Ukrajina: Proč válka neskončí?

První, co mne v této souvislosti napadá, je již samotná klasifikace konfliktu. Ač na jedné straně stojí státní aktér, který systematicky provádí násilné vojenské akce proti vlastnímu civilnímu obyvatelstvu (včetně plné vojenské mobilizace mužské části populace do 60/ 65 let věku – vyjma privilegované vrstvy) s následkem humanitární katastrofy a masového vystěhovalectví v řádu statisíců lidí utíkajících před násilím, vražděním a persekucí do sousedního státu, v konfliktu jsou používány těžké vojenské prostředky, údajně dokonce mezinárodními konvencemi zakázané prostředky, ztráty ozbrojenců na obou stranách konfliktu jdou minimálně do tisíců a civilního obyvatelstva do desetitisíců, válečné akce minimálně z jedné strany koordinuje  a plánuje světová velmoc, konflikt není klasifikován jako válka, přesněji občanská válka. Je tomu tak zřejmě proto, že zásadní vliv na klasifikaci a mezinárodní posuzování událostí a procesů má dominantní velmoc, která je přímo zájmově zainteresována a konfliktu účastna. Druhým důvodem je, že při klasifikování tohoto konfliktu jako občanské války by musely vstoupit v platnost mezinárodní pravidla pro nakládání se zajatci, musely být prošetřeny zločiny proti civilnímu obyvatelstvu apod. (Toto neplatí pouze pro dominantní velmoc, která se uvedenými mezinárodními pravidly, kterých plnění selektivně vyžaduje a vynucuje si na jiných, neřídí a nad tato pravidla se povyšuje).

A teď k meritu věci. Proč podle mého soudu válka na Ukrajině hned tak neskončí. Tato válka totiž ještě nestihla naplnit cíle, které ji předurčil ten, kdo celý řetězec násilí a zločinů zinscenoval:

  1. Nebylo stabilizováno prostředí, které umožní ekonomicky vykuchat a zcela podřídit západnímu korporátnímu kapitálu ekonomiku Ukrajiny.
  2. NATO se ještě trvale nezakleslo na ukrajinské půdě, zejména ne na Krymu, kde USA plánovaly zřídit svou strategickou válečnou základnu.
  3. Rusko ještě nebylo zcela mezinárodně izolováno a ostrakizováno, všechny dosavadní „důkazy“ ruského podílu na válečném konfliktu se ukázaly jako falzifikát a účelová lež. Přesto je zajímavé, že ani důkazní nouze, resp. důkazní vakuum nezabránily tomu, aby Rusko bylo dál bez důkazů viněno ze zločinů, které zcela otevřeně a bezostyšně provádí sama žalující strana a na základě nepotvrzené viny jsou proti němu přijímány ekonomické sankce dominantní velmocí a jejími vazaly.
  4. Prozatím se přes velké  úsilí nepovedlo vyprovokovat regionální válečný konflikt na pomezí Ruska a „Evropy“, zatáhnout do něj vojensky Rusko, což by iniciátorovi konfliktu umožnilo ekonomicky parazitovat na vleklé válce dodávkami zbraní, potravin, půjčkami etc.
  5. Konečným cílem této „barevné“  konspirace je ovládnutí nerostného bohatství Ruska a po jeho podřízení dominantní velmoci ovládnutí a podřízení Číny a zbytku států BRICS, což by nynější dominantní velmoci umožnilo „donekonečna“ prodlužovat ekonomické vysávání „periferie“ a nátlakem a vydíráním udržet předluženou ekonomiku sanovanou rabováním zbytku světa.
  6. Dominantní velmoc nemá žádnou jinou alternativu, nemá žádnou perspektivní ideu, všechny dosavadní pokusy o  řešení se ukázaly jako slepá ulička, nemá žádné pozitivní východisko z vlastní krize, kterou přenáší na bedra svých vazalů. Vše řeší z pozice síly, násilí, vydírání, ultimát, sankcí, nezná vzájemně výhodných kompromisů.
  7. Loutkový režim, který vznikl po neústavním, násilném, podvodném parlamentním převratu v Kyjevě rovněž nemá žádné pozitivní východisko pro Ukrajinu. Kdyby nakrásně najednou skončil konflikt na jihovýchodě země, režim neschopný řešit nakupené problémy a předluženost, ztrácející nepřítele proti kterému je potřeba vést permanentní boj, by zcela obnažil svou neschopnost a násilnou povahu proti vlastním nespokojeným obyvatelům a zákonitě by se musel sesypat. Proto namísto kompromisů lze od něj čekat spíš další prohlubování násilí na jihovýchodě země, předkládání  ultimát namísto kompromisů s perspektivou napadení Krymu po případné pacifikaci otevřeného odporu na jihovýchodě, který s největší pravděpodobností posléze přejde v partyzánskou formu války.

Závěrem

Konflikt na Ukrajině byl cíleně zinscenován dominantní velmocí za zcela konkrétním účelem. Má své hluboké příčiny i kauzalitu. Není to žádná nahodilá událost a už vůbec ne revoluce. Fašistický převrat rozhodně není v dějinách krokem vpřed. Spojení tzv. civilizovaného západního světa s fašismem ukazuje postupný plíživý přerod tzv. západní demokracie ve formu totality, nesnášenlivosti, arogance a ultimát. Ti, co se sami pasují za arbitry humanity, svobody, pravdy  a demokracie, dnes šíří světem chaos, násilí, porušování lidských práv, otevřeně schvalují a podporují  protiústavní, násilný převrat s parlamentním podvodem, genocidu menšinového obyvatelstva, uplatňují dvojí metr při posuzování totožných jevů (Kosovo – Ukrajina, lidská práva v Libyi – Bahrajnu, S. Arábii), bezostyšně lžou a konspirují, případně vědomě podporují lháře a konspirátory, omezují svobodu jak vůči vlastnímu obyvatelstvu, tak svobodu jiných zemí a etnik vybrat si svobodně svoji alternativu pro budoucnost.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
49 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 15:37

Ještě bych doplnil bod 8 – Bude ještě chvíli trvat než se podaří odpojit od virtuální reality a systému dostatečnej počet humatonů , veřejnosti v Evropě , která nedostává informace přes kanály , který by k tomu měly sloužit , neví co přesně se děje na místě . A kdo je skutečnej agresor . Proto schvaluje protiruskou politiku ikdyž rusové samotný do toho byly jenom zatažený , je lhostejná k ničení a vraždění civilních obyvatel který se nemaj jak bránit proti zákeřnýmu a zbabělýmu odstřelování měst a vesnic těžkou vojenskou technikou . Kdyby tohle pochopily tak by pochopily i podstatu… Číst vice »

Slobo
Slobo
12. 8. 2014 15:45

» Гуманитарная колонна / конвой «
comment image

http://gordonua.com/news/worldnews/Kak-rossiyskiy-gumanitarnyy-konvoy-edet-v-Ukrainu-Fotoreportazh-36072.html

z palba cz
-Ruský humanitárny konvoj nebude podľa predstaviteľov Ukrajiny vpustený na územie Ukrajiny.

-„Okrem iných dôvodov
.. konvoj na územie UK nepustia lebo konvoj sprevádza systém S-300″

a
-Ako sa zavádza verejnosť
“ tam kde to video bylo natočené před dvěma dny,
tak to je velká vojenská základna/cvičiště/
polygon Alabino
(probíhá tam teď i tankový biatlon) takže,
že se tam motá různá technika není zas tak nic divného
a ta část přehl. radaru 76N6 systému S-300
je tam na vojenském tahači,
ne na náklaďáků,
viz video které používá i Lysenko.“

http://www.palba.cz/viewtopic.php?f=307&t=6151&start=1400

__________________________________________________
comment image

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 15:59

Pokud je tam vojenská základna a cvičiště tak to je jenom chatrná výmluva uk fašistů pro nevpuštění konvoje ale i tak to si jako myslí že by tam jely jenom náklaďáky jen tak jo ? že by jim tam přivezly jídlo , léky na stříbrnym podnose ? Při tom jak se chovaj uk fašo zombies je něco takovýho nemyslitelný , musí zajistit aby se pomoc dostalo tam kam má .

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 16:57

To je nějaký divný s tim konvojem , kamioňáci z Ruska dojedou jenom na hranici tam náklad předaj a jedou zpátky ? To maj takovou důvěru v Červený kříž ? To v tom případě to mohly rovnou předat ukrajinský armádě , to nechápu . Skoro 300 kamionů , to je nářez . Otázka by měla být ne jestli je mezitim vojenský vybavení a zbraně jak to podsouvaj korporátní media a fašo politici ale co se tam děje pokud je zapotřebí pomoc takovýho rozsahu , ale takhle asi lidi neuvažujou , oni určujou i směr na co se zaměřit , myšlenky… Číst vice »

aram
aram
12. 8. 2014 17:38

dnes asi před 1 hod.
http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_12/Lavrov-Ukrajina-souhlasila-s-prijetim-humanitarni-pomoci-z-Ruska-0266/
MZV RF dostalo nótu z ukrajinského ministerstva zahraničí, v které je vysloven souhlas s přijetím ruské humanitární pomoci, sdělil ministr zahraničí RF Sergej Lavrov.

Gregory
Gregory
12. 8. 2014 17:55

Dle mého selského rozumu jde UK-US Army cíleným bombardováním civilních objektů a civilních obyvatel pouze o to, aby donutili ruskojazyčnou enklávu opustit zemi a emigrovat do Ruska. Pokud se tk nestane, nastane genocida.

aram
aram
12. 8. 2014 20:22

Na Ukrajině započala nedobrovolná mobilizace automobilů. Úřady se v prvé řadě zajímají o majetek vlastníků terénních automobilů, dodávek a mikrobusů. Mobilizace jen začala a jen v Kyjevě se jedná o několik desítek postižených. Kromě soukromých vlastníků byly mobilizovány i vozy právnických osob.Avšak chunta se snaží vyvlastnit nejen staré UAZY, ale i celkem slušnou techniku. V této souvislosti právník Maxim Kopejčikov z právnické firmy „Iljašev a partneři“ vyprávěl o jednom z případů. „Jeden z našich klientů vlstnící malou firmu jedna z kyjevských vojenských správ chtěl zabrat na požadavek ATO mikroatobus Mercedes Benz Viano.My neposuzujeme proč takový luxusní automobil, můžeme se jen… Číst vice »

aram
aram
12. 8. 2014 20:29

Což vyvolává mnoho otázek k úřadům. Situace je komlikována tím, že vojenské úřady jsou plně informovány o tom, jaká auta jsou k dispozici v jejich oblasti. Vojáci také aktivně odebírají vlastníkům i nákladní automobily. Je třeba poznamenat, že mobilizace autoparku názorně demonstruje realitu situace na frontě a hlubokou krizi ukrajinských ozbrojených sil.
Tryskem do Evropy?
http://novorus.info/news/policy/26664-na-ukraine-nachalas-prinuditelnaya-mobilizaciya-avtomobiley.html
Tryskem do Evropy?

aram
aram
12. 8. 2014 20:39

http://novorus.info/news/events/26658-samolety-bombivshie-doneck-leteli-s-bazy-nato-v-rumynii.html
Letadla bombardující objekty na Východní Ukrajině, která byla označena znaky VS Ukrajiny letěla ze základen v Rumunsku a Moldávii, byla ozbrojena a některá byla možná pilotována poláky a izraelci, oznamuje vydání „Novorosii“ s odkazem na zahraniční žurnalisty.

mirror
mirror
12. 8. 2014 21:20

aram napsal
MZV RF dostalo nótu z ukrajinského ministerstva zahraničí, v které je vysloven souhlas s přijetím ruské humanitární pomoci, sdělil ministr zahraničí RF Sergej Lavrov.

Na BL se píše, že ruský konvoj s humanitární pomocí nebude vpuštěn na Ukrajinu
http://www.blisty.cz/art/74295.html

mirror
mirror
12. 8. 2014 21:56
Béda
12. 8. 2014 23:47

Proč válka neskončí: 8) protože odpovědí Ruska na americkou konspiraci o podřízení a kolonizování této země, pokusu o její zatažení do války, oslabování jejího vlivu, obklíčení a vystavení permanentní blízké hrozbě válečného napadení etc. je přímý útok na pilíř amerického panství a finanční rakoviny = dolar. Jinak v celém případě jde o klasické přerozdělení sfér vlivu mezi velmocemi, které již neodpovídá nové realitě.

mirror
mirror
13. 8. 2014 0:05

Ve válce na jihovýchodu Ukrajiny nejsou naši protivníci považováni za lidi, a proto o žádných pravidlech válčení nemůže být řeč. Je to divné, protože Rusové patří k naši jazykové skupině a jsou nám více etnicky příbuzní než naši současní spojenci.

Béda
13. 8. 2014 0:11

mirror napsal

Ve válce na jihovýchodu Ukrajiny nejsou naši protivníci považováni za lidi, a proto o žádných pravidlech válčení nemůže být řeč. Je to divné, protože Rusové patří k naši jazykové skupině a jsou nám více etnicky příbuzní než naši současní spojenci.

Naši současní protektoři se naopak sami považují za NADLIDI (mají svůj oblíbený vzor v minulosti, stejně jako v oblasti propagandy, kde jej již dávno svými podvrhy – válečnými záminkami překonali) a přesně podle toho taky v mezinárodní oblasti jednají. Z pozice nadřazenosti, nedotknutelnosti, síly, vyděračství.

aram
aram
13. 8. 2014 7:33

Lavrov – na Západě se postupně objevují pravdivé informace o tom co se děje na JV Ukrajiny. (Ruvr.cz)
A na to hned dnes na Aktuálně
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck-pripomina-valecny-stalingrad-svedectvi
/r~4b03e01a222c11e4bce90025900fea04/
Ráda bych věřila tomu, že to něco znamená a že to nebude zase jen vyjímka z pravidla.

Alena
Alena
13. 8. 2014 7:35

aram- na vašem odkazu se objevuje- je nám líto, stránka neexistuje

Rado Miko
13. 8. 2014 9:00

Za článek „O třech důvodech, proč Hitler nikdy nezačal II. světovou válku“ navrhuji Karla Dolejšího na čestný titul „hrdina kapitalistické práce“ udělované prezidentem ČR.
Hrdina kapitalistické práce je čestný titul udělovaný prezidentem ČR občanům republiky od roku 1990 za výjimečný přínos svojí prací k „vítězství kapitalismu“, mezi držiteli byli například tzv. úderníci, tedy dělníci, kterým se podařilo překročit výrazně pracovní plán.

Béda
13. 8. 2014 9:08

Pokud abstrahujeme od oficiální hostorie, dalo by se uvažovat o tom, jestli začátek 2.SV nebyl položen již podmínkami Versailleského míru a intervenční „misí“ (dnes velice oblíbené slůvko pro agrese v jiných státech) ve vznikajícím Sovětském svazu. Takoví úderníci jako Kája Dolejší lehce dospějí k tvrzení, že 2.SV začalo Rusko (ten článek jsem sice nečetl ale dokáži si živě představit co v něm náš mainstreamový génius píše). Že právě Rusové (největší oběť té války) neměli být soudci ale žalovanými v Norimberku, že oni a ne vývojová logika kapitalismu a světová hospodářská krize mohou za to, že se Německo stále rozpínalo a… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
13. 8. 2014 9:48

Jak řikal J.Keller pravicový Stachanovci :-)

aram
aram
13. 8. 2014 10:03

Alena
Omlouvám se asi moje chyba, odkaz je včetně neproloženého zbytku,tak jak jej zadal mirror
I když změna je tam oproti ránu, kdy jsem to vkládala, v titulku. Text vypadá, že snad zůstal stejný
Ráno
Doněck připomíná válečný stalingrad. Svědectví.
Nyní
Svědci: Ukrajinská armáda je jako dobyvatel. Pálí i do škol

mirror
mirror
13. 8. 2014 10:10

Rado Miko napsal Za článek „O třech důvodech, proč Hitler nikdy nezačal II. světovou válku“ navrhuji Karla Dolejšího na čestný titul „hrdina kapitalistické práce“ udělované prezidentem ČR. Kája Dolejší zakončil svůj kratičký spisek odstavcem „Než si vzpomenete, kde to bylo, zkuste se prosím zamyslet nad jednou věcí: To že si člověk automaticky vycházející z určitých myšlenkových předpokladů a schémat nedokáže některé věci vůbec představit a pokládá je za zcela vyloučené ještě neznamená, že pro jiného, který pracuje s jinými východisky, nevypadají tytéž věci naprosto „normálně“ a logicky. – See more at: http://www.blisty.cz/art/74307.html#sthash.KiHgQhFT.dpuf“ Bůh ví, co Kája ví a my nevíme.… Číst vice »

zedd
zedd
13. 8. 2014 10:51

K. Dolejší buďto ví něco, co nám všem bylo utajeno, nebo se prostě zbláznil. Srovnává situaci předválečného nacistického Německa se situací současného Ruska, přičemž cílem srovnání je vyvrátit námitky, že současné Rusko není v pozici, kdy by bylo SCHOPNO (ochota se nedebatuje, pouze implikuje) realizovat expanzivní válku. Nelze nepřipustit, že tu jisté paralely jsou, ale je to přeci jen hodně přitažené za vlasy. Rovněž nelze přehlédnout, že poslední půl rok se Dolejší specializuje čistě a pouze na kritiku Ruska, přičemž se poměrně důsledně výhýbá analýze tlaků, které Rusko k té které reakci vedou. Na to, že se pasuje do expertní… Číst vice »

Alena
Alena
13. 8. 2014 11:02

aram napsal

Alena
Omlouvám se asi moje chyba, odkaz je včetně neproloženého zbytku,tak jak jej zadal mirror
I když změna je tam oproti ránu, kdy jsem to vkládala, v titulku. Text vypadá, že snad zůstal stejný
Ráno
Doněck připomíná válečný stalingrad. Svědectví.
Nyní
Svědci: Ukrajinská armáda je jako dobyvatel. Pálí i do škol

díky

Béda
13. 8. 2014 11:17

Perlička: http://www.nwoo.org/2014/08/13/rusko-v-ocich-latinske-ameriky/
Podle tohoto článku “ „Putin je v Latinské Americe nejpopulárnější politik,“

Béda
13. 8. 2014 12:40

Jednoduchá logika a otázka pro Schwarzenbergy, Kocáby, Štětiny a Dolejší. Co by mohlo Rusko získat vojenským útokem na své klíčové odběratele, notabene sdružené v nejsilnějším silně agresivním vojenském spolku? A co by mohli získat evropští odběratelé (zejména užiteční vyhecovaní východoevropští slovanští idioti) útokem na klíčového dodavatele surovin na kterých jsou zcela závislí? Kdo na tom hergot Kadlové, Michele a Jardo osino může získat? žeby někdo třetí, kdo to celé kormidlije nátlakovkou ke konfrontaci s Ruskem? Žeby nějaký velký demokrat, který se řídí heslem účel světí prostředky a naostýchá se žádného podvodu a křivárny?

peter.
13. 8. 2014 14:26

lietadlá ktoré bombardovali Doneck štartovali zo základní v Rumunsku a Moldavsku.Pilotovali ich:
http://www.oplot.info/content/samolety-bombivshie-doneck-leteli-s-bazy-nato-v-rumynii

peter.
13. 8. 2014 15:03
Slobo
Slobo
13. 8. 2014 15:04

» Гуманитарная колонна «
http://www.newsru.com/russia/13aug2014/gumpom.html

* * *

od mepu »
http://www.palba.cz/viewtopic.php?f=307&t=6151&start=1440
13/8/2014, 15:34
Další hádanka i s nic neříkající fotkou od novináře z humanitárního konvoje
„Dlouho jsem se chtěl dívat na toto městečko/místo.
A pak se všechno otočilo“
https://twitter.com/AlexBoykoKP
Jako PR fakt dobrá.. jen jestli nás netahá za fusaklu.

* * *

odkaz?
Petr H. | 13.08.2014

Dá se někde (i v ruštině) sledovat, co se děje s konvojem? Za chvíli bude u hranice s Ukrajinou a nikde a ni pípnutí.,
přičemž věřím, že na pozadí probíhá řádná bitva.

zde:
http://leva-net.webnode.cz/kniha-navstev/

Alena
Alena
13. 8. 2014 15:15
Sio
Sio
13. 8. 2014 15:30

Béda napsal Jednoduchá logika a otázka pro Schwarzenbergy, Kocáby, Štětiny a Dolejší. Co by mohlo Rusko získat vojenským útokem na své klíčové odběratele, notabene sdružené v nejsilnějším silně agresivním vojenském spolku? A co by mohli získat evropští odběratelé (zejména užiteční vyhecovaní východoevropští slovanští idioti) útokem na klíčového dodavatele surovin na kterých jsou zcela závislí? Kdo na tom hergot Kadlové, Michele a Jardo osino může získat? žeby někdo třetí, kdo to celé kormidlije nátlakovkou ke konfrontaci s Ruskem? Žeby nějaký velký demokrat, který se řídí heslem účel světí prostředky a naostýchá se žádného podvodu a křivárny? Bédo, vidím že vás to… Číst vice »

Sio
Sio
13. 8. 2014 15:42

Proč já tam zase vůbec vlez …
http://www.blisty.cz/art/74311.html
http://www.blisty.cz/art/74310.html

„Mírně mě děsí protesty celé řady čtenářů, že Britské listy především vynikajícími analýzami Karla Dolejšího, které nestranně systematicky zkoumají zdroje ze všech válčících stran, kritizují v nynějším kontextu Rusko. Co máme ale, sakra, dělat, když nepřijatelné chování Ruska dokazují všechna nezávisle ověřitelná fakta!

Čulík už by opravdu mohl kandidovat na starostu Mimoňů … názory čtenářů ho nezajímají, on má přece ten svůj a je nejchytřejší!

mirror
mirror
13. 8. 2014 17:26

Sio napsal
Proč já tam zase vůbec vlez

Sio, je vaší občanskou povinností BL navštěvovat a číst, abyste věděl. Čulík používá výhradně ověřené zdroje v angličtině. Tyto zdroje čerpají informace telepaticky z Ukrajiny. Ve sdělovacím kanálu je speciální filtr, který obsah převrací tak, aby Rusům škodil co nejvíce. Všechno to dění je řízeno vyšší mocí. Je známo, že inteligentní lidé jsou naprogramovaní tak, že když na někoho budete útočit, sympatie přihlížejících se obrátí ve prospěch oběti. Sem tam někdo bez schopnosti sociální empatie to nepochopí a začne výt s Jenem a Kájou.

aram
aram
13. 8. 2014 18:22

Sice vzhledem k právě diskutovaným tématům OT, ale je to zajímavá informace
http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_13/Z-uctu-cestujicich-zmizeleho-boeingu-se-ztratily-tisice-dolaru-5941/
Týká se čtyř pasažérů MH370 a peníze měly zmizet 18.července.

Béda
14. 8. 2014 5:04

Z BRITSKÝCH mainstreamových listů: „Porážka vzbouřenců na východě Ukrajiny nebude zrovna příčinou k oslavám“ http://www.blisty.cz/art/74317.html Autor tohoto elaborátu – jakýsi britský vojenský analytik – považuje za původce konfliktu na Ukrajině Putina a Rusko. Asi si nevšiml, že na počátku byly peníze USA na „demokratizaci“ Ukrajiny, výcvik paravojenských skupin, financování Majdanu, konspirace kolem Asociační dohody, obecně manuál pro provádění „barevných“ převratů, výskyt významných politiků USA a politických loutek z EU, USA-německý výběr vedení nového „demokratického“ politického vedení, násilí na Majdanu, se kterým nemají Rusové nic společného, střelba na dvě strany – taktéž podle standardního scenáře „barevných“ převratů (dodnes nevyšetřená, která byla… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
14. 8. 2014 6:28

Myslím, že autor to bohužel trefil přesně…
http://blisty.cz/art/74310.html
Otázka je, zdali ta defraudace a dehonestace nebyla cílem… Rozděl, rozhádej, ponič a nech se servat mezi sebou a PANUJ A ROZKRÁDEJ… pořád ta samá taktika.
Bédo, autor Vámi kritizovaného plivance je slepý, Východ NIKDY nepochopí – a stále si myslí že ani nemusí…

Béda
14. 8. 2014 6:43

Martin (už bez taky m)

Už z toho začínám být trochu zmatený. Zachvilku nám přepisovači dějin naservírují báchorku o tom, jak mírumilovné nacistické Německo bylo napadeno SSSR.

Slobo
Slobo
14. 8. 2014 7:29

Mykola Berezovyi who died during ATO
– husband of Tetiana Chornovol

фоторепортаж
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/950976-na-kijivschini-pohovali-cholovika-tetyani-chornovol-yakiy-zaginuv-u-ato-fotoreportaj.html#ad-image-12

Martin (už bez taky m)
14. 8. 2014 8:06

Bédo, až se jim to bude hodit, klidně to udělají. Relativizace faktů, hodnot – v tom je nahnědlá forma liberalismu opravdu dobrá… Známý mi před pár lety zapůjčil knihu ruských autorů o tom co vše přecházelo válce. Co se týče „diplomacie“ to bylo skutečně velmi zajímavé čtení. Spolu s etapou Západního kolonialismu a otroctví vi to jen potvrdilo názor, že „Západ“ ani náhodou není, nebyla a kdo ví zda někdy bude tím „nositelem skutečných hodnot“. Nemá tedy logicky naprosto žádné právo na hodnocení z pozice nějaké „morální či mravní převahy“… Naopak, jak to už v životě bývá, největší lumpové a… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
14. 8. 2014 8:14

Ještě k tomu O. Stoneovi:
Mám za to, že cítí velký obdiv a respekt, uznání k jak k Rooseveltově viceprezidentu Henry Agard Wallaceovi, tak k F.D.Rooseveltovi samotnému. A musím uznat, že tato US „dvojka nahoře“ i mi samotnému je z US historie výjimečně velmi sympatická…

Béda
14. 8. 2014 17:14

Úsměvné: http://www.hlavnespravy.sk/usa-su-zaskocene-pracou-ruskych-medii-ohladne-ukrajinskej-krizy/330065 Prázdnotu a lži se snaží vylepšit masovostí. Prý Rusko vynakládá na svou propagandu „obrovské prostředky“ v řádu milionů dolarů na financování stanice RT. A následuje skromné doporučení: „…Vo svojom úvodnom prejave, Rhodos uistil členov BBG, že prezident Obama osobne venuje veľkú pozornosť reorganizácii medzinárodného vysielania Spojených štátov a nedávno sa aj sám zúčastnil rokovania o tejto otázke. Pritom, podľa slov poradcu prezidenta, v Bielom dome vychádzajú z toho, že pre ovládanie týchto systémov je nevyhnutné zachovať si priamu účasť štátu v nich, ako aj vystríhať sa decentralizácie a duplikovaného dozoru a riadenia. Už predtým bolo publikované, že Washington… Číst vice »