Diskuze k článku


  • Sio • 21. září 2015

    Tady jde o to, co má tento počin sdělit. Že má Zeman velké trenky? Nebo že je komunista? Všichni vědí, že ani jedno není pravdou, tedy trenky jsem mu neměřil.
    Sdělují to jediné – určitá skupina lidí se rozhodla, že si udělá PR a to tak, že provede nějakou provokativní kravinu tak, aby jim to prošlo. No jasně, jako pejsci, co lížou ruku svého páníčka došli správně k názoru, že bude nejlepší, když kousnou jeho odpůrce. Když sdělí páníčkům doma i na velvyslanectví, že někteří nemají Zemana rádi. Určitě o tom napíší v nějakých „seriózních“ novinách na Západě.
    Dost trapný způsob, to mohli najít něco chytřejšího. Takový mainstreamový, Zemana přece dnes shazuje v médiích každý. Kdo si neplivne na Zemana, není in. Hlupáci a rektální alpinisté nemohou najít lepší téma, než si plivnout na prezidenta. Ubožáci.

  • karpi • 21. září 2015

    …až tedy na to, že ten tank narůžovo, byla akce umělce – hrdiny Černého.

  • mm • 21. září 2015

    jsem si naprosto jist, že s pomalováním tanku číslo 23 na Smíchově nemá skupina Ztohoven nic společného. Pokud je známo, vznikla v roce 2003, ale protože vytvořila výstavu Malík urvi, neboli malý kurvy – o estébácích v politice, mám za to, že existovala už dříve. Stvořila pak i výbuch v TV na pozadí krajinky programu čt 2, no a velmi užitečnou akci s dvacetiosmi kříži na Stromáku, jelikož popravených českých pánů bylo skutečněě 28, Martin Fruwein spáchal v žaláři sebevraždu, a popravena byl jeho mrtvola. Tedy roku 1621…Trenky místo standarty jsou už mírně za čáru, nicmén pan Havel vexloval s textem Veritas vincit, takže původní etos nápisu už dávno není. Ostatně, správně by mělo být Pravda Páně vítězí, což tvrdila zejména husitská vojska, jichž by dnes Evropa potřebovala co soli…..Váš text, Mane, je výblitek.

  • aram • 21. září 2015

    Však se taky ty trenky nad hradem Černému velmi líbily. Tito výtečníci mají na triku simulovaný atomový výbuch svého času v Krkonoších, který odvysílala ČT v pravidelném nedělním pořadu Panorama. To bylo podle některých také velmi vtipné.
    https://www.youtube.com/watch?v=zgosdoL4skQ

  • Sasin • 21. září 2015

    Humor z nenávisti je zoufalství, mentální joint. Je toho plno. Ostatně humor má býti druhem emoce, čili jakousi schopností člověka, vzbudit pocit pobavení v jiném člověku. Být poctěn sám vlastním humorem se každému nepodaří. Pak násedují méně humorné kategorie a končí to tragedií. Heh

  • mm • 21. září 2015

    Sio napsal

    Tady jde o to, co má tento počin sdělit. Že má Zeman velké trenky? Nebo že je komunista? Všichni vědí, že ani jedno není pravdou, tedy trenky jsem mu neměřil.
    Sdělují to jediné – určitá skupina lidí se rozhodla, že si udělá PR a to tak, že provede nějakou provokativní kravinu tak, aby jim to prošlo. No jasně, jako pejsci, co lížou ruku svého páníčka došli správně k názoru, že bude nejlepší, když kousnou jeho odpůrce. Když sdělí páníčkům doma i na velvyslanectví, že někteří nemají Zemana rádi. Určitě o tom napíší v nějakých „seriózních“ novinách na Západě.
    Dost trapný způsob, to mohli najít něco chytřejšího. Takový mainstreamový, Zemana přece dnes shazuje v médiích každý. Kdo si neplivne na Zemana, není in. Hlupáci a rektální alpinisté nemohou najít lepší téma, než si plivnout na prezidenta. Ubožáci.

    spíš si plivli na ty nadržený borce z útvru MV na ochrnu….ostatně, co dělají ti bodyguardi, co nechali nasypat antiperle z pistolky na Klause….?Mohla to bejt FN, nebo Luger, nebo čezeta….Bylo by možné, že by všichni oslové, kteří o tom píší připustili, že umělci v uvozovkách vyvěsili rudý hadr, anžto červené trenky měly každé dva lampasy, tedy pruhy bílé na šířku tří cm nalevo a napravo….?

  • idiotronic • 22. září 2015

    To vám byl jednou jeden řidič autobusu, co nakreslil tykadla xichtům na předvolebních plakátech.Dokonce projevil tolik fištrónu, že pronikl do blízkosti premiéra jako falešný člen televizního štábu s ním zahájil interview. Ale jeho vtipům se nikdo nesmál ( myslím z těch xichtů, oni totiž žádný smysl pro humor, natož velkorysost, opravdu, ale opravdu neměli.) Mezi lidem měla tykadla kladnou odezvu, pokud nevěříte, pošlu vám fotky z města O. (nebudu jmenovat, abych nešířil poplašnou zprávu), kde byly v následujících volbách na kdejakém billboardu. Ale ten řidič šel do vězení, samozřejmě, pořádek
    muší bejt, jinak by na každým stromě byl jeden voják bez disciplíny a z toho má naše justice největší strach.

  • Béda • 22. září 2015

    http://www.zvedavec.org/vezkratce/11112/ Systémovou „revoltu“ skupiny Ztohoven financují oligarchové

    „Skupina Ztohoven si v Praze ke svým aktivitám otevřela prostor Paralelní Polis. Za pronájem budovy dává 150.000 Kč měsíčně.

    Kryptoanarchisté si to mohou dovolit jen díky finančním příspěvkům miliardáře Karla Janečka, generálního ředitele J & T banky, Štěpána Ašera, nebo jednoho z šéfů developerského gigantu Sekyra Group, Leoše Anderleho.

    Ztohoven přitom už léta poukazují na to, že politické a finanční elity vytvářejí odpudivý „systém nesvobody“, jemuž je třeba vzdorovat. Peníze těchto elit však skupině Zhotoven nesmrdí – jsou totiž žoldnéři v boji, který je mementem dnešní zmatené doby – v boji oligarchy vlastněných korporací proti národním státům.

    „My se vymezujeme vůči státu, a ne vůči jednotlivcům…“

  • fra • 22. září 2015

    Tak uvažuji co by se asi stalo, kdyby tito „stateční muži“ skupiny Ztohoven postoupili ve svých činech o level výš a pokusili se něco pověsit na Bílý dům. Myslím, že jen pouhé přiblížení se k objektu v této zemi s největší možnou demokracií a svobodou by je přišlo draho, pokud by nedošlo přímo ke konečnému řešení této skupiny „hrdinů“.

  • Alena • 22. září 2015

    ……..Výsostnou prezidentskou standartu, jeden z nejvyšších symbolů naší státnosti, stáhli ze stožáru nad Hradem, zmačkali jí a kamsi ji snad odložili – pokud ji zneuctěnou nehodili přímo dolů pod Hrad ………..
    Na rozdíl od malování tykadélek nezneuctili pana Zemana, jako soukromou osobu, zneuctili symbol české státnosti, takže český stát.
    Za to by měli být zavřeni na hodně dlouhou dobu. Pokud nebudou, je to pro mne definitivní poznání, že stát už vlastně neexistuje

  • fajt • 22. září 2015

    Alena napsal

    ……..Výsostnouprezidentskou standartu, jeden z nejvyšších symbolů naší státnosti, stáhli ze stožáru nad Hradem, zmačkali jí a kamsi ji snad odložili – pokud ji zneuctěnou nehodili přímo dolů pod Hrad ………..
    Na rozdíl od malování tykadélek nezneuctili pana Zemana, jako soukromou osobu, zneuctili symbol české státnosti, takže český stát.
    Za to by měli být zavřeni na hodně dlouhou dobu. Pokud nebudou, je to pro mne definitivní poznání, že stát už vlastně neexistuje

    ano, v podstatě udělali svým páníčkům medvědí službu, už jim zbyla jenom hymna, státní vlajku v tuto chvíli zašlapali do hoven, v podstatě ukázali, jak odevzdanou kolonii jsme a jak moc pražská kavárna prorostla s proamerickými gulášovými zbohatlíky a jak tahle tlupa kolaborantů moc nenávidí své lidi a svou zem. ..)

  • J. Hruška • 22. září 2015

    Zase bych to nedramatizoval. Najdeme řadu důvodů, vesměs nechutných, proč něco takového uděali. Osobně dávám přednost tomu, že jde o projev elitářství. „Podívejte se, (s)prostej lide, co si můžeme dovolit a nic se nám nestane!“
    Nejlepší řešení problému bylo bohužel už před časem znemožněno. Přivázat je k lavici, vzít rákosku a upravit jim zadky, aby měli taky červené trenky.

  • Sio • 22. září 2015

    mm napsal
    spíš si plivli na ty nadržený borce z útvru MV na ochrnu….ostatně, co dělají ti bodyguardi, co nechali nasypat antiperle z pistolky na Klause….?Mohla to bejt FN, nebo Luger, nebo čezeta….Bylo by možné, že by všichni oslové, kteří o tom píší připustili, že umělci v uvozovkách vyvěsili rudý hadr, anžto červené trenky měly každé dva lampasy, tedy pruhy bílé na šířku tří cm nalevo a napravo….?

    Pokud to byla alegorie na ochranku Hradu jakožto symbol ochrany státních hranic, tak se to povedlo. Ovšem jak poslouchám média, nikdo to nepochopil. Nejspíš to tak sofistikovaně ani nemysleli.

  • Gatta • 22. září 2015

    Ono to co je co není „humor“ je jen věcí výkladu, tedy toho, kdo a jak ho vykládá.

    Udělat tohle s vlajkou IS, tak by jeho náčelníkům možná přišlo vtipné třeba napíchnout takové vtipálky na kůl. Taky performace a taky by se v tom jistě našla nějaká ta symbolika a podnět k všeobecnému zamyšlení.

    Ale vážně, humor je zkratka, je to práce s podvědomím, ale je to i možnost říct věci jinak nevyslovitelné.
    Otázkou je , jako ve všem – cíl a účel: „K čemu takové sdělení slouží, k čemu je dobré?“.
    A zde ani snaha o „humor“ nemůže žádné tzv. „humorné“ slovo nebo čin zbavit té jeho významové a účelové odpovědnosti. Mimo humoru na úrovni úplných debilů, ale to je patrně jiná kapitola.

    No možná pár ran bičem u pranýře na Hradním náměstí by to spravilo … :-)

  • Dolmen • 22. září 2015

    Alena napsal
    Za to by měli být zavřeni na hodně dlouhou dobu. Pokud nebudou, je to pro mne definitivní poznání, že stát už vlastně neexistuje

    Tvrdím už delší dobu, že český stát již neexistuje, zůstaly pouze nakašírované kulisy. Pokud tihle trapasníci ujdou trestu a patrně ano, soudit bude nejspíše soudkyně Králová, tak je to definitivní potvrzení – český stát již neexistuje.

  • abx • 22. září 2015

    so statnych symbolov by si prazski kaviarenski povalaci srandu robit nemali. ze si to dovolia – a nic sa im nestane, je varujuce…

  • Béda • 22. září 2015

    To by se asi kluci kavárenští zapráskaní od exkrementů divili, kdyby je ochranka (původně od slova chránit nikoliv jako ta prezidentská která je tam, jak se ukázalo naprosto k ho***) postřílela. Ze zákona má na to pravomoc.

  • bmw525i • 22. září 2015

    Béda napsal

    To by se asi kluci kavárenští zapráskaní od exkrementů divili, kdyby je ochranka (původně od slova chránit nikoliv jako ta prezidentská která je tam, jak se ukázalo naprostok ho***)postřílela. Ze zákona má na to pravomoc.

    No ono je to s tou ochrankou trochu složitější. Tam jsou v podstatě tři služby.

    1) Ochranka prezidenta (ochrana vládních činitelů) spadající pod MV. Ta ovšem má za úkol přímou ochranu prezidenta. Například Albertov, kde totálně zklamala, nebo střelba aerosolkou na Klause – ten člověk měl být již postřelen v momentě, kdy se mu objevila pistole v ruce. Takže v tomto případě to nebyl problém ochranky.

    2) Hradní stráž – je vojenským útvarem brigádního typu s celkovými počty 653 osob – 81 důstojníků, 75 praporčíků, 377 poddůstojníků, 77 příslušníků mužstva a 43 občanských zaměstnanců“, to zřejmě vůbec nezaregistrovala, nebo jí to bylo jedno. Nedávno jsem četl o nákupu nových odstřelovačích pušek, asi je ještě nemají a ty staré zarezly. Tu havěť ze střechy měli sestřelit. Otázkou je, zda vůbec nějaké odstřelovače někam dávají. Osobně si myslím, že ne, pouze v případech, kdy přijde na návštěvu někdo jako Obama, Putin apod. Jinak Hradní stráž jednak střeží Hrad zvnějšku (hlídky kolem hradu), druhák plní tzv. reprezentační věci, včetně těch dvou blbců v těch kadibudkách u vchodu.

    3) Hradní policie, což je standardní policie ČR. Podle mého názoru to byl jejich průser, protože proniknout v převlečení za kominíky do objektu kam se může jen na nějakou propustku, je vrchol lajdáctví příslušných orgánů policie. Za mých mladých let by dotyční policisté skončili u soudu a velitel by vypad než by řekl švec.

  • orinoko • 23. září 2015

    NIKDO!! … opravdu NIKDO … mi nevymluvi, ze tato zalezitost je svym zpusobem nechtenym produktem kominickeho socialismu, ktery stvorila ta spravna trzni hovada typu modrych inzinyru s gulemi od Mamule.
    Zbytek je klasicka kravina ceskeho blbnuti. Kdyz na Prazskem hrade mohlo svitit Ves Krnovo neonove-digi srdce obzvlast oplzleho napadu, tak proc ne trenerky?
    Veprovi lide s kavarenskym oderem zn. Havel.
    Absurdita – v tom se ten vyklouz vyzival. Bohuzel za to nikdy nedostal par poradnych ceskych facek. Mozna by mu to pomohlo.
    A nam jakbysmet.

  • Gatta • 23. září 2015

    Orinoko na Vás čekám – co Syrie ?

  • Martin (už bez taky m) • 24. září 2015

    fajt napsal
    ano, v podstatě udělali svým páníčkům medvědí službu, už jim zbyla jenom hymna, státní vlajkuv tuto chvíli zašlapali do hoven, v podstatě ukázali, jak odevzdanou kolonii jsme a jak moc pražská kavárna prorostla s proamerickými gulášovými zbohatlíky a jak tahle tlupa kolaborantů moc nenávidí své lidi a svou zem. ..)

    100% souhlas.
    Ze skutečných odpůrců „demagogického“ režimu se udělají špinavci (nenakradli si dost peněz, nebyli přisátí na veřejné penězovody, neposluhovali a neohýbali hřbet…).
    Vezme se jim jakékoliv právo na obranu, popřípadě se označí za pedofily, nekrofily či jiné další „libůstky“, odepře se jim vše a předem se odsoudí ve „sdělovacích prostředcích“…
    A tak je třeba NAJÍT NOVÉ HRDINY, tentokrát TY SPRÁVNÉ…
    Co člověk celý život dělal nikoho nemá zajímat, jakým způsobem žil také…
    Očekávám vbrzku ukřižování dalších nepohodlných…
    K tomu všemu NEJPRVE „je třeba popilivat“ nejen prezidenta, ale i symboly státnosti – a nahradit je PSEUDOSYMBOLY TUPÉ KONZUMNÍ STÁDNOSTI…
    Čekejme nový „hon na čarodějnice, a jiné zločince“ ohrožující nemyslící tupounskou konzumaci poslušných…
    Jsem zvědav kam zařadí i prosté lidi, rebely jako mne – a zda nezapomenou na klasické „kbelíky sazí“ – např. typu „rozvracení státu“, „služby cizím mocnostem“ a „ohrožování národní bezpečnosti“, „podvodníky“, atd… Očekávám, že aby to to bylo „tentokrát opravdu sichr“, pokusí se o vše najednou…
    https://www.youtube.com/watch?v=bSfJ9gBTsQU
    Už teď se bavím…
    Dávno, dávno mělo dojít na čl. 23 ZLPS…

  • orinoko • 24. září 2015

    Gatta, jednak moc nestíhám a pak také situace je značně nepřehledná. Jisté je, že Syrská armáda obdržela ruské drony, velmi přesnou munici a zvýšenou ruskou přítomnost. Okolnost, že poskoci typu Netanjahu a Erdragon už byli v Moskvě, je dostatečně výmluvná. Putin neměl potřebu s nimi cokoli probírat. A s tím tureckým teletem nějakou jeho bezletovou zónu už vůbec ne. Čína se nechala slyšet, že pokud to situace vyžádá a Sýrie požádá oficiálně o vojenskou pomoc, tak se na Střední východ přesune vojensky i Číňan. Co s tím bude dělat ten emerický kominík, to si nikdo nedokáže představit.
    A západní blbákov, který se hraje o Asada – jako aspoň o nějaké hmatatelné vítězství – je klasická Havlova oplZLOST.
    Půjde Asad, a pak by měli jít další a další … aby západní tele mohlo dosadit nějakého svého absolventa, kterého v Sýrii nikdo nezná.
    Pokud jde o Sýrii … i můj syrský zdroj je teď méně akční. Přeskupují se síly, jedná se , syrské letectvo bombardovalo výcvikové tábory Daeše u Rakka – což je ve střední Sýrii.
    Co je ale velmi překvapivé, je neuvěřitelné mlčení kolem „úspěšných“ Kurdů. Asi nemají příslušené pokyny od Sitting Ohavy pro kontinuitu omračujících úspěchu proti Daeši v pozemních bojích.
    Daeš se částečně rozpadá. Islámští zlatokopové si na své nepřišli, v Sýrii jde navíc o kejhák, a v poslední době se nějak záhadně zvýšila úmrtnost vedoucích soudruhů Daeše. Připisuje se to ruským kompletním satelitním informacím a provozu dronů.
    Syrská armáda si potřebuje vydechnout. Každý voják by měl dostat lázně!!

  • orinoko • 24. září 2015

    Zítra prvně hrajeme.

  • Gatta • 24. září 2015

    Re orinoko – takže těžké manévry za diplomatickou plentou – dík.

    Tak ať to jde …

  • Viky • 24. září 2015

    to Gatta: To, co ve zpravodajství nezaznívá je takový „docela obyčejný malér“. V oblasti zásadních bojů doznívá písečná bouře. Víc než boji se všichni věnují vyklepávání písku odevšad. Měla by to být největší bouře za posledních asi 70 let. (nevím jestli intenzitou, délkou trvání…) Syrské armádě to zabránilo obsadit Palmyru. museli se zastavit na dohled (na dohled normálně!)
    Syrských Kurdů není moc, a jsou hodně závislí na Íráckých Kurdech. Drží dlouhodobě určité pozice, ani postup ani ústup. O Írácké Kurdy nejeví centrální „vláda“ v Bagdádu zájem, tzv. armáda utekla, no a emeričtí spřátelení okupanti převážně vymýšlejí p..oviny. Místo dodávek zbraní a munice Kurdům, bombardují pozice IS. Jenže už vyklizené, takže bez škod pro IS, zato civilisté se nemají kam vracet. Protože jak už to tak bývá, není to nikde v poli, ale v zástavbě. Takže ve skutečnosti nepřímo bojují proti Kurdům. S těmi dodávkami zbraní je to tak, že jednak není zájem, a i samotná možnost je omezená. Chybí jim především těžší zbraně, ty se blbě pašují a centrální vlády se do něčeho takového nepustí. Ozbrojenci z IS? To přece není nějaká kompaktní armáda. Jsou to jednotlivé bojůvky a skupiny bojůvek, které mají velmi proměnlivou kvalitu. “ velké vítězství“ může být i hodně malým. všechno záleží na koho narazí. Není to pouze o schopnostech, protože klíčové body drží v rukou slušně vyzbrojené a vojensky kvalitní jednotky IS. Proto ty proměnlivé výsledky a strašlivá nepřehlednost.

  • Gatta • 24. září 2015

    Re Viki – dík.
    Je tedy velko otázkou co v této dlouhodobě víceméně patové situaci bude znamenat to nové zapojení Ruska.
    Jestli to bude jejich nový Afganistán, nebo spíš taková „Lybijská bezletová zóna“, ale tentokrát ve prospěch Asada.

  • orinoko • 24. září 2015

    Asi uz jsem neco podobneho napsal. Kdysi na mistrovstvi sveta v hokeji … tehdy v zapase se Sovetskym svazem … trener Gut prohlasil : Od sameho zacatku jsem mel jakesi tuseni, ze zapas nemuze spatne dopadnout. – Take jsme tehdy vypraskali kazdeho a stali se mistry sveta …
    Podobny pocit mam ja osobne pokud jde o Syrii. Rus mohl logicky zezacatku ponekud rezervovany postoj, protoze v koncovce se prakticky v nejake mire musi opirat o lidi. Muzeme o tom dlouze krafat , ale ja to jinak nevidim.
    Asad podporovan v mire rekl bych, tak akorat ode vsech spojencu, prezil. Dneska je Asad symbolem statu Syrie. Zapad prosral co mohl. Asad uz zije i v pisnickach.
    Kdyby dneska Rusko, Iran a Cina nechaly soucasnou Syrii padnout, tak by to jednak byla svym zpusobem i sprostota , protoze v Syrii se bojuje i za vsechny tri zminene zeme. Pres vsechen pruser „Asadovy“ casti Syrie vykazuji vysokou miru civilizacni normalnosti. A to se vubec nezminuje okolnost, ze“Asadova“ cast Syrie absorbovala minimalne 6 milionu uprchliku z vychodnich casti.
    Rusko ustalo Halic. Predtim Osetii a jeste drive Cecnu. Klobouk dolu a panskou chloubu do pozoru. Vi svoje. Melo ted vojenske cviceni, nad jehoz rozsahem padali na prdel i cesti vojaci, nakazeni sazemi od Sitting Ohavy.
    A Cina ted prohanela svymi stihackami emericky spionazni dobytek.
    PouZIJU parafrazi na moudrost o puberte.
    Rusko se kazdym novym dnem uzdravuje z Jelcinova deliria.
    A kdyz lidem date pocit, ze neni nic ztraceno vlastne nikdy, tak se proste vysledek dostavi. Tu i onde, drive ci pozdeji.
    Syrie porad zije. Nemuzu se zbavit pocitu, ze to nemuze spatne dopadnout.

  • orinoko • 24. září 2015

    Proboha, to je katastrofa. Ja kdyz pisu, tak mi do psani leze, co chci dale ricia vznikaji nesmysly. Ma byt: Rus mohl mit ze zacatku logicky rezervovany postoj, protoze kazdy system se v nejake ruzne mire musi opirat o lidi, a v Syrii si nemusel byt jisty.

    V nove praci abych mel misto hlavy kompjutr. Silene. Uz se mi pletou ciselne rady ruznych objednavek , problem byva s terminalem, ktery pracuje pomalu, zatimco my to mame zvladat svizne. Tak to zacnu delat znovu, svym zpusobem resetuji svoji praci … njn, uz mi hrabe.

  • orinoko • 24. září 2015

    Jo , a Viki ma recht. Videl jsem meteoroLOGICKOU mapu te pisecne boure. Schytalo to hned nekolik statu najednou.

  • orinoko • 24. září 2015

    Jeste neco k Syrii. Doporucuji Spencerovou v Literarnich novinach.
    Cela slavna Emerika patri zavrit do cvokhauzu. Nekonecny pribeh kretenu, kteri ziji v jakemsi svem vlastnim paralelnim svete. – Svete hovad a oplZLOSTI.

  • Viky • 25. září 2015

    Ten rezervovaný postoj je motivovaný asi trochu jinak. Podpora lidí (nebo alespoň neutrální postoj) k Assadovi byl, a je, zřejmý. tím to není.
    RF nemohla dodávat zbraně, aby nebyla obviněna z vměšování a vyprovokování konfliktu. Když dostala ozbrojená opozice prvně pořádně na frak, odvolali na Západě embargo, aby mohli dodávat otevřeně zbraně opozici. V tom okamžiku mohli v souladu s původními kontrakty dodávat i z RF. bez většího rizika z napadání. Ale kdo přesně zná původní kontrakty? Z čehož plyne, že se dodává materiál na právním základě původních kontraktů, ale podle naprosto současné potřeby.
    Žádný Afghánistán. RF se jen tak do něčeho podobného nedá zavléct. Dodávky munice, zbraní a speciální techniky. Poskytnutí informací rozvědky, poskytnutí většího množství specialistů na školení a další pomoc. Ale ne přímá účast v bojových operacích.
    Ale také diplomatická a vyjednávací podpora. RF má (relativně!) neutrální vztah k části opozice a tlačí ji k jednacímu stolu. Pár jich bylo na jednání v Moskvě. Assad souhlasí s jednáním, opozice zatím zásadně odmítá. (tlumočí postoj Západu, víc ve skutečnosti není schopna)
    Assad- to je v současnosti Sýrie a budoucnost, opozice je rozpad, fundamentalismus a nastupující IS.

  • Gatta • 25. září 2015

    Re orioko – moc dobře napsané.

    Re Viki – souhlas, vidím to stejně – ale nejprve se patrně budou muset nad Syrií nějak vyjasnit kompetence pozvaných ruských letadel se samozvanými letadly USA ? Možná si o tom dnes budou povídat v NY.