Diskuze k článku


  • koloděj • 18. dubna 2015

    Irenko, jako vždy, poděkování …

    bože jak to všechno stíháte ?

  • Irena • 18. dubna 2015

    koloděj napsal
    koloděj

    Blbě :-)

  • Béda • 18. dubna 2015

    S první částí Pjakinových Otázek a odpovědí (o vměšování USA do dění na Ukrajině, ekonomickém vydírání Evropy a přenášení nákladů ukrajinské konspirace – včetně válečných na bedra Evropy) koresponduje výzva jakéhosi poslance z vládní strany kyjevské junty k tomu, aby Kyjev začal uvažovat o přerušení dodávek plynu do Evropy skrze tranzitní plynovody. K tomu prý zaujala komisařka EU velice dotčené a odmítavé stanovisko.

  • hylahty • 18. dubna 2015

    Díky za titulky. Budete titulkovat i odpovědi Vladimíra Putina na otázky pokládané teď tuším 16.4.? Díky za vaši energii a čas, které do toho vkládáte.

  • jaa • 18. dubna 2015

    UFF – výživné– docela chápu, že se to musí hledat a dík za zvěřejnění. tohle by zpravodajci v ČT nepřežili a vlastně ani nepochopioli

  • Irena • 18. dubna 2015

    hylahty napsal

    Díky za titulky. Budete titulkovat i odpovědi Vladimíra Putina na otázky pokládané teď tuším 16.4.? Díky za vaši energii a čas, které do toho vkládáte.

    Obávám se, že ne, nejsou kapacity.

  • hylahty • 18. dubna 2015

    Irena napsal
    Obávám se, že ne, nejsou kapacity.

    Díky, chtěl jsem to vědět jen kvůli tomu, jestli čekat na otitulkovanou verzi, nebo si druhou půlku pořadu poslechnout v originálu bez nich. První půlka je simultánně tlumočená na webu ivysilani zde, kdyby někdo nevěděl (sám jsem to nemohl najít):

    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10000000140-televizni-debata-vladimira-putina-s-novinari-a-obcany

  • mirror • 18. dubna 2015

    Při prohledávání YouTube s cílem najít vojenská letadla mi bylo nabídnuto video s exportním materiálem z Ukrajiny. Nelekněte se, video je řádně zcenzurováno
    https://www.youtube.com/watch?v=209FFksD3Ow#t=187

  • hylahty • 18. dubna 2015

    Jinak ještě komentář k tomuto pořadu, kdy v podstatě asi zásadně nesouhlasím s panem Pjakinem, co se výběru nejdůležitější události minulého týdne týče. Chápu, že to je hodně subjektivní a jím zmiňované události nejsou nepodstatné, ale daleko podstatnější mi přijde jedna, která za celý pořad nezazněla a to konkrétně zrušení embarga Ruska na dodávky protiletadlových kompletů S-300 Íránu, kdy toto má za účel zajistit de facto bezletovou zónu nad jeho územím pro většinu letadel ve výzbroji SSA, ale zároveň to vyvolalo protiakci ze strany Izraele, který se ozval, že v tom případě zahájí dodávky zbraní na Ukrajinu, takže se tím jen roztáčí kolotoč zbrojení a rozdmýchávání horké války v regionu.
    A mám pocit, že my od toho regionu zas tak daleko nejsme a máme tak skvělou vládu a nejlepšího herce v roli ministra obrany (proč to může dělat pan herec, když předtím „holčička“ Peake byla pro takovou důležitou pozici nevhodná?), tak určitě budeme poslušně plnit závazky vyplývající z členství v NATO a půjdeme tam nato, ne?

  • Béda • 18. dubna 2015

    hylahty napsal

    Jinak ještě komentář k tomuto pořadu, kdy v podstatě asi zásadně nesouhlasím s panem Pjakinem, co se výběru nejdůležitější události minulého týdne týče. Chápu, že to je hodně subjektivní a jím zmiňované události nejsou nepodstatné, ale daleko podstatnější mi přijde jedna, která za celý pořad nezazněla a to konkrétně zrušení embarga Ruska na dodávky protiletadlových kompletů S-300 Íránu, kdy toto má za účel zajistit de facto bezletovou zónu nad jeho územím pro většinu letadel ve výzbroji SSA, ale zároveň to vyvolalo protiakci ze strany Izraele, který se ozval, že v tom případě zahájí dodávky zbraní na Ukrajinu, takže se tím jen roztáčí kolotoč zbrojení a rozdmýchávání horké války v regionu.
    A mám pocit, že my od toho regionu zas tak daleko nejsme a máme tak skvělou vládu a nejlepšího herce v roli ministra obrany (proč to může dělat pan herec, když předtím „holčička“ Peake byla pro takovou důležitou pozici nevhodná?), tak určitě budeme poslušně plnit závazky vyplývající z členství v NATO a půjdeme tam nato, ne?

    Otázkou je, kdo by ty dodávky zbraní kyjevským nacistům z Izraele zaplatil. Írán na zbrojní obchody peníze má – Ukrajina je plajte. Žeby nějaká sbírka anebo nezištný dar izraelského národa?

  • Irena • 18. dubna 2015

    hylahty napsal
    hylahty

    Ta zpráva o zrušení zákazu té dodávky je z 13.04. jestli se nemýlím, a Pjakinovi lidé otázky pokládají někdy do soboty 11.04. V pondělí video asi natáčejí a v úterý vystavují, takže je to irelevantní a nejspíše se k tomu bude vyjadřovat příště. On není týden jako týden :-)

  • hylahty • 18. dubna 2015

    Béda napsal
    Otázkou je, kdo by ty dodávky zbraní kyjevským nacistům z Izraele zaplatil.

    To nevím, asi těžko to bude Ukrajina jako stát, ten de facto neexistuje, což pan Pjakin docela často, podle mě naprosto správně, opakuje. Otázka ovšem je, jestli na druhé straně barikády je opravdu toho kapitálu už tak málo, že by se nenašel někdo, kdo by to na úvěr zafinancoval s vidinou zisku na ruském bohatství. Pořád mi to přijde, že Západ, nebo dejme tomu SSA, dejme tomu jejich státní elita slovy pana Pjakina, hraje o to, rozpoutat válku proti Rusku, kdy si dost možná myslí, že by pak tu zemi kolonizovali a hlavně by ovládali její nerostné bohatství (to je řekl bych pořád stejná písnička už od 1. světové války). A přece jen mi přijde, že hodnota (nerostného) bohatství RF je oproti té počáteční investici do zbraňových systémů pro užitečný idioty z UA mnohokrát vyšší.
    Neříkám, že mám pravdu, osobně to vidím dost černě, rozhodně ne tak optimisticky, jak se to kolikrát snaží pan Pjakin líčit, když zmíní nějaký krok RF a téměř to vyzní tak, že po něm si de facto SSA už ani neškrtne. Zrovna tak jako nežeru propagandu druhý strany, kdy prezentujou RF jako zpráskanýho psa nějakejma trapnejma sankcema, na který dojíždí akorát Evropa. Pravda je, jako obvykle, někde uprostřed. Pan Pjakin samozřejmě svoje analýzy a prognózy říká taky z pozice „propagandy“ (nevnímám to negativně) pozice RF. Sám to v jednom dílu na přímo řekl, že když vyhlašuje negativní scénář, tak hlavně s tím účelem, aby mu bylo předejito. Ale nevím, možná jsem ho tentokrát neposlouchal dost pozorně, že z toho dílu mám takovej relativně negativní pocit, že tam toho ani moc zásadního neřekl a až moc „optimisticky“ a „lehkovážně“ mi to vyznívalo.

  • hylahty • 18. dubna 2015

    Irena napsal
    Ta zpráva o zrušení zákazu té dodávky je z 13.04.

    Máte pravdu, neuvědomil jsem si to. Tak se budu těšit, co k tomu v příštím dílu řekne a jestli zmíní i tu protiakci Izraele a co to může mít za důsledky.

  • Irena • 18. dubna 2015

    Kdyby někoho zajímalo, kde vlastně Pjakin bydlí (myslím, že časový posun je od nás +5 hodin)
    https://www.youtube.com/watch?v=7OSFJjq_WD0

  • jaa • 18. dubna 2015

    Irena napsal
    Kdyby někoho zajímalo, kde vlastně Pjakin bydlí (myslím, že časový posun je od nás +5 hodin)

    joj to by se rabovalo…. a nejen tam. Pak se divme, když se koukneme na vyrabovanou ameriku…..

  • Sio • 18. dubna 2015

    Irena napsal

    Kdyby někoho zajímalo, kde vlastně Pjakin bydlí (myslím, že časový posun je od nás +5 hodin)
    https://www.youtube.com/watch?v=7OSFJjq_WD0

    To by Izrael musel k těm zbraním dodat i vojáky, protože ta ukrajinská svoloč nic modernějšího používat nezvládne.
    Ale Pjakin se nezabývá tím, že naám všem říká to, co ví a co si myslí. On těmi rozhovory řídí, manipuluje. Je to přece představitel těch, co věří v DOTU a KEB. Takže pravdu a na plnou hubu říká pole toho, jak se mi to hodí do scénáře. Ale většinou ano, většinou se mu to hodí.

  • Irena • 18. dubna 2015

    Putina se na to ptali v přímé lince na ty S-300. Kromě toho, že nespadají pod žádné sankce, se jedná o obranné zbraně a Rusko se jednostranně tenkrát v osobě Medvěděva rozhodlo, že je nedodá, takže má plné právo svůj názor změnit (to neřekl, ale bez ohledu na to, zda druzí nějaké sankce stáhnou či, ne), tak také řekl, že je chtěli dodat jakési arabské zemi v blízkosti Izraele a dokonce již dostali částečně zaplaceno. Izraelci tenkrát protestovali, že je to sice obranná zbraň, ale že by u nich nemohlo vystartovat jediné letadlo… Tak, aby nevyvolávali zbytečné rozbroje a nenarušovali rovnováhu, Rusové ten obchod stornovali a vrátili peníze. Takže Izrael velice dobře ví, co si dovolit může a co ne. To, že pustili do světa nějakou rétoriku, což dělají běžně, když se častují s Hamásem neznamená, že to také hodlají realizovat, takže v téhle věci konkrétně bych si s Izraelem hlavu nedělala.

  • Sio • 18. dubna 2015

    Poslouchal jsem tu debatu. Putin mluvil hlavně o ekonomice. Napadlo mě, že dost těžko zvedne životní úroveň na tu západní. Ta totiž je založena na okrádání zbytku světa. A ten, kdo pracuje poctivě, nikdy nedosáhne takové produktivity práce jako zloděj.

  • idiotronic • 18. dubna 2015

    Zmíněná Šolochovova kniha o kolektivizaci vesnice vyšla česky pod názvem
    Rozrušená země.
    V katalozích veřejných knihoven se vyskytuje.

  • xyht • 19. dubna 2015

    Dobrý den,
    děkuji paní Ireně, a všem ostatním za příspěvky v diskusi, kterou vždy rád čtu.Dovolte, abych poděkoval panu Putinovi za větu :žijte v klidu ,válka nebude.Jako důchodce vím ,jak moc znamená.Přeji všem hezký den.

  • Sio • 19. dubna 2015

    Béda napsal

    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/5849-kolaps-petrodolaru-vyvozci-ropy-se-rekordnim-tempem-zbavuji-americkych-aktiv

    Hodně zajímavé. Snížením cen ropy je podřezávána nejsilnější měkká zbraň, kterou US mají – petrodolar.

  • Sio • 19. dubna 2015

    Béda napsal

    http://www.reformy.cz/zpravy/vsichni-hrajeme-pyramidovou-hru-sichtarova/

    A jsme zpátky u příčin klesajících cen zlata a nemovitostí. Cenné papíry vynášejí víc, ale jen pro toho, kdo se včas probudí, aby se jich zbavil. Protože jak bubliny popraskají, pojede se z kopce. Samozřejmě, ti co tvoří 0,000..1% to vědí, ale jednak budou první, kdo se dovědí, že bublina praská (zbaví se toxických produktů včas a urychlí prasknutí) a také mají své investice už teď v reálné ekonomice a luxusních nemovitestech atd. \Taky jim patří státy, tak čeho se bát?
    Pozoruhodné je, že s pádem těch cenných papírů a pádem dolaru včetně souvisejících měn (Kč mezi ně patří) dojde k tomu, co neokoni a neoliberálové a další pakáž považují za smrtelný hřích. K PŘEROZDĚLENÍ. Samozřejmě se nebude dotýkat toho 0,000…01%, to přirozeně zbohatne. Ale zbytku ano. Kdo má úspory, příjde o ně a kdo má dluhy, příjde o ně taky. Při inflaci 1000% je snadno splatí. Rozdíl mezi bohatými a chudým bude v tom, kdo má více reálného majetku. nemovitosti (ne všechny), umění, zlato a další cennosti. No a pak země, které mají to nejreálnější – přírodní bohatství, to inflaci nepodléhá. Ropa, plyn, rudy atd. No ale také půda, kus lesa, pitná voda, čistý vzduch, solidní zemědělství …
    Koupit kus lesa nebo zemědělské půdy se nejeví jako špatná konzervativní investice a v budoucnu (10?, 20? 50? let) se může sakra vyplatit.

  • fajt • 19. dubna 2015

    Sio napsal
    A jsme zpátky u příčin klesajících cen zlata a nemovitostí. Cenné papíry vynášejí víc, ale jen pro toho, kdo se včas probudí, aby se jich zbavil. Protože jak bubliny popraskají, pojede se z kopce. Samozřejmě, ti co tvoří 0,000..1% to vědí, ale jednak budou první, kdo se dovědí, že bublina praská (zbaví se toxických produktů včas a urychlí prasknutí) a také mají své investice už teď v reálné ekonomice a luxusních nemovitestech atd. \Taky jim patří státy, tak čeho se bát?
    Pozoruhodné je, že s pádem těch cenných papírů a pádem dolaru včetně souvisejících měn (Kč mezi ně patří) dojde k tomu, co neokoni a neoliberálové a další pakáž považují za smrtelný hřích. K PŘEROZDĚLENÍ. Samozřejmě se nebude dotýkat toho 0,000…01%, to přirozeně zbohatne. Ale zbytku ano. Kdo má úspory, příjde o ně a kdo má dluhy, příjde o ně taky. Při inflaci 1000% je snadno splatí. Rozdíl mezi bohatými a chudým bude v tom, kdo má více reálného majetku. nemovitosti (ne všechny), umění, zlato a další cennosti. No a pak země, které mají to nejreálnější – přírodní bohatství, to inflaci nepodléhá. Ropa, plyn, rudy atd. No ale také půda, kus lesa, pitná voda, čistý vzduch, solidní zemědělství …
    Koupit kus lesa nebo zemědělské půdy se nejeví jako špatná konzervativní investice a v budoucnu (10?, 20? 50? let) se může sakra vyplatit.

    pokud hroudu nebudete schopný uhájit, tak si ani nekupujte ( tedy krom okamžitých spekulací – taky dobrý šrub). ..)

  • fajt • 19. dubna 2015

    http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/367378-rusko-se-musi-navzdy-usadit-v-arktide-rekl-rusky-viceprezident.html – pokud se severní ledový kulich rozpustí a planeta se trochu více přihřeje, tak Sibiř se stane rájem na zemi a takové spojené státy budou asi největší pouští po Sahaře ( tedy jestli jim konečně neprdne tektonická deska v Cali, pak by číňané ani nemuseli stavět další průplav v Nikaragui ). ..)

  • ph • 19. dubna 2015

    koloděj napsal

    Irenko, jako vždy, poděkování …

    bože jak to všechno stíháte ?

    Prepis videa + odkazy

    http://cs.ynterview.com/rozhovory/valerij-v-pjakin-otazky-a-odpovedi-ze-dne-13-4-2015-ukrajinska-chunta-chysta-zabijat-veteranov-2

  • ph • 19. dubna 2015

    Ostatné Pjakinove videá: http://cs.ynterview.com/valerij-v-pjakin

  • mirror • 19. dubna 2015

    Majdanské furie
    https://www.youtube.com/watch?v=5LKAQHvdNlg
    Něco o ženských v politice a jejich chování za převratu.

  • Irena • 19. dubna 2015

    Poslední rozhovor Olesa Buziny, než ho zavraždili
    http://politikus.ru/video/48122-i-ya-ushel.html

  • zedd • 19. dubna 2015

    US středozápad jede v jakémsi cca 400 letém cyklu – poušť tam bude i bez oteplování.

  • Irena • 19. dubna 2015

    http://politikus.ru/events/48031-posolstvo-ssha-v-bishkeke-otkazalos-kommentirovat-poluchenie-150-tonn-neizvestnogo-gruza.html
    150 tun „diplomatické pošty“ obdrželo velvyslanectví USA v Kyrgyzstánu

  • fajt • 19. dubna 2015

    zedd napsal

    US středozápad jede v jakémsi cca 400 letém cyklu – poušť tam bude i bez oteplování.

    spojené státy v podstatě fungují hlavně okolo pobřeží, střed území je pro burany, fašisty a texaské bravky ( ale nemělo by se zapomínat, že spojené státy jsou parchantem šlechtické Evropy, která vyrabovala indiánské zlato a v americe odložila své největší vejlupky spolu s hladovými poddanými, kteří ji už byli na úplný hovno). ..)

  • Irena • 19. dubna 2015

    Sio napsal

    Poslouchal jsem tu debatu. Putin mluvil hlavně o ekonomice. Napadlo mě, že dost těžko zvedne životní úroveň na tu západní. Ta totiž je založena na okrádání zbytku světa. A ten, kdo pracuje poctivě, nikdy nedosáhne takové produktivity práce jako zloděj.

    Stalin to dokázal, před druhou světovou už v mnohých ukazatelích na tom SSSR bylo lépe než západ a po ní … se obnovoval opět rekordním tempem. Všechno jde, když se chce. Všechny možnosti jako lidstvo k tomu máme, kromě zmatku v našich hlavách. Tady je taky jeden rozhovor o Stalinovi
    http://politikus.ru/articles/48295-ataka-na-geniya.html

  • Sio • 19. dubna 2015

    fajt napsal
    pokud hroudu nebudete schopný uhájit, tak si ani nekupujte ( tedy krom okamžitých spekulací – taky dobrý šrub). ..)

    To už jste o stupeň dál, u celkového rozpadu státu. No, pak spas se kdo můžeš, nejlépe útěkem, pokud bude kam. Trocha peněz v tom může pomoci.

  • Sio • 19. dubna 2015

    fajt napsal

    http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/367378-rusko-se-musi-navzdy-usadit-v-arktide-rekl-rusky-viceprezident.html – pokud se severní ledový kulich rozpustí a planeta se trochu více přihřeje, tak Sibiř se stane rájem na zemi a takové spojené státy budou asi největší pouští po Sahaře ( tedy jestli jim konečně neprdne tektonická deska v Cali, pak byčíňané ani nemuseli stavět další průplav v Nikaragui). ..)

    Tak vida, třeba na ruskou arktidu. Čas začít učit potomky rusky.

  • Bety • 19. dubna 2015

    Altajský kraj mne překvapil. Jistě, ukazují tam to nejlepší, což je v každém propagačním videu normální, ale přesto je to pozoruhodné. Přiznala jsem si, jak ta léta pohrdavých řečí a protiruské propagandy si vyžádala svou daň i u mne, která si uvědomuje, že Rusům vděčíme za svou existenci. Navíc po tom příšerném propadu v devadesátých letech…….Děsně mi lezou na nervy ty kecy o ruských ožralých mužicích, kteří nemají nic jiného, než ten svůj plyn a naftu. Jo propaganda, to je mocná zbraň…. Taková videa v TV neuvidíte, ale bylo by dobré, rozšiřovat je na netu co nejvíce, myslím, že hodně lidem, kteří bezmyšlenkovitě ty kecy opakují , by se oči když ne otevřely, tak aspoň pootevřely.

  • Béda • 19. dubna 2015

    hylahty napsal
    To nevím, asi těžko to bude Ukrajina jako stát, ten de facto neexistuje, což pan Pjakin docela často, podle mě naprosto správně, opakuje. Otázka ovšem je, jestli na druhé straně barikády je opravdu toho kapitálu už tak málo, že by se nenašel někdo, kdo by to na úvěr zafinancoval s vidinou zisku na ruském bohatství. Pořád mi to přijde, že Západ, nebo dejme tomu SSA, dejme tomu jejich státní elita slovy pana Pjakina, hraje o to, rozpoutat válku proti Rusku, kdy si dost možná myslí, že by pak tu zemi kolonizovali a hlavně by ovládali její nerostné bohatství (to je řekl bych pořád stejná písnička už od 1. světové války). A přece jen mi přijde, že hodnota (nerostného) bohatství RF je oproti té počáteční investici do zbraňových systémů pro užitečný idioty z UA mnohokrát vyšší.
    Neříkám, že mám pravdu, osobně to vidím dost černě, rozhodně ne tak optimisticky, jak se to kolikrát snaží pan Pjakin líčit, když zmíní nějaký krok RF a téměř to vyzní tak, že po něm si de facto SSA už ani neškrtne. Zrovna tak jako nežeru propagandu druhý strany, kdy prezentujou RF jako zpráskanýho psa nějakejma trapnejma sankcema, na který dojíždí akorát Evropa. Pravda je, jako obvykle, někde uprostřed. Pan Pjakin samozřejmě svoje analýzy a prognózy říká taky z pozice „propagandy“ (nevnímám to negativně) pozice RF. Sám to v jednom dílu na přímo řekl, že když vyhlašuje negativní scénář, tak hlavně s tím účelem, aby mu bylo předejito. Ale nevím, možná jsem ho tentokrát neposlouchal dost pozorně, že z toho dílu mám takovej relativně negativní pocit, že tam toho ani moc zásadního neřekl a až moc „optimisticky“ a „lehkovážně“ mi to vyznívalo.

    http://www.hlavnespravy.sk/izrael-sa-chysta-pomstit-rusku-a-dodat-zbrane-na-ukrajinu/602295

    Ruský prezident Vladimír Putin sa domnieva, že izraelské úrady majú právo rozhodnúť o dodávkach zbraní na Ukrajinu, ako odpoveď na to, že RF dodá Iránu protilietadlové komplety S-300. Podobná voľba je však kontraproduktívna…

    „Je to voľba, voľba izraelského vedenia a oni majú právo robiť to, čo považujú za účelné. Myslím si, že to je kontraproduktívne. Pokiaľ sa jedná o smrtiace zbrane. Pretože to povedie k ďalšej eskalácii konfliktu. K zvýšeniu počtu ľudských obetí. A výsledok bude rovnaký,“ povedal Putin v rozhovore v programe Vesti v subbotu (Sobotné správy) so Sergejom Briljovem, keď komentoval vyjadrenia Izraela ohľadom možných dodávok zbraní na Ukrajinu, ako odpovede na dodávky S-300 Iránu.

    Putin dodal, že zbrane, ktoré Rusko Iránu dodáva, sú výhradne obranné „a nijako nepodrývajú obranyschopnosť Izraela.“

  • mirror • 19. dubna 2015

    Irena napsal
    http://politikus.ru/video/48314-specialnyy-reportazh-krym-nash-16032015.html

    Překlad nebyl třeba. Po roce a čtvrť sledování ruských videí si každý, kdo měl ve škole ruštinu, mohl osvojit poslech tohoto jazyka. Já jsem jen četl ruské odborné texty tak do začátku osmdesátých let, kdy se jejich dovoz k nám skoro zastavil a po převratu úplně zmizel. Novinové články jsem nečetl nikdy. Nikdy jsem nic ruského nenapsal a rusky jsem nemluvil. Titulkování mi pomohlo rozumnět některým slovům. Znovuzavedení ruštiny do zpráv je vlastně podvratná činnost, která oslabuje západní propagandu. Kdyby ti naši hlupáci věděli, na jak zbytečnou práci se chystají?

  • fajt • 19. dubna 2015

    http://www.novinky.cz/domaci/367392-topolanek-opustil-rady-ods-nezaplatil-prispevky.html – vzorovy demokrad, nakradl si a ide do řiti. ..)

  • fajt • 19. dubna 2015

    Sio napsal
    To už jste o stupeň dál, u celkového rozpadu státu. No, pak spas se kdo můžeš, nejlépe útěkem, pokud bude kam. Trocha peněz v tom může pomoci.

    čezko je pro forma stát, tady je taky hafo a mraky loupeživých kozlíků a ti co maj strážít a sloužit spiše kurví a mrví, tady ten faktyczny rozval a survival může přijít z minuty na minutu ( ta blbější část to pochopí až budou muset otevřít svůj dobrý kauf vlastnima packama a při odchodu s odpadem je někdo může odměnit i kulkou ). ..)

  • hylahty • 19. dubna 2015

    http://www.novinky.cz/zahranicni/367395-sef-fbi-obvinil-polaky-ze-spoluzodpovednosti-za-holokaust.html

    To by nebylo vůbec marný jako téma pro pana Pjakina, aby to okomentoval. Aby okomentoval proč to vůbec pan ředitel FBI řekl, proč se snaží namazat špínu po v současnosti největším evropském spojenci SSA v protiruském tažení, a proč vlastně drtivá většina vyhlazovacích táborů za 2. světové byla právě na území Polska (nemluvím o koncentračních táborech, ale vyloženě o vyhlazovacích – tuším že 2 (nebo 1?) další byly v Bělorusku). Proč nebyly nějaké i na území Československa, Maďarska, Rakouska (tam měli Němci k jejich vybudování po jeho anšlusu přece nejvíce času)?

  • Béda • 19. dubna 2015

    Všechno je vzhůru nohama. Poláci, kteří sami kolaborovali s Hitlerem a zabírali Těšínsko, s židy se nemazlili se tváří jako ztělesněná nevinnost, podporují ukro náckym kteří navázali na odkaz těch co vraždili Poláky. Zadolárek podporuje nacisty a „civilizovaný“ Západ prohlašuje nacistický režim za demokracii. Výspa „demokracie“ hlasuje pak s Kanadou, kyjevskými nácky a Zadolárkovci prti rezoluci o propagaci nacismu. EU pak podporuje pobaltské nacistické režimy, které povolují a přehlížejí pochody nacistů a z ruských obyvatel dělají „podlidi“.

    A do toho přichází 70-té výročí oslav vítězství nad nacismem. Nacisté slaví bouráním pomníků bojovníků s nacismem, evropské ústavy „paměti národa“ přepisují dějiny a z Rusů dělají div ne nacisty.

  • Béda • 19. dubna 2015

    … a Sudeťáci si registrují „Henleinovu“ stranu v ČR.

  • fajt • 19. dubna 2015

    koukám, že na Slovensku docela jedou proti Ficovi, KDH rozjela akci Váhostav, možná se Fico ani do Moskvy na oslavy vítězství nad fašismem nemusí dostat. ..)

  • peter. • 19. dubna 2015

    Kauzu Váhostav má na svedomí Figeľ (predseda KDH).V čase,keď firmy súťažili o zákazky na stavbu diaľnic,tak nastavil také cenové podmienky,že firmy ponúkali 40% z reálnej hodnoty diela,len aby tú zákazku dostali.No a po 3 rokoch Váhostav nevyplatil subdodávateľov,lebo nemal z čoho.KDH za pomoci celej opozície a médií hádže teraz vinu na Fica lebo vraj keď videl,kam to speje,tak mal zasiahnuť.Čo je blbosť,lebo vláda do uzavretých obchodných a zmluvných vzťahov zasahovať nemôže.Opozícia sa drží toho,že najlepšia obrana je útok.

  • fajt • 19. dubna 2015

    peter. napsal

    Kauzu Váhostav má na svedomí Figeľ (predseda KDH).V čase,keď firmy súťažili o zákazky na stavbu diaľnic,tak nastavil také cenové podmienky,že firmy ponúkali 40% z reálnej hodnoty diela,len aby tú zákazku dostali.No a po 3 rokoch Váhostav nevyplatil subdodávateľov,lebo nemal z čoho.KDH za pomoci celej opozície a médií hádže teraz vinu na Fica lebo vraj keď videl,kam to speje,tak mal zasiahnuť.Čo je blbosť,lebo vláda do uzavretých obchodných a zmluvných vzťahov zasahovať nemôže.Opozícia sa drží toho,že najlepšia obrana je útok.

    mno, slyšel jsem nějakého Chmelára, který to dost zajímavě komentoval ( v podstatě, že za všechno můžou slovenští oligarchové, kteří mají celou slovenskou politiku na drátkách, no a osobně asi Fica nemá rád ), ale řekl bych, že tahle skoro nesmrtelná firma, má asi být použita jako klacek na Smer a jeho předsedu ( samozřejmě pravda a skutečné zavinění nedobrého stavu a masívní druhotné platební neschopnosti drobných živnostníků a malých firem nikoho z opozice nezajímá) je dost pozoruhodné, jak se opozice proti Ficovi docela sjednotila ( prý mu hrozí politickou a parlamentní izolaci, když tedy nechá odvolat bývalého ministra dopravy? z nějaké parlamentní pozice ), jenom jestli nejde o nějakou plánovanou akci z venku ( musel američany dost nasrat, a Kiska u něj vypadá jako hlupák, úžerník třetí ligy) – ale jenom letmý postřeh, do kauzy restruktualizací a navázujících kroků, které dává Smer ( asi i kvůli Váhostavu) k projednání nevidím. ..)