Diskuze k článku


  • Ladys • 16. září 2015

    No zaplaťpánbůh za to, otázkou jen zůstává co se dozvíme v pondělí a jaká budou přesně ta „doporučení“ předsedy CSU k příští spolupráci s Moskvou :-)

  • hudryper • 16. září 2015

    Konečně ! Na stupidně prostoduchou bombardovací politiku USA v posledních létech s cílem
    zavést chaos kam se dá i nedá nemohla přijít jiná odpověď. Prosazením sankcí proti napadené
    Sýrii a iniciací s financováním masového exodu z BV a z Afriky si váleční štváči z Washingtonu
    nadělali do bot. Evropané zkrátka reagují přece jen jinak než vypláchnuté mozky za velkou louží.
    Koukám na oblohu,kde zase létají americká letadla a práškují a práškují. Doufám,že jim tuhle
    aroganci při ohrožování životního prostředí Evropané už brzo zatrhnou. Doufám,že NATO končí
    jako služka násilí ve prospěch několika hypermiliardářských rodin a že se americká armáda pokud možno včera vrátí tam,kam patří,do USA.

  • Miloslav • 16. září 2015

    Mocní tohoto světa si uvědomili, že na místo řešení problému: „Co si počít s narůstajícím množstvím uprchlíků?“, bude mnohem účinnější odstranit příčinu vzniku a nárůstu množství těchto uprchlíků, kterou je jednoznačně válka v Sýrii. Pokud možno všichni vůdci a představitelé civilizovaného světa by se měli přidat k Syrské vládě a pomoci jí v boji proti teroristům. V případě, že bude tato výzva v dostatečné míře vyslyšena, mohlo by to rychle ukončit válečný konflikt v Sýrii. To by vyřešilo nejen problém uprchlíků, ale i mnoho dalších vážných souvisejících problémů. Civilizovaný svět by se mohl v boji proti IS sjednotit a nově se uspořádat např. způsobem popsaným v článku: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

  • Sio • 16. září 2015

    No, párkrát jsem četl předpověď, že státy Evropy budou Putina ještě prosit, aby udělal pořádek na hranicích EU. Teď už bývá jen zrušení sankcí proti Rusku, povolení Southstream a udělat pořádek na Ukrajině. I na tyto prosby dojde, následky hlouposti nedohání jen lidi individuálně, ale i celé státy. USÁCI to přehnali, odklon EU od jejich šíleností začíná. Obyvatelé EU brzy přehodnotí i svůj vztah k ukrajinskému problému.

  • zajoch • 16. září 2015

    Logicky očekávané, ale vzhledem k tomu co se dělo doposud, překvapivé. Teď jenom, aby všechny tři mocné státy dokázaly stát v jednom šiku za svým. A aby je podpořily daslší evropské země. Hegemon má určitě snahu to znemožnit a jistě i připravené prostředky k tomu.
    Podle Stanova článku není nejvíc utečenců ze Severní Afriky, ale z Jižní Evropy (Balkánu).
    Obávám se, že evropské státy nedokáží táhnout za jeden provaz jako některé státy Jižní Ameriky, které dosud úspěšně odolávají hegemonovu diverzantství.

  • zajoch • 16. září 2015

    Uvědomme si, že USA mají v Evropě mnoho svých vojenských základen a svou největší v Kosovu. Proč je tu mají? Aby držely Evropu pod krkem a aby bylo Rusko v šachu. Ale asi jsem příliš velký škarohlíd, stejně do věci moc nevidím.

  • fajt • 16. září 2015

    Sio napsal

    No, párkrát jsem četl předpověď, že státy Evropy budou Putina ještě prosit, aby udělal pořádek na hranicích EU. Teď už bývá jen zrušení sankcí proti Rusku, povolení Southstream a udělat pořádek na Ukrajině. I na tyto prosby dojde, následky hlouposti nedohání jen lidi individuálně, ale i celé státy. USÁCI to přehnali, odklon EU od jejich šíleností začíná. Obyvatelé EU brzy přehodnotí i svůj vztah k ukrajinskému problému.

    já bych na pud sebezáchovy evropských politiků tolik nespoléhal, ono bude asi potřeba nějaké akce – no a další věci je, jak dalece chce americký vlastník Evropu vypálit, aby Rusku nic přínosného nepřenechal ( když Rusko bude cítit vážné poškození Evropy neocony jako skoro vlastní újmu, má Evropa šanci, jestli se Rusko rozhodne, že ne, tak jsme v dupě ). ..)

  • peter. • 16. září 2015

    fajt napsal
    pud sebezáchovy evropských politiků tolik nespoléhal, ono bude asi potřeba nějaké akce

    Rozhodujúce v tomto je,ako pevne majú európskych politikov priviazaných na vodítku tí,ktorí majú na vodítku aj Obamu.Nechce sa mi veriť,že by niektorého z nich z toho vodítka pustili.Môžu ho len povoliť a zväčšiť im tak ich akčný rádius.Alebo sa niektorí odtrhnú.Aj to je možné.Nie?

  • fajt • 16. září 2015

    peter. napsal
    Rozhodujúce v tomto je,ako pevne majú európskych politikov priviazaných na vodítku tí,ktorí majú na vodítku aj Obamu.Nechce sa mi veriť,že by niektorého z nich z toho vodítka pustili.Môžu ho len povoliť a zväčšiť im tak ich akčný rádius.Alebo sa niektorí odtrhnú.Aj to je možné.Nie?

    tak můžou být výjimky ( i mistr despota se utne), ale ty asi nebudou mít šanci to někam samostatně dotáhnout – většina jsou ale už od počátku své politické kariéry cepováni ( podle toho i vybírání) na americké mopslíky, takže i když jim sundaj vodítko, tak ti už nic jiného nebudou umět, než doběhnout za svým americkým páníčkem – proto si taky myslím, že je opravdu i věcí Ruska, jestli si takovou Evropu ( s vědomím zkaženosti eu elit ) bude chtít vzít ( zase do podřízeného, ale s jistými civilizovanými pravidly ) do holportu. Když jo, tak na na snahu neoconů zlikvidovat Evropu může ( skoro ze dne na den) silně z industrializovat, z logistikovat a patřičně vojensko-technicky vybavit svou největší letadlovou loď u břehu SSA – Kubu – to taky asi neocony dnes dost brzdí pro větší ( či přímou) evropskou akci, proto taky asi rusové na Kubě zatím nic většího nepodnikají a celkově se vyčkává, které straně dříve prdnou geopolitické nervy. ..)

  • koloděj • 16. září 2015

    Povídali že mu hráli.
    Rusové do Sýrie pošlou ( oni už tam vlastně jsou ) max pár desítek voj, specialistů. Budovaný uprchlický tábor síce může být krytím něčeho jiného, ale nemyslím si to.
    Putin si nepotřebuje potřísnit ruce krví svých vojáků poslaných nazdařbůh někam stovky kilometrů do háje.

    neblouzněte tady … sračkomety chrlí své produkty (sračky) o invazi rusů do Sýrie, a vy jako na povel máváte vlajkou jako by už byla válka vyhraná. žerete jim to. Už od první chvíle je jasné, že Putin tam žádný vojáky bojovat nepošle.
    Neposlal je na Ukrajinu, není naděje ( spíše noční můra) že by je posílal do Sýrie.

    Jestli rusové v sýrii zaútočí, tak určitě ne Armatama, ale tipuju psychologicky. Budou se snažit rozložit ISIL zevnitř nebo něco podobného.

    Koloděj

  • koloděj • 16. září 2015

    článek je kravina od prvního písmenka po poslední tečku. Parazit Steinmeier určitě udělá během 48mi hodin salto mortale a ze slizouna v sobotu hrozícího pěstičkou kremelským věžím za angažmá v Sýrii se náhle stal nadšený podporovatel téhož ..
    Nejsou odkazy, nevěřím. Autor zřejmě požil nějaké rozveselovače …

    koloděj

  • aram • 16. září 2015

    Včera nebo už předevčírem jsem to četla na Rusvesna. Přišlo mi to skoro jako ruská propaganda, ale ono je to zřejmě pravda. Odkaz nemám. Zkusím večer najít. Každopádně bych si stejně jako zajoch (zdravím) výše podržela svůj pesimismus. Tak daleko zřejmě ještě nejsme.

  • aram • 16. září 2015

    aram napsal
    Odkaz nemám

    Mám
    http://rusvesna.su/recent_opinions/1442163335

  • Irena • 16. září 2015

    Od 1:05:35 je tam reportáž, jak Američané cvičí diverzanty, které potom posílají do DLR a LLR
    https://www.youtube.com/watch?v=wV7BKKm2UrI

  • Sio • 16. září 2015

    Nikdo neví, co bude. Mluvíme o stovkách miliónů lidí, o supersystému. Složitému srovnatelně třeba se zemským klimatem. Počasí lze s rozumnou spolehlivostí předpovědět jen na pár dnů dopředu. Přesto ale víme, že v zimě bude chladněji než v létě, trendy sledovat lze. Problém s imigranty ještě vůbec nezačal. Celý ten proces má několik fází.
    * Příchod – to se děje teď
    * Přijímací procedury – to bude následovat v nejbližších měsících
    * Usazení a zabezpečení – byty, peníze, práce, aklimatizace – příští rok
    * Sociální problémy – zklamání imigrantů, bouře, dožadování se lepších podmínek, nezaměstnanost, kriminalita, atentáty a násilné diverzní akce vůči domorodcům … od roku 2017
    * Reakce domorodců – tady začne ta zajímavá část, původní obyvatelstvo bude už několik let trpět. Ne všichni, ti, co budou v nepravý čas na nepravém místě. Stávky, hromadné manifestace, posilování radikálních stran, moc leží na ulici, jen ji zvednout … tipuji to na rok 2018
    * fašizace společnosti, vznik bojůvek, selhávání státu, objeví se noví „vůdcové“. … 2019 -2020.
    * drtivé vítězství radikálů ve volbách, totalita, netolerance k jiným rasám, stačí požadovat totéž, co po místních, nezvládnou to … vyhánění imigrantů včetně naturalizovaných, kriminalizace, rušení mešit, pronásledování, ghetta na úrovni koncentráků, chudoba, strach drogy, decimace … po roce 2020.
    Docela rád bych se mýlil, má někdo po ruce optimističtější scénář?

  • Magnus Maximus • 16. září 2015

    Sio bude to rychlejší než předpovídáte, ale scénář sedí. Čím více cizáků bude zde, tím prudší a rychlejší bude reakce domorodců. Hodně záleží na rychlosti a objemu přílivu.

  • Magnus Maximus • 16. září 2015

    No Koloději Rusko v Sýrii situaci řešit musí, protože u Damašku se bojuje za Moskvu. Nelze dopustit aby se Sýrie zhroutila a byla tam pak fakticky vytvořeno předpolí pro islámský útok na Rusko skrze Kavkaz například, takže Rusové situaci musí řešit už v Sýrii a než až budou islamisti u nich doma. Já si myslím že tam nakonec omezený kontingent bude. Nic jiného jim nezbývá. Situace je taková, že se do toho budou muset vložit osobně.

  • Magnus Maximus • 16. září 2015

    Sio máte v tom podle mého názoru chybku. Totiž jednotlivé fáze jsou popsány dobře, ale za předpokladu, že příliv nebude pokračovat a zastaví se třeba na konci roku. Jenže on pokračovat bude a možná s větší silou než v současné době. Proto reakce společnosti bude rychlejší než očekáváte. Na přijímací procedury, usazení a zabezpečení nebude prostor ani čas. EU nebude mít možnost to všechno tzv. strávit. Takže na pořad dne přijde vyzvracení …

  • fajt • 16. září 2015

    ano, teď pojede všechno asymetricky a proxy.

  • peter. • 16. září 2015

    Sio napsal
    Stávky, hromadné manifestace, posilování radikálních stran, moc leží na ulici, jen ji

    Sio :
    Nemusí to byť a priori nacista,kto zdvihne tú moc z ulice.Môže to byť práve ten typ vodcu,ktorého Európa a naše štáty potrebujú.Krízová situácia otvára dvere nie len nacistom ale aj ľuďom – vodcom po akých tu denne voláme.Alebo nie?

  • Magnus Maximus • 16. září 2015

    Za dva měsíce už může ležet sníh. Podíváme-li se na ta různá videa, vidíme že nově příchozí jsou lehce oblečeni. Mají většinou jen tričko s krátkým rukávem, krátké kalhoty, batoh, tenisky nebo dokonce sandály. Prostě oblečení na léto. Přitom už za měsíc v noci může být na nule. Zdá se, že počítají s tím že tady dostanou teplé prádlo. Jestli jsou čísla pravdivá tak do konce roku může přijít až milion imigrantů. Kde se najednou vezme tolik zimního ošacení ? Bundy, kalhoty, čepice, boty ?! Kde všichni budou bydlet, ve stanech ? Bude jim zimní vybavení poskytováno zdarma a kým ? Nebo si budou muset všechno koupit a za co ? Kde budou brát peníze a od koho ? Asi ne ! Bude pro ně dostatek teplého bydlení aby nemrzli ? Kdepak, zima bude pěkně horká. Proto tvrdím že vývoj může být rychlejší. Umíte si představit že oni dostanou všechno zdarma, případně dostanou peníze na nákup a našinec si bude muset zaplatit i ponožky ? Populace bude maximálně nasraná. O takovém případném servisu se našim cikánům může jen zdát. Existuje mnoho všetečných otázek. Pojďme vymyslet další.

  • Alena • 16. září 2015

    Sio napsal

    Nikdo neví, co bude. Mluvíme o stovkách miliónů lidí, o supersystému. Složitému srovnatelně třeba se zemským klimatem. Počasí lze s rozumnou spolehlivostí předpovědět jen na pár dnů dopředu. Přesto ale víme, že v zimě bude chladněji než v létě, trendy sledovat lze. Problém s imigranty ještě vůbec nezačal. Celý ten proces má několik fází.
    * Příchod – to se děje teď
    * Přijímací procedury – to bude následovat v nejbližších měsících
    * Usazení a zabezpečení – byty, peníze, práce, aklimatizace – příští rok
    * Sociální problémy – zklamání imigrantů, bouře, dožadování se lepších podmínek, nezaměstnanost, kriminalita, atentáty a násilné diverzní akce vůči domorodcům … od roku 2017
    * Reakce domorodců – tady začne ta zajímavá část, původní obyvatelstvo bude už několik let trpět. Ne všichni, ti, co budou v nepravý čas na nepravém místě. Stávky, hromadné manifestace, posilování radikálních stran, moc leží na ulici, jen ji zvednout … tipuji to na rok 2018
    * fašizace společnosti, vznik bojůvek, selhávání státu, objeví se noví „vůdcové“. … 2019 -2020.
    * drtivé vítězství radikálů ve volbách, totalita, netolerance k jiným rasám, stačí požadovat totéž, co po místních, nezvládnou to … vyhánění imigrantů včetně naturalizovaných, kriminalizace, rušení mešit, pronásledování, ghetta na úrovni koncentráků, chudoba, strach drogy, decimace … po roce 2020.
    Docela rád bych se mýlil, má někdo po ruce optimističtější scénář?

    koukáte se ,pane Sio, na akční filmy. Stačí se ale kouknout do zemí, kde je utečenců hodně a mají tam už dobré zázemí. U nás to půjde zpočátku nenápadně, obrat nastane až tehdy, kdy utečenci budou tvořit ve větších městech více než 30 % obyvatel. Teprve pak budou stále halasněji prosazovat právo šaríja. Dříve ne. Mezitím bude naše TV zpracovávat děti tak, že jako dospělí se na žádný odpor nezmůžou. Ti lepší odejdou do Ruska či jinam. Kolem roku 2050 bude v celé Evropě islamský chalifát.
    Proč předpokládám tento scénář? Celé evropské informační pole je ovládáno těmi, kteří přistěhovaleckou vlnu organizují.

  • peter. • 16. září 2015

    koloděj napsal

    Povídali že mu hráli.
    Rusové do Sýrie pošlou ( oni už tam vlastně jsou ) max pár desítek voj, specialistů. Budovaný uprchlický tábor síce může být krytím něčeho jiného, ale nemyslím si to.
    Putin si nepotřebuje potřísnit ruce krví svých vojáků poslaných nazdařbůh někam stovky kilometrů do háje.

    neblouzněte tady … sračkomety chrlí své produkty (sračky) o invazi rusů do Sýrie, a vy jako na povel máváte vlajkou jako by už byla válka vyhraná. žerete jim to. Už od první chvíle je jasné, že Putin tam žádný vojáky bojovat nepošle.
    Neposlal je na Ukrajinu, není naděje ( spíše noční můra) že by je posílal do Sýrie.

    Jestli rusové v sýrii zaútočí, tak určitě ne Armatama, ale tipuju psychologicky. Budou se snažit rozložit ISIL zevnitř nebo něco podobného.

    Koloděj

    Ani ja neverím,že Rusko zasiahne proti ISIL samostatne a vojenskou silou.Nepotrebuje sa zašpiniť tzv.kolaterálnymi stratami.Napriek tomu verím,že nejaký plán na likvidáciu ISIL Rusko má.Len ešte neviem aký.

  • peter. • 16. září 2015

    Alena napsal
    Celé evropské informační pole je ovládáno těmi, kteří přistěhovaleckou vlnu organizují.

    Správny a pravdivý postreh.

  • fajt • 16. září 2015

    peter. napsal
    Ani ja neverím,že Rusko zasiahne proti ISIL samostatne a vojenskou silou.Nepotrebuje sa zašpiniť tzv.kolaterálnymi stratami.Napriek tomu verím,že nejaký plán na likvidáciu ISIL Rusko má.Len ešte neviem aký.

    a co to udělat jako v Čečensku, co si nepřátele naklonit k jednání a přimět je k dodržování pravidel – pax Россия ( válka všech proti všem za americké zájmy nepomáhá nikomu, nakonec i fanatici schopni se vyhazovat do vzduchu jenom tak z plezíru dojdou i těm nejradikálnějším skupinám ) – o výhodách takového míru by mohl povyprávět Ramzan Kadyrov, tady by mohla přijít jeho historická chvíle. ..)

  • Alena • 16. září 2015

    a ještě jedna souvislost- to cvičení amíků v Maďarsku má být kdy?

  • fajt • 16. září 2015

    co určitě neoconi nechtějí je, aby se evropané naučili bránit a říkat nekompromisní ne na jejich jedovatý špek – vše nasvědčuje tomu, že antiamerikanismus je jediným výsledkem, kterého tak lehce svou aroganci velmoci dosáhli. ..)

  • aram • 16. září 2015

    Alena napsal
    tak na hranicích Maďarska je válka

    Když jsou to takoví hrdinové, proč tak nebojovali doma proti tomu co je vyhnalo? Čím dál víc to vypadá, že sem nejdou chudáci, kterým šlo o život, ale zmanipulovaní lidé, kterým kdosi nasliboval hory i s horákama a oni se teď frustrovaní z toho, že jim to zřejmě také pomalu dochází budou mstít ne těm, kdo je do toho dostal, ale těm, kteří jsou po ruce. Dobře vymyšleno zdá se.

  • aram • 16. září 2015

    Alena napsal

    a ještě jedna souvislost- to cvičení amíků v Maďarsku má být kdy?

    Zajímavou možnou souvislost jste zmínila. NATO Brave Varrior už začalo – 14. září a skončit má 21.

  • Sasin • 16. září 2015

    Myslím si, že normální lidi, igdyby neměli, si doufají, že ti uprchlíci kované Němce a Francouze zničí, potupí, vezmou si cingrlátka, barevná sklíčka, krucifixy a jejich bankocetle a odtáhnou domů, páč už tam nic po jejich řádění k rozdávání a dotování nezbyde. Že se chtějí dostat do Británie bych i chápal, páč tam sedí na trůně ještě horší bába než Makrela a ta má tolik cingrlátek, sklíček a mnohé má ve sklepech, že by jim to vystačilo na cestu zpátky. Kam by měli běžet pro výplaty ale ti muhamedáni nevědí, páč jsou to vážně vymletá hovada.

    Co to bude znamenat pro nás. Papaláši, zlo dějí a harpagondechajci nebudou mít kam zdrhnout, páč v emerice, jak se doví výsledky evropského vypořádání, začne vypořádávání u nich. Pravděpodobně bez peněz, bez mobilního telefénování a bez jídla z Číny. Nevím jak jsou na tom v emerice s inteligencí, slavné to nebude, tak odhaduju, že hon na harpagondechajce budeme moci sledovat útržkovitě na videách podobně jak dohonili Kadáfího, Husseina a ostatní Bin Ládeny.

    A pak dojde řada i na vyúčtování u nás. Zkuste si taky típnout. Muheeeeeee

  • Sasin • 16. září 2015

    Miloslav • 16. Září 2015

    Ze které národnosti byste tu svoji jedinou a nejlepší, supermanskou, nejhodnější, o každém člověku vědoucí všechno i to posledí, a to jakou značku toaletního papíru používá, tu bájnou světovládu nejlepších sestavil?

  • Sio • 16. září 2015

    Magnus Maximus napsal

    Sio bude to rychlejší než předpovídáte, ale scénář sedí. Čím více cizáků bude zde, tím prudší a rychlejší bude reakce domorodců. Hodně záleží na rychlosti a objemu přílivu.

    Je to jen odhad, může to být rychleji, ale i pomaleji. Ve hře je mnoho proměnných významných faktorů.

  • Sio • 16. září 2015

    Magnus Maximus napsal

    Sio máte v tom podle mého názoru chybku. Totiž jednotlivé fáze jsou popsány dobře, ale za předpokladu, že příliv nebude pokračovat a zastaví se třeba na konci roku. Jenže on pokračovat bude a možná s větší silou než v současné době. Proto reakce společnosti bude rychlejší než očekáváte. Na přijímací procedury, usazení a zabezpečení nebude prostor ani čas. EU nebude mít možnost to všechno tzv. strávit. Takže na pořad dne přijde vyzvracení …

    Počítám, že napřed příjde na řadu maďarské řešení. Imies jsou tu, ale zatím nedělají citelné problémy, to až v dalších fázích. Pokud se EU včas neuzavře, bude to nejspíše rychlejší, máte pravdu.

  • Sio • 16. září 2015

    peter. napsal
    Sio :
    Nemusí to byť a priori nacista,kto zdvihne tú moc z ulice.Môže to byť práve ten typ vodcu,ktorého Európa a naše štáty potrebujú.Krízová situácia otvára dvere nie len nacistom ale aj ľuďom – vodcom po akých tu denne voláme.Alebo nie?

    Když budeme mít štěstí, tak ano. Ale poptávka bude pro tvrdém a nekompromisním řešení. A to může těžko slíbit demokratický politik, tak proto. Mohl by to být někdo jako Zeman v mladším a energičtějším provedení. Jako třeba Orbán v německé, francouzské možná britské podobě. Jeho popularita i mimo Maďarsko vzroste raketově.

  • Sio • 16. září 2015

    Alena napsal
    koukáte se ,pane Sio, na akční filmy. Stačí se ale kouknout do zemí, kde je utečenců hodně a mají tam už dobré zázemí. U nás to půjde zpočátku nenápadně, obrat nastane až tehdy, kdy utečenci budou tvořit ve větších městech více než 30 % obyvatel. Teprve pak budou stále halasněji prosazovat právo šaríja. Dříve ne. Mezitím bude naše TV zpracovávat děti tak, že jako dospělí se na žádný odpor nezmůžou. Ti lepší odejdou do Ruska či jinam. Kolem roku 2050 bude v celé Evropě islamský chalifát.
    Proč předpokládám tento scénář? Celé evropské informační pole je ovládáno těmi, kteří přistěhovaleckou vlnu organizují.

    Nekoukám, takovou logiku prostě vidím, na vaření žab nedojde, nepůjde to. Teď už ne. Ale pokud mluvíte o Česku, máte pravdu. Vybuchne to v Německu, Francii, Británii, možná na zkoušku napřed ve Švédsku nebo jiné severské demokracii. Tam budou mít problém mnohem dříve, než u nás a žádné bohatství je před tím neochrání.
    Očekávám v krátkodobém horizontu, rok nebo dva terakt, po kterém se všem zastaví dech. Zemřou desítky, možná i stovky tisíc lidí v Evropě. Pak to začne. Zapomínáte, že všechny ty loutky v čele evropských mocností a taktéž ti imigranti (přesněji proces imigrace) jsou někým řízeni. A ne nadarmo přichází spousta bojeschopných mladíků.

  • Sasin • 16. září 2015

    Miloslave
    Ze které národnosti byste tu svoji jedinou a nejlepší, supermanskou vládu světa sestrojil?

  • fajt • 16. září 2015

    http://politikus.ru/events/58079-nelegalnye-migranty-shturmuyut-granicu-vengrii.html – obrázky jak z blízkého východu, kde islámští bojovníci posilnění americkým oběživem likvidují vše, co jim příjde pod ruku ( jestli tohle jsou obyčejní uprchlíci zoufalí z války a nesnesitelného strádání, tak jak asi vypadají zůstalí džihádisté ). ..)

  • jaa • 16. září 2015

    Ladys napsal

    No zaplaťpánbůh za to, otázkou jen zůstává co se dozvíme v pondělí a jaká budou přesně ta „doporučení“ předsedy CSU k příští spolupráci s Moskvou

    Jedna drobnost – to podepisování proběhlo v květnu a včil máme září…. hmm

  • Viky • 16. září 2015

    Jak bude takové spojenectví vypadat? Nijak. Prosím vás, presidentem Sýrie je B. Assad. V Damašku. „po předchozích průzkumných letech se rozhodla Francie bombardovat pozice IS.“ Nic vám na tom není divné? Je pěkné se odvolávat na hrozící nebezpečí a právo na sebeobranu. Pokud tyto země nehodlají respektovat B. Assada jako presidenta (legálního a legitimního) suverénní země a nehodlají s ním ani komunikovat … o operacích ve vzdušném prostoru Sýrie. O jakém plnohodnotném spojenectví může být řeč? S RF mám na mysli. Němci a Francouzi se chtějí domluvit s Rusy o Sýrii. Bezvadný nápad. Situaci v Sýrii není možné řešit bez Sýrie. A pokud potřebují RF na tahání horkých brambor, nebo na legitimizaci odstranění Assada? putinovi určitě stačila zkušenost z Lybie. Souhlas byl s bezletovou zónou, použit byl zcela jinak. Kdo se nepoučí z „jasného pohledu a upřímného úsměvu“, případně „čestného slova“….
    On to Assad na adresu Západu řekl poměrně jasně: západní koalice proti IS existuje již déle. A výsledky? nemohou být. Protože když na jedné straně islamisty podporuji a na druhé s nimi bojuji nemohou se výsledky dostavit. / výrok Assada je podán volně, smysl zůstal/

  • Clair • 16. září 2015

    Ja bych tomuto clanku velkou vahu nedavala, zejmena proto, ze prave nedavno byly opet schvalene dalsi sankce proti Rusku na dalsi rok, aniz by to bylo vubec oznameno medii. Je to obavam se pokracovni v tom samem a nemyslim si, ze Angela nebo i jini evropsti statnici najdou tolik odvahy, aby udelali sami o sobe rezolutni rozhodnuti, nebo dokonce pritrz nekonecne valce v Syrii, museli by byt slepi kdyby nevedeli odkud vitr vane, ale k cinu je jeste hodne daleko, ale bez posveceni US se poslusne vrati opet na svoje pozice a tim to take skonci. Rada bych se pletla.
    Dneska probihalo prave asi tri hodinove hodnoceni syrske valky prednimi kongresmeny a CIA , ve kterem o Evropu ani nikdo nezavadil, protoze vi moc dobre, ze rozhodnuti dela Washington a evropsti vazalove k tomu nemaji co rici a s nimi se vubec nikdo nebavi, ani bavit nebude. Jsou si tim naprosto jisti. Jedine co je momentalne znepokojuje je pritomnost ruskych generalu, i kdyz o zadne armade zatim rec nebyla, a take pritomnost Irancu, kteri se snazi pomahat Assadovi. S tim si pry ale budou vedet rady a tuto pomoc uspesne likviduji. Porad se jedna predevsim o likvidaci Assada. Nejaci bezenci v Evrope je naprosto nezajimaji, ani o nich nepadlo slovo, jako by ten problem vubec neexistoval.

  • Béda • 16. září 2015

    Clair,

    Vedení USA a jeho šedé eminence loutkovodičů se chovají velice pragmaticky. Oni nemají pražádný důvod zlikvidovat ISIL, zavádět mír, přistoupit ke kooperaci s Ruskem, nahradit násilí diplomacií. Jim ta hybridní válka, chaos a násilí naopak velice vyhovují. Je to jejich zbraň a prostředek pro další vytěsňování Rusů (po Iráku, Libyi, Ukrajině, pokusu v Gruzii je tu Sýrie – potenciální tranzitní plynový uzel z Kataru do Evropy s ruskou námořní základnou, „strážní stanoviště“ na cestě do Íránu. Oni na té válce ekonomicky profitují, oni ji využívají jako klacek na prosazování svých politických zájmů v širší oblasti – vůči Evropě (migranti = zástupné téma zastírající hlavní záměr při pokoutním zavádění korporátního fašismu – TTIP) , současně destabilizuje ekonomického konkurenta Evropu a EU dělá povolnější k čemukoliv. Současně násilí a chaos umožňují zakrýt blížící se ekonomický megaprůser spojený s havárií finančního Letadla. Je pošetilcem každý, kdo by si myslel, že budou, že vůbec uvažují, že by tuto pro ně přínosnou politiku změnili. A prodejné vazalské děvky z vedení jejich hlavních evropských kompliců – těm se už vůbec nedá věřit. Jsou to jenom jejich obvyklé mimikry (viz jejich role na Ukrajině) – jakože se něco děje. Stejně nakonec udělají přesně to, co po nich jejich zámořský pán požaduje.

  • Clair • 16. září 2015

    Bedo,
    naprosty souhlas, vidim to take tak.

  • Dana • 17. září 2015

    Kdyz nekdo cte a veri serveru jako je Veterans today, pak se musi s islamskou immigraci nejen smirit, ale i nadsene ji vitat. . Tito „veterani“ jsou hlasna trouba pro palestinsky problem a jelikoz zde mnoho ctenaru palestincum fandi, tak je to ocekavane..
    Syrska vlada – zdroj nemam – vydava v Damasku kazdemu zadateli syrsky pas, bez proverovani informaci o narozeni a narodnosti, pac Syrane tak maji dostat lehceji asyl v Nemecku.
    Jiste vite, ze B.Assad prijmul statisice palestinskych utecencu a ti se proti nemu nakonec obratili. Jen v tabore Yarmouk jich bylo 160 tisic , ti pachali revolty proti Damasku a az teprve kdyz se zacli prat i s ISIL, tak ta je z tabora vyhnala. . Dobre ziveni z mezinarodni pomoce, dravi, bojovni a plni testasteronu, nechapu, proc se jich chce Assad zbavit… :-)

  • fajt • 17. září 2015

    http://www.lidovky.cz/rikaji-si-vojaci-a-chteji-chranit-hranice-armada-se-od-extremistu-distancuje-17d-/zpravy-domov.aspx?c=A150916_160214_ln_domov_jzl – sranda, no ale když ministrem války tuná může být vatikánský komediant, pak i čezká armáda může chránit jenom americké zájmy. ..)

  • hudryper • 17. září 2015

    Clair,Béda a další skeptikové… Nevšimnul jsem si,že by v článku autor působil dojmem naivy,která doufá ve změnu politiky jestřábů ve Washingtonu. Změny v postojích německých politiků mají jiný
    důvod,než je „obrácení Ferdy Pištory“. Reagují na situaci,do které se sami svou poslušností dostali
    když zjistili,že je v tom jejich loutkovodiči nechali parádně vykoupat.Natištěné plakáty se jménem zachránkyně statisíců v rukou hodných a dobře živených migrantů se staly výsměchem kancléřce a
    její vládní skvadře před miliony Němců.Putin jim otevřel malá vrátka,jimiž se mohli protáhnout a
    působit dojmem suveréních politiků usilujících o mír krátce poté,co stejný mír nepřipustili v Řecku a před rokem a půl na Ukrajině. Jde o fatální neúspěch politiky neoconů v Evropě. Všimněte si,jak
    z Tel Avivu v souvislosti s touto politikou doslova hřmí ticho ! Ponižovaní evropští politici nejen na východě Evropy zvedli hlavy a vedou velmi odbojné řeči. V tom má Pjakin naprostou pravdu. Kdo
    kdy v posledních desítiletích slyšel,aby prezident takové velmoci ,jako je Česko,označil amerického
    velvyslance za personu non grata a zakázal mu přístup do svého sídla ? Obávám se,že vámi tolik kritizovaní politici z nedostatku odvahy jsou proti anonymním autorům v těchto diskusích vlastně
    hrdiny dne a že vaše exponovaná skepse může působit pouze demobilizačně.Nebo snad máte dojem,že tvrdíte něco nového,úžasně objevného ?

  • Béda • 17. září 2015

    hudryper,

    1) Máslo na hlavě zdaleka nemají pouze USA. Německo velice „úspěšně“ zapracovalo v Bosně a v Kosovu, posléze na Ukrajině, Francie je matkou libyjského průšvihu, USA se přidaly v Libyi až posléze. Takže imigrantskou kaši vařily spolu s USA společně a velice aktivně.
    2) http://www.novarepublika.cz/2015/09/merkelova-to-neni-moje-zeme-kdo-za-to.html

  • Admirál • 17. září 2015

    Přidám se k těm, co jsou skeptičtí k nadějím vytvářeným vyzněním článku.

    – Navýšení účasti Rusů v Sýrii je vynucený tah byť provedený ve vhodnou dobu (uprchlická vlna zvyšuje souhlas s tímto krokem u veřejnosti v EU, naprosto to demaskuje propagandistické řeči USA o boji proti IS). Rusové, jak tu již někdo napsal, nemůžou nechat Assada padnout. Pak by jim zbyla jen válka na Kavkaze.

    – EU politici, jsou až na výjimky loutky. Nelze od nich tedy víc než od loutek čekat. Podívejte se na hlasování EP.

    – Přečtěte si, co píše Pehe na Aktuálně. Tam je jasně vidět směr uvažování těch, co jsou u kormidla. Bude čím dál, tím těžší – nemožné to prodat lidem. Pehe je z toho zoufalé.

    – Celkové hodnocení – kubánská krize byla proti dnešnímu stavu věcí nevinné kočkování.

  • koloděj • 17. září 2015

    peter. napsal
    Sio :
    Nemusí to byť a priori nacista,kto zdvihne tú moc z ulice.Môže to byť práve ten typ vodcu,ktorého Európa a naše štáty potrebujú.Krízová situácia otvára dvere nie len nacistom ale aj ľuďom – vodcom po akých tu denne voláme.Alebo nie?

    Krize se nevytvářejí proto, aby někdo „hodný“ (vůdce z lidu) zvedl „moc z ulice“.
    Tu moc z ulice zvedne zase někdo, kdo je před-připraven, a těch před-připravených je vždy více, pro strýčka náhodu. a pro lepší ovladatelnost .. konkurenci mezi kandidáty.. budou se předstihovat, kdo je lepší a kdo líp zapasuje Kabale v prdeli … dyt to známe z „voleb“. Taky si můžeme zvolit jen toho kdo byl místní Kabalou posvěcen. Jak se zjeví někdo z lidu, (Okamura, Bárta) je s nimi proveden krátký proces znemožnění, odsouzení a znčení.

  • Martin (už bez taky m) • 17. září 2015

    hudryper napsal

    Clair,Béda a další skeptikové… Nevšimnul jsem si,že by v článku autor působil dojmem naivy,která doufá ve změnu politiky jestřábů ve Washingtonu. Změny v postojích německých politiků mají jiný
    důvod,než je „obrácení Ferdy Pištory“. Reagují na situaci,do které se sami svou poslušností dostali
    když zjistili,že je v tom jejich loutkovodiči nechali parádně vykoupat.Natištěné plakáty se jménem zachránkyně statisíců v rukou hodných a dobře živených migrantů se staly výsměchem kancléřce a
    její vládní skvadře před miliony Němců.Putin jim otevřel malá vrátka,jimiž se mohli protáhnout a
    působit dojmem suveréních politiků usilujících o mír krátce poté,co stejný mír nepřipustili v Řecku a před rokem a půl na Ukrajině. Jde o fatální neúspěch politiky neoconů v Evropě. Všimněte si,jak
    z Tel Avivu v souvislosti s touto politikou doslova hřmí ticho ! Ponižovaní evropští politici nejen na východě Evropy zvedli hlavy a vedou velmi odbojné řeči. V tom má Pjakin naprostou pravdu. Kdo
    kdy v posledních desítiletích slyšel,aby prezident takové velmoci ,jako je Česko,označil amerického
    velvyslance za personu non grata a zakázal mu přístup do svého sídla ? Obávám se,že vámi tolik kritizovaní politici z nedostatku odvahy jsou proti anonymním autorům v těchto diskusích vlastně
    hrdiny dne a že vaše exponovaná skepse může působit pouze demobilizačně.Nebo snad máte dojem,že tvrdíte něco nového,úžasně objevného ?

    Souhlas.
    Bédo, to co píšete se vůbec nevylučuje s tvrzením Hudrypera.
    Německo stálo a stojí dlouhodobě hospodářskou silou na vývozu přebytků své a „přidružené „výroby… bez toho bude – či by bylo čím???
    Kam jako vozit teď??
    Kdo – a ČÍM zaplatí??
    Všichni se nenechají vyrabovat jako všemi zrazení a ožebračení „okrajoví“ Řekové… Zkuste se zeptat na „spokojenost“ např. francouzských zemědělců… co že to dělali například ti Polští… po sankcích vůči RF a příslušné „odpovědi“ ?!
    Na kolik dní mají „Západní společnosti“ zásoby v hitlermarketech???
    Sám nemám důvod k optimismu, ale v to že Němci a Francouzi nakonec procitnou jsem vždy věřil – i v to, že se „urvou z vodítka“ – všimněte si prosím, že už to ani náhodou není „řetěz“…
    Je-li toto již ta „pravá chvíle“ nevím, ale věřím, že PŘIJDE…
    US hegemonie se rozpadá kam se podíváte, ani ta „Camp Bondsteel“ není co měla být- a bidejť že taky s „takovým materiálem okolo“….
    Ne, RF i Čína sílí…vzpomeňte na MNOŽSTVÍ TECHNIKY na Čínské přehlídce, přijetí Putina bylo VÝSTIŽNÉ PŘIJETÍ PŘÍTELE. I ten náš kulhající prezident tam ŠEL DŮSTOJNĚ …což na rozdíl od jeho antiochranářských kidů – i mne potěšilo…
    Vážení, ta Čína (s RF v zádech) tou přehlídkou CHTĚLA COSI „VZKÁZAT“… nedělejte se, že Vám to nedošlo…
    To ty vyschlé řeky a propad spodní vody, to je to co deprimuje – ne projevy základních instinktů přežití Německa či Francie pod vlivem „další dávky“ imigrantů…které oni NA ROZDÍL OD NAŠEHO ZATÍM JEN POVÍDÁNÍ – musí nějak řešit – a příklady neřešení či zoufalství v jižní Itálii či Řecku vidí zřetelně, mnohem zřetelněji nežli my…
    RF vojáci a specialisté jsou v Sýrii již dlouho, ovšem omezený kontingent specialistů – přesně tolik – a těch kterých je třeba… Nevěřme blábolistům o tisících typu jistého „SURE“ kdys…

  • Martin (už bez taky m) • 17. září 2015

    koloděj napsal
    Krize se nevytvářejí proto, aby někdo „hodný“ (vůdce z lidu) zvedl „moc z ulice“.
    Tu moc z ulice zvedne zase někdo, kdo je před-připraven, a těch před-připravených je vždy více, pro strýčka náhodu. a pro lepší ovladatelnost .. konkurenci mezi kandidáty.. budou se předstihovat, kdo je lepší a kdo líp zapasuje Kabale v prdeli …dyt to známe z „voleb“. Taky si můžeme zvolit jen toho kdo byl místní Kabalou posvěcen. Jak se zjeví někdo z lidu, (Okamura, Bárta) je s nimi proveden krátký proces znemožnění, odsouzení a znčení.

    Ale ale pane defétisto…
    Jak to, že to tedy „GP“ tak úžasně „vychází“ – a to ještě „všechno“… se mu to nějak se.re…
    Kdy uvěříme, že „to že něco podstatného stejně změnit nejde“ je jen jeden z mnoha jeho běžných operačních postupů cíleně a ne hloupě implantovaného od mozků a myslí „stáda“ – ABY ZŮSTALO STÁDEM?!
    Každý den můžeme každý něco udělat… jsem na tom bídně… a přece každý den něco dělám…
    Tak nebuďte „předem mezi poraženými, protože jste to SAMI vzdali“…
    Ne že nemůžete,
    máte li rozum
    a ještě i cit…
    pak by jste měli poznat,
    že NĚKDY
    přijde ten čas
    kdy
    MUSÍTE…
    Procitnout –
    a začít věřit samo sobě, SVÉMU MOZKU, NÁPADITOSTI A SVÝM MOŽNOSTEM.
    Máte jich se skutečnosti stále dost…
    Listy podzimu nemusí padat „na hroby statečných, slušných, solidárních a poctivých…“
    Na kom že ve skutečnosti záleží to co se skutečně bude dít?
    Na „těch nahoře…“?
    FAKT tomu JIMI IMPLANTOVANÉMU TVRZENÍ věříte i VY?
    Buďte SAMI SEBOU, TÍM ČÍM JSTE A CHCETE BÝT – NEBUĎTE JEJICH NÁSTROJEM!

  • koloděj • 17. září 2015

    fajt napsal
    a co to udělat jako v Čečensku, co si nepřátele naklonit k jednání apřimětje k dodržování pravidel– pax Россия ( válka všech proti všem za americké zájmy nepomáhá nikomu, nakonec i fanatici schopni se vyhazovat do vzduchu jenom tak z plezíru dojdou i těm nejradikálnějším skupinám ) – o výhodách takového míru by mohl povyprávět Ramzan Kadyrov, tady by mohla přijít jeho historická chvíle. ..)

    to právě asi ne.. s vůdci ISIL ( jsou to stejně chazaři ) se asi dohadovat nemá cenu. Myslím, že začnou shazovat letáky, spustí radiovou stanici, infiltrují je lidmi kteří bojovníkům budou vysvětlovat, že tady bojují ne za Korán, ale za Satana USA.

    budou jednat s dalšími skupinami, kteří své místo nenašli pacifikovat je nebo zapojovat je do boje proti ISIL, shánět dobrovolníky pro syrskou armádu .. prostě budou postupovat asymetricky. Syrie má teď opravdu problém z každé strany, a uvolnit ji ruce v jednom nebo více problémů bude jen vítaným krokem ..

    rusové můžou ISIL shazovat „pomoc“ zabalenou jako pomoc USA v podobě nakažených konzerv, vody, granátů, které vybuchnou po vytažení pojistky … střeliva, které bude předimenzované a roztrhne hlaveň … těch metod je nepřeberně.

  • zajoch • 17. září 2015

    Vůbec se nedivím Merkelové a jejím západním kolegům, že se bojí svých velitelů. Určitě znají podivná onemocnění jihoamerických levicových vůdců rakovinou. Je to zvláštní, ale onemocněli touto nemocí všichni. Hugo Chavez zemřel, prý za pomoci svého osobního lékaře. Dokonce i kolumbijský prezident, který dal po svém zvolení avízo, že bude jednat s Chavezem o sousedských vztazích, v krátké době onemocněl. Po vyléčení už se nic takového nekonalo. Může to co jsem tu napsala být považováno za konspiraci, ale svého času toho bylo na ruských webech dost. Podle toho měla jednotlivá americká velvyslanectví za úkol získávat vzorky biologických materiálů těchto politiků.
    Stejně si myslím, že Merkelová zažila větší počet výhrůžek, jinak by se tolik neponižovala například po zveřejnění odposlechů její komunikace. Hollande má jistě před očima osud toho, koho ve skutečnosti nahradil a který byl odstaven úplně trapným způsobem s použitím tak mimořádně neatraktivní osoby.
    Pořád mám v povědomí skutečnost, že americký způsob prosazování vlastních cílů je založen na vraždění protivníků a neposlušných.

  • abx • 17. září 2015

    zajoch napsal
    Podle toho měla jednotlivá americká velvyslanectví za úkol získávat vzorky biologických materiálů těchto politiků.

    nieco na tom bude, podavanie ruk povazuju tajne sluzby za nebezpecne. svojho casu napriklad George Bush s manzelkou na navsteve v roku 2005

    Washington/Bratislava 24. februára (TASR) – Bol to pevný prezidentský stisk ruky. Avšak, čo sa týka techniky, americký prezident George W. Bush, ktorý v stredu pricestoval na Slovensko, si pri uvítacom ceremoniáli na letisku priamo nepodával ruky s najvyššími slovenskými predstaviteľmi, pretože si nedal dole rukavice.

    Bush si ponechal čierne kožené rukavice dokonca aj vtedy, keď sa zdravil s manželkami slovenských politikov. Prvá dáma USA Laura Bushová mala tiež rukavice, aj keď teplota nebola veľmi nízka – nebolo pod nulou.

    http://www.sme.sk/c/1944726/ap-bush-si-pri-podavani-ruk-ponechal-rukavice.html#ixzz3m01BuTKZ

  • Béda • 17. září 2015

    hydryper,

    vítám od jisté doby vaši trvalou opozici vůči čemukoliv, co napíšu. K předmětné věci. Víte co? Nechme to na později. Popovídáme si o tom, až se dostaví reálné výsledky. Prozatím jde pouze o „kalení vody“. Až Německo a Francie opustí skutečně v reálné politice destabilizaci Sýrie, až přestanou podporovat Turecko usa v jejich aktivitách a diplomaticky anebo konkrétní pomocí podpoří RF při pacifikaci ISIL, až zruší sankce vůči RF, až se zasadí o změnu politiky NATO, pak můžeme mluvit o tom, že se něco podstatného změnilo.

  • orinoko • 17. září 2015

    Nesdilim nazor, ze Eurosojuz neco meni. Jsou to chimery.
    Eurosojuz musi byt dobit. Rezat, rezat … a hlavne neprestavat.
    Kolem sebe vnimam tezky obecny cesky uzus – Merkelova at jde do vytiraci casti emerickeho kominika. Navic je od Nemecka oddelovana … no hergot, je pry to neskutecna krava. … Bohuzel …je az prilis skutecna.
    Nemecko musime delit: Zparchantelost politiku oddelit od narodnich sebezachovnych pudu nemeckeho hospodarstvi.
    Ta situace docela dost pripomina tu nasi. Ale nekde se s necim zacit musi. Napriklad s Lenkou Prochazkovou.

  • hudryper • 17. září 2015

    Vážený Bédo, ani tentokrát nemohu souhlasit s Vaším tvrzením o vytrvalé opozici vůči všemu,co tu napíšete. Vzhledem k Vaší pracovitosti bych totiž v takovém případě už neměl čas na nic jiného. Konstatoval jsem,že od určité doby přispíváte o něco méně často a upouštíte přece jen od shrnování
    vcelku všeobecně známých událostí. Vaše trvalé poukazování na rozpory mezi slovy a činy velmocí,
    politických stran a spolků typu NATO je samozřejmě pravdivé,leč kritizovaní to bohužel nečtou a
    pro ostatní čtenáře nejde opravdu o nic nového,co by si museli opakováním vštěpovat do palic. Velmi oceňuji Vaši práci na síti. Vaše odkazy jsou excelentní a velice pomáhají všem,které dané téma zajímá,protože jim šetříte spoustu času. A nyní pár slov k posledním událostem,které se udály v Sýrii,ale jež se tak výrazně projevují v Evropě,potažmo i u nás doma. Tvrdím,že strategickou válku
    o Evropu washingtonští jestřábi prohráli proto,že všeobecně rozšířenou realitou v Evropě se stalo
    přesvědčení o tom,že vláda USA,když se jí to hodí,se chová ke svým spojencům stejně křivácky,jako ke svým protivníkům.Záměrný chaos na hranicích schengenu (samozřejmě za sebevražedného přispívání jejich evropských mopslíků) a provalené financování uprchlické vlny přes „neziskovky“
    americkými penězi má za následek probuzení pudu sebezáchovy jinak politicky laxních Evropanů.
    Merkelová i Holand velmi dobře vědí,co se odehrává v myslích mas států,kterým velí a co silně vadí podnikatelským kruhům a přitom právě to je cílem americké politiky na Ukrajině i v Evropě.Snaží
    se vykličkovat ze situací,kdy mohou volit většinou jen špatná ,anebo ještě horší řešení. Takovou nekonzistenci politiky,jak ji předvádí v Německu Merklová a Holand ve Francii nepamatuji.Vidím
    tam sice malé,ale přece jen světýlko na konci tunelu.