Diskuze k článku


  • to je jedno • 16. listopadu 2015

    Těch teroristických útoků bude více a více. A nejen ve Francii. Vzpomeňme kolik jich už letos bylo. Rozhodně více než loni. A to ještě rok nekončí. Vysoké riziko bude pak na Vánočních trzích, které se mnohde již nebudou nazývat Vánočními nýbr orwellovsky „Zimní trhy“. Více info zde: http://www.ivcrn.cz/vyse-pravdepodobnosti-teroristickych-utoku-aneb-nabozenstvi-miru/

  • peter. • 16. listopadu 2015

    Tribun:
    Váš predpoklad,že tí ktorí vystupujú a vyslovujú sa proti prílevu imigrantov na svoje územie (podotýkam,že nikto z „odporcov“nebol proti pomoci ľuďom spĺňajúcim podmienky pre poskytnutie azylu) sú potenciálni“domáci teroristi“ ktorých cieľom je spojiť sa s islamskými teroristami aby spoločnými silami vyvraždili ľudí ako ste vy,teda vo vašom ponímaní všetkých slušných ľudí,vás predurčuje k urýchlenému vyhľadanie lekárskej pomoci,najlepšie psychiatrickej.A ďalej už radšej nebudm na tú vašu fantasmagóriu reagovať,lebo by som mohol napísať niečo,čo by ma potom mohlo mrzieť.

  • Georgius z Raduně • 16. listopadu 2015

    peter. napsal

    Tribun:
    Váš predpoklad,že tí ktorí vystupujú a vyslovujú sa proti prílevu imigrantov na svoje územie (podotýkam,že nikto z „odporcov“nebol proti pomoci ľuďom spĺňajúcim podmienky pre poskytnutie azylu) sú potenciálni“domáci teroristi“ ktorých cieľom je spojiť sa s islamskými teroristami aby spoločnými silami vyvraždili ľudí ako ste vy,teda vo vašom ponímaní všetkých slušných ľudí,vás predurčuje k urýchlenému vyhľadanie lekárskej pomoci,najlepšie psychiatrickej.A ďalej už radšej nebudm na tú vašu fantasmagóriu reagovať,lebo by som mohol napísať niečo,čo by ma potom mohlo mrzieť.

    Peter, bezvýhradný souhlas. Přečetl jsem si i komentáře u něj „doma“ a došel jsem k názoru, že když pro něj rodina je přežitek, nehodící se do dnešní doby, tak je zbytečné čtením jeho názorů ztrácet čas. Mnohem důležitější je raději přemýšlet, jak z toho ven.

  • peter. • 16. listopadu 2015

    Georgius z Raduně:
    Ten človek je alebo zaslepený tou svojou podivnou ideológiou alebo je to provokatér.Že by to bol len hlupák sa napísať nedá lebo ním zjavne nie je.Píše,že všetci,čo sme upozorňovali na hrozby ktoré tá imigračná vlna so sebou môže priniesť,sa teraz triumfálne radujeme.Čo si to ten……dovoľuje?!Dnes pri nákupe v Kauflande rozhlasom vyzvali kupujúcich k minúte ticha za obete teroristov v Paríži.Kaufland bol plný kupujúcich,no všetci zastali na mieste a na minútu tam zavládlo absolútne ticho.A tento …..si dovolí napísať,že niekto z odporcov imigrácie(tých je u nás na Slovensku viac ako 80%) má radosť z tejto tragédie a z vrážd tých nešťastníkov.Končím aby ma nepremohli emócie ktoré vo mne článok toho „človeka“ vyvolal.

  • jogín • 16. listopadu 2015

    Uprchlíkům nejde o záchranu života. Mohli zůstat v první bezpečné zemi, ale jdou za lepším. Je to přirozené. Ovšem je také přirozené kopnout je do zadku. Nakonec v každé zemi funguje kolektivní vina, když se nechají ovládnout fanatiky, je to jejich chyba. Samozřejmě totéž platí o nás. Pokud spolkneme propagandu a necháme si sebrat svoji zem, dostaneme co si zasloužíme.

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Násilí jak známo plodí násilí. Nejdřív k pojmologii termínu teror. Teror podle mého mínění je uvědomělé otevřené organizované násilí anebo vydírání (zastrašování) násilím s cílem prosazení určitých politických cílů. Z tohoto pohledem jsou terorem jak „zušlechťovací (demokratizační, humanizující a bůhjví jak pojmenované vraždění a násilí) války křesťanských zemí (státní teror), tak asymetrický odpor proti nim (v islámských zemích) . Obě skupiny používají násilí k prosazení určitých politických cílů.

    Pokud jde o migraci a teror. Migrace je bezesporu sekundárním důsledkem státního terorismu západních zemí v mateřských zemích migrantů. To, co provádějí různě namotivovaní migranti v hostitelských zemích (viz události v Paříži) jsou taky bezesporu organizovaným násilím – zatím akorát uniká ten politický cíl, který tím chtějí organizovaní násilníci dosáhnout. Pokud se toto násilí rozšíří – a je to velice pravděpodobné až jisté (jenom slepci si to do pařížských událostí nechtěli a mnizí další možnost šíření nechtějí připustit), pak nastane protiakce (násilí plodí násilí. Prvotní násilí – imperialistické války splodily odpor – násilí. Migrace spojená s kriminalitou a organizovaným násilím, v případě vydírání a předkládání politických cílů = terorismem bude plodit další odpor – násilí, pokud půjde organizované násilí spojené s předkládáním politických cílů, „vydupáváním“ politických cílů půjde bezesporu o teror (vůči menšinám…)

    V této souvislosti je zajímavé, že i „sluníčkáři“ podporující migrační tsunami a tím nepřímo i šíření zakuklených teroristů, infiltraci ortodoxních islamistů (kterých je převážná většina), kteří se nechtějí ani při dlouhodobém pobytu a získání občanství přizpůsobovat místním pravidlům a zákonům jsou faktickými podporovateli terorismu (stejně jako

  • Tribun • 16. listopadu 2015

    Georgius z Raduně napsal
    Peter, bezvýhradný souhlas. Přečetl jsem si i komentáře u něj „doma“ a došel jsem k názoru, že když pro něj rodina je přežitek, nehodící se do dnešní doby, tak je zbytečné čtením jeho názorů ztrácet čas. Mnohem důležitější je raději přemýšlet, jak z toho ven.

    Pro vás je zase přežitek člověk. Nevím jak vaši, ale tu moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral jejich lidství. A já „jen“ odmítám druhým činit to, co nechci, aby druzí činili mě. To „jen“ jsem dal do uvozovek proto, že jak se ukazuje to není žádné jen, ale pro mnohé nepochopitelné a nedosažitelné maximum.

  • Béda • 16. listopadu 2015

    podporovatelé „humanitárních“ válek, ktreré jsou aktem státního terorismu vůči jiným zemím a jejich obyvatelstvu. Poslední skupinou jsou ti, kteří požadují striktní oddělení nesourodých a vzájemně nekompatibilních kulturních a společenských entit a pomoci migrantům v jejich domovině. V tomto požadavku není obsaženo žádné zastrašování ani násilí, pakliže se přivandrovalci dobrovolně požadavku návratu do své domoviny. Pokud někdo v tomto spatřuje prvky teroru, tak bych si dovolil prohlásit, že tento „teror“ je tím nejmenším ze všech vyjmenovaných.

  • Gatta • 16. listopadu 2015

    jogín napsal

    Uprchlíkům nejde o záchranu života. Mohli zůstat v první bezpečné zemi, ale jdou za lepším. Je to přirozené. Ovšem je také přirozené kopnout je do zadku. Nakonec v každé zemi funguje kolektivní vina, když se nechají ovládnout fanatiky, je to jejich chyba. Samozřejmě totéž platí o nás. Pokud spolkneme propagandu a necháme si sebrat svoji zem, dostaneme co si zasloužíme.

    Tak jest …

    Spousta lidí v Evropě (slovo „občanů“ mi nějak nešlo napsat) si myslí, že za 2-4 roky, tedy pokud budou mít ten den náladu, tak zajdou k volbám a tam hodí do urny lístek s přáníčky … a bude vše vyřešeno … a bude zase všechno jen a jen dobře.

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Tribun,

    jenom bych si dovolil podotknout. Mnozí ze skalních stoupenců migrace v západních zemích (multikulti gay-lesbické komunity, femininistky, mladé studentky zvyklé chodit ve volném oděvu) ani netuší co vlastně podporují (je ovšem možné, že jim to časem dojde) . Poučený člověk provádí prevenci -třeba že nezve do svého domu lidi, kteří mají jiné zvyklosti, které jsou protikladné jeho způsobu života). To dělá pouze blbec.

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Dovětek – nezve NATRVALO do svého domu… To dělá pouze blbec anebo masochista.

  • Gatta • 16. listopadu 2015

    https://www.youtube.com/watch?v=T47vNlh13zU

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Gatta napsal

    https://www.youtube.com/watch?v=T47vNlh13zU

    Dával jsem na to odkaz již včera anebo dnes ráno (už si nepamatuji) ale dobře, že to připomínáte.

  • fajt • 16. listopadu 2015

    http://cz.sputniknews.com/svet/20151116/1685920/putin-rusko-ukrajina-dluh-splacet.html – v podstatě dává úlevu FEDu, který Rusko ale vůbec nešetří, raději ani nevědět, co v Turecku ukutili s otrokem z bílé chýše. ..

  • Gatta • 16. listopadu 2015

    Béda napsal

    Dovětek – nezve NATRVALO do svého domu… To dělá pouze blbec anebo masochista.

    Nebo člověk zaprodaný, nebo člověk vydíraný … takový totiž udělá cokoliv.

    Představme si, jaká je asi odměna, kterou mohou dostat odpovědné EU elity za svá špatná rozhodnutí. Za rozhodnutží která už dnes ničí životy běženců a které mohou zničit stávající život v celé Evropě. Kolik to je milionů, či miliard dolarů, kolika politikům hrozí ztráta postavení, nebo dokonce možná i smrt ??
    A naproti tomu, jakou negativní hodnotu mají jejich rozhodnutí pro miliardu evropanů i arabů ???

    Možná je německá politička pod tlakem, bojí se o svůj výnosný pašalík, bojí se možná o sebe, možná i o svou rodinu – ale to je úděl elit – nést svojí odpovědnost. Kolik roků života si tímto zachrání, kolik báječných dovolených si ve zbylém životě užije … za to co způsobí ???

  • Gatta • 16. listopadu 2015

    Béda napsal
    Dával jsem na to odkaz již včera anebo dnes ráno (už si nepamatuji) ale dobře, že to připomínáte.

    Nejsem tady stále takže … a taky se mi to stává .

  • fajt • 16. listopadu 2015

    pamatuje ještě někdo, jak obrovský problém byl pro Evropu průjezd Nočních Vlků z Moskvy, kteří chtěli uctít památku miliony mrtvých sovětských vojáků, bez kterých by žádná EU nebyla – za to extrémní a silně ozbrojení islamisté si po Evropě špacírují jako by se nechumelilo. ..)

  • Béda • 16. listopadu 2015

    fajt napsal

    pamatuje ještě někdo, jak obrovský problém byl pro Evropu průjezd Nočních Vlků z Moskvy, kteří chtěli uctít památku miliony mrtvých sovětských vojáků, bez kterých by žádná EU nebyla – za to extrémní a silně ozbrojení islamisté si po Evropě špacírují jako by se nechumelilo. ..)

    Víte co všechno by se mohlo stát, kdyby sem ty neozbrojené motocyklisty na pár dní vpustili? Proti tomu je vpuštění milionu migrantů natrvalo vůbec nic! Ještě , že křížem krážem vandrují naši osvoboditelé ve svých pancéřových vracích. :)

  • Gatta • 16. listopadu 2015

    Re fajt – pamatujete si jaký to byl problém hoden Olympijské blokády, kyž prý kdesi v Rusku nechteli pustit do baru jakéhosi sexuálně dezorientovaného jedince.

    Jo to byly starosti … to byl veget …

  • Alena • 16. listopadu 2015

    Tribun napsal
    Pro vás je zase přežitek člověk. Nevím jak vaši, ale tu moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral jejich lidství. A já „jen“ odmítám druhým činit to, co nechci, aby druzí činili mě. To „jen“ jsem dal do uvozovek proto, že jak se ukazuje to není žádné jen, ale pro mnohé nepochopitelné a nedosažitelné maximum.

    upírat lidství lze živým lidem, ne mrtvolám, po teroristickém útoku. A Vaše třetí věta- a já jen odmítám…..tím chcete říci, že až češi budou utíkat ze země rozvrácené muslimy, budou požadovat automatické přijetí do země, kterou si zvolí, aniž se vykážou jakoukoliv totožností?

  • Gatta • 16. listopadu 2015

    A co je mi divné …

    Ať se tady probírají otázky migrace muslimů do Evropy, nebo se tady kde kdo z nás neuctivě otírá o Církev Svatou – tak ze strany katolíků a věřících … TICHO.

    Kde je ray ? … by nám to vysvěztlil … asi donekonečna přepočítává restituce a těší se jak biudou jednou kostely nacpané ze strachu z islamistů. Tak hlavne pozor, jen aby se u obojího těžce nepřepočítal.

  • fajt • 16. listopadu 2015

    Béda napsal
    Víte co všechno by se mohlo stát, kdyby sem ty neozbrojené motocyklisty na pár dní vpustili? Proti tomu je vpuštění milionu migrantů natrvalo vůbec nic! Ještě , že křížem krážem vandrují naši osvoboditelé ve svých pancéřových vracích.

    dnes jsem nechtíc zahlídnul Hurvajze, jak celý šťastný povídal nějaký tv pipině slastně, že jeden z údajných teroristů z Paříže prý před léty projel českem, a to dokonce dvakrát – chvíli jsem na toho idiota koukal, jestli to opravdu myslí vážně, no a pak jsem si řekl, že bych ho neměl potkat osobně, protože by mi asi dost bolely klouby na packách. ..)

  • peter. • 16. listopadu 2015

    fajt napsal

    http://cz.sputniknews.com/svet/20151116/1685920/putin-rusko-ukrajina-dluh-splacet.html – v podstatě dává úlevu FEDu, který Rusko ale vůbec nešetří, raději ani nevědět,cov Turecku ukutilis otrokem z bílé chýše. ..

    fajt:
    Tí kreténi v Kyjeve to nielenže neocenia ako akt dobrej vôle zo strany Ruska ale ten potkan Jaceniuk a všetci ukronacisti s ním, budú vytrubovať do sveta,že svojim tvrdým postojom dali Rusku „do zubov“ a donútili ho kapitulovať.To bude v Kyjeve slávy.Keď raz veľmoc niečo opakovane vyhlási,tak by od toho nemala odstúpiť! Ak teda chce ostať veľmocou.

  • Gatta • 16. listopadu 2015

    Re fajt – vy mu křivdíte.
    Já myslím, že jako poutová atrakce by byl dobrý.

  • cnemo • 16. listopadu 2015

    No, svůj názor potenciálního teroristy jsem již dostatečně vyjádřil zde

    https://nautilus2.wordpress.com/2015/11/15/jak-psat-slepemu-a-hrat-hluchemu/#comments

    Doporučuji všem diskusi u Tribuna na blogu, někteří jeho čtenáři mu trochu dali zabrat:)

    http://tribun.name/2015/11/15/teroristicka-internacionala/comment-page-1/#comment-99984

    BTW, podobné názory jsem u něj více méně čekal, ale s tou rodinou mě opravdu dostal:)

  • fajt • 16. listopadu 2015

    peter. napsal
    fajt:
    Tí kreténi v Kyjeve to nielenže neocenia ako akt dobrej vôle zo strany Ruska ale ten potkan Jaceniuk a všetci ukronacisti s ním, budú vytrubovať do sveta,že svojim tvrdým postojom dali Rusku „do zubov“ a donútili ho kapitulovať.To bude v Kyjeve slávy.Keď raz veľmoc niečo opakovane vyhlási,tak by od toho nemala odstúpiť! Ak teda chce ostať veľmocou.

    kdyby raději nic nepronášel, tohle jenom posílí banderovce a zmate obyčejné ukrajince ( o Novorossii ani nemluvě a Girkinova slova budou mít něco do sebe), to normálně vypadá, jako by si minský mír uplácel penězi svých mužíků…no uvidíme časem, ale velká politika začíná vypadat na všech frontách hodně odporně. ..

  • fajt • 16. listopadu 2015

    Gatta napsal

    Re fajt – vy mu křivdíte.
    Já myslím, že jako poutová atrakce by byl dobrý.

    hodně předražená venkovská atrakce, krom toho moc líbivě nevypadá a zábava s ní je taky béčková. ..)

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Jinak pane Tribune,

    islám je naprosto NESLUČITELNÝ s tzv. západní demokracií. Obsahově i formálně. Islám to je absolutní podřízenost Koránu. Korán určuje způsob života, tresty, vztahy (muž žena, hetero a homosexuálové atd., atd.) Korán znamená nesmiřitelné až militantní šíření náboženské ideologie jakýmikoliv prostředky (i za cenu podrazů, podvodů…) a prosazení vlastních hodnot, vlastní dominance…

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Dnes ráno dorazilo do Pirea cca 5 tisíc migrantů. Většina z nich chce pokračovat do západní Evropy.
    http://www.zvedavec.org/vezkratce/11644/

  • Béda • 16. listopadu 2015

    http://www.novarepublika.cz/2015/11/pc-roberts-pariz-vsechno-meni-angela.html

    v reakci na Paříž budou i další země následovat Francii v uzavírání hranic s cílem vzít tímto manévrem vítr z plachet disidentským protiuprchlickým a protievropským stranám ve svých zemích., a uchovat tak moc svému současné panující establishmentu. Nyní zcela nový apel k vypuzení uprchlíků ze země zazněl i z Německa…Nová vojenská opatření proti Islamskému státu, západní intervence v Sýrii bez souhlasu syrské vlády, zavedení nového vlasteneckého zákona (tzv. Patriot actu) v evropských zemích a možná, že i přijetí ještě drakoničtějšíiho Patriot actu v USA – to všechno odejme Trumpovi a Sandersovi převládající pozornost veřejnosti, …Stejně jako 11. září, či při incidentu Charlie Hebdo, či při Bostonském maratónu, byl i scénář příběhu v Paříži sepsán a připraven k použití už v momentu, kdy o něm vyšla první zpráva. A nenásleduje žádné vyšetřování, nevznášejí se žádné otázky, jen média si melou to své a do detailu se rýmující s oficiálním příběhem. A pachatelé znovu a jako by už ze zvyku zanechávají na místě své pasy…

  • Sio • 16. listopadu 2015

    Tribun napsal
    Pro vás je zase přežitek člověk. Nevím jak vaši, ale tu moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral jejich lidství. A já „jen“ odmítám druhým činit to, co nechci, aby druzí činili mě. To „jen“ jsem dal do uvozovek proto, že jak se ukazuje to není žádné jen, ale pro mnohé nepochopitelné a nedosažitelné maximum.

    Tribun, jako většinu zdejších diskutérů, mě napadá spousta věcí, ale nebudu vás tu nálepkovat, nemá to smysl. Ani nevím, jak to všechno ve skutečnosti myslíte, co vás k podobným názorům vede. Postavím proti vašim tvrzením ty své.
    *
    Někdo připomíná, že předvídal, kam to povede? No, možná je to proto, že to opravdu předvídal a různí placení i neplacení pseudohumanisté to odmítali.
    Mé tvrzení? Jinak to ani dopadnout nemohlo a bude hůř.
    *
    Někdo se raduje, že se to stalo? No, vždy je tu nějaké procento lidí, kteří mají radost z cizího neštěstí. Sympatické to není, ale tak to prostě je. A co s tím? Je to lidské nebo není?
    *
    Protiimigrantské a protimuslimské předsudky? Nejsou to jen předsudky, to jenom vy nálepkujete a to bez argumentů. A co vaše předsudky? Posílily se nebo oslabily? Myslím, že jich také máte dost.
    *
    hlas ryzího antihumanismu? Politika bezbřehé vstřícnosti k této mohutné vlně imigrace zcela zákonitě MUSELA vést k puštění té bestie z řetězu, tvrdím to tu od začátku. To je tak zákonité jako že voda teče shora dolů. Kdo je tedy příčinou tohoto stavu? Ti, co před ním varovali nebo ti, co vypli mozek a zapojili emoce? To vy přispíváte k utržení bestie z řetězu, pěkně vám děkuji.

  • Sio • 16. listopadu 2015

    „A teroristé si jdou na ruku. Možná nevědomě, možná neplánovaně, možná sami sobě navzdory, ale jdou. To, co teď Evropu nejvíce ohrožuje, je teroristická internacionála, synergie mezi teroristy zvenčí a těmi, kteří by nás před nimi skrze teror chtěli chránit. Nebude to bolet hned, nejprve půjdou za potlesku davů na jatka uprchlíci, ale hned po nich ti, kteří je na ta jatka hnát nechtěli, pak ti, co budou pochybovat o evangeliu síly a agresivity a pak… Teroristům stačí jen celý proces nastartovat, o vítězství teroristické internacionály se pak postarají vystrašení slušní lidé sami.“
    No, to máte pravdu. Tvrdím to tu od začátku. A existuje (možná už jen existovalo) jediné řešení – tvrdě imigraci zarazit. Nejde tu o to, že nesoucítím se SOUČASNOU situací těchto lidí. Já soucítím hlavně s BUDOUCÍ situací nejen těchto lidí, ale nás všech. Proto tvrdím, že je potřeba to zastavit. S teroristy, co tu jsou budeme ještě léta válčit. Těch je pár stovek, možná pár tisíc. Ale pokud budeme v Evropě válčit ještě s milióny muslimů, tak to bude katastrofa. Proto už ani jeden muslim navíc a deportovat všechny, co prokazatelně nejsou z válečných zón. Je to nejen v našem zájmu, ale i jejich.
    Jedno mě na vašem článku potěšilo. Konečně si ještě někdo jiný uvědomil, že existuje spoutaná temná bestie v bílém muži. Není radno si s ní zahrávat, může to místo globálního oteplení skončit jadernou zimou.

  • peter. • 16. listopadu 2015

    Irena napsal

    http://politikus.ru/articles/63046-a-za-istoriey-vy-vse-ravno-vernetes.html

    p.Irena :
    Po tom Tribunovi ste mi vrátila dobrú náladu.Ďakujem za ten odkaz!

  • Irena • 16. listopadu 2015

    peter. napsal
    p.Irena :
    Po tom Tribunovi ste mi vrátila dobrú náladu.Ďakujem za ten odkaz!

    Nemáte zač :-)

  • peter. • 16. listopadu 2015

    Keď vidím koľko prejavov úcty súcitu a kondolencií prejavuje OPRÁVNENE (!!!) Francúzsku celý svet a keď si spomeniem na ten fingovaný pochod lídrov štátov Európy vtedy,keď teroristi vystrielali redakciu Charlie Hebdo,tak mi je smutno z toho,že na Rusov ktorí zahynuli po teroristickom útoku na ruské lietadlo na Sinaji a ktorých bolo o skoro sto viac ako teraz mŕtvych v Paríži, ako by sa už zabudlo.Akoby to neboli ľudia ktorých rodiny,pozostalí a Rusko ako štát,si zaslúžia minimálne také prejavy úcty,rozhorčenia a prejavov sústrasti ako sa dostáva rodinám,pozostalým a celému Francúzsku pri obetiach parížskeho masakru.Obama sa neunúval ani s kondolenciou Putinovi.Veď to boli len Rusi,štyria Ukrajinci a jeden Bielorus.Čo tam po nich.

  • fajt • 16. listopadu 2015

    tady se celou dobu politicky proklamuje, že s teroristy se vyjednávat nemá a pak si všichni mocní v Turecku daj dostaveníčko s teroristou namber one Husseinem a domlouvají se s ním, jak s terorismem budou bojovat – no není ten dnešní svět úplně v prdeli ?!. ..)

  • K. J. • 16. listopadu 2015

    Sice není apríla, ale to nevadí. V Evropě je poslední dobou apríl prakticky každý den…
    https://www.youtube.com/watch?v=Zkj8kqO1U_s

  • Dolmen • 16. listopadu 2015

    peter. napsal
    Irena napsal

    http://politikus.ru/articles/63046-a-za-istoriey-vy-vse-ravno-vernetes.html

    p.Irena :
    Po tom Tribunovi ste mi vrátila dobrú náladu.Ďakujem za ten odkaz!

    I mně. Kéž by to takhle fungovalo!

  • Georgius z Raduně • 16. listopadu 2015

    Tribun napsal
    Pro vás je zase přežitek člověk. Nevím jak vaši, ale tu moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral jejich lidství. A já „jen“ odmítám druhým činit to, co nechci, aby druzí činili mě. To „jen“ jsem dal do uvozovek proto, že jak se ukazuje to není žádné jen, ale pro mnohé nepochopitelné a nedosažitelné maximum.

    Tribune, v jednom jsme si podobní. Také já jsem člověk nenásilný a odmítám činit druhým, co nechci, aby druzí činili mé maličkosti. Také moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral právo na život jen z toho důvodu, že všichni jsme ateisté a že všichni považujeme ženy za nám mužům rovnoprávné. Podle toho se k nim chováme a jako správní muži je budeme bránit stejně vehementně jako jejich rovnoprávnost. Proto v případě krajnosti, sice se smutkem v duši, ale s vědomím své povinnosti, jsme připraveni zlikvidovat každého, kdo by jim usiloval o život, když tato společnost – využívající co užitečné idioty naivních idealistů – se o naši bezpečnost stará už nyní nedostatečně – tedy bez předvídavosti, jež je vlastní nám v podstatě vesnickým sedlákům. S Vámi zatím lze ještě komunikovat slovně. Ovšem pro barbarské primitivy, Vámi nazývané lidmi, máme nachystány takové argumenty, pouze jakým oni rozumějí.
    Pokud se máte trošku rád, tak, prosím, nechoďte se svým smýšlením do místních hospod. Moji vesničtí spoluobčané – zajisté také primitivní – nemají moji trpělivost a ani touhu po vzájemném porozumění s lidmi Vašich názorů. Toto neberte jako výhrůžku, ale jako ujištění, že v případě potřeby, já i oba naši synové, Vás budeme bránit – třeba i se zbraní v ruce.
    Jen se v roce 1985 na východě vyjevil ze svých úmyslů poznamenaný „Jidáš“, v obavě o náš osud jsem přiměl syny ke studiu na vojenských školách a dnes je ta má prozíravost k nezaplacení. Vám místo úporné snahy o znevažování rozumných lidí doporučuji každodenní rozjímání nad moudrostí našich předků, jež praví, že cesta do pekel bývá dlážděna těmi nejlepšími úmysly!

  • Vlastimil • 16. listopadu 2015

    Hezký večer všem diskutujícím. Není to marná rozprava, leč, nějak mi chybí návrh smysluplného řešení. Zaujal mne především Tribun se svým : „… něčiňte jiným to, co nechete aby jiní činili vám…“ parafrázuji. Celé bych to viděl a odlehčil následovně. Z blázince propouštějí pana Žížalu. Trpěl fobií, že ho sezobne kos. Nyní odchází a psychiatru se dme hruď jak byl úspěšný. Náhle s hrůzou vidí jak se tryskem pan Žízala vrací zpátky a křičí: kos, kos, doktor ho zadrží a hovoří. Vy jste člověk a ne žížala, to přeci víte! Na to bývalý pacient: A ví to taky ten kos? A budou se k nám opravdu chovat imigranti tak lidsky jak Tribun naznačuje? Kde bere tu jistotu? Pokud ji má, je na tom líp. Já zatím nemám důvod věřit, na základě jiných dějinných událostí, že křesťanská civilizace střet s islámem přežije. Mayové, Indiáni… Nemusím pokračovat, že ne?

  • hudryper • 16. listopadu 2015

    fajt napsal
    raději ani nevědět, co v Turecku ukutili s otrokem z bílé chýše. ..

    Nájemník z bílé chýše mne po rozhovoru s Putinem mile překvapil. Prohlásil,že v žádném případě nepošle pozemní vojsko do Sýrie a Iráku a že vytvářet tam bezletové zóny rozhodl,že by bylo kontraproduktivní !!! Takže kolego Fajte,co je na nějakých 3 mld. dolarů (stejně nedobytných) proti tomu,že se Obama šprajcnul jednoznačně a hlavně veřejně svým dobráckým neoconům ?
    Proč by měl Putin přivádět Obamovu křehkou pozici do akutních finančních problémů. Zdá se,že
    skutečně převzal stát USA FED,že nejde jen o změnu jeho internetového providera z org na gov.
    Na rozdíl od Vás bych se rád dověděl o podrobnostech jejich Antalyjského handlu. Zejména by
    mohlo být zábavné sledovat ksichty těch,kteří se dívali na ruské důkazy o tom,kdo a jak fedruje
    ISIL . Možná si přitom leckdo uvědomil,že by mohla existovat podobná videa sestřelení Aibusu
    nad Ukrajinou,nebo o jiných ,pro Američany velmi zajímavých událostech v tomto století …..
    takže já vidím výsledek jejich rozhovoru přinejmenším v oddálení války mezi NATO a Ruskem,
    k němuž mělo zřejmě dojít v reakci na masakr v Paříži. Není to přelomové, ale je to velmi cenné.

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Béda napsal

    http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/20996-masakr-v-paii-v-kontextu-reality

    Nedávno odtajněné dokumenty Pentagonu navíc ukazují, že tajná služba americké armády DIA už na počátku roku 2012 považovala Islámský stát za „strategický nástroj“, přičemž generál Michael Flynn, který loni odstoupil z postu šéfa DIA, letos v srpnu v rozhovoru pro Al Džazíru konstatoval, že Obamova administrativa nedbala na varování zpravodajců, podle nichž zahraniční podpora syrským rebelům pomáhá vzestupu Daeše. „Myslím, že to bylo rozhodnutí. Myslím, že to bylo vědomé rozhodnutí,“ shrnul generál Flynn s tím, že Bílý dům přihlížel vzniku a posilování Daeše coby nástroje ke svržení Bašára Asada a nechával na Perském zálivu a Turecku, aby džihád v Sýrii financoval. To vše pak vysvětluje i mediálně nafukované výsledky amerických náletů proti Daeši. Penzionovaný generál Jack Kean ho letos v létě při senátním slyšení popsal následovně: „Pětasedmdesát procent náletů, které v současnosti provádíme, končí tím, že se naše letadla vracejí, aniž by shodily bomby, většinou proto, že nemohou najít cíl nebo ho nejsou s to přesně identifikovat.“..

  • Georgius z Raduně • 16. listopadu 2015

    peter. napsal

    Keď vidím koľko prejavov úcty súcitu a kondolencií prejavuje OPRÁVNENE (!!!) Francúzsku celý svet a keď si spomeniem na ten fingovaný pochod lídrov štátov Európy vtedy,keď teroristi vystrielali redakciu Charlie Hebdo,tak mi je smutno z toho,že na Rusov ktorí zahynuli po teroristickom útoku na ruské lietadlo na Sinaji a ktorých bolo o skoro sto viac ako teraz mŕtvych v Paríži, ako by sa už zabudlo.Akoby to neboli ľudia ktorých rodiny,pozostalí a Rusko ako štát,si zaslúžia minimálne také prejavy úcty,rozhorčenia a prejavov sústrasti ako sa dostáva rodinám,pozostalým a celému Francúzsku pri obetiach parížskeho masakru.Obama sa neunúval ani s kondolenciou Putinovi.Veď to boli len Rusi,štyria Ukrajinci a jeden Bielorus.Čo tam po nich.

    Peter, toto je i pro mne zarážející. Znám totiž až nepříjemně mnoho vzdělaných lidí, u nichž bych až donedávna tento přístup neočekával. Měl jsem babičku a ta žena s pěti obecnými říkala: „Pamatuj si, že i kdyby měl člověk tři vysoké školy a nepoučil se z dějepisu, tak zůstane blbej – ale o ty školy dobrým lidem nebezpečnější!“
    Proč jsem si na to vzpomněl po odpovědi bez urážky inteligentnímu Tribunovi?!

  • Béda • 16. listopadu 2015

    …Nové informace nasvědčují tomu, že zatímco Ankara s posvěcením NATO údajně bojuje proti Daeši, turecká tajná služba loni eskortovala do Sýrie nejméně šest desítek lidí, kteří se chtěli přidat k Daeši. Paradoxní je, že většinou to byli lidé, kteří už byli v Turecku vězněni v souvislosti s teroristickými aktivitami. Při jejich přechodu hranice byly vypnuty bezpečnostní kamery a pohraničníci byli posláni pryč. Německý Bundeswehr k tomu nyní mimochodem potvrzuje, že Daeš v Iráku nasazuje proti Kurdům chemické zbraně a ke stejnému závěru dospěly i USA. Dva poslanci tureckého parlamentu za levicovou Republikánskou lidovou stranu (CHP), Eren Erdem a Ali Seker, k tomu před pár týdny na tiskové konferenci v Istanbulu předložili nahrávky a další důkazy, které svědčí o tom, že za použitím bojového plynu sarin v Sýrii v roce 2013 bylo právě Turecko. ..

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Ještě k pojmu terorizmus: prvotním hybatelem současného terorismu byl STÁTNÍ TEROR západních zemí (organizované násilí Západu) v islámských zemích, případně jejich politika vůči těmto zemím. To mělo 2 NÁSLEDKY v oblasti terorismu: 1/ terorismus v zemích , které Západ uvrhl do násilí a chaosu
    2/ nynější přelití terorismu v rámci migračních vln do západních zemí.

    Z toho plyne, že za veškerý politický teror dneška může nesmyslná a kontraproduktivní politika západních zemí – ať již se jedná o vojenské napadání cizích zemí, zinscenované politické převraty v ncih, vraždění, mučení v těchto zemích, vnucování svých politických představ a zájmů neslučitelných s místními zvyklostmi, otevření dveří migraci …

  • peter. • 16. listopadu 2015

    Georgius z Raduně napsal
    kdyby měl člověk tři vysoké školy a nepoučil se z dějepisu, tak zůstane blbej – ale o ty školy dobrým lidem nebezpečnější

    Georgius z Raduně:
    Vaša babička bola bezpochyby múdra žena.Na dedinách voľakedy takto múdri starí ľudia žili a tešili sa všeobecnej úcte.Poznal som ich mnoho,a spomínam na jedného z nich z rodnej dedinky mojej manželky,kde mám dnes chalupu.Ani neviem ako sa volal priezviskom,ale volali ho Vojak.Pre mňa to bol ujko Vojak.Tak tento ujko Vojak vždy vedel kedy prídem a celý deň ma vyčkával.Posadil ma na lavičku pred domom a musel som ho informovať o všetkom,čo sa vo svete deje.Vedel fantasticky počúvať,všetko si ukladal do pamäte a celú dobu keď som tam nebol(mesiac aj dva) si všetky tie mnou poskytnuté informácie rozoberal, uvažoval o nich a chystal si pre mňa ďalšie otázky.Podobne ako on, aj môj svokor si kostrbatým písmom zapisoval do písanky všetko,čo dôležité sa v dedine prihodilo,aké bolo kedy počasie,ako to vyzerá s úrodou,kedy museli volať ku koňovi,krave alebo ošípanej „dochtora“.Ich príbehy z vojny o prechode frontu o partizánoch aj o benderovcoch som vydržal počúvať do nekonečna.Zaujímavo vedeli rozprávať o koňoch ktoré sa tam v časoch ich mladosti pašovali z Poľska.Boli to vo svojej múdrosti nadobudnutej životnými skúsenosťami krásni ľudia.Už je takých málo.Po tej smradľavej pseudorevolúcii, dediny spustli a ľudia ak nepomreli,tak odišli za robotou.Je mi z toho smutno.Ale s mladými ľuďmi sa rozprávam rád a ešte radšej som vtedy ak vidím,že ich moje reči nenudia.

  • fajt • 16. listopadu 2015

    hudryper napsal
    hudryper

    jde o důvěru a zásadovost, taky o tu hromadu mrtvých, kteří za něco bojovali ( a co se ukázalo akorát hodno kšeftu, a to ještě s darebákama, kteří nikdy nedrželi slovo ve vysoké politice ) a taky, tak dlouho se mobilizuje pro boj s nepřítelem a pak se ( zase ) dělají ( staré ) kompromisy a handly až nakonec dobrá věc ztratí to, co ji dělalo evoluční a neporazitelnou – vidíte v tom dílčí pozitiva ( ta tam určitě jsou), ale já tady celkově vidím ústup od původního záměru, kdy může dojít ( zase ) k propojení ruského elitářského světa s americkým, kdy americký ( opět ) bez boje získá nad tím ruským navrch a dalo by se říci, že Putinovi poslední dobou jde jenom o ruskou elitu ( a její zájmy v opravdu globálním světě, který ruské elitě asi taky učaroval ) a oběti svého lidu bere za potřebnou statistiku. ..

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Fujtajxl! http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jiri-Dienstbier-varuje-Jen-kvuli-bezpecnosti-se-nemuzeme-vzdavat-lidskych-prav-To-nejde-408518

    Z diskuse: Titulek clanku je asi obracene, ne !?, Mipro, 16. 11. 2015 21:23:56
    Kvuli lidskym pravum se nesmime vzdat bezpecnosti. Kdyby ho slysel fotr, musel by ho sam utratit ! At si takoveho zabedneneho kripla plati danovi poplatnici z IS.

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Zelená sluníčkářka: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Za-utoky-na-Pariz-pry-nestoji-IS-ale-Rusko-A-letadlo-si-take-sestrelilo-sami-Mezinarodni-dobrovolnici-predkladaji-tyto-argumenty-408514/diskuse

    „…Server InformNapalm.org zkonstatoval, že v pozadí teroristických útoků v Paříži a nehody Airbusu A321 nestojí ISIS, ale ruské tajné služby. Uvedla to komentátorka ruského a zahraničního tisku v mezinárodní dobrovolnické komunitě Anna Dornová…“ Žeby to už byl jeden ze skvělých výstupů nově zřízené bruselské Goebbelsovy kanceláře?

  • Béda • 16. listopadu 2015

    http://cz.sputniknews.com/svet/20151116/1686641/putin-financovani-terorismu-g20.html

    Na summitu G20 uvedlo Rusko příklady financování teroristů fyzickými osobami ze čtyřiceti zemí, mimo jiné ze zemí dvacítky, prohlásil ruský prezident Vladimir Putin.

    Rusko předložilo na summitu G20 snímky pořízené z vesmíru, na nichž je zachycen rozsah obchodování s ropou v IS, dodal Putin.

    „Uvedl jsem příklady týkající se našich údajů o financování různých útvarů ISIL fyzickými osobami. Jak jsme zjistili, IS se financuje ze 40 zemí, přičemž mimo jiné i ze zemí dvacítky“, zdůraznil ruský prezident.

  • cnemo • 16. listopadu 2015

    Zdá se, že otázka zda v Evropě další uprchlíky ano či ne je vyřešena.

    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386580-slovinsko-a-rakousko-uzaviraji-hranice.html

    Jako první krok zpět ke zdravému rozumu dobré. Ale nejvíc se těším na kvílení sluníčkářů. Přiznám se, že si alespoň toto užiju, když už jsme všichni v pr.eli. :)

  • Dana • 16. listopadu 2015

    Je to smutne, ze existuji Evropane, najme Cesi, co si neuvedomuji, ze toto je svata valka, dzihad, proti vsem nevericim, tohoto casu zastoupeni zapadni kulturou. . Jde vam o krk a o zivoty vasich potomku. .
    Dobre, lpete na vasich bludech, ze islamsky stat je jen nejaka habadura kapitalistickych tajnych slozek.
    To ovsem nevyresi primarni hrozbu islamskeho svetoveho kalifatu, ktery klepe Evrope na dvere.
    Nejvice pomuzete islamistum tin, ze se zacnete sebemrskat, jak jste zpusobili bidu treba koloniemi, uznate muslimskym statun pravo sirit jejich nabozenstvi, budete bagatelisovat utoky dzihadistu nebo je pokladat za falesnou vlajku. Take svate valce pomuze „chapani “ kafiru, omlouvat je, ze oni jsou taci, protoze na jejich situaci nesete vinu. Jo a jeste otevrete Shengen a mate krasny recept na sebezniceni.
    Bude mi Cechu lito, az budou tak terorisovani, ze nepujdou ani na fotbalovy zapas ze strachu pred islamskymi bojuvkami.

  • Béda • 16. listopadu 2015

    § 317
    Napomáhání k nedovolenému pobytu na území republiky
    Kdo jinému umožní, zprostředkuje nebo usnadní nedovolený pobyt na území republiky, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo zákazem činnosti.
    Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán,
    a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny,
    b) spáchá-li takový čin za úplatu,
    c) spáchá-li takový čin opětovně, nebo
    d) spáchá-li takový čin v úmyslu zakrýt nebo usnadnit jiný trestný čin.
    Odnětím svobody na šest měsíců až pět let, propadnutím majetku nebo peněžitým trestem bude pachatel potrestán, získá-li činem uvedeným v odstavci 1 pro sebe nebo pro jiného značný prospěch.
    Odnětím svobody na dvě léta až osm let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku, bude pachatel potrestán, získá-li činem uvedeným v odstavci 1 pro sebe nebo pro jiného prospěch velkého rozsahu.

  • fajt • 16. listopadu 2015

    http://grozny.tv/video.php?id=27776

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Dana napsal

    Je to smutne, ze existuji Evropane, najme Cesi, co si neuvedomuji, ze toto je svata valka, dzihad, proti vsem nevericim,tohoto casu zastoupeni zapadni kulturou. . Jde vam o krk a o zivoty vasich potomku. .
    Dobre,lpete na vasich bludech, ze islamsky stat je jen nejaka habadura kapitalistickych tajnych slozek.
    To ovsem nevyresi primarni hrozbu islamskeho svetoveho kalifatu,ktery klepe Evrope na dvere.
    Nejvice pomuzete islamistum tin, ze se zacnete sebemrskat, jak jste zpusobilibidu treba koloniemi, uznate muslimskym statun pravo siritjejich nabozenstvi,budete bagatelisovat utoky dzihadistu nebo je pokladat za falesnou vlajku.Take svate valce pomuze„chapani “kafiru,omlouvat je,ze oni jsou taci,protoze na jejich situaci nesete vinu.Jo a jeste otevrete Shengena mate krasny recept na sebezniceni.
    Bude mi Cechu lito,az budou tak terorisovani, ze nepujdou ani na fotbalovy zapas ze strachu pred islamskymi bojuvkami.

    Dveře tady otevírají kolaboranti s „ředitelem zeměkoule“ (politici, Sorosovy páté „neziskovky“, pravdoláskaři, různí pomatení „lidskoprávníci“, pseudolevičáci a „Bilderberci“) – nebude to na jeho pokyn? Lidé zde na fóru ani na jiných, ve své naprosté většině, pokud je mi známo dveře migrantům neotevírají ani je otevírat nechtějí.

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Dana,

    naprostou většinu těch migrantů (pokud někdo) tak by si měly mezi sebou rozdělit koloniální mocnosti, které v jejich zemích rozpoutaly válečné běsy (asi tak 80-90% USA, zbytek Francie, Británie, Itálie a Německo (to zejména migranty z „demokratického“ Balkánu) – a ne se je snažit vnucovat ostatním.

  • Sasin • 16. listopadu 2015

    Jevropa je plná zlo dějů a šmejdů, co žijou z práce druhejch a ještě je odírají exekucema. Dříve kradli v Africe, ale tenhle byznys už převzali jiní. Nemůžete je znát, páč vám to říkají, že je nemůžete znát. Muheeeeeee

  • Dana • 16. listopadu 2015

    Prijimani uprchliku zavisi na suverenni uvaze vudcu jednotlivych statu a Emerika, ac narod pristehovalcu se nenecha, doufam, zahltit hordami lidi, jejichz cire mnoztvi se neda integrovat. I pres snahu nasich socanskych skupin. To si jako nekdo mysli, ze lidskopravniky maji jen v Ceske republice ? Ne, oni radi po celem svete, je to v ramci : Proletari vsech zemi, spojte se !

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Dana,

    hele, vy proletářk! Neměl by ten váš sosan Soros s dlouhými hrabivými prsty založit ze špinavých peněz CIA nějaké neziskovky s cílem barevně vylepšit ten váš demokratický systém i v USA?

  • Dana • 16. listopadu 2015

    Ne Bedo,
    zde jeste nevladnou slunickari a pata kolona islamistu, takze pan Soros byl posunut do Evropske Unie.
    Tam nasel urodnou pudu mezi socanskymi pacifisty, co vse vyresi bez jedineho vystrelu a nastane svetovy mir.
    Kdy uz konecne zavedete v CR povinnou vojenskou sluzbu ? S tema mamakama a humanitakama sve dediny neuchranite….

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Dana,

    momentálně je zbytečné zavádět v ČR povinnou vojenskou službu. V době, kdy armáda neslouží lidu ČR ale zájmům mezinárodní (zejména té vaší US) oligarchie k agresím do jiných zemí by to bylo jako nošení dříví do lesa. Z takové situace je lepší armádu rozpustit. Ušetřily by se zbůhdarma vyhozené peníze, díky kterým mají obyvatelé ČR ve své zemi akorát zvýšené bezpečnostní hrozby. Konečně, vždyť NATO „nás ochrání“. (To byl jenom pokus o vtip – tato válečná organizace není vůbec určena k obraně ale pouze k útočení – viz nyní. Symbolicky jí šéfuje americký podržtaška Pavel. NATO prý není určeno pro obranu hranic EU před migranty)

  • Béda • 16. listopadu 2015

    Ještě takový rébus. Již vidím jak jsou v budoucnosti doplněny řady armád NATO (na všech, včetně generálských postů) z nových muslimských spoluobčanů. Na koho straně budou stát v případě konfliktu s islámskými státy? Burka Mutti Merkel by jistě znala odpověď.

  • abx • 17. listopadu 2015

    medialne srackomety priniesli obrovsku sumu informacii, ale ani v jednej nic o tom, ze to bola satanisticka kapela (a jevrejsky audioklub). strelba v klube zacala pocas pesnicky „Pobozkaj diabla“. Diabol bol pritomny a to vzyvanie si vypocul.
    posudte sami, text pesnicky:

    Kto bude mať rád diabla?
    Kto bude spievať jeho pieseň?
    Kto bude mať rád diabla a jeho pieseň?
    Ja budem mať rád diabla!
    Ja budem spievať jeho pieseň!
    Ja budem mať rád diabla a jeho pieseň!
    Kto bude mať rád diabla?
    Kto pobozká jeho jazyk?
    Kto pobozká diabla na jeho jazyk?
    Ja budem mať rád diabla!
    Ja ho pobozkám na jeho jazyk!
    Kto bude mať rád diabla?
    Kto bude spievať jeho pieseň?
    JA BUDEM MAŤ RÁD DIABLA A SPIEVAŤ JEHO PIESEŇ!

  • peter. • 17. listopadu 2015

    abx napsal
    satanisticka kapela (a jevrejsky audioklub)

    Quod liced Iovi,non liced bovi

    http://www.hlavnespravy.sk/izrael-odsudil-vyroky-sefky-svedskej-diplomacie-margot-wallstromovej/709037

  • J. Hruška • 17. listopadu 2015

    abx napsal

    medialne srackomety priniesli obrovsku sumu informacii, ale ani v jednej nic o tom, ze to bola satanisticka kapela (a jevrejsky audioklub). strelba v klube zacala pocas pesnicky „Pobozkaj diabla“. Diabol bol pritomny a to vzyvanie si vypocul.
    posudte sami, text pesnicky:

    Kto bude mať rád diabla?
    Kto bude spievať jeho pieseň?
    Kto bude mať rád diabla a jeho pieseň?
    Ja budem mať rád diabla!
    Ja budem spievať jeho pieseň!
    Ja budem mať rád diabla a jeho pieseň!
    Kto bude mať rád diabla?
    Kto pobozká jeho jazyk?
    Kto pobozká diabla na jeho jazyk?
    Ja budem mať rád diabla!
    Ja ho pobozkám na jeho jazyk!
    Kto bude mať rád diabla?
    Kto bude spievať jeho pieseň?
    JA BUDEM MAŤ RÁD DIABLA A SPIEVAŤ JEHO PIESEŇ!

    To ovšem nic nemění na skutečnosti, že ďáblovi „vykonavatelé“ byli z masa a kostí a že tento způsob vyslýchání ďábla je společensky nepřípustný. Jinak samozřejmě máte pravdu a jsem rád, že si toho alespoň v tak nápadném případě někdo všimnul. Je totiž dneska bohužel všeobecné pravidlo, že na lidi doléhá zlo, které si sami přivolali.

  • fajt • 17. listopadu 2015

    http://politikus.ru/events/63090-ukrainskiy-nacionalist-dmitriy-korchinskiy-priglasil-v-kiev-islamskoe-gosudarstvo.html – IS to je opravdu mezinárodní internacionála, od Washingtonu po Moskvu. ..)

  • Béda • 17. listopadu 2015

    fajt napsal

    http://politikus.ru/events/63090-ukrainskiy-nacionalist-dmitriy-korchinskiy-priglasil-v-kiev-islamskoe-gosudarstvo.html – IS to je opravdu mezinárodní internacionála, od Washingtonu po Moskvu. ..)

    Ale to náš „mírumilovný demokratický“ Západ nevidí ani jej nezajímá, že se ukrofašisti (ty také nevidí, nikdy neviděl a ani o nich „nic neví“) spojují s islámskými radikály. Protože, i když jsou to všechno „zkurvysyni“, jsou to přece „naši“ „zkurvysyni“ a jak pravil starý demokrat a pravdoláskař Goebbels „účel světí prostředky“.

  • Béda • 17. listopadu 2015

    Taky je možné, že jde o tzv. „umírněné“ (ozbrojené řezače hlav) islámské radikály pomáhající ukrajinským banderovcům a fašistům v boji za demokracii.

  • merlin • 17. listopadu 2015

    Tribun napsal
    Pro vás je zase přežitek člověk. Nevím jak vaši, ale tu moji rodinu tvoří lidé a pokud má být zachována, tak nezbytně nutná podmínka je, aby jejím členům nikdo neupíral jejich lidství. A já „jen“ odmítám druhým činit to, co nechci, aby druzí činili mě. To „jen“ jsem dal do uvozovek proto, že jak se ukazuje to není žádné jen, ale pro mnohé nepochopitelné a nedosažitelné maximum.

    tak si kupte pár hektarů a založte si s těmi sdílejícími Vaše názory na tento problém komunitu, Tribune, v tom vám nikdo nebrání. Jsem se šla pro jistotu podívat, jestli jste to psal a jak. Hm, brzy budete mít plno, protože nebude už platit pravidlo o slučování rodin.

  • merlin • 17. listopadu 2015

    P.S. Proč nevěřím Vám ani Janice.
    hlasatelé krásen a mouder nadělali historicky vždycky nejvíc svinstva, když pak došlo na lámání chleba. Inteligentní pragmatičtí ,,mizerové,, se nakonec dějinně ukázali být mnohem většími realisty a zachránili spousty životů.

  • Bety • 17. listopadu 2015

    fajt, peter – já jsem ten článek o ukrajinském dluhu pochopila jinak. Putin ví, že z Ukrajiny stejně žádné peníze nevydoluje. Dluh jim odložil přece s tím, že žádá MMF a ostatní, aby se za to, že Ukrajina začne splácet, nebo splatí dluh v příštím roce ZARUČILI!!! Přitom podotýká, že pokud prohlašují, že je Ukrajina na vzestupu, tak přece nemají důvod se tomuto požadavku Ruska vzpouzet!!! Já bych tedy spíš řekla, že Putin je vtipálek a dělá si tímto ze Západu srandu.

  • fajt • 17. listopadu 2015

    Bety napsal
    Bety

    tak to je potom vtip, který je prokládaný mrtvými, vlastními mrtvými – samozřejmě, že z Ukrajiny v tuto chvíli a konstelaci nevydoluje lauter nic, nakonec když Cameronovi přislíbil, že Ukrajina může být hospodářsky ( asi jednocestně) připojena k EU, tedy že ji může EU ještě svým odpadem podojit a Rusku zničit poslední zbytky ukrajinského trhu – mohl to na rovinu říci i zbytku ukrajinců, kteří se marně brali za Novorossii, že Ukrajina je Rusku naprosto ukradena ( západ to pochopil jasně a rovnou koná) a mohli místo zbytečného boje vzít rovnou roha a zachránili by si životy … i svých dětí. ..

  • Bety • 17. listopadu 2015

    ad Tribun – vydírání, ať citové či jiné nesnáším. Navíc vaše logika pokulhává s tím, že bohužel ve světě každý den umírají lidé ve válkách vedených ve jménu humanity, lidských práv- a to bez kytiček, zapálených svíček atd.
    Když jsem se dívala na video nekonečného proudu imigrantů pochodujících přes chorvatskou vesnici, tak jsem se nejdřív zhrozila jejich počtu. Pak mne napadlo, jak se asi cítí, když pochodují okolo opečovávaných domů, zastřižených živých plotů a posekaných trávníků. Přiznám se, že mě napadlo, že ve mně by při tomto pohledu narůstal vztek, ať už bych se dala na pochod z jakýchkoli důvodů. Tak já mám doma všechno na maděru, jíst není co, protože OSN omezila potravinovou pomoc, konce to nebere a Evropa s USA na tom jen profituje. To poslední, co by mne napadlo, by byla chuť se integrovat a pomáhat Evropě k ještě většímu bohatství. Možná nejsem tak humanitně na výši, abych považovala z samozřejmé, že když ty do mne kamenem, já do tebe chlebem, ale domnívám se, že oni této humanitní výše také nedosahují. A bageta ve folii plus balená voda by mne těžko těchto pocitů zbavila.

  • peter. • 17. listopadu 2015

    Bety napsal
    Bety • 17. Listopad 2015

    ad Tribun – vydírání, ať c

    Bety!
    Veľmi dobré, veľmi pravdivé a veľmi výstižné!
    +++++

  • peter. • 17. listopadu 2015

    Bety napsal

    fajt, peter – já jsem ten článek o ukrajinském dluhu pochopila jinak. Putin ví, že z Ukrajiny stejně žádné peníze nevydoluje. Dluh jim odložil přece s tím, že žádá MMF a ostatní, aby se za to, že Ukrajina začne splácet, nebo splatí dluh v příštím roce ZARUČILI!!! Přitom podotýká, že pokud prohlašují, že je Ukrajina na vzestupu, tak přece nemají důvod se tomuto požadavku Ruska vzpouzet!!! Já bych tedy spíš řekla, že Putin je vtipálek a dělá si tímto ze Západu srandu.

    Bety:
    Nie som si tým tak istý:
    http://ukraina.ru/news/20151117/1014845996.html

  • fajt • 17. listopadu 2015

    http://politikus.ru/articles/63072-yalta-2-novyy-mirovoy-poryadok-neizbezhen.html – tohle ať rozkličuje někdo jiný, ale o co má být NWO dvojka lepší oproti jedničce opravdu nevím. ..)

  • Irena • 17. listopadu 2015

    peter. napsal
    Bety:
    Nie som si tým tak istý:
    http://ukraina.ru/news/20151117/1014845996.html

    a já si jsem jistá
    http://politikus.ru/articles/63070-vozmozhnaya-restrukturizaciya-dolgov-ukrainy-zrada-v-detalyah.html

    Krista to nikoho nevzrušila zpráva, že oficiálně oznámili, že to ruské letadlo spadlo v důsledku teroristického útoku, a že bylo oficiálně nařízeno dopadnout viníky?
    To vystřelení těch raket z ponorky přece také není samo sebou.

  • Bety • 17. listopadu 2015

    peter. napsal
    Nie som si tým tak istý:
    http://ukraina.ru/news/20151117/1014845996.

    Právě tohle jsem myslela tím, že Putin ví, že ať udělá cokoli, prachy od těch nevděčných Ukrajinců nedostane. Pochybuji, že se mu MMF za ně zaručí, ale jemu A/ dobrou vůli nikdo rozumný nemůže upřít, B/ musí mu dělat dobře pomyšlení, jak se bude po tomhle návrhu MMF kroutit.
    Jinak děkuji za pochvalu a jsem ráda, že jste se mezi nás vrátil.

  • merlin • 17. listopadu 2015

    Irena napsal
    a já si jsem jistá
    http://politikus.ru/articles/63070-vozmozhnaya-restrukturizaciya-dolgov-ukrainy-zrada-v-detalyah.html

    Krista to nikoho nevzrušila zpráva, že oficiálně oznámili, že to ruské letadlo spadlo v důsledku teroristického útoku, a že bylo oficiálně nařízeno dopadnout viníky?
    To vystřelení těch raket z ponorky přece také není samo sebou.

    ne už to říkají od rána i v naší televizi :-)

  • Irena • 17. listopadu 2015

    merlin napsal
    ne už to říkají od rána i v naší televizi

    Ano? Tak proč to nikdo nekomentuje?

    https://www.youtube.com/watch?v=RS2w1zzLrmg
    Минобороны доложило Владимиру Путину о ходе операции РФ в Сирии

  • Béda • 17. listopadu 2015

    Irena napsal
    Ano? Tak proč to nikdo nekomentuje?

    https://www.youtube.com/watch?v=RS2w1zzLrmg
    Минобороны доложило Владимиру Путину о ходе операции РФ в Сирии

    Dík za ten odkaz. RF se do toho pustila „natvrdo“ – zasáhly křídlaté rakety, zasáhly dálkové bombardéry. Zasáhly na velký počet cílů s cílem umožnit syrské armádě prezidenta Asada rozsáhlou ofenzivu . Likvidovaly ohromné množství cílů velících struktur, vojenských skladů, zásobování, výrobny zbraní etc.. Řekl bych, že Paříž je ještě víc „nakopla“. (Když navíc v té Paříži pravděpodobně zasahovala tzv. „umírněná demokratická“ opozice. že Rusům se stále víc rozvazují ruce pro zásah proti islámským radikálům a mají pro tyto zásahy (navzdory mainstreamu) stále větší podporu západní veřejnosti.

  • Béda • 17. listopadu 2015

    Béda napsal
    Dík za ten odkaz. RF se do toho pustila „natvrdo“ – zasáhly křídlaté rakety, zasáhly dálkové bombardéry. Zasáhly na velký počet cílů s cílem umožnit syrské armádě prezidenta Asada rozsáhlou ofenzivu . Likvidovaly ohromné množství cílů velících struktur, vojenských skladů, zásobování, výrobny zbraní etc.. Řekl bych, že Paříž je ještě víc „nakopla“. (Když navíc v té Paříži pravděpodobně zasahovala tzv. „umírněná demokratická“ opozice. že Rusům se stále víc rozvazují ruce pro zásah proti islámským radikálůma mají pro tyto zásahy (navzdory mainstreamu) stále větší podporu západní veřejnosti.

    Jo – a západní „partňoři“ byli ruským genštábem informováni PŘEDEM!

  • Irena • 17. listopadu 2015

    Béda napsal
    Béda

    No, na mě to spíš dělá dojem, jako by se za 2. světové blížili k demarkační čáře, a každý pospíchal urvat si co nejvíc. Je totiž jasné, že Rusko bude v Sýrii úspěšné, tak proč mu honem nejít „vstříc“ a neurvat si nějaký kus vlivu pro sebe? – To zapojení Francouzů, zvěsti, že USA s Turky začali s vojenskou operací na turecké hranici… (http://politikus.ru/events/63116-ssha-i-turciya-nachinayut-operaciyu-na-granice-s-siriey.html) Těm hajzlům určitě nejde o potlačení ISIL, ale o to, jak Rusku zavařit.
    Předpokládám, že Putin jim na G20 řekl své, zase to podpořil činy a teď je otázka, jestli ty akce z druhé strany mají věc podpořit nebo pod rouškou podpory zkomplikovat (v určité míře v každém případě ale ta míra je dost důležitá).

  • Béda • 17. listopadu 2015

    – poprvé od vstupu RF do konfliktu v Sýrii dochází ke koordinovanému postupu válečných operací RF s francouzskými vojenskými sílami!

  • merlin • 17. listopadu 2015

    Irena napsal
    Ano? Tak proč to nikdo nekomentuje?

    https://www.youtube.com/watch?v=RS2w1zzLrmg
    Минобороны доложило Владимиру Путину о ходе операции РФ в Сирии

    To nevím, my už jsme to doma probrali. Taky že kvůli ruským turistům nikdo nic nerozvěcoval a neosvětloval. Ani je nikdo nepřipomenul.