Diskuze k článku


  • leho • 14. prosince 2016

    … aniž by se dotazující novinář byť jen otřel o témata okupace Palestiny…

    Palestina není okupovaná a jako stát neexistuje a nikdy neexistoval. Naopak, židovský stát existuje od starověku a v novověku byl několikrát svými arabskými sousedy napaden a vždy útok úspěšně odrazil. Kdyby Izraelci opravdu chtěli, tak by nejen útočníky odrazili, ale totálně zničili. A je zcela nepochybné, že v opačném případě by po Izraeli a jeho obyvatelích nezbyla ani stopa…

    …krádeží palestinské půdy…

    Žádná palestinská půda nebyla ukradena, neboť žádný palestinský stát nikdy neexistoval. Izrael pouze obsadil strategická území získaná ve válce se svými arabskými sousedy a je naprosto normální, že tato území se stala součástí izraelského státu. Sovětský svaz také zabral obrovská území evropských zemí po 2. světové válce a nikomu to nepřipadá vůbec divné. Dnes opět Sovětský svaz, pardon, Rusko zabralo Krym a část Ukrajiny a také to není moc divné.

    omezování dodávek vody a dostupnosti zdravotní péče, ohrazování a lidských a občanských práv Palestinců

    Pokud vím tzv. Palestinci si nárokují veškeré území Izraele bez Izraelců. Nejsem si vědom, že právo zabrat území, které někomu nepatří a vyvraždit tamní obyvatele by bylo nějakým lidským právem. Nechápu, proč si Palestinci omezují dodávky své vlastní vody a nemají dostupnou zdravotní péči. Kdyby nevydávali lidské a peněžní zdroje na stavění tunelů, raket a odpalovacích ramp, tak by mohli mít fungující stát s vodovody a i se zdravotní péčí. Takhle to ale půjde těžko…

    • Stan • 14. prosince 2016

      Tohle do kamene tesat a vodit k tomu školní výpravy, to je čistá esence sionismu. Takovouhle snůšku lží by si netroufl napsat ani rabín Ovadja.

  • Admirál • 14. prosince 2016

    leho – “ Naopak, židovský stát existuje od starověku“

    Od tohoto Vašeho závěru podporujícího nárok Židů a negující nárok Palestinců by se daly odvodit velmi zajímavé a mnohdy velmi konfliktní nároky mnohých států a národů. Byl bych velmi opatrný, začít něco podobným způsobem zdůvodňovat.

    Nic proti Židům, v Čechách jsem za svého života nikdy nějaký antisemitizmus neregistroval, naopak Židé se výrazně zapsali do naší kultury a vědy a lidé to tak vnímají.
    Bohužel se Židé chovají jako kukaččí mládě.

    • Stan • 14. prosince 2016

      Leho by měl hlavně vypadnout z Ameriky. Ta by se měla ve stejné logice vrátit původním obyvatelům a všichni, co přišli po Kolumbovi, by se měli vrátit zpět do svých původních domovů. Problém by pro něj ovšem nastal, kdyby mezitím Česko bylo po izraelském vzoru „restituováno“ Keltům a Češi slovanského původu by byli jako „náplava“ nahnáni do bantustanů.

  • Martin (už bez taky m) • 14. prosince 2016

    leho nejspíše přesedlal do boje za „konečné řešení Palestinské otázky“…
    Nejspíše se ta Palestina nacházela na Měsíci, a pokud možno – v zájmu „rasové čistoty“ i mimo Sluneční soustavu – či nejlépe mimo naši galaxii…
    Pak by jste byl leho spokojen??
    Už by jste měl dost místa, pro svůj „myslící“ „lid vyvolený“??
    Který že Goebbels se tím naposledy oháněl??
    Že by sionistický fašoun??
    Zajímavá eugenika mysli…
    Bez férové dohody s Palestinci nebude míru v Izraeli, ani v okolí…
    Společným nepřítelem lidí tam je poušť… a spoušť v myslích lidí – napáchaná starozákonními i „moderními“ neocons…
    leho je typický sluha neocons, do poslední molekuly je jejich…

  • Martin (už bez taky m) • 14. prosince 2016

    podle leha by třeba takoví Apači byli vlastně takovými „americkými Palestinci“…
    Které že to indiánské skupině se připisuje, že ve svém jazyce nemají slovo význam pro slova LEŽ a výraz MUSÍŠ ??
    A nyní nám nejspíše lehovista předvede, jak „nevinní kolonisté prosazující ty pravé americké hodnoty svobody a demokracie“ byli masakrování těmi hnusnými Hrdličkovými neokolonizátory – maskovanými jako původní obyvatelé – kteří ale vlastně v předstihu ukradli Ameriku těm „pravým Američanům“…
    leho: kdybychom to brali podle „čechoameričany“ a rusy ověřených hypotéz, tož prvním (zakládajícím) členem Euroasijského společenství nemají být RF a ČLR, ale USA a Kanada – neb jejich obyvatelé se rekrutovali z přišedších z Asie…
    Leda tedy, že by měl leho „zaručeně pravé“ doklady a informace o těch předchozích civilizacích, které údajně přilétly z jiné hvězdné podsoustavy a jiné galaxie… Jenom aby to – hergot- nebyli ti předchůdci praprapraPalestinců…
    Co by s tím leho potom dělal, věru nevím… Třeba je to ve skutečnosti zakuklený Palestinec, na kterého se „v nově zakládaných osadách“ – nejspíše na Měsíci – nedostalo, a tak na stará žoldácká kolena usiluje o „to jediné správné občanství“…, když už neocons tak sladce ona pšenice v USA asi nepokvete…
    Český Švejk mazal kolena opodeldokem, potom prý tolik neskřípou… ani „v zemi zaslíbené“…

  • leho • 14. prosince 2016

    Stan napsal

    Leho by měl hlavně vypadnout z Ameriky. Ta by se měla ve stejné logice vrátit původním obyvatelům a všichni, co přišli po Kolumbovi, by se měli vrátit zpět do svých původních domovů. Problém by pro něj ovšem nastal, kdyby mezitím Česko bylo po izraelském vzoru „restituováno“ Keltům a Češi slovanského původu by byli jako „náplava“ nahnáni do bantustanů.

    Prosím vás, o čem to mluvíte? Vždyť to je vaše logika!

    Co se týče Palestiny a Palestinců, můžete mi někdo říct něco o nějakém palestinském státu a komu dnešní území Izraele v minulosti patřilo a jak k tomu „ukradení“ vlastně došlo? Já to vím, pomohu vám tedy. Území patřilo arabským šejkům pod správou Ottomanské říše, která se, jak známo, po 1. světové válce rozpadla. Ale už před tím židovští osadníci od šejků půdu odkupovali za malé částky, neboť se jednalo o nehostinnou poušť. K „ukradení“ došlo tím, že osadníci půdu začali obdělávat a najímali si arabské dělníky, kteří do oblasti začali přicházet za obživou. A jelikož dříve půda patřila muslimům a jelikož taková půda dle Koránu nesmí být vlastněna nikým jiným než zase muslimy, došlo tedy k „ukradení“. To bylo první „ukradení“ a to druhé jsem tu už zmiňoval. K němu došlo když se opakovaně arabští sousedé snažili Izrael zničit. No a jelikož nezvítězili a Izraelci byli velkorysí a všechni Araby nepobili, považuje se území za ukradené. V arabských očích totiž oni války neprohráli neboť jsou stále naživu a porážky považují za „nespravedlnost“, která se musí odčinit.

    Proč bych měl vypadnout z Ameriky mě opravdu uniká. Byl zde před příchodem kolonistů nějaký stát? Pokud vím, nikoliv. Žily zde indiánské kmeny, které se mezi sebou doslova řezaly hlava nehlava tomahawky, kopími a luky a šípy po staletí o svá loviště a do toho vpadl bílý muž s puškami a děly proti primitivním indiánským zbraním. Napříkad území Severní a Jižní Dakoty bylo před kolonizací „ukradeno“ Siouxy zmasakrováním původních obyvatelů. Podle vaší logiky by mělo tohle území patřit předchůdcům Siouxů. Ale moment! Před tím bylo území obsazeno zmasakrováním jiných kmenů! Patří tedy území jim? Není v tom nějaký zmatek?

    • Stan • 14. prosince 2016

      Máte pravdu, spojení „lehova logika“ je čistý oxymorón. Lidi, co jsou schopni ve třech diskusních příspěvcích naplácat tolik navzájem si odporujících pitomostí jako Vy, jsou buď podplacení nebo… Vy jste ještě navíc podle tohoto příspěvku nafoukaný rasista.

  • leho • 14. prosince 2016

    Ještě malou poznámku k tématu: Ano, jedná se o submisivní žurnalistiku, ale úplně v opačném smyslu. Interview zcela zřejmě nezmiňuje Palestinskou samosprávu v Gaze, Hizbollah a Irán, kteří mají v programu likvidaci Izraele jako státu včetně vyhlazení všech nevěřících a Židů na prvním místě zrovna tak jako nacisté měli v programu „konečné řešení židovské otázky“. A Tribunův článek postrádá jakoukoliv objektivitu už tím, že neposkytuje linku a ani žádné citace rozhovoru. Uskutečnil se vůbec nebo existuje jenom ve fantazii Tribuna? Hledat ho nebudu, ztráta času.

  • orinoko • 14. prosince 2016

    U Tribuna nevidím problém. Problém vidim u izrazida zmíněného v článku.
    Co se židů týče, je všechno velmi na po váženou. Velmi oceňují současné alternativní TV ser very easy.
    Tam se vyskytuje taková množina protichudnych info, ze nevím, co s tím zasrani socani v Česku budou dělat.
    Tak například – Jak vznikl Bůh. To je racha.
    Ironie lehovistickych dějin i historie. Žid a Palestinec maji stejně DNA.
    Co s tim zidi a leho budou dělat? Postavte vedle sebe Palestince a Žida z Palestiny. Těžký vizuální problem.
    Zlaté doby , kdy Žida ze zajetí propustil persky vládce. Bez vydírání soudruhem Jahve.
    Právě v Persii se mel Žid tak dobře, ze hrozilo, ze se domestikuje. A tak staří židovští paprdove spustili svůj vlhký sen.
    Proto je dneska Persie tak na tapete. I Hitler mel svoje Rakousko.

  • leho • 15. prosince 2016

    Stan napsal

    Máte pravdu, spojení „lehova logika“ je čistý oxymorón. Lidi, co jsou schopni ve třech diskusních příspěvcích naplácat tolik navzájem si odporujících pitomostí jako Vy, jsou buď podplacení nebo… Vy jste ještě navíc podle tohoto příspěvku nafoukaný rasista.

    Máte jediný konkrétní protiargument? Nemáte. A jakže jsem se stal rasistou? Jenom plácání, odporující pitomosti, jsem podplacen a kdoví kolik ještě dalších krásných věcí. Zkrátka, žádná diskuze není možná…

    • Stan • 15. prosince 2016

      Ano, leho, máte opět úplnou pravdu. Bohužel jen v poslední větě. A jak jste se stal rasistou? Udělejte si takovou praktickou zkoušku. Zkuste svůj příspěvek přednést libovolnému „native American“ a „Arab-American“ a pokud za něj od nich nedostanete přes hubu, budete vědět, že nejste rasista. V opačném případě…

  • leho • 15. prosince 2016

    Stan napsal

    Ano, leho, máte opět úplnou pravdu. Bohužel jen v poslední větě. A jak jste se stal rasistou? Udělejte si takovou praktickou zkoušku. Zkuste svůj příspěvek přednést libovolnému „native American“ a „Arab-American“ a pokud za něj od nich nedostanete přes hubu, budete vědět, že nejste rasista. V opačném případě…

    Argument „dostanete přes hubu“ sedí jak p*del na hrnec, chytré a od vzdělance, jen co je pravda. Kolik vy znáte osobně „native American“ nebo „Arab-American“? Co se týče indiánů, kromě těch kalifornských, nedávno jsem žil a pracoval téměř čtvrt roku v Gallupu, Novém Mexiku, kmen Navajo. Na toto téma jsem párkrát diskutoval a přes hubu nedostal. Navajové jsou především hrdí na své hrdiny v US Marines během 2. světové války. Slyšel jste zajisté o Navajo Cold Talkers, že? A co se těch Arabů týče, to samé. Poznal jsem jich pár i tady, tj. v USA, a i tam, tj. v Kuvajtu, Iráku či Saudské Arábii.

    Tohle stupidní maločešství, jaké tady prezentujete, opravdu miluju. Malý český obyvatel Kocourkova všude byl, všechno zná i když ze svého smradlavého chlívku nikdy nevystrčil nos a neumí kváknout žádným cizím jazykem, radost pohledět.

    Takže Stane, kde jste všude byl, koho jste tam při svých cestách potkal a poznal? No a pokud ne, z čeho čerpáte? Díla Karla Marxe, V.I. Lenina, J.V. Stalina, V.V. Putina, Pjakina a podobných „klasiků“, prosím vás, vynechte.

  • leho • 15. prosince 2016

    Navajo Code Talkers, zajisté mne popotahovat pro překlep nebudete, že ano…

  • Bety • 15. prosince 2016

    Už jste se někdy pokoušeli rozumně se domluvit s jehovistou?? Nejde to. A s lehovistou je to to samé.
    Mimochodem židé v nám známých dějinách žili pokud vím po celém světě. Zatím si sice na něj nedělají veřejně nárok, ale peněžně ho ovládají prostřednictvím bank až to není hezké. A takové NWO…..

  • hudryper • 15. prosince 2016

    Bety • Submisivní žurnalistika
    Už jste se někdy pokoušeli rozumně se domluvit s jehovistou?? Nejde to. A s lehovistou…

    Skvělé , pálí Vám to bravurně.

  • Stan • 15. prosince 2016

    leho napsal
    Co se týče indiánů, kromě těch kalifornských, nedávno jsem žil a pracoval téměř čtvrt roku v Gallupu, Novém Mexiku, kmen Navajo. Na toto téma jsem párkrát diskutoval a přes hubu nedostal.

    Bavme se o Vašem konkrétním rasistickém příspěvku na tomto webu. Já být Navajem nebo Arabem, tak Vám za něj přes držku dám. Howhgh.

  • leho • 16. prosince 2016

    Stan napsal
    Bavme se o Vašem konkrétním rasistickém příspěvku na tomto webu. Já být Navajem nebo Arabem, tak Vám za něj přes držku dám. Howhgh.

    Ale vy nejste ani Arabem, ani Navajem, ani jednoho jste v životě neviděl a ani s nimi nemluvil, vůbec neznáte jejich zem a ani jejich jazyk a přesto jste přesvědčený, že by mi dali přes držku. Jakže je ten můj příspěvek vlastně rasistický je mi pořád záhadou. A já myslel, že se něco dozvím. Takže, zase nic…

  • Martin (už bez taky m) • 16. prosince 2016

    Většina lidí které zavřou za nějaký plot či zeď se snaží jej přelézt a utéci, žít volněji a alespoň trochu svobodněji…
    A tak řada obyvatel této země schopná „přelézt ploty“ alespoň ve své mysli byla svobodná kdykoliv zde byl nějaký ten okupant- od habsburků po „mírotvorce“, které máme NATO, abychom moc svobodně ani nedýchali…
    Stavitelé plotu jediného transatlantického „partnerství na věčné časy a nikdy jinak“ jsou ve své vyvolenosti mamonem a korupcí duše tak přesvědčeni o svých demagogických (pardon, „demokratických“) „pravdách“, že chtějí, aby nejen oni sami – příslušně uvědomělí – byli za oním plotem stále…
    Takže i národu jehož duše i tělo byly vždy svobodné přisuzují „hrdost“ na války bílého muže…nejlépe „bílého otce z Washingtonu“…
    Dokazují přitom, že dosud nepoznali ani národy „své“ (jim ukradené) země, přesto že jim vnutili své oblečení, kasína i svůj obtloustlý způsob „života“…
    Ve jménu „práva“ silnějšího natáčejí slátaniny o „návratu útočníků z vesmíru“, a sjednocují své stádečko věrných kolem svých vývozních artiklů „svobody, míru a demagogie“ (sakra – nevím, proč ty dně slova tak často zaměňuji)…
    Je třeba MÍT vždy svého nepřítele, to pak ona „svoboda, mír a jdem okrást i je“ vlaje tím správným směrem…pro orientaci všem pochybovačům, rozvracečům jediného možného kapitalistického světového pořádku, nemakačenkům a neschopným, nepřizpůsobivým…zkrátka všem jiným, nežli jsou „oni“ se svým jediným správným „myšlením“…
    O některých lze tvrdit, že jim toho chybí tolik, že si toho ani nejsou vědomi… Myslím že „máme tu čest“ s takovým případem…

  • Gatta • 16. prosince 2016

    Admirál napsal

    leho – “ Naopak, židovský stát existuje od starověku“

    Od tohoto Vašeho závěru podporujícího nárok Židů a negující nárok Palestinců by se daly odvodit velmi zajímavé a mnohdy velmi konfliktní nároky mnohých států a národů. Byl bych velmi opatrný, začít něco podobným způsobem zdůvodňovat.

    Nic proti Židům, v Čechách jsem za svého života nikdy nějaký antisemitizmus neregistroval, naopak Židé se výrazně zapsali do naší kultury a vědy a lidé to tak vnímají.
    Bohužel se Židé chovají jako kukaččí mládě.

    “ …židovský stát v Palestině existuje od starověku“ – ale ne odjaktěživa …
    Nakonec moc pěkně to mají zapsáno v tom svém dějepise – velmi poučné čtení i v tomto poněkud eufemistickém překladu.

    http://www.biblenet.cz/b/Deut/1
    http://www.biblenet.cz/b/Josh/1