Diskuze k článku


  • peter. • 10. ledna 2015

    Vojenská situácia sa zmenila v prospech Ukrov.Prešli výcvikom,dostali nové zbrane.A opolčenci?
    http://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/01/10/hrochovy-denni-ruske-preklady-dnes-o-vyzve-domobrancu-putinovi/
    Toto je rozhodujúce.Alebo Rusko pomôže,alebo nechá Rusov na Donbase napospas chunte.

  • Irena • 10. ledna 2015

    Polní velitelé Novoruska o nové mobilizaci
    https://www.youtube.com/watch?v=xYWSsmIXsw0

  • fajt • 10. ledna 2015

    tak v cele te akci Novorossia mi prijde zatim nejvice zasadovy ke svym zvastum Jaros – ten mimochodem chodi na zasedani ukrajinskeho buzince s granatem a vazne uvazuje, ze je mezi sve kolegy banderovce brzo pohodi – kdo ma rozum ten z tech dvou podivnych republik vezme kramle a necha boj na emericke a ruske zoldaky. ..)

  • K. J. • 10. ledna 2015

    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/jacenuk-jiste-si-pamatujeme-sovetsky-vpad-pres-ukrajinu-do-nemecka/
    Možná bude zajímavé co k tomu řeknou německá média. Jestli tedy něco řeknou. Možná se budou psát i nové učebnice dějepisu…

  • peter. • 11. ledna 2015

    Analýza vnútorných vzťahov medzi opolčením a vedením LNR,príčiny a možné následky rozporov.
    http://despiteborders.com/zjednocovanie-velenia-povstalcov-na-vychode-ukrajiny-ako-cesta-k-regularnym-ozbrojenym-silam/

  • Sio • 11. ledna 2015

    peter. napsal

    Analýza vnútorných vzťahov medzi opolčením a vedením LNR,príčiny a možné následky rozporov.
    http://despiteborders.com/zjednocovanie-velenia-povstalcov-na-vychode-ukrajiny-ako-cesta-k-regularnym-ozbrojenym-silam/

    Situace v mocenských strukturách DNR/LNR je značně nepřehledná, jména se objevují a mizí, nikdo moc neví, kdo je kdo, co udělal a jaký má cíl Pokud chtějí dosáhnout nějakého cíle, musí se sjednotit a to i za cenu kompromisů a možná to tam také bude potřeba vybojovat. A tady je problém s radikály. S radikalismem opřeným o vypjatý nacionalismus se musí vypořádat, protože je ještě nebezpečnější, než přímá opozice. Podle mého musí vlády DNR a LNR mít v prvé řadě zcela v rukou své lidi a následně by měli uvažovat o spojení alespoň na konfederativní bázi. I tak jejich síly budou rozděleny, lepší je myšlenka Malorosije s jednou centrální vládou. A je možné, že jinak, než násilím se spojit nedají. Jenže to je teď, v situaci vnějšího ohrožení, asi nemožné.
    Vlastně momentálně je to možné, pokud by obě republiky byly přijaty Ruskem a pořídily se ruské centrální moci. Jenže kromě mezinárodního aspektu to nejde i proto, že jsou to dva pytle blech a i rusové by tam museli použít proti některým skupinám násilí. A to nemohou potřebovat. Rusové udělají vše co mohou, aby se ty republiky udržely, ale jejich vnitřní problémy asi řešit nebudou. Chtějí jednu Ukrajinu s výrazně autonomními prvky pro východní oblasti. Časem to 100% bude znamenat rozdělení. Ale to se nepodaří, dokud bude na západě současná fašistická vláda. Ta bude s americkou pomocí dále válčit, ožebračovat obyvatelstvo a to tak dlouho, až ji někdo svrhne. Možná to budou přímo fašisté, ale ti nejsou schopni obstát navenek, podpora otevřeně fašistických předáků je už pro EU nemožná. Jak ale vidět, celé se to může táhnout ještě rok a možná i více.

  • mirror • 11. ledna 2015

    Sio napsal
    Situace v mocenských strukturách DNR/LNR je značně nepřehledná

    Generál Šedivý v.v. minulý týden v televizní besedě sdělil, že Putin nemá Novorusii ne povel. Kdo ví, co se tam vůbec děje?

  • mirror • 11. ledna 2015

    Sio napsal
    podpora otevřeně fašistických předáků je už pro EU nemožná

    Sio, mýlíte se. EU začne co nevidět oslavovat nacismus, který bojoval proti komunismu. U nás je na tuto dráhu pevně nakročeno.

  • mirror • 11. ledna 2015

    Přátele, pustili jste si video nahoře. Všimněte si, jaké stavební předpisy platí v bývalém východním bloku. Každý balkon paneláku má jiné zasklení. Toto v západní Evropě žádný stavební úřad nepovolí.

  • peter. • 11. ledna 2015

    mirror napsal

    Přátele, pustili jste si video nahoře. Všimněte si, jaké stavební předpisy platí v bývalém východním bloku. Každý balkon paneláku má jiné zasklení. Toto v západní Evropě žádný stavební úřad nepovolí.

    A čo by ste očakával od socialistických králikární(V.Havel cit.“A v tomhle bydlí lidi?“)Západná Európa-to je iná kávička.Paláce pre pospolitý ľud,hudba,tanec,klobásy,estetické cítenie-to preto tam majú také prísne predpisy.

  • Sio • 11. ledna 2015

    mirror napsal

    Přátele, pustili jste si video nahoře. Všimněte si, jaké stavební předpisy platí v bývalém východním bloku. Každý balkon paneláku má jiné zasklení. Toto v západní Evropě žádný stavební úřad nepovolí.

    Já jsem pro určitou individualizaci. Proč by proboha musel mít každý byt stejně zasklený balkón? Nesnáším tupou unifikaci. RD se také chválabohu nestavějí podle jednoho projektu. Veřejný prostor není fabrika. Pracoval jsem v Areálu Hvězda na Petřinách. První dojem nebyl moc příznivý. Balkónky, vikýřky, věžičky atd. Mimochodem velmi drahé byty. Ale musím uznat, že se kolem toho chodilo do práce příjemně. Působilo to povzbuzujícím a uklidňujícím dojmem.
    http://www.faraon.cz/projekt/areal-hvezda-petriny-39#prettyPhoto
    http://www.rodop.cz/projekty/realizovane-projekty-reference/areal-hvezda-praha-petriny/
    http://www.tide.cz/nase-reference/areal-hvezda-7.html

  • mirror • 11. ledna 2015

    Sio napsal
    Pracoval jsem v Areálu Hvězda na Petřinách. První dojem nebyl moc příznivý. Balkónky, vikýřky, věžičky atd. Mimochodem velmi drahé byty. Ale musím uznat, že se kolem toho chodilo do práce příjemně. Působilo to povzbuzujícím a uklidňujícím dojmem.

    Sio, vy jste mi nerozuměl. Všechny vaše balkony na hvězdě jsou stejné. V tom je ten vtip! Já nejsem architekt, ale z diskuze skupiny studentů vyplynulo, že takový bordel v zasklení balkonů by v Německu nedovolili. Tam stavební úřad nebude nařizovat jen typ oken, ale i barvu, jakou barák natřete. Ani střešní krytinu nemůžete vybrat podle své peněženky a míry nevkusu.

  • peter. • 11. ledna 2015

    Sio
    Mne sa zdá,že mirror sa už pár dní snaží o to,aby odvrátil pozornosť od diskutovanej témy.Buď celkom nevhodne ponúkne nejaké video z ruskej estrády,alebo ako teraz,keď sa diskutuje o obnovení bojov na Ukrajine,začne špiritizovať o balkónoch v Nemecku a u nás.Neviem prečo to robí,veď ak nemá čo napísať k téme,tak nech ide radšej na pivo.

  • mirror • 11. ledna 2015

    peter. napsal
    mirror sa už pár dní snaží o to,aby odvrátil pozornosť od diskutovanej témy

    Peter, asi jste si všiml, že diskutuji převážně jen v neděli. Zpráv z Ukrajiny je tolik, že z toho jde hlava kolem. Už vymizela drastická autentická videa z léta a objevují se jen projevy lokálních aktivistů. Diskuze na OM se stává dost nepřehlednou, protože komentátoři často jen kopírují texty odjinud. OM už si nevšímají autority s velkým rozhledem jako lex, věžák, oldthinker, viki, a jiní. Co je odrazuje se připojit? PPK nebo zajoch se ozvou výjimečně. Pokud nemají nic nového, tak mlčí. Tož, tak!

    Videa z estrád ukazují velmi zajímavé věci. Rusové jsou uvolnění a dokáží se smát. Už to nejsou vyrovnané řady disciplinovaných funkcionářů s kamennými tvářemi a tleskajícími na povel. Myslím, že i v přenosech české televize z oslav úspěchů kulturních a sportovních celebrit je více upjatosti než mezi Rusy. Podle mne, je to dáno rostoucím sebevědomím obyvatel Ruska a to je dobře.

    Mám plán, jak řešit boje na Ukrajině. Modelem je předválečné Španělsko. Rusové by měli uznat obě vzbouřenecké republiky a pak jim posílat zbraně všeho druhu a dobrovolníky v mnohem větším množství než dosud. A šmytec!

  • peter. • 11. ledna 2015

    To máte pravdu.Pred rokom tu boli diskutéri ,ktorí dali na seba zabudnúť.Škoda.

  • Sio • 11. ledna 2015

    mirror napsal
    Sio, vy jste mi nerozuměl. Všechny vaše balkony na hvězdě jsou stejné. V tom je ten vtip! Já nejsem architekt, ale z diskuze skupiny studentů vyplynulo, že takový bordel v zasklení balkonů by v Německu nedovolili. Tam stavební úřad nebude nařizovat jen typ oken, ale i barvu, jakou barák natřete. Ani střešní krytinu nemůžete vybrat podle své peněženky a míry nevkusu.

    No, nejsou tam tak úplně stejné. Ale samodělné zasklení paneláků hned vedle je rovněž rozdílné. Aha, tak to říkali studenti, ne vy. No tak to jo. Němci jsou halt němci, chtějí asi všechno podle pravítka.

  • mirror • 11. ledna 2015

    Sio napsal
    No tak to jo. Němci jsou halt němci, chtějí asi všechno podle pravítka.

    Až vás pustí do ciziny, jinde než do Bulharska, Ruska nebo na Ukrajinu. Všímejte si toho, co vidíte.

  • Alena • 11. ledna 2015

    mirror napsal
    Peter, asi jste si všiml, že diskutuji převážně jen v neděli. Zpráv z Ukrajiny je tolik, že z toho jde hlava kolem. Už vymizela drastická autentická videa z léta a objevují se jen projevy lokálních aktivistů. Diskuze na OM se stává dost nepřehlednou, protože komentátoři často jen kopírují texty odjinud. OM už si nevšímají autority s velkým rozhledem jako lex, věžák, oldthinker, viki, a jiní. Co je odrazuje se připojit? PPK nebo zajoch se ozvou výjimečně. Pokud nemají nic nového, tak mlčí. Tož, tak!

    Videa z estrád ukazují velmi zajímavé věci. Rusové jsou uvolnění a dokáží se smát. Už to nejsou vyrovnané řady disciplinovaných funkcionářů s kamennými tvářemi a tleskajícími na povel. Myslím, že i v přenosech české televize z oslav úspěchů kulturních a sportovních celebrit je více upjatosti než mezi Rusy. Podle mne, je to dáno rostoucím sebevědomím obyvatel Ruska a to je dobře.

    Mám plán, jak řešit boje na Ukrajině. Modelem je předválečné Španělsko. Rusové by měli uznat obě vzbouřenecké republiky a pak jim posílat zbraně všeho druhu a dobrovolníky v mnohem větším množství než dosud. A šmytec!

    a právě to Rusové nechtějí. Znamenalo by to světový konflikt

  • Neználek • 11. ledna 2015

    Alena napsal
    a právě to Rusové nechtějí. Znamenalo by to světový konflikt

    Proč myslíte?

  • Alena • 11. ledna 2015

    Rusko bude přímo zapojeno do bojů. Pokud republiky uzná jen Rusko, ne ostatní státy, bude to pro Ukrajinu jen důkaz další „agrese“ Ruska. Nevím, kdo v Rusku určuje zahraniční politiku, ale s uznáním republik nesouhlasí ani pan Starikov,
    http://www.zvedavec.org/komentare/2015/01/6281-usa-nemohou-zacit-na-ukrajine-velkou-valku.htm
    ani pan Pjakin, zde mnohokrát uváděný v otázkách a odpovědích

  • peter. • 12. ledna 2015

    Alena napsal
    a právě to Rusové nechtějí. Znamenalo by to světový konflikt

    Myslím,že mirror má pravdu a Rusi či chcú alebo nechcú,budú musieť v Novorusku zasahovať,lebo keby nechali vzbúrencov padnúť,odrazilo by sa to na Putinovej podpore v samotnom Rusku,čo si v súčasnej dobe Putin jednoducho nemôže dovoliť.Iným dôvodom je to,že pád Novoruska by nič neriešil a iba by povzbudil chuntu a USA k ešte väčšej eskalácii konfliktu tentokrát kvôli Krymu.Navyše má Krym bez voľného prístupu po pevnine z vojenského hľadiska,pre Rusov menšiu strategickú hodnotu.
    Nie je to len môj názor,že Donbas mali Rusi riešiť spoločne s Krymom popr.pokračovať v ofenzíve a nepristupovať na prímerie.Pjakin a Starikov majú pravdu keď hovoria,že Rusko nepotrebuje Ukrajinu.Čo ale bez debaty potrebuje je nárazníkové pásmo medzi Ukrajinou pridruženou (aj keď bez členstva)k NATO a svojimi hranicami,ktoré by bolo priateľské k Rusku a umožňovalo Rusku bezpečné spojenie s Krymom.

  • Aleš • 12. ledna 2015

    peter: Některé odsud vyhnala Čezsekta, některé odradila či aspoň rozhádala s jinými. Internetové šmírování znemožňuje příspěvky mně. Jeden z diskutérů nemá funkční počítač. A co si budeme nalhávat, nemládneme. Jeden diskutér asi
    odešel v souvislosti s Djuginovou teorií…