Diskuze k článku


  • Bety • 18. září 2017

    Možná, že o holka míní upřímně, v tom případě by poděkování bylo snad i namístě. Proč tomu ale moc nevěřím? Budou volby, pánové a dámy. Pracujícímu plebsu, který je po šichtě totálně vyčerpán a zapne si večer TV jen proto, aby nemusel myslet na to, že zítra bude stejně mizerný den, jistě skane dojetím slza
    nad tím, že se o jejich situaci přece jen někdo nahoře zajímá. K tomu kecy o zvyšování platů – a on to ten plebs s námi zase na čtyři roky zkusí.

  • Admirál • 18. září 2017

    A jsme u toho, co je a co není levice.

    Levice na 100% není nic, co podporuje oligarchie (dosaďte si Soroš, Bakala atd., atd.). Témata která razí jsou rozvratná multikuti, rodina s dvěma táty atd. Mainstrémová média při zdvižení těchto témat hýkají rozkoší (koho chleba jíš, toho píseň zpívej)

    Levice je vše, co si dělá nárok na větší podíl zaměstnanců na společenském produktu na jejich postavení. Nejlépe se to pozná, když někdo nějaké levicové téma rozvíří. Úlová svou zveřejněnou zkušeností s reálným životem „tam dole“. Středula s požadavkem odborů na vyšší platy. To je poprask. Kapitalizmus si rozvracet nedáme.

    Bordel do toho vnáší i část pravice. A to i té z mého pohledu sympatičtější. Nazývá skupiny sloužící oligarchii neomarxisty, extrémní levicí. Přitom z principu s marxizmem nemají nic společného a levicí už tuplem ne. Pouze vědomě či nevědomě slouží.

  • peter. • 18. září 2017

    Celý klan Uhlovcov nepôsobí(aspoň na mňa) sympaticky,skôr naopak.
    Napriek tomu,tento „experiment“Saši Uhlovej a jeho následné zverejnenie vítam a schvaľujem.Lebo len za posledný týždeň som zaznamenal dva komentáre,ktoré ma zdvihli zo stoličky.Jeden bol od nejakého ODS-áka,ktorý sa snažil dokázať,že dnes si žijeme všetci lepšie ako v minulom režime lebo všetko je lacnejšie a ten druhý je tu:
    http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/ekonomika/Podnikatel-Mluvit-o-chudobe-v-Cesku-je-drzost-Kazdy-vidi-ze-je-vyssi-zivotni-uroven-nez-za-komunistu-504573
    Potešili ma niektoré,chvalabohu väčšinové komentáre pod oboma článkami.
    Mali by to takto robiť komunisti,ale keď to nerobia,tak za to treba novinárku Uhlovú pochváliť.

  • Dana • 18. září 2017

    Manualni profese, kde lidi drou za minimalni mzdu se vyskytuji vsude na svete. V Cesku se nastesti mohou lide vzdelavat zadarmo, coz neni v jinych statech samozrejmosti. Ja osobne jsem zazila podobne podminky, o kterych pise Uhlova, jako ucenka a to v Ceskoslovensku. V Nemecku jsem zacla manualni praci , ucila se jazyk a pak absolvovala nemecke skoly.. Vse po vecerch, dost narocne.
    To nemeni nic na veci, ze pracovnici, kteri nejsou v Cesku tak uspesni, maji dostavat slusnou mzdu a i oni si zaslouzi respekt.. Slusny kapitalista neni vydriduch, uvedomuje si dulezitost zamestnancu.

    Ja jsem pro kapitalismus a tak tridni boj Uhlove mne zajima, pac ona se presentuje jako „levice“, ktera zde v Americe prevzala kormidlo pokroku. Nevim, jestli si v Cesku uvedomujete, ze tato nova ideologie je ‚neomarxisticka‘ a je v rozporu s tradicni levici, jak jsme ji znali v Evrope. Sasa Uhlova je v teto nove neomarxisticke skupine.. Toto hnuti si trpelive buduje podhoubi z mensin- u nas je to rasova nespokojenost a lidskopravni progresivismus- v jinych statech existuje jina strategie. Neziskovky za prava Romu, treba. Nebo islamskych uprchliku.. Multikulturalismus jen takovy, kde se podridi vetsina. Toto je stav mnoha zapadnich spolecnosti. Pokrok ? Nemyslim si to.
    Prestoze je dobre, upzornovat na nespravedlive pracovni podminky nekterych obcanu, domnivam, se ze jsou casto lide z nizsi tridy spolecnosti vyuzivani k neomarxisticke propagande, coz je take nespravedlive. Aktiviste si na ne vzpomenou pred volbami, kdyz nespokojene hlasy potrebuji. V jadru je jim uplne fuk, zda zlepsi jejich postaveni..

  • Admirál • 18. září 2017

    Dana napsal

    Manualni profese, kde lidi drou za minimalni mzdu se vyskytuji vsude na svete. V Cesku se nastesti mohou lide vzdelavat zadarmo, coz neni v jinych statech samozrejmosti. Ja osobne jsem zazila podobne podminky, o kterych pise Uhlova, jako ucenka a to v Ceskoslovensku. V Nemecku jsem zacla manualni praci , ucila se jazyk a pak absolvovala nemecke skoly.. Vse po vecerch, dostnarocne.
    To nemeni nic na veci, zepracovnici, kteri nejsou v Cesku tak uspesni, maji dostavat slusnou mzdu a i oni si zaslouzi respekt.. Slusny kapitalista neni vydriduch, uvedomuje si dulezitost zamestnancu.

    Ja jsem pro kapitalismus a tak tridni boj Uhlove mne zajima, pacona se presentuje jako „levice“, ktera zde v Americe prevzala kormidlo pokroku. Nevim, jestli si v Cesku uvedomujete, ze tato nova ideologie je ‚neomarxisticka‘ a je v rozporu s tradicni levici, jak jsme ji znali v Evrope.Sasa Uhlova je v teto nove neomarxisticke skupine.. Toto hnuti si trpelive buduje podhoubi z mensin- u nas je to rasova nespokojenost a lidskopravni progresivismus- v jinych statech existuje jina strategie. Neziskovky zaprava Romu, treba. Nebo islamskych uprchliku.. Multikulturalismus jen takovy, kde se podridi vetsina. Toto je stav mnoha zapadnich spolecnosti. Pokrok ? Nemyslim si to.Prestoze je dobre, upzornovat na nespravedlive pracovni podminky nekterych obcanu, domnivam, se ze jsou casto lide z nizsi tridy spolecnosti vyuzivani kneomarxistickepropagande, coz je take nespravedlive.Aktiviste si na ne vzpomenou pred volbami, kdyz nespokojene hlasy potrebuji. Vjadru je jim uplne fuk, zda zlepsi jejich postaveni..

    Považujete popis stavu za třídní boj?

  • Dana • 18. září 2017

    Ano, Admirale,nynejsi stav je zcela urcite forma tridniho boje.
    Ovsem bizarne prekrouceneho. Tezko to popsat. Kdyz jsem byla mala, chodili jsme na Petrin do Zrcadloveho bludiste a tam byla zrcadla, ktera pokrivovala postavy a obliceje. V tom zrcadleni jsem byla ja, ale zaroven nejaka podivna osoba. Asi tak nejak vidim nastoupeni nove ideologie, ktera zaroven nova neni. Jde zpatky k Frankfurtske skole socialniho inzenyrstvi. Prectete si Marcuse nebo Habermase. Kulturni revoluce a vychova obcana pro idealy vyssihho principu..
    Akorat, ze samozvana elita, nebo jak jim my rikame v USA, liberalove, si vymyslela klacek ma stredni tridu, nespokojene obcany ruznych druhu, u nas zejmena mensin. Plan je, ze kdyby padla stredni trida, padne cely system.. Zaroven se tito elitari, casto vzdelani a velmi vymluvni, citi moralne nadrazeni a vnucuji obcanum vsemozne zvyky a uchylky, opatreni, ktera pracujici tridu v jadru poskozuje a oslabuje.
    Liberalismus-progresivismus, to jsou dle meho mineni plody intelektualnich teorii, ktere nikdy nemohou fungovat v realnem zivote. Jdou proti prirodnim zakonum.
    Pak si rikam, zaplatpanbu za nase americke baptisty, jejich skalni vira tvori silnou hraz proti dalsi ideologicke indoktrinaci.
    V Cesku bych jako obranu volila narodni suverennost a vlastenectvi, pac liberalove jsou multikulturne mezinarodni… :-)

  • peter. • 19. září 2017

    Dana napsal
    jako obranu volila narodni suverennost a vlastenectvi, pac liberalove jsou multikulturne mezinarodni

    Áno !

  • Admirál • 19. září 2017

    Dana – to, že Úlová popíše stav zacházení se zaměstnanci na některých pozicích, to není v žádném případě třídní boj.

    A jestliže si nějaká skupina oligerchů ochočila multikulti, gender, duhové poblázněné eko aktivisty a platí si je, aby rozvraceli v zájmu nějakých nejasných cílů společnost, to se dá také ztuha považovat za třídní boj. A už vůbecto je, z důvodů, která jsem uvedl, nejde řadit k levici. Stačí se podívat, kde berou podporu.
    Shodneme se zřejmě na tom, že díky prorostlosti těchto skupin do státních aparátů, médií představují dnes velmi vážnou hrozbu, zdaleka překonávající všechny ostatní hrozby a to si myslím u nás začali lidé s migrační krizí dobře chápat. Stačí se podívat kam došli soc. dem., TOP které se snažili tuto agendu tlačit.

  • Gatta • 19. září 2017

    Dvě poznámky k „Hrdinům …“

    Má dospělá, rozumná VŠ vzdělaná dcera, která ovšem nikdy nepracovala v opravdové fabrice v provozu mi vykládala o tom drůběžím díle Hrdinů … a byla z toho úplně v šoku.
    Až jsem se začal smát a povídám ji: „Vidíš a tohle kdybych ti povídal tak mě řekneš, že si vymýšlím, že to není možný …“
    Tedy za mě má paní Úhlová bod.

    No a také se tím vysvětluje Babišův zájem o potřebné nové pracovníky z Ukrajiny, Rumunska …
    A to by si měli uvědomit voliči ANO !

  • peter. • 19. září 2017

    peter. napsal

    Slniečkári,komedianti,antizemanovci: Pos..te sa !
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Bojovnik-za-pravdu-Milos-Zeman-rozbouril-New-York-Obri-sal-vestoje-buracel-pri-kazdem-jeho-slove-Byli-jsme-u-toho-a-vse-zaznamenali-504661

    Po tomto prejave je Zeman už tak hlboko v židovskom zadku,že ho už nikto nemôže ohroziť v budúcich prezidentských voľbách.

  • PPK • 19. září 2017

    Ačkoliv existují otázky, v nichž s názory Petra Uhla nesouhlasím, tak považuji za svou povinnost právě zde napsat: Petr Uhl a jeho rodina byli vždy solí této země. Vždy byli bílou vránou mezi rodinami ostatních disidentů. Bílou vránou skromnosti, poctivosti, smyslu pro spravedlnost a činů, jimiž mnoha lidem z okraje disentu nezištně a sami od sebe pomáhali. Na rozdíl od jiných „osobností“ a rodin tehdejšího disentu a dnešních politických ikon – lidí sobeckých, poživačných, zbabělých, líných a kariéristických, kteří nikdy vlastnostmi Uhlů nevynikali a dodnes nevynikají. Jsem toho názoru, že každý odvážný a statečný ČIN zasluhuje naši úctu, i kdybychom nesdíleli přesvědčení víry, která vedla k nějakému činu poctivému a třebaže by nám ta víra připadala jakkoliv extrémní a fanatická. Saša Uhlová dokázala obdivuhodnou kuráž a odvahu v hledání sociální reality dnešního kapitalismu a ve vyslovení pravdy o tom. Takový Kroupa, nebo žvanil a ekonomický emigrant s nickem Dana a jemu další podobní – tady dnes novinářku Uhlovou hloupě pomlouvají jenom proto, že se evidentně a zcela veřejně stydí, že právě tohle oni nikdy v životě sami nedokázali.

  • Miguzzi • 19. září 2017

    Je osvěžující přečíst si konečně normální komentář, jako od PPK. A divím se Admirálovi, že mu vůbec ty hloupé zvratky od Dany stojí za reakci. Saši Uhlové patří velký dík za to, že „objevila Ameriku“ i pro navoněné panáčky z mainstreamu. A aniž bych chtěl snižovat její skvělou práci : to už jsme fakt tak mimo, že potřebujem takovéto počiny abychom si uvědomili jak žijem ? Až pak se všichni ti Simkaničové a podobní „intelektuálové“ a samozvaní „ochránci demokracie“ začnou chytat za rypáky ? To, co Saša popsala je totiž ta nejreálnější každodenní realita pro většinu „dělníků“. Solidní klapky na očích. To jsme teda dost hluboko v pr….

  • Svoboda • 19. září 2017

    Omyl. To, co ukázala paní Uhlová byly jen některé profese, kam vůbec ženskou vezmou. Jsou místa a podmínky ještě horší, než ty které zažila… A státní správa nad tím zavírá oči. Také mi chybí investigativní reportáže z Ostravska, Mostecka, Osoblažska, Bruntálska, kdy lidé nesehnali práci vůbec žádnou, ani tu prekérní. A jak s nimi jednají na úřadech práce nebo na firemních pohovorech.

    Zajímavé komentáře jsou i tady :

    http://outsidermedia.cz/tiskova-zprava-a2larm-cz-serie-investigativnich-reportazi-sasi-uhlove/?show=comments

  • Martin (už bez taky m) • 19. září 2017

    PPK napsal

    Ačkoliv existují otázky, v nichž s názory Petra Uhla nesouhlasím, tak považuji za svou povinnost právě zde napsat: Petr Uhl a jeho rodina byli vždy solí této země. Vždy byli bílou vránou mezi rodinami ostatních disidentů. Bílou vránou skromnosti, poctivosti, smyslu pro spravedlnost a činů, jimiž mnoha lidem z okraje disentu nezištně a sami od sebe pomáhali. Na rozdíl od jiných „osobností“ a rodin tehdejšího disentu a dnešních politických ikon – lidí sobeckých, poživačných, zbabělých, líných a kariéristických, kteří nikdy vlastnostmi Uhlů nevynikali a dodnes nevynikají. Jsem toho názoru, že každý odvážný a statečný ČIN zasluhuje naši úctu, i kdybychom nesdíleli přesvědčení víry, která vedla k nějakému činu poctivému a třebaže by nám ta víra připadala jakkoliv extrémní a fanatická. Saša Uhlová dokázala obdivuhodnou kuráž a odvahu v hledání sociální reality dnešního kapitalismu a ve vyslovení pravdy o tom. Takový Kroupa, nebo žvanil a ekonomický emigrant s nickem Dana a jemu další podobní – tady dnes novinářku Uhlovou hloupě pomlouvají jenom proto, že se evidentně a zcela veřejně stydí, že právě tohle oni nikdy v životě sami nedokázali.

    Krásně napsáno, děkuji a souhlas.
    S Petrem Uhlem jsem se v životě setkal jen několikrát, a to při jeho léčebně-rehabilitačním pobytu v Lázních Karlova Studánka.
    Vždy na mne působil dojmem velice solidního člověka „staré hodnotové školy“.
    Pomohl nám tehdy kouskem svého angažmá zachránit lázně před přeměnou na turistický velkoareál.
    Snad je současný establishment nakonec nepředá „Řádu Německých rytířů“…
    To k čemu se odhodlala Saša Uhlová si zaslouží velký respekt, v dnešní společnosti je to velký kus odvahy a praktické snahy, aktivity PRO ZMĚNU K LEPŠÍMU. Bude důležité zda se najdou „nápodoby“, a pokusí se podporou občanů skutečných systém pozměnit (to špatné v něm) k lepšímu. „Osamělý voják v poli“ může být hrdina a pokusit se o změnu, ukazuje však většinou jen cestu, a je příkladem, že „se ještě najdou“…
    Jako velmi těžce zaměstnatelný člověk z „okraje“ vím moc dobře o čem píši…

  • Irena • 19. září 2017

    Martin (už bez taky m) napsal
    „Osamělý voják v poli“ může být hrdina a pokusit se o změnu, ukazuje však většinou jen cestu, a je příkladem, že „se ještě najdou“…

    Když jim dáte půl mega a zadání, tak je moc dlouho hledat nebudete muset. Obzvláště, když se budou přitom moci „spravedlivě pohoršovat“ nad bídou tohoto světa a získávat potřebné bodíky u plebsu. No neberte to.

  • peter. • 19. září 2017

    Irena napsal
    Když jim dáte půl mega a zadání, tak je moc dlouho hledat nebudete muset. Obzvláště, když se budou přitom moci „spravedlivě pohoršovat“ nad bídou tohoto světa a získávat potřebné bodíky u plebsu. No neberte to.

    O P.Uhlovi ja žiadne ilúzie nemám.Bol to on kto rozpútal hystériu okolo údajnej smrti „študenta Šmída“,výrazne sa angažoval v tom prevrate r.1989,celý život sa sám prezentoval ako „marxista“(len pri tom zabúdal na predponu „neo“) a kvitoval by som,keby sa aj s p.Šabatovou rozhodol prežiť aspoň rok na Luniku IX v Košiciach alebo v niektorej zo známych spišských alebo šarišských osád.Možno by svoje názory na riešenie rómskej otázky korigoval.Napriek tomu (bez ohľadu na motív ktorý ju k tomu viedol)počin S.U.schvaľujem,lebo upozornila na niekedy doslova otrokárske praktiky zavedené v montovniach patriacich zahraničným „investorom“ a domácim vydriduchom.Mal to urobiť niekto z ČSSD alebo KSČM.Neurobil to nikto okrem nej a bez tohoto jej počinu by mohli voliči pri volebných urnách na tento aspekt dnešného života časti spoločnosti pozabudnúť.

  • peter. • 19. září 2017

    http://www.rukojmi.cz/clanky/4567-zprava-o-stavu-demokracie-v-cechach-aneb-deset-velkych-hrichu-ceskeho-parlamentu
    Nevadí mi bod č.6,lebo si myslím,že vznik ministraničiek a ich pôsobenie na politickej scéne nieje prínosom a spôsobuje v politike štátu len chaos a neproduktívne trenice.Keď už musíme mať túto kvázi demokraciu,tak by bolo vhodné keby o možnosť vládnuť zápasili len dve,max.tri politické strany.
    Nevadí mi ani bod 8,dôvody sú zrejmé.
    No pridal by som bod,ktorý sa týka podporovania nelegitímnej ukrajinskej vlády,ktorá vznikla z krvavého prevratu.Lebo ten prevrat sa uskutočnil na popud USA,mal poslúžiť likvidácii RF a vláda ktorá z neho vzišla je otvorene nacistická.V cudzom záujme prelieva hektolitre krvi vlastných občanov.S takou vládou sa bratríčkovať je zločin.

  • Bety • 19. září 2017

    peter. napsal
    O P.Uhlovi ja žiadne ilúzie nemám.Bol to on kto rozpútal hystériu okolo údajnej smrti „študenta Šmída“,výrazne sa angažoval v tom prevrate r.1989,celý život sa sám prezentoval ako „marxista“(len pri tom zabúdal na predponu „neo“) a kvitoval by som,keby sa aj s p.Šabatovou rozhodol prežiť aspoň rok na Luniku IX v Košiciach alebo v niektorej zo známych spišských alebo šarišských osád.Možno by svoje názory na riešenie rómskej otázky korigoval.Napriek tomu (bez ohľadu na motív ktorý ju k tomu viedol)počin S.U.schvaľujem,lebo upozornila na niekedy doslova otrokárske praktiky zavedené v montovniach patriacich zahraničným „investorom“ a domácim vydriduchom.Mal to urobiť niekto z ČSSD alebo KSČM.Neurobil to nikto okrem nej a bez tohoto jej počinu by mohli voliči pri volebných urnách na tento aspekt dnešného života časti spoločnosti pozabudnúť.

    Peter, jelikož Sašu mimo jiné sponzoruje ČT, neumím si představit, že by táž ČT svolila k odvysílání podobné reportáže, kterou by natočil někdo z KSČM – buďte realista.
    Možná jsem k ní více kritická proto, že jsem si práci přes agenturu vyzkoušela na vlastní kůži a nemohla jsem z ní po měsíci odejít, nemohla jsem platit nikoho, kdo by se mi zatím staral o rodinu a z té almužny jsem prostě musela vyžít děj se co děj. Natož aby mi někdo přidal sto tisíc na měsíc, aby se mi nesnížila životní úroveň. Tahle mizerná situace mnoha lidí trvá už léta, a já nějak nejsem schopná slzet dojetím nad tím, jak je najednou někdo, kdo si zatím žil jako v bavlnce a bude tak žít i nadále překvapen tím, že všechno není nějak do růžova.
    Ale – pokud to některým lidem pootevře oči, dobře.

  • fajt • 19. září 2017

    hra na civilizaci už dávno skončila, korporátní fašismus už nemá chuť maskovat své vlastní jatka, Machiavellimu by měli stavět pomníky, osobně zajdu do Santa Croce a tam mu složím obětní hold jaký se patří největším borcům feudalismu, kteří téhle bestii viděli přeš chřtán až do kaďáku. ..)

  • peter. • 19. září 2017

    Bety napsal
    jelikož Sašu mimo jiné sponzoruje ČT, neumím si představit, že by táž ČT svolila k odvysílání podobné reportáže, kterou by natočil někdo z KSČM – buďte realista.

    Upozorniť na otrokárske praktiky možno viacerými spôsobmi,aj bez sponzoringu čt.Tie praktiky sú známe už dlhú dobu,len sa o nich mlčalo.A KSČM už z titulu svojho názvu o nich mala hovoriť.V parlamente,v tv diskusiách ak sa do nich nejaký komunista dostal,na ulici, na internetových portáloch,vo svojom tlačovom orgáne…všade,kde sa dalo.Potom by aj dokument S.U.nemal tú údernosť.Len mi nie je jasné,ktorá politická strana má mať vo voľbách z toho Uhlovej dokumentu profit.

  • Dana • 19. září 2017

    No, uvidime, budu davat pozor, zda odhalenim otrokarskych praktik se pomery a mzdy pracovniku zlepsi.
    Ja to beru filosoficky. Zapadni marxiste vnimaji uceni Marxe humanisticky a vychova lidstva k lepsim zitrkum bude zrejme trvat nekolik desetileti. Musi napred spasit svet, ze. Mne tedy neskodi, ba naopak. V zivote mi prinesla jejich naivita vyhody. …V roce 1968 zkrze snahu o „socialismus s lidskou tvari“ . Po naslednem obsazeni CSSR se totiz na chvili otevrely hranice, coz mi umoznilo zdrhnout.
    V druhem pripade se tito utopiste, v jadru levicovi disidenti , vyznavajici „lepsi“ komunismus dle Trockeho, treba (pan Uhl a Sabatova), zasadili v Cesku konecnou ranu Sovetskemu bloku , v roce 1989. Cimz me, uz jako presvedcenou kapitalistku potesili.

    Mne se moc libi tato polemika mezi Sasou a Culdou:

    https://www.youtube.com/watch?v=wp9XnC5jiIE

  • Bety • 20. září 2017

    fajt napsal
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Bojovnik-za-pravdu-Milos-Zeman-rozbouril-New-York-Obri-sal-vestoje-buracel-pri-kazdem-jeho-slove-Byli-jsme-u-toho-a-vse-zaznamenali-504661 – no fuj, Miloši. ..)

    Není to poprvé, co Zeman vyslovil absolutní podporu Izraeli. Ačkoliv je jinak rozumný, v tomto bodě trpí vysloveně černobílým viděním.

  • Gatta • 20. září 2017

    Re Bety – Tento Zemanův postoj je konzistetní už od jeho volební kampaně. Když se tehdy volil prezident, tak jsem tady několikrát polemizoval se Siem „kdo za Zemanem stojí“, a že to není žádný z lesa vystoupivší sólista z Vysočiny. A že se to časem stejně ukáže … podíl Lukoilu vyčmuchali celkem hned, ale hlavního sponzora zatím se nikdo veřejně pojmenovat neodvážil.

  • Bety • 20. září 2017

    Re Gatta – Zeman mou bezvýhradnou podporu nikdy neměl a nepochybuji, že to bylo stejné u spousty lidí, kteří ho volili. Byl prostě mezi těmi kandidáty jediný přijatelný a jak sleduji nynější kandidáty, tak to také i nadále zůstane.
    Zajímá mne, co řekne k muslimskému terorismu. Jistě se vyhne skutečnosti, že ISIL měla mimo jiných i izraelské instruktory.
    Spíš mě nyní zajímá, zda bude stejně ohnivě bránit naše a evropské hranice a zda
    se v tom případě dočká stejného bouřlivého souhlasu.

  • Gatta • 20. září 2017

    Re Bety – vidíme to stejně.
    Jen bych ještě připomenul, že před těmi několika roky se vážně spekulovalo o možné tajné smlouvě o možnosti přesídlení nemalého počtu (cca milionu) Izraelců do ČR.

  • Alena • 20. září 2017

    popsat stav chudých pracujících je dobrý počin, ale situace se nedá změnit administrativním opatřením- zvyšováním minimální mzdy a důchodů. Okamžitě adekvátně vzroste cena potravin v supermarketech.
    Cestou je tolik citované utahování opasků,které nespočívá v tom, aby lidé cíleně živořili, ale v tom, postupně se vymaňovat z postavení kolonie ve prospěch národa, ne pouze vybraných oligarchů. A na to český národ dosud nemá

  • fajt • 20. září 2017

    Bety napsal
    Není to poprvé, co Zeman vyslovil absolutní podporu Izraeli. Ačkoliv je jinak rozumný, v tomto bodě trpí vysloveně černobílým viděním.

    neskutečně servilní – no ale já od minulého století žádné politiky nevolím a nepreferuji ( naprosto zbytečná kasta ne-lidí) , tak ať si vyvádí co chce, mojí důvěru, podporu a případné činy nemá. ..)

  • fajt • 20. září 2017

    Alena napsal

    popsat stav chudých pracujících je dobrý počin, ale situace se nedá změnit administrativním opatřením- zvyšováním minimální mzdy a důchodů. Okamžitě adekvátně vzroste cena potravin v supermarketech.
    Cestou je tolik citované utahování opasků,které nespočívá v tom, aby lidé cíleně živořili, ale v tom, postupně se vymaňovat z postavení kolonie ve prospěch národa, ne pouze vybraných oligarchů. A na to český národ dosud nemá

    https://www.novinky.cz/ekonomika/449670-zahranicni-dluh-ceska-stoupl-na-rekordnich-4-5-bilionu-spekulanti-nakupovali-koruny.html – česko je a bude kolonii do svého zániku, který velké banksterské instituce predikují ke konci tohoto století – velký zlom nastane po roce 2040, kdy se prudce sníží počet nativních ovčanů a zdejší kotlina se buď expresně zaveze novým masem ( nebo začnou zavážku aplikovat v těchto časech) a nebo se zdejší země promění na zónu klidu, aby planeta mohla být konečně správně zelená ( tady se skutečně naplní vize Klause, že švejk do česka prostě nepatří). ..)

  • Admirál • 20. září 2017

    Gatta – „podíl Lukoilu vyčmuchali celkem hned, ale hlavního sponzora zatím se nikdo veřejně pojmenovat neodvážil.“

    A řekl bych, že se ani neodváží. Kometáře o průběhu udělování ceny se mi zdály neutální a to i v ČT. Je správné se ptát, co čím za to Zeman platí. Milion pejzatých… Nevím jak by jsme se porovnali. Oni mají tak trochu kukaččí sklony. A ti s těmi klobouky, ty si nezadají s radikály z jiných náboženství.

  • fajt • 20. září 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=-esCxphuZE0 – šáša krusty v akci – nebezpečnej šašek, který slouží ober psychoušům. ..)

  • fajt • 20. září 2017

    fajt napsal

    https://www.youtube.com/watch?v=-esCxphuZE0 – šáša krusty v akci – nebezpečnej šašek, který slouží ober psychoušům. ..)

    a závěrečnej švenk na vrcholného jewrejce jak mu frenetický tleská je výmluvnější než dalších milion pravdoláskovejch oplzlejch komentářů v korporátkách – proč nedošel Vova, asi ruští bohatýři dali volný pole působnosti pruhovanému kašparovi, který v projevu za pultíkem vypadal jako klon Benita Mussoliniho – fakt hezký svět, takový dámským přirozením ke zkychané zdi. ..)

  • Bety • 20. září 2017

    Neřekla bych Aleno, že na to národ nemá. Spíš je mu v tom cíleně bráněno dosazenými, „správně poučenými“ správci, kteří udělají vše, co prospěje jejich zisku a pocitu moci. Národ je jim naprosto ukradený, naopak se oni i jejich loutky snaží ideu národa potopit všemi možnými i nemožnými prostředky – měněním historie ,kecy o minimalizaci úlohy státu, pomlouváním a snižováním národní sebeúcty… Kdyby jen trochu chtěli,mohli po otevření hranic a zrušení západních hospodářských sankcí ještě rozvinout to, co tu bylo. Místo toho vše rozprodali, nebo přímo zničili.
    V současné době by jim utahování našich opasků jen navýšilo jejich zisky.
    Řekla bych že šanci budeme mít jen tehdy, kdy se současná EU, která nás mocensky drží v postavení kolonie začne rozpadat. Pak už opravdu bude záležet jen na nás, jestli toho využijeme a postavíme se na vlastní nohy. Ovšem bez spolupráce s okolními státy to půjde špatně.

  • Alena • 20. září 2017

    Bety napsal

    Neřekla bych Aleno, že na to národ nemá. Spíš je mu v tom cíleně bráněno dosazenými, „správně poučenými“ správci, kteří udělají vše, co prospěje jejich zisku a pocitu moci. Národ je jim naprosto ukradený, naopak se oni i jejich loutky snaží ideu národa potopit všemi možnými i nemožnými prostředky – měněním historie ,kecy o minimalizaci úlohy státu, pomlouváním a snižováním národní sebeúcty… Kdyby jen trochu chtěli,mohli po otevření hranic a zrušení západních hospodářských sankcí ještě rozvinout to, co tu bylo. Místo toho vše rozprodali, nebo přímo zničili.
    V současné době by jim utahování našich opasků jen navýšilo jejich zisky.
    Řekla bych že šanci budeme mít jen tehdy, kdy se současná EU, která nás mocensky drží v postavení kolonie začne rozpadat. Pak už opravdu bude záležet jen na nás, jestli toho využijeme a postavíme se na vlastní nohy. Ovšem bez spolupráce s okolními státy to půjde špatně.

    politika a byznys se prolíná, ne v propěch národa
    http://www.svobodny-vysilac.cz/2017-09-18-sociolog-phdr-petr-hampl-jsou-cesti-podnikatele-a-developeri-uzce-napojeni-na-business-s-bohatou-arabskou-klientelou-tvrda-fakta-a-sociologicke-uvahy-zda-je-jeste-mozne-tomuto-trendu/

  • fajt • 20. září 2017

    tatar napsal
    Sklizeň se blíží

    znova zopakuji, co pravil jeden rozumný a životem vláčený idealista, nám slušným a zásadovým už nezbývá nic jiného než se dát na drogy – prostě hlavně nezachraňovat lidský svět, opičák je tady na planetě krutým omylem … a sklizeň to bude určitě pořádná, možná větší než má CIA :-)

  • peter. • 20. září 2017

    Tak to náš Kiska je lepší.V Izraeli vyjavil svoju túžbu stať sa židom.
    https://plus7dni.pluska.sk/Domov/Kiska-poriadne-prekvapil-Chcel-sa-stat-Zidom
    Erdoganovi zase prezradil,že Turecko je ostrovom stability.
    Ohromil aj výrokom,že ľudské práva nesmú byť nadradené obchodným záujmom
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=RVVPiCgmibM
    Teraz je v N.Y., na VZ OSN predniesol prejav(akoby mu ho sám Soroš napísal) ktorým zosmiešnil Slovensko a keď sa vráti,tak na neho čaká kauza daňových podvodov,ktorých sa dopustil vo svojej predvolebnej kampani.

  • Gatta • 20. září 2017

    Re Admirál – pokud, říkám pokud, by se měl milion izraelců stěhovat do Evropy – Víte o nějaké pro ně příhodnější zemi, kde by se brzy mohli cítit jako doma …?

    Re Bety – „Neřekla bych Aleno, že na to národ nemá. …“
    Národ nemá správné elity – pokud vůvec nějaké skutečné elity má, tak jsou prakticy úplně paralyzované. Lid může pro novou elitu vybojovat revoluci, ale lid bez elit je jen stádo. A je jedno jestli levicových kolektivistů, nebo pravicóvých individualistů – stejně zůstanou jen jako neorganizovaný ovladatelný dav.

    Nakonec, i církev mluví o pastýřích a těch kteří je následují … A ta se v tom vyzná.

  • Admirál • 20. září 2017

    Ještě jsem přemýšlel, zda a jaká oběť či statečnost ze strany Úlové to byla se na půl roku nechat zaměstnávat na těch nejvypečenějších postech. A došel jsem k závěru, že to oběť či statečnost byla. Děvče zřejmě žije v dobrých poměrech, pracuje na tvůrčím způsobem. Nevím, jak dalece věděla, do čeho jde, ale musela to být docela rána být v tom půl roku, přirovnal bych to pobytu v kriminále. A to si nemusela prožít to „po práci“ těch, co to tam nemají jen na zkoušku.

    Takový zážitek člověka docela změní.

    Osobně se svou znalostí poměrů bych to asi za žádné peníze absolvovat nechtěl.

  • cnemo • 20. září 2017

    Takže jak je to doopravdy.

    Po letech, kdy se ti samí páprdové v politice rozplývali nad „komparativní výhodou“ nízkých mezd, kdy kupní sílu občanů uměle oslabili intervencí proti koruně o cca 10%, dospěla situace do stavu, kdy je poptávka po laciné práci českých komparativně výhodných zaměstnanců taková, že jsou nedostatkovým zbožím. Firmy tedy logicky začaly zvedat mzdy. A ejhle, blíží se volby, a chytne se toho jedna strana v politicky odložené insolvenci, co jí preference spadly asi na 1/3.

    Najednou všichni bojují za vyšší mzdy, státním zaměstnancům přidávají 15% (z peněz, které evidentně nebudou muset obstarat), odbory „bojují“ (kde kruci byly, když Kalousek při minulé krizi ekonomiku totálně zařízl) a kolaborant Sobotka si brouká s gerentofilem Macronem, že je třeba české řidiče pokutovat za nízkou mzdu.

    Drzost politiků je neuvěřitelné. Bohužel voliči většinou nepřemýšlení, co ti pánové říkají.

  • Irena • 21. září 2017

    Admirál napsal

    Ještě jsem přemýšlel, zda a jaká oběť či statečnost ze strany Úlové to byla se na půl roku nechat zaměstnávat na těch nejvypečenějších postech. A došel jsem k závěru, že to oběť či statečnost byla. Děvče zřejmě žije v dobrých poměrech, pracuje na tvůrčím způsobem. Nevím, jak dalece věděla, do čeho jde, ale musela to být docela rána být v tom půl roku, přirovnal bych to pobytu v kriminále. A to si nemusela prožít to „po práci“ těch, co to tam nemají jen na zkoušku.

    Takový zážitek člověka docela změní.

    Osobně se svou znalostí poměrů bych to asi za žádné peníze absolvovat nechtěl.

    No to byste mě rozplakal. Srdce mi pro Sášu krvácí. A co zatraceně ti lidé, pro které je to denní realita? Ti to od ní sdělovat nepotřebují a těm, pro které to denní realita není, je to ukradené. Jen si poblahopřejí, že jsou (otroky) na vyšší úrovni, s většími výhodami a budou si blahopřát. To je přece jeden z nástrojů, jak lidi v postavení otroků udržet.

  • Gatta • 21. září 2017

    Irena napsal
    No to byste mě rozplakal. Srdce mi pro Sášu krvácí. A co zatraceně ti lidé, pro které je to denní realita? Ti to od ní sdělovat nepotřebují a těm, pro které to denní realita není, je to ukradené. Jen si poblahopřejí, že jsou (otroky) na vyšší úrovni, s většími výhodami a budou si blahopřát. To je přece jeden z nástrojů, jak lidi v postavení otroků udržet.

    Definice „hrdinství“ zní: – „Ochota aktivně vystoupit ze své zóny komfortu a něco udělat.“

    Lidé v bídné situaci, kteří nemají, nebo nevidí jinou volbu – nemají na vybranou.
    Paní Uhlová to dělat nemusela. Čest jejímu počinu.

  • Irena • 21. září 2017

    Re Gatta: Znovu opakuji, že to paní Uhlová udělala za půl miliónovou odměnu s tím, že to stoprocentně povede ke zvýšení její popularity u nemyslící části spoluobčanů, což se jí očividně zdařilo. Uvidíme, jak na tom teď dál bude stavět. Je z ní teď takový s lidem soucítící kádr. Šlo o marketingový tah, nic víc a nic míň.

  • Gatta • 21. září 2017

    Re – nepřu se – uvidíme. Jednak co ty zážitky udělaly s ní, a pak jak to vše zúročí. Každopádně otevřela téma i pro lidi, treří o těchto věcech nikdy nepřemýšleli, nebo nechtěli slyšet.

    Mimo jiné – je zajímavé, že v ČT najednou vznikli tihle „Hrdinové“ a ten antibabiš „Selský rozum“. Na náhody tohoto druhu nevěřím …

  • Admirál • 21. září 2017

    Nikoho jsem rozplakat nechtěl, asi bych to ani neuměl. Jen jsem se empaticky vcítil.

    Samozřejmě, pokud je to projekt ČT, na konci musíme očekávat nějakou propagandistickou špinavost. To však nemusí byt nutně spojeno s Úlovou.

  • PPK • 21. září 2017

    Irena napsal
    No to byste mě rozplakal. Srdce mi pro Sášu krvácí. A co zatraceně ti lidé, pro které je to denní realita? Ti to od ní sdělovat nepotřebují a těm, pro které to denní realita není, je to ukradené. Jen si poblahopřejí, že jsou (otroky) na vyšší úrovni, s většími výhodami a budou si blahopřát. To je přece jeden z nástrojů, jak lidi v postavení otroků udržet.

    Sakra, co bylo obsahem sdělení Uhlové? Nic víc, než PRAVDIVÁ INFORMACE o systému kapitalistického vykořisťování! Ireno, Vaše představa, že Uhlová MUSÍ BÝT určitě a jenom falešná novinářská „hrdinka“, která si chtěla svou reportáží vytvořit osobní popularitu, to mi zatraceně silně páchne akademickou závistí a nepochopením smyslu celého toho příběhu z prostředí drůbežáren, třídíren odpadů, prádelen a dalších podobných pracovišť. Takže si to řekněme logicky a polopatě, abyste to už konečně pochopila: Postavení otroků v soudobé kapitalistické výrobě systémově odhalí jedině MEDIÁLNĚ ZVEŘEJNĚNÁ PRAVDA o pracovních podmínkách na takových místech, včetně popisu mezilidských vztahů, frustrujících psychiku člověka. Vztahů, právě tím prostředím vynucených. Podmínek a vztahů, které tam jsou a jsou zaviněny jen lidmi, kteří takový Systém VYTVOŘILI. Uhlová podala svědectví a objektivní popis této reality, nic víc. A velice se mýlíte, pokud si představujete, že to bylo svědectví pro lidi, kteří v tom pracují. Právě naopak – a soudě podle Vaší reakce – to bylo sdělení možná pro ty Vám podobné, kteří o vysoké politice jen akademicky píšou a do té špíny (jako Uhlová) možná nikdy ani nestrčili nos. … Ostatně, v životě jsem odpracoval 48 roků v různých profesích a i špinavou práci v montérkách a spaní na barákové ubytovně v denní realitě jsem zkusil. Z vlastní zkušenosti proto dobře vím, o čem to celé je. Ireno, že Vám není za ten nedostatek logiky hanba! Nepitvejte osobnost Uhlové, ale ŘEŠENÍ systémových příčin(!) pravdy o tom jejím svědectví! Vynechte neexistující psycho-konstrukce a hledejte cestu k vytvoření sociální spravedlnosti v práci nás lidí!

  • Irena • 21. září 2017

    PPK oj oj oj oj, to to zabolelo. Možná vás bude zajímat, že i v současné době pracuji fyzicky ve výrobě, jenom to mám kombinované i s úředničinou, protože je to malá firma. Nepotřebuji, abyste mě vy poučoval o tom, co je to práce. Až se Sášenka stane opravdovou novinářkou, která bude lidem sdělovat pravdu i bez statisícových odměn, tak si můžeme znovu promluvit. Kdo nemá v hlavě slámu podobná svědectví od Sášenky nepotřebuje, protože jich má dost ve svém okolí, není-li slepý. A jestliže toto téma pozdvihne někdo z „nedotknutelných a vždy za vodou“ tak tím obvykle něco sleduje. Jste-li natolik naivní, že to nedokážete nahlédnout, je to váš problém, ne můj. O téhle věci se bude chvíli mluvit, a potom to zapadne do hlubokých vod žumpy tohohle systému, jenom Sášenka zůstane se svatozáří, že měla přece snahu proti tomu bojovat. Proto bude zajímavé sledovat, jakou v budoucnu obsadí funkcičku. A nesednu si na prdel jenom proto, že se někdo obtěžoval na chvíli se snížit na úroveň „toho póvlu“. Možná to považujete za první vlaštovku svědčící o tom, že by mohlo dojít ke změně tohohle systému, snad dokonce zevnitř, já si to nemyslím, to je vše.

  • PPK • 21. září 2017

    Irena napsal
    A jestliže toto téma pozdvihne někdo z „nedotknutelných a vždy za vodou“ tak tím obvykle něco sleduje.

    Ale božíčku, to přece myslícího člověka také napadne. Otázkou je jen, jestli právě tahle myšlenka pro toho „myslitele“ – vlivem jeho životní filozofie – je tou myšlenkou primární, anebo až také možnou eventualitou sekundární. Politicko mediální strategie je setba a úroda, jak právě nedávno řekl pan Tlustý politik. Nejsou to hurá akce ze dne na den a proto pochopitelně ani nelze vyloučit (a to pan Tlustý politik už neřekl), že úkol pro Uhlovou byl – dejme tomu – od určitých „kruhů“ motivován mediálním útokem např. na Babišovy fabriky jen proto, aby ho lidi nevolili, že? Jenže … každá akce (nejen politická) má primární cíle a zároveň i vedlejší neovlivnitelné účinky zaviněné okolnostmi, které jsou integrální součástí každého sociálního systému. Ergo: Pro mne osobně je názorově podstatná ta pravda, která byla nahlas Uhlovou mediálně řečena, A STALA SE PROTO POLITICKOU AGENDOU a právě z toho důvodu bude ještě od této chvíle i mnohokrát mediálně zopakovaná. Zopakovaná právě pro ty, o nichž píšete, že mají v hlavě slámu. Chcete snad nějaký důkaz, že velice mnozí – a nejen ti věkově nejmladší – mají v hlavách i slámě už vůbec nepodobné substance? Přečtěte si prosím, jak je gró společnosti duševně strukturováno – viz např. pár diskusí pod některými výživnějšími články na webech.

    https://ekonomika.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A170918_210859_ekonomika_dtt

    Nejen že se pobavíte, ale zjistíte, jak dalece to svědčí o mnohém, co tu diskutujeme. Nemluvě už o záměrně vychovaných budoucích „vůdcích lidu“ typu znojemského nezletilce ála Harryho Pottera, pionýra kapitalismu Martina Kubeše. Ostatně, takoví existovali už v padesátých letech 20. století mezi mými vrstevníky a někteří psali i prorežimní kohoutovské básničky. Jen politické znaménko jejich aktivismu bylo tehdy opačné.

  • Martin (už bez taky m) • 21. září 2017

    Ireno, třeba Vám řekne něco i to, že i P. Uhl není zrovna příznivec Benderovců na Ukradině, alespoň co jsem našel na netu.
    PPK má pravdu, že vedle „svatozáře hrdinky“ to má i jiný příslušný efekt.
    Nenamlouvejme si že „Sluníčkáři“ „svítí všichni stejně“, atp.
    Součástí šikovnosti každého kdo si přeje změnu je fakt, že musí umět využít všechny „zóny spektra“ konkrétních činů i akcí. Víte, mne třeba neskonale naštval Zeman se svým tvrzením, že hledal na „zvýšení platů sester a sociálních pracovnic“ a tak by přijal i znovuzavedení poplatku za hospitalizaci v nemocnici ve výši dejme tomu 100,- Kč. Vzápětí také doplnil, že když je u nás údajně průměrný plat ve výši cca 29.000,- že „stovka nikoho nezabije“… Pan prezident jaxi zapomněl, že jsou tady celé vrstvy lidí dlouhodobě nejen že nezaměstnaných, ale dokonce i systémově bezmála či zcela NEZAMĚSTNATELNÝCH řekněme alespoň „klasickým systémovým způsobem“ (tj. „zařazením se“ „do systému“). Jsou i tací co prostě nemohou. Žijíc mimo systém, a majíc maminku celoživotně coby sestru ve zdravotnictví vím, že zde Zeman žije ve své věži a hledal bych ty peníze rozhodně jinde. To už i ten pro mnohé zkorumpovaný Rath hledal peníze u „jako sníh bílých pojišťoven“.
    Na rozdíl od ČSSD která nám na blboardech slibuje že „nezavede poplatky ve zdravotnictví“ (myslí nepochybně bývalé „Julínkovné“)- pozn: tedy ČSSD neslibuje ZLEPŠENÍ – ale slibuje NEZHORŠENÍ, tak to ta S. Uhlová rýpla do věcí pro mnohé SYSTÉMOVĚ NEPŘÍJEMNĚ ve snaze věci ZLEPŠIT.
    V situaci kdy skoro každý politik (prezidenta nevyjímaje) poklonkuje kapíku slovy ve stylu „že si nežijeme špatně“, S. Uhlová poukázala na skupiny kde to JAXI NEPLATÍ… A to že je takových poněkud méně neznamená že nejsme lidi. Osobně jsem např.příjem na úrovní alespoň minimální mzdy neviděl 6 let…

  • Martin (už bez taky m) • 21. září 2017

    Jako příklad „kladného přístupu“ Milošem Zemanem třeba často zmiňované „Sněmovny“ (dnes bych řekl žvanírny) je např. schálení změny zákona tuším o zaměstnanosti, kdy např. pokud Vás nyní zaměstnají na DOP, musíte se vždy vypsat z evidence ÚP. To znamená sám si platit na zdravotní pojištění či léky… Stačí pár balení dražších léků či substitucí které prostě musíte používat či užívat denně několikrát, no a znamená to, že „Na Dohodu“ Vás už nikdo nezaměstná… On Vám na ty léky potenciální zaměstnavatel nedá, a sami si na ně prostě nevyděláte… A jsou oblasti, obory kde to bylo často jediná možnost pro zaměstnávající organizaci.
    V praxi to znamená další zhoršení situace a nemožnost určitého východiska pro mnohé potřebné lidi.
    Tedy jestli nás ještě posranci mají vůbec za lidi…
    Příklad uvádím, proto, že taky ač se Zemanem v mnohém nesouhlasím pro jeho „tlusté sklo“…, pak to neznamená že jaxi ze „zásadového nesouhlasu“ jej nebudu volit třeba proti Horáčkovi či Kuberovi, který furt volá po tom „menším státu“… až snad „bude nejmenším na celém světě“… a strany za jejichž vlád nejvíce narostla byrokracie nyní volají „po jejím snížení“ a ohání se „poctivostí programu“ (např. modré straky)…

  • Alena • 21. září 2017

    to téma tady není náhodou. Ono souvisí s nepodmíněným příjmem, experimentálně aplikovaným nyní ve Finsku.

  • Bety • 21. září 2017

    Víte, co mě na téhle diskuzi udivuje? Vaše víra, že to něco změní. Co takové ty pořady typu Černé ovce? Změnily něco? Lidé třeba přišli o byty, sprostě je okradl nějaký multimilionář a co? Jede se dál, lidé si řeknou přece jen to někomu vadí a na tom to zůstane. Dále – vaše okouzlení nad tím, že se „tvůrčí“investigavec obětoval a vyzkoušel si fyzickou práci. Když jsem před časem tady zmínila mizerné pracovní podmínky které jsem si také … a mnohem delší dobu… vyzkoušela, a zmínila se o tom , a také jsem napsala, že po té zkušenosti jsem přesvědčena, že se fyzická práce podceňuje a je velmi špatně ohodnocena, tak jste mne víceméně poslali „někam“. Ovšem já jsem jen nějaká Bety, že, nedosahující vaší intelektuální úrovně . To taková Saša je jiné kafe. Ta je přece „tvůrčí“.
    1. granty se nerozdávají jen tak.
    2. co zač je ČT, o tom jste toho tady napsali kilometry.
    3. brzy budou volby a je třeba projevit svou lidovost.
    Jak už jsem napsala – jestli ten pořad někomu pootevře oči, dobře. Ale politici to nebudou.

  • Martin (už bez taky m) • 21. září 2017

    Paní Bety, já se nad nikoho proboha nechci povyšovat, k P.U. jsem zde napsal co jsem zažil a k S.U. jen co si myslím.
    Jen osobní názor bez jakékoliv „myšlenky bokem“…
    Ale fakt mám čím dál větší pocit, že zde už jen tu onoho, tu druhého tu třetího obtěžuji.
    Dobrá, omlouvám se za nedorozumění,
    ale dál už nemusím.
    „Na okraji“ systému je toho i tak dost…

  • Gatta • 21. září 2017

    Re Bety – to je jako s protestsongama, vtipama či jinou satyrou či osvětou …
    Pomůže to lidem třeba poznat a pochopit, dokonce to může vyvolat i myšlenku na změnu a nějaký pocit potřeby činu … ale… bez důvěryhodných elit – důvěryhodných morálně a důvěryhodností ve schopnost slibované cíle opravdu splnit, zůstane nakonec vše jen jako remcání u piva.

    Na druhou srtanu se podívejte, jaký neekaný úspěch mají lidé a strany, kterým se podaří vzbudit (zpravidla falešně) tento pocit, že konečně přichází uskutečnitená šance na zlepšení poměrů – „rozpočtově odpovědný Kalousek“, „noblesní Kníže“, „protikorupční VV“, „schopný podnikatel Babiš“ …

  • Amenre • 21. září 2017

    Tak mě se taky moc nelíbí, že Saša hnedka běží dělat rozhovor do jedné ze žump české žurnalistiky – do Reflexu. Možná chtěla udělat záslužnou věc a poukázat na problémy. Ale díky její rodinné anamnéze a dost podezřelému načasování před volbama jí moc nevěřím.

  • peter. • 21. září 2017

    re Bety:
    Píšete:granty,ČT a voľby. A ja v mojom úvodnom príspevku som odkázal na dva články od ODS,v ktorých sa voličov snažia presvedčiť,že v minulom režime bolo všetko drahšie ako dnes a že dnes sa ľuďom žije omnoho lepšie ako v socializme.Upozornil som na búrlivý nesúhlas diskutérov po týmito článkami.
    Do toho prišla tá Uhlová so svojim dokumentom.A ja hovorím,že keby to napísal hoci aj ten najväčší smrad,tak to bol možno nechcený no užitočný počin.Lebo neutralizoval vyhlásenia o blahobytnej ČR a chudobnom socialistickom Československu.Je treba vedieť,že dnešní 35 a menej roční ľudia vedia veľký prd o tom ako sa v tom socializme žilo a preto sú vnímavejší na propagandu týkajúcu sa očierňovania minulého režimu.
    A teraz ak píšete o tom,že sa jedná o grantom dotovanú predvolebnú agitku,tak si položme otázku.Komu a ako ten Uhlovej dokument mal pomôcť,resp.poslúžiť?Babišovi?Bělobrádkovi?Kalouskovi?Ja si myslím,že ak niekomu poslúži,tak len komunistom(aj keď tí v tomto ohľade nepreložili ani krížom slamy).Ja som napísal,že k celej Uhlovej fajte mám silne odmietavý postoj ako napokon ku všetkým tzv.disidentom.Ale zverejnenie Uhlovej dokumentu a jeho spropagovanie je dobrý počin.Preto ho už kritizujú ľudia ako Daniel Kroupa alebo Saša Vondra.

  • fajt • 21. září 2017

    https://www.novinky.cz/domaci/449854-na-jakese-strougala-a-spol-miri-trestni-oznameni-kvuli-zabijeni-u-hranic.html – novodobí disidenti, kuwa, to to demokraturníci dopracovali, fakt jim přeju skutečnou revoluci, kde se k nim budou chovat jako oni k národu, a to bez milosti, slitování a s právem silnějšího. ..)

  • peter. • 21. září 2017

    fajt napsal
    fakt jim přeju skutečnou revoluci, kde se k nim budou chovat jako oni k národu, a to bez milosti, slitování a s právem silnějšího. ..)

    Aj ja!

  • Bety • 21. září 2017

    Martine, proč to berete osobně? Já měla spíš na mysli zdejší většinové naladění.
    A opakuji naposled – pokud ten pořad někomu pootevře oči, dobře. Že nejásám mi snad prominete.

  • dixi • 22. září 2017

    Martin (už bez taky m) napsal

    Paní Bety, já se nad nikoho proboha nechci povyšovat, k P.U. jsem zde napsal co jsem zažil a k S.U. jen co si myslím.
    Jen osobní názor bez jakékoliv „myšlenky bokem“…
    Ale fakt mám čím dál větší pocit, že zde už jen tu onoho, tu druhého tu třetího obtěžuji.
    Dobrá, omlouvám se za nedorozumění,
    ale dál už nemusím.
    „Na okraji“ systému je toho i tak dost…

    Pane Martine, vaše příspěvky jistě nejen já oceňuji, nepřestávejte.

  • peter. • 22. září 2017

    Máme na Slovensku parlamentnú stranu s názvom „Sme rodina“.Založil ju milionár Boris Kollár.Tej strane sa hovorí,že je „výťahová“,lebo všetci jej členovia sa zmestia do jedného výťahu.Boris Kollár jej zabezpečil účasť v NR SR pomocou sociálnych sietí.
    Alebo taký Pjakin.Sedí si v kancelárii kdesi v Barnaule a každý týždeň natočí a do sveta vypustí video.Dnes už je tak populárny,že keby založil pol.stranu,tak by sa pravdepodobne dostal do Štátnej Dumy.
    Dokonca aj bonzák Čulík natáča videá,v ktorých propaguje sám seba.
    Bolo mi vytknuté,že pri posudzovaní možností sebapropagácie KSČM, nie som realistom.Tak napríklad tento názor:
    http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Zacharias-KSCM-Zvani-o-komunistech-at-predvedou-co-dokazali-Za-27-let-toho-moc-nebylo-505104
    a jemu podobné už mohli byť dávno natáčené na video a zavesené na YT.Potom by Uhlovej „materiál“možno ani nevznikol.

  • Aleš • 22. září 2017

    Bety: Tohle je zatraceně osobní téma.
    peter, fajt: Jenže v současnosti pod taktovkou NATO a korporací neplatí ani právo silnějšího, ale právo debilnějšího a to je snad ještě horší než za feudalismu…