Sýrie: Německo i Francie opouští protiruskou alianci s USA

Jak oznamuje server Veteranstoday, opouští Německo překvapivě protiputinovskou alianci vytvořenou USA. Oficiálně totiž právě teď vítá moskevskou připravenost angažovat se v Sýrii a zahajuje svoji iniciativu k ukončení nepřátelského postoje k Rusku. To má dopomoci k zastavení uprchlického proudu do Evropy.

Německo překvapivě opouští spojenectví se Spojenými státy, které se angažování Ruska v Sýrii brání.

Německá minystryně obrany Ursula von der Leyen řekla časopisu Spiegel, že vítá Putinovo zapojení do boje proti extrémistickému Islamskému státu. Porazit IS je všeobecným zájmem, prohlásila. Mluvčí ministerstva zahraničí k tomu dodal, že Německo by uvítalo větší zapojení Ruska do boje proti IS. Německý zahraniční ministr Frank-Walter Steinmeier dokonce společně s ruským ministrem zahraničí Lavrovem a svým francouzským kolegou Laurentem Fabiusem oznámili, že jsou rozhodnuti válku v Sýrii ukončit. Všichni tři jmenovaní se v sobotu setkají v Berlíně.

Nová německá strategie je vřele přijímána Spolkovou vládou Bavorska. Předáci CSU vyjádřili svůj souhlas s mírovým řešením pro Sýrii a volají po užší spolupráci s ruským vedením. Bez účasti ruského prezidenta Vladimíra Putina je situace v Sýrii neřešitelná, prohlásil předseda CSU Horst Seehofer. A pro širší zapojení Ruska do syrského problému se vyslovil i ministr pro rozvoj Gerd Muller. Potřebujeme spojenou iniciativu OSN s účastí Ruska, USA, EU a všech regionálních sil, prohlásil podle DPA Müller. V pondělí se pak předseda CSU chystá vyslovit své doporučení, jak by příští spolupráce s Moskvou měla vypadat.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
59 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ladys
Ladys
16. 9. 2015 11:52

No zaplaťpánbůh za to, otázkou jen zůstává co se dozvíme v pondělí a jaká budou přesně ta „doporučení“ předsedy CSU k příští spolupráci s Moskvou :-)

hudryper
hudryper
16. 9. 2015 11:54

Konečně ! Na stupidně prostoduchou bombardovací politiku USA v posledních létech s cílem zavést chaos kam se dá i nedá nemohla přijít jiná odpověď. Prosazením sankcí proti napadené Sýrii a iniciací s financováním masového exodu z BV a z Afriky si váleční štváči z Washingtonu nadělali do bot. Evropané zkrátka reagují přece jen jinak než vypláchnuté mozky za velkou louží. Koukám na oblohu,kde zase létají americká letadla a práškují a práškují. Doufám,že jim tuhle aroganci při ohrožování životního prostředí Evropané už brzo zatrhnou. Doufám,že NATO končí jako služka násilí ve prospěch několika hypermiliardářských rodin a že se americká armáda pokud… Číst vice »

Miloslav
16. 9. 2015 11:55

Mocní tohoto světa si uvědomili, že na místo řešení problému: „Co si počít s narůstajícím množstvím uprchlíků?“, bude mnohem účinnější odstranit příčinu vzniku a nárůstu množství těchto uprchlíků, kterou je jednoznačně válka v Sýrii. Pokud možno všichni vůdci a představitelé civilizovaného světa by se měli přidat k Syrské vládě a pomoci jí v boji proti teroristům. V případě, že bude tato výzva v dostatečné míře vyslyšena, mohlo by to rychle ukončit válečný konflikt v Sýrii. To by vyřešilo nejen problém uprchlíků, ale i mnoho dalších vážných souvisejících problémů. Civilizovaný svět by se mohl v boji proti IS sjednotit a nově… Číst vice »

Sio
Sio
16. 9. 2015 12:26

No, párkrát jsem četl předpověď, že státy Evropy budou Putina ještě prosit, aby udělal pořádek na hranicích EU. Teď už bývá jen zrušení sankcí proti Rusku, povolení Southstream a udělat pořádek na Ukrajině. I na tyto prosby dojde, následky hlouposti nedohání jen lidi individuálně, ale i celé státy. USÁCI to přehnali, odklon EU od jejich šíleností začíná. Obyvatelé EU brzy přehodnotí i svůj vztah k ukrajinskému problému.

zajoch
16. 9. 2015 13:36

Logicky očekávané, ale vzhledem k tomu co se dělo doposud, překvapivé. Teď jenom, aby všechny tři mocné státy dokázaly stát v jednom šiku za svým. A aby je podpořily daslší evropské země. Hegemon má určitě snahu to znemožnit a jistě i připravené prostředky k tomu.
Podle Stanova článku není nejvíc utečenců ze Severní Afriky, ale z Jižní Evropy (Balkánu).
Obávám se, že evropské státy nedokáží táhnout za jeden provaz jako některé státy Jižní Ameriky, které dosud úspěšně odolávají hegemonovu diverzantství.

zajoch
16. 9. 2015 13:41

Uvědomme si, že USA mají v Evropě mnoho svých vojenských základen a svou největší v Kosovu. Proč je tu mají? Aby držely Evropu pod krkem a aby bylo Rusko v šachu. Ale asi jsem příliš velký škarohlíd, stejně do věci moc nevidím.

fajt
16. 9. 2015 13:46

Sio napsal No, párkrát jsem četl předpověď, že státy Evropy budou Putina ještě prosit, aby udělal pořádek na hranicích EU. Teď už bývá jen zrušení sankcí proti Rusku, povolení Southstream a udělat pořádek na Ukrajině. I na tyto prosby dojde, následky hlouposti nedohání jen lidi individuálně, ale i celé státy. USÁCI to přehnali, odklon EU od jejich šíleností začíná. Obyvatelé EU brzy přehodnotí i svůj vztah k ukrajinskému problému. já bych na pud sebezáchovy evropských politiků tolik nespoléhal, ono bude asi potřeba nějaké akce – no a další věci je, jak dalece chce americký vlastník Evropu vypálit, aby Rusku nic… Číst vice »

peter.
16. 9. 2015 13:56

fajt napsal
pud sebezáchovy evropských politiků tolik nespoléhal, ono bude asi potřeba nějaké akce

Rozhodujúce v tomto je,ako pevne majú európskych politikov priviazaných na vodítku tí,ktorí majú na vodítku aj Obamu.Nechce sa mi veriť,že by niektorého z nich z toho vodítka pustili.Môžu ho len povoliť a zväčšiť im tak ich akčný rádius.Alebo sa niektorí odtrhnú.Aj to je možné.Nie?

fajt
16. 9. 2015 14:25

peter. napsal Rozhodujúce v tomto je,ako pevne majú európskych politikov priviazaných na vodítku tí,ktorí majú na vodítku aj Obamu.Nechce sa mi veriť,že by niektorého z nich z toho vodítka pustili.Môžu ho len povoliť a zväčšiť im tak ich akčný rádius.Alebo sa niektorí odtrhnú.Aj to je možné.Nie? tak můžou být výjimky ( i mistr despota se utne), ale ty asi nebudou mít šanci to někam samostatně dotáhnout – většina jsou ale už od počátku své politické kariéry cepováni ( podle toho i vybírání) na americké mopslíky, takže i když jim sundaj vodítko, tak ti už nic jiného nebudou umět, než doběhnout… Číst vice »

koloděj
koloděj
16. 9. 2015 16:19

Povídali že mu hráli. Rusové do Sýrie pošlou ( oni už tam vlastně jsou ) max pár desítek voj, specialistů. Budovaný uprchlický tábor síce může být krytím něčeho jiného, ale nemyslím si to. Putin si nepotřebuje potřísnit ruce krví svých vojáků poslaných nazdařbůh někam stovky kilometrů do háje. neblouzněte tady … sračkomety chrlí své produkty (sračky) o invazi rusů do Sýrie, a vy jako na povel máváte vlajkou jako by už byla válka vyhraná. žerete jim to. Už od první chvíle je jasné, že Putin tam žádný vojáky bojovat nepošle. Neposlal je na Ukrajinu, není naděje ( spíše noční můra)… Číst vice »

koloděj
koloděj
16. 9. 2015 16:21

článek je kravina od prvního písmenka po poslední tečku. Parazit Steinmeier určitě udělá během 48mi hodin salto mortale a ze slizouna v sobotu hrozícího pěstičkou kremelským věžím za angažmá v Sýrii se náhle stal nadšený podporovatel téhož ..
Nejsou odkazy, nevěřím. Autor zřejmě požil nějaké rozveselovače …

koloděj

aram
aram
16. 9. 2015 16:45

Včera nebo už předevčírem jsem to četla na Rusvesna. Přišlo mi to skoro jako ruská propaganda, ale ono je to zřejmě pravda. Odkaz nemám. Zkusím večer najít. Každopádně bych si stejně jako zajoch (zdravím) výše podržela svůj pesimismus. Tak daleko zřejmě ještě nejsme.

aram
aram
16. 9. 2015 16:50
Irena
16. 9. 2015 17:55

Od 1:05:35 je tam reportáž, jak Američané cvičí diverzanty, které potom posílají do DLR a LLR
https://www.youtube.com/watch?v=wV7BKKm2UrI

Sio
Sio
16. 9. 2015 17:59

Nikdo neví, co bude. Mluvíme o stovkách miliónů lidí, o supersystému. Složitému srovnatelně třeba se zemským klimatem. Počasí lze s rozumnou spolehlivostí předpovědět jen na pár dnů dopředu. Přesto ale víme, že v zimě bude chladněji než v létě, trendy sledovat lze. Problém s imigranty ještě vůbec nezačal. Celý ten proces má několik fází. * Příchod – to se děje teď * Přijímací procedury – to bude následovat v nejbližších měsících * Usazení a zabezpečení – byty, peníze, práce, aklimatizace – příští rok * Sociální problémy – zklamání imigrantů, bouře, dožadování se lepších podmínek, nezaměstnanost, kriminalita, atentáty a násilné diverzní… Číst vice »

Magnus Maximus
Magnus Maximus
16. 9. 2015 18:30

Sio bude to rychlejší než předpovídáte, ale scénář sedí. Čím více cizáků bude zde, tím prudší a rychlejší bude reakce domorodců. Hodně záleží na rychlosti a objemu přílivu.

Magnus Maximus
Magnus Maximus
16. 9. 2015 18:36

No Koloději Rusko v Sýrii situaci řešit musí, protože u Damašku se bojuje za Moskvu. Nelze dopustit aby se Sýrie zhroutila a byla tam pak fakticky vytvořeno předpolí pro islámský útok na Rusko skrze Kavkaz například, takže Rusové situaci musí řešit už v Sýrii a než až budou islamisti u nich doma. Já si myslím že tam nakonec omezený kontingent bude. Nic jiného jim nezbývá. Situace je taková, že se do toho budou muset vložit osobně.

Magnus Maximus
Magnus Maximus
16. 9. 2015 18:43

Sio máte v tom podle mého názoru chybku. Totiž jednotlivé fáze jsou popsány dobře, ale za předpokladu, že příliv nebude pokračovat a zastaví se třeba na konci roku. Jenže on pokračovat bude a možná s větší silou než v současné době. Proto reakce společnosti bude rychlejší než očekáváte. Na přijímací procedury, usazení a zabezpečení nebude prostor ani čas. EU nebude mít možnost to všechno tzv. strávit. Takže na pořad dne přijde vyzvracení …

fajt
16. 9. 2015 18:43

ano, teď pojede všechno asymetricky a proxy.

peter.
16. 9. 2015 18:45

Sio napsal
Stávky, hromadné manifestace, posilování radikálních stran, moc leží na ulici, jen ji

Sio :
Nemusí to byť a priori nacista,kto zdvihne tú moc z ulice.Môže to byť práve ten typ vodcu,ktorého Európa a naše štáty potrebujú.Krízová situácia otvára dvere nie len nacistom ale aj ľuďom – vodcom po akých tu denne voláme.Alebo nie?

Magnus Maximus
Magnus Maximus
16. 9. 2015 19:05

Za dva měsíce už může ležet sníh. Podíváme-li se na ta různá videa, vidíme že nově příchozí jsou lehce oblečeni. Mají většinou jen tričko s krátkým rukávem, krátké kalhoty, batoh, tenisky nebo dokonce sandály. Prostě oblečení na léto. Přitom už za měsíc v noci může být na nule. Zdá se, že počítají s tím že tady dostanou teplé prádlo. Jestli jsou čísla pravdivá tak do konce roku může přijít až milion imigrantů. Kde se najednou vezme tolik zimního ošacení ? Bundy, kalhoty, čepice, boty ?! Kde všichni budou bydlet, ve stanech ? Bude jim zimní vybavení poskytováno zdarma a kým… Číst vice »

Alena
Alena
16. 9. 2015 19:14

Sio napsal Nikdo neví, co bude. Mluvíme o stovkách miliónů lidí, o supersystému. Složitému srovnatelně třeba se zemským klimatem. Počasí lze s rozumnou spolehlivostí předpovědět jen na pár dnů dopředu. Přesto ale víme, že v zimě bude chladněji než v létě, trendy sledovat lze. Problém s imigranty ještě vůbec nezačal. Celý ten proces má několik fází. * Příchod – to se děje teď * Přijímací procedury – to bude následovat v nejbližších měsících * Usazení a zabezpečení – byty, peníze, práce, aklimatizace – příští rok * Sociální problémy – zklamání imigrantů, bouře, dožadování se lepších podmínek, nezaměstnanost, kriminalita, atentáty a… Číst vice »

peter.
16. 9. 2015 19:21

koloděj napsal Povídali že mu hráli. Rusové do Sýrie pošlou ( oni už tam vlastně jsou ) max pár desítek voj, specialistů. Budovaný uprchlický tábor síce může být krytím něčeho jiného, ale nemyslím si to. Putin si nepotřebuje potřísnit ruce krví svých vojáků poslaných nazdařbůh někam stovky kilometrů do háje. neblouzněte tady … sračkomety chrlí své produkty (sračky) o invazi rusů do Sýrie, a vy jako na povel máváte vlajkou jako by už byla válka vyhraná. žerete jim to. Už od první chvíle je jasné, že Putin tam žádný vojáky bojovat nepošle. Neposlal je na Ukrajinu, není naděje ( spíše… Číst vice »

peter.
16. 9. 2015 19:24

Alena napsal
Celé evropské informační pole je ovládáno těmi, kteří přistěhovaleckou vlnu organizují.

Správny a pravdivý postreh.

fajt
16. 9. 2015 19:33

peter. napsal
Ani ja neverím,že Rusko zasiahne proti ISIL samostatne a vojenskou silou.Nepotrebuje sa zašpiniť tzv.kolaterálnymi stratami.Napriek tomu verím,že nejaký plán na likvidáciu ISIL Rusko má.Len ešte neviem aký.

a co to udělat jako v Čečensku, co si nepřátele naklonit k jednání a přimět je k dodržování pravidel – pax Россия ( válka všech proti všem za americké zájmy nepomáhá nikomu, nakonec i fanatici schopni se vyhazovat do vzduchu jenom tak z plezíru dojdou i těm nejradikálnějším skupinám ) – o výhodách takového míru by mohl povyprávět Ramzan Kadyrov, tady by mohla přijít jeho historická chvíle. ..)

Alena
Alena
16. 9. 2015 19:42

a ještě jedna souvislost- to cvičení amíků v Maďarsku má být kdy?

fajt
16. 9. 2015 19:47

co určitě neoconi nechtějí je, aby se evropané naučili bránit a říkat nekompromisní ne na jejich jedovatý špek – vše nasvědčuje tomu, že antiamerikanismus je jediným výsledkem, kterého tak lehce svou aroganci velmoci dosáhli. ..)

aram
aram
16. 9. 2015 19:51

Alena napsal
tak na hranicích Maďarska je válka

Když jsou to takoví hrdinové, proč tak nebojovali doma proti tomu co je vyhnalo? Čím dál víc to vypadá, že sem nejdou chudáci, kterým šlo o život, ale zmanipulovaní lidé, kterým kdosi nasliboval hory i s horákama a oni se teď frustrovaní z toho, že jim to zřejmě také pomalu dochází budou mstít ne těm, kdo je do toho dostal, ale těm, kteří jsou po ruce. Dobře vymyšleno zdá se.

aram
aram
16. 9. 2015 20:00

Alena napsal

a ještě jedna souvislost- to cvičení amíků v Maďarsku má být kdy?

Zajímavou možnou souvislost jste zmínila. NATO Brave Varrior už začalo – 14. září a skončit má 21.

Sasin
Sasin
16. 9. 2015 20:04

Myslím si, že normální lidi, igdyby neměli, si doufají, že ti uprchlíci kované Němce a Francouze zničí, potupí, vezmou si cingrlátka, barevná sklíčka, krucifixy a jejich bankocetle a odtáhnou domů, páč už tam nic po jejich řádění k rozdávání a dotování nezbyde. Že se chtějí dostat do Británie bych i chápal, páč tam sedí na trůně ještě horší bába než Makrela a ta má tolik cingrlátek, sklíček a mnohé má ve sklepech, že by jim to vystačilo na cestu zpátky. Kam by měli běžet pro výplaty ale ti muhamedáni nevědí, páč jsou to vážně vymletá hovada. Co to bude znamenat… Číst vice »

Sasin
Sasin
16. 9. 2015 20:13

Miloslav • 16. Září 2015

Ze které národnosti byste tu svoji jedinou a nejlepší, supermanskou, nejhodnější, o každém člověku vědoucí všechno i to posledí, a to jakou značku toaletního papíru používá, tu bájnou světovládu nejlepších sestavil?

Sio
Sio
16. 9. 2015 20:29

Magnus Maximus napsal

Sio bude to rychlejší než předpovídáte, ale scénář sedí. Čím více cizáků bude zde, tím prudší a rychlejší bude reakce domorodců. Hodně záleží na rychlosti a objemu přílivu.

Je to jen odhad, může to být rychleji, ale i pomaleji. Ve hře je mnoho proměnných významných faktorů.

Sio
Sio
16. 9. 2015 20:32

Magnus Maximus napsal Sio máte v tom podle mého názoru chybku. Totiž jednotlivé fáze jsou popsány dobře, ale za předpokladu, že příliv nebude pokračovat a zastaví se třeba na konci roku. Jenže on pokračovat bude a možná s větší silou než v současné době. Proto reakce společnosti bude rychlejší než očekáváte. Na přijímací procedury, usazení a zabezpečení nebude prostor ani čas. EU nebude mít možnost to všechno tzv. strávit. Takže na pořad dne přijde vyzvracení … Počítám, že napřed příjde na řadu maďarské řešení. Imies jsou tu, ale zatím nedělají citelné problémy, to až v dalších fázích. Pokud se EU… Číst vice »

Sio
Sio
16. 9. 2015 20:35

peter. napsal
Sio :
Nemusí to byť a priori nacista,kto zdvihne tú moc z ulice.Môže to byť práve ten typ vodcu,ktorého Európa a naše štáty potrebujú.Krízová situácia otvára dvere nie len nacistom ale aj ľuďom – vodcom po akých tu denne voláme.Alebo nie?

Když budeme mít štěstí, tak ano. Ale poptávka bude pro tvrdém a nekompromisním řešení. A to může těžko slíbit demokratický politik, tak proto. Mohl by to být někdo jako Zeman v mladším a energičtějším provedení. Jako třeba Orbán v německé, francouzské možná britské podobě. Jeho popularita i mimo Maďarsko vzroste raketově.

Sio
Sio
16. 9. 2015 20:42

Alena napsal koukáte se ,pane Sio, na akční filmy. Stačí se ale kouknout do zemí, kde je utečenců hodně a mají tam už dobré zázemí. U nás to půjde zpočátku nenápadně, obrat nastane až tehdy, kdy utečenci budou tvořit ve větších městech více než 30 % obyvatel. Teprve pak budou stále halasněji prosazovat právo šaríja. Dříve ne. Mezitím bude naše TV zpracovávat děti tak, že jako dospělí se na žádný odpor nezmůžou. Ti lepší odejdou do Ruska či jinam. Kolem roku 2050 bude v celé Evropě islamský chalifát. Proč předpokládám tento scénář? Celé evropské informační pole je ovládáno těmi, kteří… Číst vice »

Sasin
Sasin
16. 9. 2015 21:07

Miloslave
Ze které národnosti byste tu svoji jedinou a nejlepší, supermanskou vládu světa sestrojil?

fajt
16. 9. 2015 21:19

http://politikus.ru/events/58079-nelegalnye-migranty-shturmuyut-granicu-vengrii.html – obrázky jak z blízkého východu, kde islámští bojovníci posilnění americkým oběživem likvidují vše, co jim příjde pod ruku ( jestli tohle jsou obyčejní uprchlíci zoufalí z války a nesnesitelného strádání, tak jak asi vypadají zůstalí džihádisté ). ..)

Viky
Viky
16. 9. 2015 21:59

Jak bude takové spojenectví vypadat? Nijak. Prosím vás, presidentem Sýrie je B. Assad. V Damašku. „po předchozích průzkumných letech se rozhodla Francie bombardovat pozice IS.“ Nic vám na tom není divné? Je pěkné se odvolávat na hrozící nebezpečí a právo na sebeobranu. Pokud tyto země nehodlají respektovat B. Assada jako presidenta (legálního a legitimního) suverénní země a nehodlají s ním ani komunikovat … o operacích ve vzdušném prostoru Sýrie. O jakém plnohodnotném spojenectví může být řeč? S RF mám na mysli. Němci a Francouzi se chtějí domluvit s Rusy o Sýrii. Bezvadný nápad. Situaci v Sýrii není možné řešit bez… Číst vice »

Clair
16. 9. 2015 22:20

Ja bych tomuto clanku velkou vahu nedavala, zejmena proto, ze prave nedavno byly opet schvalene dalsi sankce proti Rusku na dalsi rok, aniz by to bylo vubec oznameno medii. Je to obavam se pokracovni v tom samem a nemyslim si, ze Angela nebo i jini evropsti statnici najdou tolik odvahy, aby udelali sami o sobe rezolutni rozhodnuti, nebo dokonce pritrz nekonecne valce v Syrii, museli by byt slepi kdyby nevedeli odkud vitr vane, ale k cinu je jeste hodne daleko, ale bez posveceni US se poslusne vrati opet na svoje pozice a tim to take skonci. Rada bych se pletla.… Číst vice »

Béda
16. 9. 2015 23:15

Clair, Vedení USA a jeho šedé eminence loutkovodičů se chovají velice pragmaticky. Oni nemají pražádný důvod zlikvidovat ISIL, zavádět mír, přistoupit ke kooperaci s Ruskem, nahradit násilí diplomacií. Jim ta hybridní válka, chaos a násilí naopak velice vyhovují. Je to jejich zbraň a prostředek pro další vytěsňování Rusů (po Iráku, Libyi, Ukrajině, pokusu v Gruzii je tu Sýrie – potenciální tranzitní plynový uzel z Kataru do Evropy s ruskou námořní základnou, „strážní stanoviště“ na cestě do Íránu. Oni na té válce ekonomicky profitují, oni ji využívají jako klacek na prosazování svých politických zájmů v širší oblasti – vůči Evropě (migranti… Číst vice »

Clair
16. 9. 2015 23:32

Bedo,
naprosty souhlas, vidim to take tak.

Dana
Dana
17. 9. 2015 2:03

Kdyz nekdo cte a veri serveru jako je Veterans today, pak se musi s islamskou immigraci nejen smirit, ale i nadsene ji vitat. . Tito „veterani“ jsou hlasna trouba pro palestinsky problem a jelikoz zde mnoho ctenaru palestincum fandi, tak je to ocekavane.. Syrska vlada – zdroj nemam – vydava v Damasku kazdemu zadateli syrsky pas, bez proverovani informaci o narozeni a narodnosti, pac Syrane tak maji dostat lehceji asyl v Nemecku. Jiste vite, ze B.Assad prijmul statisice palestinskych utecencu a ti se proti nemu nakonec obratili. Jen v tabore Yarmouk jich bylo 160 tisic , ti pachali revolty proti… Číst vice »

fajt
17. 9. 2015 4:38

http://www.lidovky.cz/rikaji-si-vojaci-a-chteji-chranit-hranice-armada-se-od-extremistu-distancuje-17d-/zpravy-domov.aspx?c=A150916_160214_ln_domov_jzl – sranda, no ale když ministrem války tuná může být vatikánský komediant, pak i čezká armáda může chránit jenom americké zájmy. ..)

hudryper
hudryper
17. 9. 2015 5:18

Clair,Béda a další skeptikové… Nevšimnul jsem si,že by v článku autor působil dojmem naivy,která doufá ve změnu politiky jestřábů ve Washingtonu. Změny v postojích německých politiků mají jiný důvod,než je „obrácení Ferdy Pištory“. Reagují na situaci,do které se sami svou poslušností dostali když zjistili,že je v tom jejich loutkovodiči nechali parádně vykoupat.Natištěné plakáty se jménem zachránkyně statisíců v rukou hodných a dobře živených migrantů se staly výsměchem kancléřce a její vládní skvadře před miliony Němců.Putin jim otevřel malá vrátka,jimiž se mohli protáhnout a působit dojmem suveréních politiků usilujících o mír krátce poté,co stejný mír nepřipustili v Řecku a před rokem… Číst vice »

Béda
17. 9. 2015 5:29

hudryper,

1) Máslo na hlavě zdaleka nemají pouze USA. Německo velice „úspěšně“ zapracovalo v Bosně a v Kosovu, posléze na Ukrajině, Francie je matkou libyjského průšvihu, USA se přidaly v Libyi až posléze. Takže imigrantskou kaši vařily spolu s USA společně a velice aktivně.
2) http://www.novarepublika.cz/2015/09/merkelova-to-neni-moje-zeme-kdo-za-to.html

Admirál
Admirál
17. 9. 2015 8:58

Přidám se k těm, co jsou skeptičtí k nadějím vytvářeným vyzněním článku. – Navýšení účasti Rusů v Sýrii je vynucený tah byť provedený ve vhodnou dobu (uprchlická vlna zvyšuje souhlas s tímto krokem u veřejnosti v EU, naprosto to demaskuje propagandistické řeči USA o boji proti IS). Rusové, jak tu již někdo napsal, nemůžou nechat Assada padnout. Pak by jim zbyla jen válka na Kavkaze. – EU politici, jsou až na výjimky loutky. Nelze od nich tedy víc než od loutek čekat. Podívejte se na hlasování EP. – Přečtěte si, co píše Pehe na Aktuálně. Tam je jasně vidět směr… Číst vice »