Diskuze k článku


  • peter. • 19. dubna 2015

    Poliaci to vedia a predsa tie beštie podporujú.Keby som mal tú moc,tak celú tú uniatskú bagáž vysťahujem hoci aj násilím niekam do Grónska alebo na Špicbergy,obkolesím ostnatým drôtom a nechal by som ich,aby sa kynožili sami medzi sebou.Tie sadistické kurvy pokračujú v tom čo ich naučili ich dedovia.Nezaslúžia si žiť.Podobne sa správali aj ustašovskí františkáni.
    http://bezuzyteczna.pl/krwawa-lista-tortur-na-183421

  • hudryper • 19. dubna 2015

    Myslím,že nepůjde o žádné Špicberky či severský gulag. To co se neoconům podařilo na Ukrajině
    probudit a ještě přiživit,to se týká aktivních jednotlivců desítky poměrně mladých generací. Už jsem
    to četl z ruských zdrojů několikrát a slyšel i od Pjakina : „S těmito nacisty se nedá dělat nic jiného, než je eliminovat“ . Když se zkrátka zdivočelý pes vybízí k útoku na člověka a dá se mu napít teplé krve,nic jiného než ho zastřelit nefunguje. Vemte si tu špičku ledovce -odsouzené sadisty z Iráku-
    a ty statisíce veteránů neustálých amerických válek. Myslím,že jsou všichni vydatně ozbrojeni a že
    s nimi není nakládáno doma po návratu z války zrovna ohleduplně. Ve válkách se naučili zabíjet lidi bez toho,že by jim v tom bránila jejich morálka. Tohle nejde odnaučit,s tím se může jen umřít.

  • peter. • 19. dubna 2015

    Takáto beštialita nie je vlastná nijakému inému národu.Ustašovci to robili tiež (Avro Manhatan-Vatikánsky holokaust),ale toto:
    http://dziennik.artystyczny-margines.pl/zestawienie-362-metod-tortur-stosowanych-przez-upa-na-polakach/nemá obdobu.Majú to v génoch.
    Rusi by mohli urobiť aspoň jedno -vyhnať z Ruska všetkých Haličanov,ktorí tam pracujú od roku 2014.

  • Sio • 19. dubna 2015

    peter. napsal

    Takáto beštialita nie je vlastná nijakému inému národu.Ustašovci to robili tiež (Avro Manhatan-Vatikánsky holokaust),ale toto:
    http://dziennik.artystyczny-margines.pl/zestawienie-362-metod-tortur-stosowanych-przez-upa-na-polakach/nemá obdobu.Majú to v génoch.
    Rusi by mohli urobiť aspoň jedno -vyhnať z Ruska všetkých Haličanov,ktorí tam pracujú od roku 2014.

    Kam? Do Polska?

  • Aleš • 19. dubna 2015

    peter: Je nesmysl si tady zahrávat na nacionalistické struny. Hudryper má pravdu s tou vzteklinou, ale ta není záležitostí genů ani údaje o národnosti v OP. To je smrtelná neléčitelná nákaza.

  • peter. • 20. dubna 2015

    Aleš napsal
    Je nesmysl si tady zahrávat na nacionalistické struny.

    Napíšte to tým sviniam z Pravého sektoru,Azova,Ajdaru a podobných nacionalistických strán a bataliónov.
    Alebo pozostalím z Odesy a Donbasu.Možno budú mať pre vaše vnímanie sveta lepšie pochopenie ako ja.

  • peter. • 20. dubna 2015

    Sio napsal
    Kam? Do Polska?

    Je jedno kam!Prečo to majú živiť?Vždy budú zversky nenávidieť Rusov a všetko ruské,takže naviac predstavujú aj bezpečnostné riziko.Hovorím o tých Ukrajincoch,ktorí pochádzajú z území ktoré historicky nikdy neboli spojené s Ruskom.Vždy patrili Poľsku alebo RU.Je ich cca 5 miliónov a sú celkom odlišní od ostatných Ukrajincov.Líšia sa konfesiou,históriou a ako vidno aj svojim sadistickým naturelom.Aj ja súhlasím s p.hudryperom.Treba ich eliminovať.

  • peter. • 20. dubna 2015

    V kyjevskej škole,ktorú navštevuje aj 7 – ročná dcéra poslanca Verchovnej rady Ukrajiny O.Babaka,nacvičovali na hodine CO pobyt v protibombovom kryte.Prečítajte si,aká to bola hrôza!Toto sa Rusku a Putinovi odpustiť nedá!
    http://je-to-inak.livejournal.com/21006.html

  • Béda • 20. dubna 2015

    peter,

    tentokrát budu nesouhlasit. Není potřeba je eliminovat. Je potřeba je izolovat – aťsi svobodně realizují svou cestu podle volby většiny – aťsi jdou svobodně třeba do EU, pokud je EU chce. A to samé na jihovýchodě. Aťsi jsou neutrální anebo se připojí k Rusku, jestli to chce většina na těch územích a RF o to stojí. Eliminovat je potřeba nacismus, rasové a etnické elitářství a nadřazování. Ne všichni v těch oblastech jsou stejní, ne všichni jsou kupř. nacisté, žijí mezi nimi také jejich oběti. Neradno vylévat s vaničkou „dítě“.

  • peter. • 20. dubna 2015

    Béda napsal
    Neradno vylévat s vaničkou „dítě“.

    Žiadne dieťa už v tej vaničke nie je.Zbavili sa ho počas I.svetovej vojny,keď v spolupráci s úradmi RU vykynožili pravoslávnych Rusínov ktorí žili na Haliči v Talerhofe a Terezíne.Počas druhej svetovej vojny sa zbavili aj Poliakov,židov a zbytku pravoslávnych Ukrajincov.Metódy boli rovnaké.Slava Ukraini!Herojam slava!Kto neskáče ja Moskaľ!V minuĺých dňoch prijal Ukrajinský parlament zákon,ktorým bola UPA a Benderovci uznaná za Oslobodzovacie hnutie Ukrajiny a tie zvery z Volyne boli vyhlásené za Hrdinov Ukrajiny.

  • fajt • 20. dubna 2015

    peter. napsal
    Je jedno kam!Prečo to majú živiť?Vždy budú zversky nenávidieť Rusov a všetko ruské,takže naviac predstavujú aj bezpečnostné riziko.Hovorím o tých Ukrajincoch,ktorí pochádzajú z území ktoré historicky nikdy neboli spojené s Ruskom.Vždy patrili Poľsku alebo RU.Je ich cca 5 miliónov a sú celkom odlišní od ostatných Ukrajincov.Líšia sa konfesiou,históriou a ako vidno aj svojim sadistickýmnaturelom.Aj ja súhlasím s p.hudryperom.Treba ich eliminovať.

    http://archiv.ihned.cz/c1-63887720-soud-rozhodl-znamy-pravnik-podvod-nespachal – všude jsou parchanti, kteří by potřebovali eliminovat. ..)

  • peter. • 20. dubna 2015

    fajt napsal
    http://archiv.ihned.cz/c1-63887720-soud-rozhodl-znamy-pravnik-podvod-nespachal – všude jsou parchanti, kteří by potřebovali eliminovat. ..)

    Zavrieť do 2.nápravnovýchovnej skupiny a zamedziť mu prístup k indulone!

  • peter. • 20. dubna 2015

    peter. napsal
    Napíšte to tým sviniam z Pravého sektoru,Azova,Ajdaru a podobných nacionalistických strán a bataliónov.
    Alebo pozostalím z Odesy a Donbasu.Možno budú mať pre vaše vnímanie sveta lepšie pochopenie ako ja.

    A ešte jeden dôkaz toho,že Haličania pokračujú v metódach ktorým sa naučili od svojich dedov-hrdinov Ukrajiny z oslobodzovacieho hnutia UPA
    http://je-to-inak.livejournal.com/20944.html

  • Bety • 20. dubna 2015

    fajt napsal
    všude jsou parchanti, kteří by potřebovali eliminovat. ..

    Doufám, že máte na mysli oba, žalovaného i žalujícího. Velká škoda, že nemáme techniku na takové úrovni, abychom všechny tyto vymahače naložili do obřího kontejneru a vystřelili na Mars. Podotýkám, že v exekuci osobně nejsem.

  • fajt • 20. dubna 2015

    padni komu padni, když si to zaslouží ( a lichva je to nejhorší živobytí, vo tom snad byly i ty nedávné Velikonoce)…

    http://www.novinky.cz/komentare/367435-komentar-hokejovy-des-vaclav-klaus-ml.html – a tady jedna praktická ukázka toho, jak moc jsou plody podobné svému stromu, i mladému korupce za obecný zájem a sport není vůbec cizí ( já bych Růžu přejel tankem a celý manšaft primadon poslal navždy Bakalovi do díry, ale ovce budou zase skákat a pištět radostí, i když opravdu není proč být veselý idiot ). ..)

  • Bety • 20. dubna 2015

    peter. napsal
    Sio napsal
    Kam? Do Polska?

    Vcelku se mi zdá, že si navzájem nemají co vyčítat, tak ať se tam porvou mezi sebou. Nezlobte se Sio, ale mám těch fašistů ať polských, ať haličských už plné zuby.

  • Béda • 20. dubna 2015

    Bety,

    o tom, že se nakonec ambiciozní šovinisté s nacistama seperou mezi sebou jak vzteklí psi vůbec nepochybuji. Momentálně je někdo narežíroval proti společnému „nepříteli“, který je „váhově“ ve zcela jiné hmotnostní kategorii, ze kterého oba dlouhodobě profitovali, na kterém jsou závislí a který jim nic špatného neprováděl. Až konečně poznají, že proti tomuto protivníkovi nemají prachžádné šance a jsou předurčeni stát se pouze kanonenfutrem v mlýnku na maso, začnou si svou tradiční (dědičnou) „nákolonnost“ projevovat navzájem. Jedni budou chtít kus Ukrajiny, druzí vyzmizíkovat Poláky, tak jak dnes usilují o vyzmizíkování Rusů. A my díky Zadolárkům budem jenom oči vyvalovat, když budou kolem létat krvavé flákoty. A třeba v tom taky budeme mít menší (odpovídající velikosti a významu) roličku. Toto se stane až tehdy, když velký režisér v pozadí rozhodne, že tahat se za vlasy s rusy nemá cenu a dá zelenou náhradní variantě – proměnit východ a střed Evropy v dnešní střední východ.

  • fajt • 20. dubna 2015

    Bety napsal
    Doufám, že máte na mysli oba, žalovaného i žalujícího. Velká škoda, že nemáme techniku na takové úrovni, abychom všechny tyto vymahače naložili do obřího kontejneru a vystřelili na Mars. Podotýkám, že v exekuci osobně nejsem.

    mno, něco Siovi dlužím, takže asi tak – před léty jsem podědil ( hodně dlouho jsem se nechal přesvědčovat, teď už stopro vím že zkurveně perfidní pozůstalou rodinou ) po jednom zesnulém inkasku ( mea culpa a hrubice, vypadal jako dobrák, znali jsme ho jako dobráka, ale jeho živnost stála lidsky za hovno), byla malá, ale čertovsky výkonná ( šlapala v podstatě po celé kokotlině), terénním borcům od směnek a jiných dluhově finančních vychytávek bylo jedno, kdo je dostal papírově pod křídlo ( pro ostatní profese, krom těch nejhrubších a za hranou, byli nezaměstnatelní), přes dva roky jsem celou firmu dával ( vyloženě tlačil řízenou nečinností a odepisováním pohledávek od stolu – taková byla i poslední vůle původního vlastníka ) do útlumu a chystal se ji zrušit, tedy naprosto vymazat z restříků ( a věřte mi, není to vůbec jednoduchý, když se někdo výkonem práv šprajcne, nebo někdo na justičním dozoru má své zájmy a celá firma si po jistou dobu žila vlastním životem ) , nakonec jsem ji v podstatě prodal ( za údivu všech dluhových gemblerů, pan Wachek to píše dobře, lidi jsou v podstatě svině) , bylo to nejshůdnější řešení, pokud jsem firmu nechtěl likvidovat železem ( i když i na ně došlo). ..)

  • Béda • 20. dubna 2015

    Peter,

    myslím, že tam žije kupř. ještě spousta Volyňských Čechů, kteří nedokázali opustit majetek a rodnou hroudu a utéct do pravlasti. Zrovna tak by se v budoucnosti při jisté politické konstelaci a přátelské pomoci zvnějšku mohlo stát, že proběhne nacistický převrat v ČR anebo na Slovensku . Já bych zajisté nechtěl být automaticky považován za nacistu. A takových nás bude víc.

  • peter. • 20. dubna 2015

    Béda napsal

    Peter,

    myslím, že tam žije kupř. ještě spousta Volyňských Čechů, kteří nedokázali opustit majetek a rodnou hroudu a utéct do pravlasti. Zrovna tak by se v budoucnosti při jisté politické konstelaci a přátelské pomoci zvnějšku mohlo stát, že proběhne nacistický převratv ČR anebo na Slovensku. Já bych zajisté nechtěl být automaticky považován za nacistu. A takových nás bude víc.

    Volyňskí Česi žijú na Volyni a nie na Haliči.Volyň má trochu inú históriu.UPA sa regrutovala najmä z Haličanov.Ale doporučujem vám ešte raz sa popozerať na tie fotky z Volyňskej reže a potom sa tam môžete vybrať so svojou osvetou.Možno sa pod vašim vplyvom dajú na pokánie a zmenia sa na baránkov.Jaroš a nacigvardejci vstúpia do kláštorov a Ukrajina sa zmení na kvitnúcu záhradu.Ja o nich viem svoje.Je neuveriteľné,ako dokážu byť niektorí ľudia tolerantní k zverstvám,hlavne vtedy ak sa ich tie zverstvá netýkajú.Ale máte pravdu.Nie sú všetci takí!Nesmieme paušalizovať!Dajme im šancu!Preboha,kde som to už počul?

  • Béda • 20. dubna 2015

    Peter,

    já jsem napsal, že je potřeba „eliminovat“ (otázku významu ponechám na uvážení) nacismus ne paušálně všechny lidi co žijí na určitém území, pakliže se k nacismu nehlásí, nikdy nehlásili, nikdy s ním nekolaborovali, nepodporovali jej. Při takovém postupu by mohlo dojít taky k „eliminaci“ antifašistů, pacifistů… spolu s nacisty. (kdyby snad někdo chtěl namítnout odsunem Němců – zde bych chtěl upozornit na to, že zdaleka ne všichni byli odsunuti a že přes 90% se jich přihlásilo k politice Sudetoněmecké strany která se transformovala ve stranu nacistickou a přihlásilo se k občanství Reichu. (Heimat ins Reich anebo tak nějak)

  • Bety • 20. dubna 2015

    fajt – já neměla na mysli takové ty prakticky neřešitelné propletence s bílými koni a pod., ale situaci lidí, kteří možná kdysi nedoplatili cosi, o čemž neměli ani tušení. Např. já jsem na nedoplatek asi 180 Kč u zdravotního pojištění svého syna přišla čirou náhodou, když jsem se u vyřizování své karty zeptala, jestli máme vše v pořádku. Samozřejmě, že ho o tom nikdo neinformoval a dnes by po něm nejspíš vymáhali nejméně 200000 tisíc, jestli ne víc. Nikdo, zdůrazňuji NIKDO, si nemůže být jistý, že na něj odkudsi nepřiletí takovýto pytel sr…k, že mu např. na katastru na základě falešných papírů /nemají povinnost ani ověřovat, ani informovat/ nepřepíší dům na nějakého hajzla a pod. Tahle situace značně přispívá k pocitu neustálého ohrožení celé populace. Podle mne civilizace znamená, že byste měl mít jistotu, že jste v rámci státu a zákonů chráněn, pokud se nedopustíte něčeho špatného. Já ten pocit už dávno nemám a co se týče exekutorů, ty pokládám za vyslovenou škodnou. Připište si k tomu mizernou mezinárodní situaci , mizernou finanční situaci našeho státu a co z toho vyplývá? Mizerná nálada a to plně opodstatněná.

  • Béda • 20. dubna 2015

    Bety,

    Přesně tak.

  • fajt • 20. dubna 2015

    Bety napsal

    fajt –já neměla na mysli takové ty prakticky neřešitelné propletence s bílými koni a pod., ale situaci lidí, kteří možná kdysi nedoplatili cosi, o čemž neměli ani tušení. Např. já jsem na nedoplatek asi 180 Kč u zdravotního pojištění svého syna přišla čirou náhodou, když jsem se u vyřizování své karty zeptala, jestli máme vše v pořádku. Samozřejmě, že ho o tom nikdo neinformoval a dnes by po něm nejspíš vymáhali nejméně 200000 tisíc, jestli ne víc. Nikdo, zdůrazňuji NIKDO, si nemůže být jistý, že na něj odkudsi nepřiletí takovýto pytel sr…k, že mu např. na katastru na základě falešných papírů /nemají povinnost ani ověřovat, ani informovat/ nepřepíší dům na nějakého hajzla a pod. Tahle situace značně přispívá k pocitu neustálého ohrožení celé populace. Podle mne civilizace znamená, že byste měl mít jistotu, že jste v rámci státu a zákonů chráněn, pokud se nedopustíte něčeho špatného. Já ten pocit už dávno nemám a co se týče exekutorů, ty pokládám za vyslovenou škodnou. Připište si k tomu mizernou mezinárodní situaci , mizernou finanční situaci našeho státu a co z toho vyplývá? Mizerná nálada a to plně opodstatněná.

    tak prostý čížek má vždycky smůlu, tady je vždy důkazní břemeno na jeho straně ( raději říci, že spíše jde o povinnost zaplatit všechno, co mu i podivně přistane na hrbu ), strukturu a oprávněnost výše pohledávky ( hlavně příslušenství, které je někdy tisícinásobně vyšší než jistina) už nikdo neřeší ( lichva je společenská objednávka) , když k tomu přidáme rozhodčí instituce, tak tady máme něco, co se dá těžko nazvat právním stavem a státem ( ten je vyloženě i pravním formalismem úmyslně založen asociálně) a ty vaše pocity jsou obecné a mám je taky. ..)

  • fajt • 20. dubna 2015

    …katastr po létech musí oznamovat vlastníkům nemovitostí navrh vkladu do katastru nemovitosti na jejich nemovitost a ten to musí potvrdit ( autorizovat) , že jde o vědomý právní akt – kdysi opravdu stačil sfalšovaný podpis na kupní smlouvě a na vkladu ( notáři kolikráte potvrzovali podpisy, aníž by vlastníka
    občanky měli před sebou nebo ho viděli ) a nemovitost přešla úplně v poho na jiného vlastníka, policajti většinou nepomohli ( trestní řízení většinou končilo neprokázaním úmyslu podvodu či jiným porušením tr. zákona ) a občansko právní řízení, krom toho že stálo neskutečné peníze, taky ve většině potvrzovalo práva nově nabytých vlastníků…ale i tak dochází k nemalým podvodům v oblasti nemovitostí a stát na to vyloženě sere. ..)

  • peter. • 20. dubna 2015

    Béda napsal
    je potřeba „eliminovat“ (otázku významu ponechám na uvážení) nacismus ne paušálně všechny lidi co žijí na určitém území, pakliže se k nacismu

    Chyba je v tom,že tam nejde o nacizmus v zmysle nacionálneho socializmu tak ako ho poznáme z hitlerovského Nemecka.O žiadnej forme socializmu tam nemôže byť ani reči a pokiaľ ide o prvú časť výrazu „nacionálny“tak ten je spojený s Hitlerovou rasistickou najmä protižidovskou ideológiou,čo ak zoberieme do úvahy zloženie vládnucej chunty ako aj to,že zástupca D.Jaroša a druhý muž Pravého sektora Borislav Bereza je pravoverný žid,tiež nedáva dôvod pre označenie toho,čo sa na Ukrajine deje ako „nacizmus“.Výraz „fašizmus“by bol vhodnejší,aj keď aj to je diskutabilné.
    http://www.niejetotak.sk/pravicovy-ukrajinsky-lider-je-prekvapivo-zid-a-skutocne-prekvapivo-je-na-to-hrdy/
    Iba symboly používané na Ukrajine sú tie isté alebo podobné ako používali nemeckí nacisti.A tú bezcitnosť,sklon k sadizmu z páchaniu zverstiev si Haličania ako vidno,odovzdávajú z generácie na generáciu.Odporúčam videá zo škôl a škôlok,kde už deti učia k nenávisti k Moskaľom.

  • Bety • 20. dubna 2015

    Béda napsal
    a dá zelenou náhradní variantě – proměnit východ a střed Evropy v dnešní střední východ.

      

    Dnes jsou všechny scénáře možné. Ptali se kdysi v Právu /to ještě nebylo tak pravicové/ jednoho našeho vojáka, který byl v Jugoslávii jako člen mise OSN, jestli ví, jak ten konflikt mezi Srby a Chorvaty začal. Odpověděl, že pokud ví, tak nejprve kdosi postřílel srbskou svatbu, načež zase kdosi zastřelil dva nebo tři chorvatské lékaře a už to jelo. Ještě řekl, že když se chlap vrátí z práce domů a najde svou ženu přibitou na vrata, tak se zákonitě zcvokne. Ale co se týče těch Haličanů….Já prostě nemohu vymazat z hlavy ten výrok jedné hezké ukr. osmnáctky směrem k opolčencům: Postřílet je všechny, od dětí až po staříky! No napíše něco takového normální člověk? Nebo vůbec člověk???

  • Martin (už bez taky m) • 20. dubna 2015

    Paní Bety, pán peter-
    rozumím Vám, po Babičce mám příměs Polskou a po druhé snad i Slovenskou. Pro banderovskou svoloč mám nulovou toleranci, ale všichni na určitém území nemusí být lumpové. Přežívat na takovém území cosi znamená…
    Jistě tam navíc probíhá určitá dlouhodobá „charakterová“ selekce – když slušní prchají, odcházejí po desetiletí…
    Halič je mentalitou přifrontová linie, která neví co je to mír.
    Pro mnoho „lidí“ odtamtud je normou vraždění a válka, slabý a zkorumpovaná stát, fanatický nacionalismus až za hrob… Staletí válek i válečných zvěrstev mají hluboko v sobě. To je faktické konstatování – ne omluva.
    Znám tady u nás na úbočích či úpatí dosídlených Jeseníků zlé nelidi i dobré lidi z onoho „věčného pohraničí“…
    Myslím že Zanobin i Pjakin to řekli jasně: každý jsme druhově z kategorie „lidé“, ale ne každý je „Člověkem“ – může se stát rovněž tak démonem, lumpem či bezmála jakousi stvůrou.
    Nejsme tu sami.
    Osobně mám ten pocit už hodně dlouho, život píše své příběhy, a měřítka a očekávání člověka u „nelidí“ nefungují. Mají (tj. nemají) mnoho z toho nač např. u asociálních psychopatů upozorňuje MUDr. Koukolík… Například nemají svědomí…
    Musíme počítat, že jsou to „asociální a sobečtí predátoři z podstaty“, a podle toho se snažit nimi jednat.
    Tady ale nepomůže vyhlášení jakési klatby nad obyvateli určitého území bez rozlišování. Divili by jste se, kde všude podobní neřádi jsou… ale to snad víte i Vy sami/y…

  • orinoko • 20. dubna 2015

    Uz jsem to avizoval jinde: Jako se orlum musi pristrihnout kridla, tak se lidoopum musi prisit ocas. A svet se stane zase o trochu snesitelnejsim.

  • peter. • 20. dubna 2015

    p.Martin:Presne o to ide.Mať nulovú toleranciu pre ľudí nakazených morom ktorý ich núti páchať také zverstvá aké páchali Haličania a v akých teraz pokračujú ich potomkovia.A treba mať nulovú toleranciu aj k vláde,ktorá vyhlasuje týchto ľudí za národných hrdinov a UPA za národno oslobodzovacie hnutie.
    Besného psa je nutné utratiť.Ak ochorie stádo HD na slintačku,nastúpi armáda s veterinármi a celé stádo sa musí zlikvidovať.Máte pravdu,že všade sa nájdu takýto neľudia.Ale nikde sa nevyskytujú v takej koncentrácii ako na Haliči.

  • Bety • 20. dubna 2015

    Martin (už bez taky m) napsal
    Divili by jste se, kde všude podobní neřádi jsou… ale to snad víte i Vy sami/y…

    Ale já to vím, a Peter jistě taky a samozřejmě chápu, že je tam dost lidí, kteří mlčí, protože jsou ochromeni strachem. Jen si myslím, že je v tomto regionu procento psychopatů mimořádně vysoké a zbytek Ukrajiny si nijak nepomůže, když je nechá rozlézt se po celém území. A samozřejmě už vůbec netoužím po tom, aby zvyšovali procento psychopatů u nás. Ti, co se bojí, si s těmi fašisty zřejmě neporadí, nehledě na to, že i ti ne-psychopaté mají mozky vymyté propagandou. Prostě je to děs a nikdo neví, co s tím. V Americe je určitě také spousta dobrých i chytrých lidí, přesto ji nenávidím, protože její velení má tenhle celosvětový sajrajt na svědomí.

  • peter. • 20. dubna 2015

    Po vysielaní relácie „Právo hlasu“na ruskom TV kanále TVC,zmlátil ruský ex-poslanec Igor Markov zástupcu organizácie Ukrajincov v Rusku Viktora Giržova.Giržov počas relácie najmenej desať krát reagoval pri poukázaní na to,že medzi upálenými ľuďmi v Dome odborov v Odese boli aj ženy a deti,slovami,že proruskí aktivisti začali prví.Markov tohoto Ukropa po vysielaní zbil.
    http://ukraina.ru/news/20150420/1012801583.html

  • fajt • 20. dubna 2015

    tomu taky nerozumím, proč někdo chce stále diskutovat s fašisty, to je jako kdyby Stalin po dobytí Berlína chtěl po Hitlerovi, aby s ním vedl nějaký nápravný dialog a sám od sebe pochopil jaká je zrůdička ( i když zrovna Hitlera do války na východě západ nehezky postrčil, ale on jenom urychlil, co už dávno plánoval) , to se rovnou může společnost vysrat na nějaká pravidla a může všechno jednoduše „vydiskutovat“, tedy ten nejvíce uřvaný bude mít po většinu pravdu. ..)

  • Béda • 20. dubna 2015

    fajt napsal

    tomu taky nerozumím, proč někdo chce stále diskutovat s fašisty, to je jako kdyby Stalin po dobytí Berlína chtěl po Hitlerovi, aby s ním vedl nějaký nápravný dialog a sám od sebe pochopil jaká jezrůdička ( i když zrovna Hitlera do války na východě západ nehezky postrčil, ale on jenom urychlil, co uždávno plánoval) , to se rovnou může společnost vysrat na nějaká pravidla a může všechno jednoduše „vydiskutovat“, tedy ten nejvíce uřvaný bude mít po většinu pravdu. ..)

    To je otázka. Mně kupř. dlouho trvalo, než jsem se smířil s faktem, že Rusko uznalo fašistickou vládu na Ukrajině, která vzešla z neústavního puče jako legitimní reprezentaci ukrajinského státu, přičemž legitimitu DLR a LLR kterou posvětilo referendum neuznalo.