Ukrajina: Videopřehled ze 4. 7. 2014

Slavjansk

1. 7. 2014

Při bombardování Slavjanska byly poničený obytné domy. Některá patra se sesunula. Žena pocházející z Ruska, která tam vlastnila byt, už nestačila utéci a exploze ji zabila u vchodu do domu. Tu noc na Slavjansk dopadaly náboje kalibru 240 mm. Pučisté z Kyjeva nadále pokračují ve vyvražďování obyvatelstva ve snaze zasáhnout Čečence. Naši novináři se tváří jako že nic a píší, jak se lidé na Ukrajině skládají na drony pro Naci gardu.

1. 2. 2014

Pučisté z Kyjeva ve snaze  zasáhnout Čečence rozbombardovyli dětský domov. Naštěstí děti byly už květnu odvezeny pryč. Děti neměly odvahu cestovat ze Slavjanska přes humanitární koridory, které kyjevská chunta vyhlásila jen na papíře.

2. 7. 2014

Slavjansk těsně po zásahu bomb na tržnici, které poslal čokoládový prezident momentálně velící všem hnědým čokoládovým vojáčkům.

Dnešní život ve Slavjansku, kde stále pohřbívají místní občany zabité po zásahu bomb. Ostřelování provádějí hnědí čokoládoví vojáčci, kteří obklíčili město. Do Slavjanska nemusel dorazit muslimský duchovní, žádný Čečenec tam zatím nepadl.

Tyto děti asi nikdy nebudou hrát akční hry na PC. Vědí jak to vypadá v reálu. Možná, že jim už ani nechutná hnědá čokoláda firmy ROSHEN.

V důsledku palby domobranců padla televizní věž na hoře Karačun u Slavjanska. Karačun je místo, z nějž ukrajinské kárné jednotky bombardují Slavjansk.

Slavjanská domobrana zjišťuje škody v chemické továrně, zda neunikly nějaké látky nebo nebyly poškozeny cisternové vagóny na kolejišti.

Naci garda se snaží zasáhnou svého prvního Čečence ve Slavjansku. Hlášení pro Avakova: Žádný Čečenec nepadl, jen občanů na Ukrajině zase ubylo.

A tak mě napadá, jak plno lidí v ČT plakalo, že to je jako v roce 1968 u nás. Jaký je ten Putin hrubián. Měli pravdu. Obrněná technika hnědého čokoládového prezidenta má ty samé bílé pruhy, jako tanky v 68. roce u nás.

***

Stanica Luganskaja (ukr. Stanicja Luhaňska, Obec Luhanská)

Obec Luhanská bude po Oděse, Mariupolu asi dalším symbolem oligarchického-nacionalistického puče. Členové puče se už vůbec nečervenají při lhaní a nikoho to nepřekvapuje. O to více překvapuje servilnost našich médií. Že ani těm mediálním „demokratům“ není líto životů obyčejných lidí. Tomuto článku, podepsanému „autoři iDnes a ČTK“, snad ani autoři sami nevěří.

Kdysi člověk věděl, že za propagandou stojí někdo z ÚV, ale dnes? Kde je to centrum, které dokonce diktuje veřejnoprávní televizi, co se má a nemá?

U soukromých médií to je pochopitelné, tam je jeden parametr – zisk. Morálka, pravda, empatie, solidarita, demokracie a jiné podobné oplzlosti jsou někde dole. Takže kočka, které narostou křídla nebo velikost mužského přirození ve světě má přednost před deseti vybombardovanými domy někde na Ukrajině. Přece „trh“ si to žádá! Tohle přece nejsou lidé, to jsou dnes zdroje.

3. 7. 2014 Po leteckém útoku kyjevské chunty

V našich médiích se objevilo toto video:

Ale ani jeden redaktor se nezamyslel nad nesmyslnosti tohoto konání. Jeden z vůdců SS AZOV o bombardování Obce Luhanské řekl v TV, že to byl, když použiji slovník iDnes, údajně omyl pilota. Není to tak dávno, kdy na iDnes vyšel romantický článek o SS AZOV. Možná iDnes přinese další články o těchto milých lidech.

Mluvčí ukrajinské bezpečnostní rady Andrij Lysenko oznámil také, že vojáci se zmocnili raketometu Grad, z něhož prý vzbouřenci ostřelovali Obec Luhanskou. Asi ten „GRAD“ vytratilo cestou SU-25, nebo mají místní obyvatelé vidiny a pučistév Kyjevě mají o všem stoprocentní přehled.

Vyprávění lidí je tak smutné, že se to nedá přeložit. Celkem jedenáct mrtvých, deset lidí má těžké zranění. V době natáčení další čtyři lide zemřeli, mezi nimi bylo dítě, které den před náletem oslavilo své 5. narozeniny.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
61 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alena
Alena
4. 7. 2014 13:08

válka v přímém přenosu, vítězem je smrt. Jak se to těm Amíkům daří, mohou si mnout ruce. Slované se vyvražďují

ducatista
ducatista
4. 7. 2014 13:24

hrůza, děs… Ti chudáci lidi jsou vydáni napospas vraždícímu stroji krmeném nacismem a zájmy velkokapitálu. Lehce odbočím – všechno, co se od Majdanu událo na Ukrajině, mně pomohlo utřídit si názory na spoustu věcí. Oficiálním, tzv. mainstreamovým médiím už nevěřím zhola nic, v mých očích se odkopala i spousta lidí, ke kterým jsem měl kdysi respekt – třeba Mitrofanov. Archivuju si třeba články „očima středoevropana“, který píše přitroublo Palata, abych měl důkaz pro další generace, jak mohla hluboko klesnout novinařina.

Alena
Alena
4. 7. 2014 13:35

http://czech.ruvr.ru/2014_07_04/Evropa-ceka-na-odpoved-Porosenka-Porosenko-se-radi-s-Washingtonem-9119/
tak Evropané si už uvědomují, o co jde. ovšem kromě českých novinářů a české TV

peter.
4. 7. 2014 14:12

To vražiace čoko-prasa dokazuje svoju rytiersku podstatu stále novými a ešte krvavejšími skutkami,takže človek už z tej hrôzy pomaly otupieva a zmocňuje sa ho len frustrácia a beznádej z toľkej bezmocnosti.Už ho k zastaveniu tej hrôzy vyzývajú aj europski politici,no to hovado zatiaľ nedostalo súhlas od Bidena,Nuland,Mc Caina a spol.,takže rytieri pokračujú v ochrane civilov,žien,detí a starcov,iba teraz bombardéry nahradili raketometmi GRAD. Strašné je,že si už aj on musel uvedomiť,že spolužitie a budúcnosť v jednom štáte s ľuďmi ktorým tak strašne ublížil je nemožné a ak pokračuje v devastácii ekonomicko-materiálnej základne Novorusie a v zločinoch proti ľudskosti,tak je to len… Číst vice »

Gatta
Gatta
4. 7. 2014 14:24

Nikdy jsem toho nevyužil, ale po událostech posledního roku bych Ukrajince nezaměstnal ani za nic.

Vůbec si myslím, že je čas aby se vrátili domů – budovat co si tam zrovna rozbíjejí. Práce tam mají jistě dost.

Alena
Alena
4. 7. 2014 14:33

Strelkov vyzývá Rusko na zásah
http://rusvesna.su/news/1404467072

pacifista
pacifista
4. 7. 2014 14:44

Počítají s tím, že genocidou se zbaví odbojných Rusů, ostatní se buď podřídí, nebo vystěhují do Ruska a budou mít jednotnou Ukrajinu, kam pozvou Američany a začnou stavět základny proti Rusku, neboť tam je nedozírné světové bohatství. To už věděl i Hitler. Historie se stále opakuje.

Béda
4. 7. 2014 14:47

Nedovedu si představit, že by Ukrajina zůstala jednotným státem, po tom co fašisti provedli na jihovýchodě. Mohou nyní vyhrát bitvu ale válku prohrají. Válka bude pokračovat dál až do odtržení jihovýchodu od západu Ukrajiny, který si „zvolil“ své „demokratické“ vedení, které jihovýchod neuznává. Nekonečná nenávist a zášť do celých generací ruskojazyčních mstitelů všech zločinů, které byly vykonány již byla zaseta – Američany odborně jako v ostatních případech. Od momentu vojenského vítězství začne odpočítávání junty a Porošenka. Pak začne v celé Ukrajině teprv tanec, poté, co válka na jihovýchodě přestane překrývat ten podvod, který byl západem spáchán na Ukrajincích. A pak… Číst vice »

Béda
4. 7. 2014 15:14

Jinak americká konspirace na Ukrajině definitivně pohřbívá mýtus o humanitě a demokracii Západu. Zinscenovaný protiústavní podvodný násilný politický převrat a masové vraždy, dvojí metr (používaný na Majdanisty – fašisty a domobrance – „teroristy“, „legální“ převzetí politické moci a referendum, zákazem použití síly proti násilníkům na majdanu a posvěcením použití nejvyšší brutality na jihovýchodě – přikrývání vražd civilistů a obchodu s orgány, přehlížení vražd a unášení novinářů…) a zjevné podvody a zatloukání reality na jihovýchodě veřejně demaskovaly celý prohnilý systém s jeho dvojí „morálkou“ a „hlídacím psem demokracie“.

peter.
4. 7. 2014 16:15

Všetko raz skončí,aj táto tragédia.Spočítajú sa mŕtvi,vyčíslia škody a začne sa hľadať vinník,ktorým bude samozrejme Rusko a Putin.A pre Ukrajincov začne plynúť bežný život so starosťou uživiť seba aj rodiny.Kým tí na východe budú odstraňovať napáchané škody a oplakávať svojich mŕtvych,tak haličsko-fašistická svoloč začne ako mor a cholera tiahnuť do okolitých štátov za zárobkom.Samozrejme,že najviac zamoria Rusko.Ja len dúfam,že naše aj ruské bezpečnostné služby budú vedieť identifikovať tieto svine a že dokážu s nimi urobiť rázny poriadok.

peter.
4. 7. 2014 16:38

Doplním ešte svoj predchádzajúci príspevok.Zabudol som spomenúť aj inú a celkom reálnu možnosť,totiž tú,že sa u nás zaktivizujú rôzne ľudsko-verejno právne a bohvie aké ešte organizácie, všetkým nám známi politici a umelci,ktorí vybavia pre hrdinov z majdanu a juhovýchodu,členom Pravého sektoru a nacigvardejcom rekreácie, liečebné pobyty,nemocnice a finančné podpory z daní nás všetkých.Mám obavy,že sa táto alternatíva naplní a my všetci proti tomu zase nezmôžeme nič.

bublin
bublin
4. 7. 2014 17:08

Gatta napsal

Nikdy jsem toho nevyužil, ale po událostech posledního roku bych Ukrajince nezaměstnal ani za nic.

Vůbec si myslím, že je čas aby se vrátili domů – budovat co si tam zrovna rozbíjejí. Práce tam mají jistě dost.

Generalizace vede jen k dalším nespravedlnostem.

bublin
bublin
4. 7. 2014 17:13

peter. napsal
To vražiace čoko-prasa dokazuje svoju rytiersku podstatu stále novými a ešte krvavejšími skutkami,takže človek už z tej hrôzy pomaly otupieva a zmocňuje sa ho len frustrácia a beznádej z toľkej bezmocnosti.

Sice chápu vaše rozhořčeni, ale ty vaše expresívní výrazy působí komicky. Vypadá to formou jak Urválkova obžaloba.

Béda
4. 7. 2014 18:24

Vaska,

nevím proč Rusko na ty věčné provokace nepodnikne obrannou akci a nerozstřílí přesnou palbou ty fašistické „demokraty“, kteří opakovaně porušují ruskou státní a územní suverenitu. Z hlediska mezinárodního práva by nikdo, ani američtí fašističtí demokradi nemohl říct ani popel.

Sio
Sio
4. 7. 2014 18:26

peter. napsal

Všetko raz skončí,aj táto tragédia.Spočítajú sa mŕtvi,vyčíslia škody a začne sa hľadať vinník,ktorým bude samozrejme Rusko a Putin.A pre Ukrajincov začne plynúť bežný život so starosťou uživiť seba aj rodiny.Kým tí na východe budú odstraňovať napáchané škody a oplakávať svojich mŕtvych,tak haličsko-fašistická svoloč začne ako mor a cholera tiahnuť do okolitých štátov za zárobkom.Samozrejme,že najviac zamoria Rusko.Ja len dúfam,že naše aj ruské bezpečnostné služby budú vedieť identifikovať tieto svine a že dokážu s nimi urobiť rázny poriadok.

No, pokud se Ukrajina nasune do NATO, může se Rusko vůči ukrajinským gastarbeitrům také uzavřít … nepotřebuje je tak nutně.

Sio
Sio
4. 7. 2014 18:27

bublin napsal
Generalizace vede jen k dalším nespravedlnostem.

Okecávat se to dá všelijak, ale generalizace jsou a budou realitou.

Sio
Sio
4. 7. 2014 18:29

bublin napsal
Sice chápu vaše rozhořčeni, ale ty vaše expresívní výrazy působí komicky. Vypadá to formou jak Urválkova obžaloba.

Plést si rozhořčení s použitím expresivních výrazů s Urválkovou žalobou mi zase příjde dost komické.

Sio
Sio
4. 7. 2014 18:34

Béda napsal Vaska, nevím proč Rusko na ty věčné provokace nepodnikne obrannou akci a nerozstřílí přesnou palbou ty fašistické „demokraty“, kteří opakovaně porušují ruskou státní a územní suverenitu. Z hlediska mezinárodního práva by nikdo, ani američtí fašističtí demokradi nemohl říct ani popel. Přece si nenaběhnete na vidle jen proto, abyste si zchladil žáhu. To by se jim tak hodilo. Tady to chce trpělivost. Nehraje se o území, hraje se o mozky. Zní to cynicky, ale čím více lidí zmasakruje junta na východě, tím více se přiblíží zlom v názorech lidí v EU a USA. A o tyhle lidi Putin hraje,… Číst vice »

Béda
4. 7. 2014 18:38

Sio,

ano, taky si to myslím. Ale nemohou ustupovat donekonečna a nechat se zesměšňovat slabounkou loutkou Američanů. Šlo by pouze o pacifikaci ÚTOČNÍKŮ – narušitelů územní svrchpovanosti Ruska. Měli by je upozornit, že každá příští střelba skrze ruské hranice bude opětována a útočníci zlikvidováni.

peter.
4. 7. 2014 18:39

Tak sa ešte raz popzerajte na tie videá a ak vás napadnú iné výrazy tak ich prezentujte.Väčšina ľudí u nás má pre týchto netvorov ešte expresívnejšie pomenovanie a to žijem na východe a stretávam sa s Rusínmi-Ukrajincami,tak by som vám doprial,aby ste si na tú haličskú bandu vypočuli ich názor a ubezpečujem vás že Urválek by popri nich vyzeral ako baránok.Veci treba pomenovávať pravým menom,pretože tam na východe sprosto vraždia ľudí a to nie z nejakého presvedčenia,ale za peniaze.Dnes vo večerných správach slovenský analytik uviedol,že ukrajinský vojaci dostávajú za každý deň boja 300 eur.Ďalej je dokázané a potvrdené,že proti JV… Číst vice »

Béda
4. 7. 2014 18:53

Peter,

jsou to prachsprostí fašisti a kdyby neměli za zády amíky, kteří si vybrali další zemi a další kanonenfutr pro své záměry, ani by si neuprdli. Ale jak se říká, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Amíci všude šíří pouze chaos a násilí, již nic nedokáží tvořit a jejich autorita je v prachu. I nejservilnější vazalové již vidí, že zaoceánský protektor je skrznaskrz nahý a všechna jeho hesla jsou jenom prázdné floskule obyčejného egoisty, teroristy a darebáka, který nerespektuje žádná pravidla, žádné morální normy a dokáže kohokoliv kdykoliv využít a podrazit.

Vaska
Vaska
4. 7. 2014 18:54

Bédo – mejlíš se – kdo vlastní masmédia ten vytváří mínění (ty naše lžou ukázkově)- pravda je nezajímá – hraje se o hegemonii ussa a zelené kůžičky (doláče)jakoukoli odvetu Vladimíra by okamžitě překroutily , rozbory na toto téma jsou – přečti si je – ta banda co velí černouškoj chce zachránit sebe a mrtví na UA jsou jím fuk

nikdo
nikdo
4. 7. 2014 18:56

Sio napsal Přece si nenaběhnete na vidle jen proto, abyste si zchladil žáhu. To by se jim tak hodilo. Tady to chce trpělivost. Nehraje se o území, hraje se o mozky. Zní to cynicky, ale čím více lidí zmasakruje junta na východě, tím více se přiblíží zlom v názorech lidí v EU a USA. A o tyhle lidi Putin hraje, pokud je dost chytrý. A já myslím, že je. Amíci si zopakují na Ukrajině Vietnam, jak to tak vypadá. Možná tam nebudou jejich vojáci, ale je to jejich boj. To ano, ale funguje to i opačně. V Rusku si hodně… Číst vice »

ducatista
ducatista
4. 7. 2014 19:03

Sio napsal Přece si nenaběhnete na vidle jen proto, abyste si zchladil žáhu. To by se jim tak hodilo. Tady to chce trpělivost. Nehraje se o území, hraje se o mozky. Zní to cynicky, ale čím více lidí zmasakruje junta na východě, tím více se přiblíží zlom v názorech lidí v EU a USA. A o tyhle lidi Putin hraje, pokud je dost chytrý. A já myslím, že je. Amíci si zopakují na Ukrajině Vietnam, jak to tak vypadá. Možná tam nebudou jejich vojáci, ale je to jejich boj. Jenže tady nejde ani tak o to, že Rusko nepodnikne vojenskou… Číst vice »

ducatista
ducatista
4. 7. 2014 19:07

na margo urválkovského slovníku – ten pozoruju jen v našich zaprodaných médiích, výrazy typu putinovské Rusko, nohsledi Kremlu, zločinecké choutky atd atd. Stačí otevřít reflex, respekt, idnes a vyvalí se to na vás ze všech stran.

ducatista
ducatista
4. 7. 2014 19:07

to mělo být na pana bublinu

Dolmen
Dolmen
4. 7. 2014 19:44

Myslím, že Amíci dobře zvolili ukrajinského prasedenta, stačí se mu podívat do xichtu a každý vnímavý člověk musí poznat fyziognomii darebáka velkého formátu.

peter.
4. 7. 2014 19:54

Béda napsal Peter, jsou to prachsprostí fašisti a kdyby neměli za zády amíky, kteří si vybrali další zemi a další kanonenfutr pro své záměry, ani by si neuprdli. Ale jak se říká, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Amíci všude šíří pouze chaos a násilí, již nic nedokáží tvořit a jejich autorita je v prachu. I nejservilnější vazalové již vidí, že zaoceánský protektor je skrznaskrz nahý a všechna jeho hesla jsou jenom prázdné floskule obyčejného egoisty, teroristy a darebáka, který nerespektuje žádná pravidla, žádné morální normy a dokáže kohokoliv kdykoliv využít a podrazit. Viete,ako… Číst vice »

Sio
Sio
4. 7. 2014 20:10

ducatista napsal Jenže tady nejde ani tak o to, že Rusko nepodnikne vojenskou akci. Ale o to, že ani ostře neodsoudí a nedá UA ultimátum ve stylu „pokud se podobný incident bude znovu opakovat, podnikneme potřebná opatření včetně vojenské odvety“ . V Rusku je podezřelý klid v okamžiku kdy kulminuje ta „protiteroristická operace“ a Porošenko provádí etnickou čistku. Já myslím, že to Rusko dělá pořád a udělá ještě i víc. S ultimáty je ale třeba opatrně, budou vykládány jako Ruský imperialismus. Asi to není i pro Putina snadné, udržet tu pozici korektního mrtvého brouka. Ale když musel, udělal na Krymu,… Číst vice »

Sio
Sio
4. 7. 2014 20:11

ducatista napsal

na margo urválkovského slovníku – ten pozoruju jen v našich zaprodaných médiích, výrazy typu putinovské Rusko, nohsledi Kremlu, zločinecké choutky atd atd. Stačí otevřít reflex, respekt, idnes a vyvalí se to na vás ze všech stran.

Pravda, zapomněl jsem. Už roky jsem nic z těch žump neotevřel. Nač si mám kazit žaludek.

r.m.
r.m.
4. 7. 2014 20:30
peter.
4. 7. 2014 21:01

Béda napsal Sio, ano, taky si to myslím. Ale nemohou ustupovat donekonečna a nechat se zesměšňovat slabounkou loutkou Američanů. Šlo by pouze o pacifikaci ÚTOČNÍKŮ – narušitelů územní svrchpovanosti Ruska. Měli by je upozornit, že každá příští střelba skrze ruské hranice bude opětována a útočníci zlikvidováni. Sio, Ja som to už písal,že Putin si nemôže dovoliť ponechať beztrestne decimovať etnických Rusov na Ukrajine.Jeho voliči by mu to neodpustili a sám by vystavil ohrozeniu svoju politickú kariéru.Určite JV Ukrajiny nejakým spôsobom pomáha a ja si myslím,že k vojenskému zásahu pristúpi v okamihu,keď si uvedomí,že v tomto prípade je akákoľvek diplomacia zbytočná.A… Číst vice »

Sio
Sio
4. 7. 2014 21:10

Peter, v jistém smyslu je pozdě už teď, ale z druhé straně – ano je to cynické, ale v sázce může být řádově více životů, pokud Putin zautočí.
Má to složité. Musí si zachovat popularitu v Rusku (co by asi říkaly mámy zemřelých ruských vojáků?) a zároveň dobýt srdce Evropanů. Ano, musí obvykle umřít opravdu mnoho lidí, aby aspoň někteří pochopili pravdu.
Kdyby došlo ke skutečnému průniku vojáků na ruské území, počítal by se asi jejich život v minutách, maximálně hodinách, toho jsou si nejspíše velmi dobře vědomi.

bublin
bublin
4. 7. 2014 22:20

Sio napsal
Plést si rozhořčení s použitím expresivních výrazů s Urválkovou žalobou mi zase příjde dost komické.

„Sice chápu vaše rozhořčeni, ale ty vaše expresívní výrazy působí komicky. Vypadá to formou jak Urválkova obžaloba.“

Toto je moje reakce na text petera : váš mozek zřejmě nedokáže pochopit text a nějakým záhadným způsobem ho dezinterpretuje a zcela nejapným způsobem odpoví. Jste buď
provokatér nebo jste porouchaný.

bublin
bublin
4. 7. 2014 22:25

ducatista napsal

to mělo být na pana bublinu

Zkuste být objektivní : ten text petera vám nepřjde stranický a mírně hysterický ?

bublin
bublin
4. 7. 2014 22:34

Béda napsal

Sio,

ano, taky si to myslím. Ale nemohou ustupovat donekonečna a nechat se zesměšňovat slabounkou loutkou Američanů. Šlo by pouze o pacifikaci ÚTOČNÍKŮ – narušitelů územní svrchpovanosti Ruska. Měli by je upozornit, že každá příští střelba skrze ruské hranice bude opětována a útočníci zlikvidováni.

Objektivita nikde žádná – Kyjevká vláda u mě nemá žádné sympatie, ale po okupaci Krymu a vypuknutí občanské války netřeba dodržovat žádná pravidla ani jednou stranou. Existují už jen zdůvodnění vytržená z kontextu událostí.

Béda
4. 7. 2014 23:18

Zásadní. A přesně „na hlavičku“. http://www.novarepublika.cz/2014/07/je-mozne-se-vyhnout-valce-kdyz-jedna.html Ukrajinští užiteční fašističtí idioti, dělají všechno proto, aby rozpoutali s Ruskem válku. Nová ministr obrany dosazený západoukrajinským prezidentem junty Geletaj se nechal slyšet, že silou nastolí „pořádek“ v celé Ukrajině a neskončí dokud fašisti neprovedou slavnostní přehlídku v krymském Sevastopolu. To znamená, že plánuje napadení Krymu, který se referendem připojil k Rusku. Amíci tím dostanou o co jim celou dobu jde válku s Ruskem, ostrakizují mezinárodně Rusko, připoutají ještě těsněji k sobě EU (transatlantickou smlouvou) a podřídí svým korporacím a lichvářům evropský trh. Rusko rozseká fašisty na maděru, bude nuceno těsněji se orientovat na… Číst vice »

Béda
5. 7. 2014 1:15

http://nezavisli.blogspot.cz/

Ukrajinská kríza očami Eduarda Chmelára

peter.
5. 7. 2014 6:42

V tomto kontexte je zaujímavé,že napriek svojej vyhranenej rétorike o sankciách voči Rusku,navýšili USA v máji t.r.svoj export do Ruska o 20%.
http://www.srspol.sk/clanek-tak-sa-to-robi-berme-si-priklad-z-usa-9551.html

bublin
bublin
5. 7. 2014 6:49

Sio napsal
Okecávat se to dá všelijak, ale generalizace jsou a budou realitou.

Generalizace s realitou jsou v příkrém rozporu, neboť realita musí brát v potaz jednotlivosti. Nerozumíte významu pojmů, které používáte. To je pro člověka, který chce diskutovat velký handicap.

bublin
bublin
5. 7. 2014 7:12

Sio napsal
Zní to cynicky, ale čím více lidí zmasakruje junta na východě, tím více se přiblíží zlom v názorech lidí v EU a USA.

Opravdu cynická úvaha. Navíc hloupá a nemravná. Hloupá proto, že jak známo na názorech lidí příliš nezáleží a daná agenda se stejně prosadí.
Souhlasně kalkulovat se smrtí tísíců lidí, byť pouze formou úvahy, může jen člověk s pokřivenou myslí.

peter.
5. 7. 2014 8:02

bublin napsal Opravdu cynická úvaha. Navíc hloupá a nemravná. Hloupá proto, že jak známo na názorech lidí příliš nezáleží a daná agenda se stejně prosadí. Souhlasně kalkulovat se smrtí tísíců lidí, byť pouze formou úvahy, může jen člověk s pokřivenou myslí. Na názoroch ľudí nezáleží predovšetkým vám a vám podobným ľuďom.Vy vyhľadávate v každom príspevku nejaký bod ktorého by ste sa mohol chytiť,vytrhnúť ho z kontextu a svojim deštruktívnym spôsobom sa ho následne pokúsiť znehodnotiť.Vám ani nejde o obsah toho ktorého príspevku,vám ide len o to,aby ste takto ukájali svoje ego a liečili svoju zakomplexovanosť.Takže mi z toho vyplýva,že hlúpym… Číst vice »

bublin
bublin
5. 7. 2014 8:35

peter. napsal Na názoroch ľudí nezáleží predovšetkým vám a vám podobným ľuďom.Vy vyhľadávate v každom príspevku nejaký bod ktorého by ste sa mohol chytiť,vytrhnúť ho z kontextu a svojim deštruktívnym spôsobom sa ho následne pokúsiť znehodnotiť.Vám ani nejde o obsah toho ktorého príspevku,vám ide len o to,aby ste takto ukájali svoje ego a liečili svoju zakomplexovanosť.Takže mi z toho vyplýva,že hlúpym a nemravným človekom s pokrivenou mysľou ste predovšetkým vy. Psal jsem, že na názorech lidí nezáleží lidem, majícím moc prosazovat určitou agendu. Ani tuto větu jste nepochopil? Ostatní je kritika ad hominem a ta není relevantní. Vaše : „Ja… Číst vice »

bublin
bublin
5. 7. 2014 8:37

omlouvám se za fonetický přepis : mainstreamového.

bbb
bbb
5. 7. 2014 8:38

Nelze vyloučit, že nějaká zchudlá velmoc, pro svou záchranu, by ráda začla válku. Pak klid je nanejvýš nutný.