Diskuze k článku


  • fajt • 24. dubna 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=Oh_cSFFyk54 – to je dnes moje světová politika ( radost pohledět). ..)

  • zajoch • 24. dubna 2016

    Irena napsal

    http://politikus.ru/events/74913-rossiya-otvergla-predlozhenie-kerri-o-razdele-sirii.html

    Když jsem uviděla na Sputniku stručnou zprávu o návrhu SSA na rozdělení si Sýrie, proletělo mi hlavou právě to co je v článku, na který upozorňuje Irena. Že je americký návrh nevýslovně drzý. Rusko dělá v Sýrii pořádek a pomáhá jí ke klidu a ti věční paraziti a vyžírači z toho chtějí bez skrupulí těžit. Podřídit si kus území vyčištěného bez jejich přispění, naopak, navzdory jejich sabotování.

  • PPK • 24. dubna 2016

    zajoch napsal
    Když jsem uviděla na Sputniku stručnou zprávu o návrhu SSA na rozdělení si Sýrie, proletělo mi hlavou právě to co je v článku, na který upozorňuje Irena. Že je americký návrh nevýslovně drzý. Rusko dělá v Sýrii pořádek a pomáhá jí ke klidu a ti věční paraziti a vyžírači z toho chtějí bez skrupulí těžit. Podřídit si kus území vyčištěného bez jejich přispění, naopak, navzdory jejich sabotování.

    Tak tak. Je svrchovaně spravedlivé, když drzá kovbojská kosa alespoň jednou za čas narazí na pořádný a tvrdý kámen. Ostatně, je to země Syřanů a jen ti mají právo rozhodnout, koho si přejí mít za kamaráda a zda chtějí či nechtějí svou zemi dělit nebo zachovat si ji politicky silnější, coby celistvou (ergo – poučení pro Čechy a Slováky). Na druhé straně tu však stojí trvalé historické poznání, že v mezinárodní politice mají definitivní účinky jen počty divizí a síla jejich zbraní. A v té souvislosti je příznačná též ona známá Stalinova otázka jakémusi církevnímu „diplomatovi“, kolik že má papež divizí …

  • zajoch • 24. dubna 2016

    Omlouvám se. V poslední větě třetího článku o kurdských partyzánech jsem se překlepla. Má tam být, že novou genocidu Kurdů provádí Turecko od července 2015 doposud. Nikoliv tedy od července 1915. Ještě po patnácti letech se mi nové století plete se starým. :-)

  • fajt • 24. dubna 2016

    http://asiarussia.ru/articles/4085/

  • aram • 24. dubna 2016

    Irena napsal

    http://politikus.ru/events/74922-vvs-boeing-mn17-sbili-ukrainskie-voennye.html

    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/401428-boeing-nad-ukrajinou-sestrelil-bojovy-letoun-tvrdi-svedci-v-dokumentu.html
    Nevím jestli to k něčeme povede. Těsně po pádu letadla jsem viděla dokument, kde se rovněž vyjadřovali svědci, že viděli na obloze v té chvíli ještě dvě vojenská letadla. Spíš mi to přijde, že se z toho novináři snaží ještě vytřískat co se dá, ale žádný význam to mít nebude. Jediná nová věc tam zřejmě bude, že v samotném MH17 mohla být výbušnina vložená už na letišti v Amsterdamu. Ale to by trosky zřejmě vypadaly jinak a tato hypotéza by zazněla hned v počátku. Což nezazněla, alespoň pokud si pamatuji.

  • Clair • 24. dubna 2016

    Toto je trochu mimo tema, ale prave jsem narazila na tento clanek, ktery mohu dat jenom sem k doplneni z Moldavie:
    http://www.hlavnespravy.sk/moldavsky-exprezident-prekvapil-americkeho-velvyslanca-porozpraval-mu-ako-sa-dobre-zilo-v-moldavsku-za-cias-sovietskej-okupacie/771703

  • Irena • 25. dubna 2016

    aram napsal
    aram

    Tam je hlavně zajímavé, že to mají dávat na BBC.

  • Irena • 25. dubna 2016

    Выдержал Запад недельную паузу и решил запустить процесс утилизации убыточных «активов». Наступил тот момент, когда от «мертвого» (в смысле переданного России) Ходорковского Западу больше пользы, чем от «живого» (сидящего на шее).

    Источник: http://politikus.ru/events/74942-zapad-eto-biznes-misha-nichego-lichnogo-net-denezhek-yukosa-net-i-zaschity.html
    Politikus.ru

  • Irena • 25. dubna 2016

    Ještě jedna analýza k avizovanému filmu BBC
    http://politikus.ru/articles/74946-mh-17-po-komu-zvonit-britanskiy-kolokol.html

  • peter. • 25. dubna 2016

    Irena napsal

    Raději nebudu komentovat, byla by to příliš silná slova
    http://politikus.ru/v-rossii/74950-royzman-vystupaya-v-elcin-centre-nazval-patriotov-debilami-a-georgievskuyu-lentochku-sravnili-s-nosovym-platkom.html

    To je na trestné oznámenie.Alebo aspoň na poriadny výprask po papuli.Ale svedčí to aj o benevolencii vlády a prezidenta RF k takýmto prejavom,ktoré sa v Rusku množia zo dňa na deň viac a viac.
    Rojzman a Joffe – írečité ruské mená.Takí sú vo vládnej koalícii aj v opozícii.Sú v ľavých,pravých aj stredových stranách.Sú vo všetkých mimovládnych organizáciách,sú všade.
    Za pár dní budú po Moskve a po iných ruských mestách pochodovať tzv.“Nesmrteľné pluky“.ˇučastníci budú niesť v rukách fotky – portéty svojich predkov,ktorí zahynuli vo Veľkej Vlasteneckej vojne,A v klope budú mať Georgievskú stužku-symbol hrdinstva Ruského národa.Určite sa zúčastní aj Putin,Medvedev a všetci známi aj menej známi súčasní politici.Ak ale títo politici trpia takéto prejavy a hanobenie minulosti Ruska,tak ich účasť v pochode „Nesmrteľného pluku „bude smrdieť farizejstvom.Najhoršie je,že v tom Jelcin-centre boli prítomní aj učitelia vychovávajúci mládež.Ako si možno vážiť Rusko,keď si ono samo neváži svoju minulosť a svojich hrdinov?

  • Irena • 25. dubna 2016

    peter. napsal
    To je na trestné oznámenie.Alebo aspoň na poriadny výprask po papuli.Ale svedčí to aj o benevolencii vlády a prezidenta RF k takýmto prejavom,ktoré sa v Rusku množia zo dňa na deň viac a viac.

    Já si spíš myslím, že se množí případy, kdy se lidi těmhle hajzlům začínají aktivně bránit, proto je to tak vidět. V tom je právě důležitá změna informačního prostředí, aby jim lidé na ty jejich hovadiny přestali tupě přikyvovat a vyjádřili svůj nesouhlas.

  • Béda • 25. dubna 2016

    http://www.hlavnespravy.sk/bbc-chysta-premieru-sokujuceho-filmu-malajzijsky-boeing-na-ukrajine-zostrelila-ukrajinska-stihacka-a-na-vybuchu-sa-podielali-aj-agenti-cia/772176

    Vo Veľkej Británii o týždeň vybuchne obrovská mediálna a politická bomba. Svetoznáma Britská informačná agentúra BBC totiž uvedie film „Tajné spisy: kto zostrelil Boeing MH 17?“….

  • peter. • 25. dubna 2016

    Irena napsal
    Já si spíš myslím, že se množí případy, kdy se lidi těmhle hajzlům začínají aktivně bránit, proto je to tak vidět. V tom je právě důležitá změna informačního prostředí, aby jim lidé na ty jejich hovadiny přestali tupě přikyvovat a vyjádřili svůj nesouhlas.

    Trochu podrobnejšie:
    http://patriot-su-rf.ru/blog/43964920332/Mer-Ekaterinburga-ZHenya-Royzman-obyavil-voynu-Novorossii

  • fajt • 25. dubna 2016

    http://severpost.ru/read/41118/

  • Botičky od Diora • 26. dubna 2016

    Pro pí. Irenu:

    http://politikus.ru/video/74982-vvpyakin-vopros-otvet-ot-25-aprelya-2016g.html

    Včerejší super-analýza kauzy „savčenko“ od Pjakina :-)

  • Martin (už bez taky m) • 26. dubna 2016

    Botičky od Diora napsal

    Pro pí. Irenu:

    http://politikus.ru/video/74982-vvpyakin-vopros-otvet-ot-25-aprelya-2016g.html

    Včerejší super-analýza kauzy „savčenko“ od Pjakina

    Velmi dobrá odpověď pochybovačům, vč. „termínů“ užívaných vůči Ukradinské sebrance (SBU = gestapo, atd…).
    Odpověď všem kdo si myslí, že „na kogo že rabotajet etot Pjakin?“…
    „Kdo je debil, tomu není pomoci, ale proč na základě své debility ohrožovat vlastní zem, stát…“
    „Pokud poslanci či vedoucí médií nevědí co dělají…“

  • peter. • 26. dubna 2016

    peter. napsal

    https://www.youtube.com/watch?v=drcyTe_kNEU

    Čubajs – drug Putina.

    Cvičenie ruských a amerických výsadkárov
    http://patriot-su-rf.ru/blog/43816525313/Ucheniya-desantnikov-SSHA-i-Rossii.-Amerikantsyi-strashno-oblazh

  • peter. • 27. dubna 2016

    Irena napsal
    Raději nebudu komentovat,

    http://patriot-su-rf.ru/blog/43800544842/Pyatiminutka-zdravogo-smyisla-o-Royzmane

  • Irena • 27. dubna 2016

    peter. napsal
    http://patriot-su-rf.ru/blog/43800544842/Pyatiminutka-zdravogo-smyisla-o-Royzmane

    No Peter máte tam i vysvětlení, proč není možné se těchto vší jednoduše zbavit nějakými zákazy. Lidé se jich musí zbavit sami a vědět, proč to udělali.

  • Irena • 27. dubna 2016

    Neodolala jsem
    Слово „еб@ть“ легко перевести на английский как „fuck“, но как передать иностранцу смысл и всю глубину разницы производных от слова „еб@ть“ – выеб@ть, въеб@ть, взъеб@ть, заеб@ть, наеб@ть, объеб@ть, уеб@ть, поеб@ть, перееб@ть, подъеб@ть, подзаеб@ть, доеб@ть, разъеб@ть, недоеб@ть….

  • peter. • 27. dubna 2016

    Irena napsal
    No Peter máte tam i vysvětlení, proč není možné se těchto vší jednoduše zbavit nějakými zákazy. Lidé se jich musí zbavit sami a vědět, proč to udělali.

    No Irena ak vládna moc nechá všetko len na ľudí,tak to dopadne ako u nás.Na ovplyvňovanie ľudí v záujme dosadenia „svojich“do funkcií vydáva Soroš a spol miliardy dolárov.Vládnuca moc sa nemôže len nečinne prizerať.Zvlášť vtedy nie ak aj ústavu RF napísali v USA a presadili ľudia ako Rojzman.

  • Irena • 27. dubna 2016

    peter. napsal
    No Irena ak vládna moc nechá všetko len na ľudí,tak to dopadne ako u nás.Na ovplyvňovanie ľudí v záujme dosadenia „svojich“do funkcií vydáva Soroš a spol miliardy dolárov.Vládnuca moc sa nemôže len nečinne prizerať.Zvlášť vtedy nie ak aj ústavu RF napísali v USA a presadili ľudia ako Rojzman.

    Jo, jenže napřed lidi musí pochopit, co se děje a proč. A to pochopení bolí.

  • peter. • 27. dubna 2016

    http://ukraina.ru/news/20160427/1016246623.html
    Začiatok mája bude na Ukrajine asi poriadne horúci.1.mája je nie len Sviatkom práce,ale tohoto roku vychádza na tento dátum aj pravoslávna Veľká noc (pascha).2.mája je výročie „odeskej Chatyne“ a sťahuje sa tam vo veľkej sile bandersvoloč z Haliče a Kyjeva.Potom nasleduje „Deň víťazstva“ – To všetko nesie v sebe potenciál krviprelievania.
    Okrem toho,na hraniciach s Donbasom stojí dnes už silná a dobre vyzbrojená ukrajinská armáda pripravená naplniť Porošenkovu predstavu o zopakovaní manévru Chorvátska proti „Srbskej krajine“.Dočítal som sa,že bol vydaný rozkaz na evakuáciu detí a starcov zo smeru na Mariupoľ.Bodaj y som sa mýlil!

  • hudryper • 27. dubna 2016

    peter. napsal
    Dočítal som sa,že bol vydaný rozkaz na evakuáciu detí a starcov zo smeru na Mariupoľ.Bodaj y som sa mýlil!

    peter.Citovat

    Obávám se Peter,že se nemýlíte.Myslím,že to tam mají Rusové jak na dlani a že útočná operace se
    zřejmě nebude týkat jen Novoruska,ale též Krymu.To zřejmě byl skutečný důvod k stažení ve válce
    vycvičených pilotů ze Sýrie.Očekávám takovou odvetu,po které už z kyjevské bandy zůstanou jen
    uprchlíci,kterým se to podaří.Samozřejmě že půjde o bratrovražednou válku-což bude úspěch neoconů,ale zároveň i jejich konec v americké administrativě. Těch násilím odvedených vojáků –
    Ukrajinců (nikoliv nacistů a žoldáků) je mi už dnes opravdu líto. A nejspíš se ta nacistická čeládka
    objeví v Evropě.V Bruselu už pro ně vyjednávají bezvízový styk,oni ale budou ozbrojeni a tak žádná
    víza nebudou potřebovat….

  • fajt • 28. dubna 2016

    http://cz.sputniknews.com/svet/20160427/2919514/putin-stavba-kosmodrom-vostocnyj-trestni-rizeni.html – dalo by se říci, že Rogozin to má dost nahnuté. ..)

  • fajt • 28. dubna 2016

    http://politikus.ru/video/75141-povtor-pervogo-puska-s-kosmodroma-vostochnyy.html – Вот тут канал Роскосмоса вещает это видео, но по кругу в виде прямой трансляции. Зачем они так делают – мне неведомо: перемотать видео нельзя, вернуться на начало и перейти в любое место тоже нельзя. И, как я понимаю, нет мультипликации с хронометражем за пределами атмосферы. Однако, есть одно преимущество – оно со звуком. ..

  • Vaska • 28. dubna 2016

    hudryper – bohužel by jsi mohl mít pravdu – náckové přemísťujou vojska také ke Krymu (včetně S-300) – soudruzi z SS poslali do rumunské kolonie F-22 (novější verze S-300 ho sundat dokážou) – potřebujou válku za jakoukoliv cenu (už se jím začala bouřit i evropská kolonie a oni ji zatím nemůžou profackovat vojensky, masové vymejvání mozků masmédii má opačnej efekt – což nedokážou pochopit) – nyní je v Rusku haló se sadistkou savčenkovou – osobně tipuju že podpindonosnici ji propustili bez souhlasu Vladimíra – chtěj náckům dodat bojového ducha a použít ji jako maskota a zvýšit nenávist proti Rusku – nezapomínat na Podněstří – tam jsou Rusové hodně zranitelní

  • Martin (už bez taky m) • 28. dubna 2016

    Velmi důležité k tomu co může být a bude,
    vystoupení řady důležitých ruských představitelů:
    https://www.youtube.com/watch?v=CMxFxgThI6U

  • peter. • 28. dubna 2016

    Vaska napsal
    náckové přemísťujou vojska také ke Krymu (včetně S-300) – soudruzi z SS poslali do rumunské kolonie F-22

    Na Krym si netrúfnu.Bolo by to priame napadnutie RF.To,čo Porošenko potrebuje je,obsadiť rýchlym úderom po celej šírke frontu Donbas.Vraj tam už presunul aj rádioaktívne tanky a OT-čka z Černobyľu.Nie som presvedčený o tom,že Rusko otvorene zasiahne svojou armádou na obranu Donbasu.A iba „Severný vietor“postačiť nemusí.Podnestersko je naozaj slabinou,no súčasná nepopulárna moldavská vláda má dosť starostí s prorusky naladenými demonštrantami.Nepôjde do otvoreného konfliktu s RF.
    Myslím,že počnúc nedeľou 1.mája,sa veci dajú do pohybu.

  • Martin (už bez taky m) • 28. dubna 2016

    pokrač.
    Vystupují tam představitelé (ministři obrany a MZV) Íránu, Pákistánu, Afghánistánu, Laosu, Indonésie, Vietnamu, Singapuru, Indie…

  • Martin (už bez taky m) • 28. dubna 2016

    Vaska napsal

    hudryper – bohužel by jsi mohl mít pravdu – náckové přemísťujou vojska také ke Krymu (včetně S-300) – soudruzi z SS poslali do rumunské kolonie F-22 (novější verze S-300 ho sundat dokážou) – potřebujou válku za jakoukoliv cenu (už se jím začala bouřit i evropská kolonie a oni ji zatím nemůžouprofackovat vojensky, masové vymejvání mozků masmédii má opačnej efekt – což nedokážou pochopit) – nyní je v Rusku haló se sadistkou savčenkovou – osobně tipuju že podpindonosnici ji propustili bez souhlasu Vladimíra – chtěj náckům dodat bojového ducha a použít ji jako maskota a zvýšit nenávist proti Rusku – nezapomínat na Podněstří – tam jsou Rusové hodně zranitelní

    https://www.youtube.com/watch?v=4P4TkXDstes
    Velmi výstižně také hovoří v závěru o tom, co zlomilo vaz CCCP – a shoduje se v tom s řadou jiných, kterým nestačí „ukřižovat několik viníků a zrádců“…
    výstižně vyjádřeno v poslední větě…
    Jedna kazetová hlavice dnes starého a neexistujícího systému OKA 9k 714 byla sto zlikvidovat vše na ploše 10 ha. Ubezpečuji Vás, že její následník Iskander dokáže víc – a přesněji… A to nezapomínejte na salvové raketové systémy delšího dosahu, a různé další Kalibry…
    V pozici trvajícího rizika US „bleskového nejaderného hromadného úderu“ by bylo nezbytné tyto jednotky u hranic RF vygumovat zcela během několika minut a je to samozřejmě proveditelné, většina těch prostor je zaměřena (spočítána) již nyní…
    https://www.youtube.com/watch?v=iNrcbmTnAbE
    tady dostatečně jasně říká co by nastalo… plně se zde shoduje s mými osobními zkušenostmi…
    A pak už by „na východní frontu“ dobrovolně nešel nikdo, a ti násilím odvedení či proti své vůli by nakonec- mohli bojovat na úplně jiné straně…
    Jako vždy: v US existující neocons sebranka opět sází na 1 akci, když to nevyjde, připravují další 1 akci… Vždyť i oni sami jsou jen „na jedno použití“…
    hudrypere pokud již, tak tito piloti a letouny by se zaměřili na cíle ve větší operační hloubce, spíše v takticko-strategické hloubce…

  • Vaska • 28. dubna 2016

    omlouvám se za savčenkovou – zaslechnul jsem něco v rádiu myslel jsem že ji pustili ale šlo o její ségru.
    Jinak nejlepší doba k útoku na Rusko je květen – to věděl už áda ale zdržel se v Jugoslávii (mluvil o tom Rajko Doleček) a to CCCP tehdy zachránilo – nestihli do období dešťů (rasputica) do Moskvy dojít.
    Na přehlídce v Moskvě nebudou S-400 – proč asi ? Rusové jich maj zatím málo a tak musej bejt v palpostech. Žoldáci z SS (i žabožrouti a angláni a němci si na poslední nářez ještě pamatujou) se do Ruska nehrnou – tu „poctu“ chtěj přenechat nám (slovanům -Polsko, CZ,SK,Bulharsko,Rumunsko), krásně by tím vyřešili likvidaci slovanů a pro sebe novej životní prostor.

  • hudryper • 28. dubna 2016

    Vaska napsal
    Jinak nejlepší doba k útoku na Rusko je květen – to věděl už áda ale zdržel se v Jugoslávii (mluvil o tom Rajko Doleček) a to CCCP tehdy zachránilo – nestihli do období dešťů (rasputica) do Moskvy dojít.

    Rajko je dobrý,ale někdy trochu,byť sympaticky, přehání. Ke strategické chybě vzhledem k časovému naplánování operace barbarosa došlo tím,že si Hitler umanul ještě předtím obsadit Krétu a zablokovat provoz v Suezském průplavu. Angličané to věděli a připravili německým invazním jednotkám překvapivě ostré“přivítání“,v němž vykrvácela zejména paradesantní divize.Prostě to tam sice nakonec převálcovali,ale ztratili nejméně jeden měsíc,protože původní termín napadení SSSR byl strategicky správně stanoven začátkem května a nikoliv 20.června,kdy k útoku skutečně došlo.

  • peter. • 28. dubna 2016

    Vaska napsal
    náckové přemísťujou vojska také ke Krymu (včetně S-300) –

    Možno iba preto,aby sa počas ofenzívy na Donbas zabezpečili pred prípadným útokom ruskej armády a letectva z Krymu.Preto vojensky obsadzujú celú chersonskú oblasť.

  • Martin (už bez taky m) • 28. dubna 2016

    S-300 a spol RF začala vyvážet či poskytla technologie až když se zajistila…
    Takže ano, je to určitá komplikace, nelze zaspat či spát „na vavřínech“, ale konat…hledat možnosti…
    Nepochybně to udělali, čas byl.
    Takžeuž věřím, že dnes Ruské armádě tyto systémy (a podobné) neublíží…
    RF má možnosti, a čím „sofistikovanější systém“, tím snáze tam na x míst „schováte to co potřebujete“…
    Ano, lze se snažit „to“ najít a odstranit…
    ale bude potom systém ještě efektivně fungovat? Oni prostě znají jeho „slabá místa“, vč. přenosu informací, koordinace, velení a řízení…
    Ruské systémy bývají ze známých důvodů co nejvíce autonomní, no ale dnes…
    REB dnes má RF na výši, a bez spojení není velení.
    Ne nadarmo hovoří někteří zpravodajci o nutnosti obsadit AE kdyby hrozil skutečný kolaps (musíte zajistit chod nezbytných systémů i v situaci, kdy „vypnete celé regiony“).
    Prostě ano, zapadá to logicky do sebe, vč. těch letišť. A to bez ohledu na fakt, že „většinu práce“ by dnes již odvedly křižující střely.
    Byla a je ta Sýrie na druhou stranu opravdu dobrý a efektivně využívaný polygon… Co myslíte, že „furt“ vozí „Syrský expres“…??
    Skoro by člověk věřil, že jen zde se jim ty vynaložené finance vrátí…
    Krym bude (mj. kvůli budovaným energovodům a mostům) zaštítěn tak, jak máloco- mj. proto že „tak vyčnívá“… Prorazit takovou obranu by pro Ukropy bylo s výjimkou nevýznamných průniků nemožné. No a „strategie pružné obrany“ říká, že nejlépe zajistíte své základny, když protivníkovy možnosti „omezíte“, a RF to dnes nemusí ani dělat „destruktivním“ způsobem…
    Při jakémkoliv větším extempore by nemuseli přijít jen o Mariupol, ale i o Oděsu… A ta je poslední US velkou akvizicí co mají, poté co se tu hromadu zlodějů, násilníků a vrahů pokusili hodit na krk Evropě…

  • hudryper • 28. dubna 2016

    Dobrý vnitropolitický přehled od spolehlivého Sakera :
    http://www.novarepublika.cz/2016/04/prezije-pata-kolona-zimni-slunovrat.html#more

  • Sio • 28. dubna 2016

    hudryper napsal

    Dobrý vnitropolitický přehled od spolehlivého Sakera :
    http://www.novarepublika.cz/2016/04/prezije-pata-kolona-zimni-slunovrat.html#more

    Řečeno termíny DVTŘ, Putin vždy (možná i lehce aktivně) počká, až bude připraveno správné „informační pole“. Tj., kdy si většina společnosti uvědomí, co má Putin udělat a začne na něj dokonce tlačit, aby udělal to, co on chce udělat už dávno. Takto má pro svá rozhodnutí vždy většinovou podporu veřejnosti. Západ se snaží řídit procesy v Rusku na 4. prioritě – ekonomické. Sankce podvody zevnitř díky 5. koloně atd. Samozřejmě to zkouší přes sdělovadla i na 3. prioritě – ideologické. Ale těm věří dnes už málokdo. Putin sází na 1. a 2. prioritu. Na chronologické prioritě hraje na strunu patriotismu a na světonázorové právě používá připravené informační pole. Přesvědčuje lidi, že to nejlepší pro Rusko je jeho vláda. A daří se mu. Právem.

  • peter. • 28. dubna 2016

    p.hudryper:
    To je scenár,aký by sme si priali viacerí.Sakera čítam rád,ale tentokrát sa mi jeho článok nepozdáva.Priveľmi zjednodušená predstava videná cez ružové okuliare.To on vo zvyku nemával.Myslím,že vzťah Putina s oligarchami(ktorí sú
    plne v područí Rotschilda a vykonávajú jeho vôľu)je komplikovanejší.Nie som si istý,že Putin je celkom svojprávny vo svojom rozhodovaní.Nespochybňujem ho,prajem mu úspech,len som skeptický ku jednoduchým záverom.Ja nepoznám všetky súvislosti,no hovorí a píše sa o jeho činnosti u Sobčaka v Peterburgu, o jeho podpore Jeľcinovi o „kooperative Ozero“ aj o ľuďoch ktorí sa v tých časoch predierali k moci a dnes sú po Putinovom boku.To nie sú pekné veci.Ale schopnejšieho človeka predurčeného k záchrane Ruska ako je Putin asi v RF široko ďaleko niet.Tak mu prajem úspech aj napriek tomu,že nemám vôbec predstavu,ako by to pomohlo nám.
    Čo sa Zjuganova týka,tak jeho spoluprácu s Putinom vylučujem,lebo ich programy sa diametrálne odlišujú,podobne ako ich názory na spoločenské zriadenie ktorým by sa v budúcnosti malo Rusko riadiť.

  • peter. • 28. dubna 2016

    fajt napsal

    http://www.vesti.ru/doc.html?id=2748455#

    Pôjdu po ňom.Pred Ukrajincami ho možno uchránia.Ale kto ho uchráni pred vlastnými?

  • Béda • 28. dubna 2016

    Majdan nese své ovoce: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/7893-ukrajinska-vlada-dvojnasobne-zvysila-cenu-plynu-pro-obyvatelstvo-americane-tento-krok-pochvalili

    …Zároveň se tím totiž zvýší o 60 procent cena tepla v bytech. A to nemluvě o tom, že již od 1. března se navýšily ceny elektřiny o 25 procent a během nejbližšího období se její cena plánuje zvýšit ještě dvakrát. Takže se ceny energií pro ukrajinské obyvatelstvo celkově od roku 2014 zvýší zhruba o 300 až 400 procent.

    Je třeba si uvědomit že i po mírném zvýšení minimální mzdy (na 600 hřiven) a penzí (na 1247 hřiven) jsou i reálné průměrné mzdy velmi nízké (okolo 160 dolarů za měsíc),…

  • Béda • 28. dubna 2016

    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/7888-putin-dostal-doporuceni-aby-vratil-raketove-komplexy-na-kubu

    Poslanci Státní dumy za KSRF Valerij Raškin a Sergej Obuchov navrhli, aby byly na Kubě umístěny raketové komplexy k obraně zájmů a spojenců v Organizaci Smlouvy o kolektivní bezpečnosti. … Jak uvádějí poslanci, agentura Reuters uveřejnila informaci o tom, že už v květnu se USA chystají umístit raketový komplex typu HIMARS na jihovýchodě Turecka…

  • fajt • 29. dubna 2016

    http://politikus.ru/articles/75202-ona-uletela-a-osadochek-ostalsya.html – njn, bez mzdy se pracuje špatně i pod Putinem. ..)

  • Béda • 29. dubna 2016

    http://www.eurasia24.cz/vojenstvi/643-vyrobek-4202-prorazi-americkou-protiraketovou-obranu

    Vývoj hypersonické rakety se blíží do cíle.
    Z polygonu v Orenburské oblasti byla vypuštěna mezikontinentální balistická raketa RS-18B Stilet (v kódu NATO SS-19 Stiletto), jejíž start upoutal pozornost odborníků na obou březích Atlantiku.. bojová část (hlavice), která byla na svou dráhu vypuštěna pomocí této „stařenky“, představuje v raketové technice něco zcela nového. Podle mínění expertů jsou proti ní zcela bezmocné nejen současné prostředky protiraketové obrany (PRO), ale dokonce i ty, jejichž vývoj v USA ještě ani nezačal. Bojová hlavice (s vlastním pohonem) je hypersonická a je schopná manévrovat ve vertikální i horizontální rovině. Nemůže na ní „vyzrát“ žádná antiraketa….Americká raketa X-51, vyvíjená firmou Boeing v rámci programu „rychlého globálního úderu“, má dosahovat rychlosti 6 –7M. Její testy začaly v roce 2010, všechny však byly neúspěšné…Lepší rychlostní schopnosti prokázala během testů experimentální raketa Falcon HTV- 2, postavená v roce 2003 agenturou ministerstva obrany USA .. Ta dosáhla rychlosti kolem 20M. Start ovšem neproběhl v atmosféře….Po druhém testu, který proběhl v roce 2011, byla tato „perspektivní“ raketa prohlášena Pentagonem za neperspektivní, protože byla jednak prakticky neřiditelná a jednak s ní nebylo možné udržovat kontakt (tak jako v sestupové fázi letu s raketoplány)…
    A na závěr ještě něco o našem dalším vznikajícím hypersonickém prostředku – křídlaté protilodní raketě Zirkon…Provedeno bylo 5 testů, poslední 16. dubna letošního roku – a byl plně úspěšný. Raketa je určena jako výzbroj raketových křižníků námořní flotily, její předpokládaná rychlost je do 12M a dosah 1000 km.

  • Béda • 29. dubna 2016

    http://www.czechfreepress.cz/uvadime-videa/unik-video-zasah-raketou-do-pentagonu-11-septembra-2001.html

    Snad ti teroristé převážně ze Saudské Arábie neměli v USA pod palcem rakety a systém NORAD?

  • fajt • 29. dubna 2016

    http://cz.sputniknews.com/svet/20160429/2934171/vostocnyj-stavba-vezen.html – pokud v tomto trendu bude Kreml pokračovat ( a řádně přitlačí), může očekávat návrat důvěry svých mužíků, kteří jsou poslední dobou konsternování a znechuceni řáděním páté kolony v Rusku. ..)

  • asym • 29. dubna 2016

    Мы все сошли с ума!
    http://vk.com.1.gsr.anonimizing.com/video17179093_170365098?null

  • Botičky od Diora • 29. dubna 2016

    Peter: Za pár dní budú po Moskve a po iných ruských mestách pochodovať tzv.“Nesmrteľné pluky“.ˇučastníci budú niesť v rukách fotky – portéty svojich predkov,ktorí zahynuli vo Veľkej Vlasteneckej vojne,A v klope budú mať Georgievskú stužku-symbol hrdinstva Ruského národa.

    „Nesmrtelný pluk“ v Praze: 08.05.2016, ve 13:00 hod na Loretánském náměstí.
    Já tam prostě půjdu, nebojím se BISky.

  • Botičky od Diora • 29. dubna 2016

    asym napsal

    Мы все сошли с ума!
    http://vk.com.1.gsr.anonimizing.com/video17179093_170365098?null

    Netuším jak by se tohle všechno dalo odpustit nebo zapomenout. Nebo vyléčit.
    Pokud najdete 15 min:
    Тамара Гузенкова: «С частью украинцев мы останемся братьями, а с частью – уже никогда»
    http://politikus.ru/articles/75193-tamara-guzenkova-s-chastyu-ukraincev-my-ostanemsya-bratyami-a-s-chastyu-uzhe-nikogda.html

  • peter. • 29. dubna 2016

    Jaceniuk zmizol,vyparil sa,niet ho.
    A už sa otvára dekel na žumpe,z ktorej sa valí smrad.
    http://rusvesna.su/news/1461927251
    V článku sa píše,že Jaceniuk 19 až 22.apríla inkognito navštívil Moskvu,kde jednal s oficiálnymi predstaviteľmi RF.Stretnutie zorganizoval Rinat Achmetov a Potkan mal Rusom nabonzovať na Porošenka a iných predstaviteľov chunty korupčné schémy,ktoré využívali na svoje obohatenie sa.Mal objasniť aj detaily udalostí na Majdane ktoré vyústili do zvrhnutia Janukoviča.
    Na oplátku za zorganizovanie stretnutia Achmetov žiada o preferencie prezidentskej administratívy RF na navrátenie jeho podnikov a majetku ležiacich na území Donbasu.

  • Botičky od Diora • 29. dubna 2016

    peter. napsal

    Jaceniuk zmizol,vyparil sa,niet ho.
    A už sa otvára dekel na žumpe,z ktorej sa valí smrad.
    http://rusvesna.su/news/1461927251
    V článku sa píše,že Jaceniuk 19 až 22.apríla inkognito navštívil Moskvu,kde jednal s oficiálnymi predstaviteľmi RF.Stretnutie zorganizoval Rinat Achmetov a Potkan mal Rusom nabonzovať na Porošenka a iných predstaviteľov chunty korupčné schémy,ktoré využívali na svoje obohatenie sa.Mal objasniť aj detaily udalostí na Majdane ktoré vyústili do zvrhnutia Janukoviča.
    Na oplátku za zorganizovanie stretnutia Achmetov žiada o preferencie prezidentskej administratívy RF na navrátenie jeho podnikov a majetku ležiacich na území Donbasu.

    На российском пограничном контроле проверяющий документы офицер тихо спрашивает Яйценюха:
    „Сеня, а зачем бюстгальтер (podprsenka)? И так тебя по небритой морде весь мир знает…“ :-)

  • peter. • 29. dubna 2016

    Hlavne,že všetci slniečkári a dobrosráči majú plnú hubu nadávok typu „fašisti,nacisti,rasisti a xenofóbovia“pre ľudí,odmietajúcich imigrantov,ktorí sú im vnucovaní bez toho,aby sa ich aspoň zo slušnosti niekto opýtal,či vôbec chcú mať na svojom území cudzích ľudí s nekompatibilnou kultúrou a zvykmi.Človeku je naozaj na grcanie keď vidí vrcholných predstaviteľov svojej vlády objímať sa s ľuďmi ako je Porošenko a ako bol Jacenjuk.
    http://www.politnavigator.net/vo-lvove-proshel-marsh-slavyashhijj-diviziyu-ss.html

  • asym • 29. dubna 2016

    peter. napsal

    Hlavne,že všetci slniečkári a dobrosráči majú plnú hubu nadávok typu „fašisti,nacisti,rasisti a xenofóbovia“pre ľudí,odmietajúcich imigrantov,ktorí sú im vnucovaní bez toho,aby sa ich aspoň zo slušnosti niekto opýtal,či vôbec chcú mať na svojom území cudzích ľudí s nekompatibilnou kultúrou a zvykmi.Človeku je naozaj na grcanie keď vidí vrcholných predstaviteľov svojej vlády objímať sa s ľuďmi ako je Porošenko a ako bol Jacenjuk.
    http://www.politnavigator.net/vo-lvove-proshel-marsh-slavyashhijj-diviziyu-ss.html

    …magoři, velebící šucheviče a banderu :-(

  • Irena • 29. dubna 2016

    Официальное заявление МГБ ДНР о попытке покушения на Захарченко

    Источник: http://politikus.ru/video/75247-oficialnoe-zayavlenie-mgb-dnr-o-popytke-pokusheniya-na-glavu-respubliki-aleksandra-zaharchenko.html
    Politikus.ru

  • petr • 30. dubna 2016

    Pravda nebo Hoax – Яценюка нашли мёртвым у себя на даче
    http://ua-reporter.com/novosti/196085

  • asym • 30. dubna 2016

    petr napsal

    Pravda nebo Hoax – Яценюка нашли мёртвым у себя на даче
    http://ua-reporter.com/novosti/196085

    Bude to spíž hoax, projížděl jsem RU tv kanály a není tam jediná zmínka o tom, že by „jaceňuk spáchal sebevraždu 7 ranami z kalacha“.

  • slava • 30. dubna 2016

    Situace v Ukrajinské Odesse
    http://www.vesti.ru/doc.html?id=2748445#

  • Martin (už bez taky m) • 1. května 2016

    Zdá se, že některé „jednotky“ ISIL svého pašu Erdogana přestaly poslouchat…
    https://www.youtube.com/watch?v=msByrjvUJng