Diskuze k článku


  • orinoko • 20. srpna 2016

    Njn, co rici?
    Tak ponekud oklikou. Jedna ceska televize … hlavne nejmenovat , aby se ji nedostalo popotahovani … zcela a docela dukladne uvedla do mainstreamu jednu z nejvetsich konspiracnich teorii. Uz to neni zadna konspirace, jsou to tezke realie, ktere se nedaji zpochybnit.
    A klobouk dolu pred exprezidentistou Klausem, ktery tu stvuru komentoval. – Totiz soudruha Sorose.
    To je pro dnesek prvni dobytek.
    A vstanou stari dobytkove. – Cim vice se blizi konecna ruznych svetovych parchantu – Erdou pocinaje, saudskym nomadem konce , pricemz nezapomenme na jejich izrazidovsky svornik zvici davidovy hvezdy , ktera kupodivu nema sedm ramen. Suda, licha … tem je to jedno … hlavne , kdyz se podari rozesirka Syrie.
    Asad je v kurzu. Uz jsou to dlouhe roky, kdy jsem byl pravil , ze Asad ma hudoucnost, zatimco chcipaci uz maji napsanou svoji minuLOST.
    Mimochodem … soucasne ruske angazma v Syrii … pusobi ponekud rozpacite a protikladne. Rad bych veril , ze se tim Rus sleduje dalsi trestny kop do zapadnich kouli vcetne jejich prasecich klonu v izrasaudskem trikotu a Erdove teroristickem spektaklu.
    Emericky cernousek Bubu to ma za par, Cina se mu uplne vymkla zpod kontroly, devka Eurosojuz rozhazuje svoje posRANE bombardaky ve vsech meeeeeeeee…diich, a soudruh vesKRNA ani nehne brvou.
    At zije rusky kalibr.
    Zapadni praseci hlavy rozumeji i metrickym normam. Jinak je to samy palec a stopa.

  • orinoko • 20. srpna 2016

    Pujdu na kute … zvlastni termin, ktery prakticky vubecc neni prozkouman …
    S drzosti sobe vlastni a intuici danou sledovanim politiky uz od predspermatickych dob hodlam prohlasit, ze soudruzku EUπcu prekvapi zmena z necekanych.
    Vsimli jste si neceho? Jak byste mohli , kdyz bezi praseci olympiADA , ze …
    Se vsi vaznosti tvrdim , ze Belorusko stoji na Praze zmeny, kterou se prave nikdo nezabyva. A hlavne nepujde o zadnou barevnoskopickou revolusn.
    LUKAS-enko docela zjevne prestava rozumet vyvojovym silocaram. Nebude to zadny tlak Ruska … to by si dneska neco takoveho nedovolilo … prijde to … a bude to … VESkrne navzdory.
    Musim koncit. Halicska tlustoprdka za mymi zady resi emerickeho Trumpa.

  • zajoch • 21. srpna 2016

    https://news.mail.ru/politics/26846274/
    Čína vybuduje první základnu na cizím území – v Džibuti. Bude to základna se sklady zbraní a pohonných hmot. Přítomný bude vojenský oddíl a zřejmě námořní pěchota. Umístěna bude 13 km od největší americké vojenské základny v Africe, její plocha má být 0,4 km čtverečního. Počítá se službami pro námořnictvo i pro letectvo.

  • Irena • 21. srpna 2016

    http://voicesevas.ru/news/25227-taynyy-orden-putina.html

    Наверное, многие обратили внимание на многозначительную фразу, произнесённую Назарбаевым на встрече с Путиным. Он сказал, что принять статус Донбасса Порошенко не позволяет отсутствие большинства в Раде. Мол, украинский правитель склонен находить компромиссы, но они почему‑то не находятся.
    В переводе с дипломатического языка на человеческий это значит, что Порошенко устами Назарбаева:
    а) сигнализирует о готовности исполнить наконец Минск-2,
    б) спрашивает у Путина, окончательно ли тот решил этот скользкий вопрос с Госдепом. Ибо искать компромиссы сам Пётр Алексеевич не уполномочен. Статус не позволяет.

    Данное очевидное обстоятельство говорит о том, что в Крыму фиаско потерпела вовсе не Украина. Россия переиграла глобальную террористическую сеть, по сравнению с которой ИГИЛ выглядит лопоухим недоумком.

    Вместе с Крымом это составляет нечто вроде пунктирного следа серийного маньяка, приготовившегося вцепиться в Россию, как в Европу. Он только не сообразил, что это не одна, а две большие разницы…

  • Irena • 21. srpna 2016

    http://voicesevas.ru/news/25241-komanduyuschiy-voyskami-ssha-v-sirii-sdelal-preduprezhdenie-moskve.html

    Napřed z nich Rusové nemohli vytáhnout informace, kterou že to „umírněnou“ opozici nemají bombardovat, a stačilo, aby párkrát vylétly bombardéry a už jim hlásí i to, kde je jejich vlastní specnaz, který tam mimochodem nemá co dělat.

  • peter. • 21. srpna 2016

    Popredajú a rozkradnú všetko!Ako u nás po 89-tom.Potom zdrhnú z Ukrajiny do svojich honosných víl vo Švajčiarsku,Anglicku alebo v USA.
    http://www.srspol.sk/clanek-ukrajina-si-za-600-milionovu-tranzu-z-eu-vyrube-aj-byvale-slovenske-karpatske-lesy-12928.html

  • peter. • 21. srpna 2016

    Ukrajina do tej vojny asi pôjde.Vychádzam z toho,že sa striktne drží pravidiel vojnovej propagandy:
    https://diskuter.wordpress.com/2016/08/01/desat-pravidel-vojnovej-propagandy/

  • Sio • 21. srpna 2016

    Irena napsal

    http://voicesevas.ru/news/25227-taynyy-orden-putina.html

    Наверное, многие обратили внимание на многозначительную фразу, произнесённую Назарбаевым на встрече с Путиным. Он сказал, что принять статус Донбасса Порошенко не позволяет отсутствие большинства в Раде. Мол, украинский правитель склонен находить компромиссы, но они почему‑то не находятся.
    В переводе с дипломатического языка на человеческий это значит, что Порошенко устами Назарбаева:
    а) сигнализирует о готовности исполнить наконец Минск-2,
    б) спрашивает у Путина, окончательно ли тот решил этот скользкий вопрос с Госдепом. Ибо искать компромиссы сам Пётр Алексеевич не уполномочен. Статус не позволяет.

    Данное очевидное обстоятельство говорит о том, что в Крыму фиаско потерпела вовсе не Украина. Россия переиграла глобальную террористическую сеть, по сравнению с которой ИГИЛ выглядит лопоухим недоумком.

    Вместе с Крымом это составляет нечто вроде пунктирного следа серийного маньяка, приготовившегося вцепиться в Россию, как в Европу. Он только не сообразил, что это не одна, а две большие разницы…

    Tohle je zajímavé. Uvažuji, že by to stálo za překlad.

  • Sio • 21. srpna 2016

    peter. napsal

    Popredajú a rozkradnú všetko!Ako u nás po 89-tom.Potom zdrhnú z Ukrajiny do svojich honosných víl vo Švajčiarsku,Anglicku alebo v USA.
    http://www.srspol.sk/clanek-ukrajina-si-za-600-milionovu-tranzu-z-eu-vyrube-aj-byvale-slovenske-karpatske-lesy-12928.html

    Další důkaz čemu slouží EU …

  • peter. • 22. srpna 2016

    p.Palko býval zúrivým antikomunistom,reakcionárom a KDHákom.Preto by som od neho takéto vyjadrenie o Kryme nečakal.Klobúk dole pán Palko.Vidno,že ak človek stojí mimo politiky,tak aj jeho názory sa diametrálne líšia od tých,ktoré prezentoval ako politik.Je to aj prípad p.Čarnogurského.
    http://www.hlavnespravy.sk/exminister-palko-bez-obalu-o-kryme-a-o-tom-kto-stoji-za-protestmi-proti-kalinakovi-a-ficovi/822370

  • peter. • 22. srpna 2016

    Dobré porekadlo. „Sedliak sa prežehná až vtedy,keď zahrmí“.Lenže vtedy už je neskoro.Toto svinstvo páchané na deťoch získalo záštitu OSN,aj vďaka našim politikom.Len my sa tvárime,že sa nás to netýka.Týka!
    http://rusnext.ru/recent_opinions/1471853574

  • fajt • 22. srpna 2016

    http://www.kommersant.ru/doc/3070373

  • peter. • 22. srpna 2016

    fajt:
    S tými Kurdami to ešte bude zaujímavé.Pozeral som sa dnes na reláciu Reportéři čt a tam bol o nich šot.Mne osobne sú Kurdi a ich boj za svoj štát sympatickí.Aj tie ich bojovnice.Sýrski Kurdi ani nepožadujú od Asada samostatnosť,nechcú sa
    odtrhnúť,chcú len autonómiu a Asad im nechce vyhovieť ani v tomto.Možno preto,že sýrski Kurdi preferujú ako zriadenie v ktorom chcú žiť, socializmus.Tak bojujú proti ISIL so zbraňami ktoré si kupujú za vlastné od priekupníkov so zbraňami,lebo ani USA ani Rusi im ich nechcú dodať.Na rozdiel od IS,ktorému poskytujú zbrane Američania a ich koaliční spojenci.
    Na druhej strane,však USA pomáhajú Kurdom leteckou podporou.Čert aby sa v tom vyznal!
    Rusi ani Asadov režim Kurdom nepomáhajú ničím.Naopak, boli v Sýrii už pred konfliktom najviac Asadom prenasledovanou menšinou.Perdogan nenávidí Kurdov ešte viac ako Asad a tak niet sa čo čudovať,že odvolal z Rakúska veľvyslanca na protest proti hoci len symbolickej podpore Rakúšanov Kurdom

  • zajoch • 23. srpna 2016

    Peter, vysvětlit si složité vztahy týkající se Kurdů bych se neodvážila, ale pamatuji se, že na počátku syrského konfliktu proběhla zpráva, že Asad připouští kurdskou autonomii.

  • fajt • 23. srpna 2016

    https://tvrain.ru/news/shahtery-415791/

  • fajt • 23. srpna 2016

    peter. napsal
    peter

    http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=158703 – ještě tuto zimu byla družba Kurdů s Kremlem, teď je údajně na syrském území ruská letadla bombardují a američané se chytli příležitosti a tlačí si je zájmově pod svá křídla ( asi bude náhrada za ISIL), do toho Iránci, kteří se zlobí na ruskou věrchušku, že se chlubí jejich peřím ( či rovno skalpem ) a následné podvolení se OSN ( tedy americké straně) s 48 hodinovým zastavením boje v Aleppu, aby se mohli teroristé přeskupit a případně z obklíčení zdrhnout ( tedy zahraniční žoldáci a poradci , kteří tvoří operativní logistiku teroristické války) , o Ukrajině se raději nezmiňuji, protože tam je to vyloženě takticko-válečnický masochismus na obou stranách, ve kterém se degeneruje civilní obyvatelstvo na úroveň námi ještě nepoznaného ( otázkou jenom zůstává, kde se nakonec zbytek zdivočelých banderovců rozpustí, jestli v Rusku a nebo v EU ), no a v samotném Rusku si pátá kolona stále dělá co chce a získává na ekonomické síle státní privatizací ( a následném rabovaní zdrojů a lidské masy) , která je na úrovni gubernií snad ještě divočejší než za Jelcina … no, ještě že odsud dohlédneme pouze propagandu, která je ( to musím přiznat ) přeci jenom inteligentnější a reálnější než ta naše stupidně pro evropská a zrůdně nekompromisní proamerická. ..)

  • peter. • 23. srpna 2016

    p.zajoch:
    Kurdský problém je naozaj zložitý,no v tejto chvíli je mi ich boj sympatický.Nepáči sa mi postoj ktorý ku nemu zaujíma Asad,Prdogan a Rusko.

  • fajt • 23. srpna 2016

    https://russian.rt.com/article/317796-bank-goldman-sachs-rasskazal-kogda-budet-zamorozhena – ono to bude v podstatě už jedno, velké automobilové firmy se už dohodly, do dvaceti let chtějí přejít na alternativní paliva ( vodík, elektřina a další ). ..)

    http://www.auto.cz/vision-mercedes-maybach-6-oficialne-luxusni-kupe-monitoruje-posadku-97514

  • Irena • 23. srpna 2016

    Потому что даже самые оптимистические расчеты показывают, что средняя украинская семья зимой на оплату услуг ЖКХ тратит около 60% своих доходов, а теперь, после очередного повышения тарифов ЖКХ, получится вообще курьез. Средняя заплата на Украине окажется меньше, чем средний размер платежей за оплату тарифов ЖКХ», – замечает украинский экономист Александр Охрименко.
    http://voicesevas.ru/news/25291-ukraine-stoit-zabyt-pro-dengi-mvf.html

  • peter. • 23. srpna 2016

    Irena napsal
    украинская семья зимой на оплату услуг ЖКХ тратит около 60% своих доходов, а теперь, после очередного повыше

    p.Irena:
    Je mi len ľúto tých deciek.Ale nie Ukrajincov!Mohli sa tomu postaviť na odpor ako to urobili ľudia na Donbase.Miesto toho skákali vo vyšívaných košeliach a sr..i na hroby svojich dedov,ktorí položili životy v boji proti benderovským a šuchevičovským esesákom.Takže kto chce kam,pomôžme mu tam!

  • fra • 23. srpna 2016

    Zatím nevím co si o tomto rozhovoru myslet, ale je to „silná káva“ a není mě z ní zrovna nejlíp.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Budu-mluvit-otevrene-Rodak-z-Donbasu-s-pasem-USA-nam-dodal-presne-informace-o-stavu-na-vychode-Ukrajiny-padla-ostra-slova-na-obe-strany-449359

  • peter. • 23. srpna 2016

    fra napsal
    Zatím nevím co si o tomto rozhovoru myslet, ale je to „silná káva“ a není mě z ní zrovna nejlíp.

    p.fra:
    Myslím,že viete veľmi dobre čo si o tom článku myslieť.Obsahuje triezve hodnotenie všetkého,čo sa na JV Ukrajine odohralo od začatia konfliktu.Je tu všetko.Nepochopiteľné zastavenie ofenzívy pod Mariupoľom,Minsk II a „peremirie vždy,keď už-už hrozilo,že UA armáda sa rozsype.Je v ňom vyjadrený vzťah oligarchov k Donbasu aj likvidácia alebo odstránenie veliteľov len preto,že mali svoje ideály a predstavy o budúcom zriadení na JV.Rozhodne neboli totožné s predstavami oligarchov a Kremľu.A je v ňom spomenutý aj kremeľský Richelieu,Surkov.V tom článku je všetko,čo sme za posledné 2 roky pretriasali a o čom sme sa niekedy aj dosť tvrdo sporili na OM.Nezdá sa mi,že by článok niesol nejaký propagandistický náboj.Nestavia sa na stranu nikoho.Len hodnotí doterajší priebeh samotného konfliktu a kritizuje surovo a nemilosrdne obe strany.Nemám z toho článku radosť,ale už dosť dlho som sa nestretol s takto otvoreným a nezaujatým hodnotením pomerov v Rusku,na Ukrajine aj na Donbase.Nemám z toho radosť.Pripadá mi to ako spočiatku nádejný príbeh so zlým koncom.

  • PPK • 23. srpna 2016

    peter. napsal
    Nezdá sa mi,že by článok niesol nejaký propagandistický náboj.Nestavia sa na stranu nikoho.

    Kdo je Alexandre Fedorovski? autor Jan Rychetský píše: „Filosof a odborník na mezinárodní vztahy s americkým občanstvím, jenž nyní žije a pracuje v Praze. “


    Naopak jeden z diskutérů pod článkem píše toto:

    „Fedorovski, Ellen, 23. 8. 2016 14:37:49 – Agent placený Sorošem valici si šunky v Praze, dělá propagandu ušákům.Běž na okrajinu máš tam nyní správnou vládu čokoladového benderovce. Každý kdo to cítí s lidmi a vlasti dobře bojuje doma a nežvaní za peníze v jiných státech. Běž dělat propagandu jinam a nám dej pokoj ubožáku.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!“

  • aram • 23. srpna 2016

    To bude zřejmě on rodák z Donbasu s trvalým bydlištěm 98383 Silverdale WA, Pintail LN NM 12351, Spojené státy americké
    http://rejstrik.penize.cz/alexandre-i-fedorovski
    http://rejstrik-firem.kurzy.cz/27599094/pacific-international-academy-of-advanced-knowledge-sro/
    Cože se dal na podnikání zrovna v ČR? Školení a jiné vzdělávací akce. V čem?
    Máte pravdu PPK to na hony páchne Sorošem.

  • peter. • 23. srpna 2016

    PPK napsal
    Kdo je Alexandre Fedorovski? autor Jan Rychetský píše: „Filosof a odborník na mezinárodní vztahy s americkým občanstvím, jenž nyní žije a pracuje v Praze. “

    PPK:
    Dôležitejší je hádam obsah toho článku.V čom spočíva Sorošovský vplyv alebo vôbec nejaká propaganda?
    Kapitalizmus ostane kapitalizmom vždy a netreba si nahovárať,že v Rusku bude lepší,možno že aj lepší ako socializmus.Mňa až tak nezaujíma kto je autor.Vyjadrujem sa k obsahu článku.

  • Sio • 23. srpna 2016

    fra napsal

    Zatím nevím co si o tomto rozhovoru myslet, ale je to „silná káva“ a není mě z ní zrovna nejlíp.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Budu-mluvit-otevrene-Rodak-z-Donbasu-s-pasem-USA-nam-dodal-presne-informace-o-stavu-na-vychode-Ukrajiny-padla-ostra-slova-na-obe-strany-449359

    Je to takový kecálek ve stylu dr. Pehe.

  • fajt • 23. srpna 2016

    http://izvestia.ru/news/628581

  • peter. • 23. srpna 2016

    Sio:
    Ak si odmyslím autorovo prehnané hodnotenie Strelkova a neobjektívne hodnotenie Putina ako prezidenta,tak v čom kecá?
    S jeho prvou odpoveďou súhlasím a podobný názor vyslovil a uverejnil aj

    Putinov blízky spolupracovník a poradca Markov.Neskôr bol vyjadrený aj iný názor a to,že zastavenie ofenzívy pod Mariupoľom zariadil Rinat Achmetov,ktorý vďaka Kolomojskému stratil prístav v Odese a tak musel urobiť všetko preto,aby mu ostal k dispozícii Mariupoľ.Vždy,keď UA dostala nakladačku a hrozilo,že by sa povstalci mohli pohnúť na Ukrajinu,bolo vyhlásené „peremirie“.
    V druhej odpovedi tiež nevidím nič,čo by nemohlo byť pravdou.Slovo „Novorossija“ sa vytratilo a celý ten konflikt sa stal pre Putina obrovskou príťažou.Vzhľadom na to,že keby sa na Donbas vykašľal a stratil by podporu Rusov doma, musí tú situáciu nejako riešiť aj keď určite nerád.A aj ju rieši potvrdzuje autor.
    Veliteľov-povstalcov vyvraždili preto,že hlásali znárodnenie majetkov oligarchom a preto,že boli idealisti a mohli by v budúcnosti strhnúť ľud proti oligarchom.Je to zrejmé aj z toho,že ruskí sudcovia vydávajú bojovníkov z Donbasu ukrajinskému „gestapu“,len za triviálne chybičky v prihlasovacích dokladoch.Dáma ktorá má na starosti tieto záležitosti sa vyjadrila,že ide o ľudí,ktorí prinášajú do Ruska škodlivé myšlienky socializmu.O Surkovovi hovoril podobne aj Pjakin a o hospodárskej situácii v RF oveľa tvrdšie ako autor hovoril Zjuganov vo svojom zjazdovom prejave.V článku nevidím nič,čo by vyvolávalo nenávisť voči Rusku alebo sympatie k ruským liberálom,oligarchom ani k tzv.5.kolóne.Tak v čom spočíva autorovo kecanie?Článok by som hodnotil rovnako aj vtedy,keby ho napísal Pehe,Mesežnikov alebo Brzezinský.Všetko,čo spomína autor v článku sme už riešili jednotlivo aj na OM.

  • Martin (už bez taky m) • 23. srpna 2016

    fra napsal

    Zatím nevím co si o tomto rozhovoru myslet, ale je to „silná káva“ a není mě z ní zrovna nejlíp.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Budu-mluvit-otevrene-Rodak-z-Donbasu-s-pasem-USA-nam-dodal-presne-informace-o-stavu-na-vychode-Ukrajiny-padla-ostra-slova-na-obe-strany-449359

    Je to žvanil pane fra.
    Mouřenín který dělá především na vlastní imidž, pro Donbas udělal kulové, ač odtamtud pochází. Podle mne cíleně štve proti Putinovi a zejména proti stabilizaci kterou tento prosazuje se snahou vytvořit dojem, že „už bude jen hůř“.
    Putin není bez chyb ani svatý, ale je především prezident RF ne Donbasu, a ve světě je určitá situace a v RF také. Má stále mou důvěru a musel by přijít jiný kalibr nežli takový kecálek, který jména povstaleckých velitelů vytahuje rád jen pro legendu a aby se ukázal. Ten člověk má každé slovo vypočítané PRO SEBE…
    Putin ani Rusko nejsou všemocní a jsou situační omezení „doma i venku“, o mnohém stále nevíme. Ano, je zlé že Donbas krvácí, ale nevypařili jsme se- a mohlo být… Všehoschopní maniaci mezi neocons na rozum a logiku nedají…
    Ne všichni kdo mluví jako on jsou vlastenců, „jeho“ prezident je jasný… on tedy pro mne též…
    Člověku tohoto typu bych nevěřil ať mluví cokoliv, vždy má soukromý postranní motiv. A založit si kecárnu v Praze – no to je ono, vždyť „v diskusi“ u nás v ČR jistě najde „pravdivé informace“….
    Přípravný „kádr“ pro „žádoucí změny v Rusku“….
    Na.rat!
    No comment…

  • Sio • 23. srpna 2016

    peter. napsal

    Sio:
    Ak si odmyslím autorovo prehnané hodnotenie Strelkova a neobjektívne hodnotenie Putina ako prezidenta,tak v čom kecá?
    S jeho prvou odpoveďou súhlasím a podobný názor vyslovil a uverejnil aj

    Putinov blízky spolupracovník a poradca Markov.Neskôr bol vyjadrený aj iný názor a to,že zastavenie ofenzívy pod Mariupoľom zariadil Rinat Achmetov,ktorý vďaka Kolomojskému stratil prístav v Odese a tak musel urobiť všetko preto,aby mu ostal k dispozícii Mariupoľ.Vždy,keď UA dostala nakladačku a hrozilo,že by sa povstalci mohli pohnúť na Ukrajinu,bolo vyhlásené „peremirie“.
    V druhej odpovedi tiež nevidím nič,čo by nemohlo byť pravdou.Slovo „Novorossija“ sa vytratilo a celý ten konflikt sa stal pre Putina obrovskou príťažou.Vzhľadom na to,že keby sa na Donbas vykašľal a stratil by podporu Rusov doma, musí tú situáciu nejako riešiť aj keď určite nerád.A aj ju rieši potvrdzuje autor.
    Veliteľov-povstalcov vyvraždili preto,že hlásali znárodnenie majetkov oligarchom a preto,že boli idealisti a mohli by v budúcnosti strhnúť ľud proti oligarchom.Je to zrejmé aj z toho,že ruskí sudcovia vydávajú bojovníkov z Donbasu ukrajinskému „gestapu“,len za triviálne chybičky v prihlasovacích dokladoch.Dáma ktorá má na starosti tieto záležitosti sa vyjadrila,že ide o ľudí,ktorí prinášajú do Ruska škodlivé myšlienky socializmu.O Surkovovi hovoril podobne aj Pjakin a o hospodárskej situácii v RF oveľa tvrdšie ako autor hovoril Zjuganov vo svojom zjazdovom prejave.V článku nevidím nič,čo by vyvolávalo nenávisť voči Rusku alebo sympatie k ruským liberálom,oligarchom ani k tzv.5.kolóne.Tak v čom spočíva autorovo kecanie?Článok by som hodnotil rovnako aj vtedy,keby ho napísal Pehe,Mesežnikov alebo Brzezinský.Všetko,čo spomína autor v článku sme už riešili jednotlivo aj na OM.

    No, jednak ono hodnocení Strelkova a Putina je signifikantní. Docela chápu, že s hlediska obyvatele Donbasu je zklamáním, že Putin neanektoval celou Ukrajinu. Nicméně z hlediska globální politika to myslím chyba nebyla. A pak ty předpovědi, že Rusko se zhroutí za rok, za dva … napomáhá to vzniku občanské války v Rusku a v tom souhlasím s Pjakinem, že jaké koli rozkolísání Putinovy moci bude katastrofa, ať už za tím bude majdan, antimaidan, patrioti.

  • peter. • 23. srpna 2016

    Sio napsal
    A pak ty předpovědi, že Rusko se zhroutí za rok, za dva … napomáhá to vzniku občanské války v Rusku

    Sio:
    Viete na čo sa spolieham ja? Na to,že za jeden a pol roka sa v Rf uskutočnia voľby prezidenta.A Putin,ak chce byť znovu zvolený,bude musieť počúvať „hlas ľudu“a ľud by mu neodpustil keby nesplnil jeho očakávania.A tie očakávania spočívajú v tom,že sa rázne vysporiada s tzv.5.kolónou a umravní oligarchov do tej miery,že zaujmú k sociálnym potrebám ľudí zodpovednejšie stanovisko,že vyrieši konečne problém s Donbasom a že zariadi,aby sa RF definitívne zbavila vlády USA nad svojou ekonomikou.
    V Rusku ale vždy pôjde o kapitalizmus.
    Keď sme odpovedali lehovi,tak sa objavili aj príspevky o pravdepodobnom hospodárskom krachu USA.Takýto krach by iste poskytol mnohým ľuďom pocit zadosťučinenia,no vo mne vyvoláva skôr obavy.Celkom isto by sa negatívne odrazil na ekonomikách celého sveta,Ruska v súčasnej ekonomickej situácii obzvlášť.

  • fajt • 23. srpna 2016

    peter. napsal
    peter.

    i v Rusku probíhá boj o moc a i tady jsou všechny prostředky povoleny a ani car, ve vztahu ke své šlechtě ( mužikům už nic nevysvětluje ), není všemocný – já osobně jsem zvědavý, jak dalece bude putinův klan ustupovat R+R prediktorům, kteří si v Rusku stále dělají co chtějí. ..)

  • peter. • 23. srpna 2016

    fajt napsal
    i v Rusku probíhá boj o moc a i tady jsou všechny prostředky povoleny a ani car,ve vztahu ke své šlechtě( mužikům už nic nevysvětluje ),není všemocný – já osobně jsem zvědavý, jak dalece bude putinův klan ustupovat R+R prediktorům, kteří siv Rusku stále dělají co chtějí. ..)

    fajt:
    Počkáme nemnožko,zjeme kilo soli a všetko sa vyjasní.Ja tvrdím,že Poroš zaútočí aby mohol byť porazený.Lebo len v porazenej Ukrajine sa môže začať budovať niečo nové.Ak zaútočí a získa vládu nad Donbasom,tak by to bolo Pyrhovo víťazstvo,ktoré by zatiahlo Ukrajinu do ešte väčších sr….k v akých je dnes..

  • Sio • 23. srpna 2016

    peter. napsal
    Sio:
    Viete na čo sa spolieham ja? Na to,že za jeden a pol roka sa v Rf uskutočnia voľby prezidenta.A Putin,ak chce byť znovu zvolený,bude musieť počúvať „hlas ľudu“a ľud by mu neodpustil keby nesplnil jeho očakávania.A tie očakávania spočívajú v tom,že sa rázne vysporiada s tzv.5.kolónou a umravní oligarchov do tej miery,že zaujmú k sociálnym potrebám ľudí zodpovednejšie stanovisko,že vyrieši konečne problém s Donbasom a že zariadi,aby sa RF definitívne zbavila vlády USA nad svojou ekonomikou.
    V Rusku ale vždy pôjde o kapitalizmus.
    Keď sme odpovedali lehovi,tak sa objavili aj príspevky o pravdepodobnom hospodárskom krachu USA.Takýto krach by iste poskytol mnohým ľuďom pocit zadosťučinenia,no vo mne vyvoláva skôr obavy.Celkom isto by sa negatívne odrazil na ekonomikách celého sveta,Ruska v súčasnej ekonomickej situáciiobzvlášť.

    Co se týče voleb a Putina, nějak si nejsem jist, co udělá. Putin je málo předvídatelný, alespoň ho takto vnímám. Kdo by mu měl konkurovat? Medveděv?
    A co se krachu USA týče, obávám se téhož co vy. Pokud padne impérium, bude to velký třesk. Teď jde o to, nakolik ten pád bude řízený. Po pádu SSSR jsem četl mnoho názorů, že protipól v podobě SSSR bude západní civilizaci chybět. Zdá se, že ač se pak snažila najít jiný postrach v podobě terorismu, dnes divoké imigrace, oranžových revolucí a znovu Ruska, stejně to vede k jakési, řekl bych implozi. Příčinou snad je kapitál, přestěhoval se do Asie. A s odchodem kapitálu odchází i moc. USA jasně prohrává na 4. ekonomické prioritě s Čínou a celkově BRICS. Snaží se hrát na 3. ideologické prioritě na vytváření obrazu nepřítele, protože nic lepšího nemá, narozdíl od Evropy, která si hraje na demokracii opravdově. Jasná převaha USA je na 6. prioritě, jenže nestačí právě na Rusy a tím pádem ani na Číňany. Nadějí je probuzení obyvatelstva Evropy, s imigrací to soudruzi dost přepískli. Pokud se Evropané, především Německo, dokáží emancipovat od USA, pomůže nám to.
    Přejme si, aby US padaly ke dnu pomalu.

  • fajt • 23. srpna 2016

    peter. napsal
    fajt:
    Počkáme nemnožko,zjeme kilo soli a všetko sa vyjasní.Ja tvrdím,že Poroš zaútočí aby mohol byť porazený.Lebo len v porazenej Ukrajine sa môže začať budovať niečo nové.Ak zaútočí a získa vládu nad Donbasom,tak by to bolo Pyrhovo víťazstvo,ktoré by zatiahlo Ukrajinu do ešte väčších sr….k v akých je dnes..

    ano, máte recht, ale žijeme v proxy sračkách, kde feudální sodomie se stala normou, šílené je normální a poctivé potravou, čokoládový mouřenín nakonec opravdu vybuchne ( teď se mocní nabobové jenom přetahují o to, komu naposledy zasviní pracky ), kdo nakonec bude mít zisk z ukrajinského minového pole, jestli rusové a nebo američané je těžko říci, ale v každém případě zase vyhrají oligarchové, takže prostý lid jako vždy utře hubu. ..)

  • peter. • 23. srpna 2016

    fajt napsal
    ale v každém případě zase vyhrají oligarchové, takže prostý lid jako vždy utře hubu. ..)

    Oligarchovia,ktorí nie sú ani Rusi ani Ukrajinci.Minule som sem dal odkaz na takého ruského oligarchu,čo si kúpil jachtu,za ktorú zaplatil skoro toľko,koľko vrátili Francúzi Rusom za tie dva „Mistrály“.
    Hovorí sa,že ak niekto žerie v prítomnosti hladných ľudí,tak by nemal aspoň mľaskať.

  • peter. • 23. srpna 2016

    peter. napsal
    Oligarchovia,ktorí nie sú ani Rusi ani Ukrajinci.Minule som sem dal odkaz na takého ruského oligarchu,čo si kúpil jachtu,za ktorú zaplatil skoro toľko,koľko vrátili Francúzi Rusom za tie dva „Mistrály“.
    Hovorí sa,že ak niekto žerie v prítomnosti hladných ľudí,tak by nemal aspoň mľaskať.

    Alisher Usmanov sa volá. Proputinovský samozrejme.
    http://www.etrend.sk/ekonomika/miliardar-usmanov-sa-dockal-najvacsej-jachty-sveta.html

  • fajt • 23. srpna 2016

    peter. napsal
    Alisher Usmanov sa volá. Proputinovský samozrejme.
    http://www.etrend.sk/ekonomika/miliardar-usmanov-sa-dockal-najvacsej-jachty-sveta.html

    pěkný, no to bylo vždycky, že chudoba zachraňovala to, co bohatí mají v prdeli, že rozdělení společnosti na darwinovské proporce vždy vedlo spolehlivě k masakru, a tak se stále opakuje jedno a to samé, nenažraní psychopati žvaní o lásce, míru, spravedlnosti a nezadatelných právech a přitom uhranuté ovce žerou za živa – za svůj život jsem nepotkal jediného poctivého a slušného boháče, který to s lidstvem myslel upřímně dobře. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 23. srpna 2016

    Vzpomínka na správného „Jihozápaďáka“…
    Uměl „v tom životě plavat“….
    https://www.youtube.com/watch?v=xh77ipbINlU