Diskuze k článku


  • Sio • 21. března 2016

    peter. napsal

    http://www.chelemendik.sk/_Nikolaj_Starikov_Preco_Zapad_a_ruski_liberali_pluju_na_historiu_459487695.html
    https://www.youtube.com/watch?v=1VBLQeOQWA4

    Jasněji už to Starikov ani nemohl říct. Známe to i u nás. Přesně takovými plivanci na naše dějiny začal proces, který skončil zločinnými církevními restitucemi.

  • Starý doktor • 22. března 2016

    K dopingovému skandálu
    Ruské mutaci BBC dal interview lotyšský vynálezce meldonia (zvaného též mildronat) Ivars Kalvins. Za celou kauzou vidí politiku.

    Preparát vynalezl už v polovině 70. let. „Doping to ovšem není. Na seznamu látek, které mají sportovci zakázány, se sice ocitl. To ale neznamená, že jde o doping. Novináři ho za doping označují, ve skutečnosti tomu tak ale není. Sám fakt, že byl na seznam zařazen, je podle mne velká hloupost. To rozhodnutí postrádá opodstatnění.“

    „Standardní klinické testy prokazující, že jde skutečně o prostředek, nelegitimně zvyšující fyzické výkon sportovců, jsem dosud nezaznamenal. Tvrdit proto, že je tomu tak či onak, postrádá základ. Napřed se musí dokázat, že tomu tak je, nebo dokázat, že tomu tak není. A to, že jedna teta povídala, že bere mildronat, a proto je ho třeba zakázat – ne, takhle to ve světě vědy nechodí. Tady už to zavání politikou.“
    Skutečnou funkcí preparátu – vysvětluje vynálezce – je „prevence odumření srdečních buněk, jsou-li vystaveny meznímu kyslíkovému deficitu – takzvané ischemie. Od počátku byl v zásadě určen pro nemocné, mající problémy s prokrvením srdečního svalu následkem aterosklerózy, trombózy či jiných chorob. Sportovci ho užívají za jiným účelem. Pokud během tréninku překročí hranici, za níž srdeční svaly netrpí jen kyslíkovým deficitem, ale vypovídají službu, a dojde tedy k mikroinfarktu, rozsáhlému infarktu atd., bez mildronatu mohou, což se stává, zemřít i mladí lidé. Byli jsme toho svědky už nejednou.“
    Více: http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/1569/bbc-tenisova-kraska-doping-a-politika

  • peter. • 22. března 2016

    Tak nám vítajte drahí utečenci,ponúknite sa našim chlebom a soľou.
    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/387520-bruselskym-letiskom-otriasli-explozie-zahynulo-niekolko-ludi/

  • fajt • 22. března 2016

    peter. napsal

    Tak nám vítajte drahí utečenci,ponúknite sa našim chlebom a soľou.
    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/387520-bruselskym-letiskom-otriasli-explozie-zahynulo-niekolko-ludi/

    jen aby to nebylo trochu jinak – Brusel je muslimské město, centrum je v podstatě už pár let celé jejich, tady to stříká multi-kulti od prvních okamžiků co se tam člověk dostane, v tomhle městě jsem v ulicích moc belgičanů nepotkal. ..)

  • peter. • 22. března 2016

    fajt napsal
    jen aby to nebylo trochu jinak – Brusel je muslimské město, centrum je v podstatě už pár let celé jejich, tady tostříká multi-kulti od prvních okamžiků co se tam člověk dostane, v tomhle městě jsem v ulicích moc belgičanů nepotkal. ..)

    Letisko,metro a pred chvíľou ďalší výbuch v metre.
    Je len otázkou času,kedy k nám začnú chodiť Nemci,Belgičania,Francúzi,Švédi…..s požiadavkou na udelenie azylu.
    fajt:
    Tie bomby nebúchajú v Molenbeeku,kde je koncentrácia moslimov najväčšia.

  • hudryper • 22. března 2016

    Bomby nebúchajú v Molenbeeku,ale jinak byl výběr místa,kde začíná evropský džihád přesně. V
    Bruselu poslouchají a pak vnucují záměry neoconské sebranky Evropanům,tož nechť i nadále
    působí “ BRUSELSKÝ LID“ dojmem,že se ho to netýká,že vlastně ani nic nevidí…

  • peter. • 22. března 2016

    A.Fursov (odkaz vyššie)píše:
    Dolár všetkým pomútil rozum a na Sever boli s cieľom využitia lacnej pracovnej sily vypustené masy prisťahovalcov z Juhu.Latinos do USA a Afričanov Arabov a Turkov do západnej Európy.Teraz sa Juh pevne usadil na Severe,kde postupne vznikol ostrý,strašlivým výbuchom hroziaci rozpor.Na jednej strane stojí nie chudobné obyvateľstvo,ktorého počet klesá,kde kresťanstvo stráca svoje pozície a kde značná časť ľudí uviazla vo zvrátenostiach(narkománia,homosexualita).A na druhej strane sú mladí,chudobní,sociálne zahorknutí muslimovia,orientovaní na rodinné hodnoty a muslimské náboženstvo.Skôr alebo neskôr medzi týmito blokmi vyvstane leninská otázka „kto z koho“a nastane veľký lov.
    Ako vidno,“veľký lov“ už začína.

  • Gatta • 22. března 2016

    Sakra, sakra … to jsou věci v tom Bruselu … to jsou najednou starosti … a my si přitom ještě ani nestačili diskuzně ujasnit jak to s těmi imigranty vlastě je.

  • fajt • 22. března 2016

    peter. napsal
    Letisko,metro a pred chvíľou ďalší výbuch v metre.
    Je len otázkou času,kedy k nám začnú chodiť Nemci,Belgičania,Francúzi,Švédi…..s požiadavkou na udelenie azylu.
    fajt:
    Tie bomby nebúchajú v Molenbeeku,kde je koncentrácia moslimov najväčšia.

    ani na avenue de Tervueren jich nebylo málo, bych řekl, že i tady byli v masívní převaze…ale zase když vezmu, tak takové nádraží Midi bylo pro změnu střediskem slovenských ( i českých ) romů, kde se evidovali a byli rozvážení po městě a dále po Belgii, tady taky byl kontaktní úřad pro běžence z východní Evropy, kde se jezdilo pro dávky ( tedy než se tento systém zrušil ) – pamatuji ženskou ( romku), která jela z Florence na příslušný úřad ( pro finanční podporu – tehdy cca 1000 baxů na uprchlíka) v zástěře a v bačkorách a druhý den ( dle vyprávění řidiče přepravní společnosti) zase jela zpátky s prachama ( tehdy platila za oba dva autobusy ) pro celou svou početnou rodinu ( evidence uprchlíků v zemi byla ze stran belgických úřadů mizivá, takže po registraci mazanější romové jezdili zpátky domů a jednou za měsíc vyslali někoho do Bruselu pro masívní dávky, dokonce se zjistilo, že tyto peníze dostávali – zprostředkovaně – , i když třebas seděli v česku a nebo na Slovensku v base ). ..)

  • Irena • 22. března 2016

    Hlavní závěr, jaký jsem si já osobně udělal z toho, co řekl Hammond, spočívá v tom, že tak svými slovy především zcela jasně zformuloval pozici toho západního establishmentu, který udává tón celé oficiální politice. Ta pozice je neotřesitelná: Rusko je nepřítel! To je konstatování

    Главный вывод, какой лично я делаю из всего Хэммондом сказанного, заключается в том, что его словами, прежде всего, отчетливо сформулирована позиция того западного политического истеблишмента, который задает весь тон официальной политике. Позиция непоколебимая: Россия – враг! Это констатация.

    Источник: http://politikus.ru/events/72722-politika-es-i-rossii-po-hemmondu-my-i-posle-etogo-budem-zvat-ih-partnerami.html
    Politikus.ru

    A já se ptám, jak dlouho ještě budeme ve vleku těchto západních k…, co si nevidí do huby?

  • fajt • 22. března 2016

    http://brno.idnes.cz/nemocnice-v-brne-odmitly-prijmout-pacienta-fk1-/brno-zpravy.aspx?c=A160322_2234272_brno-zpravy_vh – no a tady lidé zase zbytečně umírají v sanitce ( nemusí ani vybuchovat bomby), protože kapitalistické špitály si jedou svůj fašistický byznys. ..)

  • peter. • 22. března 2016

    Veľké množstvá židov opúšťa západnú Európu a emigruje do Izraela.To pre Európu neveští nič dobrého do budúcnosti,lebo židia vedia intuitívne vycítiť blížiacu sa pohromu.

  • hudryper • 22. března 2016

    Na tohle vše odpovídá veřejně pan politik :
    https://www.youtube.com/watch?v=IRNsxsflaf0
    (https://www.youtube.com/watch?v=IRNsxsflaf0)

  • Sio • 22. března 2016

    Irena napsal

    Hlavní závěr, jaký jsem si já osobně udělal z toho, co řekl Hammond, spočívá v tom, že tak svými slovy především zcela jasně zformuloval pozici toho západního establishmentu, který udává tón celé oficiální politice. Ta pozice je neotřesitelná: Rusko je nepřítel! To je konstatování

    Главный вывод, какой лично я делаю из всего Хэммондом сказанного, заключается в том, что его словами, прежде всего, отчетливо сформулирована позиция того западного политического истеблишмента, который задает весь тон официальной политике. Позиция непоколебимая: Россия – враг! Это констатация.

    Источник: http://politikus.ru/events/72722-politika-es-i-rossii-po-hemmondu-my-i-posle-etogo-budem-zvat-ih-partnerami.html
    Politikus.ru

    A já se ptám, jak dlouho ještě budeme ve vleku těchto západních k…, co si nevidí do huby?

    Vždyť je to stále stejné, jen se znovu a znovu přesvědčujeme o tom, co si o nás Západ myslí. Nebyli jsme jeho součástí (jako národ) a nikdy nebudeme. Platí to nejen pro Rusy, ale i pro Čechy nebo Poláky. Čím dříve nám to dojde, tím líp.

  • Béda • 22. března 2016

    Brusel = evropské 11.září. To americké znamenalo sérii předem připravených válek. Bude znamenat to evropské (někteří „zlí“ jazykové tvrdí již od samého začátku, že jde o uměle připravený a vyvolaný migrační problém) zavedení policejního státu a celoevropské totality? Co na evropské 11.zuáří soudržťka Makrelová?

  • peter. • 22. března 2016

    Irena napsal
    A já se ptám, jak dlouho ještě budeme ve vleku těchto západních k…, co si nevidí do huby?

    Tak dlho,kým namiesto toho,aby sme sa zorganizovali a vytvorili reálnu silu, budeme sedieť za PC a vyjadrovať svoj odpor len na internete.(Ako nám je radené na videu hore).

  • Béda • 22. března 2016

    Béda napsal

    Brusel = evropské 11.září. To americké znamenalo sérii předem připravených válek. Bude znamenat to evropské (někteří „zlí“ jazykové tvrdí již od samého začátku, že jde o uměle připravený a vyvolaný migrační problém)zavedení policejního státu a celoevropské totality? Co na evropské 11.zuáří soudržťka Makrelová?

    A to mají Turci a UkraDinci (ti „demokraDičtí“) západní, ne ti utiskovaní z Donbasu eurodobrosery slíbený bezvízový režim.

  • Béda • 22. března 2016

    peter. napsal

    Veľké množstvá židov opúšťa západnú Európu a emigruje do Izraela.To pre Európu neveští nič dobrého do budúcnosti,lebo židia vedia intuitívne vycítiť blížiacu sa pohromu.

    Friedmann to řekl jasně: Evropo, připrav se na válku. (Tedy na tu předem připravenou válku.)

  • Irena • 22. března 2016

    peter. napsal
    Tak dlho,kým namiesto toho,aby sme sa zorganizovali a vytvorili reálnu silu, budeme sedieť za PC a vyjadrovať svoj odpor len na internete.(Ako nám je radené na videu hore).

    Ale? Už si zase spolu hrajeme na písečku a stavíme bábovičky? :-)

    Co tedy navrhujete? Já bych řekla, že za dva roky jsme už dokázali na internetu všichni, kteří se o to snažíme, změnit celkem podstatným způsobem informační pole. Kdyby se k nám připojovalo stále více lidí, tak by nakonec opravdu nemohli otevřít hubu tím způsobem, jakým si to dnes dovolují, aby nevypadali jako slabodušší idioti, jakými jsou v očích lidí, kteří o tom, co se děje, mají představu. Myslím, že i díky ruské televizi se povedlo zvednout vlnu nevole, proti řízenému zaplavování Evropy imigranty (když protrhli informační vakuum po Kolínu například), která by se jinak nezvedla. Nahoře si pořád jedou ve své linii, ale prodírají se tím veřejným míněním s čím dál většími problémy.

  • peter. • 22. března 2016

    K teroristickým útokom v Bruseli sa prihlásil IGIl.Šéf Bezpečnostnej služby Ukrajiny Vasilij Gricak vyjadril svoje presvedčenie,že teroristické činy v Bruseli,sú súčasťou hybridnej vojny ktorú vedie Rusko na Ukrajine.Medvedev ho za to výstižne nazval „pridurkom“.

  • Béda • 22. března 2016

    Jinak opět bych chtěl upozornit na nadčasové a veskrze aktuální dílo klasika: https://www.marxists.org/cestina/lenin/1916/061916/ch00.html#s323

    Tam je o současném kapitalismu zmíněno prakticky všechno nejdůležitější. Všichni Friedmmanové, Hayekové, Keynesové a podobní kouzelníci se mohou zahrabat. Jejich mnohokrát odzkoušené meducíny byly veskrze k ničemu, protože cesty (nikoliv Páně) ale kapitálu a kapitalismu jsou předem dány a pohybují se po předem daných a predikovatelných trasách. Kapitalismus v systémové krizi zná jako „východisko“ pouze „restart“ jakým jsou bankroty a války, které jsou vždy spojeny s chaosem, násilím a velkoloupežemi.

  • Irena • 22. března 2016

    peter. napsal

    K teroristickým útokom v Bruseli sa prihlásil IGIl.Šéf Bezpečnostnej služby Ukrajiny Vasilij Gricak vyjadril svoje presvedčenie,že teroristické činy v Bruseli,sú súčasťou hybridnej vojny ktorú vedie Rusko na Ukrajine.Medvedev ho za to výstižne nazval „pridurkom“.

    No vidíte Peter. A vy si řeknete, to je ale děsná hovadina. Jenže lidi, kteří se o nic moc nezajímají, jenom zaslechnou v rádiu teroristické útoky ve spojitosti s Ruskem a už se začíná vytvářet zárodek dalšího informačního pole. Kdyby byli lidé informovaní alespoň jako my, tak by je vždycky dokázali poslat tam, kam si zaslouží.

  • Béda • 22. března 2016

    Totalita pomalu přichází, Namísto toho, aby šílenou Mekrelovou i s její politikou otevřené náruče kopli do zadku, budou vyxhlašovat „bezpečnostní stupně“ a teroristy („bez identity“) dál nasávat do Evropy. Aby mohli zvyšovat „bezpečnostní stupně“ = omezovat svobody, kontrolovat net…

  • peter. • 22. března 2016

    Irena napsal
    Co tedy navrhujete?

    Ja vám nenavrhujem nič.Radšej vám napíšem čo pre dobro veci robím ja.Aktívne som podporil hnutie „Nie NATO na Slovensku“ a som členom „Slovensko-ruskej spoločnosti“.A keď sa objaví u nás niekto,kto v prípade ohrozenia Slovenska začne organizovať ľudí v nejakom hnutí podobnom „Antimajdanu“tak sa zapojím aj tam.Lebo podpora niekomu alebo niečomu vyjadrovaná anonymne len cez internet môže byť síce užitočná,ale v prípade akútnej potreby je absolútne neúčinná.Lebo nie je organizovaná,nemá vytvorené štruktúry a tým pádom je akcie neschopná.
    A myslím,že strana „Jednotné Rusko“je už viac stranou liberálov ako stranou podporujúcou Putina a je najvyšší čas aby na báze širokej podpory ktorú Putin dnes v národe má,vzniklo hnutie alebo strana,ktorá by Putina podporovala aktívne a nie len cez internet.Starikov je pre mňa dostatočnou autoritou na to,aby sa nad jeho aktivitami a vyjadreniami ľudia prinajmenšom zamýšľali.Nesúhlasím s vyjadrením:Podporuj,len sa pre preboha neangažuj aktívne.

  • Béda • 22. března 2016

    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/politika/ukrajinsky-politik-dohoda-o-pridruzeni-s-eu-byla-osudovou-chybou/

    ….„Je jen přirozené, že dva roky po tomto historickém podpisu, téměř 80% Ukrajinců začalo pochybovat o správnosti cesty zvolené „vůdci Majdanu“. A „úspěchy“ eurointegralistů vrhly zemi o dvě desetiletí zpět. V roce 2015 se HDP se snížil o více než 10%, míra inflace dosáhla 43,3%, čili na dvacetiletý rekord. Idea zóny volného obchodu (FTA) s EU byla další bublinou. V polovině března 2016 Ukrajina zcela vyčerpala kvótu pro bezcelní dodávky do Evropy ve většině komoditních položek. Kvóty byly tak nizoučké, že i příznivci volném obchodu s EU je označili za „ponižující a ubohé“,“ zdůraznil Medvedčuk.

  • Béda • 22. března 2016

    http://cz.sputniknews.com/svet/20160322/2649084/tri-podezreli-teroristicke-utoky-belorusko.html

    Tři lidi podezřelí z teroristických útoků v Belgii jsou běloruští občané, informuje agentura Sputnik s odkazem na vysokého zaměstnance pořádkových orgánů republiky.

    „Dva podezřelé, Ivan a Alexej Dovbašové pocházejí z Gomelské oblasti, další, Marat Junusov, je dagestánský rodák, který před několika lety dostal běloruské občanství,“ cituje agentura svůj zdroj.

    Rovněž upřesnil, že Junusov má kromě běloruského také belgické občanství. Spolubesedník poznamenal, že běloruské tajné služby „jsou v stálém styku se svými evropskými kolegy.“

    (bude další „Mejdan“ v Minsku? po 11/9 amící začali válčit v Afghánistánu a navázali v Iráku)

  • Béda • 22. března 2016

    http://cz.sputniknews.com/svet/20160322/2649348/nadezda-savcenkova.html

    Doněcký soud Rostovské oblasti odsoudil ukrajinskou vojačku Naděždu Savčenkovou k 22 letům a 4 měsícům odnětí svobody.

  • Sio • 22. března 2016

    Irena napsal
    No vidíte Peter. A vy si řeknete, to je ale děsná hovadina. Jenže lidi, kteří se o nic moc nezajímají, jenom zaslechnou v rádiu teroristické útoky ve spojitosti s Ruskem a už se začíná vytvářet zárodek dalšího informačního pole. Kdyby byli lidé informovaní alespoň jako my, tak by je vždycky dokázali poslat tam, kam si zaslouží.

    Ireno, nebuďte až tak pesimistická. Lidi už hodně informováni jsou. Týká se to hlavně zaměstnanců – lidí, co nežijí z úplatků (ne všichni zaměstnanci to splňují) a nebrousí si drápy na kšefty s multikulti a případnou multikulti politikou. Jak slyším ty názory, „ti obyčejní“ mezi sebou nemlčí, zvláště ti starší a zkušenější. Ty je těžší zblbnout.
    Ale pravda, stále to není ono. Jenže informovanost lidí nárůstá jako státní dluh. Také to nelze donekonečna, všechno zatloukat. Bublina už brzo praskne a pak budou kecy pražské kavárny už všem jenom pro smích. A oni to vědí, proto se už teď snaží zadělat na co největší prů.er, aby zase zakalili vodu.
    Akorát mi to připadá, že teď zamazávají hypotéku důvěry rychlými půjčkami a žonglují s kreditkami. A to půjde vážně do tuhého, jak očekává Peter.

  • Sio • 22. března 2016

    peter. napsal
    Ja vám nenavrhujem nič.Radšej vám napíšem čo pre dobro veci robím ja.Aktívne som podporil hnutie „Nie NATO na Slovensku“ a som členom „Slovensko-ruskej spoločnosti“.A keď sa objaví u nás niekto,kto v prípade ohrozenia Slovenska začne organizovať ľudí v nejakom hnutí podobnom „Antimajdanu“tak sa zapojím aj tam.Lebo podpora niekomu alebo niečomu vyjadrovaná anonymne len cez internet môže byť síce užitočná,ale v prípade akútnej potreby je absolútne neúčinná.Lebo nie je organizovaná,nemá vytvorené štruktúry a tým pádom je akcie neschopná.
    A myslím,že strana „Jednotné Rusko“je už viac stranou liberálov ako stranou podporujúcou Putina a je najvyšší čas aby na báze širokej podpory ktorú Putin dnes v národe má,vzniklo hnutie alebo strana,ktorá by Putina podporovala aktívne a nie len cez internet.Starikov je pre mňa dostatočnou autoritou na to,aby sa nad jeho aktivitami a vyjadreniami ľudia prinajmenšom zamýšľali.Nesúhlasím s vyjadrením:Podporuj,len sa pre preboha neangažuj aktívne.

    Peter, máte hodně pravdy. To, co říkáte, už se děje, viz onen Starikov a bude toho víc. Ale kde by byl Starikov a jeho hnutí bez internetu? Jedno bez druhého se neobejde. Myslím, že bez internetu by Ruskem v květnu nepochodovaly ani ty nesmrtelné pluky. Nebojte, nespokojenost bude sílit, pokud bude reálná politika více a více odtržená od reality. Majdan a imigračná krize nastartovaly mohutné procesy nejen v tom, že se pohybuje spousta lidí. Podle mého probíhá i ohromný posun ve vědomí lidí celé Evropy. A ten je důležitější. Jakmile se občané v západní Evropě definitivně odvrátí od svých politických elit, dojde k velkým konfliktům a vyrostou elity nové.

  • peter. • 22. března 2016

    Sio napsal
    , že bez internetu b

    Sio:
    Veď píšem,že podpora cez internet je užitočná.A sociálne siete dokážu tiež veľa.Aj ten antimajdan je najskôr zorganizovaný cez soc.siete.Lenže to je len začiatok,iniciácia toho,čo musí nastať,aby sa nejaké hnutie mohlo stať akcieschopným.Je potrebné zastrešiť ho orgánmi,vybudovať štruktúry a nejaké stanovy.Pripraviť sa kádrovo ….až potom to môže začať účinne a dlhodobo fungovať.Cez FB sa dá zvolať demonštrácia alebo nejaká iná jednorázová akcia.Ale politické hnutie alebo stranu len cez FB nestvoríte a aj normálna štandardtná strana sa bez neho nezaobíde.
    Mne vadí toto:Áno,podporujte Putina a Rusko!Ale len(!)cez internet.Nech vás Pánboh chráni organizovať sa inak ako cez internet.Nespochybňujem jeho význam a plne súhlasím s vašim názorom naň.

  • peter. • 22. března 2016

    peter. napsal
    podporujte Putina a Rusko!

    Napokon otázka hnutia „Antimajdan“,je otázkou výsostne pre Putina.To on musí vedieť,či mu to hnutie vyslovene škodí,či ho chce len tolerovať,alebo či jeho vznik víta.Myslím,že keby usúdil,že mu môže byť na škodu,tak by sa potichu postaral o jeho zánik.On musí vedieť aj to,či chce naďalej preferovať stranu „Jednotné Rusko“aj s liberálmi alebo nie.Je to na jeho rozhodnutí a nie na našom alebo niekoho iného.

  • Sio • 22. března 2016

    Peter, máte pravdu. Kdyby měl Janukovič svého času k disposici svůj Anti-majdan, nemusel tam vůbec posílat Berkut. Kolik je jen schopných lidí v Novorossii a nepochybuji, že na západní Ukrajině by se jich také pár set tisíc našlo. Kdyby taková organizace existovala, vzali by do ruky klacky (pokud by to bylo vůbec třeba) a vymetli by majdanaté dřív, než by se to stačilo rozvinout. Jenže něco podobného na Ukrajině absolutně chybělo. Nestátní struktura hájící zájmy státu třeba i lehce násilnými prostředky.
    Víte, v čem je vtip? Že protistrana měla svých majdanatých dost. Co jiného je Pravý sektor, když ne Anti-majdan na ruby? Nestátní struktura sloužící k narušení stability státu až po převrat. Ale určitě jich nebylo zase tolik, kolik lidí si na Ukrajině nepřálo násilný Majdan.
    No, další zkušenost. Myslím, že Starikov a spol uvažovali podobně, jako my dva.
    Peter, to, že obhajuji odpor na vyšších prioritách vůbec neznamená, že se vzdávám řízení na prioritách nižších. Protivníka je potřeba zatlačovat na všech prioritách, o tom není pochyb. Takže pokud dá někdo nějakému majdanatému přes držku, rozhodně se nepřidám k těm, co budou slzet za porušení jeho občanských svobod.

  • fajt • 22. března 2016

    http://www.vestifinance.ru/articles/68898

  • Irena • 22. března 2016

    Sio napsal
    Kdyby taková organizace existovala, vzali by do ruky klacky (pokud by to bylo vůbec třeba) a vymetli by majdanaté dřív, než by se to stačilo rozvinout.

    Jo, a Zapaďáci by nepotřebovali najaté ostřelovače, aby se jim to rozjelo podle jejich přání. Na co proboha potom existuje stát? To stát má mít výhradní právo na uplatňování síly a Janukovič měl použít právě Berkut ke zklidnění situace, to je totiž jediná zákonná cesta. To si rovnou můžeme zřídit něco jako fotbalové kluby a jít se mlátit do ulic. Ty bouchače cvičené v táborech by žádný Antimajdan složený z normálních lidí nemohl zvládnout.

  • Bety • 22. března 2016

    Peter, Sio – v Kijevě přece antimajdan byl, jenže se o něm vůbec v médiích nemluvilo, část těch antimajdanistů ,co se vraceli na Krym přece zastavili v těch autobusech, zmlátili je a některé zabili. Z toho plyne, že pokud nejsi se svým protestem v médiích, tak neexistuješ. Takže to informační pole má velký význam.
    Pjakin má zřejmě obavy, aby oprávněné rozhořčení nebylo zneužito podpindosníky. Vzhledem k tomu, kolik už takových barevných revolucí bohužel úspěšně proběhlo, se mu ani nedivím. Také mi přijde podezřelé ,jak nás už poněkolikáté nick Dana vyzývá k demonstracím, to je od takového obránce „amerických svobod“ dost znepokojivý signál. Takže to chce si opravdu pořádně ujasnit, kdo za jakými protesty stojí.
    Peter máte pravdu, že to chce organizaci, ale lidé, kteří jen projeví svou naštvanost a přitom nemají na věci jasný názor a nemají stanovené přesné cíle mohou být opravdu snadno zneužiti. A ta informovanost, která je základ, podle mého názoru pořád ještě není dostatečná.

  • Starý doktor • 22. března 2016

    Путин встреча с военнослужащими Вооружённых Сил России 17 марта 2016 года
    https://www.youtube.com/watch?v=BRmonszmYbc
    Překlad projevu – http://www.czechfreepress.cz/vase-free-zona/setkani-ruskeho-prezidenta-vladimira-putina-s-vojaky-ozbrojenych-sil-ruska.html

  • Sio • 25. března 2016

    Irena napsal
    Jo, a Zapaďáci by nepotřebovali najaté ostřelovače, aby se jim to rozjelo podle jejich přání. Na co proboha potom existuje stát? To stát má mít výhradní právo na uplatňování síly a Janukovič měl použít právě Berkut ke zklidnění situace, to je totiž jediná zákonná cesta. To si rovnou můžeme zřídit něco jako fotbalové kluby a jít se mlátit do ulic. Ty bouchače cvičené v táborech by žádný Antimajdan složený z normálních lidí nemohl zvládnout.

    No, tak jednoduché to zase není. Stát tu byl. Janukovič tu byl. Berkut tu byl. A výsledek? Prohra.
    Tady nejde jen o to, že by byla skupina lidí, kteří by si přinesli klacky. Jde o to, že by existovala skupina lidí, kteří by demonstrovali jiné paradigma a stáli za vládou, i když, popravdě, za Ukrajinským prezidentem bylo těžké stát. Pokud by došlo k potyčkám dvou táborů, legitimizovalo by to okamžitě nasazení Berkutu, kterého se Janukovič tak bál.
    Díval jsem se na tento díl, Pjakin interpretuje cíle ruského Antimajdanu jiné, než jsem si myslel, že jsou. Pokud jde skutečně nejen o antimajdan, ale o hloupé „patrioty“, kteří ponoukají Putina k válečným operacím, pak má pravdu. Takový antimajdan samozřejmě více škodí.
    Od Starikova jsem neslyšel ani jednou, že by tlačil na otevřené útoky na kyjevskou bandu nebo by zpochybňoval jakkoli Minský formát, vy ano? A já si antimajdan spojoval se Starikovem. Pokud je to s antimajdanem tak, jak tvrdí Pjakin, pak jsem byl špatně informován. „Patrioty“ jsem nikdy nepodporoval a podporovat nebudu.

  • Sio • 25. března 2016

    Bety napsal

    Peter, Sio – v Kijevě přece antimajdan byl, jenže se o něm vůbec v médiích nemluvilo, část těch antimajdanistů ,co se vraceli na Krym přece zastavili v těch autobusech, zmlátili je a některé zabili. Z toho plyne, že pokud nejsi se svým protestem v médiích, tak neexistuješ. Takže to informační pole má velký význam.
    Pjakin má zřejmě obavy, aby oprávněné rozhořčení nebylo zneužito podpindosníky. Vzhledem k tomu, kolik už takovýchbarevných revolucí bohužel úspěšně proběhlo, se mu ani nedivím. Také mi přijde podezřelé ,jak nás už poněkolikáté nick Dana vyzývá k demonstracím, to je od takového obránce „amerických svobod“ dost znepokojivý signál. Takže to chce si opravdu pořádně ujasnit, kdo za jakými protesty stojí.
    Peter máte pravdu, že to chce organizaci, ale lidé, kteří jen projeví svou naštvanost a přitom nemají na věci jasný názor a nemají stanovené přesné cíle mohou být opravdu snadno zneužiti. A ta informovanost, která je základ, podle mého názoru pořád ještě není dostatečná.

    To, o čem mluvíte bylo pár autobusů lidí. Já mluvil o antimajdanu v rozmezí desítek tisíců lidí. Samozřejmě organizovaných, to přesně Starikov i dělá. Ti lidé by museli být už předem několik let připravováni a schopni vyrazit do akce. Myslet na to měli Rusové. Jak řekl sám Pjakin, podporovali jsme Ukrajinu ekonomicky a zanedbali jsme informační válku. Tu nezanedbali Američané.
    Zdá se ovšem, že antimajdan byl Starikovovi ukraden patrioty. Pak z toho bude muset sám Starikov vyvodit důsledky.

  • peter. • 25. března 2016

    Sio:
    Z čoho tak usudzujete?V RF fungujú 3 patrioticky zamerané hnutia.
    1 – Národnooslobodzovacie hnutie Ruska-NOD,Jevgenija Fjodorova https://www.youtube.com/watch?v=Fe4gm0klX_c
    2 – Výbor 25.januára – zakladateľ je Igor Streľkov,Limonov,Prosvirnin
    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/381258-strelkov-zalozil-novu-organizaciu-ma-chranit-rusko-pred-liberalmi/
    3 – Antimajdan – Starikov
    https://antimaidan.ru/page/9
    Ak teda považujete za „patriotov“v hanlivom zmysle slova organizáciu Streľkova,tak mi prosím dajte nejaký link na to,že on alebo niekto iný ukradol Starikovovi jeho Antimajdan.Na serveri
    https://antimaidan.ru/
    som nič podobné nezaznamenal ani v náznaku.

  • peter. • 25. března 2016

    peter. napsal
    som nič podobné nezaznamenal ani v náznaku.

    Sio:
    Je pre mňa ťažko pochopiteľné,prečo Pjakin tak ostro a nezmieriteľne vystupuje práve proti Antimajdanu a nie proti Streľkovovej alebo Fjodorovovej organizácii.