Diskuze k článku


  • Kropac • 1. října 2015

    Před časem měl od Hrabala knižní vydání sbírky Krasosmutnění. Je tam povídka „Ovčí král.“ To se ale musí číst. Masakr, masakrování a platby za to pro ty, kteří to dělají, či tomu napomáhají. Smutnění bez naděje, převlečené za něco krásného, což mnozí pochopí, až dospějí …

  • leoš • 1. října 2015

    Nenudíte se mezi slizem,pane Wašku?

  • karpi • 1. října 2015

    Ano, to je jedna z věcí, která mi bání přijmout socialismus, tak jak byl/je teoreticky vystavěn. Že on tohle vůbec neřeší, je v tom naprosto ve shodě kapitalismem.
    V tom právu vraždit. V té tupé aroganci. V tom karnismu.

    Zaveďte si zřízení jaké chcete, jen když tohle přestane.

    Ale sám nemám moc co mluvit.
    Mám kocoura, zrovna teď mi chrní stočenej na klíně. Ale to znamená kapsičky, konzervy,..
    Alespoň to omezuji na rybí a ptačí. Neviděl jsem kočku, která by v přírodě skolila krávu. A odmítám vraždit telátka a krmit jimi kočky.

    A taky se sám cpu máslem, sýry a jogurty,..
    Nedávno jsem mluvil s jedním karnistou a tomu tam ta vazba mezi mlékem a krví úplně chyběla.. Myslel, že mléko je čisté. A že je pro lidi…

    A jistě, jsme hroudy vysoce komplikované a organizované hmoty, které odráží objektivní realitu. Ponejvíce v rovině symbolů. Ovšem tvůrčím způsobem. Nepopírejte svobodu volby. Spolu s ní totiž popíráte zodpovědnost za to všechno.

    Díky za článek.

  • fantomas • 1. října 2015

    Tak to je maso ! Výborný.

  • Martin (už bez taky m) • 1. října 2015

    Dobrý a potřebný článek.
    Odtržení člověka od „práce na hroudě“ (jak by asi napsal Sasín) nejen že smazalo a nechalo zapadat prachem pohodlného zapomnění hodnotu skutečné práce, ale dále eskalovalo i naši vzájemnou odcizenost a bezohlednost. Ve všech směrech. „Mazlíčky“ si lidé nepořizují zbůhdarma…
    Ne.
    Je to náhražka čehosi co nám v plecho-plastovém světě virtuální svobody tak bytostně chybí…
    Děkuji za potřebné a dobré připomenutí toho, že na POKORU nemá člověk zapomínat, stejně jako na vědomí, že ŽIVOT JE DAR, a měl by být tedy DŮSTOJNĚ ŽIT.
    Berani Vašek a Tonda se sice zimy asi nedožijí, ale jeden z důvodů je že nemám potřebné zázemí – jinak bych je nechal vypásat i další léta… Maso měnívám za dřevo na zimu…
    Ano, také jsem masožravec, resp. všežravec. Ale snažím se alespoň neplýtvat a žít s vědomím, že každý den můj, někdo jiný svůj ztrácí… Snažit se ŽÍT podle toho, vytvářet na zahradě domov pro mnoho „jiných“, a „odvádět“ jim poctivý „desátek“ kytek,opadaných švestek, padančat, sena, megakompostem přispívat k rozmnožování (od užovek po zlatohlávky), nezavírat okna a půdu vlaštovkám, jiřičkám a netopýrům… Dávat pozor na cestách, pokud možno nejezdit autem a kosit opatrně kosou.
    Vím samozřejmě, že to není možné všude a pro všechny, ale k té krajině a přírodě bychom všichni měli hledat cestu zpět…
    Nejsa národem „Pojídačů sobů“, měli bychom se snažit nejen hospodářským zvířatům vytvářet prostředí vhodné k životu…
    Je podzim a vzpomeňme tedy také na ty tisíce na silnicích přejetých ježků, a další stovky jejich v hromadách listí upálených spolubratří, na tisíce sražených zajíců, ptáků, lasic, kun…
    Maso jíst nepřestaneme, můžeme se ale snažit vybírat jaké a odkud, méně plýtvat, být ohleduplnější – ke krajině, jejím obyvatelům, sobě navzájem…
    Snažím se.

  • Sio • 1. října 2015

    A zas už nevíme
    a kudy do kudy
    nevíme ani
    kudy jinudy

    Hodíme strávníkům
    morální laso
    zkuste zda pomůže
    nežrat maso!

  • Lena • 2. října 2015

    Co to tam ten autor píše, že „Je to i náš svátek.“ Cožpak jsme ZVÍŘATA? Jsme přece lidé, něco víc, evolučně vyšší bytosti! Cožpak jsme VRAZI? Řítíme se přece ušlechtilou křesťanskou morálkou!

  • J. W. • 2. října 2015

    leoš napsal

    Nenudíte se mezi slizem,pane Wašku?

    Mezi tím slizem se nenudím, neboť nejsem nudista. Jinak vás ovšem ten hnusný sliz nenechá nijak na pokoji. On totiž pochází z rozkladu organické hmoty postrádající vědomí, a skládá se z mrtvolných jedů. Sápe se na vše živé, lepí se jako bláto. Postrádá jakýkoliv revoluční element. Pokud si z něj učiníte rukojmí, vaši moc nikdy neohrozí. Proto je ta nemocná tzv. střední třída tak „mocná“ (nabobtnalá). Je to téma na delší výklad…

  • J. W. • 2. října 2015

    Karpi – píšete „ano, to je jedna z věcí, která mi brání přijmout socialismus“. Správný zásah, odhalil jste jeden ze zásadních „principiálních ideových přehmatů“ marxismu-leninismu (potažmo křesťanství, neboť ML počítáme mezi křesťanství).
    Pozor, aby se nevylilo s vodou z vaničky i dítě. Můžeme přece narovnat špatně postavená útrpná břevna křesťanství i socializmu. Jsme snad hovada, kterým napíší něco na zeď, a ona se nikdy dál, než za ten nápis (kříž), který je pro ně nejvyšším vrcholem ideálu, nedostanou?
    Náš kocour, chudák také žere kapsičky. Žena kategoricky odmítá, abych mu občas nosil na přilepšenou myš, kterou chytím ve sklepě. Ona se bojí myší. Přitom vypadá jak myš. Je to jasné, stejné se samo odpuzuje, stejně jako ten maloburžoazní občanský písek, který se sám neslepí. Proto si z něj fikaní chytrolíni dělají bábovičky pomocí různých formiček (tu církevních, tu ateistických, tu vědeckých, tu demokratických aj.).

  • Gatta • 2. října 2015

    Surreralismus – pro někoho patrně těžko stravitelný – asi stejně jako představa, že ten růžový balíček v igelitu bylo ještě včera něco milého a živého.

    Skvěle napsané !!!

  • Gatta • 2. října 2015

    Dva odkazy na skutečně moderní a dá se říci i humánní (bez ironie) provozy na maso.

    https://www.youtube.com/watch?v=RV-rO2-Rwz4
    https://www.youtube.com/watch?v=ZsbL14c9bFk

  • Alena • 2. října 2015

    Gatta napsal

    Dva odkazy na skutečně moderní a dá se říci i humánní (bez ironie) provozy na maso.

    https://www.youtube.com/watch?v=RV-rO2-Rwz4
    https://www.youtube.com/watch?v=ZsbL14c9bFk

    no dobré, a tomu se blížíme i my, lidé, pokud se nebudeme bránit.A to my určitě nebudeme. Otroci v klecích

  • Ladys • 2. října 2015

    @Alena. Lidé by se bránili, ale chybí sjednocující prvek, nebo chcete-li jinak řečeno „vůdce“. Lidé vědí co by potřebovalo změnit, ale umění (těch co řídí svět) rozdělit, případně zabavit, je zatím větší, než aby se proti neblahým změnám začali lidé organizovaně bránit. Každý si říká, že sám nic nezmůže a vlastně až tak zase není úplně nejhůř. Pak stačí jedna stotisícová manifestace jíž se zúčastní,.. s jediným výsledkem a to záběrem na dva papaláše usmívajících se u piva a elán na případný příští protest je v háji. Bohužel jestli se brzy lidé, strany, chcete-li opozice proti těm „pořádkům“, co se nám tady snaží zavádět, brzy nedomluví na společném postupu ten trend zastavit, konec bude opravdu nepěkný.

  • Gatta • 2. října 2015

    Jj – pan Waschek to popsal fakt skvěle.

    https://www.youtube.com/watch?v=RONs2_WqXZ0

  • Gatta • 2. října 2015

    Zvažoval jsem, jaké video sem dát z „lidských jatek“ – tohle je rok staré, ale asi nejvíc se podobá těm předcházejícím odkazum – průmyslovému zabíjení zvířat.

    http://cassad.net/tv/videos/616/

  • Alena • 2. října 2015

    Budeme žrát svinstva jako zvířata. Kdy začneme být zabíjeni jako zvířata?
    http://wertyzreport.com/clanek/15-zemi-eu-nechce-gmo

  • J. W. • 2. října 2015

    Konečně jsem se snad trefil do noty, tak mi zatím moc čtenářů nenadává. Díky za pochvaly…Jak uvádí Ladys – sjednocující prvky máme….více než dost. Napřed je důležitá „místní samospráva“, nikoliv jen internetoví přátelé. A to je dnes asi hodně těžké…bojovat s individuální izolací a paralýzou zfanatizovaného prostředí.

  • Sio • 2. října 2015

    A není vám to podezřelé? :-)

  • karpi • 2. října 2015

    Od kamaráda, abych šířil..
    A zde je to k věci.
    http://www.vstupenkov.cz/cs-CZ/#?ev=680
    Zítra Henri Monfort v Praze.

  • hudryper • 2. října 2015

    Alena napsal
    Kdy začneme být zabíjeni jako zvířata?

    Od chvíle,kdy peníze za lidské orgány už nejsou jen kolaterální příspěvky do kasy warlordů, tj.
    od skandálu prodejců orgánů Palestinců v okolí New Yorku,přes kosovské řezníky a řeznici až
    po ukrajinské „zdroje“ a nyní i Islámského státu, jsou nevinní lidé,pokud možno zdraví a mladí,
    zabíjeni v podstatě jako na jatkách. Jak by k tomu přišel třeba stoletý pan Rockenfeller,kdyby si za své poctivé peníze nemohl koupit sedmé srdce nějakého mlaďocha a tím si prodloužit přežívání
    globálního zločince na této planetě ?

  • zart • 2. října 2015

    Neměli bychom to vidět tak tragicky. Narodili jsme se jako blbá hospodářská zvířata, tupý a lhostejný dobytek hospodářů, vzáváme hospodina, ekonomy, ekonomiku, a trpíme jako naši bratři ze živočišné výroby, občas nás vystřílí jako zbytečnou, imbecilní či divou zvěř podobně jako zvířata a divochy při kolonizaci Afriky nebo Ameriky. Arcivévoda Ferdinand postřílel nějakých 230.000 kusů zvěře, jaký měl chudák imbecil apetit, a plakali jsme když jej odpráskli v Sarajevu. Šlechta jezdila do Afriky jen tak z legrace střílet slony. Jen tak z legrace v minulém století nechali zmasakrovat desítky milionů lidí……a nám se tu pořád a pořád líbí, a ještě si stěžujeme, když nás někdo nazývá hovady…Jak můžeme už si pořizujeme všelijakou exotickou havěť a kastrované domácí mazlíčky, které mučíme doma v nepřirozených podmínkách. Sami pitomci své připitomělé děti taháme do ZOO, aby z nich byli ještě větší pitomci než my…atd. Celkem šedivá nuda do omzení. Marnost nad marnost….

  • karpi • 2. října 2015

    No, dnes tady máme aspoň tu sebevzhlíživou, sadistickou ku*du z Litoměřic.

    http://www.denik.cz/jihomoravsky-kraj/stop-vrazdeni-zvirat-vyzyvali-lide-lovkyni-ktera-prednasela-na-univerzite-20150420-ip76.html
    https://www.google.cz/search?q=michaela+fialov%C3%A1&biw=1389&bih=930&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0CB4QsARqFQoTCKvfmrvfpMgCFYI_FAodOwgCPA

    A jinak, na pravou míru; jestli byla řeč o něm, tak náš kocour není žádnej domácí mazel a už vůbec ne kastrovanej. Je venkovní a zachráněnej ze zanesenýho vrhu.. ,)

  • LF • 3. října 2015

    Lituji své kočky, které se v očích Wašíkových staly bezohlednými vrahy, neboť zabíjejí a žerou drobné hlodavce (včetně velkého potkana) a ptáky a dokonce se tím zabíjením baví (loví, zejména ptáky, i tehdy, mohou-li se sytit jinak). Nějakou dobu mi jedna nosila přizmrzačené myšky a krtečky bez kalhotek a přestala teprve tehdy, když se přesvědčila, že je umím chytit a dodělat, byl jsem zřejmě chvíli považován za přerostlé a nešikovné kotě.

    I kdyby se Wašík po**al, příroda je uspořádána hierarchicky a tvorové na vyšší příčce potravního žebříčku loví ty na nižších příčkách, udržují tím mimo jiné i kvalitu jejich populace (pomalí a postižení jsou sežráni dřív) a brání přemnožení.

    Na lovení a požírání zvířat ani na lovení pro zábavu, kůži a trofeje není nic špatného, je to přirozená věc, kterou máme ve své genetické výbavě. Jen je třeba dodržovat nějakou uměřenost.
    O tom, že wašíkům zoufale chybí nějaký ten jejich predátor, o tom jindy.

  • J. W. • 3. října 2015

    LF napsal

    Lituji své kočky, které se v očích Wašíkových staly bezohlednými vrahy, neboť zabíjejí a žerou drobné hlodavce (včetně velkého potkana) a ptáky a dokonce se tím zabíjením baví (loví, zejména ptáky, i tehdy, mohou-li se sytit jinak). Nějakou dobu mi jedna nosila přizmrzačené myšky a krtečky bez kalhotek a přestala teprve tehdy, když se přesvědčila, že je umím chytit a dodělat, byl jsem zřejmě chvíli považován za přerostlé a nešikovné kotě.

    I kdyby se Wašík po**al, příroda je uspořádána hierarchicky a tvorové na vyšší příčce potravního žebříčku loví ty na nižších příčkách, udržují tím mimo jiné i kvalitu jejich populace (pomalí a postižení jsou sežráni dřív) a brání přemnožení.

    Na lovení a požírání zvířat ani na lovení pro zábavu, kůži a trofeje není nic špatného, je to přirozená věc, kterou máme ve své genetické výbavě. Jen je třeba dodržovat nějakou uměřenost.
    O tom, že wašíkům zoufale chybí nějaký ten jejich predátor, o tom jindy.

    No to úžasné, jak se domníváte, jak jsem blbý (ne, že bych nebyl), a co všechno nevím a neznám (jako, že nevím a neznám). To fakt, myslíte vážně???
    Jestli ano, to byste potom měl jít učit do školství a vyrábět tam další stejně podobně na těle a na duchu postižené chudákčky mrzáčky. Fakt Vás to tak lízlo, nebo si děláte srandu a pr..l?? Myslíte si, že čtenáři OM jsou tací naprostí pitomci na úrovni dementních školáčků ze 3. ročníku zvláštní školy, že sem píšete takové připitomělé výklady??

  • J. W. • 3. října 2015

    Sio, dej mu, prosím, jednu do zubů. Myslím, pěkně rozleželou chcíplou krysu.

  • Sio • 3. října 2015

    karpi napsal

    No, dnes tady máme aspoň tu sebevzhlíživou, sadistickou ku*du z Litoměřic.

    http://www.denik.cz/jihomoravsky-kraj/stop-vrazdeni-zvirat-vyzyvali-lide-lovkyni-ktera-prednasela-na-univerzite-20150420-ip76.html
    https://www.google.cz/search?q=michaela+fialov%C3%A1&biw=1389&bih=930&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0CB4QsARqFQoTCKvfmrvfpMgCFYI_FAodOwgCPA

    A jinak, na pravou míru; jestli byla řeč o něm, tak náš kocour není žádnej domácí mazel a už vůbec ne kastrovanej. Je venkovní a zachráněnej ze zanesenýho vrhu.. ,)

    Je to protivné. Po přečtení prvního odkazu jsem si říkal – no a co, kontrolovaný lov se dělat musí. Na jatkách také zabíjejí ve velkém a nikdo se moc nepohoršuje, maso potřebujeme (ne všichni, ale nejíst maso není morální hodnota, ale volba).
    Ale po shlédnutí těch fotek nad mrtvolami obětí (trofejemi) se mi z toho dělalo šoufl. Ta ženská si z toho dělá vlastní Hollywood a to už je o něčem jiném, než o lovu. A to protivné je. Navíc ten titulek z Reflexu – „Zabíjím, no a co?“, ve spojení s tou sexbombou je opravdu odporný.

  • Vaska • 3. října 2015

    tak nevím co se to děje – že by soudruh bakala ucejtil odkud vane vítr – nebo se jedná o vzpouru prestitutů na hovínkách – jakto že si dovolili toto zveřejnit přece to nejsou Vladimírovi agenti – http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/382361-bombardovali-jsme-v-kunduzu-nemocnici-lekaru-bez-hranic-pripustili-americane.html

  • Martin (už bez taky m) • 3. října 2015

    Sio napsal
    Je to protivné. Po přečtení prvního odkazu jsem si říkal – no a co, kontrolovaný lov se dělat musí. Na jatkách také zabíjejí ve velkém a nikdo se moc nepohoršuje, maso potřebujeme (ne všichni, ale nejíst maso není morální hodnota, ale volba).
    Ale po shlédnutí těch fotek nad mrtvolami obětí (trofejemi) se mi z toho dělalo šoufl. Ta ženská si z toho dělá vlastní Hollywood a to už je o něčem jiném, než o lovu. A to protivné je. Navíc ten titulek z Reflexu – „Zabíjím, no a co?“, ve spojení s tou sexbombou je opravdu odporný.

    Souhlas.
    Třídně uvědomělá výchova polonácků „zlaté mládeže“ ve směru „násilí je normální“, jdem se nechat vyfotit…
    HNUS a ne „univerzita“ která pozve „něco“ takového…
    Jinak: pokochejte se „lovem“ predátorů…
    https://www.google.cz/search?q=norov%C3%A1n%C3%AD&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CC8QsARqFQoTCI_79oLfpcgCFUi4FAod4N0OQA&biw=1366&bih=677
    nebo
    http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=668842&page=1

  • LF • 3. října 2015

    J. W. napsal
    No to úžasné, jak se domníváte, jak jsem blbý (ne, že bych nebyl), a co všechno nevím a neznám (jako, že nevím a neznám). To fakt, myslíte vážně???
    Jestli ano, to byste potom měl jít učit do školství a vyrábět tam další stejně podobně na těle a na duchu postižené chudákčky mrzáčky. Fakt Vás to tak lízlo, nebo si děláte srandu a pr..l?? Myslíte si, že čtenáři OM jsou tací naprostí pitomci na úrovni dementních školáčků ze 3. ročníku zvláštní školy, že sem píšete takové připitomělé výklady??

    Bylo by dosti předčasné vás hodnotit jen podle jednoho textu, ale pokud byste si uvědomil ty (jednoduché a primitivní, ano, souhlasím) souvislosti, které zná každý venkovan, nemohl byste napsat tak hloupý článek. Komentář byl mířen přímo na vás a na toho přecitlivělého člověka, který se pohoršoval nad lovkyní.

  • Martin (už bez taky m) • 3. října 2015

    A „Reflexu“ by za podobný „titulek“ slušel dopis redakci s jedinou větou: „Třeba někoho svým „stylem“ „psaní“ naštvete tak, budete brzy také Charlie… – No a co? zeptáme se pak…“ Podobný titulek totiž mnohem více, nežli „přes čáru“…
    Jdu radši známým ostříhat stromky…
    PS: jelení říje je v plném proudu, hory se hemží lovci proti nimž v tomto případu nic moc nemám. Bez lovu spárkaté by nám v lesích řada stromů nevyrostla…
    Ale…
    Zkrátka – ne s každým zabíjením je ale vhodné se chlubit…
    Pokud je to něčí veřejný „sebeobraz“ na jeho vlastní prezentaci – jeho věc.
    Ale časopisy a univerzity by něco podobného „asistovat“ neměly, máme-li své „Evropské hodnoty“ a „Civilizaci…“…
    Něco se prostě v soudné společnosti nedělá – a pokud – tak exponenti si svůj konec neslavný zaslouží. Podobné zhovadilosti mám za de facto podporu idiotského násilí na úrovni podlého a zákeřného terorismu…

  • J. W. • 3. října 2015

    LF napsal
    Bylo by dosti předčasné vás hodnotit jen podle jednoho textu, ale pokud byste si uvědomil ty (jednoduché a primitivní, ano, souhlasím) souvislosti, které zná každý venkovan, nemohl byste napsat tak hloupý článek. Komentář byl mířen přímo na vás a na toho přecitlivělého člověka, který se pohoršoval nad lovkyní.

    Jiné články, než hloupé nepíši. Píši přece pro hloupé lidi, vždycky se někdo z nich ozve, což velice vítám, mám je rád, myslím to s nimi dobře, jsem jedním z nich.

  • J. W. • 3. října 2015

    hudryper napsal
    Od chvíle,kdy peníze za lidské orgány už nejsou jen kolaterální příspěvky do kasy warlordů, tj.
    od skandálu prodejců orgánů Palestinců v okolí New Yorku,přes kosovské řezníky a řeznici až
    po ukrajinské „zdroje“ a nyní i Islámského státu, jsou nevinní lidé,pokud možno zdraví a mladí,
    zabíjeni v podstatě jako na jatkách. Jak by k tomu přišel třeba stoletý pan Rockenfeller,kdyby si za své poctivé peníze nemohl koupit sedmé srdce nějakého mlaďocha a tím si prodloužit přežívání
    globálního zločince na této planetě ?

    Moc tomu Rockenfellerovi, či Rokfórovi nebo Romadůrovi nerozumím. Jde o nějaký plesnivý sejra nebo jiný zapáchající a uleželý sajrajt? A co máte proti salámu? Znáte píseň: „Saláme, saláme, vonící konino..?“ Asi voníme, a kanibalové mají na nás chuť.

  • zart • 3. října 2015

    Ejhle občan, jak se ta potrava ekonomiky, červů a žehu nadýmá! Jak se třese, aby nepřišla o masité krmení 5x denně. A jak si to umí vědecky a přírodovědecky vysvětlit. Jak hanobí člověka hluboko pod úroveň zvířat. Co na tom, že místo žen se plní ulice olysalými, tlustými a upocenými bachněmi a plešatými vypasenými kanci v kvádrech. Žer, žer, žer druhé, nebo budeš sežrán. Konzumuj, nebo budeš zkonzumován. Imobilita a sádelnatost mozku a těla, to je náš vyspělý řád světa! Vypasenost, to je ta naše euroatlantická kulturní hodnota, kterou musíme chránit pro sebe a pro své parazity.

  • J. W. • 3. října 2015

    Zarte, mluvte, prosím, o mrtvých jen dobře.
    Nyní však vážně (ne)přátelé: Včera byl můj známý na té demonstraci „hospodářských zvířat“, neboť bydlí v jednom městě, kde se to „konalo“. Přišel tam prý v tmavém obleku – sám a nikdo nikde. Pak tam někdo položil parte a zapálil svíčku. Rychle prchal pryč, asi proto, že všichni ostatní nepřátelé masožravců byli již určitě sežráni.
    Myslím si, že ještě mnohem více zrůdnější, odpornější a hnusnější zvyk, než žrát maso z chcíplých mrtvol, je požírání rostlinné potravy. Toto je zvlášt odpuzující, oplzlé a zbabělé počínání u primátů.
    Bojuji již mnoho let za Světový den rostlin (hospodářských, planých i divokých). A ten nejhorší a nejúpornější plevel planety, prevít jeden mizerný, pořád dělá jako by nic, jako by se jej to vůbec netýkalo!!

  • Lena • 3. října 2015

    Právě jsem viděla na ČT24 Zprávy – o Světovém dnu zvířat. Udělali z toho svátek domácích mazlíčků. Až z toho jímá člověka hrůza. Jistě je to zcela logické. „Divocí“, necivilizovaní, nedomestikovaní, nekulturní, neinternovaní, neovládaní, nevykořišťovaní tvorové nemají v „naší“ koncentrákové totalitní demokracii co pohledávat, mezi živé tvory je nepočítáme. Již jenom počítáme….

  • LF • 3. října 2015

    J. W. napsal
    Jiné články, než hloupé nepíši. Píši přece pro hloupé lidi, vždycky se někdo z nich ozve, což velice vítám, mám je rád, myslím to s nimi dobře, jsem jedním z nich.

    To se mi docela líbí, většina autorů i diskutujících čtenářů se snaží budit dojem, že sežrali Šalomounův exkrement a i ostatní, místo, aby dělali něco užitečného, se zabývají planým a zbytečným diskutováním. Rozplaněla se nám tu představa, že kdejaký hlupák má právo kecat do běhu všehomíra a činnosti ostatních zvířat a lidí jen proto, že mu narostly rty a jazyk.
    Autora tohoto příspěvku nevyjímaje, pochopitelně.

  • J. W. • 3. října 2015

    LF napsal
    To se mi docela líbí, většina autorů i diskutujících čtenářů se snaží budit dojem, že sežrali Šalomounův exkrement a i ostatní, místo, aby dělali něco užitečného, se zabývají planým a zbytečným diskutováním. Rozplaněla se nám tu představa, že kdejaký hlupák má právo kecat do běhu všehomíra a činnosti ostatních zvířat a lidí jen proto, že mu narostly rty a jazyk.
    Autora tohoto příspěvku nevyjímaje, pochopitelně.

    To se mi docela líbí, že jste jako autor toho příspěvku sebekritcký. A také jako auror příspěvku sebe nevyjímaje, pochopitelně se snažím být sebekrytický také.
    Mezi námi, není von ten všehomír (protimluv, neboť je to všeničení, všebrutál, všeblbost atd.) nějaký divný? Moc se Vám jako autorovi nepovedl, tak není divu, že si ty pitomé výrobky stěžují….Jsme jen tací vytřetesisnámizadek, útrpní ubožáčci, co se vůbec na nic nevzmohou. Co bychom jako užitečného mohli dělat? Vždyť nejsme schopni se postavit ani proti průmyslovému masakrování zvířat, natož na vlastní nohy, natož abychom mohli o něčem podstatném diskutovat. Jen tak poděšeně kvičíme, když se v dále zablýskne sekera řezníkova….a hledáme ochranu u řezníka.

  • J. W. • 3. října 2015

    Lena napsal

    Právě jsem viděla na ČT24 Zprávy – o Světovém dnu zvířat. Udělali z toho svátek domácích mazlíčků. Až z toho jímá člověka hrůza. Jistě je to zcela logické. „Divocí“, necivilizovaní, nedomestikovaní, nekulturní, neinternovaní, neovládaní, nevykořišťovaní tvorové nemají v „naší“ koncentrákové totalitní demokracii co pohledávat, mezi živé tvory je nepočítáme. Již jenom počítáme….

    Měla jste rychle „projít“ pár jiných kanálů. Nejméně na jednom jistě byl dokumentární film o masakrech války první a druhé, o Hitlerovi a jeho generálech (slouží do dnes). My degenerovaní primáti, máme totiž „Světový den zvířat“ každý den od Adama k Evě.

  • LF • 3. října 2015

    J. W. napsal
    není von ten všehomír (protimluv, neboť je to všeničení, všebrutál, všeblbost atd.) nějaký divný

    Není. Bez určité míry destrukce není konstrukce. My jsme divní, protože jako skleníkové kytičky brbláme pokaždé, když se divoký naturel přírody projeví v našich činech i duších, a myslíme si, že vřeštění napapaných paviánků, mezi nimiž se objevil jaguár, má nějaký význam.

    :-)

  • leoš • 3. října 2015

    J. W. napsal

    Zarte, mluvte, prosím, o mrtvých jen dobře.
    Nyní však vážně (ne)přátelé: Včera byl můj známý na té demonstraci „hospodářských zvířat“, neboť bydlí v jednom městě, kde se to „konalo“. Přišel tam prý v tmavém obleku – sám a nikdo nikde. Pak tam někdo položil parte a zapálil svíčku. Rychle prchal pryč, asi proto, že všichni ostatní nepřátelé masožravců byli již určitě sežráni.
    Myslím si, že ještě mnohem více zrůdnější, odpornější a hnusnější zvyk, než žrát maso z chcíplých mrtvol, je požírání rostlinné potravy. Toto je zvlášt odpuzující, oplzlé a zbabělé počínání u primátů.
    Bojuji již mnoho let za Světový den rostlin (hospodářských, planých i divokých). A ten nejhorší a nejúpornější plevel planety, prevít jeden mizerný, pořád dělá jako by nic, jako by se jej to vůbec netýkalo!!

    Výborně p.Wašku,myslím,že už jste velmi znechucen celou tou samsárickou taškařicí.To je 1.krůček k tomu se z ní osvobodit.

  • J. W. • 3. října 2015

    LF napsal
    Není. Bez určité míry destrukce není konstrukce. My jsme divní, protože jako skleníkové kytičky brbláme pokaždé, když se divoký naturel přírody projeví v našich činech i duších, a myslíme si, že vřeštění napapaných paviánků, mezi nimiž se objevil jaguár, má nějaký význam.

    No, a vo tom ten článek právě je. Vida, jak jste na to přišel sám. No, a přece víme, že destrukce je konstrukce, a že konstrukce je jen konstrukce…

  • J. W. • 3. října 2015

    leoš napsal
    Výborně p.Wašku,myslím,že už jste velmi znechucen celou tou samsárickou taškařicí.To je 1.krůček k tomu se z ní osvobodit.

    Znechucen a natož velmi? A vůbec, vono je nějaké samsáro? Neříkejte…

  • J. W. • 3. října 2015

    Sakra, také se vám tam napravo, tady na těch stránkách, motají do obrazovky pořád nějaké podprsenky? Nebo se mi už CIA nabourala do počítače nebo mozku?? Není vlastně hlavním účelem provozu těchto stránek prodej podprsenek?! A my pitomci jenom tomu nekalému kšeftu s (téměř úplně) obnaženými lidmi připoutáváme pozornost návštěvníků a lovíme zdarma pro nějakého parazita zákazníky?

  • LF • 3. října 2015

    I levicový blog se nevyhne tržním zákonitostem, to se nesmíte zlobit. :-)

  • Kropac • 3. října 2015

    Při pročítání zdejší diskuze mne napadlo mnohé. Ubránil jsem se díky naléhání svého uzurpátora, jímž je vlastní exkrement. Také nejsem zřejmě dospělý, jen přeměňuji všechno, co sežeru na svého diktátora.

  • jogín • 3. října 2015

    No vidíte, a co ty chudinky bakterie. Kadý den jich vyserete biliony a ony bídně zahynou v kanálech. S tím by se něco mělo udělat, když už ne zakázat defekaci tak aspoň spustit propagaci vyoperování tlustého střeva.

  • karpi • 4. října 2015

    Film pro všechny venkovany (včetně těch nepřecitlivělých, kteří dobře vědí, jak je uspořádána příroda a jaká je pravá přirozenost člověka ), pokud by se někdy chtěli dozvědět, co znamená slovo „lovec“. – Zvláště pokud jím sami operují.

    http://www.csfd.cz/film/283291-stastni-to-lide-rok-v-tajze/prehled/

  • Martin (už bez taky m) • 4. října 2015

    karpi napsal

    Film pro všechny venkovany (včetně těch nepřecitlivělých, kteří dobře vědí, jak je uspořádána příroda a jaká je pravá přirozenost člověka ), pokud by se někdy chtěli dozvědět, co znamená slovo „lovec“. – Zvláště pokud jím sami operují.

    http://www.csfd.cz/film/283291-stastni-to-lide-rok-v-tajze/prehled/

    nebo toto:
    https://www.youtube.com/watch?v=H-ZxX2FxM_Q
    Je u toho navíc opravdu překrásná hudba…

    Starší mohou také zavzpomínat na Vitalije Biankiho a jeho „Sysoje Sysojiče“…
    Jako kniha je asi o skutečném lovu jen obtížně překonatelný Helge Ingstad: „Lovci kožišin : jejich osudy a dobrodružství v severní Kanadě“…

  • J. W. • 4. října 2015

    LF napsal

    I levicový blog se nevyhne tržním zákonitostem, to se nesmíte zlobit.

    Zlobit? To ne. Proti podprsenkám nic nemám, (zvláště u starších převislých prsou, nebo pokud se jedná o sádelnaté převisy na zádech „hamburgerových žen“). Jak to však, že tam k tomu neprodávají také ten obsah těch podprsenek?? Vždyť to je evidentní povádění zákazníků!! Nalákají vás na obsah podprsenek a prodají vám jen podprsenky!! A už zase držíme hubu my občané-idioté jako vykastrovaní berani před porážkou, a necháváme ze sebe dělat absolutní blbce.

    Děkuji Vám a všem ostatním diskutujícím či čtenárům za spoluúčast při zabývání se ožehavým tématem průmyslového masakrování hospodářských zvířat (mezi které počítáme pochopitelně i nás občany). Loučím se s tím, že je nutné se na věc také podívat z druhé strany, totiž tak, že nemůžeme nikomu vyčítat, že něco nebo někoho žere, neboť ten vesmír se musí úplně bezezbytku sežrat. Připouštím, že když je tak odporně hnusný jako ten náš vyspělý kulturní a civilizovaný svět, tak chutná dosti mizerně a jeho pozřívání a trávení působí značné potíže.

  • Sasin • 4. října 2015

    Zbývá dodat to podstatné. Žádné hospodářské zvíře nemá podíl.

    O podíly na moci se vedou politické masakry s nápodobnými dopady chování bezmocných v konzumních krámech. Gdyž se to více naředí, je toho víc a tlačenice u regálů se změní v koaliční úsměv. K tomu jim dopomáhej kvalifikace, čili schopnost dosáhnout co nejdál, ale i poslední a malí si můžou přivonět a olíznout regál, popřípadě zradit svoji rodinu.
    O tom, že by se chtěl něgdo dělit, gdyž už je konečně na řadě se dá připodobnit nápěv o rovnocenném prohlašení, jak nesvéprávný lid k moci přišel. Koupě a prodej moci pocházející z lidu, který probíhá nepřetržitě bez ohledu na to, jak kvalitně vytesanou či krásně zaoblénou řečí je moc lidu vyzdvihována a vystavena na politických nástěnkách, závisí od velikosti obalu, raději větší než menší, který prodává. Základem jest zpracování této ne-mocné suroviny. Každý musí dostat darem, či ve slěvě dojem, že moc surově vytěžená od poražených lidí se jim vrátí s užitkem a přidanou hodnotou. Muheeeee

    Co tedy máme dělat, když podvodníci stále vymýšlejí jak lidi snadněji a bezstarostněji zpracovávat a prodávat v akci?
    Nebyli hloupí dříve a nejsou hloupí ani dnes. .Jde jim jen o moc. O podíly. Šli by darebáci mezi lidi a zpříma jim řekli, že na lidi kašlou, že chtějí v regálu jen dosáhnout nejdál? Když lidi nebudou mít žádnou moc, ani podíly, postupně přestanou chápat odkud se berou suroviny, jak se porcují a balí. Ztratí se ve svých nekonečných názorových diskusích až do konečné porážky a zapomenou na to, že je vždy v minulosti „páni“ zradili, okradli a prodali v akci.

    Jen vítězové neúnavně a slavnostně prohlašují, že to dělají pro dobro lidí. Že výroba dobra je velice složitá a že k tomu potřebují spoustu práv a povinností. Hlavně aby lidi nezapoměli na pracovní návyky a radostně vyskakovali do roboty z postelí v šest ráno. Že vše musí sebrat, přeprodat movitějším, zatížit břemeny a daněmi aby v jejich svobodě nemohl nigdo bez placení žít. Páni vždy věděli, že nejdůležitější ze všeho je aby prostě lidi nigdy nedosáhli na svůj vlastní podíl.

  • Aleš • 9. října 2015

    J.W: Kapouni a jiní kastráti se nám tu uTRHují z řetězu. Princip zrcadlení o nich napoví víc než sami chcou. Nápadně mi to připomíná dnešní návštěvu hytlermarketu. I třžní komsomolce z našeho ústavu. K budování reálného úhúlismu vždy připraveni.
    V jednom nemá Sasin pravdu. Každé hovádko boží má podíl, byť jen miniaturní kousek regálu v hytlermarketu. Až si pro mě přijdou funebráci či řezníci z Bejrútu.

  • Sasin • 9. října 2015

    Aleš • 9. Říjen 2015

    Určitě a bezpochyby mám na mysli živé. Neporcované a pak zase pravdu mám. Nebo zase né?