Telegonie a jiné pohádky

V současné době se pod názvem „slovanské védy“ šíří ideologie o nadřazenosti slovanské rasy, sice až příliš okatě okopírovaná podle své předlohy, takže příliš stoupenců zatím nemá, ale pamětliv známého „to je blbý, to se bude líbit“ si myslím, že uvádění na pravou míru není nikdy dost.

Zmíněná ideologie se kromě „rasové čistoty“ po předcích ohání strašákem jménem telegonie, a až přímo hystericky zdůrazňuje, jak je nutné zabránit tomu, co podle nich může telegonie způsobit. Podstatou telegonie podle nich je, že při každém pohlavním styku, i když nedojde k oplodnění, dochází k jakémusi magickému přenosu vlastností z jednoho na druhého, zejména ovšem od příslušníka „nízké rasy“ na příslušníka „vyšší rasy“, a dochází ke „zprznění“. A prostředkem, jak tomu zabránit, je podle nich panenství a panictví až do svatby a naprostá „věrnost“. Tvrdí, že proto ve středověku existovalo právo první noci, aby pán přenesl své vlastnosti na poddané. (Pomineme-li skutečnost, že právo první noci doloženo není, uvážíme-li, jak bylo panstvo vždy pilné – kdo by ho potom živil!) Dokonce tvrdí, že z tohoto důvodu je nyní organizovaná vlna imigrace z Afriky – aby v Evropě všichni souložením s černochy zhnědli, snížila se jejich inteligence, a vznikla světle hnědá, neinteligentní, snadno ovladatelná rasa.

Staré Slovany popisují jako vzor svých představ, jako zcela asexuální jedince dodržující jakési taxikářské zákony rita. A to navzdory tomu, že z historie víme, že Slované ve skutečnosti pannami opovrhovali. Popisují Slovany jako něco, co Slovany vůbec nepřipomíná, něco, co nepřipomíná vůbec žádnou skupinu, jedině snad nějakou nacistickou okultní společnost.

Telegonie je původně popsána a definována pouze jako jev, kdy se mláďata podobají samci, se kterým měla samice mláďata předchozího vrhu. S magičnem tento jev nebyl spojován a nikdo si tehdy nečinil nárok na to, že jej pochopil a vysvětlil. V původní verzi porodila klisna pruhované hříbě s normálním hřebcem poté, co předtím měla křížence se zebřím samcem. Tvrzení, že k oplození zebřím samcem nedošlo, protože to nejde, je až pozdější vylepšení. Vliv v případě, že k oplození nedojde, byl potvrzen až později, pokusy na australských mouchách Telostylinus angusticollis, při kterých byla velikost potomků dána velikostí předchozího samce, se kterým se samice pářila bez oplození. A muselo dojít ke styku a k předání spermatu. Jenom „energie“ nefungovaly. U savců zřejmě nebude vliv v takovém případě až tak velký, aby byl na první pohled viditelný.

Po objevení horizontálního přenosu genetických informací (asi před třiceti lety), tedy přenosu z jedince na jedince, kontaktem s „genetickým materiálem“ (na rozdíl od vertikálního přenosu z předků na potomstvo), dnes už víme, že přenos genetických informací není omezen na plození, a že naopak většina naší DNA byla přenesena horizontálním přenosem.

I pokud nějaké působen „energií“ existuje, můžeme převážnou část jevu vysvětlit tímto horizontálním přenosem a jinými nemagickými způsoby. Například chemickým působením látek ve spermatu, například na dozrávající vajíčka, která v době pozdějšího oplodnění jiným samcem už jsou zralá a ne tak náchylná změnám.

Po objevení horizontálního přenosu genetických informací ale hlavně víme, že právě ten je původním smyslem sexuality, na rozdíl od pozdějšího vertikálního přenosu. A jeho funkcí je zabraňovat degeneraci. Ve škole vás učili, že pohlavní rozmnožování založené na spojení dvou sad genů vzniklo proto, aby se zabránilo degeneraci. Co vám neřekli, je, co zabraňuje degeneraci u organismů, které se nerozmnožují pohlavně, ale dělením, co zabraňovalo degeneraci předtím, než pohlavní rozmnožování vzniklo. Tím prostředkem je sex. Respektive jakési spojování panožkami, při kterém si prvoci vzájemně vyměňují a opravují svou DNA, pro které může znít výraz sex trochu nadneseně, ale ne zase až tak jako vžitý výraz „pohlavní rozmnožování rostlin“.

Nejedná se tedy o negativní jev, ale naopak o hlavní sílu evoluce, důležitější než pohlavní rozmnožování. Ať už si pod evolucí představíme cokoli. Třeba to, že nezávisle na tom, jak život vznikl, jestli je nebo není manipulován mimozemšťany, nějaké mechanismy, které brání degeneraci a podporují vývoj, třeba jen „v mezích zákona“, prostě fungují.

Pokud jde o jejich zdůrazňování, že největší vliv má styk s prvním partnerem, nejde až tak o prvenství. Rozhodujícím faktorem je čas, po který k horizontálnímu přenosu genetických informací nedocházelo. V naší společnosti, kde na rozdíl od přírodních národů, kde si děti spolu sexuálně hrají třeba už od čtyř let, je první pohlavní styk až v daleko pozdějším věku, míra horizontálního přenosu při něm také této době odpovídá. A čím bude první sex později, tím bude míra přenosu vyšší. Ale k témuž dojde, bude-li mít dřívější prostitutka mnohaletou pauzu.

Ideální je, když se s horizontálním přenosem genetických informací začne co nejdřív, a když je pravidelný. Pak dochází jen k jakémusi „štepování“ vlastního genofondu. Když k němu dojde po dlouhé době, jedná se už o „záplatování“, a záplata může i nést vzor svého původce. Onou stále odsuzovanou „promiskuitou“ (i když promiskuita, promise – coitus, ve skutečnosti znamená jen slíbený sex, a kde nic, tu nic) se organismus stává vůči negativnímu působení telegonie imunním, protože žádného velkého záplatování není třeba, větší množství genetických informací od druhého nepřijme.

Běžný horizontální přenos genetických informací rozhodně není na závadu jedincům, kterých se týká. Rozhodně je pro koně lepší být pruhovaný než přešlechtěný. Je však samozřejmě na závadu „šlechtitelům“ jak zvířat, tak lidí. A proto, podobně jako se drží odděleně chovná zvířata, a brání se jim v sexu, totéž činí i s lidmi.

Všechna ta asexualita, kterou hlásají, a tvrdí, že je to kvůli ochraně před telegonií, je ve skutečnosti naopak přípravou lidí k tomu, aby na ně bylo možné telegonií či horizontálním přenosem v co největší míře zapůsobit. A taková „velká záplata“ od nevhodného jedince pak může působit opravdu negativně. Působení může být osobní – sem spadá i patrně organizovaný sex farářů s ministranty a nejen s těmi. (Jednu mou milenku kdysi připravil o panenství katolický farář, dnes profláklý nácek. Nevím sice jistě, jestli to bylo jenom tím, ale opravdu to s ní, kromě toho sexu, nešlo.) Může jít o vytvoření situace, kdy jsou ženy znásilňovány například při různých ozbrojených konfliktech, o podporu kriminality za tímto účelem. Může jít o „bezstrukturní“ vytvoření takové situace ve společnosti, kdy ženy mají dobrovolně první sex (nebo sex po dlouhé době) s nositeli takových vlastností, které jsou pro vývoj společnosti nevhodné, a umožňují tak společnost snadněji ovládat.

…A může jít i o to, aby populace Evropy co nejrychleji zhnědla, aby vznikla ona ovladatelná světle hnědá rasa. Zjednodušeně řečeno: sexuálně volně žijící žena by po sexu s černochem nezhnědla.

19. října 2015 ▓

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
41 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
21. 10. 2015 7:37

Líbí. Rázem i ten sociální aktivismus můžeme praktikovat úplně jinak, joj.

Stanovisko autora jsem ale ne tak úplně pochopil, začíná racionálně od telegonie a slovanských véd jako pohádky a zálibně končí osvobozenou samicí, pro kterou s černochem einmal-keinmal??

Alena
Alena
21. 10. 2015 7:59

něco podobného bylo řečeno na jednom z videí pana Velička, akorát to nebylo tak pojmenováno. Ve smyslu, pokud žena v době, kdy otěhotní, má styk s více muži, může mít dítě problémy. Nechci polemizovat o tom, zda je to pravdivé či ne, každopádně , tato teorie v případě pravdivosti bude platit pro všechny, ne jen pro Slovany. Teorie o nadřazenosti slovanské rasy je blábol

Sio
Sio
21. 10. 2015 8:17

V tom případě by byl riskantní i styk s blondýnami, což árijské Němky obvykle jsou. :-)
Každopádně dokončený sexuální styk bez filtru je skutečně výměnou ohromného množství informací, které naše DNA obsahuje. Výměna je to ale jednostanná, navzdory tomu, co se říká, „dává“ muž. Ale o tom článek není…
Pravdou je, že KSB je zamořena rovněž podobnými pitomostmi.

Jan Kristek
Jan Kristek
21. 10. 2015 9:21
Sio
Sio
21. 10. 2015 9:40

Jan Kristek napsal

http://leva-net.webnode.cz/products/telegonie/

Tohle je opravdu síla. Vzhledem k nosným myšlenkám DVTŘ, které jsou v pořádku musím konstatovat, že se a to speciálně u KSB, do systému infiltrovali buď exemplární blbové nebo záškodníci. Ale tento osud postihuje v podstatě každou vědní disciplínu, o ideologiích ani nemluvě.

Alena
Alena
21. 10. 2015 10:41

Sio napsal
Tohle je opravdu síla. Vzhledem k nosným myšlenkám DVTŘ, které jsou v pořádku musím konstatovat, že se a to speciálně u KSB, do systému infiltrovali buď exemplární blbové nebo záškodníci. Ale tento osud postihuje v podstatě každou vědní disciplínu, o ideologiích ani nemluvě.

pane Sio, vy budete excelentní ve svém oboru, ale je plno dveří do “ tajemna“ a vy jste pevně usazen v materiálním světě. Neberte to špatně, Vážím si Vás, ale tak to vidím

Janika
Janika
21. 10. 2015 11:13

Z článku jsem si odnesla poučení, ale nevím, jestli je správné: budeme-li žít sexuálně naplno a volně, neohrozí nás migrační vlna :-).

Alena
Alena
21. 10. 2015 11:59

Janika napsal

Z článku jsem si odnesla poučení, ale nevím, jestli je správné: budeme-li žít sexuálně naplno a volně, neohrozí nás migrační vlna :-).

pro Ostrov Janiky- my sluníčkáři musíme podporovat sexuální volnost, rovnost a bratrství, a pak bude s námi GP spokojen.
Neboli je v silách církve podpořit sexuální střídmost, nikoliv, vždyť i za druhé světové špičky církve podporovaly Hitlera a pouze jednotliví kněží byli mučeni, stejně dnes. Církev podpoří muslimy, pouze jednotlivci ne.
Otázka je opačná- budeme -li žít sexuálně naplno a volně, jako Slované zanikneme.
Do toho, Janiko

Alena
Alena
21. 10. 2015 12:04

poučení- s temným Islámským učením si křesťanská církev neporadí, ale Slovanská víra ano)

Gatta
Gatta
21. 10. 2015 12:10

Janika napsal

Z článku jsem si odnesla poučení, ale nevím, jestli je správné: budeme-li žít sexuálně naplno a volně, neohrozí nás migrační vlna :-).

Parafrázuji: „Kdo se utopí, toho nepověsí“.

Tedy (třeba) ženu s třemi dětmi, kde je jedno bílé, druhé žluté, třetí černé – tu už opravdu nějaká ta migrační vlna nemůže moc ohrozit.

karpi
karpi
21. 10. 2015 12:34

.DDD
Tak Jane Křístku… vy si nedáte pokoj..
Jakoby Vám nestačilo, co jste si posledně vysloužil pod svým článkem o $exu…
(ale já jsem s Vámi, jen do toho.. ,)

Mimochod, když už Vás tu mám ( a pokud), chtěl bych se zeptat na tu nejčastější z (mnoha) otázek, na kterou narážím, když si občas otevřu Vaše dějiny.
Co to zatraceně jsou ti skatolíci, a kde se to pojmenování vzalo?

Sio
Sio
21. 10. 2015 12:56

Alena napsal pane Sio, vy budete excelentní ve svém oboru, ale je plno dveří do “ tajemna“ a vy jste pevně usazen v materiálním světě. Neberte to špatně, Vážím si Vás, ale tak to vidím Aleno, to nevadí, kdysi jsem si také trochu zahrával s esoterikou, než jsem ji definitivně zavrhl. Váše názory samozřejmě respektuji. Já se na to spíše dívám tak, že toho ještě mnoho zbývá objevit a dnešní věda zná jen malý zlomek reality. Takže moje „dveře do tajemna“ existují a spočívají v tom zatím neobjeveném. Momentálně očekávám velké objevy v biologii, potažmo medicíně a chemii, genetice …… Číst vice »

Sio
Sio
21. 10. 2015 13:02

Jinak v té tele-gonii spatřuji velkou výhodu. Pokud se narodí ženě nečekaně černé dítě, může to zdůvodnit tím, že zamlada její první láska byl černoch … pokud pruhované, asi byl její první láskou vězeň.
Tím se zbaví jakéhokoli podezření z nevěry.

Alena
Alena
21. 10. 2015 13:03

Sio napsal Aleno, to nevadí, kdysi jsem si také trochu zahrával s esoterikou, než jsem ji definitivně zavrhl. Váše názory samozřejmě respektuji. Já se na to spíše dívám tak, že toho ještě mnoho zbývá objevit a dnešní věda zná jen malý zlomek reality. Takže moje „dveře do tajemna“ existují a spočívají v tom zatím neobjeveném. Momentálně očekávám velké objevy v biologii, potažmo medicíně a chemii, genetice … všechny tyto vědy jsou založeny na sbírání kvant informací a jsou víceméně empirické. Ale teď dostali výzkumníci díky elektronice a počítačům neskutečné nové metody a tím se rozšířily jejich metody poznání. Je to… Číst vice »

Alena
Alena
21. 10. 2015 13:05

to je další tabu pro Vás- existence mimozemšťanů různého charakteru

iri
iri
21. 10. 2015 13:22

Sio napsal

Jinak v té tele-gonii spatřuji velkou výhodu. Pokud se narodí ženě nečekaně černé dítě, může to zdůvodnit tím, že zamlada její první láska byl černoch … pokud pruhované, asi byl její první láskou vězeň.
Tím se zbaví jakéhokoli podezření z nevěry.

Kdysi jsem byla svědkem, že se po svatbě s blonďákem narodilo černouše.
Samozřejmě následoval rozvod a dítě šlo k adopci. Bylo to po roce 1968.

Sio
Sio
21. 10. 2015 14:25

Alena napsal
poselství vesmírných civilizací pro naši civilizaci- nebojte se nás, my se bojíme Vás. Oni vnímají lidské konání energeticky, jak se naše myšlenky a ezoterické pokusy odráží na planetě zemi. Boj dobra a zla není pohádkový svět, ale realita. Pokud i materialisté pochopí, že vlastní myšlenky mají obrovskou sílu a mohou celou zem směřovat k dobru nebo ke zlu, bude lépe na zemi.

A jak to víte?

Sio
Sio
21. 10. 2015 14:26

iri napsal
Kdysi jsem byla svědkem, že se po svatbě s blonďákem narodilo černouše.
Samozřejmě následoval rozvod a dítě šlo k adopci. Bylo to po roce 1968.

Asi si matka nebyla jistá a tak to viděla půl na půl. Nebo i líp :-)

Sio
Sio
21. 10. 2015 14:30

Alena napsal poselství vesmírných civilizací pro naši civilizaci- nebojte se nás, my se bojíme Vás. Oni vnímají lidské konání energeticky, jak se naše myšlenky a ezoterické pokusy odráží na planetě zemi. Boj dobra a zla není pohádkový svět, ale realita. Pokud i materialisté pochopí, že vlastní myšlenky mají obrovskou sílu a mohou celou zem směřovat k dobru nebo ke zlu, bude lépe na zemi. S tezí „vlastní myšlenky mají obrovskou sílu“ souhlasím ovšem bez výhrad. Podle mého názoru se informace (myšlenka je jednou z forem) chovají jako hmota, tj. materiální síla. Tahle myšlenka je mimo uvažování fyziků, mimo současnou fyziku… Číst vice »

Sio
Sio
21. 10. 2015 14:31

V tomto smyslu se dívám i na egregory. Jako informatické útvary.

Gatta
Gatta
21. 10. 2015 14:37

Sio napsal Aleno, to nevadí, kdysi jsem si také trochu zahrával s esoterikou, než jsem ji definitivně zavrhl. Váše názory samozřejmě respektuji. Já se na to spíše dívám tak, že toho ještě mnoho zbývá objevit a dnešní věda zná jen malý zlomek reality. Takže moje „dveře do tajemna“ existují a spočívají v tom zatím neobjeveném. Momentálně očekávám velké objevy v biologii, potažmo medicíně a chemii, genetice … všechny tyto vědy jsou založeny na sbírání kvant informací a jsou víceméně empirické. Ale teď dostali výzkumníci díky elektronice a počítačům neskutečné nové metody a tím se rozšířily jejich metody poznání. Je to… Číst vice »

Alena
Alena
21. 10. 2015 14:41

Sio napsal
A jak to víte?

řekněme mimoslmyslné vnímání, nebo nedokáži říci, nebo jen pro vás, bez sesměšnení
https://www.youtube.com/watch?v=cwwHHVjB3Y0&feature=youtu.be

Dolmen
Dolmen
21. 10. 2015 15:52

Sio napsal
Aleno, to nevadí, kdysi jsem si také trochu zahrával s esoterikou, než jsem ji definitivně zavrhl. Váše názory samozřejmě respektuji.

Sio, základní problém vidím v tom, že věda uspokojí, ale nenadchne. Proto ten velký zájem o esoteriku v běžném obecenstvu. Jeden můj kamarád říká, že potřebuje najít takovou ženskou, aby se ještě nadchnul, uspokojit prý se dovede i sám.

Gatta
Gatta
21. 10. 2015 15:54

Dolmen napsal
Sio, základní problém vidím v tom, že věda uspokojí, ale nenadchne. Proto tenvelký zájem o esoteriku v běžném obecenstvu. Jeden můj kamarád říká, že potřebuje najít takovou ženskou, aby se ještě nadchnul, uspokojit prý se dovede i sám.

Gatta
Gatta
21. 10. 2015 15:59

K výše omylem odeslanému – ruka ryclejší hlavy.

Moc pěkná formulace.

Nadchnou se nějakou ženskou – to znamená život, to jsou ty nové naděje, nové začátky a nové obzory – a to může člověka potkat klidně i v důchodovém věku i s vědomím že už to bude bez jinak tardičního plození dětí a budování zázemí.
Fyzické uspokojení je obvykle jen o uvolnění stresu.

Jan Kristek
Jan Kristek
21. 10. 2015 16:33

karpi:
Církev skatolická, ten výraz vymyslel kamarád, prý je to zkratka ze svatá a katolická, ovšem evokuje to něco úplně jiného…

Dana
Dana
21. 10. 2015 18:57

DVTR- Vtip roku :
………..mj. platí to i částečně naopak, nejen ženy jsou „oběti“ – je třeba popsaný případ, kdy mladík šel za prostitutkou, a poté u něj nastala výrazná změna psychologického profilu – začal mj. ze dne na den kouřit, pít alkohol….
:-) :-) :-)

mm
mm
21. 10. 2015 19:27

máte to, pane Kristku, vymyšlené lépe, než Guru Jára ono odháčkování. Přeji hodně úspchů při telegonii, a doporučuji vybrat si odpovídající nom de guerre. Třeba Guru Jeník.

Sio
Sio
21. 10. 2015 19:50

Dolmen napsal
Sio, základní problém vidím v tom, že věda uspokojí, ale nenadchne. Proto tenvelký zájem o esoteriku v běžném obecenstvu. Jeden můj kamarád říká, že potřebuje najít takovou ženskou, aby se ještě nadchnul, uspokojit prý se dovede i sám.

Jo, to máte pravdu. Věda není pro každého. 90% lidí přijímá informace jen přes emoce. Tož, možná proto to montují i do toho DVTŘ. Možná to na Rusy fakt učínkuje, tedy na ty prostější.

Sio
Sio
21. 10. 2015 19:53

Dana napsal

DVTR- Vtip roku :
………..mj. platí to i částečně naopak, nejen ženy jsou „oběti“ – je třeba popsaný případ, kdy mladík šel za prostitutkou, a poté u něj nastala výrazná změna psychologického profilu – začal mj. ze dne na den kouřit, pít alkohol….

No, co. Třeba byla navíc nehezká a chytil z toho chandru, kam až klesl.

Gita
Gita
21. 10. 2015 20:03

Sio napsal

Jinak v té tele-gonii spatřuji velkou výhodu. Pokud se narodí ženě nečekaně černé dítě, může to zdůvodnit tím, že zamlada její první láska byl černoch … pokud pruhované, asi byl její první láskou vězeň.
Tím se zbaví jakéhokoli podezření z nevěry.

http://www.badatel.net/po-tejto-studii-si-radsej-2-krat-rozmyslite-kym-pojdete-postele/

jogín
jogín
21. 10. 2015 20:31

Já bych řekl, že dělání vědy je neuvěřitelná dřina už je na samém začátku, dřív než si adept osvojí základy, aby mohl na nějaký nápad vůbec přijít. A tak máme spoustu ezoteriků a filozofů, kteří se snaží vymyslet nějaký nový přístup, jenže ouvej, všechno snadné je dávno uděláno. A tohle divadlo se občas odehrává i u seriozně vypadajících docentů vážených univerzit.

jogín
jogín
21. 10. 2015 20:42

Jinak telegonie je ptákovina, už v seminální tekutině je enzym dnáza, který rozštípe pěkně ryche cizorodou DNA. Pokud chcete udělat přenos genetické informace z DNA rovnou do spermie, musíte se ho nedřív zbavit a to ještě není všechno. Snadno se přenese akorát HIV.

Janika
Janika
21. 10. 2015 21:20

Gatta napsal
Parafrázuji:„Kdo se utopí, toho nepověsí“.

Tedy (třeba)ženu s třemi dětmi, kde je jedno bílé, druhé žluté, třetí černé – tu už opravdu nějaká ta migrační vlna nemůže moc ohrozit.

Gatto, řeč je o sexu, ne o dětech :-).

Sio
Sio
21. 10. 2015 21:28

Gita napsal http://www.badatel.net/po-tejto-studii-si-radsej-2-krat-rozmyslite-kym-pojdete-postele/ Nojo, ale co z toho plyne. Prostě jen to, že se tělo není schopno těch stop v krvi nebo tělních tekutinách zbavit. Tedy pokud je to vůbec pravda. Naše tělo je plné cizopasníků, baktérií atd. Nevím, proč by se mělo z toho vyvozovat nějaké duchovno, esoterika atd. Pak bychom mohli uvažovat, jak se projevují na naší duši bakterie, které se podílejí na procesu trávení. A nějaký ten vliv by se určitě našel, zvláště pokud, a to platí pro spoustu lidí, má člověk rozhozenou střevní mikroflóru. Mimochodem, očekával bych, že jednou z kontrolních skupin budou také panny. U… Číst vice »

Sio
Sio
21. 10. 2015 21:37

jogín napsal Já bych řekl, že dělání vědy je neuvěřitelná dřina už je na samém začátku, dřív než si adept osvojí základy, aby mohl na nějaký nápad vůbec přijít. A tak máme spoustu ezoteriků a filozofů, kteří se snaží vymyslet nějaký nový přístup, jenže ouvej, všechno snadné je dávno uděláno. A tohle divadlo se občas odehrává i u seriozně vypadajících docentů vážených univerzit. Lidí, kteří jsou skutečně schopni se věnovat vědě, není moc. Měli bychom si jich vážit, jsou pokladem každého národa. Takoví lidé to nevnímají obvykle jako dřinu, to by nevydrželi. Je to pro ně prostě vášeň, způsob života.… Číst vice »

Gatta
Gatta
22. 10. 2015 6:01

Janika napsal
Gatto, řeč je o sexu, ne o dětech :-).

Jo, došlo mi to až jsem to poslal, že v článku šlo o horizontální rovinu, tedy nereproduční přenos genů (???) při sexu. No nicméně si myslím že ani nějakou takovou bezdětnou sexuálně multikulturní ženu už nějaká ta migrační vlna také nemůže moc ohrozit. Spíše potěšit. :-)

PS
A co přenos opravných genů pri líbání, transfuzi krve či transplantacích ? Nebo jako Vinetou se svým Bílým bratrem ?

Janika
Janika
22. 10. 2015 6:16

Gatta napsal
Jo, došlo mi to až jsem to poslal, že v článku šlo o horizontální rovinu, tedynereproduční přenos genů (???) při sexu. No nicméně si myslím že ani nějakoutakovou bezdětnou sexuálně multikulturníženu už nějaká ta migrační vlna také nemůže moc ohrozit. Spíše potěšit.

PS
A co přenos opravných genů pri líbání, transfuzi krve či transplantacích ?Nebo jako Vinetou se svým Bílým bratrem ?

Gatto, já si myslím, že v článku jde o sex jako takový, který chrání před vlivy multikulturalismu :-). A také jiné formy komunikace. Myslím že ta virtuální se ale nepočítá.

Gatta
Gatta
22. 10. 2015 6:30

Re Janika – takže honem „záplatovat“ s bílým sousedem či bílou slovanskou sousedkou, než se přižene černá vlna … Budu o tom přemýšlet. :-)

Nebo, že by … v zájmu bílého slovanského genofondu ?

http://ona.idnes.cz/po-stopach-telesnych-tekutin-aneb-jak-to-chodi-na-swingers-party-p8w-/vztahy-sex.aspx?c=A081209_144559_ona_vztahy_jup

ol
ol
1. 12. 2015 15:50

Pane Křístku velmi rád jsem četl vaše kritické články a souhlasil s nimi ale letos u Vás nastal zlom k jedovatosti. Ne vše je tak ve společnosti špatné jak píšete a vnímám kolem sebe v myšlení lídí pozitivní posun. Vše vysvětlit s tím, že věda má nové možnosti a vše dřív či později odhalí rovněž nelze a je nutno uznat, že je cosi co je našim základem a není to tělo ani mysl. Naproti tomu jakási vyšetřovací stopa jak lze telegoni zčásti vysvětlit, ne pruhy či černocha ale přenos vlastností mysli zde je a je materiální a to, že se… Číst vice »