S pravdou po funuse

Možná mám paměť chatrnou, možná selektivní, ale opravdu si nevybavuji, že by se někdy v minulosti disidenti hlásili k tomu, že byli agenty CIA, či se tím dokonce chlubili. Jestli si pamatuji dobře, tak se naopak vždy snažili vytvářet obraz toho, že jejich počínání, ústící ve státní převrat v roce 1989, bylo autentické, spontánní, založené na přání a podpoře společnosti a jejich cílem byla „svoboda, demokracie a lidská práva.“ Kdo tvrdil něco jiného, ten se je pouze snažil zdiskreditovat. Převrat se vydařil na výbornou, lidé ve své většině společenské změny přijali za své a protože byly „jejich“, tak hodili pochybnosti za hlavu a pasivně přijímali vše, co tyto změny přinášely.

Takže jaká byla skutečnost, protože teď už se to říct může? Bez CIA by to nešlo. Chartě 77 pomáhali Američané i západní diplomaté, vzpomíná její „poštmistr“. Ať už byly počátky Charty 77 jakékoliv, její život byl životem agentů cizí moci. Cílem chartistů a disidentů, a tedy i Listopadu 1989, nikdy nebyla svoboda a lidská práva, jimiž se zaklínali, ta byla jen obal, který prodává, cílem bylo prosazování zájmů USA a rozšíření amerického dominia do střední Evropy.

Asi za to vůbec nestydí, mnoho dalších jim to bude schvalovat a podle zásad dvojího metru je za to i chválit. A ti stejní lidé, kteří se takto dostali k moci a zrealizovali své zájmy, nyní budou jiným – ano, myslím především Rusko – vyčítat, stejně fanaticky, jako budou obhajovat někdejší vměšování USA, že dělají totéž. A já dostanu vynadáno, že jim to nebaštím. Tak do mě, protože tuhle šlichtu já žrát odmítám.

Buď to StB dělala špatně, a pak to dělá špatně i BIS a CTHH a kdo ví, kdo všechno dnes bojuje proti ruským agentům a „agentům“, nebo nelze tehdejší StB nic vyčítat a je třeba uznat, že disidenti byli prostě cizí agenti, kteří si zaslouží svůj žold, ale nikoliv úctu.

Převzato z blogu Tribun

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
61 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
leho
leho
10. 1. 2017 23:10

Cílem chartistů a disidentů, a tedy i Listopadu 1989, nikdy nebyla svoboda a lidská práva, jimiž se zaklínali, ta byla jen obal, který prodává, cílem bylo prosazování zájmů USA a rozšíření amerického dominia do střední Evropy. Cílem bylo obé, tj. svoboda a lidská práva byla rovněž v zájmu USA a tudíž se Chartě 77 dostalo podpoře USA a dalších západních zemí. Totiž s tou nesvobodou byla spojena otevřená hostilita a válečné úmysly napadnout USA a západní země. Cožpak si Tribun nepamatuje marxistickou útočnou doktrínu? A zajisté si Tribun a mnozí jiní zde pamatují nález západoevropské měny a dopravních značek ve… Číst vice »

Béda
11. 1. 2017 1:32

leho,

to jestli šlo chartistům o svobodu, pravdu se ukazuje teprve nyní, když ani nepípnou při zřizování ministerstva (jediné) „Pravdy“, při přípravách náhubkového zákona, při špiclování všech Big Brotherem a tajnými službami a pod. Jsou zalezlí jak veš pod chrástem.

leho
leho
11. 1. 2017 1:38

…a to se ještě ani nezmiňuji, jak komunisti zlikvidovali veškerou československou elitu včetně politiků, vědců, inženýrů a nejlepších umělců takovým způsobem, že v zemi nezůstal nikdo, kdo by vůbec stál za řeč s výjimkou pár individuí okolo Charty 77. Nebýt nich možná by byly pořád dráty na hranicích a v Ostravě by byla vyhlášena Moravskoslezká sovětská republika…

leho
leho
11. 1. 2017 1:45

Béda napsal leho, to jestli šlo chartistům o svobodu, pravdu se ukazuje teprve nyní, když ani nepípnou při zřizování ministerstva (jediné) „Pravdy“, při přípravách náhubkového zákona, při špiclování všech Big Brotherem a tajnými službami a pod. Jsou zalezlí jak veš pod chrástem. Jakého náhubkového zákona? Mluví se pouze o zřízení agentury, která by dávala věci na pravou míru a ne o zavírání, šikanování, vyhazování z práce, zbavování občanství a vyhánění ze země jak jste to dělali za totáče vy. To co předvádíte tady vy na tomhle webu, je pokrytectví, až to mlátí dveřma. Pro mne je neuvěřitelné, že si nevykopete… Číst vice »

Béda
11. 1. 2017 1:46

leho napsal …a to se ještě ani nezmiňuji, jak komunisti zlikvidovali veškerou československou elitu včetně politiků, vědců, inženýrů a nejlepších umělců takovým způsobem, že v zemi nezůstal nikdo, kdo by vůbec stál za řeč s výjimkou pár individuí okolo Charty 77. Nebýt nich možná by byly pořád dráty na hranicích a v Ostravě by byla vyhlášena Moravskoslezká sovětská republika… kurňa. Veškerá elita zlikvidovaná a přitom se v Československu točily skvělé filmy, stavěly jaderné elektrárny, přehrady, dálnice, metro a vyrábělo se zde všechno od výmyslu světa. Dneska je ČR plná elit – včetně těch co se vrátili ze Západu a točí… Číst vice »

Béda
11. 1. 2017 1:51

leho napsal Jakého náhubkového zákona? Mluví se pouze o zřízení agentury, která by dávala věci na pravou míru a ne o zavírání, šikanování, vyhazování z práce, zbavování občanství a vyhánění ze země jak jste to dělali za totáče vy. To co předvádíte tady vy na tomhle webu, je pokrytectví, až to mlátí dveřma. Pro mne je neuvěřitelné, že si nevykopete díry a nezůstanete v nich. Nebo alespoň kdybyste odjeli do Ruska, Severní Koreje či na Kubu… „Soudruhu“ leho. Nastudujte si salámovou metodu. Trochu vám napovím. Šmíruje stát občany dnes v prostředí „svobody“? Šmíruje méně anebo víc než za komunistů? Zřizuje… Číst vice »

Dana
Dana
11. 1. 2017 2:21

Par chartistu, casto naivnich humanistu, by nemohlo zviklat cely narod. Imperium Sovetskeho Svazu se v roce 1989 proste hroutilo jako domecek z karet a pak teprve Cesi zacali se Sametovou revoluci, vedouce, ze ruska kobyla uz dodelala. V techto prevratnych udalostech v listopadu 1989 uz DeDeRaci houfne utikali do Zapadniho Nemecka zkrze konsulat v Praze, chaos podporil Genscher a tak 9.listopadu padla Berlinska zed. . Vse uz bylo kolem CSSR rozjete, socialisticke staty padaly jako mouchy a teprve 17.listopadu , nekolik dni po padu Zdi, zacli i Cesi svou Sametovou revoluci. Bic si na sebe pletou Cesi sami, svou zlou… Číst vice »

Béda
11. 1. 2017 2:30

Dana (lehowitz) pár chartistů taky nikoho nezviklalo. Veřejnost o nich téměř vůbec nic nevěděla a většině byli naprosto ukradeni. Barevné převraty byly výsledkem dohody na nejvyšší sovětsko-americké úrovni a vývoj v Československu byl ovlivněn tím, že se SSSR přestal aktivisticky vměšovat (modelovat vývoj k obrazu svému) do vnitřních věcí (dnes se vměšují pro změnu USA – viz Šapirovci, páté kolony, snaha zachatnout se vojenským drápem, mediální propaganda atd.) svých vazalů, dokonce údajně pohrozil, že v případě použití síly zasáhnou jednotky dislokované v Československu proti komunistickému režimu) Jaképak oslavy Československa, když Československo popřevratové reprezentace v čele s Vaškem Lahváčem zlikvidovaly? To… Číst vice »

leho
leho
11. 1. 2017 5:11

Béda napsal kurňa. Veškerá elita zlikvidovaná a přitom se v Československu točily skvělé filmy, stavěly jaderné elektrárny, přehrady, dálnice, metro a vyrábělo se zde všechno od výmyslu světa. Dneska je ČR plná elit – včetně těch co se vrátili ze Západu a točí se převážně druhořadé braky, nejsme schopni bez cizí pomoci provozovat ani vodovody, natožpak rozšířit jadernou elektrárnu… Kdepak kapitalističtí „soudruzi“udělali chybu? A kolik těch skvělých filmů se natočilo? Napočítal jsem pět. Vlastně spíš šest. A ty se nenatočili díky komunistickému svinstvu, ale přes to všechno svinstvo a to během celých 41 let a vlastně Protektorát a těch pár… Číst vice »

Béda
11. 1. 2017 6:26

„soudruhu“ leho, nežvaňte prosím vás nesmysly. Za komunistů byly postaveny desetitisíce bytů, zregulovány toky řek, postaveny jaderné elektrárny , metro , dálnice, provedena elektrifikace, zprůmyslněné a vybudované celé Slovensko. To by BEZ ELIT NEŠLO! Dnes s elitami jsme koloniální NESVÉPRÁVNÝ ZCELA NA CIZINĚ ZÁVISLÝ přívěšek několika imperiálních velmocí, bez vlastní armády (ten pahýlek neschopný ubránit cokoliv, kterému velí cizina se ani armádou samostatného státu nedá nazvat. Celý stát byl vyprodán cizákům a jsme nesplatitelně zadluženi na x generací. Přitom na rozdíl od komunistů nic fundamentálního zde nebylo vybudováno, samé sklady, montovny a P otěmkinova vesnice V RUKOU VĚŘITELŮ. Až finanční… Číst vice »

Béda
11. 1. 2017 6:42
leho
leho
11. 1. 2017 6:52

Ano, postavilo se metro, ale jaké metro! Metro sovětské, které hořelo, nefungovalo, že, o zadupaném projektu původního českého metra radši ani nemluvě. Dálnice, ale jaká dálnice! Původní projekt se opustil, neboť všichni původní inženýři a stavbaři byli buď vyhnáni ze země nebo se houpali na šibenicích. Ta vaše armáda byla také bolševikem zruinovaná. Popravili, tedy brutálně jste zavraždili generála Píku a mnoho dalších důstojníků také buď vyhnali ze země, popravili či poslali do Jáchymova. Zrovna tak bolševik zničil automobilový a veškerý spotřební průmysl. Na životní prostředí se nedbalo a s následky se republika potýká dodnes. Vlastně s následky komunistických zločinů… Číst vice »

Béda
11. 1. 2017 7:18

„Vlastně s následky komunistických zločinů na lidském potenciálu se rovněž republika potýká dodnes, neboť vychovat vědce, inženýry, stavbaře, nezkorumpované politiky, a i obyčejné dělníky a rolníky potrvá mnoho generací,…“ Tak to je fór tisíciletí. Zajímalo by mě srovnání jaké kvalitní vědce, inženýry, stavbaře, nezkorumpované politiky vychovávali vzdělávací instituce za komunistů a co za materiál vychovávají za kapouna různé soukromé turboškoly. Komunističtí papaláši proti kapounským byli taky ukrutně zkorumpovaní. Zajímalo by mě jestli kvetla víc korupce tehdy anebo dnes.

Béda
11. 1. 2017 7:22

Taky by mne zajímalo, jak je možné, že se veškeré elity co utekli za komunistů na Západě uchytily, když komunisté nevychovávali žádné odborníky ale jenom blbce. Taky by mně zajímalo jestli jste pane leho -Dana studoval v ČR a jestli se považujete za elitu.

Gatta
Gatta
11. 1. 2017 7:22

Ono i dnes je zajímavé sledovat tu změnu většiny našich politiků vrátivších se z oficiální návštěvy USA.

fajt
11. 1. 2017 7:31

kdyby od sedmdesátých let StB nespolupracovala s chartisty, tak ti by se k moci nikdy nedostali – je smutné zjištění, že specialisté, kteří měli chránit lid, zřízení a v podstatě i státní integritu nakonec sami pomáhali se státním převratem ( a rozhodně to nedělali z důvodu jakési demokratizace, ale pouze z čistě zištných a osobních důvodů ) . ..)

Gatta
Gatta
11. 1. 2017 7:33

fajt napsal

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-je-malo-penez-odmitly-neziskovky-pomahat-uprchlikum-za-520-milionu-Kc-470456

„Neni peniz – neni laska.“

Ani k bližnímu … dokonce ani k multikulti pakistánskému syřanovi .

fajt
11. 1. 2017 7:40

Gatta napsal
„Neni peniz – neni laska.“

Ani k bližnímu … dokonce ani k multikulti pakistánskému syřanovi .

jj, a tak to je v tej pojebanej demogracii se vším, pokud to nesmrdí prachama, tak ani obamův pes soros neštěkne – na tu masu otroků, která dokonale po pás reje korporátních montovnách jim stačí nějaký druhořadý politický pepek vyskoč a multi-kulti estráda, ze které by jeden zvracel. ..)

fajt
11. 1. 2017 8:08

Gatta napsal

Re fajt – taky léčba:
http://www.drsnysvet.cz/pacient-s-parkinsonovou-chorobou-dostal-marihuanu-vysledek/

ano, už jsem viděl něco podobného, člověk si musí pomoci sám, když je systém nastavený tak vražedně a nemá se slabšími absolutně žádné slitování – dal jsem ten odkaz tady taky proto, že tohle se může přihodit každému v této banánové kolonii a pak místo urvání si co nejvíc v krysím dostihu bude jenom čekat na svou smrt, která může být i velmi brutální, samozřejmě vše pod souhlasným dohledem zvráceného režimu. ..)

Gatta
Gatta
11. 1. 2017 8:26

Re fajt:
Jj – nekritická důvěra se vždy vymstí.
A když se hroutí struktura, tak jeden nikdy neví kde se to zastaví … a zda nakonec situace nedojde až na tu úplně nejelementárnější úroveň – vlastní zdroje, sílu paží, rychlé nohy, jasnou hlavu a rychlé reakce pudu sebezáchovy.

Gatta
Gatta
11. 1. 2017 8:30
fajt
11. 1. 2017 9:12

Gatta napsal Re fajt: Jj – nekritická důvěra se vždy vymstí. A když se hroutí struktura, tak jeden nikdy neví kde se to zastaví … a zda nakonec situace nedojde až na tu úplně nejelementárnější úroveň – vlastní zdroje, sílu paží, rychlé nohy, jasnou hlavu a rychlé reakce pudu sebezáchovy. v posledním dějství to tak prostě bude – žijeme v té nejhorší době, co opičáka potkala, chamtivost má svůj největší a nejsilnější kult osobnosti od dob známých, křesťany zfalšovaných dějin, nikdo nemůže uniknout jedu konfrontace, nikdo nemůže být čistý, spravedlivý a prostým člověkem, všichni ( i nechtíc, ale o to… Číst vice »

asym
asym
11. 1. 2017 10:04

Milé leho, opět jste nezklamalo. Je vidět, že Tribun trefil hřebíček na hlavičku, když vy – takový „lakmusový papírek“ jste ihned naježil chlupy a nenechal na OM ani nit suchou. Musím s vámi nesouhlasit nad vaším zhodnocením situace v Československé republice do roku 1989. Začnu těmi hranicemi. To že byly zadrátované bylo spíše proto aby do republiky neputovali různá leha, která by mohla být ideologicky nakažená a která by svým viděním světa mohla způsobit nedozírné škody. Takové jedince měla republika dislokované na psychiatrických klinikách, kam oprávněně patří. Další vaše argumenty netřeba komentovat, je to to pod mou úroveň. Na závěr… Číst vice »

Admirál
Admirál
11. 1. 2017 10:47

Gatta napsal
„Neni peniz – neni laska.“

Ani k bližnímu … dokonce ani k multikulti pakistánskému syřanovi .

A to ten pákistánský multikulti Syřan je ještě k tomu homosexuál, transvestista, genderově založený.

Gatta
Gatta
11. 1. 2017 11:22

Admirál napsal
A to ten pákistánský multikulti Syřan je ještě k tomu homosexuál, transvestista, genderově založený.

Jo, jo, takovejhle jeden „syřan“, ten je ohromnej přínos pro naši ekonomiku a zaměstnanost – ten je tady schopen klidně uživit i šest lidí v neziskovkách.
Tedy dokud na to budou daňoví poplatníci schopni vydělat …

Bety
Bety
11. 1. 2017 12:04

Dane a leho, lejte ty svoje kydy do uší svým zámořským spoluobčanům, ČT se snaží ze všech sil nás přesvědčit, že jsme žili ve strachu a hrůze a také se jí to nedaří. My svůj mozek používáme, zatím co vy jste ho již dávno vypnuli a jedete na autopilota.

M.C.
11. 1. 2017 12:28

leho napsal …a to se ještě ani nezmiňuji, jak komunisti zlikvidovali veškerou československou elitu včetně politiků, vědců, inženýrů a nejlepších umělců takovým způsobem, že v zemi nezůstal nikdo, kdo by vůbec stál za řeč s výjimkou pár individuí okolo Charty 77. Nebýt nich možná by byly pořád dráty na hranicích a v Ostravě by byla vyhlášena Moravskoslezká sovětská republika… Už to nehulte. Úlohu chartistů silně přeceňujete. To byla tzv. řízená opozice, proto v ní bylo tolik bývalých komunistů, tzv. osmašedesátníků. Osobnosti chartistů se po 89. měly možnost plně projevit a jejich další osudy jsou velmi ilustrativní. My jsme byli tak… Číst vice »

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
11. 1. 2017 13:17

S intervencí osob – jak že to bylo, Stane, z ČÚTI ?? – se debata skutečně (maličko) posunula k tomu, co je občas na NR. Můj názor: článek je opravdu jednostranný. Hlavně je paušálně nespravedlivý k mnoha úctyhodným lidem, kteří z podpisu měli jen problémy. Tím není vyloučeno, že byli zneužiti. Nicméně je pravda jak to, že režim nepadl kvůli Chartě, tak to, že problémy, o kterých se v Chartě mluvilo, nebyly reálné. Nakonec většina chartistů byli osmašedesátníci, a ti většinou společnost přece jenom znali, na rozdíl od lidí kolem Havla. Ještě v 1987 mi dva signatáři (upřímně a neradi)… Číst vice »

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
11. 1. 2017 13:20

PS pardon, psal jsem to v rychlosti: mělo být “ že byly reálné“+“vzpomínka“ se vztahujke k 1977 .

Admirál
Admirál
11. 1. 2017 13:26

Gatta napsal
Jo, jo, takovejhlejeden „syřan“, ten je ohromnej přínos pro naši ekonomiku a zaměstnanost– ten je tady schopen klidně uživit i šest lidí v neziskovkách.
Tedy dokud na to budou daňoví poplatníci schopni vydělat …

Ano, uhodil jste hřebíček na hlavičku, je schopen uživit i šest lidí v neziskovkách! Ten multiplikační efekt pro ekonomiku. Lidé v kolbenkách budou nuceni víc máknou a tím vytvoří větší produkt. Ta sláva, až to ekonomové spočítají a novináři dají do novin!

Ještě se státy EU budou prát o ten „ten pákistánský multikulti homosexuální, transvestista, genderově založený Syřan!

Gatta
Gatta
11. 1. 2017 13:36

Re Velekněz Ratata: Mě to došlo, když jsem sledoval ty přímě přenosy z UK Majdanu v prosinci 2013. V každé zemi a v každé době – v každé !!! – je co a proč právem !!! kritizovat. A tak se kritici vždy najdou velmi lehce. A prakticky prakticky vždy mají pravdu ! To je za a). Za b) – jak budou jejich pravdy působivé, to záleží na náladě obyvatel – na jejich míře potřebě a očekávání změn a na odhadu reálnosti jejich uskutečnění. No a za c) – to nejdůležitější co se většinou tají – komu ta pravdivá kritika a… Číst vice »

fajt
11. 1. 2017 14:46

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/426140-odlozeni-kondomu-pri-sexu-bez-vedomi-partnerky-je-znasilneni-rozhodl-soud.html – a nechtějí šukačku mezi bílými evropany rovnou zakázat jako trestný čin?? když má imigrant v rajchu čtyři ženy, z nich není ani jedna plnoletá, tak to je v naprostém pořádku, když si jednu z nich při sexu i zabije, tak ho soud osvobodí pro kulturní odlišnost, která v rajchu vylučuje trestnost takového činu a když prodá své děcka, páč jim má více než dost, dostane na to grant od evro sajuzu – fakt dost pokrákaná doba, která s přirozenou evolucí má asi pramálo společného, spíše jde o úpadek a pád jedné říše, která asi stojí za lejno (… Číst vice »

Béda
11. 1. 2017 16:52

Pomalu leze šídlo z pytle ven: Novinky.cz „Ruská anexe Krymu je neakceptovatelná, prohlásil budoucí Trumpův šéf diplomacie

Zásadní obrat v americko-ruských vztazích se po příchodu Trumpovy administrativy zřejmě konat nebude. Trumpův kandidát na ministra zahraničí Rex Tillerson na půdě amerického Senátu prohlásil, že Spojené státy neakceptují ruskou anexi Krymu, která je v rozporu s mezinárodním právem…“

Hlavně že majdan a ZHN v Iráku byly v souladu s mezinárodním právem.

Béda
11. 1. 2017 16:54

Taky uloupnutí Kosova silou od Srbska.

Dolmen
Dolmen
11. 1. 2017 16:54

Přeqapuje mě , že několik očividně inteligentních jedinců opět naivně naskočilo na lehátko. Na vypnutí autopilota ale žádná seberacionálnější argumentace nestačí, toho lze vypnout pouze manuálně, nebo až nmu dojde šťáva. Lehátko je z entity zvláštních podivínů, kteří jedním dechem dokáží tvrdit, že Rusko je zaostalá rozvojová země plná opilých negramotných mužiků, kde nejvyšším výdobytkem IT techniky je ščot s dřevěnými koulemi na drátech, ale hned nato, naprosto nelogicky tvrdí, že tihle negramotové pomocí svých dřevěných PC dokáží zvolit vysoce inteligentním, svobodomyslným a vysoce technicky vyspělým amíkům prezidenta. Proto šetřte síly a emoce…., protože je to marné, je to marné,… Číst vice »

Drak
Drak
11. 1. 2017 19:39

Všichni jste staří kozáci a naběhnete tomu hochovi na vidle. Copak nevíte, že svou reakcí jen pouštíte vodu na turbínu?

Dana
Dana
11. 1. 2017 20:10

Béda napsal Taky by mne zajímalo, jak je možné, že se veškeré elity co utekli za komunistů na Západě uchytily, když komunisté nevychovávali žádné odborníky ale jenom blbce. Taky by mně zajímalo jestli jste pane leho -Dana studoval v ČR a jestli se považujete za elitu. No Bedo, ja jsem Dana, drive z Prahy. Urcite jsem zadna elita nebyla a dopusud nejsem. Je prece o mne znamo, ze jsem utekla mladicka, sotva vyucena prodavackou v lahudkarstvi, takze ano, byla jsem roztomile blba. . Mela jsem hrozne co dohanet. V Nemecku jsem pracovala manualne hned od druheho dne po prijezdu –… Číst vice »

peter.
11. 1. 2017 20:23

Dana napsal
ja reaguji z drtive vetsiny jen na themata , ktere se tykaji meho domova

Dana:
A píšte ďalej!
Mňa osobne veľmi zaujíma váš pohľad na to,čo sa v Amerike deje a bol by som vám vďačný za aktuálne informácie z USA,súvisiace s novozvoleným prezidentom a jeho odporcami.Zaujíma ma,ako to vidia obyčajní Američania.
Prajem vám všetko dobré v tomto roku.

fajt
11. 1. 2017 20:23

tsechische pretty woman, už jenom chybí pictures s památeční sudeťáckou dečkou home, sweet home – sakra, karle, nech toho, tohle je od tebe dost podlý, se raději vrať ke ZHN, které našla tvá rychlá rota v Iráku ( i zlatý cihly od Saddama ti sežeru). ..)

fajt
11. 1. 2017 20:27

comment image?oh=ed0f1257720aa0b155ebf240080f41e4&oe=58F81682 – jo a karle, s novym godom :)

leho
leho
11. 1. 2017 21:53

asym: „Co sledujete svou přítomností na OM, když tento web vám není ideologicky nakloněn?“ Nechci vás nechávat v klidu a myslet si, že svět jak jste si ho vybájili dle komunistických zločinců takový opravdu je. Není. Je vás jenom pár. Chci vám pořád připomínat, jak kdysi krásná země byla zničena a trpěla pod komunistickou diktaturou. Chci vám také připomínat, že bohužel, se nestala žádná dekomunizace tak jako denacifikace v Německu. Jsem si jistý, že v takovém případě by tento web ani neexistoval, neboť by jeho autoři a přispěvovatelé pykali v kriminále za své zločiny tak jako bručeli nacisté a jejich… Číst vice »