Diskuze k článku


  • fajt • 7. listopadu 2016

    až Rusko ( a jeho vládcové) ustřihnou ( utrhnou) pupeční šňůru ( Jelcinem připnutou ) k americké korporaci ( k cinknutým lichvářům světové mafie), pak teprve budou skutečně budovat cosi alternativního a pozitivního – pokud budou ekonomicky stále spadat pod kontrolu židovských lichvářů, tak jenom prodlužují utrpení svých mužíků a jejich celá gospodarka pracuje pouze pro to jedno promile nenažraných a nedotknutelných ( žádné divadlo v Sýrii a nebo někde jinde na světě nemá podstatný vliv na tuto změnu, ta musí proběhnout v samotném Rusku a musí být fundamentální a radikální ). ..)

  • fajt • 7. listopadu 2016

    těch několik stovek samovolně vyvolených, falešných a velmi asociálních skoro bohů je ošklivý nádor na světové populaci, omezují jeho vitální funkce na takovou úroveň, že se nacházíme ve stavu, který je v podstatě neslučitelný se životem ( a přežitím), ruská snaha a Putinovské šachmaty jsou v jádru marnou snahou léčit pacienta v pokročilém stádiu rakoviny placebem – protože účinnější obranné reakce, které se v jejich prostoru vyskytly, v rámci samotné dynamiky rakovinného procesu, sami velmi drasticky potlačili, lze konstatovat, že o skutečnou léčbu taky nemají zájem ( o motivaci takového jednání nechť se klidně vedou jalové disputace ). ..)

  • Aleš • 7. listopadu 2016

    Překotné stříhání pupeční šňůry by v merdiálním světě bylo vnímáno jako stalinistické čistky a ortel prohry hned v začátku . Jistá „stalinizace“ Putina je samozřejmě nutná pro další změny, to již na om padlo před rokem a půl a DĚJE SE. Jak nejlépe se zbavit závislosti na chazarských lichvářích? Postupná nenásilná změna politiky Izraele a změna center řízení ve světě. A neděje se to? Děje. Není v silách jednoho člověka, aby vše ovlivnil a k lepšímu změnil rychle, jak si diskutéři u stolu ve smrádku, ale teplíčku Čezka, umanou.
    Chci vidět právě takové v řídících procesech, jak posílají podobně zhýčkané zbohatlíky moskevské zlaté mládeže makat na sibiř….

  • fajt • 7. listopadu 2016

    Aleš napsal
    Aleš

    znáte to, Aleši, kdo se bojí, sere v síni – o čem píšete obecně není o něčem novém, ale pouze o převzetí stejného systému ( spíše nástroje ) novými chamtivci ( a těm ruským asi bude stačit, když budou pouze přizváni mezi nedotknutelné zmetky) – děkuji, nemám zájem. ..)

  • Starý doktor • 7. listopadu 2016

    Fajte tento a předchozí příspěvky obsahují mnohé pravdy a ukazují na potřebnost toho to co nazval Alěs „stalinizací“. Ovšem to co Vám trošku uniká je složitost systémové změny na níž mají vliv i zmýtizované reálie tzv. stalinského období. Tedy to období kdy za ceny chyb a velkého množství obětí byla z historického pohledu na relativně krátkou dobu Stalinem získána ekonomická a politická suverenita SSSR, resp.ruského státu, následně zvolna erodovaná a posléze blahoskolonně v gorbačovsko -jelcinovském období předaná jinému státu. Dnes jsou podmínky znovu obnovení těchto atributů suverenního státu podstatně složitější než v dobách předchozích. Boj o ně se odehrává na mnoha polích, úrovních či pritortách, včetně té historické. Mimo jiné jde také o otázku historické zkušenosti. V tomto případě mám na mysli zda a kdy hnát problémy do krajnosti, např. až hranu celospolečenského konfliktu či za ní tedy do občanské války. Chápu vaše tvrdá vyjádření ale musíme si uvědomit, že nemáme informace o stavu ruské společnosti a na jejím základě vytvořené strategie a taktiky boje za ev. celospolečenskou přeměnu.Ukazuje se dle mne, že s ohledem na historické zkušenosti i současný stav společnosti, včetně demografických ukazatelů, byl zvolen evoluční tedy dlouhodobý přístup k řešení problémů. Pravděpodobně s cílem boje na všech tzv. prioritách řízení. My nemáme a budeme mít úplné a relevantní informace. Naše vidění a vyhodnocení problémů a jejich řešení je tím pádem dle mne spíše to kaleidoskopické něž mozaikové. Z toho pak vychází že ne vše co vníme jako chybu chybou být nemusí a byl tím sledován ten či onen záměr. Váš skepický pohled podložený mnoha fakty chápu a oceňuji, ale ne vždy s ním s ohledem na výše napsané souhlasím.

  • Aleš • 7. listopadu 2016

    Není tomu tak. Kdyby mělo skončit jen u těch přípravných kroků… Kdo se bojí? To je směrem od Čecha k Rusům buď velkohubé nebo odvážné až troufalé.

  • peter. • 7. listopadu 2016

    fajt napsal

    až Rusko ( a jeho vládcové) ustřihnou ( utrhnou) pupeční šňůru ( Jelcinem připnutou ) k americké korporaci ( k cinknutým lichvářům světové mafie), pak teprve budou skutečně budovat cosi alternativního a pozitivního – pokud budouekonomicky stále spadat pod kontrolu židovských lichvářů, tak jenom prodlužují utrpení svých mužíků a jejich celá gospodarka pracuje pouze pro to jedno promile nenažraných a nedotknutelných ( žádné divadlo v Sýrii a nebo někde jinde na světě nemá podstatný vliv na tuto změnu, ta musí proběhnout v samotném Rusku a musí být fundamentální a radikální ). ..)

    http://rusnext.ru/news/1478497609

  • Aleš • 7. listopadu 2016

    Starý doktor: Díky za odkaz od paní Terezy S. Tohle mnohé vysvětluje. Stejně tak jako osvobození Savčenkové není zradou ideálů, ale pragmatickým bojem za lepší život.
    fajte: Putinovské šachmaty by šly takto hypoteticky klasifikovat, kdyby: Nebyly součástí velkého procesu a končily udržením se na nějaké volební období a sbohem a šáteček. A kdyby neměly žádné významné relevantní výsledky. Důvěra, jakou si část ruského vedení získala, je podložena reálnými kroky, které téměř z popela vyhrabalo něco, co není ještě úplně ideální, ale kdo z nás by to udělal lépe? Přestože některé údaje nemáme k dispozici, na co máme hlavy? Už asi jste v tomto skeptický a pozorujíce jisté věkové skupiny asi máte ke skepsi důvod. Ale to ještě není důvod k sepsi, hromadné realizaci sepuky. To, dokud dýcháme, netřeba. Je třeba opustit pár starých „osvědčených“ šablon a NIKDO nebude vědět přesně, co se stane dopředu.
    Chcete změnit svět? Stačí 24 hodin nečinně přihlížet….

  • peter. • 7. listopadu 2016

    7.november
    Býval to v Rusku veľký sviatok.Dnes neviem nájsť na ruských portáloch o ňom skoro žiadnu zmienku.

  • fajt • 7. listopadu 2016

    Starý doktor napsal
    Starý doktor

    ano, máte pravdu, my dole máme minimální relevantní informace, a nikdo se to ani nechystá změnit ( ani v Kremlu ), stalinské období se ničím významně nevymyká tehdejší době a tehdejším způsobům vládnutí ( tedy i smrtícím represím, i když bylo v této zemi na nejmenší světové úrovni ) v kterékoliv tehdejší zemi, državě , či kolonii, je zajímavé efektivitou a schopností novým způsobem řízení mas, které jsou při minimálních nákladech neskutečně angažované a motivované a vytvářejí bohatství, o kterém se tehdy ani nesnilo těm největším civilizačním manipulátorům a vládcům zdegenerovaných panství – ale ani tehdy nešlo o něco nového, tedy evolučně progresivního a lidsky patřičně důstojného ( i když to o koňské délky přesahovalo význam lidské existence v tehdejším dřevitém kapitalismu ) – tahle doba se už nevrátí, zatím to vypadá, že dědictví jedné velké země a národa je pomalu přetavováno na mocenskou základnu se stejným modusem operandi jako má korporátní konkurent – hezky je to vidět ( i když při minimálních informacích ) na Donbasu a okolí, kde se obrušují třecí plochy mafiánských vyslanců z obou soupeřících stran a kde se tito borci dnešní doby učí spolu koexistovat v rámci konkurenční dělby moci, vlivu a zisku, kdy se okamžitě trestal jakýkoliv odklon od nastavených pravidel kapitalistické hry ( viz vraždy opolčenských velitelů ) – takže pokud se něco bude hnát na ostří nože a světový konflikt bude nevyhnutelný, tak to bude z největší pravděpodobnosti z důvodu, které nám budou stejně utajeny, ale rozhodně nepůjde o střed dvou nesmiřitelných systému, páč ten druhý skutečně civilizačně autentický tady není ani v náznacích ( samozřejmě nevíme v jakém stavu Rusko dneska je a jak je na tom obyvatelstvo ve všech ukazatelích a emočních stavech,

  • fajt • 7. listopadu 2016

    …ale i tak by pouze bránilo něco, co má i do stalinismu ( v těch nejhorších barvách minulé i dnešní propagandy ) po čertech daleko – škoda – doktore, nechci a ani nejsem ( tedy z mého pohledu ) skeptický, ale snažím se pouze o glosování v čisté a nepřikrášlené realitě, své subjektivní a osobní podání asi nezměním, ta jistá jedinečnost projevu a pohledu je dána každému z nás, takže doufám, že na vás můj text nepůsobí pouze záporně emočně a dokážete přijmout i jistou podobu stavu světa jak ho vidím já a hodnotím z pohledu mých nabytých vědomostí, životních zkušenností , interakcí se světem, kdy nebyla nouze o konflikty, prohry, korekce a kompromisy, ale i o potvrzení mých názorů, pohledů a myšlenek i v delším časovém horizontu…nejsem dogmatik, ale opakování chyb a procesů, které evidentně vedou ke starým chybám ( pro některé k návratu k údajné přirozenosti) prostě bytostně nesnáším a budu k ním mít vždy jasné výhrady, i když noví nositelé starých věcí se budou tvářit tak moc progresivně a optimisticky, aby zase v lidech vyvolali zájem a aktivitu, která bude naprosto zbytečně umořená pro cynický prospěch jiných. ..)

  • Starý doktor • 7. listopadu 2016

    fajt napsal

    …ale i tak by pouze bránilo něco, co má i do stalinismu ( v těch nejhorších barvách minulé i dnešní propagandy ) po čertech daleko – škoda – doktore, nechci a ani nejsem ( tedy z mého pohledu ) skeptický, ale snažím se pouze o glosování v čisté a nepřikrášlené realitě, svésubjektivní a osobní podání asi nezměním, ta jistá jedinečnost projevu a pohleduje dána každému z nás, takže doufám, že na vás můj text nepůsobí pouze záporně emočně a dokážete přijmout i jistou podobu stavu světa jak ho vidím já a hodnotím z pohledu mých nabytých vědomostí, životních zkušenností , interakcíse světem, kdy nebyla nouze o konflikty, prohry, korekce a kompromisy, ale i o potvrzení mých názorů, pohledů a myšlenek i v delším časovém horizontu…nejsem dogmatik, ale opakování chyb a procesů, kteréevidentně vedou ke starým chybám ( pro některé k návratu k údajné přirozenosti) prostě bytostně nesnáším a budu k ním mít vždy jasné výhrady, i když noví nositelé starých věcí se budou tvářit tak moc progresivně a optimisticky, aby zase v lidech vyvolali zájem a aktivitu, která bude naprosto zbytečně umořená pro cynický prospěch jiných. ..)

    Vaše postoje chápou jak jsem napsal a rozhodně na mně tak moc záporně nepůsobí spíše realisticky. Ono vždy je třeba několika pohledů abychom se snad přiblížili možné realitě. Mne zase berte jako profesionálně deformovaného nuceného se díky profesi doživotně učit i ze svých chyb a pokud možno je neopakovat. Zároveň tato profese, apoň mne, nutí na vše pohlížet s větším či menším optimismem neb kdybych měl stále na mysli to že má prace nezvrátí běh přírody bylo by to na „palici“. Asi za to může i to že jsem začínal jako porodník a končím jako onkolog. Díky tomu pak nahlížím na společnost tak trochu jako na nemocného člověka s tím že např. historii je třeba poznat co nejlépe a více zdrojů neb je podobná tomu co se v medicíně nazývá předchorobí a bez jehož pochopení je někdy těžko stanovit nejen diagnózu i léčbu. Stejně jako Vy jsem zažil prohry a kompromisy a to jak životní tak profesní. Také díky jim také neočekávam „nové větry ze starých zadnic“ ale snažím se v rámci možného, někdy pravda i méně možného, udržet ten, pokud možno jen mírně, optimistický pohled na svět. Tož tak.

  • peter. • 7. listopadu 2016

    Aspoň toto výročie si pripomenuli.Mauzóleum tentokrát nazakryli,no Putina som tam nevidel
    http://colonelcassad.livejournal.com/3052528.html

  • fajt • 7. listopadu 2016

    Starý doktor napsal
    Vaše postoje chápou jak jsem napsal a rozhodně na mně tak moc záporně nepůsobí spíše realisticky. Ono vždy je třeba několika pohledů abychom se snad přiblížili možné realitě. Mne zase berte jako profesionálně deformovaného nuceného se díky profesi doživotně učit i ze svých chyb a pokud možno je neopakovat. Zároveň tato profese, apoň mne, nutí na vše pohlížet s větším či menším optimismem neb kdybych měl stále na mysli to že má prace nezvrátí běh přírody bylo by to na „palici“. Asi za to může i to že jsem začínal jako porodník a končím jako onkolog.Díky tomu pak nahlížím na společnost tak trochu jako na nemocného člověka s tím že např. historii je třeba poznat co nejlépea více zdrojů neb je podobná tomu co se v medicíně nazývá předchorobí a bez jehož pochopení je někdy těžko stanovit nejen diagnózu i léčbu.Stejně jako Vy jsem zažil prohry a kompromisy a to jak životnítak profesní. Také díky jimtaké neočekávam „nové větry ze starých zadnic“ ale snažím se v rámci možného, někdy pravda i méně možného,udržet ten, pokud možno jen mírně, optimistický pohled na svět. Tož tak.

    tak to jsem rád, že vás nějak nešokuji, či nenaplňují zbytečnou nespokojeností, tedy nemarním váš čas :) vaše životní filozofie daná bohatým životem nejenom pro sebe , ale i pro druhé ( jako lékař, který má zkušennosti z tak zásadních oborů své profese ), určitě dokáže oddělit zrno od plev a určitě nepodlehne prvnímu vábení, či slibům a vizím, byť by vypadaly jako nevinnost a přirozený výběr sám, že máte vnímání a pak zhodnocení nastavené na střízlivý optimismus není absolutně nic na závadu, být za každou cenu ( i když důvodně ) morous a vidět za každým rohem a křovím nepravost a stále je avizovat na kvalitě života taky nepřidá. ..)

    vaše povolání ( u vás asi i poslání) vám rozhodně nezávidím, práce s lidmi patři mezi ty nejnáročnější a pokud ještě jste jejich posledním vším, tak asi mezi velmi vyčerpávající, tady se asi člověk velmi rychle naučí posuzovat a vyzdvihovat to důležité a potlačovat naprosto pomíjivé ( i když venku může být v prioritách situace obrácená), to už člověku dá dobrý základ na ostatní svět a jeho problémy, které se nakonec mohou jevit ( z dobrých lidských důvodů) jako malicherné. ..)

  • Starý doktor • 7. listopadu 2016

    Fajte za Vaše slova moc děkuji a víte práve jsem se díval na Peterem daný link, za který mu také děkuji, na moskvany organizovanou oslavu 75, výročí slavné přehlidky roku 1941. Vidět tolik mladých vážících si své historie se snahou jít na cestě vedoucí k lepším dnům svého národa a státu je příjemné. Již snaha podchytit a vzdělávat mladé v tomto duchu a neponechat je ulici je obdivuhodná. Jistě ne vše je růžové a má to svá úskalí četně zneužitelnosti méně zkušeného mládí, ale doufám, že zdravý základ byl položen a jen bych rád trochu něčeho takového viděl i zde….

  • Aleš • 7. listopadu 2016

    fajte: To by se Vám mohlo líbit…
    http://www.novarepublika.cz/2016/11/ornella-mutiova-rusko-to-je-misto-kde.html

  • Starý doktor • 7. listopadu 2016

    Velmi zajímavé – změny vedoucích osobnosti v Rusku včetně okruhu jejích působení
    Новый доклад о (предполагаемом) составе Политбюро 2.0
    http://sputnikipogrom.com/news/61703/politburo-again/#.WCDP2_rhDcd

  • fajt • 7. listopadu 2016

    Starý doktor napsal
    Starý doktor

    já se na link díval, patriotismus rusům nelze upřít, a drží ho i ruská mládež ( tedy ne ta zlatá, ta pěstuje trochu jiné rituály), snad se jim podaří z jejich školství vytlačit cizí elementy a neziskovky, které tak rady přepisují dějiny a matou mladé hlavy ( tu samou čistku by měli provést i na samém ministerstvu, které má někdy podivné nápady a vlastenecké nadšení mladých kantorů trestá finanční nedostatečností a nebo rovnou vyřazením z edukace ), i když Rusko je obrovská země a všude se dobrovolníci západních hodnot a kolaboranti páté kolony přeci nemohli dostat, všude meďouři, baworáci i různá naleštěná a předražená esuvéčka nedojedou. ..)

    http://sputnikipogrom.com/news/61703/politburo-again/#.WCDP2_rhDcd – a proč ne, zrovna v časech, kdy se zastupitelská demokracie za více než dvě desetiletí tak otřesně zdiskreditovala a současné americké volby více než jasně prokázaly, že tahle mantra nefunguje ani v jejich kolébce ( sami američtí politici obdivují Saudskou Arábii a její královský systém, ten svůj berou jako přežitý a jako brzdu dalšího rozvoje – samozřejmě z jejich pohledu demokratického). ..)

  • fajt • 7. listopadu 2016

    Aleš napsal

    fajte: To by se Vám mohlo líbit…
    http://www.novarepublika.cz/2016/11/ornella-mutiova-rusko-to-je-misto-kde.html

    :-) i po létech vypadá diva pěkně, její duševní pochody nekomentuji, i když i tady bude platit, čim více máš pasů a občanství, tím více šancí máš přežít – takže proč ne. ..)

  • hudryper • 7. listopadu 2016

    fajt napsal
    sami američtí politici obdivují Saudskou Arábii a její královský systém, ten svůj berou jako přežitý a jako brzdu dalšího rozvoje –

    Jistě, jsou to ti,kteří stojí za 11/9 a následnýém Patriot Act za rozbitím fungujících režimů v Africe
    a na SV . Hlavně ti,kteří s hrůzou z budoucnosti právě jdou od válu. Jejich sympatie k středověké SA mi nepřipadají důležité,pouze pochopitelné vzhledem k tomu,jak si oni přrdstavují svůj NWO.

  • Starý doktor • 7. listopadu 2016

    fajt napsal
    http://www.lidovky.cz/cesko-by-melo-prijimat-vice-migrantu-vyzval-eurokomisar-avramopulos-12y-/zpravy-svet.aspx?c=A161107_173656_ln_zahranici_ELE

    Jistě abychom se mohli začlenit do této mapy ukazující kriminální „multikulti obohacení“ v Německu, Rakousku a části Švýcarska. Mimochodem mám několik pacientů leta žijích zde a vyznávajících islám a ti se bojí více než my, nu asi ví proč. Jejich největší strach je ze zbnutí jejich dětí a mladých obecně.
    Mapa: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1_rNT3k2ZXB-f9z-2nSFMIBQKXCs&ll=49.91201797566653%2C12.292597610058692&z=7

  • hudryper • 7. listopadu 2016

    Starý doktor napsal
    Mapa: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1_rNT3k2ZXB-f9z-2nSFMIBQKXCs&ll=49.91201797566653%2C12.292597610058692&z=7

    Starý doktorCitovat

    Ta mapa nevypadá pro nás dobře.Už dávno jsme měli obnovit drátěnou a hlídanou zelenou hranici.
    Ovšem s lokaji Bruselu se neobnoví ani neuhlídá. Až v Německu začnou pogromy,budeme tady mít dvojité uprchlíky.Poprvé ze SV a Afriky ,podruhé z Německa . Mapa jako by vznikla v 38. jen místo
    německých kolon,děl a tanků je na ní muslimská Sorosova proxi armáda.

  • Aleš • 8. listopadu 2016

    Již nějakou dobu pozoruji, že Soros proti Evropě hraje strategii sofistikovaných dvojích úderů. (Jen jsem to tohle neuměl takto spojit, bral jsem kdysi ty dvojí údery jen za lokální taktické varianty místních skupin – viz problémy etnik v Česku). Téměř veškeré situace roubované dle matrice „ROZDĚL A PANUJ!“, i když se zdánlivě zdá, že se vůbec nemůžou týkat celosvětového dění, se ho týkají.
    Když někdo má pocit, že ovládá hmotu i antihmotu, domnívá se, že se mu to nemůže vymstít. To se ale šeredně přepočítali. Noví Breivikové nemusí vždy střílet do dětí. Vlna co se valí na Evropu, Soros nemá tolik zdrojů, aby ji živil, čili ta bude neustále v tlaku na zdroje Evropanů. Ti sice mají více zdrojů, včetně těch ukradených např. v Africe, ale přesto to povede nutně ke konfliktům a oboustranné radikalizaci, což ovšem vede k oslabování evropské integrace, což v něčem může Sorosovi vyhovovat (větší potenciální podřízenost Washingtonu), ale v lecčem také ne (větší zbližování s Ruskem, Čínou a jinými zeměmi).
    http://www.novarepublika.cz/2016/11/petr-schnur-ve-vzduchu-visi-prikaz.html
    VTTIP je v tom, že EU nesmí přijat TTIP a musí se osvobodit od Washingtonu, pokud ten po volbách nezmění o 180° svoji politiku. To pak se bude dát bavit o nějaké rozumné politice Evropy s citem na omezení migrační krize a jejich dopadů. Jenomže. EU je jen ekonomickým nástrojem a lidskou zdrojovou základnou NATO a zároveň fackovacím panákem NATO, na který svádí NATO všechny svoje problémy a hříchy. Ne náhodou mají obě organizace společnou centrálu – Brusel.
    Jakou souvislost má s tím Československý film z roku 1987 Karla Smyczka a agenta s teplou vodou Radka Johna „Proč?“ http://www.csfd.cz/film/8553-proc/prehled/
    Snímek zachytil i kouzlo nechtěného. Skutečné události v Bruselu a jejich přenos.

  • fajt • 8. listopadu 2016

    včera jsem si záměrně pustil jeden pořad české televize, ve kterém se probíral případ M. Holkupa souzeného za nebezpečné vyhrožování orgánům veřejné, státní moci, nechci tady komentovat do podrobna reportáž, která byla dělaná manipulativním způsobem, ale jenom se chci pozastavit nad tím, že před pár měsíci by něco podobného vyznělo daleko nepřátelštěji ke všem osobám v podobném pořadu o českých záložácích a jejich přátelích, je pravdou,že jeho tvrzení na kameru byly hodně odvážné a šlo to podat jiným, nestíhatelným způsobem,ale byl upřímný a odvážný a dal orgánům státní moci skutkovou podstatu jak na stříbrném podnose – co mě tedy zarazilo,byla docela ( tedy na českou televizi dnešních dnů ) uměřenost a méně osobních výpadu samotných presstitutů,kteří tentokráte nechali mluvit druhé ( samozřejmě i hosté byli pečlivě vybírání, aby nakonec p. Holkup vyšel za agresora,ale i tak jejich projevy byly vyjímečně dost diplomatické a nevedly se v hysterickém duchu ) a pak byl z této reportáže cítit strach ( tedy obava ) jak samotných reportérů,tak i samotných hostů ( což je v podobných případech dost novum ) se k tomuto případu nějak více angažovaně ( tedy pro režimně a nesmiřitelně ) vyjadřovat až nenávistnými odsudky – k samotné kauze bych poznamenal,že si nemyslím, že by pan Holkup nevěděl,co jeho slova vyvolají,gor když je pouští do tak nepřátelského media, které stojí v zástupu new evropanství a přesto tuhle prezentaci odvedl skoro jak na rozkaz – chápu,takhle se k lidem dostanou rychleji a negativita medii mohou být plusové body u ovčanstva a de facto jasně deklarují jistou odhodlanost,která je staví do naprosto nepřehlédnutelné role pro možná nastalé krizové situace,které tohle území a národ ( už ani neříkám, že stát, protože jde přímo proti zájmu lidu) může potkat. ..)

  • Starý doktor • 8. listopadu 2016

    hudryper napsal
    Ta mapa nevypadá pro nás dobře.Už dávno jsme měli obnovit drátěnou a hlídanou zelenou hranici.
    Ovšem s lokaji Bruselu se neobnoví ani neuhlídá. Až v Německu začnou pogromy,budeme tady mít dvojité uprchlíky.Poprvé ze SV a Afriky ,podruhé z Německa . Mapa jako by vznikla v 38. jen místo
    německých kolon,děl a tanků je na ní muslimská Sorosova proxi armáda.

    Jsme znovu u ghet ale na jiné „kvalitativní“ úrovni…..
    Německé město staví obrovskou zeď, aby oddělila místní obyvatele od uprchlíků umístěných v místním uprchlickém táboře. Kontroverzní 4m vysoká bariéra bude vyšší než byla berlínská zeď.

    Zeď se nachází na mnichovském předměstí Neuperlach Sud. Kamenná stěna má sloužit k oddělení městských rodin od zhruba 160 dětí migrantů bez doprovodu, kteří se mají přesunout do nedalekého tábora, který je v současné době ve výstavbě.
    Více: http://svobodnenoviny.eu/absolutni-silenstvi-nemecke-mesto-oddelilo-uprchliky-od-obyvatel-barierou-vyssi-nez-byla-berlinska-zed/

  • Starý doktor • 8. listopadu 2016

    Bělgorodská oblast: ruský předobraz budoucího společenství vzájemné solidarity
    http://www.eurasia24.cz/alternativy/item/2114-belgorodska-oblast-rusky-predobraz-budouciho-spolecenstvi-vzajemne-solidarity

  • fajt • 8. listopadu 2016

    http://www.vedomosti.ru/realty/articles/2016/11/08/663993-platu-parkovku-230 – zvyšování parkovného jako jediný regulativ osobní dopravy ve městě je pouze alibismus a projevení neschopnosti statutárních orgánu města úspěšně řešit organizaci dopravy – ale tenhle problém nemá jenom Moskva, kde se to pouze hloupě implantovalo z liberálně zasviněných ekonomik západního světa – naštěstí dnešní Moskva není ( pravé) Rusko. ..)

  • Starý doktor • 8. listopadu 2016

    ЖУТКАЯ ПРАВДА 08.11.2016 ПУТИН ДОБИЛСЯ БАНКРОТСТВА США
    https://www.youtube.com/watch?v=VZNZ8QPdXy8

  • peter. • 8. listopadu 2016

    Sio napsal

    Tohle je také zajímavé …
    http://rusnews.biz/politics/novost-o-shvatke-mig-29-s-tureckimi-f-16-vzorvala-internet/full/

    Sio:
    Vy sta rybár keď sa dobre pamätám.Tak pre vás:
    http://www.vesti.ru/doc.html?id=2819243

  • fajt • 8. listopadu 2016

    https://cz.sputniknews.com/svet/201611084089030-admiral-kuznecov-v-predmesti-aleppo/ – tak to je hezké, doufám, že to stihnou do inaugurace zaoceánského imperátora. ..)