Diskuze k článku


  • Sio • 4. června 2016

    Na BL se objevil zajímavý článek. Vůbec není xenofobní, akorát vyjadřuje politicky korektní nelásku k Rusku a Číně. Žádné „hate free“, abychom si rozuměli.
    http://blisty.cz/art/82525.html

  • zamp1 • 4. června 2016

    Němci nemají vůdcovskou obratnost, nějak se bojí, čehož podstata tkví v jejich neblahých historických zkušenostech. Jakékoliv snahy o hegemonii povedou v EU ke konfliktům, což bude vyvolávat další odpor ostatních zemí a povede to k rozhoupání celého evropského systému. Jeden z názorů odborníků je takový, že se Němci cítí nepohodlně, asi by dominantní být nechtěli. Momentální ambice Berlína vzbuzují v Evropě již pozapomenuté obavy.

    Jak jsou na tom Němci s vůdcovskou obratností nevím (Merkelová je obratná asi jako slon v porcelánu, bych řekl)ale jistě vím, že zbytek Evropy je nenávidí! Třikrát za posledních 100 let rozvrátili Evropu (ve jménu bankéřů). Dvakrát upadli na hubu a tentokrát upadnou zase! Třikrát a dost, snad to bude platit i v tomto případě.

  • tožtak • 4. června 2016

    Obama je bez čtecího zařízení jen prázdná hlava – komentátor to neustál
    https://www.youtube.com/watch?v=tjjuE1TtKjo&feature=youtu.be

  • Béda • 5. června 2016

    HS/Rusko má pravdu keď tvrdí, že USA porušili sľub ohľadne rozširovania NATO, píše americký expert na medzinárodnú bezpečnosť Joshua Shifrinson v článku pre LA Times

    Kým predstavitelia Západu hovoria o „provokáciách“ Ruska a tvrdia, že je hrozbou pre Európu, Moskva zverejňuje iný príbeh. Rusko je podľa neho poškodenou stranou, ktorá je nútená rozmýšľať o vlastnej obrane. Predstavitelia RF tvrdia, že USA ich v roku 1990 ubezpečili, že NATO sa nebude rozširovať na východ.

    „Západ razantne protestoval, vyhlasujúc, že takáto dohoda nikdy neexistovala. Lenže stovky memoárov, protokolov, zverejnených amerických archívov poukazujú na opak“, vyhlasuje Shifrinson.

    Tieto dokumenty „nerobia z Putina svätého“, len dokazujú, že vyhlásenia o tom, že Rusko je „dravec“ nie sú opodstatnené. Preštudujúc tieto dokumenty Shifrinson ponúka nasledujúci obraz. Po tom, ako v roku 1989 padol Berlínsky múr, vyvstala otázka, koho spojencom sa stane Nemecko? USA čiže NATO? Alebo SSR, čiže Varšavskej zmluvy? Alebo nikoho?

    V administrácii G. Busha sa rozhodli, že zjednotené Nemecko sa musí stať súčasťou NATO.

    Vo februári 1990 to USA navrhli Rusku, čo dosvedčuje stenografický záznam o rozhovoroch v Moskve. V súlade s ním vtedajší štátny tajomník J. Baker vyhlásil pripravenosť poskytnúť ZSSR za podporu americkej pozície ohľadne Nemecka železné záruky toho, že aliancia sa nerozšíri „ani o palec“.

    Ani nie o týždeň s tým M. Gorbačov súhlasil. Neuzatvorili žiadnu formálnu dohodu, lenže pre obe strany bolo očividné, že ide o „službu za službu“. Gorbačov podporil spojenectvo Nemecka so Západom a USA obmedzia rozširovanie NATO. Vnútorné memorandá a záznamy predstaviteľov administrácie G. Busha preukázali: že USA si to ešte v ten mesiac rozmysleli a rozhodli, že vzdať sa rozširovania vojenskej aliancie..

  • Béda • 5. června 2016

    Zfestivalu politické písně Eurovize: http://www.hlavnespravy.sk/politicka-vitazka-eurovizie-2016-ako-nova-conchita-wurst-podla-bulgarian-times-dzamala-zmenila-nielen-narodnost-a-nazory/790663

    Víťazka Eurovízie s piesňou „1944“, krymskotatárska reprezentantka Ukrajiny Džamala pri svojom narodení 27. augusta 1983 v kirgizskom meste Oš bola chlapcom s menom Abdulchajr, tvrdí periodikum Bulgarian Times so sídlom v Londýne. Pohlavie vraj Džamala mala zmeniť po operácii v roku 2006 a až následne sa mala stať Susannou Džamaladinovou..V iných svojich článkoch Bulgarian Times informuje o dedovi speváčky, ktorý počas nacistickej okupácie slúžil Nemcom v jednom z desiatich Nemcami sformovaných krymskotatárskych bataliónov. Osobitne sa zdôrazňuje, že tieto batalióny tvorili výlučne dobrovoľníci…Bulgarian Times tiež uvádzajú, že deportácia v roku 1944, o ktorej stená v svojej piesni Džamala, vonkoncom nebola prvou v dejinách krymskotatárskeho národa. Počas krymskej vojny v polovici 19. storočia, keď Francúzsko, Anglicko, Turecko a Sardínia zaútočili na ruský Krym, Turci presídlili časť krymských Tatárov do Bulharska, ktoré bolo vtedy súčasťou Osmanskej ríše. Tam sa krymskí Tatári stali neslávne známi svojím zbojníckym spôsobom života a nepredstaviteľnými zverstvami pri potlačení bulharského povstania. Práve preto po oslobodení Bulharska ruskými vojskami v roku 1878 takmer všetci krymskí Tatári z Bulharska ušli do Turecka, v ktorom dosiaľ žije najpočetnejšia krymskotatárska diaspora na svete – okolo 150 tisíc ľudí. Je očividné, nazdávajú sa Bulgarian Times, že ak sa vzťahy medzi EÚ a Tureckom i naďalej budú zhoršovať, ako sa to deje teraz, Džamala má reálnu šancu znovu vyhrať Eurovíziu. No tentoraz s piesňou „1856“…

  • Béda • 5. června 2016

    pokračování: ..Zaujímavé zmeny sa udiali i v politických názoroch Džamaly. V októbri 2009 vystúpila na zjazde Strany regiónov, ktorý za kandidáta na prezidenta navrhol Viktora Janukoviča. Neskôr, v televíznej debate „Pravda Romana Skripnika“, na otázku, či by zaspievala pieseň na mítingu organizovanom prezidentom Janukovičom, odpovedala kladne a povedala, že zvoleného prezidenta treba ľúbiť, ako to robia občania USA vo vzťahu k svojmu prezidentovi. Avšak už v decembri 2013 sa Džamala objavila na euromajdane a vyhlásila, že podporuje všetky kroky, ktoré povedú k zvrhnutiu milovaného prezidenta Janukoviča.

    Problémy narobila Džamala aj vedeniu Eurovízie, ktoré podporovalo jej tvrdenia, že víťazná pieseň „1944“ nie je politická. Akonáhle sa Džamala vrátila po víťazstve na Ukrajinu, povedala presný opak. Je zaujímavé, že organizátori Eurovízie na jej slová nereagovali odobratím prvenstva získaného v rozpore so zásadami súťaže.

    Prirodzene, len čo sa novinky o Džamalinej minulosti objavili v sociálnych sieťach, zaplavili ich negatívne komentáre. Jeden z nich veľmi výstižne popisuje podmienky svetového úspechu v našej dobe: „Kto chce zvíťaziť na Eurovízii, musí zaspievať pieseň proti Rusku, kto chce získať Nobelovu cenu za literatúru, musí nenávistne písať proti Rusku, kto chce získať Nobelovu cenu za mier, musí vybombardovať sedem štátov.

  • Irena • 5. června 2016

    V jedné ruské diskusi se objevila zpráva, že snad byl Motorola raněn, prý střepina do oka a prý ho odvezli do Petrohradu. Ale nevím, jestli je to pravda.

    Моторола ранен.

    Источник: http://politikus.ru/articles/77775-rossiyskaya-gosudarstvennost-v-zerkale-ekonomicheskogo-soveschaniya-pri-prezidente.html
    Politikus.ru

  • Martin (už bez taky m) • 5. června 2016

    To je teda síla ten Gozman…
    Špína, dostatečně jasně vidíme, kam jsme se s takovým přístupem dostali….
    https://www.youtube.com/user/PoedinokTV

  • peter. • 5. června 2016

    čerstvé správy z bojov v Sýrii a Iraku:
    https://cont.ws/post/286998

  • Béda • 5. června 2016

    Poznámka od věci. Na pravicových webech obvykle povídají pohádku o červené Karkulce, že za komunistů byl nedostatek všeho možného (hlavně hajzlpapíru), že dnes nám vládnou komunisté (a ti můžou za migraci, ekonomickou krizi, dluhy a bůhvíco ještě) jako před hadrákem a že zde není skutečný kapitalismus ale socialismus.

    Dnes jsem na základě jejich vlastní logiky diskutérům namítl, že v dnešním (podle nich) socialismu kdy nám vládnou (podle nich) komunisté se obchody prohýbají zbožím a otázal jsem se jak by to bylo za kapitalismu, který ještě žádný z nich v reálu neviděl podobně jako Columbovu ženu.

    Z jejich logiky jsem vyvodil závěr, že po skončení Studené války vlastně zvítězil socialismus a komunisté ovládli nejen ČR ale celý Západ (včetně NATa, Pentagonu, Bílého domu, FEDu, Světové banky,, MMF, Goldmana, Boeingu, světových burz…) kde zavedli sociální stát. Zdá se, že doposud lapají po dechu.

  • fajt • 5. června 2016

    peter. napsal

    čerstvé správy z bojov v Sýrii a Iraku:
    https://cont.ws/post/286998

    zajímavá taktika, po urputných bojích nechají zkonsolidovat isilovce a pro americké teroristy ( místo, aby je lehce dorazili), aby ti mohli zase zákeřně zaútočit, teď dokonce i s tureckými vojáky, njn, Ivan to má rád složitý a krvavý, snad to daj i Asadovi věrní, páč je opravdu obrovsky náročná na lidské zdroje a bojovou morálku. ..)

  • Béda • 5. června 2016

    Ukrajinské ozbrojené síly mají podstatné ztráty v neválečných situacích. Počet těch, kdo nezahynuli na bojišti, překročil v ukrajinské armádě jeden tisíc lidí. Sdělil to v pořadu televize 112 Ukrajina hlavní vojenský prokurátor země Anatolij Matios.

    „Přes tisíc zabitých a asi tři tisíce raněných. Jde o různé neválečné situace: sebevražda, alkoholismus, neopatrné zacházení s ohněm, šikana apod.,“ řekl.
    Také poznamenal, že tato situace je přímým následkem války, posttraumatického syndromu a indiference společnosti.

    Podle úředních dat, která poskytlo ukrajinské ministerstvo obrany, zahynulo v Donbasu od začátku konfliktu do března 2016 přes 2,5 tisíce ukrajinských vojáků a bylo zraněno asi 9 tisíc.
    http://cz.sputniknews.com/svet/20160605/3211440/ukrajinsky-vojensky-prokurator-nevalecne-ztraty.html

  • Martin (už bez taky m) • 5. června 2016

    Nový Solovjov
    https://www.youtube.com/user/PoedinokTV

  • Sio • 5. června 2016

    Hodně zajímavé, bohužel jen s ruskými titulky.
    https://www.youtube.com/watch?v=IPo_AJQZPh4

  • Martin (už bez taky m) • 6. června 2016

    Tady se Rusové extrémně upřímně snaží Evropanům popichovaným Američanem sdělit, že pokud se nakonec všichni vypaříme pod údery jaderných zbraní, bude to vina US a NATO. Mají pravdu. Postoj NATO k PRO je odpornou lží. RF opakovaně ustupovala, nyní nemá kam. Evropské země kde bude vybudována či je budována US PRO (která naprosto neslouží k obraně Evropy ale činí z ní US odpalovací rampu) se stanou regulérními cíli NULTÉHO obranného úderu RF. A na základě OSOBNÍCH ZKUŠENOSTÍ ZA KTERÉ DOSUD PLATÍM konstatuji, že preventivní úder RF může obsahovat jaderné údery.
    Opakuji: nedivím se RF a jejich postoj je správný a adekvátní.
    Jsme na hraně Americké války do posledního Evropana… Chtěl bych ale Američany ubezpečit: ANI VY NEPŘEŽIJETE!
    KONEC ŽVANĚNÍ O MÍRU. VY CHCETE VÁLKU! A JSTE SDOSTATEK BLBÍ ABY JSTE BYLI OCHOTNI JI ROZPOUTAT!
    JE KONEC MÍROVÉHO SOUŽITÍ, UŽ JE JEN PŘEDSTÍRÁNÍ…
    ČEKÁME NA GODOTA, A NEBUDE TO RUSKÁ VINA!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=HeyS6gEghYw

  • hudryper • 6. června 2016

    Sio napsal
    Hodně zajímavé, bohužel jen s ruskými titulky.
    https://www.youtube.com/watch?v=IPo_AJQZPh4

    SioCitovat

    https://www.youtube.com/watch?v=IPo_AJQZPh4
    Výborný historický materiál dokazující objektivně že údaje o hladomoru na Ukrajině byly řádově
    nižší než uváděla americká a dodnes tvrdí ukrajinská propaganda. Do skutečného počtu zemřelých
    v inkriminovaných třech létech (několik set tisíc a ne miliony) byly zařazeni všichni lidé,kteří v té době zemřeli i z jakéhokoliv jiného důvodu,než byl hlad a srovnávají to s obdobnou situací v USA
    v 30.létech za velké deprese. Jde vlastně o fotografiemi doprovázený historický materiál,který byl
    seriozně zpracován ruskými historiky a doplněn reálnými statistikami v té doby v SSSR a USA.
    Vzpomínám si,že jsem ho již četl na netu v ruštině.Velmi dobře je tam pojednán problém kulaků
    na tehdejší sovětské vesnici. Zajímavé je,že v rámci rozkulačování byl vymístěn i Jelcynův otec,
    kulak židovského původu,který se stal vedoucím průmyslovým funkcionářem v novém bydlišti.
    Kulaci,kteří ještě koncem dvacátých let vládli ve svých vesnicích jakoby byli jejich vlastníky a měli
    své nevolníky byli rozdělováni podle toho,jak působili proti zájmům státu. Ti,kteří se postavili se
    zbraní v ruce,nebo způsobili velké škody byli odsuzováni k zastřelení,větší část kulaků byla vystěhována ze svých statků a přemístěna daleko ,většinou do míst intenzívní industrializace .
    A největší počet kulaků byl pouze kolektivizován a ponechán v okrese ,v němž až dosud žili.

  • hudryper • 6. června 2016

    fajt napsal

    http://www.lajkit.cz/zpravy/item/332-kolaps-zapadni-ekonomiky-je-tady-atlanticky-ocean-je-poprve-v-historii-bez-velkych-nakladnich-lodi-neni-komu-prodavat

    Vzhledem k tomu,že jde o půl roku staré údaje a také samotný článek,není jeho zařazení do této diskuse v červnu 2016 zrovna košér, fajte. Chápu Vaši snahu vyvažovat povzbudivé informace z
    Ruska těmi méně příjemnými,ale toto je vytváření katastrofického očekávání čtenářstva,přičemž
    snad počítáte s tím,že mu k tomu postačí přečíst jen odkaz. Možná by bylo dobré,kdybyste uváděl
    nejen odkazy,ale i své stanovisko k nim. Přinejmenším byste zvýšil chuť čtenáře si na něj kliknout.

  • peter. • 6. června 2016

    hudryper napsal
    Výborný historický materiál dokazující objektivně že údaje o hladomoru na

    p.hudryper.
    Z môjho pohľadu je významné to,že o „holodomore“nehovorí Ruska ani Ukrajinka,ale Talianka.Že sa pravda dostáva aj tam,kde o tomto dejinnom období ZSSR boli ľudia informovaní jednostranne,v záujme vykreslenia ZSSR ako zločinného štátu,ktorý úmyselne vyvražďoval Ukrajincov.Práve dnes sa to hodí chunte.
    Takže hodnotu toho videa vidím práve v tomto.
    Možno by bolo dobré hovoriť viac o podiele „západu“na tomto hladomore.Pre ZSSR boli v tom čase životne dôležité západné technológie.Stalin akoby predvídal blížiacu sa vojnu a preto fofroval s industrializáciou.No a vtedy „západ“odmietol ako protihodnotu ruské zlato a napriek tomu,že vedel o katastrofálnej neúrode v tom roku žiadal,aby ZSSR platil za stroje a technologické celky výlučne obilím.

  • peter. • 6. června 2016

    Aj keď sa zdá,že na Donbase vládne na Fronte relatívny pokoj,rozbieha sa boj o Donbas na inom,nie tak viditeľnom fronte.Táto skrytá vojna o Donbas má už svoje obete.Sú nimi velitelia bataliónov Mozgovoj,Bednov,Iščenko a Drjomov.Zavraždili ich preto,lebo oni by sa nikdy nezmierili s návratom oligarchov na Donbas.
    http://colonelcassad.livejournal.com/2785071.html

  • Irena • 6. června 2016

    peter. napsal

    Aj keď sa zdá,že na Donbase vládne na Fronte relatívny pokoj,rozbieha sa boj o Donbas na inom,nie tak viditeľnom fronte.Táto skrytá vojna o Donbas má už svoje obete.Sú nimi velitelia bataliónov Mozgovoj,Bednov,Iščenko a Drjomov.Zavraždili ich preto,lebo oni by sa nikdy nezmierili s návratom oligarchov na Donbas.
    http://colonelcassad.livejournal.com/2785071.html

    http://politikus.ru/events/77807-led-tronulsya-gospoda-prisyazhnye-zasedateli.html

  • fajt • 6. června 2016

    hudryper napsal
    Vzhledem k tomu,že jde o půl roku staré údaje a také samotný článek,není jeho zařazení do této diskuse v červnu 2016 zrovna košér, fajte. Chápu Vaši snahu vyvažovat povzbudivé informace z
    Ruska těmi méně příjemnými,ale toto je vytváření katastrofického očekávání čtenářstva,přičemž
    snad počítáte s tím,že mu k tomu postačí přečíst jen odkaz. Možná by bylo dobré,kdybyste uváděl
    nejen odkazy,ale i své stanovisko k nim. Přinejmenším byste zvýšil chuť čtenáře si na něj kliknout.

    milý Hudrypere, vy jste to asi nečetl, ale máte recht, situace je v podstatě v tom elementárním stále stejná ( a to už několik staletí), stále žijeme ve feudalismu, který jenom mění venkovní hadry a fábory zblblých hlupáků ( i když poslední dobou kurewsky přitvrdil ) a v Rusku taky stále vládne pátá kolona židovského klanu, takže připouštím, že některé linky jsou jenom jistou formou rozptýlení pomocí kolaterálních efektů, které nemají pražádný vliv na podstatu lidské civilizace, která je v základech lidožroutská, nepřátelská a velice destruktivní – takže měl jsem ještě link na novou sumočku Elvíry a nový nezletilý gay objev Hermana, ale nebudu to zděs pastovat, páč v dekadentní společnosti jsou takové emoční sračky naprostou běžností, tedy životní nutností … přeji hezký den. ..)

  • peter. • 6. června 2016

    Irena napsal
    http://politikus.ru/events/77807-led-tronulsya-gospoda-prisyazhnye-zasedateli.html

    p.Irena:
    Je fajn,a mňa osobne teší,že Zacharčenko podpísal tento zákon.No obávam sa,že to nebude on ani ľud Donbasu, kto rozhodne o budúcom smerovaní Novoruska.Na rozdiel od Plotnického,považujem Zacharčenka za jedného zo starej,dnes už takmer vyhubenej gardy bojovníkov proti Kijevskej chunte.Každý deň očakávam,kedy tohoto „posledného Mohykána“niekto odstrelí,vyhodí do luftu alebo odvolá z funkcie, aj z Donbasu.Karty sa miešajú a rozdávajú v Moskve.Nie v Donecku.

  • Irena • 6. června 2016

    http://rusvesna.su/news/1465078855
    в Алеппо боевики уничтожили кавказскую банду и ее главаря из Дагестана «дружественным огнем»

  • M.C. • 6. června 2016

    fajt napsal
    zajímavá taktika, po urputných bojích nechají zkonsolidovat isilovce a pro americké teroristy ( místo, aby je lehce dorazili), aby ti mohli zase zákeřně zaútočit, teď dokonce i s tureckými vojáky, njn, Ivan to má rád složitý a krvavý, snad to daj i Asadovi věrní, páč je opravdu obrovsky náročná na lidské zdroje a bojovou morálku. ..)

    Fajte, že vás to baví pořád jenom prudit a fňukat.
    Když do toho nevidíte, tak se aspoň veřejně neztrapňujte.
    V období určitého útlumu vojenských akcí, tedy akcí na nejnižší, 6. prioritě, jely naplno akce na vyšších úrovních a jel naplno ,,syrský expres“.
    Pouštní a polopouštní oblasti Sýrie jsou velmi rozsáhlé a honit letadly nebo vrtulníky každou Toyotu s kulometem a každou skupinu islamistů zvlášť je velmi náročné na čas a nákladné. Obrovsky narůstá spotřeba paliva a bomb.
    Nechat je shromáždit do výchozích postavení k útoku a tam je rozbít najednou je podstatně efektivnější.
    Jestli jste si všiml, tak posledního půl roku probíhají útočné akce islamistů tak, že jsou buď odraženi zrovna, nebo donutí armádu ustoupit, obsadí pár vesnic a do dvou dnů je odtud vybije letectvo a dělostřelectvo, načež armáda se pohne vpřed a obsadí i pár dalších vesnic, které předtím nedržela.
    Syrská armáda i všichni její spojenci musí šetřit lidmi, šetřit prošlými bombami a dělostřeleckými granáty není zas tak nutné, ale i tak se musíte postarat o dostatečný přísun.
    Osobně jsem zvědav na průběh nejbližších několika týdnů jak v Sýrii tak na Ukrajině.
    Na Ukrajině zase končí všechny útočné průlomové operace uzavřením útočících vojsk v kotli, ze sedmi kotlů se dostali jenom z jednoho a z toho posledního, z Debalceva, se jich dostalo ven 20%, protože to bylo tak blízko za frontou, že kotel mohl být uzavřený pouze palbou, ne jednotkami.

  • peter. • 6. června 2016

    Riaditeľ „Inštitútu politických štúdií“RF,Sergej Markov.Nemajme žiadne ilúzie!Západ nikdy nedovolí na Ukrajine „federalizáciu“.Slobodu tomuto štátu môže a musí priniesť jedine Rusko.
    http://antifashist.com/item/ne-nado-illyuzij-nikakoj-federalizacii-zapad-na-ukraine-ne-pozvolit-a-svobodu-etoj-strane-mozhet-i-dolzhna-prinesti-tolko-rossiya-markov.html

  • Irena • 6. června 2016

    http://politikus.ru/articles/77859-tuvincy-chernaya-smert-vermahta.html

    A shodou okolností byla odtamtud i reportáž v týdenních zprávách Kyseljova
    https://www.youtube.com/watch?v=l2yPgFSZGKA

    od 1:33:00
    PS: Dobře se tam chytají ryby :-)

  • fajt • 6. června 2016

    M.C. napsal
    Fajte, že vás to baví pořád jenom prudit a fňukat.

    jaképak fňukání, trochu skutečného stavu věci k tomu, co může člověk vidět z evropské ulice a vy jste celý nervozní a už tady máte potřebu peskovat a druhým psát , že jaksi prudí – že je politika Kremlu nečitelná ( na jakékoliv prioritě ) je prostě fakt, že americké agenty a poradce , kteří se přímo zapojili ( teroristickým a zločinným způsobem ) do bojů proti regulérní syrské vládě zachraňují, místo toho, aby je na místě ztrestali olovem, je taky fakt ( o vycházení vstříc americkým silám, které na ně na BV zvysoka serou, je prostě taky do nebe volající nerozum ), kdyby Rusko chtělo, tak uzavře ( klidně i navždy ) tureckou hranici se Sýrii a pro výstrahu tureckému pašovi ( který ztratil všechnu soudnost, masívně likviduje vlastní lid a přitom si tvoří osobní despotický sultanát ) by otevřeli Bospor a Dardanely ( už Brežněv věděl, jak to udělat) do podoby, která by vylučovala jakoukoliv vojenskou kontrolu NATO z pevniny … no a o východu Ukrajiny raději nebudu moc psát, jenom se zmíním o likvidaci velitelů opolčenců, kteří se stali nepohodlnými pro ruské oligarchy, kdyby tak chtěli zasáhnout i proti kyjevským banderovcům a pár vrcholových fašistů, co jsou krmeni Washingtonem, poslali taky na onen svět, pak by i Ukrajina dnes vypadala jinak a nemuseli by obyčejní lidé tolik krvácet, přitom banderovská věrchuška si žije v přepychu, který jim velkoryse garantuje samotný Kreml ( být na místě opolčence, tak z Novorossie peláším co mi nohy stačí, a na ruskou stranu by to, po všech těch chtěných přehmatech, asi nebylo. ..)

  • Sio • 6. června 2016

    hudryper napsal
    hudr

    Možná jsi měl na mysli tohle?
    https://www.youtube.com/watch?v=N8HIT0vWjO0
    Perfektní rozbor, kdo to byli kulaci a jak se s nimi zacházelo.

  • hudryper • 6. června 2016

    Sio napsal
    Možná jsi měl na mysli tohle?

    Přesně, jde o inteligentní rozhovor znalého a obratného redaktora s historikem.Je to ono ,co jsem vzpomínal v příspěvku.

  • peter. • 6. června 2016

    Irena napsal
    http://politikus.ru/events/77807-led-tronulsya-gospoda-prisyazhnye-zasedateli.html

    Realisticky vyznieva aj dodatok autora.Naznačuje v ňom,že ofenzívu opolčencov v septembri 2014 zastavil Achmetov,pomocou svojich kontaktov v Moskve.Išlo mu o to,aby opolčenci nezabrali Mariupoľ lebo po tom,čo mu Kolomojskij zabránil využívať pre svoje obchody prístav v Odese,tak nutne potreboval zachovať Mariupoľ pod žltomodrou vlajkou aby mohol využívať pre svoje obchody s Talianskom mariupoľský prístav.

  • M.C. • 6. června 2016

    V Sýrii se objevily tzv. objemově detonující, neboli palivo-vzdušné bomby. Někdy se jim říká také vakuové.
    Rusové je mají na vysoké úrovni – účinek jak menší jaderná bomba a nikam se před tím islamisti neschovají.

    http://warfiles.ru/show-119942-vks-rf-podozhgli-zemlyu-pod-nogami-boevikov-v-aleppo.html

  • M.C. • 6. června 2016

    Fajte, mluviti stříbro, mlčeti zlato.
    Mojí pubertální dceři je taky občas problém vysvětlit, že to, že ona nevidí smysl něčeho, automaticky neznamená, že to smysl nemá.

    Politika země musí být čitelná pouze v určitých oblastech.
    Přílišná čitelnost a předvídatelnost akcí je v politice a hlavně ve vojenství leckdy na škodu.
    Tak například v červenci 2008 byla politika Michaila Saakašviliho a jeho loutkovodičů pro Moskvu natolik čitelná, že se na něj připravili a mělo to pro Míšu i jeho loutkovodiče dost nepříjemné následky, ze kterých se ještě nevzpamatovali a Bůh dá, už nevzpamatují.

    Já vás nepeskuju, ale fakt mi nejde do hlavy, že vás furt baví malovat čerty na zeď.

    Vás netěší, že Temná strana Síly už viditelně tahá za kratší konec provazu a před světem se otevírá perspektiva další civilizované existence bez jaderné války?

  • fajt • 6. června 2016

    M.C. napsal
    M.C.

    vidím, že chcete být optimistou za každou ( i nezdravou ) cenu ( a realitu, která vám neštymuje prostě vytlačite někam za růžový horizont ) , tak ať je vám přáno. ..)

    já si jenom připomenu slova jednoho gardového lajtnanta, který tady v československu sloužil po zásahu Brežněva proti revizionistům a feudálním parazitům( kteří se dostali k moci o pár desítek let později zásluhou jeho nástupce ) – špatný velitel je ten, který má fatální ztráty ve svých bojových řadách, no ale ještě horší je takový, který nemá žádné – to platí i v době míru ( jaksi nevzpomínal, že k patřičnému utužení morálky svého mužstva potřebuje padlé i na druhé, nepřátelské straně). ..)

  • peter. • 6. června 2016

    M.C.
    Keď som vojenčil v Čechách,spoznal som istého dôstojníka,mal už po 40-tke a bol to taký normálny človek,ani introvert ani extrovert.Dosiahol hodnosť majora a to bol vrchol jeho vojenskej kariéry,lebo bohvie prečo,na povýšenie už nemal nárok.
    Raz,bolo nejaké štábne cvičenie sa stalo,že tento človek sa nejako zmenil.Utiahol sa do seba,stránil sa spoločnosti a stále bol taký zadumaný.Tak som si raz večer ku nemu sadol a opýtal sa ho,či sa mu niečo nestalo v súkromí a čo ho trápi.Chvíľu mlčal potom vstal a odchádzajúc povedal:“lidi jsou kurvy,mrdají a kradou“. Životné sklamanie z neho priam stekalo.
    Prešlo viac ako 40 rokov,a ja na tento výrok myslím čoraz častejšie.Lebo je v ňom vyjadrená tá najväčšia pravda o ľuďoch.Je platný tak pre prehistorických ľudí,ako pre tých dnešných a celkom isto aj tých z budúcnosti.Niet ideálnych ľudí.
    Píšem o tom preto,lebo ak človek dospeje k takémuto poznaniu,pomôže mu to v tom,že si prestane robiť ilúzie o komkoľvek,začne sa na ľudí a ich skutky pozerať realisticky.A to je aj prípad fajta (rád by som povedal,že aj môj).
    fajtovi určite nejde o to,maľovať čertov na stenu za každú cenu.Nemôže o ňom nikto povedať ani to,že je naladený protirusky.On len upozorňuje na to,že všetko môže byť aj inak,má svoje životné skúsenosti a tie ho naučili veriť viac skutkom ako rečiam.Je to človek,ktorý posudzuje dianie vo svete a okolo seba bez ružových okuliarov.
    Odvekou pravdou je,že človek,ktorý je pripravený na všetky možnosti,nebýva potom prekvapený a rozčarovaný, ak sa veci zvrtnú k tomu zlému,možno najhoršiemu.

  • fajt • 6. června 2016

    peter. napsal
    On len upozorňuje na to,že všetko môže byť aj inak,má svoje životné skúsenosti a tie ho naučili veriť viac skutkom ako rečiam

    to jste napsal hezky ( a nejenom to) – víte, největší problém člověka je jeho hloupost a neustále naskakování na ty jedny samé vidle, které se po předchozí kapitálové sklizni trochu přeleští ( utře krev), přemalují, chvíli se s nimi hezky zamává ( uvážou demokratický , či jiný komediantský pentle), pronese povznášející ( naprosto pohádková) řeč o lepším světě a budoucnosti , která úplně stupidně rozskáče pomatené publikum ( které se zase dobrovolně zbaví i selského rozumu) a pak se jenom bodá do davu, který nevidí ( a ani nechce vidět) jatka, za které si v podstatě může, teď už pouhé porážkové stádo, ( kterým řezníci a jejich pohunci navýsost pohrdaj) i samo. ..)

  • peter. • 6. června 2016

    Toto je tiež prípad!Ukrajinec Kolomojskij a šče nevmerla Ukrajina:
    http://ukraina.ru/news/20160606/1016554150.html

  • aram • 6. června 2016

    Irena napsal

    http://politikus.ru/articles/77859-tuvincy-chernaya-smert-vermahta.html

    A shodou okolností byla odtamtud i reportáž v týdenních zprávách Kyseljova
    https://www.youtube.com/watch?v=l2yPgFSZGKA

    od 1:33:00
    PS: Dobře se tam chytají ryby

    Sergej Šojgu tuvinsky Сергей Күжүгет оглу Шойгу *21.5.1955 Čadan, Tuva
    Zdá se, že je ten pravý na pravém místě.

  • Irena • 6. června 2016

    aram napsal
    Zdá se, že je ten pravý na pravém místě.

    Doufejme :-)

  • Sio • 6. června 2016

    fajt napsal
    to jste napsal hezky ( a nejenom to) – víte, největší problém člověka je jeho hloupost a neustále naskakování na ty jedny samé vidle, které se po předchozí kapitálové sklizni trochu přeleští ( utře krev), přemalují, chvíli se s nimi hezky zamává ( uvážou demokratický , či jiný komediantský pentle), pronese povznášející ( naprosto pohádková) řeč o lepším světě a budoucnosti , která úplně stupidně rozskáčepomatené publikum ( které se zase dobrovolně zbaví i selského rozumu) a pak se jenom bodá do davu, který nevidí ( a ani nechce vidět) jatka, za které si v podstatě může, teďuž pouhé porážkové stádo,( kterým řezníci a jejich pohunci navýsost pohrdaj) i samo. ..)

    Otázkou je, zda také nejste naskočený na nějakých vidlích? Napadlo vás to někdy?

  • PPK • 6. června 2016

    fajt napsal
    banderovská věrchuška si žije v přepychu, který jim velkoryse garantuje samotný Kreml ( být na místě opolčence, tak z Novorossie peláším co mi nohy stačí, a na ruskou stranu by to, po všech těch chtěných přehmatech, asi nebylo.

    Souhlasím s hydryperem i s M.C. a rovněž se divím, že to některé diskutéry pořád tak baví, jen prudit a fňukat. Jaké informace a odkud máte ty své informace, vážení pr(u)diči? Máte je snad přímo z Kremlu, z Astany a dalších politických center a vojenských štábů světa, kde se něco reálné rozhoduje, anebo je máte z veřejných médií, kde jen novinářští šmokové píší to, co právě chtějí jejich vydavatelé? A když už se něco událostně skutečně stane, co je nesporně pro nás všechny velice znepokojivé, tak vy snad znáte všechny příčiny a souvislosti těch událostí, které se staly a znáte je od autentických účastníků, anebo je máte zase jen vyčtené zprostředkovaně z pramenů, o jejichž aktuálnosti, nestrannosti a autentické informovanosti lze často úspěšně pochybovat? Myslím, že tady děláte s jakousi masochistickou rozkoší pouze slovní dluhový účet bez hostinského na úkor vlastní myšlenkové kapsy – často s absencí toho základního pro – i jen pouhý názor – logiky.

    Mohlo by mi to být jedno, ale dnes mne znepokojil zejména fajtův výrok, který zde ještě jednou doslova ocituji: „… banderovská věrchuška si žije v přepychu, který jim velkoryse garantuje samotný Kreml …“ a domnívám se, že tvrzení o té velkorysé kremelské garanci banderovského vegetu by měl fajt prokázat nějakými doložitelnými fakty, které by to jeho tvrzení nějak pádně prokázaly. Anebo je tu ještě jedna možnost: Páni fňukalové by měli svá tvrzení vždy a zásadně uvádět tak, že to, co právě napsali, byl jen jejich soukromý názor, pro který ale žádný faktický anebo alespoň nepřímo logický argument nemají.

    P.S. Nicméně chápu, že pro někoho sebevědomí by mohlo být velmi důležité, kdyby tady jednoho dne po nějaké katastrofě mohl napsat: „Vždyť jsem to vám to už tehdy a tehdy tady na OM psal“ …

  • Sio • 6. června 2016

    PPK napsal
    Souhlasím s hydryperem i s M.C. a rovněž se divím, že to některé diskutéry pořád tak baví, jen prudit a fňukat. Jaké informace a odkud máte ty své informace, vážení pr(u)diči? Máte je snad přímo z Kremlu, z Astany a dalších politických center a vojenských štábů světa, kde se něco reálné rozhoduje, anebo je máte z veřejných médií, kde jen novinářští šmokové píší to, co právě chtějí jejich vydavatelé? A když už se něco událostně skutečně stane, co je nesporně pro nás všechny velice znepokojivé, tak vy snad znáte všechny příčiny a souvislosti těch událostí, které se staly a znáte je od autentických účastníků, anebo je máte zase jen vyčtené zprostředkovaně z pramenů, o jejichž aktuálnosti, nestrannosti a autentické informovanosti lze často úspěšně pochybovat? Myslím, že tady děláte s jakousi masochistickou rozkoší pouze slovní dluhový účet bez hostinského na úkor vlastní myšlenkové kapsy – často s absencí toho základního pro – i jen pouhý názor – logiky.

    Mohlo by mi to být jedno, ale dnes mne znepokojil zejména fajtův výrok, který zde ještě jednou doslova ocituji: „… banderovská věrchuška si žije v přepychu, který jim velkoryse garantuje samotný Kreml …“ a domnívám se, že tvrzení o té velkorysé kremelské garanci banderovského vegetu by měl fajt prokázat nějakými doložitelnými fakty, které by to jeho tvrzení nějak pádně prokázaly. Anebo je tu ještě jedna možnost: Páni fňukalové by měli svá tvrzení vždy a zásadně uvádět tak, že to, co právě napsali, byl jen jejich soukromý názor, pro který ale žádný faktický anebo alespoň nepřímo logický argument nemají.

    P.S. Nicméně chápu, že pro někoho sebevědomí by mohlo být velmi důležité, kdyby tady jednoho dne po nějaké katastrofě mohl napsat: „Vždyť jsem to vám to už tehdy a tehdy tady na OM psal“ …

    Fajt tady normálně trolluje. Dříve házel jeden negativní příspěvek za druhým. Nejen já jsem to dost ostře napadal, a tak změnil taktiku. Prokládá své trollingy pozitivními a pravdivými informacemi. Spoléhá na to, že paměť běžných lidí je tak 14 dní a vychází mu to. Jeho základní snahou je vnést mezi lidi náladu, že nic nemá cenu, protože protivník je mnohem silnější. K tomu přidává lahůdku. Kreml nás všechny podvádí a ve skutečnosti pracuje s ušákama a je jimi podporován. Má vzniknout pocit, že nesázíme na správného koně.
    No, někdo na to skočí.

  • zajoch • 7. června 2016

    PPK zde skvěle reaguje na soustavné otravování diskusí fajtem. Faitova metoda, kterou podle mne výstižně charakterizuje Sio, je běžná a zavedená u presstituujících novinářů. Strčit mezi pravdivé zprávy něco lživého. Ten kdo fajta neprokoukl mu asi uvěří i to lživé.
    Fajte, strčte si vaše komentáře za klobouk. Jesliže byste takto zafungoval sem tam, potom byste možná mohl být brán vážně. Jestliže ve velkém zaplavujete diskuse stále stejnými postupy, už vám tady naletí jen ti naivní.

  • zajoch • 7. června 2016

    A ještě maličkost. Fajt patrně spoléhá na častou kritiku ruské činovnické kasty Pjakinem. Možná si myslí, ža na pozadí Pjakinovy kritiky mohou vypadat jeho řečičky věrohodně.

  • Irena • 7. června 2016

    Sio napsal
    Fajt tady normálně trolluje. Dříve házel jeden negativní příspěvek za druhým. Nejen já jsem to dost ostře napadal, a tak změnil taktiku. Prokládá své trollingy pozitivními a pravdivými informacemi. Spoléhá na to, že paměť běžných lidí je tak 14 dní a vychází mu to. Jeho základní snahou je vnést mezi lidi náladu, že nic nemá cenu, protože protivník je mnohem silnější. K tomu přidává lahůdku. Kreml nás všechny podvádí a ve skutečnosti pracuje s ušákama a je jimi podporován. Má vzniknout pocit, že nesázíme na správného koně.
    No, někdo na to skočí.

    Přesná charakteristika.

  • peter. • 7. června 2016

    Zdravý,sedliacky rozum!Očakával by som,že s takýmto názorom vystúpi nejaká významná osobnosť z akademických kruhov alebo z radov ukrajinskej inteligencie.
    Neznášam tú lesbu,ale nemôžem je nedať za pravdu.
    http://ukraina.ru/news/20160606/1016552889.html

  • fajt • 7. června 2016

    Vážení, vy si tady tvoříte pokroucený deviantní ( informační) prostor a ani o tom ne-víte, rezignujete na vlastní rozum a taková zdravá kritičnost, která by měla fungovat minimálně na úrovni prostého vylučování rozporů mezi slovy a činy u vás v případě Putina prostě nefunguje – pro vás je snazší někoho obvinit ( polepit) z trollingu než si připustit, že váš oblíbenec nejedna vždy korektně a v některých podstatných věcech se rozešel se svou deklarovanou vizi, aniž by z toho měl výčitky před vlastním publikem. Pokud jde o mou osobu, tak nedělám nic jiného, než ostatní zdejší diskutéři, tedy glosuji dle svého míněni, nemám potřebu tady s někým manipulovat, či na někoho tlačit, aby změnil svůj názor, který si na někoho, či na něco utvořil . ..)

  • M.C. • 7. června 2016

    Říká se, že pesimista je lépe informovaný optimista.
    Také jsem někde četl, že nejstarší rozluštěný nápis v čínském písmu zní: Kamkoliv oko pohlédne, všude jsou lidi stejní pitomci.
    Je to černé a klepe to na dveře. Co je to? Naše světlá budoucnost.
    Atd., atd., takových hlodů existuje spousta a mají i něco do sebe.
    Taky nemám rád hurá optimisty a lidi kteří tvrdí, že člověk musí být pozitivní za každou cenu.
    Ale….
    Já jsem se o zbraně, letadla, zahraniční politiku, vedení válek apod. zajímal už koncem 80. let a nikdy mě to bavit nepřestalo, i když to občas vypadalo dosti smutně.
    Už si toho dost pamatuju, vím co kdo říkal a co dělal a můžu srovnávat.
    V porovnání s tím, jak vypadala mezinárodní situace v letech 1999-2007 je to dneska zlaté (téměř).
    Ano, problémy jsou a budou, musí se o nich mluvit aby se mohly řešit, ale nevidím důvod šířit mezi lidi pesimismus, protože trendy vývoje událostí se viditelně zlepšují.
    Sice se situace vyostřuje ale to je nutné k tomu, aby si pasivní většina uvědomila kdo je kdo a jaká hra se tu hraje. Předtím se to v klídku, tichosti a za nezájmu veřejnosti potápělo do sraček.

    Fajt mi zapomněl odpovědět na otázku, jestli ho těší, že Temná strana Síly už viditelně tahá za kratší konec provazu.
    Místo toho píše o optimismu za každou cenu. Já si na základě toho co vím myslím, že důvod k optimismu je.

  • fajt • 7. června 2016

    M.C. napsal
    Fajt mi zapomněl odpovědět na otázku, jestli ho těší, že Temná strana Síly už viditelně tahá za kratší konec provazu.

    a vůbec, dohlédl jste konce provazu na “ Temné straně síly“ a nebo ho jenom optimisticky odhadujete? . ..)

  • M.C. • 7. června 2016

    fajt napsal

    Vážení, vy si tady tvoříte pokroucený deviantní ( informační) prostor a ani o tom ne-víte, rezignujete na vlastní rozum a taková zdravá kritičnost, která by měla fungovat minimálně na úrovni prostého vylučování rozporů mezislovy a činy u vás v případě Putina prostě nefunguje – pro vás je snazší někoho obvinit ( polepit) z trollingu než si připustit, že váš oblíbenec nejedna vždy korektně a v některých podstatných věcech se rozešel se svou deklarovanou vizi, aniž by z toho měl výčitky před vlastním publikem. Pokud jde o mou osobu, tak nedělám nic jiného, než ostatní zdejší diskutéři, tedy glosuji dle svého míněni, nemám potřebu tady s někým manipulovat, či na někoho tlačit, aby změnil svůj názor, který si na někoho, či na něco utvořil . ..)

    Já bych za pokroucený informační prostor označil spíše mainstreamová média.
    Nicméně je to věcí názoru. Že se tady táhne debata v pro-ruském duchu to každý vidí, slouží to k vyvažování sraček z MSM.
    Tým lidí personifikovaný V.V. Putinem vede dlouhodobě bitvu proti silnějšímu protivníkovi, který jim samozřejmě podráží nohy kde může.
    V zahraniční politice si počínají velmi dobře, i když to skupiny ,,divannych polkovodcev“ v Rusku i mimo ně neustále kritizují.
    Pokud kritizujeme dění uvnitř Ruska, je třeba mít na paměti, že současný stav je vyvzdorovaný na protivníkovi. Kdyby to šlo podle představ neokonzervativců, tak už to v Rusku vypadá jako na Ukrajině. (U nás taky.)
    V ruském systému se prezident a ministři obrany a zahraničních věcí zaměřují na mezinárodní vztahy Ruska a vnitřní chod země řídí premiér a zbytek vlády.
    Proto by za bordel uvnitř státu měli být kritizování spíše oni, ne prezident, který to celé zastřešuje. Ale pro pindosy a podpindosníky je efektivnější kritizovat Putina, protože jeho kroky v zahraničně-politické oblasti jim brání rozebrat Rusko úplně, což je jejich hlavním zájmem.
    My si samozřejmě musíme hledět hlavně svých zájmů a dívat se, kdo koná v našem zájmu. Naši západní spojenci se nás spíše snaží stáhnout do jámy, do které už oni sami spadli a nevědí jak z ní ven. Rusové jim cestu ven nabízí, ale oni … škoda mluvit.

  • M.C. • 7. června 2016

    fajt napsal
    a vůbec, dohlédl jste konce provazu na “ Temné straně síly“ a nebo ho jenom optimisticky odhadujete? . ..)

    Já vidím docela daleko. Dění na konci provazu se navíc dá odhadovat podle toho co se děje okolo středové čáry.
    Smyslem přetahování je jak známo, přetáhnout prvního z protivníků přes čáru anebo je donutit, aby provaz pustili.
    Za mých mladých let to byla oblíbená zábava.
    Musím za chvíli odjet, tak se nemůžu pouštět do podrobných rozborů.

  • Martin (už bez taky m) • 7. června 2016

    No neřekl bych, že situace je podle porovnání 1999 – 2007 zlatá…
    Ano, USA je v křeči, tedy země kterou vedli mamlasové a mizerové. A vedou – bohužel stále…
    Ta křeč má ale velmi nebezpečné konsekvence, když mizerové útočí na zbylé síly dobrého. Ať se to komu líbí či ne, ty dnes představuje PŘEDEVŠÍM RUSKO PUTINA a spol…
    M.C. má jistě pravdu v narážce na fakt. že v minulosti na té straně dobra ani na netu nikdo nestál…
    Drtivá většina si konzumně užívala a s pobavením se dívala na něco (politiku jako věc veřejnou a mezinárodních významů) o čem si myslela, že se o to nemusí zajímat…
    Nyní je zase hromada chytrolínů, kteří si buď vysnili vlastní svět, podkuřují mocným a myslí si že dokud mají zač, mohou žvanit… řada z nich se vyprofilovalo do role „beznaděje“, a dále otravuje veřejný prostor…
    Ano, síly zla dost zdegenerovaly a prošustrovaly mnoho…
    Ovšem…
    Ta veřejnost většinou STÁLE ČEKÁ NA SPASITELE, TOHO SANTU CO JE ZACHRÁNÍ…
    A oni jej pak budou dále vynášet…a podkuřovat…
    Jako obvykle…
    Ale těch, co tady stále dělají drobnou ale důležitou práci je podstatně méně.
    Lidé by si měli zase uvědomit, ža MUSÍ ONI SAMI…
    O „změně“ se bude žvanit potud, DOKUD SE JÍ LIDÉ SAMI SAMI NESTANOU.
    Pak to najednou půjde…
    Ale kdo dnes vidí přes nacpanou šrajtofli či plný regál hitlermarketu?!
    Zoufalý chudák to není…
    Ten potřebuje NADĚJI ZALOŽENOU NA REÁLNÝCH ZÁKLADECH.
    A o tu se zde nemálo lidí na OM snaží.
    Mnozí tvrdí, že už na lidech nezáleží, že vše zvládnou automaty a počítače…
    No dobrá, a až do toho ti naštvaní „hodí vidle“?!
    Fajte dost jste to přehnal, už příliš na to, aby vás někdo více bral vážně. Pro mne dávno „hlasem kritického rozumu“ nejste, respektuji však co provádíte.
    Nedivte se ale potom prosím těm z nás, kteří působí jako „protisérum“…

  • Alena • 7. června 2016

    Martin (už bez taky m) napsal
    Ale těch, co tady stále dělají drobnou ale důležitou práci je podstatně méně.
    Lidé by si měli zase uvědomit, ža MUSÍ ONI SAMI…
    O „změně“ se bude žvanit potud, DOKUD SE JÍ LIDÉ SAMI SAMI NESTANOU.
    Pak to najednou půjde…

    pěkně jste to napsal

  • Martin (už bez taky m) • 7. června 2016

    Kdyby na NADĚJI nezáleželo, nesnažil by se mainstream a ohlupovadla s vymývači za tučný peníz tak usilovně…
    Kdyby bylo vše tak beznadějně zaprodané a nikomu se nedalo věřit,
    kdo by si ještě sedl do metra či autobusu, natož letadla…
    Skutečností je, že spoustu věcí je třeba prosazovat PROTI SÍLE JINÝCH či jiného. Tak to bylo, je a bude.
    Jedním z největších malérů dneška je právě ten názor, že VŮBEC NĚKDO má právo na „svůj“ nihilismus a defétismus… jako kdyby tím NEOTRAVOVAL PROSTOR VŠEM… co se ve válce dělá s panikáři??? A proč???
    A proč si vážení myslíte (i mnozí zde, ruku na srdce), ŽE NEJSME VE VÁLCE?!
    Procitněte, a začněte aktivněji působit ve veřejném prostoru!
    Pak Vám možná i dojde, že JSTE TO VY, KDO JEJ VYTVÁŘÍ, či spoluvytváří.
    NIC NENÍ, NEBYLO A NEMŮŽE BÝT „ZTRACENO“.
    Kidům o beznaději nevěří a nevěřilo mnoho lidí, kteří jsou na tom podstatně hůře nežli unylí defétisti z pohodlnosti a „jistoty“ klídku…
    Prostě nesmíme.
    Ani VVP nesmí, a není takový.
    Ani mnozí další, a jsou jich tisíce a nic o nich nevíme…
    Pracují tiše, protože VĚŘÍ.
    A něčemu VÍC, než pseudosystému pseudovíry typu církve.
    Lidé bez vzájemné důvěry a spolupráce, pomoci NEJSOU LIDMI…
    Záleží na každém, kam se každý den zařadí…
    Lepší svět JE MOŽNÝ.
    A záleží NA KAŽDÉM.
    Každý den.
    https://www.youtube.com/watch?v=_CC3-1UK_bU&list=PLiEWyoXR0KOavirnKwrJgojIOeAnK-8ew

  • Gatta • 7. června 2016

    Re Martin
    https://www.youtube.com/watch?v=xDrkrTz3wRE

  • fajt • 7. června 2016

    http://www.zvedavec.org/komentare/2016/06/6919-obama-zabouchl-dvere-putinovi-pred-nosem.htm – Činy mluví hlasitěji, než pouhá slova, a americký prezident Barack Obama nyní jednal, a ne mluvil. Odmítl diskutovat s ruským prezidentem Vladimirem Putinem o největší obavě Ruska týkající se současných změn v americké jaderné strategii – obzvláště o ohromující změně, která děsí Putina. Rusko se obává, že pokud systém „protiraketové obrany“, který nyní Spojené státy instalují na ruských hranicích a v jejich blízkosti, funguje, pak budou Spojené státy schopny zahájit překvapivý jaderný útok na Rusko, a tento systém, který byl vyvíjen desítky let a nazývá se „Aegis Ashore Missile Defense System“, zničí rakety, které Rusko odpálí v rámci odvety, a Rusům pak nezbudou žádné prostředky odvety, vyjma jaderného zamoření celé severní polokoule a globální jaderné zimy, což by byl důsledek amerického útoku na Rusko, o kterém někteří stratégové na Západě říkají, že je pro USA zvládnutelným problémem a že likvidace Ruska by to za tyto náklady stála. ..

  • peter. • 7. června 2016

    fajt napsal
    někteří stratégové na Západě říkají, že je pro USA zvládnutelným problémem a že likvidace Ruska by to za tyto náklady stála. ..

    Možno,že sa im podarí takto zničiť Rusko.No zničia tým aj Európu a nezabránia odpáleniu rakiet z ruských ponoriek na USA.A keby aj zabránili,tak rádioaktívny mrak ktorý by po takom jadrovom údere vznikol,zamorí aj USA.Načo by komu bola neobývateľná Zem?Po moriach a oceánoch sa plavia nenápadné ruské lode a každá môže odpáliť nejaký ten „Kaliber“tentokrát s jadrovou hlavicou na Londýn,Paríž,Bonn, alebo Prahu.Tie lode sa plavia v Čiernom mori,na Kaspiku,Balte,po Stredozemnom mori,Atlantiku aj Severnom mori.Celá Európa je na dosah týchto „Kalibrov“.
    Aby sa Američania odvážili k takému šialenstvu akým je jadrový útok na Rusko,tak by museli mať 100% istotu,že Rusko neodpáli ani jednu zo svojich balistických rakiet a ak ich odpáli,tak že ani jedna z nich nedopadne na USA.
    Stále tvrdíme,že v tomto konflikte chcú USA vyhrať preto,aby sa dostali k ruskému nerastnému bohatstvu,No po takejto vojne by to bohatstvo zostalo na dlhé roky nedostupné.A možno už nebude nikto,kto by ho potreboval.Neviem,koľko rakiet by v momente úderu vyletelo z územia RF,Číny a S.Korei,no zopár z nich by určite našlo svoj cieľ.
    Nepredpokladám možnosť náhleho jaderného úderu zo strany USA,ani nikoho iného.Jadrové zbrane ešte dlho budú slúžiť len ako odstrašujúce prostriedky.

  • PPK • 7. června 2016

    fajt napsal

    http://www.zvedavec.org/komentare/2016/06/6919-obama-zabouchl-dvere-putinovi-pred-nosem.htm –Činy mluví hlasitěji, než pouhá slova, a americký prezident Barack Obama nyní jednal, a ne mluvil. Odmítl diskutovat s ruským prezidentem Vladimirem Putinem o největší obavě Ruska týkající se současných změn v americké jaderné strategii – obzvláště o ohromující změně, která děsí Putina.Rusko se obává, že pokud systém „protiraketové obrany“, který nyní Spojené státy instalují na ruských hranicích a v jejich blízkosti, funguje, pak budou Spojené státy schopny zahájit překvapivý jaderný útok na Rusko, a tento systém, který byl vyvíjen desítky let a nazývá se „Aegis Ashore Missile Defense System“, zničí rakety, které Rusko odpálí v rámci odvety, a Rusům pak nezbudou žádné prostředky odvety, vyjma jaderného zamoření celé severní polokoule a globální jaderné zimy, což by byl důsledek amerického útoku na Rusko, o kterém někteří stratégové na Západě říkají, že je pro USA zvládnutelným problémem a že likvidace Ruska by to za tyto náklady stála. ..

    Fajte a petere, probůh pomozte !!

    Vždyť já už jsem z těch všech vašich slo(v)ních „glos“ už tak vyděšený že jsem si právě koupil třetí plynovou masku, druhé atom-kecky, jenom ty rukavice a papírové atom-pláštěnky prý už doprodali!

    Tak mi prosím rychle poraďte! Co mám dělat? :-)

  • Sio • 7. června 2016

    fajt napsal
    Vážen

    Vážený, jdi s tím do háje, víš prd a snažíš se tu dokázat něco o zdravém rozumu. 5. kolona mám v Rusku velkou moc a „kritických“ videí a článků jsou na ruských webech tisíce. Na Putina je potřeba dívat se jako na tu jabloň v Bibli. Jaké jeho konání nese ovoce. A ovoce je to dobré, nehledě na to, že místy je červivé. Ale postavit těch pár červů na jednu roveň s tím ovocem, to je ta tvoje objektivita a kritický rozum. Tak buď jsi slabomyslný a nevidíš rozdíl mezi komárem a velbloudem anebo tady jednoduše trolluješ, vyber si.

  • Sio • 7. června 2016

    Tady je článek od někoho, kdo zjevně něco ví o práci konstruktérů. Já sám jsem strávil v roli konstruktéra 5 let a je mi jasné, o čem autor mluví. Je to jen první část, dále se mi to už nechtělo překládat.
    Spojené státy pomarnily více než bilión dolarů při pokusech využít tajemství ukradená SSSR v 90-tých letech 20. století
    Vydáno 6.6.2016

    Začneme z faktu, že výdaje USA, úroveň a množství zaměstnaných specialistů, kteří vedou tajnou válku USA proti jiným státům jsou FENOMENÁLNĚ vysoké.
    Při vystoupení ne zvlášť organizované tiskové konferenci u přílěžitosti Běloběžské zrady*, prohlásil Bush starší, že Spojené státy utratily na neviditelnou válku jen proti SSSR 5 biliónů dolarů. To znamená, že na podobné cíle jsou utraceny každý rok stovky miliard dolarů z příjmů vytvořených v ostatních odvětvích ekonomiky (a větší části s pomocí dolarového tiskařského stroje).
    Na počátku 90-tých let minulého století začalo do USA přicházet obrovské množství informace o tajných sovětských technologiích a perspektivních rozpracovaných projektech. Ukázalo se, že informace je takové množství, že bylo potřeba vytvořit pod dohledem CIA několik desítek speciálních gigantických struktur z různých odvětvích ekonomiky a VŠECHNY největší americké koncerny (zvláště výrobci zbraní) vyhradili na to své NEJLEPŠÍ specialisty. Pomocí bankovních struktur Federálního Rezervního Systému (Fed) bylo zajištěno neskutečně velkorysé financování těchto prací.
    Všechna ta sovětská informace byla pečlivě analyzována, byly vyčleněny peníze na vědeckovýzkumné a experimentálně-konstruktérské práce za účelem adaptace těchto technologií ve Spojených stálech … V podstatě dělali všechno správně, tak jak to dělali dříve

  • Sio • 7. června 2016

    pokračování
    – například když adaptovali technologie hitlerovské Říše, ale … zde se byli američtí inženýři, jak se ukazalo, úplně bezmocní. A jak se dnes vyjasňuje, ty neuvěřitelně obrovské peníze (podle nyní otevřenych zdrojů), 1 bilión dolarů se nějak „roztekly“ po kapsách hlavně v CIA. Proč k tomu došlo?
    Američané odedávna kupovali inženýry za všech konců světa a tak mohli „s odřenýma ušima“ alespoň něco sami vytvářet. Ovšem nyní to tímto způsobem nevyšlo: složitost rozpracovaných projektů vzrostla několikanásobně a diletanti na to už nestačí … V SSSR pracovaly sladěné vědeckotechnické kolektivy, které znaly a VYTRPĚLY své technologie po dobu desítek let metodou pokusů a omylů, často i zaplacených smrtí JEN TAK BEZ PŘÍPRAVY není v silách NIKOHO a NIKDE zvládnout TAKOVÉ technologie, je to prostě nemožné! Mimochodem, jak se ukazuje, Američané nezvládli v zavést do praxe ani německou ratetovou technologii, dokonce i když předali řízení zajtým Němcům – kosmické závody zcela prohráli – a sumy peněz, které do toho vložili byly také nemalé.

  • peter. • 7. června 2016

    PPK napsal
    Tak mi prosím rychle poraďte! Co mám dělat? :-)

    Vykopte si bunker!:)

  • hudryper • 7. června 2016

    Chtěl bych upozornit na dočasný problém software OM. V jeho důsledku napsal Béda,že se cítí být zde cenzurován a že tady končí a jde jinam. Upozornil jsem na to Stana už když byl na rehabilitačním pobytu,zatím ale k opravě nedošlo. Oč jde ? Možná jste si rovněž všimli zpoždění,
    které na rozdíl od aviza Vašeho příspěvku ve sloupci vpravo,má celý Váš text v diskusi pod článkem.
    Je to nepříjemné pro ty,kteří chtějí na některého z diskutujících reagovat a přitom si musí i dvě hodinky počkat,než se objeví celý článek. Doufám,že technici konečně zaberou a dají to do pořádku.
    Jinak mohu všem prozradit,že je Stan fit a že se zase těší zdraví. Což mu jistě nejen já z celého srdce přeji.

  • PPK • 7. června 2016

    peter. napsal
    Vykopte si bunker!:)

    No jo, ale mně se nechce, tak přijeďte mi ten bunkr vykopat Vy, zaplatím Vám celé tři koruny na hodinu! No neberte to, takovou nabídku!

  • hudryper • 7. června 2016

    A právě když jsem toto upozornění dopsal a poslal,zjistil jsem,že už je zřejmě vše tak,jak má být.

  • Gatta • 7. června 2016

    hudryper napsal

    A právě když jsem toto upozornění dopsal a poslal,zjistil jsem,že už je zřejmě vše tak,jak má být.

    Když se přihlásíte do diskuze, tak vše funguje OK – bez zpoždění.

  • peter. • 7. června 2016

    PPK napsal
    No jo, ale mně se nechce, tak přijeďte mi ten bunkr vykopat Vy, zaplatím Vám celé tři koruny na hodinu! No neberte to, takovou nabídku!

    Pri všetkej úcte pán PPK,vykopte si ho sám alebo si najmite bezdomovcov!Chvalabohu peniaze mi postačujú a nepotrebujem si privyrábať.Ja si protiplynové masky ani atomkecky nekupujem.Ak ste si nevšimli,tak už dva roky sa snažím presvedčiť ľudí o tom,že žiadna vojna NATO vs.RF nehrozí,lebo aj vojna ktorá začne ako konvenčná,zákonite vyústi do jadrovej, sebevražednej a to si nepraje nikto normálny.

  • PPK • 7. června 2016

    peter. napsal
    žiadna vojna NATO vs.RF nehrozí,lebo aj vojna ktorá začne ako konvenčná,zákonite vyústi do jadrovej, sebevražednej a to si nepraje nikto normálny.

    Tak to ano … pro rozumnou řeč mám pochopení. Ostatně si myslím, že i (j)elity všech druhů, stupňů i zednářských obřadných zasvěcení (pro které se jezdí do USA „na stáž“), tak že i ty elity totéž velice dobře vědí. A tak ZÁKAZ projevit rozumný pud sebezáchovy nahlas, to mají přikázáno pouze válečničtí propagandisté, kteří nás všechny zkrátka a neustále strašit – musí a musí. Důvod je prostý: Jejich šéfové totiž potřebují ty zbraně ze skladů – prodávat a prodávat. Jinak by zbraně šly do šrotu a jejich výrobci na bankrotářský buben.

    A ještě něco přidám, i když poněkud OT: Nedávno mi povídal jeden věcí znalý ekonom … „Člověče přemýšlej, vždyť si uvědom, že po dobrém politickém Gazdovi propaganda nazve tak akorát jogurt jako „Pravý Gazdovský“, zato takového Gazdíka, toho v politice udělali už dokonce poslancem“.

  • fajt • 8. června 2016

    peter. napsal
    Možno,že sa im podarí takto zničiť Rusko.No zničia tým aj Európu a nezabránia odpáleniu rakiet z ruských ponoriek na USA.A keby aj zabránili,tak rádioaktívny mrak ktorý by po takom jadrovom údere vznikol,zamorí aj USA.Načo by komu bola neobývateľná Zem?Po moriach a oceánoch sa plavia nenápadné ruské lode a každá môže odpáliť nejaký ten „Kaliber“tentokrát s jadrovou hlavicou na Londýn,Paríž,Bonn, alebo Prahu.Tie lode sa plavia v Čiernom mori,na Kaspiku,Balte,po Stredozemnom mori,Atlantiku aj Severnom mori.Celá Európa je na dosah týchto „Kalibrov“.
    Aby sa Američania odvážili k takému šialenstvu akým je jadrový útok na Rusko,tak by museli mať 100% istotu,že Rusko neodpáli ani jednu zo svojich balistických rakiet a ak ich odpáli,tak že ani jedna z nich nedopadne na USA.
    Stále tvrdíme,že v tomto konflikte chcú USA vyhrať preto,aby sa dostali k ruskému nerastnému bohatstvu,No po takejto vojne by to bohatstvo zostalo na dlhé roky nedostupné.A možno už nebude nikto,kto by ho potreboval.Neviem,koľko rakiet by v momente úderu vyletelo z územia RF,Číny a S.Korei,no zopár z nich by určite našlo svoj cieľ.
    Nepredpokladám možnosť náhleho jaderného úderu zo strany USA,ani nikoho iného.Jadrové zbrane ešte dlho budú slúžiť len ako odstrašujúce prostriedky.

    Peter, nemělo by se zapomínat, co vlastně představují americké elity, že to jsou gauneři, kteří neváhali zabít amerického prezidenta, že svou zemi za dob socialistické slávy a sovětského svazu vedli silně despoticky, rasisticky a naprosto agresívně vůči vlastnímu obyvatelstvu, které nechali zdegenerovat do dnešní podoby, tahle individua ( a jejich potomci) nemyslí standardně ani ve věcech globálních hrozeb, či faktické likvidace celé planety z důvodu pochybné obrany jejich zájmu, prostoru a hegemonie, proto si myslím, že spoléhat na to, že by nespáchali sebevraždu celé zeměkoule je velmi mylný mocenský předpoklad, který nakonec může vyústit v tragedii nedozírného rozměru – mám za to, že neoconi nejdou porazit politicky, protože nedodržují žádná mírová pravidla a jejich hra je nastavená na zničení jakéhokoliv nepřítele, který se jim jenom objeví na horizontu jejich civilizačního prostoru, který má pouze jeden velmi sobecký a násilnický cíl. ..)

  • fajt • 8. června 2016

    Sio napsal
    Vážený, jdi s tím do háje, víš prd a snažíš se tu dokázat něco o zdravém rozumu. 5. kolona mám v Rusku velkou moc a „kritických“ videí a článků jsou na ruských webech tisíce. Na Putina je potřeba dívat se jako na tu jabloň v Bibli. Jaké jeho konání nese ovoce. A ovoce je to dobré, nehledě na to, že místy je červivé. Ale postavit těch pár červů na jednu roveň s tím ovocem, to je ta tvoje objektivita a kritický rozum. Tak buď jsi slabomyslný a nevidíš rozdíl mezi komárem a velbloudem anebo tady jednoduše trolluješ, vyber si.

    Sio, na vás dost zmatené a zkratkovité, zkuste to jinak, dávám vám druhou šanci. ..)

  • fajt • 8. června 2016

    http://www.hlavnespravy.sk/americky-torpedoborec-vstupil-do-cierneho-mora-z-dovodu-novej-ruskej-hrozby/791407

    http://www.nwoo.org/2016/06/06/washington-pozadal-moskvu-aby-v-syrii-zastavila-utoky-na-teroristy-al-nusra-cili-umirnenou-al-kaiidu/

    a tady americká ( neoconská) licoměrnost v praxi – prostě vystřelíš první, vyhraješ mír a nebo šupáci budou mít mocenskou definitivu. ..)

  • Sio • 8. června 2016

    fajt napsal
    Sio, na vás dost zmatené a zkratkovité,zkuste to jinak, dávám vám druhou šanci. ..)

    To je jen pro chápavé. Ale zkuste přečíst znovu.

  • peter. • 8. června 2016

    fajt napsal
    gauneři, kteří neváhali zabít amerického prezidenta,

    Snažím sa poukázať na to,že ak by sa títo „gauneri“odhodlali rozpútať vojnu,jadrovú a zničujúcu,tak by si počínali,iracionálne.Je to ako keby sa niekto rozhodol spáliť svoj dom aj so všetkým majetkom a rodinou len preto,že sa mu do neho nasťahovali myši.Nič by im to neprinieslo lebo to, kvôli čomu sa už po stáročia snažia ovládnuť Rusko je jeho surovinové bohatstvo.Po jadrovej vojne by na toto bohatstvo mohli zabudnúť,lebo by sa ťažiť nedalo a ak by aj,tak kto by ho potreboval?
    Musím ale pripustiť možnosť,že svetu vládnu šialenci,psychicky narušení ľudia ktorí túto vojnu spustia.No ale potom sa s tým naozaj nedá robiť nič,len sa pre istotu(lebo čo keď ten Pánbožko existuje?) pomodliť „Otčenáš a Zdravas“a čakať na to,ako to dopadne.Ja verím,že všade,aj u tých „superelít“je väčšina takých u ktorých ešte stále funguje pud sebazáchovy.

  • Sio • 8. června 2016

    fajt napsal

    http://www.hlavnespravy.sk/americky-torpedoborec-vstupil-do-cierneho-mora-z-dovodu-novej-ruskej-hrozby/791407

    http://www.nwoo.org/2016/06/06/washington-pozadal-moskvu-aby-v-syrii-zastavila-utoky-na-teroristy-al-nusra-cili-umirnenou-al-kaiidu/

    a tady americká ( neoconská) licoměrnost v praxi – prostěvystřelíš první, vyhraješ mír a nebo šupáci budou mít mocenskou definitivu. ..)

    Už vidím Rusy, jak se klepou strachy. A taky ty rakety, co z jejich strany na ten torpédoborčík míří, nechtěl bych na něm sloužit …

  • Sio • 8. června 2016

    peter. napsal
    Snažím sa poukázať na to,že ak by sa títo „gauneri“odhodlali rozpútať vojnu,jadrovú a zničujúcu,tak by si počínali,iracionálne.Je to ako keby sa niekto rozhodol spáliť svoj dom aj so všetkým majetkom a rodinou len preto,že sa mu do neho nasťahovali myši.Nič by im to neprinieslo lebo to, kvôli čomu sa už po stáročia snažia ovládnuť Rusko je jeho surovinové bohatstvo.Po jadrovej vojne by na toto bohatstvo mohli zabudnúť,lebo by sa ťažiť nedalo a ak by aj,tak kto by ho potreboval?
    Musím ale pripustiť možnosť,že svetu vládnu šialenci,psychicky narušení ľudia ktorí túto vojnu spustia.No ale potom sa s tým naozaj nedá robiť nič,len sa pre istotu(lebo čo keď ten Pánbožko existuje?) pomodliť „Otčenáš a Zdravas“a čakať na to,ako to dopadne.Ja verím,že všade,aj u tých „superelít“je väčšina takých u ktorých ešte stále funguje pud sebazáchovy.

    Ono by stačilo, kdyby jen část toho arzenálu bouchlo jen v Rusku. Globální jadernou zimu by lidský druh asi nepřežil.

  • fajt • 8. června 2016

    peter. napsal
    peter

    Peter, mám zato, že i bývalé sovětské vedení spoléhalo na nějakou zbytkovou racionalitu v chování a jednání neoconů a doplatili na to – je to smutné, ale podle všeho je to naprostá realita, americkou společnost a americkou korporaci vedou psychopati a šílenci, kteří jsou pro zachování své moci a systémových výhod schopni vyhubit celé lidstvo, to bychom si měli, po všech jejich akcích a činech ( i za posledních 25 let) prostě připustit – a ustupování těmto gaunerům ( byť je vedeno i v ryze humanitárním duchu) je cesta do pekel, bohužel. ..

  • fajt • 8. června 2016

    Sio napsal
    Už vidím Rusy, jak se klepou strachy. A taky ty rakety, co z jejich strany na ten torpédoborčík míří, nechtěl bych na něm sloužit …

    tady nejde o Rusy a jejich strach, či odvahu, ale o licoměrnost se, kterou neoconi vedou každé jednání s ruskou stranou – jak dlouho lze ze sebe dělat hlupáka s tím, že tím omlouváte zkaženost svého soka, než vás to dostane do stejné roviny s ním, pokud se zapomene na zásadovost v základních věcech, tak přicházíte o svou vlastní důstojnost, že i důvěra jde stranou je snad taky jasný, tedy pokud se politika stane pouze špinavou věcí elit, tak v tom případě je to první krok k prohře i ve věcech a ideálech, které mají potenciál pro kvalitní budoucnost. ..)

  • peter. • 8. června 2016

    fajt napsal
    kteří jsou pro zachování své moci a systémových výhod schopni vyhubit celé lidstvo, to bychom si měli, po všech jejich akcích a činech ( i za

    fajt:
    Nad kým budú mať potom moc?A aké systémové výhody budú mať,keď na zemi zostane pár miliónov ľudí a zničená,k ničomu použiteľná zem?Veď sa hovorí,že dnes má moc, peniaze a systémové výhody nejaké 1% zo všetkých obyvateľov Zeme.Každý parazit pre svoj život potrebuje hostiteľa.Ak si ho zabije,neprežije ani on sám.

  • peter. • 8. června 2016

    peter. napsal
    fajt:
    Nad kým budú mať potom moc?A aké systémové výhody budú mať,keď na zemi zostane pár miliónov ľudí a zničená,k ničomu použiteľná zem?Veď sa hovorí,že dnes má moc, peniaze a systémové výhody nejaké 1% zo všetkých obyvateľov Zeme.Každý parazit pre svoj život potrebuje hostiteľa.Ak si ho zabije,neprežije ani on sám.

    Ten odkaz tu už bol,myslím,že od p,hudrypera.
    https://eduworld.sk/cd/nl/1730/posledne-slova-steva-jobsa
    Je dobre byť bohatým človekom.No všetci by sa radi zbavili svojho bohatstva výmenou za zdravie a trochu toho ozajstného ľudského šťastia pre seba a svojich blízkych.Škoda,že si tieto hodnoty uvedomujú až vtedy,keď je už zvyčajne neskoro.
    Ja si ani neviem predstaviť načo by mi bola miliarda dolárov.Viac ako 4 guláše denne nezjem,vylepšil by som si bývanie,splnil si nejaký ten sen s cestovaním a otvoril v Bardejovských kúpeľoch,hneď za hranicou kúpeľného areálu malú útulnú pivárničku,kde by sa podávalo dobré čapované pivo, utopence a domáca tlačenka s cibuľou.Príjemná country hudba,pohoda,klídek tabáček.
    No koľko by to tak mohlo stáť?Zbytok,tých povedzme 998 miliónov by mi bolo len na dve veci.Na ho..o a na nič.

  • M.C. • 8. června 2016

    Autorovi článku linkovaného ze Zvědavce přeji dobré ráno.
    Jak je v článku zmíněno, záměr zničení jaderného arzenálu Ruska na zemi bez masivního použití jaderných zbraní je znám už dlouho ( v článku se uvádí 2006) a já jsem už v roce 2007 četl článek popisující, jak této hrozbě hodlá Rusko čelit.
    Můžu ho sem překopírovat.
    Že jsou neokonzervy banda magorů, která rozumí jenom řeči namířené zbraně je taky všeobecně známo. Rusko proto neúnavně modernizuje svoje trumfové eso – RVSN. Vzhledem k eskalaci mezinárodního napětí oznámili Rusové začátkem minulého roku (zhruba v době vyvrcholení událostí okolo Debalceva), že aktivovali systém automatického odpalu ICBM vytvořený ještě v sovětských časech – systém Perimetr, na Západě nazývaný ,,rozhodnutí mrtvé ruky“.
    Systém dokáže provést odpal celého arzenálu i v podmínkách přerušení všech standartních komunikačních kanálů a zničení velitelských stanovišť i v podmínkách po jaderném úderu. Funguje podobně jako tlačítko bdělosti na lokomotivě. Opakovaně se dotazuje na tři různá stanoviště, jestli má být úder proveden a pokud do určitého času nezadá některé ze stanovišť kód zakazující odpal, je po uplynutí lhůty celý arzenál RVSN odpálen na nastavené cíle.
    Moderních typů raket, které PRO neumí sestřelit je dost na to, aby byl celý systém PRO zničen a staré vícehlavicové střely v další vlně zkázu dokonají. M.A.D.

    Proto si neocons pilně budují sídla v Argentině a Paraguayi. Proudění vzduchu v atmosféře je v podstatě pro každou polokouli zvlášť a po zničení severní polokoule by měla jižní zůstat obyvatelná. Horší to bude s oceány, protože oceánské proudění přechází přes rovník.

  • Sio • 8. června 2016

    fajt napsal
    tady nejde o Rusy a jejich strach, či odvahu, ale o licoměrnost se, kterou neoconi vedou každé jednání s ruskou stranou – jak dlouho lze ze sebe dělat hlupáka s tím, že tím omlouváte zkaženost svého soka, než vás to dostane do stejné roviny s ním, pokud se zapomene na zásadovost v základních věcech, tak přicházíte o svou vlastní důstojnost, že i důvěra jde stranou je snad taky jasný, tedy pokud se politika stane pouze špinavou věcí elit, tak v tom případě je to první krok k prohře i ve věcech a ideálech, které mají potenciál pro kvalitní budoucnost. ..)

    Licoměrnost nejen neoconů, ale US diplomacie je konstantou, se kterou se počítá odjakživa. Diplomacie má své zákony a tak jistě jak SSSR tak Rusko umějí pragmaticky předvést licoměrnost taktéž. Pro ně je výhodnější, když si lidé myslí, že Rusové jsou čistí beránci, kteří stále a znovu doplácejí na svou důvěřivost. Z logiky věcí tak to není ani nemůže být.

  • hudryper • 8. června 2016

    M.C. napsal
    Proto si neocons pilně budují sídla v Argentině a Paraguayi. Proudění vzduchu v atmosféře je v podstatě pro každou polokouli zvlášť a po zničení severní polokoule by měla jižní zůstat obyvatelná.

    Jak dlouho POTÉ budou velitelé soukromých armád těchto výtečníků poslušnými poskoky, co myslíte ? I v normálních dobách připadá nejméně polovina atentátů na potentáty na ty,kteří mají
    “ pomáhat a chránit“. Pak nepomůže ani soukromý hrad v Paraguai či Argentině, po příslušném mučánkování vydají všechny klíče a všechna hesla,než budou posláni tam kam patří – do pekel.

  • fajt • 8. června 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=hxUAntt1z2c – otřesné ve všech směrech. ..

  • peter. • 8. června 2016

    Znovu Steve Jobs:
    http://www.kramola.info/vesti/neobyknovennoe/pochemu-stiv-dzhobs-zaprewal-svoim-detjam-ajfony
    Takto premýšľajúci ľudia by mali vládnuť.Nie takí ako bol arciblb Bush jr.

  • fajt • 8. června 2016

    peter. napsal
    Ten odkaz tu už bol,myslím,že od p,hudrypera.
    https://eduworld.sk/cd/nl/1730/posledne-slova-steva-jobsa
    Je dobre byť bohatým človekom.No všetci by sa radi zbavili svojho bohatstva výmenou za zdravie a trochu toho ozajstného ľudského šťastia pre seba a svojich blízkych.Škoda,že si tieto hodnoty uvedomujú až vtedy,keď je už zvyčajne neskoro.
    Ja si ani neviem predstaviť načo by mi bola miliarda dolárov.Viac ako 4 guláše denne nezjem,vylepšil by som si bývanie,splnil si nejaký ten sen s cestovaním a otvoril v Bardejovských kúpeľoch,hneď za hranicou kúpeľného areálu malú útulnú pivárničku,kde by sa podávalo dobré čapované pivo, utopence a domáca tlačenka s cibuľou.Príjemná country hudba,pohoda,klídek tabáček.
    No koľko by to tak mohlo stáť?Zbytok,tých povedzme 998 miliónov by mi bolo len na dve veci.Na ho..o a na nič.

    pár skutečně bohatých jsem zažil a občas je i potkám a musím vám říci, že jejich hlavním rysem je hlavně nikdy nekončící bezlimitní chamtivost ( z toho plynoucí všechny škaredé a nepřátelské vlastnosti), která způsobuje i ztrátu pudu sebezáchovy – pokud by měli jenom co trochu ztratit ze svého bohatství, tak raději všechny okolo sebe zamordují a jestli by se dokonce měli s někým potřebným podělit, tak to jsou schopni spáchat i sebevraždu ( samozřejmě po zamordování potřebného), musím říci, že jejich bohatství je u nich postaveno výše než jejich zdraví ( které si mohou za peníze vylepšit) a dokonce i jejich život, no a tento materiál vládne světu a píše pravidla hry, nedělejme si žádné iluze o jejich skrytém lidství, které by se mělo objevit při jejich krizové chvilce. ..)

    se omlouvám , ale teď mívávám sportovní odpoledne, s prcošem hrajem fotbal, či máme jinou pohybovou aktivitu, si to raději užívám, pokud to tělo dovolí a malý drak nevyroste a nepochopí, jak to ve světě opravdu chodí. ..)

  • peter. • 8. června 2016

    M.C. napsal
    záměr zničení jaderného arzenálu Ruska na zemi bez masivního použití jaderných zbraní je znám už dlouho

    No čo už! Musím dúfať,že to čo sa stalo v r.1983,sa dnes už zopakovať nemôže.
    https://www.protiprudu.org/muz-ktory-zabranil-tretej-svetovej-vojne/

  • M.C. • 17. června 2016

    Tady je link popisující systém Perimetr:
    http://super-orujie.ru/blog/43101898665/Myortvaya-ruka-Russkih