Diskuze k článku


  • Martin (už bez taky m) • 24. května 2015

    Srovnejme kvalifikaci vedení MO v RF a u nás…
    Komedie?
    Ne – fraška…
    Hodně zdraví S. Šojgu do dalších let!
    RF má skutečně nejen prezidenta a MZV na svém místě!
    Jakpak by s tím tedy zejména phuhované hvězdo-kreatury převlečené svastiky neměly problém…

  • Béda • 24. května 2015

    Ruské a čínské společnosti se začaly masově vzdávat dolaru ve prospěch juanu a rublu. Jedná se o reálný krok, který pomůže snížit vliv dolaru a vytvořit vícepolární ekonomický svět.

    Objem směnných operací rubl — juan se za první kvartál 2015 zvýšil, ve srovnání se stejným obdobím v roce 2014, více, než šestkrát, prohlásil náměstek předsedy představenstva banky VTB Michail Osejevskij.

    Více: http://cz.sputniknews.com/byznys/20150524/446403.html#ixzz3b4gawgOq

  • Starý doktor • 24. května 2015

    Polina Gagarina zastupovala Rusko v semifinále soutěže Eurovision s písní Milion hlasů (Million voices) a je ve finále.
    Ruská zpěvačka se dostala ve Vídni do finále. Po všech těch buřťáckých úchylárnách konečně normální ženská a normální píseň.
    Pod záznamem živého vystoupení najdete i videoklip, který je plný dětí, to je nádhera.
    http://pravdive.eu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=114

  • Béda • 24. května 2015

    Náměstek hlavy administrativy ukrajinského prezidenta Valerij Čalyj ve vysílání 5. Kanálu prohlásil, že některé evropské země protahují ratifikaci Dohody o asociaci Ukrajiny a EU, oznamuje MigNews.

    Podle politikových slov je proces evropské integrace Ukrajiny protahován kvůli čtyřem zemím EU — Kypru, Řecka, Itálie a Rakouska.

    Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20150524/452730.html#ixzz3b4hGDqnc

  • Starý doktor • 24. května 2015

    Příměří mezi ukrajinskou armádou a ozbrojenci samozvaných republik je torpédováno partyzánskými jednotkami a bojovými skupinami, které nepodléhají velení ani jedné z bojujících stran. Do léčky diverzní skupiny „Stíny“ likvidující separatisty v jejich týlu padl v sobotu jeden z nejvyšších velitelů povstalců Alexej Mozgovoj. Potvrdily to nezávisle na sobě povstalecké i ukrajinské oficiální zdroje.
    http://altpress.cz/primeri-se-borti-velitele-povstalcu-zabili-partyzani/

  • Béda • 24. května 2015

    Starý doktor napsal

    Polina Gagarina zastupovala Rusko v semifinále soutěže Eurovision s písní Milion hlasů (Million voices) a je ve finále.
    Ruská zpěvačka se dostala ve Vídni do finále. Po všech těch buřťáckých úchylárnách konečně normální ženská a normální píseň.
    Pod záznamem živého vystoupení najdete i videoklip, který je plný dětí, to je nádhera.
    http://pravdive.eu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=114

    Tu estrádu prý vyhrál nějaký Švéd.

  • peter. • 24. května 2015

    Starý doktor napsal
    ky diverzní skupiny „Stíny“ likvidující separatisty v jejich týlu padl v sobotu jeden z nejvyšších velitelů povstalců Alexej Mozgovoj. Potvrdily to nezávisle na sobě povstalecké i ukrajinské oficiální zdroje

    To sa tvrdilo o všetkých odstránených veliteľoch :
    http://antifashist.com/item/voin-aleksej-ego-prizrak-budet-vechno-brodit-po-novorossii.html

  • orinoko • 24. května 2015

    Některé technikálie Armaty.

    https://www.youtube.com/watch?v=OuZPx8zMUCs

  • Irena • 24. května 2015

    Týdenní zprávy – Dmitrij Kiseljov
    https://www.youtube.com/watch?v=CoOz4XIT_EI

  • Bety • 24. května 2015

    Nedávno se můj příbuzný vrátil z obchodní cesty do Číny. Vrátil se ohromen a také trochu naštván. Prohlásil, že už chápe, proč si tady Asiaté všechno fotí. Protože bez těch fotek by jim doma nikdo neuvěřil, jaký je Evropa skanzen.

  • Sio • 24. května 2015

    Starý doktor napsal

    Polina Gagarina zastupovala Rusko v semifinále soutěže Eurovision s písní Milion hlasů (Million voices) a je ve finále.
    Ruská zpěvačka se dostala ve Vídni do finále. Po všech těch buřťáckých úchylárnách konečně normální ženská a normální píseň.
    Pod záznamem živého vystoupení najdete i videoklip, který je plný dětí, to je nádhera.
    http://pravdive.eu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=114

    No, ale mohla snad zpívat i rusky …

  • peter. • 25. května 2015

    http://je-to-inak.livejournal.com/43684.html

  • Béda • 25. května 2015

    http://www.literarky.cz/civilizace/89-civilizace/19971-warren-buffett-za-chudobu-si-chudi-mohou-sami

    Doporučuji přečíst celý článek včetně diskuse k Buffetovým kydům.

  • pzdm • 25. května 2015

    Asi shodneme na tom, že Mozgovoj je významná postava. Osobně mi učaroval jeho idealismus, protože nebyl typem politika. Má žena, když jsem jí seznamoval s informacemi o tomto muži, odpověděla lakonicky. Zabijou ho, jako Ernesta.

    Měla pravdu. Bojovník zemřel, zemřel vizionář který věřil, že ti co bojují za sebe mají právo za sebe mluvit. Stín nad tím jak zemřel je velmi temný. Vytváří pole pochyb a v krvi utápí ideál o spravedlnosti.

    Důvod toho, proč mají tak velký respekt lidé jako Mozgovoj, Givi a Motorola je v tom, v čem spočívá síla vůdčích osobností jako byli Ernesto Guevara a nebo i Jan Lucemburský. Posílat na smrt od stolu umí každý. Ale být si roven v boji i v životě, to málokdo.

    Siembra tu luz, Comandante!

  • peter. • 25. května 2015

    pzdm napsal
    Stín nad tím jak zemřel je velmi temný. Vytváří pole pochyb a v krvi utápí ideál o spravedlnosti.

    http://obozrevatel.com/crime/23965-likvidatsiya-mozgovogo-za-chto-ubili-lidera-boevikov.htm
    http://www.zvedavec.org/komentare/2015/05/6457-operace-gladio-utajeny-pribeh-nesvate-aliance-mezi-vatikanem-cia-a-mafii.htm

  • peter. • 25. května 2015

    Odkaz vyššie je pohľadom ukrajincov na smrť Mozgového.Názory diskutérov z ruských webov na to,kto dáva Plotnickému príkazy na tieto vraždy sa rôznia.Majú ale spoločné to,že prišli z Ruska.Bol to idealista,chcel sociálny štát bez oligarchov,svoju smrť sám avizoval vo svojom prehlásení 6.5.2015 a aj keď mohol odísť do bezpečia ostal.Zdá sa,že dnešok nepraje čestným ľuďom túžiacim po pokojnom živote v sociálne spravodlivom štáte.

  • orinoko • 25. května 2015

    Mozgovojů jsou v dějinách celé zástupy. Tak např. César sám zapracoval na svém zabití stejně jako Ježíš, aby život plebsu mohla zaplnit a naplnit nějaká epika. Nebyla ještě jurská TV , vymýtač dutin, katechismus a okřídlený VŽDY pešek. Teď ti říkám příběh. A to si piš , že je to pravda.
    Pokud je to všechno pravda , co se teď píše , tak Mozgovoj nebyl normální. Vůbec nejsem pro hrdiny tohoto druhu. Vlastně jsou to cvoci. Mají jasno . Jdou chcípnout, aby vešli do dějin. Někdy i do historie. A po nich zůstane všechno, jak bylo. Složitost života, všední hrdinství těch, co mají zájem, aby přežili jejich děti, aby měli co do úst, aby atd.
    Tím nesnižuji Mozgového. Ale bojovat na spoustě na front může jen Sýrie, které to bylo vnuceno. Ten , kdo nepozná potřebu posloupnousti vlastního angažmá, je jen a jen DOBROdruh.

  • orinoko • 25. května 2015

    Jak se sluší a patří v duchu OM … pro opolčenského sandinistu … něco ať stoupá k němu … i k těm, se kterými byl do poslední chvíle.

    https://www.youtube.com/watch?v=ckNMjjxNWGk

    https://www.youtube.com/watch?v=IFtUZxjpn0g&list=RDIFtUZxjpn0g#t=44
    Tady zapomeňte na obrazový doprovod. Je zavádějící.

    https://www.youtube.com/watch?v=wvAzx1_miu0

    Morava vlastně dvakrát. Neoficiální hymna OM nesmí chybět.

    https://www.youtube.com/watch?v=5ti-96SbgUA

  • Neználek • 25. května 2015

    orinoko napsal

    Mozgovojů jsou v dějinách celé zástupy. Tak např. César sám zapracoval na svém zabití stejně jako Ježíš, aby život plebsu mohla zaplnit a naplnit nějaká epika. Nebyla ještě jurská TV , vymýtač dutin, katechismus a okřídlený VŽDY pešek. Teď ti říkám příběh. A to si piš , že je to pravda.
    Pokud je to všechno pravda , co se teď píše , tak Mozgovoj nebyl normální. Vůbec nejsem pro hrdiny tohoto druhu. Vlastně jsou to cvoci. Mají jasno . Jdou chcípnout, aby vešli do dějin. Někdy i do historie. A po nich zůstane všechno, jak bylo. Složitost života, všední hrdinství těch, co mají zájem, aby přežili jejich děti, aby měli co do úst, aby atd.
    Tím nesnižuji Mozgového. Ale bojovat na spoustě na front může jen Sýrie, které to bylo vnuceno. Ten , kdo nepozná potřebuposloupnousti vlastního angažmá, je jen a jen DOBROdruh.

    Prostě jste ve srovnání s ním naprostá nula. Ale proč se kvůli tomu tak vztekat?

  • peter. • 25. května 2015

    Starý doktor napsal
    v semifinále soutěže Eurovision

    Minulý rok vyhral transvestita,toho roku buzerant .Čo za úchyla vyhrá o rok?

  • Béda • 25. května 2015

    Z diskuse na http://www.novarepublika.cz/2015/05/summit-v-rize-rozjel-oficialni-pohreb-eu.html#comment-form

    „V Rize přece k žádnému debaklu nedošlo. Vzájemný polibek Junkera s Jaceňjukem zcela jasně demonstroval celému světu, že vztahy se harmonizují podle jednotného plánu, že EU stejně jako Ukrajina budují vzorovou fašistickou společnost, akorát Ukrajina je tentokrát o pár krůčků vpředu.“

  • Neználek • 25. května 2015

    peter. napsal
    Minulý rok vyhral transvestita,toho roku buzerant .Čo za úchyla vyhrá o rok?

    No přece skupina Ministři zahraničí zemí NATO.

    https://www.youtube.com/watch?v=2_wfMrz9_mY

  • Béda • 25. května 2015

    Neználek napsal
    No přece skupina Ministři zahraničí zemí NATO.

    https://www.youtube.com/watch?v=2_wfMrz9_mY

    Zaorálek prý hezky jódluje.

  • Neználek • 25. května 2015

    Béda napsal
    Zaorálek prý hezky jódluje.

    Líp než Karel?

  • Béda • 25. května 2015

    Neználek napsal
    Líp než Karel?

    To záleží podle míry stisku.

  • peter. • 25. května 2015

    https://www.youtube.com/watch?v=l7hq0MWAQ6U
    Rád by so sa s tou Ukrajinkou stretol,keď to všetko skončí a dal jej pár otázok týkajúcich sa jej vystupovania a argumentovania v diskusných reláciách ruských televízií.

  • orinoko • 25. května 2015

    Co dodat? Že bys ,soudruhu ze znalosti, vyrazil na Donbas? A postavil se tam hrdinsky na místo Mozgového? Tady obdiv chápu. Ale v případě soudruha Ratha tvůj obdiv nechápu. Rath je kradák. Kdyby nebyl , tak by se věci postavil čelem. On je otřesný charakter. Kromě toho, že je zloděj, tak je i neskutečně nevkusný zbabělec. Takovému Mozgovému by nestál ani za plivnutí do větru.
    Takže co dodat? Obdiv ke skutečnému hrdinovi a obdiv k neskutečnému zbabělci na jedné adrese by vydal na celou seminární práci na téma : Když schíza tlačí na šišinku.

  • Béda • 25. května 2015

    orinoko,

    Rah je jenom jeden ze „stáda“, kde nikdo není čistý. Kdyby policie a vyšetřovatelé stejným (nestandardním – délka vazby až do té doby než na něj něco vyštrachají anebo vyrobí…) způsobem přistupovaly ke Kalouskovi, Topolánkovi (ten by se ani nestal premiérem), Parkanové, Vondrovi, Schwarzenbergovi… – to by tedy byl fičák ve sněmovně.

  • peter. • 25. května 2015

    orinoko napsal
    Morava vlastně dvakrát. Neoficiální hymna OM nesmí chybět.

    https://www.youtube.com/watch?v=5ti-96SbgUA

    Ďakujem.Je to dávno čo som tú pesničku počul naposledy.Boli to pekné časy.

  • orinoko • 25. května 2015

    Ale ano, ano … avšak je tu jedna potíž. Vyjmenovaní neměli puzení jako Rath – do nepravostí rázně tepat, což bylo jeho módou sezony …

    https://www.youtube.com/watch?v=5ti-96SbgUA

    … a přitom hamtat do vlastní klokaní kapsy. Rath nebyl žádný Jánošík. Byl to bývalý odéésák, kterého si socansky vyhřál Jirka Paroub.

    Jak se to říkalo za socíku? Žrát můžeš, ale nesmíš přitom mlaskat. A hlavně si nehrát na lidového hrdinu s nakradenými melouny za rohem.

  • peter. • 25. května 2015

    orinoko napsal

    Ale ano, ano … avšak je tu jedna potíž. Vyjmenovaní neměli puzení jako Rath – do nepravostí ráznětepat, což bylo jeho módou sezony …

    https://www.youtube.com/watch?v=5ti-96SbgUA

    … a přitom hamtat do vlastní klokaní kapsy. Rath nebyl žádný Jánošík. Byl to bývalý odéésák, kterého si socansky vyhřál Jirka Paroub.

    Jak se to říkalo za socíku? Žrát můžeš, ale nesmíš přitom mlaskat. A hlavně si nehrát na lidového hrdinu s nakradenými melouny za rohem.

    orinoko :
    Však ja so nijakého Ratha nespomínal,prečo aj keď ma do neho nič nie je?

  • orinoko • 25. května 2015

    To nebylo Tobě. Ten dotyčný ví , že to patří jemu.

  • Béda • 25. května 2015

    orinoko napsal

    Ale ano, ano … avšak je tu jedna potíž. Vyjmenovaní neměli puzení jako Rath – do nepravostí ráznětepat, což bylo jeho módou sezony …

    https://www.youtube.com/watch?v=5ti-96SbgUA

    … a přitom hamtat do vlastní klokaní kapsy. Rath nebyl žádný Jánošík. Byl to bývalý odéésák, kterého si socansky vyhřál Jirka Paroub.

    Jak se to říkalo za socíku? Žrát můžeš, ale nesmíš přitom mlaskat. A hlavně si nehrát na lidového hrdinu s nakradenými melouny za rohem.

    He He,

    vzpomínám si na pana MF Kalouska, když ztřískaný v jakémsi TV pořadu A.cz poučoval auditorium o potřebě šetřit a chovat se odpovědně. Za zády mu běžely titulky, jestli by si nechtěl skočit jedním ze svých Padáků. Jinak nechápu na koho jste mířil otázku s Rathem, který je v diskusi „ruských očí“ dost „mimo“.

  • orinoko • 25. května 2015

    Lidská vztahovačnost je horší než ženská prsa na lopatkách. Ani Tobě, Bédo, to nepatřilo.

  • abx • 25. května 2015

    orinoko napsal
    To nebylo Tobě. Ten dotyčný ví , že to patří jemu.

    http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2086/7261/original.jpg?w=600&h

  • Sio • 25. května 2015

    Béda napsal
    Zaorálek prý hezky jódluje.

    Podle toho, na co mu šlápnete. Když na krk, tak spíše chrčí.

  • Neználek • 25. května 2015

    orinoko napsal

    To nebylo Tobě. Ten dotyčný ví , že to patří jemu.

    To tedy nevím. Podle mě se spíš snažíte odvést pozornost. Od svého ubožáckého výpadu proti hrdinovi opolčenců Alexeji Mozgovému, který teď zamlouváte blábolením o Rathovi.

  • orinoko • 25. května 2015

    Za dnešní den jsem narazil už na několik blbů. Ale to bylo jinde. Blbci s utkvělou představou, veřejnou schízou a obdivem ke zlodějům se ale kupodivu nacházejí i na OM. A pak že je to doména jen modrých mozečků.

  • pzdm • 25. května 2015

    Ohledně Alexeje Mozgovoje. Nemohl přeci odejít. Je to otázka odpovědnosti, která evidentně vyvěrala z celé jeho osobnosti. Je to odpovědnost, že nemá právo za sebe do boje poslat někoho jiného. Nelze přeci mít úctu svých mužů a stát v pozadí kdesi v teple moskevského bytu.

    Ve všem co jsem o něm viděl a četl jsem v mnoha ohledech s ním nesouhlasil. S jeho idealismem nešlo souhlasit. Šlo jej ale obdivovat. On ještě věřil, že má smysl pro lidstvo, pro své druhy, bojovat. Já už v tom nevěřím, ale chtěl bych.

    On věřil, že hydře se lze postavit. Že je víc než chránit vlastní rodinu bojovat za vyšší principy, které ale stejně nikdo neocení. Věděl asi, že paraziti jsou všude. A možná tihle paraziti stáli za jeho smrtí. Vlastně určitě, protože jsou stejní tam i tam.

    Neměl poznání Blaira/Orwella o kavárenském socialismu. Věřil asi tomu, že prostředí fronty, kde jeden věří v druhého, může být i prostředím pro život. Bylo to bláhové, na stranu druhou, já jej musím pro jeho naivitu jen ctít.

    Možná z něj bude slavné jméno. Možná že náměstí ponesou jeho jméno. Ale pokud ano, pak jej pupkáči budou hlásat a po jeho zvuku si leštit vlastní zlatá záchodová prkénka.

    Jsi stejně starý Alexeji.. Vybral sis svou cestu. Měl si více „srdce“ a asi méně „rozumu“. Jenže, kolik mých příbuzných poslouchalo rozum a kolik srdce a jejich vlaky se již nikdy s nimi nevrátili a jen kouř označil jejich smrt. Dva poslouchali srdce. Se zbraní v ruce. Normandie, Afrika, Anglie. A jen díky tomu přežili. Za kanonády Dunkerské kapsy a dunění liberátorů Coastal Command. Kdo to předem ví?

    Lidstvo na druhou stranu potřebuje naději, i když si ji nezaslouží. Možná si tou nadějí mohl být. Jako Konstantin Dragaš, jako Salvador Allende, Victor Jara, Ernesto Guevara, ale i mladík Jaroš. Nezapomenu!

  • peter. • 25. května 2015

    Poliaci si zvolili nového prezidenta Andrzeja Dudu.Je to ešte väčšie rusofóbne hovado ako Komorowski.Ukrajinci sa vytešujú a veria,že Duda bude k Ukrajine nielenže priateľskejší,ale pochopí aj vzťah UPA _ OUN a S.Banderu k ukrajinskej histórii.Je to zaujímavé,lebo údajne dve tretiny Poliakov je zameraná proti ukrajinsky a predsa si zvolili tohoto chuja.

  • pzdm • 25. května 2015

    peter. napsal

    Poliaci si zvolili nového prezidenta Andrzeja Dudu.Je to ešte väčšie rusofóbne hovado ako Komorowski.Ukrajinci sa vytešujú a veria,že Duda bude k Ukrajine nielenže priateľskejší,ale pochopí aj vzťah UPA _ OUN a S.Banderu k ukrajinskej histórii.Je to zaujímavé,lebo údajne dve tretiny Poliakov je zameraná proti ukrajinsky a predsa si zvolili tohoto chuja.

    Víte Petře, je to asi touha po změně, tady ti pitomci volí Babiše, dinosaury a jinou zvěř. Více se dá na PR než na obsah, je to jen souboj reklamních agentur a vnějšího zadání. Ale, mezi námi, je jedno, zda vyhraje pravičák a nebo voodoo levičák, který je ovládaný stejnou silou. Poláci mají selektivní paměť. Zapoměli na to, že napadli Rusko. Připomínají si jen, že je Trockij s Tuchačevským hnali zpět. Jsou selektivní. TO je vždy půda pro nacionalismus a ano. Poláci jsou nacionalisti.

  • Béda • 26. května 2015

    „…V nedávném rozhovoru se Gorbačov distancoval od svých předchozích výroků a zdůraznil, že žádná dohoda o nerozšiřování NATO na východ uzavřena nebyla. „O NATU se vůbec nehovořilo. V těch letech se o tom vůbec nemluvilo.“ A když tato otázka pak vyvstala, v první polovině devadesátých let, Rusko proti rozšiřování NATO zpočátku nic nenamítalo…“ – See more at: http://www.blisty.cz/art/77529.html#sthash.iDIjozvW.dpuf

    Vystudovaný právník Gorbačov asi netušil, že smlouvy v mezinárodním právu se tvoří ve formě závazků na papíře. Pak se nedá kličkovat, jak si kdo právě vzpomene. Byl to on, důsledky jeho politiky, kdo by měl nést hlavní odpovědnost za to, že Ruský lid byl přiveden na pokraj katastrofy srovnatelné s porážkou ve VVV, zadlužená, rozkradená země na prahu porcování mezi mezinárodní spekulanty. Především jemu dnes vděčíme za to, že na ruských hranicích dnes může svobodně bujet fašismus a v Evropě se šíří války a Rusko je ohrožováno ze „všech“ stran zbraněmi nenechavců. Především díky němu strana války ztratila jakékoliv zábrany.

  • peter. • 26. května 2015

    Béda napsal
    V nedávném rozhovoru se Gorbačov distancoval od svých předchozích výroků

    Je to „charakter“tento Gorbačov.Ale zase ak sa na neho pozrieme z druhej strany,tak bez neho by sme nikdy nezažili „Glasnosť a Perestrojku“,ani nádherne zamatovú revolúciu v novembri 1989,slobodu,demokraciu a radosť z toho,že sme sa mohli tešiť z rozpadu nášho štátu.
    Pripájam sa k p.hudryperovi a zdieľam jeho názor na Gorbačova ….Ten chlap patrí do pantheónu dejín!!!

  • fajt • 26. května 2015

    peter. napsal
    Je to „charakter“tento Gorbačov.Ale zase ak sa na neho pozrieme z druhej strany,tak bez neho by sme nikdy nezažili „Glasnosť a Perestrojku“,ani nádherne zamatovú revolúciu v novembri 1989,slobodu,demokraciu a radosť z toho,že sme sa mohli tešiť z rozpadu nášho štátu.
    Pripájam sa k p.hudryperovi a zdieľam jeho názor na Gorbačova ….Ten chlap patrí do pantheónu dejín!!!

    ta radost je radostí bláznovou, za kterou zaplatí jeho děti – Gorby ve svých činech byl darebák, je mi úplně jedno jak to myslel a nebo jak se mu to vykroutilo z pracek ( i kdyby to byl záměr a všechno jelo podle plánu viz Golgota, tak výsledek je stejně tragický). ..

  • peter. • 26. května 2015

    fajt napsal
    ta radost je radostí bláznovou, za kterou zaplatí jeho děti

    fajt :
    Tak,tak! A predstavte si,že ešte aj dnes sú ľudia,ktorí keď začujú štrnganie kľúčov a výkriky “ Máme holé ruce!!) a „Konec vlády jedné strany“ tak sa ich chytá orgazmus,ruky im vyletia hore a prsty na nich sa sformujú do véčka.A to len vďaka „Božskému Gorbymu“.Že ho ešte šľak netrafil zmrda jedného.

  • fajt • 26. května 2015

    peter. napsal
    fajt :
    Tak,tak! A predstavte si,že ešte aj dnes sú ľudia,ktorí keď začujú štrnganie kľúčov a výkriky “ Máme holé ruce!!) a „Konec vlády jedné strany“ tak sa ich chytá orgazmus,ruky im vyletia hore a prsty na nich sa sformujú do véčka.A to len vďaka „Božskému Gorbymu“.Že ho ešte šľak netrafil zmrda jedného.

    když tihle zařvou na svou vlastní medicínu, líto mi jich nebude – Gorby patří přinejmenším za mříže, ale v dobách celosvětového fašismu je to prostě nereálné, dokonce i v Rusku. ..

  • jaa • 26. května 2015

    nemohla, nevěděli by o čem zpívá… rusky umíje málo a mladí už vůbec

  • abx • 26. května 2015

    V nedávném rozhovoru se Gorbačov distancoval od svých předchozích výroků a zdůraznil, že žádná dohoda o nerozšiřování NATO na východ uzavřena nebyla. „O NATU se vůbec nehovořilo. V těch letech se o tom vůbec nemluvilo.“ http://www.blisty.cz/art/77529.html#sthash.iDIjozvW.i64lG0YW.dpuf
    ***
    v anglickom originali:
    In a recent interview, Gorbachev distanced himself from earlier statements to concede that no agreements had been breached. “The topic of Nato expansion was not discussed at all. It wasn’t brought up in those years.”
    ***
    co dodat k bezbrehej naivnosti vyrecneho kolchoznickeho funkcionara zo Stavropolskej oblasti – len tolko, ze tato otazka mala byt diskutovana ako prva. dnes by sme sa nemuseli znepokojovat, ci bude tretia svetova alebo sa tomu podari zabranit. Gorbacov uveril kapitalistom, generalny tajomnik UV KSSZ uveril, ze kapitalizmus nie je vlkom, ale barankom (!!). Potom neskor, ked bola Raisa chora, tak ju logicky zveril do opatery nemeckych lekarov. Stranicke vedenie sa utrhlo a rozpredalo a rozkradlo vsetko, co sa dalo…

  • Martin (už bez taky m) • 26. května 2015

    Je opravdu příznačné, co vše se tu smete na hlavu jednoho jediného člověka…
    V podstatě byl ten Gorby takový „ředitel Zeměkoule“… mohl vše, všichni ho poslouchali na slovo, a jednal se samými gentlemany, ledé ho „aktivně podporovali činy a ne hubou…“, vůbec nikde se tady nikdy nekradlo, ty chaty a chalupy a dnes projevované charaktery „lidí“ vznikly asi jen náhodou…
    Mám chuť tu něco peprného napsat, ale asi to doopravdy už pro některé nemá smysl.
    Skromně jsem se snažil po víc jak dvacet let působit jako člověk ve veřejném prostoru…
    Pochopil jsem, že stav který se utváří nevzniká ze dne na den, že každý den má smysl něco pro lepší udělat, věřil jsem, že má smysl s aktivnějšími lidmi působit k lepšímu…
    Bohužel je zde vždy značné množství těch, co jsou svatosvatě přesvědčeni, že za všechno zlo světa vždy mohou konkrétní lidé, že nemá smysl nic dělat, pokud si je trochu „nepověsíme“… Smutnější výmluvu vlastního alibismu neznám. „Já nic, já muzikant“ platí v masovém měřítku, a jak se zdá „na věčné časy“ – alespoň pro některé…
    Hlavně že se kur.a „přihlásíme statečně“ k takovému Mozgovému, že!!! Jen sami nic nezkoušet, popřípadě chvilku -aby bylo alibi „že to jinak nic nešlo a nemělo cenu“…
    Začínám měnit názor na některé diskutující, a začíná mi být opravdu jedno, co si o mně myslí oni.
    „Jak jsem žil i dožiji…“, ale někde už „klepat písmenka“ opravdu asi nemá cenu.
    Stejně je nakonec člověk v podstatě davem odsouzen čekat „v předsálí upalování čarodějnic“ s nasazenou „psí hlavou“ na to, až ho nějakým způsobem odstřelí, aby mohli obskurně „přihlížející“ říci: „no neměl být blázen, může si za to sám…“
    Ještě že mi kur.a nestačilo nikdy poslouchat do slova a do písmene „příkazy strany a vlády…“ – to bych pak mel důvod poznat že jsem žil zbytečně!

  • abx • 26. května 2015

    fajt napsal
    Gorby ve svých činech byl darebák, je mi úplně jedno jak to myslel a nebo jak se mu to vykroutilo z pracek

    na jedno darebactvo si spominam: bolo to tusim v roku 1987, kedy Gorbacov navstivil Bratislavu. Vladne limuziny si to hnali hore Mudronovou ulicou na hrad. Vsetci ocakavali, da sa bez nadsazky povedat, ze cele mesto na to cakalo, ze Gorbacov navstivi Alexandra Dubceka, ktory byval na Misikovej 31, len nejakych 200m od Mudronovej a parstometrov od hradu. Nic take sa nestalo. Gorbacov prefrcal okolo akokeby Dubceka a pokusu o reformy v roku 1968, ani nebolo…

  • peter. • 26. května 2015

    Martin (už bez taky m) napsal
    podstatě byl ten Gorby takový „ředitel Zeměkoule“… mohl vše, všichni ho poslouchali na slovo, a jednal se samými gentlemany, ledé ho „aktivně podporovali činy a ne hubou…“, vůbec nikde se tady nikdy nekradlo, ty chaty a chalupy a dnes projevované charaktery „lidí“ vznikly asi jen náhodou…

    Nie,nebol to žiadny“ riaditeľ zemegule“!Bol to obyčajný zapredanec,ktorý svojou zradou spôsobil že žijeme v tomto hnoji o ktorom aj vy sám tvrdíte,že proti nemu treba spojiť sily a bojovať za jeho likvidáciu.On iba otvoril závoru a pustil z reťaze tú krvavú beštiu,ktorá dnes vraždí ľudí po celom svete pod honosnou zámienkou šírenia slobody a demokracie.Ja som žil v peknej a pokojnej krajine,kde ľudia mali perspektívu,kde sa budovali pre mladých ľudí byty,školy a škôlky a kde sa mali ľudia radi a vedeli sa spolu aj zasmiať.Dnes vďaka tomu renegátovi žijem v rozkradnutom(hlavne že samostatnom)štáte,kde sa prestali rodiť deti,lebo mladomanželia nedokážu pre ne vytvoriť podmienky,v krajine,zarastajúcej burinou ,kde sa miesto obilia pestuje repka a slnečnica a kde otcovia rodín musia odchádzať do sveta aby uživili svoje rodiny,kde stoja polorozpadnuté ruiny bývalých prosperujúcich fabrík..Naše dievčatá a mladé ženy chodia do Nemecka utierať starým nevládnym Nemcom a Nemkám zasraté rite,robiť slúžky a kurvy.A že sa v tom socíku kradlo?Spomínate chaty a chalupy?Vy musíte byť alebo slepý alebo nie ste schopný úsudku keď nevidíte dnešné chaty a chalupy našich dnešných zlodejov.To,že na vine tohoto svinstva je Gorbačov,potvrdzujú všetci jeho dnešní chlebodarcovia,dali mu za to“ Nobelovku“a sami ho označujú za otca všetkých zmien ktoré postihli svet na prelome storočí.
    Považujem za obyčajné farizejstvo,ak niekto v diskusiách na OM vyzýva k spájaniu sa do boja proti kapitalizmu,USA,korporáciám, vojne,za Putina a pod. a v zápätí sa ostrým mentorským,odsudzujúcim a moralizujúcim spôsobom postaví na obhajobu človeka,ktorý to nešťastie spôsobil A je jedno či tak urobil úmyselne alebo z vlastnej hlúposti.Tiež som zmenil názor na niektorých diskutérov.

  • orinoko • 26. května 2015

    Ale no tak, nebudte ve-pri.
    Neco ve velkem menit, znamena odvahu. Gorby byl patrne naivka, ale Sovetsky svaz se tehdy krome jineho nachazel take pod tlakem lzi o hvezdnych valkach. Gorbacov zdedil takovou horu problemu, ze pambu pred nimi vyhodil kopyta. On nezdedil jen Sovetsky svaz, ale cely vychodni blok. Na adresu ruske konzumace alkoholu rikal napr. , ze Rusum nechce zakazovat alkohol, ale rad by napomohl ke snizeni one konzumace. Dneska to podobne vidi Putin. Je snad kvuli tomu vul?
    V Polsku agent Walesa pestoval Solidaritu, u nas agent Havel pestoval prichazeni, v Nemecku Honecker uz delal do gati, a Madari jako vzdycky uz se zarizovali po svem a sami za sebe. Neexistovala posloupnost reseni, na vojenskou konfrontaci v te dobe Sovetsky svaz nemel, a to jeste musel saturovat Kubu. Politbyro se tak dlouho nehybalo, ze uz nikdo nemel sajn, jestli nejde o skanzen. Kdyz se papalasi zahrabou ve funkcich, tak to nutne musi nekdo zacit resit.
    Ja myslim, ze existuje absolutne nejpovolanejsi osoba, ktera by mohla smerem ke Gorbymu mnohe osvetlit. Ta osoba se zcela urcite nenachazi na OM . A neni ji nikdo mensi, nez RusPutin. Vsimate si neceho? On pracuje, maka. Nehaze kolem sebe spinu, kdo za co muze, a jaky svajneraj zdedil. Neskuhra. Pamatuji fotku, na niz ho Busista duverne drzi kolem ramen. Nemeli bychom ho za to pribit na pranyr?

  • orinoko • 26. května 2015

    A jeste k Mozgovemu, aby bylo jasno. Ano, byl to hrdina. Takovy, jakych jsou v Syrii tisice, ale spise desetitisice. Jednou budou mit svuj panteon. Mozgovoj chtel bojovat vsemi azimuty. Tak se bojovat neda. I hrdina musi mit kryta zada. A musi umet oddelovat realne od nerealneho, Stava se, ze mnozina hrdinu nevydrzi pohromade, protoze kazdy hrdina ma vlastni hlavu. Neco takoveho lze oznacit za tragedii hrdinu.

  • fajt • 26. května 2015

    Mozgovoj neselhal, ani neměl nepatřičné nároky, bohužel byl až moc svolný s velkou politikou, která na jeho ochranu nehnula ani prstem – možná je to ponaučení pro další hrdiny, kteří se vydají na strastiplnou cestu bojovníků s darebáky, možná je taky na čase zredukovat hnědé ( i pruhované) velitelské hlavy i na druhý straně ( už za středověku platilo, že když se zákeřně sáhlo na velitele, tak druhá strana musela pocítit taky adekvátní ztrátu, teprve pak i ti největší pitomci pochopili, že nemohou všechno a taky že nejsou nesmrtelní). ..

  • peter. • 26. května 2015

    orinoko napsal
    Na adresu ruske konzumace alkoholu rikal napr. , ze Rusum nechce zakazovat alkohol, ale rad by napomohl ke s

    Nie orinoko.On vydal „suchý zákon“a o tom teraz sám hovorí,že to bola chyba.Putin nijaký suchý zákon nepodpísal.
    http://www.teraz.sk/zahranicie/gorbacov-priznal-chyby-svojej-protialkoh/135079-clanok.html

  • peter. • 26. května 2015

    Ani za toto nemôže Gorbačov?
    http://blogy.hnonline.sk/mordechaj-kapusta/list-jegora-posvirnina-nemcom

  • fajt • 26. května 2015

    nejsem ve při, ale tohle musím trochu ( za sebe) ozřejmit… Gorby…. místo toho, aby problémy skutečně řešil ( proto se do toho křesla gen. tajemníka partaje taky cpal ne), tak ruský lid obelhal, okradl a ještě mu přitom sundal kalhoty a to vše na přivítanou americkému pedálovi (bože, jak ten lezl Reaganovi do zadku) , žádný car a jiný vládce velké Rusi neponížil svou zemi a svůj lid více ( tohle snad byla regulérní kapitulace, která v historii neměla obdoby)…pro mě ten mužík patří ke zdi, možná by to dnes taky přivítal, při pomyšlení na reklamu na psí žrádlo, kde dával svůj perestrojkový vyžitý ksicht k dobru a k pobavení všem světovým šupákům . ..)

  • Béda • 26. května 2015

    Fajt,

    zajímavé, že mu jako zapálenému bojovníkovi proti alkoholismu nevadí jeho jméno na lahvinkách s označením Gorbačov. Podle mně ten člověk nemá páteř. Je o něco podobného jako ruský Havel.

  • zajoch • 26. května 2015

    Když už se tu mluví o alkoholu a o Rusech, uvedu vlastní zkušenost. Byla jsem několik týdnů s dost velkou skupinou Rusů. Za celou tu dobu jsem neviděla nikoho opilého, ba ani ne se špičkou. Neviděla jsem nikoho popíjet vodku. Byli to velmi zdvořilí lidé. Tak nevím, že bych byla mezi nějakými zvláštními Rusy? Pokud jsem se musela účastnit našich pracovních akcí, tak tam se pilo každý den a nametení tam byli také. Mnohdy řev a rambajz po celou noc. Přitom společnost se skládala z většiny VŠ. Ovšem častým zvykem mezi Čechy je dívat se na Rusy zvysoka, jako na podřadný národ.

  • orinoko • 26. května 2015

    Trochu poporadku.
    Jsem docela konsternovan, jak my externaliste resime vnitrni ruske deje. Jestlipak o tom Rusove vedi, jak je my tady i jinde tady prozivame. Ja snad budu muset zajet na stara kolena do Ruska. A poptat se primo v miste. Anebo aspon zajit do „ruske“ hospody v Praze.
    Gorby a Havel … mam pocit , ze se nekolikrat potkali, ale do oka si nepadli. Gorby se z Veskrny nepodelal. – Coz ovsem Veskrnu dost hnetlo. V Emerice se mu uklaneli jidis otroci, a sovetsky gentaj delal drahoty. Jesitne hovado ma s necim takovym obrovsky osobni problem. A tak Gorbymu myl rozpulena zada, kde jen mohl. Gratuluji vsem , kteri nasli akord s falesnym zpevem soudruha Veskrny.

  • Béda • 26. května 2015

    Zajoch,

    já nemluvil o Rusech a alkoholu, já mluvil o Gorbačovovi a alkoholu – konkrétně o vodce Gorbačov. (ta se prodává všude možně – ne jenom v Rusku) Osobně mám pochybnost jestli Gorbačov vůbec byl komunistou. Kdyby skutečně byl, tak by se namísto uchýlení do USA, tučných tantiém za bohapusté žvásty a své jméno na chlastu, po tom co natropil ruskému lidu (zejména tomu pracujícímu) a národu musel zastřelit.

  • Béda • 26. května 2015

    Na gorbačova platí: Cesty do pekel bývají dlážděny dobrými úmysly.(a jenom bůhví jestli měl dobré úmysly)

  • peter. • 26. května 2015

    orinoko napsal
    Gorby a Havel … mam pocit , ze se nekolikrat potkali, ale do oka si nepadli. Gorby se z Veskrny nepodelal. – Coz ovsem Veskrnu dost hnetlo. V

    Gorby,Havel, celá genéza zrady je tu :
    http://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&ved=0CGUQFjAI&url=http%3A%2F%2Fwww.kss.sk%2Fdownload%2FTajny%2520plan%2520ukrizovani%2520socialismu.pdf&ei=lVxkVfnhNYv9ywPo5YFQ&usg=AFQjCNGydxOWQDrB_I7nSt7QHMtSc3lZzg&bvm=bv.93990622,d.ZGU
    Ja len dúfam,že nikto nezačne prenášať vinu na KGB a Andropova,lebo aj autor „Golgoty“gen.Ljubimov potvrdil,že je to len fikcia.A keby aj nebola,tak vinu z Gorbačova ako realizátora toho svinstva to nijako neospravedlňuje.

  • orinoko • 26. května 2015

    Jezisi, jen to ne. Na celem svete se chlasta, jeden kazdy jsme jen klubko nervu, jsme rizeni nejnizsimi lidskymi pudy a prdy a kultura nas snad trochu vydeluje z hajemstvi prvoku.
    Osobne mam pocit, ze nejde o to, ze by Rusove kalili vice nez my, ale ze bohuzel zacaste chlastali nekvalitni alkac. Slovo samohonka by bez Rusu snad nikdy nespatrilo svetlo sveta, a rekl bych , ze dneska dostava docela jine souvislosti.
    Uz jsem se tu zminil, ze jsme kdysi v MlBl meli nejaky mejdan jako tynejdzri s Ruskami. To cuco jsme tam dovalili my Cesi. V koncovce ale nebyl na sracku nikdo. Bylo ho tak akorat, aby mejdan mohl dostat svemu nazvu. Dnesk bych si to hrozne rad promitl.
    Aniz bych chtel snizovat sovetske hrdiny, tak mohu mistoprisezne prohlasit, ze hrdina Sovetskeho svazu Kozedub stal na perone prazskeho hlavniho nadrazi v podvlekackach. Stalo se to tak, ze jeho manzelka mu zakazala jit jeste mezi ceskoslovenske pratele na peron, aby se tam spolecne jeste zahrali z placatky. Nez odesla na zachod, DONUTILa sveho manzela, aby se vysvlekl z vojenskych kalhot. A on presto vsechno nakracel na peron a placatk prisla k duhu.
    Jsou veci, ktere se ze…nam nikdy nevysvetli.
    Je to autenticke, tehdy jsem se pratelil s jednou, ktera byla vyznamnou personou v organizaci oboustranneho pratelstvi. :-)

  • Béda • 26. května 2015

    orinoko,

    já nevím co svým plácáním sledujete. Mluvil jsem o tom, že Gorbík byl bojovníkem proti chlastu a pak se nějak mimoděk jméno tohoto zarytého „abstinenta“ nějakou záhadou dostalo na lahve vodky distribuované do celého světa. Snad se z puritánského „abstinenta“ nestal vrchní lihopalník? Nemohlo to podobně být i s jeho členstvím v KSSZ?

  • Béda • 26. května 2015

    Jinak v otázce chlastu mi Gorbačov tak trochu připomíná Feldkuráta Katze. Druhé zapřísahal, že chlast je ďáblův nástrij ale sám chlastal jak duha (Gorbačov si zas na chlastu, který druhým zapověděl velice slušně mastí kapsu. Neříkalo se takovému chování kdysi farizej?

  • abx • 26. května 2015

    iba raz v zivote som v reale hovoril po rusky a to vtedy, ked som balil dve rusky ktore boli vtedy este v CSFR na odborarskej rekreacii a chcel som, aby sa so mnou v noci isli kupat na Zlate piesky. co pochopitelne odmietli, ale ja som to bral len ako take formalne nenene a tak som si pospominal na vsetkych 10 ruskych slov ktore som vedel, aby som zlomil ich odpor. ale nepovolili a tak sme hovorili o Gorbacovovi. ja som ho chvalil, vychvaloval, oni na neho nadavali – ze Gorbacov nic nerobi, iba hovori – a mali pravdu. ved to iste ako Veshkrna, akoby ich jedna mater mala a dosadila do vysokej funkcie…

  • peter. • 26. května 2015

    zajoch napsal

    Když už se tu mluví o alkoholu a o Rusech, uvedu vlastní zkušenost. Byla jsem několik týdnů s dost velkou skupinou Rusů. Za celou tu dobu jsem neviděla nikoho opilého, ba ani ne se špičkou. Neviděla jsem nikoho popíjet vodku. Byli to velmi zdvořilí lidé. Tak nevím, že bych byla mezi nějakými zvláštními Rusy? Pokud jsem se musela účastnit našich pracovních akcí, tak tam se pilo každý den a nametení tam byli také. Mnohdy řev a rambajz po celou noc. Přitom společnost se skládala z většiny VŠ. Ovšem častým zvykem mezi Čechy je dívat se na Rusy zvysoka, jako na podřadný národ.

    p.zajoch :)
    Máte pravdu!Ja som bol v Rusku päť krát (tri krát pred r.89) štyri krát služobne na kolchozných farmách.Vždy to končilo pohostením a nevyhnutnými prípitkami.Nikdy! Nikdy som nevidel nikoho,kto by sa tam ožral na „blato“ako sa u nás hovorí.Iba jediný raz sa stalo,že jeden účastník to nezvládol ale aj to bol môj kolega, ktorý nikdy nepil a po prvom pohári vodky prešiel radšej na víno čo nemal robiťPrišlo mu špatne, ale aj tak sa dokázal ospravedlniť a rovným krokom odísť.Vypilo sa,zajedlo sa,spievalo sa a v tuším dvoch prípadoch aj tancovalo.Bol som aj v Írsku a tam by ste to mala vidieť v piatok večer.To by ste zažila,čo je to pijáles a opiáš párty.Kam sa hrabú Rusi!O Slovákoch pomlčím,aj keď teraz je to už lepšie.Nie sú lóve na pálenku.

  • fajt • 26. května 2015

    zažil jsem Ivany u skleničky vodky ( spíše samohonky) a rozhodně se toho nebáli, musím říci, že jejich vnímavost ( tedy kapacita) pro chlast byla mimo chápání našince, ale nikoho nenutili násilím, aby je v té lihové smršti následoval. Druhý den pro ně nebyl problém vyběhnout do pole s kalachem a nebo zasednout za gruzavik, či něco ještě většího a splnit jejich normy … prostě klobouk dolů. ..)

  • orinoko • 26. května 2015

    Budu tu asi vypadat jako nějaký kazišuk. Nicméně přesto …
    Když československá sametová hysterie na začátku devadesátých let minulého storočia dosáhla svého vrcholu, tak se nestalo nic menšího, než že šéfové československého generálního štábu /řeč je o vojácích/ ožrali několik emerických misí tak, že sedmičkoví kulhánci júesej byli ale úplně totálně na šrot. Ani maskáče je před tím neuchránili. Naši měli trénink. S Rusy se muselo umět držet krok. Takový Stalin prý vydržel koňské dávky. A v nejlepším prý na Chruščovovi žádal , aby Ukrajinec zatancoval kozáčka. A Nikita tancoval. Prý to uměl nejlépe z celého politbyra. Bodejť by pak neodhalil kultík osobnosti.

    Nevím, o co tu běží. Rusové chlastají stejně jako my … a o tom se nesmí mluvit? Dodneška mají špičkový sekt , který se dal u nás kdysi sehnat za babku. Rakušáci se po něm mohli utlouct. Tehdy se myslím jmenoval – Sovětskoje igrístoje, dneska Moskevskoje či Ruskoje. A je pořád stejně dobré. Ruský sekt má zvuk. A kalí ho kdekdo všude na světě. Jenom ti, co se v alkoholu vyznají, umí vyprodukovat špičkové produkty.

  • peter. • 26. května 2015

    orinoko napsal
    Nevím, o co tu běží. Rusové chlastají stejně jako my … a o tom se nesmí mluvit? Dodneška mají špičkový sekt , který se dal u nás kdysi sehnat za babku. Rakušáci se po něm mohli utlouct. Tehdy se myslím jmenoval – Sovětskoje igrístoje, dneska Moskevskoje či Ruskoje. A je pořád stejně dobré. Ruský sekt má zvuk. A kalí ho kdekdo všude na světě. Jenom ti, co se v alkoholu vyznají, umí vyprodukovat špičkové produkty.

    Máte pravdu.Pamätá niekto na „stoličnú“ s uzáverom z takého hliníkového pliešku?To bola dobrá pijatika a gruziňák tiež.
    Ide orinoko len o to,že aj keď všetky národy pijú a o mnohých najmä severských národoch sa dá povedať že od kedy vymysleli vedrá už ani nepijú ale chlastajú,tak sa vo svete udomácnil názor,že slopú iba Rusi.Predstava ožratého mužika v baranici a fľaškou v ruke.Takto sú vykresľovaní Rusi.Ale ako ste povedal.Pijú všetky národy.

  • Stan • 26. května 2015

    Béda: Vodka Gorbačov nemá s bývalým sovětským gensekem kromě názvu nic společného: http://www.wodka-gorbatschow.de/. A od roku 1917 se vyrábí v Berlíně.

  • Béda • 26. května 2015

    V tom případě se musím omluvit a beru svá slova zpátky. Mátlo mě, že vidím vodku Gorbačov a Yeltsin vedle sebe v regálech.

  • abx • 26. května 2015

    Gorbatchov je medzinarodna registrovana znamka, ked sa pouziva na tovar, vratane alkoholu. dokonca aj flak na hlave ma udajne registrovany:
    http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti-zajimavosti/21195/gorbacov-na-flek-ma-patent.html

  • Béda • 26. května 2015

    I když… http://www.novinky.cz/veda-skoly/historie/226256-zapadem-milovany-rusy-nenavideny-gorbacov-slavi-80-let.html

    „…V roce 1990 Gorbačov obdržel Nobelovu cenu za mír. Roku 1992 založil Gorbačovovu nadaci a o rok později Mezinárodní Zelený kříž. Jako první obdržel ocenění Ronald Reagan Freedom Award z rukou samotného amerického prezidenta Reagana. Tato cena se uděluje osobám, které významně a trvale přispěly ke svobodě na celém světě. Mimo jiné byla po Gorbačovovi pojmenována ruská vodka a stal se značkou slavného portského vína. Dnes už se ale nepoužívá…“

  • Béda • 26. května 2015

    Pátá kolona imperiálního Západu v Rusku vydává zprávu o tom, „proč Putin rozpoutal válku na Ukrajině“ – Prý „Podle autorů je za vlastní válkou nízký rating Putina, který oslaboval v roce 2011 a v létě roku 2013 dosahoval jen 40 až 45 % podpory. Tradiční technologie, které prezidentovu podporu zvedaly, přestaly fungovat…“ http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zastance-Kremlu-ted-nastveme-Svedectvi-o-Vladimiru-Putinovi-a-Ukrajine-Ve-velmi-sirokem-rozsahu-376847

    Ještě by mě zajímalo, jak Putin donutil Západ aby zaplatil a vycvičil nácky, kteří provedli násilný puč v Kyjevě, stříleli na 2 strany, jak zorganizoval vraždění v Oděse a následnou teroristickou „ATO“. Anebo ta válka neměla žádný příčinný vývoj? Žeby to bylo něco podobného jako odsun nevinných sudetských Němců, kterému nic nepředcházelo?