najevo
    ovečky s demokraticky vypláchnutou hlavou,se týká jejich žrádla. Na
    TV už léta nekoukám,ale je to znát na tom obrovském počtu knížek
    s „žrádelní tématikou“,nejlépe střihnuté autobiografickými žvásty
    českých pitvořících se hééérců a heeereček,tzv.VIPů plnících bulvární
    čtivo všeho druhu. Ubohý stav duše dnešního průměrného občana
    je samozřejmě žádoucí výsledek komplexního oblbování občanstva
    mainstreemem a chytlavými srágorami hollywoodské provenience i
    jejich napodobovatelů. Jestli se majitelům FEDu něco dokonale daří ,
    pak je to právě toto. Tradičně hrají na animality zatlačené skutečnou
    kulturou do podsvětí,jimž velmi rafinovaně otvírají dveře a pouští je
    s chutí do společnosti televizních diváků,tedy i mozečků malých dětí.
    Kdysi jsem viděl jeden z posledních ještě výborných amerických filmů:
    „Hádej,kdo dnes příjde na večeři“. s Tracym v hlavní roli. Pravdivě
    varoval před dlouhobými následky multikulturality,přestože její start
    může být představován spojením atraktivních jedinců různých ras,jak
    tomu bylo v tomto filmu. No a dnes,nějakých pouhých 40 let poté,je
    Amerika těsně před rasově a sociálně motivovanou občanskou válkou.
    Tuto demokratickou přednost musí ještě předtím nezištně exportovat
    do Evropy,tahle legrace náhle opařených Evropanů přece za těch pár
    milionů zelených papírků investovaných do pohybu utečenců stojí !

    Jarda.

  • Janika • 27. srpna 2015

    Souhlas s bigi.
    Tento pořad mám velmi ráda. Je úžasné, jak pestrá a zdravá strava je v zemích, do kterých bychom to neřekli, které považujeme za zaostalé a barbarské. A přitom oni nás hravě strčí do kapsy. Vždycky si představuju tu hrůzu, jakou bychom asi nabídli my. Co se u nás dá běžně sníst na ulicích? Pomalu nic, člověk kolikrát málem chcípne hladem, když prochází ulicemi plnými heren, barů, zastaváren, drogerií, realitek, butiků, suvenýrů a tretek a marně hledá aspoň stánek s buřty. A jaké šlichty se vyrábějí v domácnostech i restauracích… Jídlo je součástí kultury, není to nic opovrženíhodného.

  • J. W. • 27. srpna 2015

    hudryper napsal

    NazdarJaroslave ,

    s chutí jsem si Tě přečetl už včera večer,hned poté co Tě Stan vylepil.
    Je to bohužel tak, skutečný a nefalšovaný zájem ,který dávají najevo
    ovečky s demokraticky vypláchnutou hlavou,se týká jejich žrádla. Na
    TV už léta nekoukám,ale je to znát na tom obrovském počtu knížek
    s „žrádelní tématikou“,nejlépe střihnuté autobiografickými žvásty
    českých pitvořících se hééérců a heeereček,tzv.VIPů plnících bulvární
    čtivo všeho druhu. Ubohý stav duše dnešního průměrného občana
    je samozřejmě žádoucí výsledek komplexního oblbování občanstva
    mainstreemem a chytlavými srágorami hollywoodské provenience i
    jejich napodobovatelů. Jestli se majitelům FEDu něco dokonale daří ,
    pak je to právě toto. Tradičně hrají na animality zatlačené skutečnou
    kulturou do podsvětí,jimž velmi rafinovaně otvírají dveře a pouští je
    s chutí do společnosti televizních diváků,tedy i mozečků malých dětí.
    Kdysi jsem viděl jeden z posledních ještě výborných amerických filmů:
    „Hádej,kdo dnes příjde na večeři“. s Tracym v hlavní roli. Pravdivě
    varoval před dlouhobými následky multikulturality,přestože její start
    může být představován spojením atraktivních jedinců různých ras,jak
    tomu bylo v tomto filmu. No a dnes,nějakých pouhých 40 let poté,je
    Amerika těsně před rasově a sociálně motivovanou občanskou válkou.
    Tuto demokratickou přednost musí ještě předtím nezištně exportovat
    do Evropy,tahle legrace náhle opařených Evropanů přece za těch pár
    milionů zelených papírků investovaných do pohybu utečenců stojí !

    Jarda.

    Jaroslav zdraví Jaroslava! Napsal jsi to moc pěkně. Myslím to bez urážky, takže není co škodolibého dodat. Jistě souhlasíš, že oba vřele z celého srdce děkujeme těm diskutérům, kteří nechtěně ve své nejapnosti posloužili jako zářné příklady merita věci. Na občanskou hmyzí potravu demokracie se člověk či zvíře vskutku nemůže vůbec nijak zlobit. Ani na nějaký FED, který se jí tak nadšeně FEDruje, až mu z toho praská pupek. Požírající naříká a nadává na požírajícího. Nemají si vůbec co vyčítat. Svět je vskutku úžasná gastronomická legrace. Pouze, když je moc potravy v žaludku, tak síla, která mohla vyživovat intelekt intelektu právě chybí. Proto FED FEDruje idiotům žaludky a nikoliv mozky. Přeji veselý den!
    Jaroslavašek

  • Aleš • 27. srpna 2015

    Hořko sladká symfonie každodenní reality Ze života hmyzu. Mně to připomíná okamžik na om, kdy jedna diskutérka horující pro jednu mocnost, která si moc neláme hlavu s osudy živáčků hmyzáčků lidáčků se dotčeně rozčilovala nad fašistickými výlevy jednoho dlouholetého přispěvatele. No a proč se najednou tak rozčilovala, když ji to v milionech případů jindy nevadí. Protože dostala strach, že by se sama mohla dostat také do nemilosti a být anihilována. Do té doby striktní, přestože nenápadná, ale nenávistná nota…
    https://www.youtube.com/watch?v=Vuh4Q-8ZFmM
    https://www.youtube.com/watch?v=ntYrAQVQZKs

  • J. W. • 27. srpna 2015

    Janika napsal

    Souhlas s bigi.
    Tento pořad mám velmi ráda. Je úžasné, jak pestrá a zdravá strava je v zemích, do kterých bychom to neřekli, které považujeme za zaostalé a barbarské. A přitom oni nás hravě strčí do kapsy. Vždycky si představuju tu hrůzu, jakou bychom asi nabídli my. Co se u nás dá běžně sníst na ulicích? Pomalu nic, člověk kolikrát málem chcípne hladem, když prochází ulicemi plnými heren, barů, zastaváren, drogerií, realitek, butiků, suvenýrů a tretek a marně hledá aspoň stánek s buřty. A jaké šlichty se vyrábějí v domácnostech i restauracích… Jídlo je součástí kultury, není to nic opovrženíhodného.

    Ano, máte naprosto pravdu rozkošná potravo kanibalů. Naprosto souhlasím, že jídlo je součástí naší náramné kultury, jako například světové války, hladomory, krize, masakry, demokracie, terorismus, holcousty, a kastrování, znásilňování, mučení, mrzačení a zabíjení žen a dětí. Abychom tu legraci nějak přežili, musíme být vskutku zocelenými demokraty („občany“).

  • Aleš • 27. srpna 2015

    JW:
    Snídá buček,
    svačí ovar,
    je duševní polotovar.
    Džamila S. je vlastně smrtelně vážný Borat z Feratu.
    A k tomu ji dopomáhej Pražský výběr. Alláh akbar!

  • peter. • 27. srpna 2015

    Na VŠ sme mali v prvom semestri aj „Ruský Jazyk“.Učila nás originál ruská „bábuška“,dosť podobná tej macoche z „Mrazíka“.Hneď na prvej hodine položila zásadnú otázku :Prečo je dôležité aby sme sa učili Ruský jazyk?No,odpovede boli rôzne,spomínali sa ruskí vedci,socializmus ktorý bude vládnuť vo svete a pod.Bábuška nás nechala trápiť sa s odpoveďami dobrú polhodinu,na každú odpoveď pokrútila nesúhlasne hlavou, aby to trápenie napokon ukončila otázkou :Nu i kto vas osvobodil?A potom nám vysvetlila,že my Slováci sme v podstate nekultúrny národ,čo zdôvodnila svojim zážitkom z akejsi estrády v košickom Dome odborov.Účinkoval tam jasnovidec,ktorý si na pódium zavolal 5 náhodne vybraných divákov.Potom si zaviazal oči páskou a vyzval vybraných divákov,aby každý z nich napísal na pripravenú tabuľu nejaké slovo a on že ho uhádne.To či uhádol nám naša bábuška neprezradila ale ako dôkaz nekultúrnosti použila oných päť slov napísaných na tabuľu.Boli to tieto : guláš,pivo,rum,klobása a kapusta.Bábušku rozčúlilo,že nikto nenapísal slová ako kniha,krása,láska atď.z čoho vyvodila svoj záver o nekultúrnosti Slovákov.
    Uvedením tohoto príbehu chcem oponovať tvrdeniu p.hudrypera,že záujem o žranicu a chľast začal ( Slovákom!)vnucovať až FED.Tento záujem siaha až do najdávnejšej histórie ľudstva(alebo aspoň Slovákov).Takže žiadna dekadencia a úpadok,ale odveká túžba ľudstva dobre sa nažrať a dobre si vypiť.

  • peter. • 27. srpna 2015

    p.Waschek:
    Elementárne túžby našich národov sú aj predmetom ľudovej tvorivosti z ktorej vyšla aj známa vojenská pesnička v ktorej sa spieva cit.:….my sa vojny nebojíme,my všetko vydržíme.Keď domov prídeme DOBRE sa NAJEME,potom si zaje..me.kon.cit.

  • panda • 27. srpna 2015

    NJN, lidi nevi samou roztaznosti, co by do ty huby dali :-) Nevi nekdo kolik bere na hodinu? Mozna by byl levnejsi, nez postrik proti mravencum :-))) Nebo mu je muzem dodavat do nejake jeho VIP restaurace :-)))

  • Kvalitni J. W. • 27. srpna 2015

    peter. napsal

    p.Waschek:
    Elementárne túžby našich národov sú aj predmetom ľudovej tvorivosti z ktorej vyšla aj známa vojenská pesnička v ktorej sa spieva cit.:….my sa vojny nebojíme,my všetko vydržíme.Keď domov prídeme DOBRE sa NAJEME,potom si zaje..me.kon.cit.

    Vládnout masám občanského rukojmí je převelice jednoduché. Pokud jim budete naznačovat nebo říkat, že jsou idioti, budou se na vás zlobit, nenávidět vás a budou utvrzovat se ve svém idiotizmu. Pokud je budete nehorázně mrzačit, okrádat a zabíjet, a přitom jim budete dávat najevo, jak jsou skvělí, úžasní, jedineční, chytří a krásní, tak vás budou milovat. Bodejť by nebyli tací, tak pěkně kuchyňsky připravení, jinak by přece Bubrdlíčkovi nechutnali. A pak vám budou jako sedmihlavému draku jako oběť nosit své nejlepší poklady, budou vám vodit v plen své dcery a děti. Budou na vás dřít do úmoru, strádat, potit krev, umírat a prolévat slzy, jak vás budou nadšeně uctívat. Odpustí vám všechny vaše masové zločiny, masakry, svinstva a hříchy proti nim. Vždyť je to lidské, a co je lidské, to nám přece není cizí.
    Vše to má jediný účel, poznat správně ty elementární tužby, ale díky tomu výše popsanému zaneprázdnění ta potrava nechutných a oblezlých oblud na to nemá vůbec, ale vůbec čas. Právě přece dávají v TV úžasný a skvělý gastronomický pořad „(Idioti s) idiotem kolem světa“. Je to tak nesporně správně a dobře..

  • J. W. • 27. srpna 2015

    peter. • 27. Srpen 2015 Na VŠ sme mali v prvom semestri aj „Ruský Jazyk“ :
    Co máte proti Slovákům? Asi to, co máme proti Čechům. Ty problémy u mne nastaly nedávno, když nás vykastrovali a přestali jsme být Čechoslováci a my jsme tu nechutnou operaci s klidem nebo nadšeně přijali….
    Tak nikde neříkám, že jsem Čech, ale Čechoslovák (ostatně nejen z přesvědčení, ale i geneticky), a že nejsem z ČR, ale z Protektorátu Böhmen u. Möhren. A v cizině, zvláště pak v Němcku, mi kupodivu rozumí. Víte například, že prý zákony Třetí říše po II. světové válce v Německu vůbec nepřestaly platit, a že na nich stojí i současná něm. legislativa, že BRD není žádným státem, neboť nemá ústavu? Jak jsem slyšel od Herrenvolk, tak podávám…a jako básník obdivuji.

  • peter. • 27. srpna 2015

    J. W. napsal
    když nás vykastrovali a přestali jsme být Čechoslováci a my jsme tu nechutnou operaci s klidem nebo nadšeně přijali

    J.W. :
    podpisujem.

  • peter. • 27. srpna 2015

    Elementárne túžby národa musí poznať každý nádejný politik,aby v predvolebnej kampani mal na čom stavať,aby mohol nasľubovať to,čo mu zaručí žiadúci volebný výsledok.Po voľbách sa tie sľuby dostanú do polohy,že síce áno,sľúbili sme,ale aby ste sa mohli v budúcnosti dobre najesť,tak si teraz musíte utiahnuť opasky a aby ste vedeli ako dobre potom niekedy v budúcnosti budete jesť,tak si môžete v TV pozrieť ako sa pripravuje biftek z pravej sviečkovice,marinované pávie jazýčky a jemne údený jeseter s kaviárom,pražené mravce a žabie stehienka.Účelom je,dobre nasrať ľudí,ktorí sú nútení živiť sa lacnými kurčatami dovezenými bohvie odkiaľ a viac pekárenskými ako mäsovými výrobkami ktoré majú v ponuke zahraničné reťazce vo svojich oddeleniach s mäsom a lahôdkami.
    A niekedy sú to fakt „lahôdky“,za ktoré by bol predávajúci v minulom režime postavený pred súd za ohrozenie verejného zdravia.

  • Kvalitni Petrc • 27. srpna 2015

    Kdybychom studovali čínskou medicínu, nebo sebe, tak bychom zjistili, že mužská soulož je beznadějný pokus dostat se zpět do břicha ženy, neboť muž se odtud narodil. Protože to nejde, tak to plné břicho naplňujeme náhražkovým materiálem – přecpáváme si žaludky (p)otravou. Pocit plnosti břicha pak u indoletních občanů vyvolává spokojenost, kterou završí porodem – vykonáním velké potřeby. Odtud také pochází láska mužů a mužatek k míčovým hrám, místo k ..íčovým. Football nebo hockey, není to úžasné, když pak někdo jiný vsítí do brankářovy brankové vaginy genitální (případně geniální) gól a míčové nebo pukové sperma za vás? Pak křičíte a řičíte nepoznaným blahem, které vám vaše frigidní milenka se domácím psíkem nebo vaše upocená a oplácaná stará se svým slevovým vyhledáváním sexuálních požitků v supermarketu nikdy neposkytne…

  • Sio • 27. srpna 2015

    J. W. napsal
    Sio, jestli se chcete velice zasmát nad bídou života, kterou přec máme rádi, tak si v diskusi přečtěte názor typického idiota, odvážného hrdiny bez bázně a hany „bigi25″. Ještě štěstí, že jsou mimo takového idiota ještě i idioti atypičtí, uvědomělí a sympatičtí.

    Vzpomenul bych zde klasika …

    Já, povídá brabenec se taky rád hlasitě chechtám,
    chechtám, když pupenec kyselinou leptám.
    Vím, totiž ten brabenec brabenečník, že se mě neptá
    pozře mě ať se chechtám nechechtám

    Kampak by to došlo třeba s pouhou ponravou
    kdyby měla plakat že je ptačí potravou
    ty ač nejsi brabenec se taky rád hlasitě chechtej
    a na svou bídu si nezareptej

    https://www.youtube.com/watch?v=Fx27SEcODU4

  • Sio • 27. srpna 2015

    Teď se dívám, že máte společné iniciály s velikánem českého humoru.

  • Sio • 27. srpna 2015

    Tahle se taky hodí
    Přišla žabka kvečeru k zelenému jezeru,
    rejdily tam kačice, vítaly ji křičíce:
    Vítej, žabko, přišlas vhod, slavíme dnes rybí hod,
    budeš naším hostem dnes, co ti libo, pij a jez!

    Hned mezi ně přisedla, chutných jídel pojedla,
    na zdraví všem připila, tuze všechno chválila:
    Ach, kačičky, čím, ach, čím ubohá se odvděčím?

    Ach, to je věc lehounká – máš dvě chutná stehýnka.
    Ty scházejí jedině naší slavné hostině!
    A už divý kačí rod trhá žabku o závod.

    http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/dobes-pavel/zabka-230507

  • Gatta • 27. srpna 2015

    Všechny ty kulinářské „zvláštnosti“ jako žáby, hlemýždi, mušle a ústřice, kobylky, larvy, potkani i opičí mozky … se dostaly na jídelní stůl ze dvou důvodů.

    Nejprve z hladu a prosté potřeby přežít, tedy prostě zkusit sežrat v zoufalství vše co se sežrat dá. Často i docela chutně.

    A potom z rozežranosti, kdy nudící se elita už neví „co by – jak by“ a jak by dokázala svoji vyjimečnou elitnost.

    No, takový recept na špenát z kopřiv, mouku z žaludů, salát z pampelišek … se možná ještě bude někdy hodit. A nebude v tom ani póza ani snaha o zdravou stravu.
    Nedávno jsem četl takovou provokativní poznámku: „Pes je jídlo, pes není kamarád“. :-)

  • Amenre • 27. srpna 2015

    Gatta :
    http://magazlin.zln.cz/pes/

  • Aleš • 27. srpna 2015

    Sio: původně i s Voskovcem

  • J. W. • 27. srpna 2015

    Sio napsal

    Teď se dívám, že máte společné iniciály s velikánem českého humoru.

    Jo, to mne napadlo, asi proto, že jsem velikán českého humoru (neuznaný), ale až po vás…

  • Bety • 27. srpna 2015

    peter. napsal
    A niekedy sú to fakt „lahôdky“,za ktoré by bol predávajúci v minulom režime postavený pred súd za ohrozenie verejného zdravia.

      
    Citovat

    Přesně to jsem také chtěla napsat. Čím větší humus /stále ještě nazývaný potravinami/ jsme nuceni kupovat, neboť jíst se musí, tím víc se v TV vaří a vaří.
    Možná nechtějí lidi přímo nasrat, možná tím chtějí vyvolat pocit méněcennosti –
    Kdybyste byli co k čemu, také byste se mohli ládovat tou pravou svíčkovou, grilovat lososa atd., mohli byste navštěvovat vynikající restaurace s těmito vynikajícími šéfkuchaři a dát za jeden rodinný oběd polovinu své nynější měsíční výplaty….
    Závisti nikdy není dost, když jde o to lidi co nejvíce rozdělit.

  • J. W. • 27. srpna 2015

    Gatta • 27. Srpen 2015 Všechny ty kulinářské „zvláštnosti“
    Vycházíme z toho, co nám nakecali ve škole, totiž že země byla pustá a nesličná a my jsme ji zvelebili faunou a florou. A my jsme trpěli hladem, žízní, horkem a jinou nepřízní, jak jsme se tu vzali. To vypadá jako blbost, ne? A proto máme být vděční Hospodáři, Gospodinu a Ekonomovi této králíkárny, jak se o nás tak pečlivě a obětavě stará, jak léčí naše pelichání, zakrněné údy, nemoci, a plísně, jinak bychom bez něj chcípli. A proto všechno žereme, neboť jsme všežravci – a nedáme pokoj, dokud všechno nesežereme… i celý vesmír. Toť náš úděl, účel černé díry v nás. Vypadá to také jako blbost?

  • Aleš • 27. srpna 2015

    Bety: Někteří kulináři grilují rozdělené národy, někteří jen přilévají oleje. Neboť kdo maže, ten jede.

  • Bety • 27. srpna 2015

    K článku- je dobrý, ale musím přiznat ,že to spojení Stalin- masový vrah mne irituje. Zkuste si něco o něm na internetu přečíst, možná změníte názor a přestanete toto spojení, tak oblíbené u všech liberálů, používat.

  • peter. • 27. srpna 2015

    Vysvetlenie výrazov „gurmán“ a „gurmet“
    http://pixy.cz/pixynergia/2008/02/25/gurman-vs-gurmet-%E2%80%93-past-na-snoby

  • Gatta • 27. srpna 2015

    Nevypadá to jako blbost, ale o Hospodáři, Gospodinu toho moc nevím.
    Nám spíše vládne ten starořecký Dionysos – bůh divokého nespoutaného života a bezstarostného neodpovědného sexu – princip popsaný třeba i v darwinistických názorech postav Jacka Londona.

  • Alena • 27. srpna 2015

    v české stravě je hojně zastoupeno pojídání hmyzu. Nevěříte? Co tak si udělat třešňovou bublaninu ze sadu, který není stříkán proti vrtuli?
    A jací jsme sadisti. Ještě živé červy pečeme.

  • Bety • 27. srpna 2015

    Aleno, zasmála jsem se. Dík.

  • cnemo • 27. srpna 2015

    Ten článek není sranda? Bral jsem to jako dobrý vtip!

    Ale vážně, v tomto jsou nejkrutější rostlinožravci, kteří svou kořist na rozdíl od lidských masožravců konzumují převážně živou:)

    BTW, v přírodě se potrava až na výjimky téměř zásadně konzumuje živá a všichni humanitní intoši jednohlasně vrní: jaká to moudrá příroda:)

  • cnemo • 27. srpna 2015

    A co třeba práva rostli, i takoví idioti se najdou: ) http://www.sedmagenerace.cz/text/detail/prava-rostlin-v-rheinauskych-tezich

  • J. W. • 27. srpna 2015

    Bety napsal

    K článku- je dobrý, ale musím přiznat ,že to spojení Stalin- masový vrah mne irituje. Zkuste si něco o něm na internetu přečíst, možná změníte názor a přestanete toto spojení, tak oblíbené u všech liberálů, používat.

    Ke kritice: Je dobrá, ale mimo mísu. Na začátku odstavce je uvedena věta: „A víte, co nás pak třeba dokáže strašně rozčílit?“ Obsahuje zájemeno „nás“, což znamená, že autor uvádí většinové hledisko a spojení, tak oblíbené u všech buržoazních liberálů a liberální buržoazií zpracované většinové konzumní masy (masy určené ke konzumu), která se rozčiluje, když na ní dojde řada. Názor jsem žádný neuvedel, tak není potřeba, abych jej měnil. Tak nějak by odpověděl soudruh Stalin. Možná, proto je ta vaše kritika netrefná, že o něm čtete jen na Internetu a bedlivě nestudujete také jeho spisy. Navíc není nijak obtížné dialektickou metodou dokázat, že masovými vrahy jsou všichni občané. Tak, co by na výrazu „masový vrah“ bylo hanlivého? Vy nemáte ráda liberály? Ani k večeři? To bych se divil. Je to náramná pochoutka, když je umíte pěkně připravit.

  • J. W. • 27. srpna 2015

    cnemo napsal

    A co třeba práva rostli, i takoví idioti se najdou: ) http://www.sedmagenerace.cz/text/detail/prava-rostlin-v-rheinauskych-tezich

    Sedmou generaci nečtu, neboť před více lety odmítli můj skvělý a velice umírněný článek. Mrknu na to, ač nevím jestli tam nepřestali být tací naivními pitomci. Jinak vás omlouvá neznalost Vědeckého negativizmu, který praví, že vegetariáni jsou ještě větší pakáž než masožravci, protože žerou rostliny, které předně nemohou vůbec ani uhnout před řezníkem, a které hlavně živí všechent ten celý bordel v živočišném patře nad sebou, a protože zpracovávají sluneční světlo pro všechny. Možná těm tvrdým občanským mozkům, tvrdším než kámen, jednou dojde, že i kámen je živý či živí.

  • J. W. • 27. srpna 2015

    cnemo napsal

    A co třeba práva rostli, i takoví idioti se najdou: ) http://www.sedmagenerace.cz/text/detail/prava-rostlin-v-rheinauskych-tezich

    Díval jsem se na tu anotaci článku, a Sedmá generace se asi polepšila, a je vidět, že všude nejsou tací pitomci, jako u nás. Ostatně i u nás je jakýsi neopovedený a nedotažený zákon na ochranu života a zdraví rostlin. To pouze mrtví lidé považují rostliny, zvířata, kamení, vzduch atd. za mrtvé, a pak píší takové voloviny jako například někteří diskutéři výše, kteří mají neblaze vštípenou žebříčkovou nervovou soustavou ve svém mrtvém mozku.

  • J. W. • 27. srpna 2015

    Alena napsal

    v české stravě je hojně zastoupeno pojídání hmyzu. Nevěříte? Co tak si udělat třešňovou bublaninu ze sadu, který není stříkán proti vrtuli?
    A jací jsme sadisti. Ještě živéčervypečeme.

    Máte svatou pravdu, že v české stravě je hojně zastoupeno pojídání občanského hmyzu. Žereme a užíráme se navzájem. Také si rád pochutnávám a rožním ten hmyz zaživa. Jako on ostatně mne také…

  • J. W. • 27. srpna 2015

    Magnus Maximus • 27. Srpen 2015
    Je to jasné. Mají na nás chuť. To je za ty námi sežrané mravence, kyselé zelí, vepřové a knedlíky. Jsou to nezvaní hosté, aspoň pro ty, které sežerou. Ještě neví, co je čeká:
    Požívání potravy pojímá mnoho obtížných, neefektivních a nepříjemných fází. Jsou to: Sehnání potravy, příprava potravy, pozření potravy, strávení potravy, vyzvracení nestrávené potravy a vyměšování strávené potravy. A pak to trápení začíná zase znova, bezútěšně až do udolání a úplné ztráty vědomí. Je to práce tak namáhavá, že každý organizmus se posléze unaví a dozajista tu Sisyfovskou dřinu vzdá a raději zhebne. Pouze tomu idiotovi parazitovi, kterého předtím ten chudák organizmus hostil, to tak nepřipadá, neboť jeho duševní rozměr nepřesahuje vnímání více než jedné z uvedených fází. Proto není schopen správně zhodnotit celý jednotlivý cyklus a pochopit jeho naprostou marnost a bezútěšnost.

  • Sio • 27. srpna 2015

    J. W. napsal
    Sio

    Jo, ale já jsem velikánem humoru nezávisle na tom, jestli se o to snažím, či ne. Takže nezaslouženě. A vás uznávám, pane zneuznaný.

  • orinoko • 27. srpna 2015

    Petrc … to je naprosta bomba. Zitra budu skolit na novem pracovisti. … Mimochodem, za cely tyden jsem tu nezahledl jedinou kravatu. Mam neuveritelny problem rozeznavat hierarchii podle obleceni. A kancelare vubec nevypadaji jako kancelare. Fakt je ten, ze ajtaci maji sveho druhu klidovou zonu, ale neco tak atypickeho se hned tak nevidi.

    Ted jsem souloz z hlediska muzskeho koeficientu vylozil barmance, zadny rev smichu nenastal, ale bylo videt, jak ji to vniklo do hlavy … a zabralo to tam kus mista.

  • Kropac • 27. srpna 2015

    To vše pro lásku k Česku.
    Váš Kaufland.

  • peter. • 27. srpna 2015

    Vážený p.Waschek :
    Je presne 20:05 hod.a na ČT práve začal váš obľúbený program “ S kuchařem na cestách“.Tento krát sa kuchár vybral na Tchaj wan.Dúfam,že sa pozeráte.

  • Martin (už bez taky m) • 27. srpna 2015

    Alena napsal

    v české stravě je hojně zastoupeno pojídání hmyzu. Nevěříte? Co tak si udělat třešňovou bublaninu ze sadu, který není stříkán proti vrtuli?
    A jací jsme sadisti. Ještě živéčervypečeme.

    Je na to jeden trik: natrhané třešně ponoříte na několik hodin před finálním zpracováním do lavoru vody s několika lžícemi soli.
    Třešním ta NaCl na chti neubere (samozřejmě je musíte poté opláchnout v čisté vodě), ale larvy vrtule v 90 % vylezou… Třešně pak máte čisté – a pokud už tak holdujete „leteckým součástkám“ – můžete si je pak upéci zvlášť…
    Největší grizllyové na jaře po „odlepení trávicího traktu“ medvědím česnekem a podobnými „léčivými projímadly“ přehrabují pracně balvanité suti nad hranicí lesa ve Skalnatých horách a hledají…motýly a jejich kukly…
    Ano je to malé, ale skoro čistý protein – a i ten chtinový vnější pancíř např. dospělců brouků je vlastně polysacharid – jen velmi těžce stravitelný…bez tepelné úpravy…
    Hmyz osobně zatím (přes nesporně vynikající nutriční hodnoty) ponechávám ježkům, krtkům, letounům a jiným hmyzožravcům či všežravcům (typicky jezevec například).
    To čím kdysi tu vrtuli naši „čistotní předkové“ stříkali (tuším používali karbolineum) – to taky není „nic moc“…
    Takže to raději pod třešně vyžeňte slípky – „a máte to zadarmo“… a skutečně eko…

  • Bety • 27. srpna 2015

    J. W. napsal
    Vy nemáte ráda liberály? Ani k večeři? To bych se divil. Je to náramná pochoutka, když je umíte pěkně připravit.

    No „k sežrání“ nejsou. Ale kdyby se nasekali do buřtů, tak by v těch buřtech bylo aspoň nějaké maso.

  • peter. • 27. srpna 2015

    Bety napsal
    No „k sežrání“ nejsou. Ale kdyby se nasekali do buřtů, tak by v těch buřtech bylo aspoň nějaké maso.

    Bety :
    Keď si predstavím,že by do buřtů niekto nasekal toto :
    http://aloban75.livejournal.com/1115023.html
    tak….fúúúj!!!

  • Sio • 27. srpna 2015

    peter. napsal
    Bety :
    Keď si predstavím,že by do buřtů niekto nasekal toto :
    http://aloban75.livejournal.com/1115023.html
    tak….fúúúj!!!

    To by byl spíše sulc.

  • Sio • 27. srpna 2015

    Martin (už bez taky m) napsal
    Je na to jeden trik: natrhané třešně ponoříte na několik hodin před finálním zpracováním do lavoru vody s několika lžícemi soli.
    Třešním ta NaCl na chti neubere (samozřejmě je musíte poté opláchnout v čisté vodě), ale larvy vrtule v 90 % vylezou… Třešně pak máte čisté – a pokud už tak holdujete „leteckým součástkám“ – můžete si je pak upéci zvlášť…
    Největší grizllyové na jaře po „odlepení trávicího traktu“ medvědím česnekem a podobnými „léčivými projímadly“ přehrabují pracně balvanité suti nad hranicí lesa ve Skalnatých horách a hledají…motýly a jejich kukly…
    Ano je to malé, ale skoro čistý protein – a i ten chtinový vnější pancíř např. dospělců brouků je vlastně polysacharid – jen velmi těžce stravitelný…bez tepelné úpravy…
    Hmyz osobně zatím (přes nesporně vynikající nutriční hodnoty) ponechávám ježkům, krtkům, letounům a jiným hmyzožravcům či všežravcům (typicky jezevec například).
    To čím kdysi tu vrtuli naši „čistotní předkové“ stříkali (tuším používali karbolineum) – to taky není „nic moc“…
    Takže to raději pod třešně vyžeňte slípky – „a máte to zadarmo“… a skutečně eko…

    U nás na zahradě se ti červi zalézt do třešní bojí. Nějak se mezi nimi profláklo, že budou nemilosrdně sežráni.

  • Bety • 27. srpna 2015

    Sio, Peter – to by pak opravdu seděl ten nadpis: Mstím se a moje pomsta bude strašná.

  • Sasin • 27. srpna 2015

    Sio
    Psal jsi že máš ž jen 2x1m na měsíci. Proč lžeš.

  • J. W. • 28. srpna 2015

    peter. napsal

    Vážený p.Waschek :
    Je presne 20:05 hod.a na ČT práve začal váš obľúbený program “ S kuchařem na cestách“.Tento krát sa kuchár vybral na Tchaj wan.Dúfam,že sa pozeráte.

    Jo, jedním okem napůl jsem to trochu sledoval. Věnoval jsem se přitom totiž pozornému studiu spisů J.V.Stalina, jak Bety také doporučovala. Při jednom odstavci jsem se slzou v oku vzpomínal na pana prezidenta Havla: „V našich stranických kruzích se stalo zvykem nadmíru velebit zemřelé soudruhy. Zamlčování slabých stránek a zveličování kladých – to je charakteristický rys nynějších nekrologů.“
    Záhrobí musí být strašné, když i naši největší nepřátele (kteří se obvykle staví našimi přáteli, neboť nejsou tak blbí, aby nám říkali pravdu do očí) velbí nebožtíka a o mrtvých mluví jen to dobré. To aby umluvili, oblbli a podvedli neúprosného Soudce mrtvých. O tom, že si tím chtějí úlisně získat veřené i záhrobní zásluhy ani nemluvě….
    Už se těším na poslední díl „S kuchařem na cestách“. Bude pojedávat o tepelné kuchyňské přípravě toho praštěného kuchaře. Také jej jednou někdo strčí do trouby. Už syším v uších jeho smích: „Hahahaha……!“

  • J. W. • 28. srpna 2015

    Sio o červech: Znám já jednu dívku, tam má rukávy, a také znám červy, kteří se rozhodně nebojí zalézt do takových „třešní“, a když je jich tam plno, tak vám ještě radostně vyskakují z rakve do ksichtu. Našim roztomilým dětem, přičinloví mládeži i přemoudřelým dospělým ta znalost, myslím té dívky s rukávy, rozhodně schází. Jinak by nebyli tací pitomci. U starých je to jedno, ti se s tím seznámí osobně.

  • peter. • 28. srpna 2015

    J. W. napsal
    Záhrobí musí být strašné

    J.W.
    Nestrašte !!!

  • fajt • 28. srpna 2015

    http://www.lidovky.cz/fajnberg-a-schwarzenberg-se-pridali-k-retezove-hladovce-za-obeti-komunismu-1uz-/zpravy-domov.aspx?c=A150825_203137_ln_domov_ELE – no tak to je ale milutké, von Kadl se rozhodl, že pojde hlady ( nácíček mu už asi nebere a pero je taky kaput ) – přeju mu stejný úspěch ( výkon ) a slávu jako kdysi proslulému hladovkáři Marečkovi, hlavně ať u toho sportovního výkonu nevylézá z hradního pelechu a všechna svá prohlášení omezí na jedno úderné – prostě nežeru, žebroto !! :-)

  • Sio • 28. srpna 2015

    Sasin napsal

    Sio
    Psal jsi že máš ž jen 2x1m na měsíci. Proč lžeš.

    No dobře, přiznávám, koupil jsem 2×2 metry, abychom měli s manželkou víc místa.

  • Sio • 28. srpna 2015

    No vlastně … kecám, nekoupil jsem to, mám to pronajato ne na Měsíci, ale na měsíc.

  • Sio • 28. srpna 2015

    J. W. napsal

    Sio o červech: Znám já jednu dívku, tam má rukávy, a také znám červy, kteří se rozhodně nebojí zalézt do takových „třešní“, a když je jich tam plno, tak vám ještě radostně vyskakují z rakve do ksichtu. Našim roztomilým dětem, přičinloví mládeži i přemoudřelým dospělým ta znalost, myslím té dívky s rukávy, rozhodně schází. Jinak by nebyli tací pitomci. U starých je to jedno, ti se s tím seznámí osobně.

    No jasně, zas černý humor.

    Ta dívka je štíhlá
    a bílá jak sníh
    po ránu prochází se rosou
    o chladných zimních svítáních
    s chutí se ohání
    mrazivou kosou

    Vy máte ale vkus,
    co ženských se týče
    snad těšíte se na funus
    a zvuk těžkého rýče?

    No tak vám přeji
    hodně zdaru
    až padnete spolu do trávy
    a ona sundá rukávy

  • Sio • 28. srpna 2015

    @J.W.: Mimochodem, ti WASHI červi už žerou notně MOJE nervy.

  • Sio • 29. srpna 2015

    A teď vážněji. Kolem jídla jsou tu i aktuálnější prroblémy, než že si někdo z červů dělá křupky. Jeden příklad z ranních novinek. Automaty na tyčinky a sladké nápoje nachodbách škol. Zakládá na novou generaci závisláků na cukru. Dětí, co nevytáhnou paty od počítače, lijí do sebe kolu a zajídají to pizzou. Jak se to asi projevuje na jejich zdraví a životní energii? O obezitě a následných těžkých odenemocněních ve středním věku ani nemluvě. Byznys (prodavačů svistva ve školách) must go on! Nikomu ani nepříjde na rozum, že cukr má povzbuzující účinky a je tudíž lehkou drogou (zkuste přestat jíst sladké, speciálně pečivo třeba jen na měsíc!) Zjistíte, že – ti, co jste na sladké – je to všude kolem vás – že to vůbec není lehké – a po nějaké době, že je vám ale bez toho vcelku líp.
    Všimněte si, že ministr, který proti tomu zabojoval, byl odstraněn, nejspíše nejen z tohoto důvodu.
    http://www.novinky.cz/domaci/379037-automaty-s-pochutinami-ze-skol-smahem-nezmizi-urci-to-reditele.html
    Podle DVTŘ je to jasný příklad řízené devastace národa na 5. (genocidní) úrovni. Přinejmenším část populace se stane tlouštíky, konzumujícími sr..ky.

  • J. W. • 30. srpna 2015

    Tamto byly jen životní zkušenosti z mládí.
    Na ten cukr je již dávno pozdě. Již jsme se dávno vrátili z Letné , zblbli a vychladli. Souhlasíme se svým úpadkem a likvidací. Chudák StB, co jí to dalo námahy a práce nás tam dostat a zorganizovat nás. Kromě několika jednotlivců, které dav nesouhlasně ušlape, není koho, kdo by bojoval proti cukru….. Jsem spíše ten bílý jed propagovat, abychom to vychcípání tady v té cukrárně měli dříve za sebou.

  • peter. • 30. srpna 2015

    J. W. napsal

    Tamto byly jen životní zkušenosti z mládí.
    Na ten cukr je již dávno pozdě. Již jsme se dávno vrátili z Letné , zblbli a vychladli. Souhlasíme se svým úpadkem a likvidací. Chudák StB, co jí to dalo námahy a práce nás tam dostat a zorganizovat nás. Kromě několika jednotlivců, které dav nesouhlasně ušlape, není koho, kdo by bojoval proti cukru….. Jsem spíše ten bílý jed propagovat, abychom to vychcípání tady v té cukrárně měli dříve za sebou.

    pán Waschek :
    Načo toľko skepse a nedôvery vo vlastný národ.Radšej mi prosím prezraďte svoj názor na to,že vo svete najznámejší šéfkuchári sú vždy chlapi.Veď to je strašné,takéto vyvracanie genderovej ideológie!