Diskuze k článku


  • hudryper • 13. června 2014

    Zdravím Tě Zajochu v nových šatech OM,i když s tradiční tváří Tvých překladů.Doufám,že už jsi se zaregistrovala a že se budeš zúčastňovat diskusí alespoň pod svými řádky.K tomu Ti přeji pevné zdraví,pohodu a ochrannou ruku Radegasta.

  • efpe • 13. června 2014

    Dobrý večer díky za další informace.K Podkarpatské Rusi, mají opravdu ti představitelé podporu velkého vzorku jejich obyvatel? Už vzhledem k tomu kolik jich má pracovat jinde.To je potřeba k tomu, aby se ta myšlenka opravdu ujala.
    U Japonska je to zajímavé, slyšel jsem, že tato země je stále okupovaná, a od 2sv. nesamostatná. Trochu mám obavy, aby se nezačalo páčit na vládu podobně jako v Bulharsku se South Streamem.
    A k bojům v Luhansku, Slavjansku:podobný náhled na věc jako se zakarpatím.Jsou ochotni obyčejní lidé za svou věc bojovat, nebo si řeknou- máme to zapotřebí, raději skloníme hlavy hlavně ať je mír.? Myslím si, že toto bude klíčové.Jinak i já bych si přál spravedlivější svět pro obyčejné lidi.Mimochodem dnes jsem dočetl orwelovu Farmu zvířat.HMM síla.

  • Mudrc • 13. června 2014

    Vojenské řešení ukrajinské krize není možné! Nechci se zde zbytečně rozepisovat,ale kdo bude chvíli přemýšlet,dojde k podobnému názoru. Teď bude nutné,aby se rozhodující síly sešly a dohodly se na „porcování“ medvěda.“Bojovat“ se ještě chvíli bude,aby se neřeklo a potom se bude kořist dělit!
    Článek o zdrojích je také celkem jasný – plynovody budou postaveny od zdrojů k místům spotřeby,ať se to někomu líbí, či nikoliv ! Nevidím žádný důvod, aby nestál plynovod ze Sibiře do Japonska – prostě zcela podle potřeb. To je mimo politiku. Je pouze otázkou , kdo bude stavbu investovat a kdo z ní bude profitovat. Děkuji za dobré překlady a výběr článků!

  • brtník v brlohu • 14. června 2014

    Tak tu máme zaručené zprávy o dodávkách tanků vzbouřencům na Donbase (viz Čulíkovy BL) – že by nová podoba chemických zbraní?

  • Kvalitni Sio • 14. června 2014

    „Zaručené zprávy“…

  • bublin • 14. června 2014

    Zatím to vypadá tak, že v Rusku řeší „co je kůň a co je povoz“. Zlatému orlíku byla zřejmě zlomena křídla, než stačil vyletět.

  • Erich • 14. června 2014

    Všetky zdroje počnúc Ukrajinskými predstavitelmi, končiac západnými médiamy hovoria o 3 T-72. No na videu je jasne rozoznazelné že je to T-64BV, čiže tank ktoré Rusy v 90-tich rokoch vyradili a zlikvidovali v rámci znižovania stavov tankov v súlade s odzbrojovacím procesom.
    Čulík na BL píše že prečo by sa nemohlo v Rusku ešte pár kusov nájsť.
    Je jasné že ten chlap nebol na vojne a nemá ani ponatia o vojenskej logistike inak by taký nezmysel netvrdil. Veď načo by niekto držal ako uloženky pár tankov, na ktoré by -kedže boli oficiálne vyradené z výzbroje- nemal zabezpečenú logistiku. Ako by ich v prípade potreby vedel reaktivovať bez náhradných súčiastok a aj paliva pre ne, kedže spolu s T-80 používali iný druh paliva ako štandartné T-72 (aj to bol jeden z dôvodov na vyradenie T-64 a T-80, pre zjednodušenie logistiky)? A ak by aj potajomky niekde uskladnil aj súčiastky na pár kusov, čo by s nimy robil, keď by nebol schopný z toho počtu vytvoriť ucelenú jednotku?
    Takže ostávajú len 2 možnosti pre vysvetlenie v súlade z západnými tvrdeniamy.

  • Erich • 14. června 2014

    Buďto v Rusku našli niekde v zapadákove po 20 rokoch chátrania pár kusov T-64, pravdaže aj s pribalenými súčiastkami aby ich prácne mohli zrevovať a pár barelmi paliva.
    Alebo to Putin plánoval už od 90 rokov a pár kusov 20 rokov schovával práve pre túto chvílu.
    Už sa len rozhodnúť ktorá je reálnejšia. :-)

  • orinoko • 14. června 2014

    https://www.facebook.com/SvoboduSyrii/posts/652356788185755 sýrie

    http://www.bbc.com/news/world-middle-east-24403003 užitečné informace o proponentech západní demogracie

  • Sio • 14. června 2014

    Možná že si při té likvidaci koupil nějaký ukrajinský oligarcha pár tanků pro zábavu, slyšel jsem, že i na Slovensku se něco podbného dělo. Teď je vytáhl a udělal s nima divadlo.

  • Erich • 14. června 2014

    Nemusel ich kupovať oligarcha. Na rozdiel od Ruskej, Ukrajinská armáda tieto tanky v stave má a aj sú nasadené v bojoch na JV Ukrajiny. Taktiež ich možno pár ukoristili od nej aj povstalci. Minimálne o získaní jedného T-64A bolo aj video na Youtube

  • Kvalitni leho • 14. června 2014

    Tahle rubrika je mi záhadou. Proč svět Ruskýma očima? Vždyť je známo, že ruský národ je jeden z nejzaostalejších na světě. Nevolnictví tam nebylo v podstatě nikdy zrušeno a zcela základní pilíř naší civilizace uzákoněná ochrana osobního vlastnictví tam rovněž neexistuje. A podle toho ty zprávy z ruské Pravdy a jiných podivných zdrojů vypadají. Jedná se o směsici směšných lží, konspirací a polopravd. Ale zcela evidentně, někteří lidé právě tohle chtějí slyšet a i já se přiznám, že si tyhle věci občas se zájmem a úžasem také rád přečtu. Někdy to pomáhá alespoň částečně pochopit, co se děje v hlavách některých lidí…

  • hudryper • 14. června 2014

    leho napsal

    Tahle rubrika je mi záhadou. Proč svět Ruskýma očima? Vždyť je známo, že ruský národ je jeden z nejzaostalejších na světě. Nevolnictví tam nebylo v podstatě nikdy zrušeno a zcela základní pilíř naší civilizace uzákoněná ochrana osobního vlastnictví tam rovněž neexistuje. A podle toho ty zprávy z ruské Pravdy a jiných podivných zdrojů vypadají. Jedná se o směsici směšných lží, konspirací a polopravd. Ale zcela evidentně, někteří lidé právě tohle chtějí slyšet a i já se přiznám, že si tyhle věci občas se zájmem a úžasem také rád přečtu. Někdy to pomáhá alespoň částečně pochopit, co se děje v hlavách některých lidí…

    Právě jste přestal být malou záhadou.Žádné argumenty,pouze nálepky a hloupá protiruská propaganda.Naprosté nesmysly o nevolnictví a neexistenci ochrany osobního vlastnictví Vás
    zařadily jednoznačně mezi trolly.Jste to Vy,kdo tady vyprodukoval směsici směšných lží a
    já se domnívám,že právě to zdejší lidé nemají chuť číst a zabývat se tím.S tím,co se děje v hlavách některých lidí se zabývejte jinde,tento web není provozován pro hlupáky .

  • Georgius z Raduně • 14. června 2014

    děkuje paní Zajoch za informace, které mu velice chyběly do mozaiky pravděpodobných událostí.

  • orinoko • 14. června 2014

    Tato rubrika není žádná záhada ve světle celosvětové mediální kolaborace mainu s emerickou NWO informační indoktrinací. Nevím, nakolik je známo, že absolutně největší blby a vylízance najdete na emerickém středozápadě. Tam mnozí ani netuší, kdo je emerický prezidentista. Co znají? Tak místní TV informační stoku a způsob, jak si připnout kolty proklatě nízko. A zaučují se už v pubertálním věku. Přijdou do školy a tam střílí po každém , kdo se hýbe. Kvalita emerického způsobu života ční nade vším známým ve světě.

  • Vodník • 14. června 2014

    Hudryper: já se Leha musím zastat. Jeho názory jsou sice pro mne kuriosní a nesouhlasím s ním vůbec v ničem, ale není to prvoplánový trol alias blbobijce nebo antikomouš.

  • Vodník • 14. června 2014

    Ještě dotaz: co znamenají ty zelené praporky u některých kommentářů?

  • Kvalitni orinoko • 14. června 2014

    No nazdar … že by svůj ke svému? Odkdy jsou primitivní prefabrikáty a předpojatost vydávány za názory?
    Ten modrý soudruh Topolánkova ražení stačil v několika řádcích kádrovat všemi azimuty. Přesně, jak to mají pravicové řepy v lebce našťouchané.
    Žádná jednomyslnost tu neexistuje a když někdo přijde s jiným náhledem na realitu, tak to udělá jako Seal. – Neční z toho prvoplánová sláma českého pravicového brakového výprodeje.

  • orinoko • 14. června 2014

    Islámský stát Levantu a Modrých trenýrek.

  • Vodník • 14. června 2014

    orinoko napsal

    No nazdar … že by svůj ke svému? Odkdy jsou primitivní prefabrikáty a předpojatost vydávány za názory?
    Ten modrý soudruh Topolánkovaražení stačil v několika řádcích kádrovat všemi azimuty. Přesně, jak to mají pravicové řepy v lebce našťouchané.
    Žádná jednomyslnost tu neexistuje a když někdo přijde s jiným náhledem na realitu, tak to udělá jako Seal. – Neční z toho prvoplánová sláma českého pravicového brakového výprodeje.

    I pravicová řepa má právo sdělit svoje mínění, nezávisle na tom odkud ho tam má našťouchané, pokud se do nikoho konkrétního nesere.

  • mirror • 14. června 2014

    Hudryper: mějte pro Leha pochopení. On se zastává nám všem svatých euro-atlantických hodnot. Smiřte se s tím, že nakradený majetek se stává posvátným soukromým vlastnictvím. Za co jiného by naše protikomunistické elity bojovaly, když ne za lidské právo lhát, krást a podvádět?

  • Vaska • 14. června 2014

    zdá se že přituhuje fašouni k Kyjevě si udělali piknik před ruským velvyslanectvím a tamní policajti jen přihlížej – na Rossia 24 říkali něco o koktejlech starýho molotova (pokud jsem se svou chabou ruštinou rozuměl) – zřejmě chtěj Vladimíra pořádně vytočit – a zrovna jako naschvál je v pondělí poslední možnost odvrátit uzavření plynovejch kohoutků – achtěj to hodit na Vladimíra

  • mirror • 14. června 2014

    Erich napsal
    Buďto v Rusku našli niekde v zapadákove po 20 rokoch chátrania pár kusov T-64, pravdaže aj s pribalenými súčiastkami aby ich prácne mohli zrevovať a pár barelmi paliva.
    Alebo to Putin plánoval

    Tanky T-34 nebo T-64 bylo možné v Česku koupit i v autobazaru jako pojízdné. Proč by něco podobného nešlo v Rusku?

  • leho • 14. června 2014

    Hudryper: „Naprosté nesmysly o nevolnictví a neexistenci ochrany osobního vlastnictví Vás zařadily jednoznačně mezi trolly. Jste to Vy,kdo tady vyprodukoval směsici směšných lží a já se domnívám,že právě to zdejší lidé nemají chuť číst a zabývat se tím.“

    Přesně tak, Hudrypere, uhodil jste hřebíček na hlavičku. Ne tím, že v Rusku nikdy nebylo zrušeno nevolnictví a že nemá zákony na ochranu vlastnictví, to jsou celkem známá historická fakta. Rád bych vás odkázal na přednášky profesora Vojtěcha Cepla st. na ČR, pokud mi snad někdo nevěří. Máte pravdu v tom, že tohle tady nikdo nechce číst a že jsem pro vás troll.

    Schválně, jak dlouho administrátoři diskuze vydrží moji přítomnost zde? Nemyslím, že se dožiji příštího rána…

  • merlin • 14. června 2014

    leho ,,Vždyť je známo, že ruský národ je jeden z nejzaostalejších na světě. ,,
    Proč si nechodíte psát třeba s Romancovem pod jeho
    článek v HN o tom, jak byli zaostalí Rusové v 17. a 18 st. závislí na dovozu z Číny a už zase do toho ti někňubové spadli? Můžete si tam s ním navzájem vyměňovat takovéhle totální bláboly a být v pohodě.

  • mirror • 14. června 2014

    Domnívám se, že je drzost psát o ochraně soukromého vlastnictví u nás v Česku. Moje rodina měla podíl v majetku vzniklém za komunistů v podobě vložené práce. Privatizace nebyla lidem schválena a mne se nikdo neptal, zda souhlasím, aby podnik, kde jsem pracoval, šel do kuponové privatizace. Jestli jsou na vině ti, kteří si uzurpovali po převratu moc, pak ať se smaží v pekle.

  • Martin (už bez taky m) • 14. června 2014

    K Leho:“Vždyť je známo, že ruský národ je jeden z nejzaostalejších na světě. Nevolnictví tam nebylo v podstatě nikdy zrušeno a zcela základní pilíř naší civilizace uzákoněná ochrana osobního vlastnictví tam rovněž neexistuje.“
    Z které hrušky jste spadl? Ochrana osobního vlastnictví není v našem „právním“ státě dnes zaručena stejně jako ochrana zadraví. Když máte prachy, moc a konexe, můžete klidně ničit vlastnictví kohokoliv… dnes a denně vidím kolem sebe. Pro predátory dnešního korporativního fašismu zvaného „demokracie“ je svaté akorát JEJICH vlastnictví. Ostatní je pouze MOŽNÁ KOŘIST a jejich snaha ji získat pro sebe je jimi samými chápána jako „svaté PRÁVO“…
    O ostatních vašich blábolech jen to, že po tom vašem sprostém útoku nemá žádný smysl s vámi jakkoliv komunikovat. Apropo: co jsou dnešní „pracovně-právní vztahy“ jiného, nežli nové nevolnictví?!
    Typický troll, protože jde skutečně o urážlivé, dehonestující napadání celé velké skupiny lidí, to s „názorem“ nemá nic společného.

  • leho • 14. června 2014

    merlin: „Můžete si tam s ním navzájem vyměňovat takovéhle totální bláboly a být v pohodě.“

    Proč? Já jsem v pohodě tady a teď a hlavně proto abych zjistil, jak dlouho mne administrátoři zde budou tolerovat. Totální bláboly? Jedná se o fakta přejatá z přednášek profesora Cepla, který byl světově uznávaným odborníkem na ústavní právo a spoluatorem dnešní české ústavy. A kdo jste vy, že tvrdíte, že se jedná o totální bláboly?

  • hudryper • 14. června 2014

    Vodník napsal
    I pravicová řepa má právo sdělit svoje mínění, nezávisle na tom odkud ho tam má našťouchané, pokud se do nikoho konkrétního nesere.

    Jenže tady nejde o mínění,vážený vodníku,tady jde o naprosto zjevné lži,kterými se snaží vyprovokovat reakce,jež by vyhověly jeho očekávání,že bude pro OM nepřijatelný.Myslím,že
    tvrdit o Rusku,že tam nebylo zrušeno nevolnictví znamená tvrdit,že se píše rok 1860 (rok před manifestem Alexandra II z 9.února )a nikoliv rok 2014. Zatímco Velká Británie zrušila teprve
    otroctví o necelých 30 let dříve a to v roce 1833.O neexistenci ochrany osobního vlastnictví v Rusku snad nemusíme ve světle stovek ruských dolarových miliardářů bavit,nemyslíte ?

  • leho • 14. června 2014

    V Rusku nevolnictví má dnes jiné formy než dejme tomu před rokem 1860, jedna z nich je například povinná vojenská služba. Ruští vojáci jsou běžně nasazováni jako dělníci ve fabrikách, s jejichž provozovateli mají velící důstojníci Ruské armády dohodnuto používání rekrutů jako nevolníků či přímo otroků zadarmo. Samozřejmě, že si za dodání nevolníků nechají patřičně zaplatit neboť i plat ruského důstojníka není nijak valný. Je běžné, že i po skončení povinné vojenské služby není novodobým nevolníkům povolen odchod domů, neboť co kdyby se o tom začalo mluvit ve světových médiích. Ono se o tom ví, ale jenom díky několika málo ruských novinářů, kteří riskují životy aby se tato tajemství dostávala na světlo boží. Ale ve světě Internetu nelze nic dost dobře utajit.

    A co se týče právo na osobní vlastnictví? Formálně Rusko možná nějaké takové zákony má, ale normálně nejsou vůbec uplatňovány a pokud jsou, jenom když se to hodí. Když oligarcha platí úplatky vládním zmocněncům, není problém. Jakpak asi Vladimír Vladimírovič Putin přišel ke svému obrovskému majetku? Právě takhle, jako agent KGB a ruský prezident si žádné miliardy vydělat nikdy nemohl. A tak dále, už mi nezbývají žádná písmenka

  • leho • 14. června 2014

    Ještě co se týče majetku: Například všechny polnosti až do VŘSR vlastnil car, šlechta si je od státu mohla pouze pronajímat. Po VŘSR se nic nezměnilo, vše patřilo straně a vládě, občané mohli pouze formovat družstva a mít malá políčka pouze v pronájmu. Dnes není žádná změna, pokud chce člověk užívat jakýkoliv majetek, musí platit úplatky státním byrokratům, takže se jedná v podstatě pouze o pronájem. Pokud neplatí, majetek bude předán tomu, kdo bude platit. Jak se to provede, to je jedno, zákony jsou gumové.

    Jak se dnes v Rusku zachází s osobním majetkem bylo jasně vidět na vyvlastňování v Soči kvůli olympiádě. Lidem byli zbourány domovy buď se směšnou anebo s žádnou náhradou a bylo vymalováno. Státní zájem je v Rusku nade vše…

  • Erich • 14. června 2014

    mirror napsal
    Tanky T-34 nebo T-64 bylo možné v Česku koupit i v autobazaru jako pojízdné. Proč by něco podobného nešlo v Rusku?

    T-64 sa v čechách určite kúpiť nedali, nikdy neboli exportované, boli len pre potreby ZSSR. A kedže u nás neboli ani T-62, pravdepodobne ste mal na mysli T-55 a T-34.
    Ak by aj niekde v ZSSR boli predávané súkromníkom, určite nie s namontovaným reaktívnym pancierom Kontakt – to sú tie „krabičky“ na trupe aj veži tanku, kde každá jedna krabička obsahuje výbušninu. Tank s videa ich má a už len s toho vydieť že je to stroj s činnej vojenskej služby.

  • Magnus Maximus • 14. června 2014

    Leho alias sofistikovaná podoba blbobijce.

  • Stan • 14. června 2014

    leho: Respekt pro US Army. Mají tam asi PŠM na opravdu vysoké úrovni. Takhle vymývat mozky se nedařilo ani vojenským politrukům v 50. letech. Na dobrou noc ještě tu o Říši zla, prosím :)

    P.S. http://news.e-republika.cz/article929-Rus-m-zahradky-Ameri-an-m-travniky-a-ech-m-billboardy

  • zajoch • 14. června 2014

    Komentář si může každý napsat jaký chce, skutečnost nebo výmysl, trestán nikdo za nic nebude. Doložení pomluv, které se tu píší o Rusku a poměrech v něm ale nenacházím. Jenom jalové řeči.

  • bublin • 14. června 2014

    hudryper ve své jednoduchosti nepochopil, že leho je zřejmě test. Jak bylo řečeno, nezáleží na faktech, ale na jejich interpretaci. Lehova provokace odhalila hudrypera jako mírně hysterického kádrováka, který nemá dost rozhledu, aby toleroval neškodnou blbost bez nutnosti autora peskovat

  • orinoko • 14. června 2014

    Na každé webové adrese s podobným zaměřením a diskusí se vyskytuje minimálně jeden provokatér, který si dává i třeba několik nickitů. A vždycky mlaská pitomosti, ze kterých je jasné, že je za to buďto placen, anebo mu mozek funguje jen na půlku witworthova závitu. Z toho plyne, že je nekompatibilní s běžným metrickým prostředím. Proto působí jako exot neoliberálního katechismu. Cizorodě, propagandisticky, roboticky … jednoduše jako myšlenkový dvoutakt, kterému se jen chvíli daří maskovat svoje skutečné důvody pro přítomnost na té které adrese.
    Typické znaky pravicové sorty, která má plnou moulu soukromého majetku, ale to jí nevadí chodit do soukromého cizího svinit.

  • bublin • 14. června 2014

    leho :“Jak se dnes v Rusku zachází s osobním majetkem bylo jasně vidět na vyvlastňování v Soči kvůli olympiádě. Lidem byli zbourány domovy buď se směšnou anebo s žádnou náhradou a bylo vymalováno. Státní zájem je v Rusku nade vše…“
    V tomto případě má leho 100% pravdu.

  • mirror • 14. června 2014

    Erich napsal
    T-64 sa v čechách určite kúpiť nedali, nikdy neboli exportované, boli len pre potreby ZSSR. A kedže u nás neboli ani T-62, pravdepodobne ste mal na mysli T-55 a T-34.
    Ak by aj niekde v ZSSR boli predávané súkromníkom, určite nie s namontovaným reaktívnym pancierom Kontakt – to sú tie „krabičky“ na trupe aj veži tanku, kde každá jedna krabička obsahuje výbušninu. Tank s videa ich má a už len s toho vydieť že je to stroj s činnej vojenskej služby.

    Pane kolego, vidím, že jste znalec. Mne cvičili na vojně na technika spojovacího praporu tankové divize. Tanky T-34 znám jen z filmu. Na jeden jsem si vylezl v NZ u přáslavického útvaru. Dovnitř se dostat nešlo. Tank v autobazaru jsem na mou duši několikrát viděl. Protože v Rusku budují kapitalismus jako u nás, předpokládám, že tržní síly dostaly tanky do bazarů i v tam. O aktivní ochraně pancíře vím. Sáhnul jsem si na ni v jednom VOP. Předpokládám, že Rusko je země neomezených možností, takže se tam dá koupit všechno. Tak tomu bylo kdysi na začátku 80. let.

  • mirror • 14. června 2014

    bublin napsal

    leho :“Jak se dnes v Rusku zachází s osobním majetkem bylo jasně vidět na vyvlastňování v Soči kvůli olympiádě. Lidem byli zbourány domovy buď se směšnou anebo s žádnou náhradou a bylo vymalováno. Státní zájem je v Rusku nade vše…“
    V tomto případě má leho 100% pravdu.

    Pánové, a co chování exekutorů v Česku? Kradou ve státním zájmu, viďte. Vám se jejich chování líbí a považujete ho za férové? Víte, nás bude zajímat více, co se děje u nás doma. Přizpůsobte se.

  • bublin • 14. června 2014

    mirror napsal
    To jako myslíte, že internet by měl cenzurovat názory jak to umí Česká televize a rozhlas? Nešetřete detaily!

    Televizi ani rozhlas nekonzumuji již mnoho let. To bude asi chyba, co?

  • orinoko • 14. června 2014

    No prosím, jak to jde rychle. Škoda, že mám ještě v dobré paměti, jak mě mazal dozorčí soudruh na Aktualně. Popíral to, aby nakonec mlaskal něco o vyrovnávání skóre. leho a bublin připomínají celou tu kvazipravicovou monokulturu typu Pepa Řepa, Ládík, jarpor, webgarden, sup, ale také Bimbo vulgo Fagan … a jak si celá ta plejáda šejdířů říkala.
    Žádné pravicové šídlo se v pytli diskuse nedá utajit. Jeho nordická nadřazenost vždycky rychle vyjde najevo. Kyjevský Majdan je dokonce jejich sne/ě/m.

  • bublin • 14. června 2014

    mirror napsal
    Pánové, a co chování exekutorů v Česku? Kradou ve státním zájmu, viďte. Vám se jejich chování líbí a považujete ho za férové? Víte, nás bude zajímat více, co se děje u nás doma. Přizpůsobte se.

    Tato rubrika se jmenuje Svět ruskýma očima. Že vy jste se ztratil? Přizpůsobit se člověku, který si není jist svou pozicí? Ale nehloupněte.

  • bublin • 14. června 2014

    orinoko napsal

    No prosím, jak to jde rychle. Škoda, že mám ještě v dobré paměti, jak mě mazal dozorčí soudruh na Aktualně. Popíral to, aby nakonec mlaskal něco o vyrovnávání skóre. leho a bublin připomínají celou tu kvazipravicovou monokulturu typu Pepa Řepa, Ládík, jarpor, webgarden, sup, ale také Bimbo vulgo Fagan … a jak si celá ta plejáda šejdířů říkala.
    Žádné pravicové šídlo se v pytli diskuse nedá utajit. Jeho nordická nadřazenost vždycky rychle vyjde najevo. Kyjevský Majdan je dokonce jejich sne/ě/m.

    Sedm řádků bez jediného argumentu. Když vidím vaši primitivní taktiku prosté nepodložené pomluvy, je mi vás líto. Ubližujete sám sobě a proto by bylo vhodné naši diskusi ukončit.

  • leho • 14. června 2014

    Zajoch: „Doložení pomluv, které se tu píší o Rusku a poměrech v něm ale nenacházím. Jenom jalové řeči.“

    Samozřejmě že ne. O otrocích v Ruské armádě se psalo před několika lety v českých médiích, iDnes například, ale to vy asi jako důvěryhodný zdroj neuznáváte. O poměrech v Rusku a jeho historii ve svých přednáškách referoval profesor Vojtěch Cepl, celosvětově uznávaná kapacita na ústavní právo. Jeho pořad, bohužel, už na portálu Českého rozhlasu není. Zatím jednu relaci jsem nakopíroval sem: http://www.nezvedavec.org/files/rusko.mp3. Přednášek mám ale celou řadu, v budoucnosti je rovněž pověsím na net. Pochybuji ale, že Cepla někdo zde bude akceptovat…

  • Amenre • 15. června 2014

    Doporucuji mistnim chodit vice i na jine spratelene weby – napr. Leho je dlouhodoby provokater a lhar u Tribuna. Reagovat na jeho vyplody nema tudiz zadny smysl.

  • orinoko • 15. června 2014

    Tak blbci a jejich blbost se rojí všude možně. Je ovšem s podivem, že týpci, kteří jsou všeobecně vnímáni jako entity schopné diskusní hlavy a paty, se blbců a blbosti zastávají. Pak se nemůžeme divit, že sevřené řady nepochybující blbosti vypadají jako vítězící historická matérie nikoli nepodobná emerické rozesírací metodě.
    Druhým vyčítají to, co sami dělají. Vlastní absenci argumentů , anebo dodávky zbraní vlastním čubčím synům viz Emerika v Sýrii, a výčitky téhož Luganské a další domoobraně Ruskem.

  • brtník v brlohu • 15. června 2014

    Amenre napsal

    Doporucuji mistnim chodit vice i na jine spratelene weby –napr. Leho je dlouhodoby provokater a lhar u Tribuna. Reagovat na jeho vyplody nema tudiz zadny smysl.

    On jenom zkouší kolik toho Stan vydrží než mu dá ban – pak se objeví po jiným nickem :)

  • Sio • 15. června 2014

    Leho je známý srandista. Jeho předpovědi jak dostanou Rusáci na prdel v Sýrii a jak se jim to tam rozpadá a proto se brzy sesypou mě svou dětinskou komičností baví už nejméně rok. Tak trochu mi připomíná Fištejna, to už je taky podobně provařený blbec. Odpovídat mu na jeho hloupé argumenty je naprosto zbytečné, akorát teď se provařil sám. S pozice starostlivého taťky, který má o Rusko a Rusy dojemnou péči se propracoval do pozice prvoplánového blba.
    Co se týče blbina, ten je na podobné cestě.

  • koloděj • 15. června 2014

    Leho je taky známá firma ze Zvědavce (no, už se tam neobjevuje, založil si s partičkou podobně smýšlejících nezvědavce a v něm se společně rochní .. jinak seržant Kulíšek, pokud mne paměť neklame … Ještě sloužíte u nejslavnější armády vesmíru ?

  • orinoko • 15. června 2014

    Soudruh toho moc nepochopil. Jak je blbý , tak je bublin.

    …“Novinky z blogosféry

    6/14/2014, 12:23:24
    Musím se poněkud kát, že jsem už tak dlouho nepřispěl na titulní stránku nějakým novým tématem z důvodu zaneprázdnění v zaměstnání a i jinde. Následující novinku ale musím zmínit alespoň velmi krátce. Jeden z přízněných webů Zvědavce Vladimíra Stwory Outsider Media, jinak OM, obnovil svůj portál. Portál používá šablonu WordPress a zatím, zdá se, by mohl skutečně fungovat velmi dobře. K diskuzi je sice zavedená registrace, ale ta je zatím zcela bezproblémová a administrátor nejen že mi dovolil registraci, ale dokonce mi nesmazal žádný z několika příspěvků. A co je ještě více překvapující, můj poslední příspěvek OM portál označil zeleným praporkem jako nejpřínosnější! Jsem tedy velmi zvědav, jak dlouho bude trvat má kariéra na OM. Nemyslím si, že to bude nějaká delší doba. OM je přeci jenom souputník Zvědavce.“ …

  • orinoko • 15. června 2014

    Soudruzi leho a bublin v jedné sukni. – To je pekelná hlína, pane na nebi.

    …“# Květa 2014-06-14 22:24
    Doufejme, že po tomto incidentu už Rusko dostane přes prsty, aby přestalo obtěžovat slušné lidi ve všech slušných státech. Dokud se zabíjí vojáci, tak se to ještě dá přičíst válečnickýmu běsnění, ale pokud se sestřelují letadla, už je to válečný zločin. V tom letadle jeli třeba nějaké moje kamarádky na dovolenou. Nebo jiné slušné lidi. toto prostě nepochopím jak nějaký stát může zabíjet letadla. Václav Havel, státník a velký člověk, jediný politik za posledních 1000 let který pro zemi nejvíc udělal, věděl dobře, proč patříme na Západ. Dokázal za tuto pravdu trpět v normalizačních mučírnách a a trpí za ní dodnes, když jsem si přečetla diskusi na PL. Velcí lidé jsou pranýřováni (Hus, Havel, Ježíš), nízcí lidé vyzdyhováni (diktátoři plní totality).“ …

    • ms • 15. června 2014

      Bože to je pitomé. Takový detail, že ono „cynické a zákeřné sestřelení“* se týkalo vojenského letadla usofilům nedošlo :)

      * zajímalo by mě, jak se vojenská letadla mají sestřelovat, aby to nebylo cynické a zákeřné.

  • Béda • 15. června 2014

    Havel se svým politickým diletantismem spolupodílel na likvidaci Československa – likvidace zbrojařského průmyslu, pomlčková válka, omluva sudetským Němcům… (co Masaryk budoval a komunisté udržovali a zvelebovali ke prospěchu 99% obyvatel, havlovské a klausovské kobylky pilně pracující pro 1% globálních „elit“ zničily za 2 dekády). Byl to člověk názorově nekonzistentní – to co vyčítal komunistům v jiném provedení – US agrese schvaloval a všemožně podporoval, o jeho „demokratičnosti“ svědčí účelová vazba poslance Sládka na dobu volby prezidenta, aby mohl být opět zvolen „pouze na jedno volební období“, o jeho „humanismu“ pak „humanitární“ bombardování Srbska a podpora „humanitárních“ agresí USA, odsuzování zvacího listu č. 1 vylepšil svým podpisem pod zvacím listem č.2, zvláštní kapitolou pak bylo jeho „podnikání“ viz výhodný prodej Lucerny státnímu posléze zbankrotovavšímu Chemapolu skrze STBáka Junka (najednou mu členství STB u jeho obchodního partnera nevadilo) na které doplatil český stát (a jeho daňoví poplatníci). Václav Havel byl absurdní dramatik a také absurdní politik trpící velikášstvím – chtěl prezidentovat „navěky“ a marně usiloval o Nobelovu politickou cenu „míru“.

  • bublin • 15. června 2014

    leho napsal
    Zatím jednu relaci jsem nakopíroval sem: http://www.nezvedavec.org/files/rusko.mp3

    Díky, ale pro mě je Dobrovský poněkud nestravitelný a navíc je to patologický lhář.

  • bublin • 15. června 2014

    orinoko napsal
    Soudruh toho moc nepochopil. Jak je blbý , tak je bublin.

    To je dobrá terapie, jen tak dál.

  • Neználek • 15. června 2014

    Imperialistický politruk Leho se (cnemovou zásluhou) prořekl, že se topí v dluzích. Proto tak teď všude agituje. Už ho totiž může zachránit jedině nějaká nová humanitární intervence, aby se napakoval. Kdyby ho tak zase poslali někam, kde je hodně starožitností nebo tam aspoň pěstují drogy.

    nautilus2.wordpress.com/2014/01/21/prokazano-nocni-prace-je-opravdu-skodliva/comment-page-1/#comment-8334

  • Mudrc • 15. června 2014

    leho napsal

    Hudryper: „Naprosté nesmysly o nevolnictví a neexistenci ochrany osobního vlastnictví Vás zařadily jednoznačně mezi trolly. Jste to Vy,kdo tady vyprodukoval směsici směšných lží a já se domnívám,že právě to zdejší lidé nemají chuť číst a zabývat se tím.“

    Přesně tak, Hudrypere, uhodil jste hřebíček na hlavičku. Ne tím, že v Rusku nikdy nebylo zrušeno nevolnictví a že nemá zákony na ochranu vlastnictví, to jsou celkem známá historická fakta. Rád bych vás odkázal na přednášky profesora Vojtěcha Cepla st. na ČR, pokud mi snad někdo nevěří. Máte pravdu v tom, že tohle tady nikdo nechce číst a že jsem pro vás troll.

    Schválně, jak dlouho administrátoři diskuze vydrží moji přítomnost zde? Nemyslím, že se dožiji příštího rána…

    Celkem trapná figura ten Leho , nestojící za komentář!
    V obecné rovině jde lidi, kteří z nějakého důvodu nejsou schopni diskuze / důvody mohou být různé – placený provokatér,nasírač proto,že má radost,když se někdo zlobí,nebo prostě jenom hlupák /. Jistě jsem nepopsal všechny úchylky,ale to není můj záměr.