Diskuze k článku


  • hudryper • 2. října 2016

    „Je jen otázka jak pokračovat, aby nedošlo ke „druhému Afghánistánu“. Aby k tomu nedošlo, musí Rusko učinit svým spojencem politický islám. Sílu a vliv, které dosud málokdo chápe a zná.“ Tedy
    chce tím autor říct,že účel světí prostředky ? V extrémním případě spojenectví wahabistických arabských režimů proti USA a Izraeli ? Škoda,že autor blíže nespecifikuje ono spojenectví s politickým islámem.

  • idiotronic • 2. října 2016

    O soukromých armádních jednotkách, kolonizujících amazonské pralesy (střelba do místních indiánů) psala počátkem 90. let již Poslední generace, když se ještě dala číst.

  • Starý doktor • 2. října 2016

    hudryper napsal

    „Je jen otázka jak pokračovat, aby nedošlo ke „druhému Afghánistánu“. Aby k tomu nedošlo, musíRusko učinit svým spojencem politický islám. Sílu a vliv, které dosud málokdo chápe a zná.“ Tedy
    chce tím autor říct,že účel světí prostředky ? V extrémním případě spojenectví wahabistických arabských režimů proti USA a Izraeli ? Škoda,že autor blíže nespecifikuje ono spojenectví s politickým islámem.

    Autor asi myslí nejspíše Kaydrova a Čečnu kde nedávno proběhla konference islámských duchovních pod názvem “Kdo jsou lidé sunny?”, včetně zástupců vlivných islámských madrás. Během této konference byl vypracován všeobjemný pojem o sunnismu. A v tomto pojmu není místo pro vahhábismus a takfirský salafismus.
    “Islám je náboženství milosrdenství, lásky, rovnosti a spravedlnosti. Islám – to je systém zákonů a předpisů, které mění člověka k lepšímu. Dnes se setkáváme se záměnou pojmů, kdy extremisté se snaží zneužit náboženství ke svým účelům, a kvůli tomu naše mládež nastupuje nesprávnou cestu. Tito extremisté se snaží zastrašit všechny muslimy. A úkolem muslimských vědců je odpovídat na současné výzvy a bránit skutečný islám”,- řekl muftí Damašku Muhammed Adnan al-Afjuni.
    To vše samozřejmě vyvolalo nelibost Saudské Arabie a jejich spojenců v oblasti Perského zálivu neboť vahhábismus a takfirský salafismus v podstatě byl vyloučen z toho správného sunitského pohledu na islám, tedy jak by se měl učit a vykládat. Rusko pracuje všemi směry a tento je z dlouhodobého hlediska velmi slibný.
    Více zde: http://leva-net.webnode.cz/news/kadyrov-nanesl-uder-falesnemu-islamu/

  • Starý doktor • 2. října 2016

    Podle výsledků Výboru vyšetřování investigativní žurnalistiky (Bureau of Investigative Journalism), Pentagon zaplatil Bell Pottinger asi 540 milionů dolarů za pokrytí války v Iráku v období od roku 2007 do roku 2011. Podle videoredaktora PR-firmy Martina Wellse se povinnosti společnosti skládaly ze tří typů úloh: výroby televizních spotů ukazující Al-Kajdu v negativním světle, vytvářet falešné novinové zprávy jakoby vysílané arabskou televizí, stejně jako vypouštění falešné reklamy propagující činnost Al-Káidy.
    Americká armáda podhazovala CD s falešným videem Al-Káidy během útoků. „Když provádí prohlídky v domě a dělají nepořádek při hledání jakéhokoliv materiálu, prostě tam podhodí CD,“ citují noviny Wellse. Pak armáda sledovala IP-adresy těch, kteří si pohlíželi disky. Kromě Iráku, byly disky sledovány v Íránu, v Sýrií, a dokonce i v Americe.
    Více: http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/pentagon-platil-firme-vyrabejici-falesna-videa-al-kaidy/

  • zajoch • 2. října 2016

    „Je jen otázka jak pokračovat, aby nedošlo ke „druhému Afghánistánu“. Aby k tomu nedošlo, musí Rusko učinit svým spojencem politický islám. Sílu a vliv, které dosud málokdo chápe a zná.“

    Ač autor vyjadřuje tuto domněnku, myslela bych si, že Rusové mají dlouhou zkušenost se soužitím s muslimy a přece jen to dokáží pochopit. Navíc jim nic jiného než se s tím, že islám je i u nich praktikované náboženství, srovnat. Ač se středoasijské republiky odtrhly, přesto v Rusku zůstalo muslimských etnik ještě dost. Příkladem, že to jde, je právě Čečensko, ale není ojedinělé. Kromě toho se středoasijské republiky tak úplně neodtrhly a na nadstandardních stycích s Ruskem jsou víceméně závislé. Alespoň ve věcech obrany. A to přesto, že první vlády měly snahu být zcela nazávislé. Ukázalo se, že to pro ně není výhodné. Příkladem je třeba Tádžikistán a jeho současný dlouholetý prezident, který si dokonce odruštil jméno (Rachmonov – Rahmon).

  • fajt • 2. října 2016

    kam dovedly Evropu soukromé žoldnéřské společnosti jasně ukázala třicetiletá válka, na druhou stranu plán NWO by byl splněn, neřkuli stachanovsky překonán. ..)

  • hudryper • 2. října 2016

    zajoch napsal
    musí Rusko učinit svým spojencem politický islám. Sílu a vliv, které dosud málokdo chápe a zná.“

    Obávám se zajochu,že těmito slovy autor nechtěl označit schopnost ruské vlády a Putina zvláště
    spolunažívat s muslimskými etniky.To je všeobecně známo,i když nedostatečně oceňováno. Že by
    tento stav národnostní spolupráce uvnitř Ruska „málokdo chápal“ se mi nezdá. Spíše si myslím,
    že z této poznámky se dá usuzovat na začátek vytváření informačního pole nejen v Rusku,které
    by později usnadnilo některé zvlášť delikátní obraty ruské zahraniční politiky vůči státům,jež nyní
    jsou v nepřátelském gardu vůči Rusku. Jen si představ,že by někdo před rokem prorokoval dohodu
    Saudů s Rusy na snížení těžby ropy proti vůli a zájmu USA ! A přece se to stalo skutkem. Saudové
    tím vlastně odpískali vážně míněný pokus donutit Putina přes hluboký pokles příjmů z ropy k témuž, k čemu se jim podařilo přesvědčit Rusy před 30 léty. Čili veškeré sankce vůči Rusku se staly
    nejen nesmyslnými,ale silně kontraproduktívní,protože jejich nedodržováním spojenci klesá prestiž USA ,což společně s trapnou rolí USA na SV je dost smrtonosným gulášem pro americkou
    „vyvolenost“ být i nadále jedinou a bezkonkurenční supervelmocí.

  • hudryper • 3. října 2016

    A ještě jedna poznámka k tématu. V dnešním interview se senátorm Doubravou na Parlamentních listech je tímto politikem definováno co je to politický islám :
    “ Politický islám je skutečně mutace kanibalů, anticivilizací hitlerovského typu, pokud se dostane do fáze ultradiktátorské hysterie Islámského státu.“

  • peter. • 3. října 2016

    zajoch napsal
    Je jen otázka jak pokračovat, aby nedošlo ke „druhému Afghánistánu“. Aby k tomu nedošlo, musí Rusko učinit svým spojencem politický islám. Sílu a vliv, které dosud málokdo chápe a zná.“

    zajoch:
    Túto obavu zdieľam aj ja najmä po tom,ako USA so svojimi spojencami teraz už celkom odhodili masky bojovníkov proti terorizmu a otvorene zaujali protisýrsky a protiruský postoj.V praxi to znamená,že ak doposiaľ financovali a dodávkami zbraní podporovali IS a ostatné protiasadovské skupiny tajne,tak teraz to už budú robiť otvorene.A môže sa stať,že sa zopakuje situácia z Afganistanu,kde Rusi museli bojovať nie len proti mudžahedínom,ale aj proti USA.Teraz,keď sa už vyložili karty na stôl,sa zopakovať Afganistan naozaj môže.Situáciu v pozitívnom smere môžu zmeniť dve udalosti.
    1 – Zmena postoja Saúdskej Arábie k blízkovýchodnému konfliktu na pozadí rozhodnutia kongresu USA o vine S.A.za útok 9/11
    2 – Zvolenie Trumpa za prezidenta USA a nádej,že k problému Sýrie zaujme iný postoj ako je ten dnešný.
    USA na vojnách vždy zarábali a riešili si ich vyvolávaním svoje, aj ekonomické problémy.Rusko vojnami stráca.Preto snahou USA bude konflikt v Sýrii predlžovať.
    Čo sa Čečenská týka,tak si myslím,že za relatívny pokoj v ňom a jeho loajalitu musí Rusko platiť poriadne „mastné“výpalné.

  • zajoch • 3. října 2016

    Ale Hudrypere, tvoje replika na můj komentář netrefila to co jsem napsala. Smysl byl v tom, že Rusové nikoliv nechápou, ale naopak více chápou jak je to s islámem, když s ním měli a stále mají zkušenosti ve vlastní zemi a nadále mít budou. K tomu jsem uvedla příklady. Toť vše.
    Definice senátora Doubravy sice vypadá zasvěceně, ale víš, takové definice si každý může sestavit a jak jsou na místě – jak si kdo posoudí. Obzvláště jsou-li předloženy v nějakých jinotajích. Odpusť, ale já jsem člověk natolik přímého uvažování, že nevím jak si definici senátora vysvětlit přesně. Ani mě to moc netrápí.
    Petere, to co jste uvedl, že napsal zajoch, to je uvedeno v článku, autorem je autor článku. S vaším komentářem souhlasím, jenom pochopitelně nevím nakolik platí Rusko výpalné Čečencům. Možná ano, Čečensko se prý ohromně pozvedlo po skončení válek a Kadyrov se chová k Rusku velmi spojenecky. Ovšem prý je v tom také to, že Kadyrovova otce zavraždili teroristé a syn Kadyrov se proti nim zatvrdil a pochopil, že spojenectví s velkým Ruskem je pro Čečensko jediná cesta ke stabilitě.

  • hudryper • 3. října 2016

    Tvé přímočaré uvažování v oblasti globální politiky ,zajochu, nemůže být nic k odpouštění,je toTvůj přístup k politice a nikdo Ti jej nebere.Doubravovu „definici politického islámu“ jsem uvedl proto,
    abychom si každý z čtenářů nepředstavovali pod ním něco jiného. Ono je dobré upřesnit,co si pod
    pojmy,jež bez problémů používáme,všichni zúčastnění představují.Jsem rád,že Tě nic moc netrápí.

  • Béda • 3. října 2016

    Našly se hlasovací urny – 100% hlasů pro Clinton
    http://www.pravda.ru/news/world/northamerica/usacanada/02-10-2016/1314731-usa-0/

  • merlin • 3. října 2016

    hudrypere, islám vždycky byl politický, protože on kromě duchovna a všedního života obsahuje samozřejmě i politiku. Na některých ,,lokalitách,, došlo k radikalizaci v důsledku vzedmutí eschatologického očekávání změn případně konce světa, resp. od konce 70. let se zvedá vlna apokalyptického myšlení a milenialismu. Ta už se objevila několikrát – např. příchod Mahdího v Súdánu nebo v hnutí, které stálo u zrodu Abbásovců, kteří svrhli údajně světský uzurpátorský režim Ujjámovců. Celému povstání ale předcházela eschatolog. proroctví hlásající příchod změny a nastolení spravedlivého řádu. Další silné milenialistické emoce souvisely s vpádem křižáků do Syropalestiny – výborně zapadnul do muslimských apokalyptických scénářů. poslední si budete pamatovat, obsazení Mekky v roce 1979 :-))
    Literaturou o velkých a malých znamení Hodiny se to všude v islámských hemží, dost tím žijí. Konečně pastevci si opravdu začali stavět vysoké domy, čas se zrychlil, na pomezí Sýrie a Turecka se bojuje i na místě zvaném Hlubina – dle proroctví jsou tam zapojeni už i Byzantinci a Turci / ti znamenají příchod Goga a magoga – 21 kmenů těchto hord je uvězněno za Hrází na konci světa, Turci jsou zapomenutým kmenem, který Hráz neoddělila :-))) atd. je to dlouhé, je toho hodně a aktuálně tím žije islámský svět, nejintenzívněji samozřejmě ovbyvatelé Arabského polostrova.

  • peter. • 3. října 2016

    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/406764-syrska-armada-vyzvala-povstalcov-aby-opustili-aleppo/
    To by bolo to najjednoduchšie riešenie,ak by sa USA a spol.zasadzovali o prímerie výlučne z humanitárnych dôvodov.Bojím sa,že napriek až dojemnej starostlivosti o útrapy a životy civilného obyvateľstva,USA takéto riešenie povstalcom nedoporučia.

  • merlin • 3. října 2016

    Hydryper – to s těmi Turky mě překvapilo, neb jsem na to narazila při studiu aktuální islám. apokalyptiky. Objevují se v běhu událostí, které patří už do znamení Velké Hodiny, kdy přichází druhý rozkol vpádem divokých kmenů Goga a Magoga. Vzhledem k destruktivnosti jejich počínání se přeli středověcí arabští učenci o tom, zda je ještě vůbec řadit k lidem. Obecně se předpokládá, že jde o potomky Noemova syna Jáfeta. Pocházejí prý z Adama, nikoliv z Evy, Adam měl poluci a jeho semeno se smíchalo s hlínou a z toho byl stvořen praotec Goga a Magoga :-) Ovšem bůh, který jim umožnil a umožní páchat zkázu, je pak stejně všechny zahubí během jediné noci :-)
    Nejsou zjevně oblíbenci boží :-)

  • peter. • 3. října 2016

    Nezáleží nám na tom,či štát ktorý nám poskytne azyl je bohatý alebo chudobný.Chceme len žiť v bezpečí.Povedal sýrsky utečenec Mohamed Ali Abdula.Tak ho poslali do Litvy.
    https://cont.ws/post/389026

  • Béda • 3. října 2016

    Jenom taková nepodstatná drobnost. Ti co mají vždycky v mainstreamových médiích pravdu – vždycky všechno vyšetřují v utajení a nikdy nezveřejňují a nepodrobují veřejné oponentuře své důkazy. Nikdy klíčový důkaz, kterým by před zraky veřejnosti rozcupovali své oponenty na prach veřejně nepublikují. Vždycky jej naopak velice pečlivě utajují před zraky veřejnosti a zavazují vyšetřovatele pod přísným trestem vynést důkazy na světlo „boží“.

    Naopak ti, kteří v mainstreamu nikdy nemluví pravdu nemají nejmenší problém dokládat své závěry konkrétními veřejně dostupnými důkazy a jsou kdykoliv připraveni své důkazy veřejně obhájit před oponenturou protistrany.

    (tak tomu bylo u vyšetřovací komise k 11/9, u ZHN v Iráku, u chemických zbraní v Sýrii, u letu MH17, u zničení humanitárního konvoje v Sýrii atd..

    No není to nějaké divné? Není to jak vystřižené z Orwella?

  • koloděj • 3. října 2016

    peter. napsal
    Chceme len žiť v bezpečí.

    Bezpečí ?? hm.. hrozilo by mu něco na guantanamu ? :-)

  • merlin • 3. října 2016

    zajímavé je, že tuhle apokalyptickou tématiku zvedl Daeš, ale vzápětí se začal chovat, aby se okolním muslimským zemím zhnusil. Resp. věřícím muslimům. Např. přes prorokův zákaz trestat ohněm upálili jordánského pilota, kaceřují okolní muslimské státy a jednotlivé muslimy atd. Vzhledem k výbušnosti a připravenosti na džihád a apokalypsu to nažhavené okolí vlastně polévají pěkně studenou vodou.

  • merlin • 3. října 2016

    přitom mohli na tomhle utáhnout celý arabský poloostrov + další. Oni se už od roku 2000 mnozí odborníci obávali toho, kdo přijde a tohle téma zvedne v džihádu.

  • Gatta • 3. října 2016

    Re Béda – náhodou … úplně živě si pamatuju c. Powella jak oosobně ukazoval ten Saddámův antrax, jak měli amíci perfektně zdokumentované ty mobilní chemické laboratoře a pak ještě ukazoval důkaz nejjasněší – takový větší, asi půlmetrový, kus nějaké hliníkové trubky …

  • hudryper • 3. října 2016

    merlin napsal
    přitom mohli na tomhle utáhnout celý arabský poloostrov + další

    Jestlipak to nebude tím,že Daeš nemá s islámem vnitřně nic společného ? Používají vnější znaky
    muslimské víry v Alaha a Mohameda,ale ve skutečnosti kromě pár bláznivých mladíků jde většině
    bojovníků o výdělek,dostup k bezplatnému sexu s otrokyněmi a upuštění trochu testosteronu. Copak papežským žoldnéřům při „křížové výpravě“ proti Katarům začátkem 13.století šlo někdy o víru ? Zabíjet,rabovat,znásilňovat a morbidně se bavit – to byly nepochybně hlavní motivy k účasti. Papež o ton samozřejmě perfektně věděl. Na dotaz velitele,Šimona z Montfortu, jak rozeznávat správné křesťany od katarů ´= (kacířů) papež odpověděl :“ berte to vše najednou,on si mezi nimi Bůh vybere“

  • merlin • 3. října 2016

    hudryper napsal
    Jestlipak to nebude tím,že Daeš nemá s islámem vnitřně nic společného ? Používají vnější znaky
    muslimské víry v Alaha a Mohameda,ale ve skutečnosti kromě pár bláznivých mladíků jde většině
    bojovníků o výdělek,dostup k bezplatnému sexu s otrokyněmi a upuštění trochu testosteronu. Copak papežským žoldnéřům při „křížové výpravě“ proti Katarům začátkem 13.století šlo někdy o víru ? Zabíjet,rabovat,znásilňovat a morbidně se bavit – to byly nepochybně hlavní motivy k účasti. Papež o ton samozřejmě perfektně věděl. Na dotaz velitele,Šimona z Montfortu, jak rozeznávat správné křesťany od katarů ´= (kacířů) papež odpověděl :“ berte to vše najednou,on si mezi nimi Bůh vybere“

    ono to má víc úhlů pohledu – dítě otrokyně hraje důležitou roli v celém apokalyptickém cyklu. Někteří se baví, někteří vyrábí :-)

  • Béda • 3. října 2016

    Gatta napsal

    Re Béda – náhodou … úplně živě si pamatuju c. Powella jak oosobně ukazoval ten Saddámův antrax, jak měli amíci perfektně zdokumentované ty mobilní chemické laboratoře a pak ještě ukazoval důkaz nejjasněší – takový větší, asi půlmetrový,kus nějaké hliníkové trubky …

    Máte pravdu – od té doby raději všechno tutlají a světová veřejnost jim má všechno slepě věřit.

    Zajímavé je, že když se zjistilo, že nic z toho co Powell nažvanil se nepotvrdilo a Irák USA zničily – nikdo za nic nenesl vinu. Prostě chybka se do „výpočtů“ vloudila. Že přitom zařvali statisíce lidí, že jsou z toho miliony migrantů v různých zemích, svrab, nešťovice, zradikalizovaní muslimové, ISIL? Žádný problém. Jsou to přece USA – země s největším klackem. Ta může lhát v přímém přenosu o čemkoliv, páchat zvěrstva a zločiny pod rouškou lidských práv – a nic se neděje. Všichni jim musejí věřit nebo riskují osud Iráku.

    Ovšem „přišel den“ a narazila kosa na kámen. Konečně se našel holomek co na ně začal veřejně ukazovat – váš pruhovaný král je nahý. A zasr*ný svinstvem od hlavy až k patě.

  • Starý doktor • 3. října 2016

    merlin napsal

    přitom mohli na tomhle utáhnout celý arabský poloostrov + další. Oni se už od roku 2000 mnozí odborníci obávali toho, kdo přijde atohle téma zvedne v džihádu.

    Dá se tedy o Daeši mluvit z náboženského hlediska spíše jako o apokalyptické sektě jak to podával p. Kmoníček v debatním klubu ( Hynek Kmoníček / Petr Pelikán – Šíité vs Sunnité – https://www.youtube.com/watch?v=4anYGfUoPvg)?

  • merlin • 3. října 2016

    ano, myslím že ano, já bych to tak vnímala. že chtějí přiblížit a nejlépe spustit armagedon. Ale tady lidé skutečně nechápou některá rozhodnutí jak saudů, tak íránských duchovních/dop. se podívat na íránskou ústavu :-) atd., protože mnohá z těch rozhodnutí mohou být prioritně duchovního resp. náboženského rázu a zde jsou vykládány velmi složitě naším způsobem myšlení. Jež jest velmi odlišným od orientálního. Kmoníček tam říká větu, která je objektivně hodně chytrá. Je o tom, že orientalisté nám zprostředkovávají mimo jiné svou představu orientu.
    Nerozumíme tomu, takže to vede např. k tomu, že islámské levičáctví evropských intošů zavírá klidně oči před náboženským totalitarismem, protože spoléhá na revoluční sílu islamismu proti liberálnímu kapitalismu. Doufám, že z tohoto mylného úsudku nebudou probuzení realitou, dotkla by se i mně.:-))))

  • peter. • 3. října 2016

    Starý doktor napsal
    Dá se tedy o Daeši mluvit z náboženského hlediska spíše jako o apokalyptické sektě jak to podával p. Kmoníček v debatním klubu ( Hynek Kmoníček / Petr Pelikán – Šíité vs Sunnité – https://www.youtube.com/watch?v=4anYGfUoPvg)?

    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/345937-co-je-za-strasnym-terorom-islamskeho-statu-chce-vyprovokovat-posledny-boj/
    Na druhej strne,ak majú svet ovládať ľudia riadiaci sa biblickými proroctvami a existenciou Goga a Magoga ako tento debil Bush jr.,tak tá obrovská katastrofa ktorá postihne svet,už nebude ďaleko:
    http://www.zosity-humanistov.sk/2009/09/francuzske-odhalenie-horiaci-bush/
    pozn.
    …bitka medzi armádami Islamu a Ríma.Názov „Rím“ sa vysvetľuje ako USA koalícia + Rusko.

  • Sio • 3. října 2016

    merlin napsal

    ano, myslím že ano, já bych to tak vnímala. že chtějí přiblížit a nejlépe spustit armagedon. Ale tady lidé skutečně nechápou některá rozhodnutí jak saudů, tak íránských duchovních/dop. se podívat na íránskou ústavu atd., protože mnohá z těch rozhodnutí mohou být prioritně duchovního resp. náboženského rázu a zde jsou vykládány velmi složitě našímzpůsobem myšlení. Jež jest velmi odlišným od orientálního. Kmoníček tam říká větu, která je objektivně hodně chytrá. Je o tom, že orientalisté nám zprostředkovávají mimo jiné svou představu orientu.
    Nerozumíme tomu, takže to vede např. k tomu, žeislámské levičáctví evropských intošů zavírá klidně oči před náboženským totalitarismem, protože spoléhá na revoluční sílu islamismu proti liberálnímu kapitalismu. Doufám, že z tohoto mylného úsudku nebudou probuzení realitou, dotkla by se i mně.:-))))

    Pokud mluvíš o neomarxistech, tak ty bych za levičáky snad ani nepovažoval. Spíše za ne/chtěné podporovatele liberálního kapitalismu. Je to směs vychcaných hochštaplerů a totálních blbů.

  • Sio • 3. října 2016

    Barevná revoluce v Rusku už proběhla.
    http://aloban75.livejournal.com/

  • Aleš • 4. října 2016

    fajt napsal

    http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/5148-hlasovaci-listky-hillary

    Tak to by stálo za to rozmáznout po vlastech českých.

  • peter. • 4. října 2016

    Aleš napsal
    Tak to by stálo za to rozmáznout po vlastech českých.

    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/406646-dennik-usa-today-vyzval-citatelov-aby-nevolili-trumpa/
    Mašinéria sa dáva do pohybu.

  • hudryper • 4. října 2016

    Aleš napsal
    http://www.hlavnespravy.sk/nad-syriou-ruske-su-35-sa-vzniesli-naproti-f-15-izraelskych-vzdusnych-sil/689876

    AlešCitovat

    Jde o kopii článku z doby krátce po instalaci ruských SS 400 v Lakatii. Informační válka jen kvete.
    Na asi rok staré pravdivé zprávě stačí upravit datum a rázem je zde morálku povzbuzující zpráva…
    Myslím, že naše názorová strana to nemá zapotřebí. Je třeba dobře znát realitu,lhaním ať se krmí ta druhá.

  • Aleš • 4. října 2016

    Zdálo se mi to nějaké povědomé, ale nevzpomněl jsem si. Omlouvám se čtenářům za kachnu o „přátelském“ setkání letadel.

  • Sio • 4. října 2016

    Doplním o jeden článek. Musím říci, byl jsem v Anglii 2 měsíce a nevšiml jsem si. Zato dcera, která tam byla na kurzu angličtiny mi referovala něco podobného.
    http://aloban75.livejournal.com/2294035.html