V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 21. 03. 2016

Proč Rusové stáhli vojska ze Sýrie * Letecká havárie v Rostovu na Donu a nejen ona * Střední Asie * Kdo a proč chce odstranit Putina? * Od biogenní k technogenní civilizaci * Proč se zastánci KSB a DOTU chovají jako sekta?

Překlad a titulky: Irena

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
79 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
hudryper
hudryper
25. 3. 2016 19:52

Dnešního Pjakina musím pochválit bez výhrad.Odpovídá na položené otázky dobře a pravdivě.
Opravdu by ruské 5.koloně mělo dojít,že jsou jen spotřebním materiálem. Vysvětlení leteckých událostí,kdy je pilotům odebráno řízení Boingu a současně předem zničená funkce černé skřínky zaznamenávající vnitřní provoz v letadle mířícího ke svému zničeni spolu s pasažéry a posádkou
je mistrovské Pjakinovo dílko . Ano, již existuje statistika těchto událostí dosvědčující,že nedochází
k ničemu jinému,než k nepřátelskému převzetí řízení letadel bez šance posádky cokoliv udělat pro svou záchranu. Hle,čemu slouží stále progresivněji působící digitalizace záznamů,povelů ,odpojení.

hudryper
hudryper
25. 3. 2016 21:52

Takže nejde o nějaké astronomické platy. 6,000 000 Rb´=zhruba 2 mil Kč = zhruba 75 000 Euro ,
čili něco přes 6000 Euro měsíčně. Každý europoslanec kasíruje měsíčně 32 000 Euro. Z toho si
platí asistenty,dopravu a pod, ovšem je zřejmé,že si tam každý pospávající europoslanec vydělá
měsíčně podstatně víc než Putin či Medveděv a jen ty nejvyšší příjmy ruských státních úředníků
se pohybují na úrovni našich velmi drahých zástupců v evropské žvanírně bez vlivu na exekutivu.

Sio
Sio
25. 3. 2016 23:17

První půlka byla dobrá, jak začal motat o předpotopní civilizaci … to jsou ty věci, co mě na KSB štvou.
Jejich vysvětlení principů DVTŘ je dost nedidaktické, nedivím se té poslední otázce. Jako kolovrátky, čtěte tlusté knihy … a co takhle anglosaské step-by-step? Dokonce Lenina v dobrém vzpomněl … ale ten bolševiky jistě nevzdělával v DVTŘ, učil je ideologii marxismu a hlavně potřeboval civilní vzdělanost, kvalifikované dělníky, inženýry, manažery … bez nich by se nic postavit nedalo.
I když, a za tím si stojím, Lenin obecné principy řízení znal, ale ne od Němců ani od žreců. Vypracoval se sám.

Béda
26. 3. 2016 6:11
hudryper
hudryper
26. 3. 2016 7:41

fajt napsal fajt • 25. Březen 2016 http://politikus.ru/articles/72974-peripetii-zakulisnoy-voyny-novoe-porazhenie-globalistov.html fajt Velmi důležité potvrzení toho,co víme z dřívějších náznaků a co se odráželo a ještě odráží v us. zahraniční politice,v poslední době i ve vnitřní,t.j. v předvolební kampani na prezidenta USA. Trochu mne zaráží role klanů Bushů ve službách Rotschildů. Začíná se mi také potvrzovat, že Trump vůbec není nezávislý kandidát , je zřejmě chytře veden tak,aby rozložil na padrť vedení republikánské partaje a posléze coby černý kůň Rotschildů vedl USA k podobné perestrojce, jako tomu bylo s Gorbačovem v SSSR. I nám,jestli se pamatujete,připadaly mnohé výroky ze strany Gorbačova senzační a… Číst vice »

Irena
26. 3. 2016 8:52

Пришлось даже силами России задействовать прямое разрушение нефтяного бизнеса ИГИЛ бомбовыми ударами. После чего тут же выяснились массовые приписки добываемой нефти сланцевыми компаниями США.

Источник: http://politikus.ru/articles/72974-peripetii-zakulisnoy-voyny-novoe-porazhenie-globalistov.html
Politikus.ru

kroksunkrok
kroksunkrok
26. 3. 2016 10:59

Sio napsal První půlka byla dobrá, jak začal motat o předpotopní civilizaci … to jsou ty věci, co mě na KSB štvou. Jejich vysvětlení principů DVTŘ je dost nedidaktické, nedivím se té poslední otázce. Jako kolovrátky, čtěte tlusté knihy … a co takhle anglosaské step-by-step? Dokonce Lenina v dobrém vzpomněl … ale ten bolševiky jistě nevzdělával v DVTŘ, učil je ideologii marxismu a hlavně potřeboval civilní vzdělanost, kvalifikované dělníky, inženýry, manažery … bez nich by se nic postavit nedalo. I když, a za tím si stojím, Lenin obecné principy řízení znal, ale ne od Němců ani od žreců. Vypracoval se… Číst vice »

Béda
26. 3. 2016 11:26

kroksunkrok,

Lenin vše vysvětlil velice polopaticky a srozumitelně ve svých dílech – kupř. Imperialismus jako nejvyšší stadium kapitalismu. A nemusel se přitom uchylovat k mystériím a různým splácaninám. Tzv. DVTŘ obsahuje racionální část = to co zanechal po sobě Marx a Lenin, případně Stalin a pak „transcedentální“ iracionální nadstavbu – idealismus.

Sio
Sio
26. 3. 2016 13:33

kroksunkrok napsal S ohľadom na vek Zeme je vysoko pravdepodobné, že tu bola nie jedna, ale niekoľko pred- (-potopných, -inokatastrofických) civilizácií. Aj pred Tebou tu žili Tvoji predkovia a ich predkovia a …-obrovská väčšina z nich nebola súčasťou technogénnej civilizácie, tiež „nič“ (žiadne hmotné dôkazy, veci dennej potreby, „(ústne) poznámky“ či stavby obydlí a pod.) po nich neostalo – a napriek tomu veríš, že „jednou žily, bily“. Nemáš priamu skúsenosť s ďalekou minulosťou, iba vieru a posudzuješ cez jej prizmu vieru iných (napr. vieru získanú na základeznalostívzájomne spolupracujúceho tímu mnohých analytikov po dôkladnom štúdiu obrovského množstva podkladov a dlhoročnej analýze… Číst vice »

peter.
26. 3. 2016 13:37

Sio napsal
Ano? Tak ať to prokáže! Zatím se tak nestalo, věří jí jen pár věřících.

+++++!

fajt
26. 3. 2016 14:48

http://www.novinky.cz/koktejl/138589-lidstvo-bylo-pred-70-000-lety-podle-vedcu-na-pokraji-vyhynuti.html – na prostém mainstreamovém článku je zajímavá jedna věc, že přiznává bottleneck efekt homo homo, ostatní je hodně spekulativní omáčka, která má pozitivně naladit a nalít dalšího falešného optimismu pro sešup jednoho druhu – samotní sociální, kulturní a archeologičtí antropologové ve svém vědeckém a badatelském prostoru už dávno opustili Darwina s jeho nevědeckou ( spíše náboženskou – jimi taky placenou ) prací – jejich dnešní teorie jsou i v té soft verzi hodně radikální ( lineární evoluce minimálně, ale prudké stimuly a cizorodé zásahy ano ) a tedy masově a mocensky neprůchozí ( ale to by bylo na jinou… Číst vice »

fajt
26. 3. 2016 15:12

http://extrastory.cz/lebky-z-paracaske-pouste-nejsou-lidske-potvrzuji-to-testy-dna.html

http://conspi.cz/odtajnene-dokumenty-fbi-potvrzuji-existenci-mimozemstanu/

prý to pro tehdejší zainteresované byl docela šok, když se z největší pravděpodobnosti jevila real verze, že jde o původní obyvatele zdejší planety, kteří byli nalezeni ve ( nebo omylem po ) stázi, šok byl prý oboustranný, jak pro zdejší osazenstvo, tak i pro minulé domorodce. ..)

Sio
Sio
26. 3. 2016 16:00

fajt napsal http://www.novinky.cz/koktejl/138589-lidstvo-bylo-pred-70-000-lety-podle-vedcu-na-pokraji-vyhynuti.html – na prostém mainstreamovém článku je zajímavá jedna věc, že přiznává bottleneck efekt homo homo, ostatní je hodně spekulativní omáčka, která má pozitivně naladit a nalít dalšího falešného optimismu pro sešup jednoho druhu – samotní sociální, kulturní a archeologičtí antropologové ve svém vědeckém a badatelském prostoru už dávno opustili Darwina s jeho nevědeckou ( spíše náboženskou – jimi taky placenou ) prací – jejich dnešní teorie jsou i v té soft verzi hodně radikální ( lineární evoluce minimálně, ale prudké stimuly a cizorodé zásahy ano) a tedy masově a mocensky neprůchozí ( ale to by bylo na… Číst vice »

Irena
26. 3. 2016 16:07

Sio napsal No jsou „vědci“ a vědci. věda se pro mnohé mění v kšeft, honbu za granty a je zneužívána v míře, kterou si možná neumíme představit. Mimo jiné je také polem, kde zuří informační válka. Žádný seriózní vědec dnes nebude popírat Darwina. Pokud to dělá, tak je buď placeným bojovníkem info války nebo hlupák, který si označení vědec vůbec nezaslouží. No pokud vás zajímají mimozemšťané, tak je známo pouze jedno místo, které na Zemi pravidelně navštěvovali. Sice je to velké tajemství, ale já vám to všem prozradím. Je to město Guslar Veliký a vyprávět by vám o nich jako… Číst vice »

Sio
Sio
26. 3. 2016 16:09

fajt napsal

http://extrastory.cz/lebky-z-paracaske-pouste-nejsou-lidske-potvrzuji-to-testy-dna.html

http://conspi.cz/odtajnene-dokumenty-fbi-potvrzuji-existenci-mimozemstanu/

prý to pro tehdejší zainteresované byl docela šok, když se z největší pravděpodobnosti jevila real verze, že jde o původní obyvatele zdejší planety, kteří byli nalezeni ve ( nebo omylem po ) stázi, šok byl prý oboustranný, jak pro zdejší osazenstvo, tak i pro minulé domorodce. ..)

Inu, bylo by zajímavé sledovat tok peněz. Kdo ty výzkumy a vědce platil a jaké jsou jeho zájmy. Vysvětlení může být mnoho. Pokud nebude genové vyšetření autorizovanou genetickou laboratoří (proč vlastně není?) a jasně publikovány výsledky výzkumů, nemá cenu se tím zabývat.

leoš
leoš
26. 3. 2016 16:46

Béda napsal

kroksunkrok,

Lenin vše vysvětlil velice polopaticky a srozumitelně ve svých dílech – kupř. Imperialismus jako nejvyšší stadium kapitalismu. A nemusel se přitom uchylovat k mystériím a různým splácaninám. Tzv. DVTŘ obsahuje racionální část = to co zanechal po sobě Marx a Lenin, případně Stalin a pak „transcedentální“ iracionální nadstavbu – idealismus.

Jistě Bédo,na Tvé úrovni vědomí nazýváš různé věci mystérii a splácaninami.Uděláš-li však krůček k vyššímu vědomí,vše se promění.

Sio
Sio
26. 3. 2016 17:35

leoš napsal
Jistě Bédo,na Tvé úrovni vědomí nazýváš různé věci mystérii a splácaninami.Uděláš-li však krůček k vyššímu vědomí,vše se promění.

Jen jestli tvá úroveň vědomí je dostatečná, když bláhově věříš každé ptákovině. ;-)

Sio
Sio
26. 3. 2016 17:56

Irena napsal
Guslar Veliký

Jo, když jsem ho byl naposled navštívit, byl už na něm trochu znát věk, ale stále mu to pálí a marťanská vodka mu chutná. Tvrdí, že mu zajišťuje nesmrtelnost.

Irena
26. 3. 2016 18:49

НЕИЗВЕСТНЫЙ ПУТИН 1-4 фильмы Андрея
https://www.youtube.com/watch?v=JiClfrvLupg

fajt
26. 3. 2016 18:59

Sio napsal
Inu, bylo by zajímavé sledovat tok peněz. Kdo ty výzkumy a vědce platil a jaké jsou jeho zájmy. Vysvětlení může být mnoho. Pokud nebude genové vyšetření autorizovanou genetickou laboratoří (proč vlastně není?) a jasně publikovány výsledky výzkumů, nemá cenu se tím zabývat.

v podstatě by se tímto prizmatem mohly zkoumat všechny informace, nakonec i ty politické a společensky významné – ale máte pravdu, v kapitalismu mají největší slovo a tedy i ( vědeckou ) pravdu pouze a jedině peníze, zbytek je irelevantní ( kritičnost je dobrá jedině v oficiálním a autorizovaném zájmu ). ..)

fajt
26. 3. 2016 19:07

Sio napsal No jsou „vědci“ a vědci. věda se pro mnohé mění v kšeft, honbu za granty a je zneužívána v míře, kterou si možná neumíme představit. Mimo jiné je také polem, kde zuří informační válka. Žádný seriózní vědec dnes nebude popírat Darwina. Pokud to dělá, tak je buď placeným bojovníkem info války nebo hlupák, který si označení vědec vůbec nezaslouží. nevím, jestli se serioznost vylučuje oponenturou Darwina, ale v některých kruzích tomu tak určitě bude, i středověké tmářství mělo svou dobovou vědeckou základnu a tehdejší bystré mozky nepřipouštěly jiný pohled na svět a procesy v něm … škoda, že… Číst vice »

Irena
26. 3. 2016 19:08

Ve společnosti ani v její kultuře se neuchytí žádné druhy činnosti, které by nepracovaly pro něčí zájmy tak, aby se to z hlediska nositelů těchto zájmů jevilo pro ně „užitkem“ nezávisle na tom, zda jsou tyto jejich zájmy pravověrné nebo hříšné respektive spravedlivé nebo nemorální. Toto tvrzení se týká jak užitečného efektu, který získá někdo individuálně, tak i užitečného efektu získaného korporativně těmi či oněmi sociálními skupinami, přičemž příjemci užitečného efektu mohou být jak členy dané společnosti, tak i ve vztahu k ní představiteli vnějších sociálních systémů. Řečené platí i pro jakoukoliv vědeckovýzkumnou činnost realizovanou na profesionálním základu: pokud nějaký… Číst vice »

Irena
26. 3. 2016 19:26

Irena napsal

НЕИЗВЕСТНЫЙ ПУТИН 1-4 фильмы Андрея
https://www.youtube.com/watch?v=JiClfrvLupg

Tak mě jenom napadlo, že u nás to samé jako v Rusku se Sachalinem viz první část toho filmu udělali s bankami. Sebrali nám je a ještě nás donutili za ně zaplatit, a dále platit… Jenže my nemáme Putina, aby to někdo dokázal zastavit.

Na ten film se podívejte Petere, až zase budete mít chuť kritizovat Putina, který se pustil do boje s hydrou, které stále narůstají nové hlavy. Podle vás je však neusekává dost rychle.

Sio
Sio
26. 3. 2016 19:44

fajt napsal nevím, jestli se serioznost vylučuje oponenturou Darwina, ale v některých kruzích tomu tak určitě bude, i středověké tmářství mělo svou dobovou vědeckou základnu a tehdejší bystré mozky nepřipouštěly jiný pohled na svět a procesy v něm … škoda, že tehdejší scholastika nezůstala do dnešních dnů, mohli jsme si ušetřit postižení technologickou revolucí, která většinově pro lidstvo nepřinesla žádoucí hodnoty ( válčit jsme uměli i bez letadel, tanků a zbraní hromadného ničení) . ..) Berte to jako můj náhled na věc. Všechno, co o tom vím, svědčí pro Darwina. Dokonce i jeho kritiky, kterých jsem také pár četl. Co… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
26. 3. 2016 20:21

Sio napsal Berte to jako můj náhled na věc. Všechno, co o tom vím, svědčí pro Darwina. Dokonce i jeho kritiky, kterých jsem také pár četl. Co se týče technologické revoluce … nevidím problém v ohni a jeho užívání. Problém je v tom, kdo jej používá a za jakým účelem. Odstranění ohně neznamená nápravu člověka. Jen použije něco jiného, pokud bude chtít někoho zabít. Ač „přírodní typ“ naprosto souhlas. Člověk musí růst a vyrůst… Nic jiného mu nezbývá. Dále: tohle doporučuji shlédnout: https://www.youtube.com/watch?v=Vz7jgu8W75A&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=yKza3SDANSc Opět: není to o žádném bezvýhradném souhlasu a „modlení se k nějakému J.K.“, ale již jsem… Číst vice »

Sio
Sio
26. 3. 2016 20:22

Irena napsal Ve společnosti ani v její kultuře se neuchytí žádné druhy činnosti, které by nepracovaly pro něčí zájmy tak, aby se to z hlediska nositelů těchto zájmů jevilo pro ně „užitkem“ nezávisle na tom, zda jsou tyto jejich zájmy pravověrné nebo hříšné respektive spravedlivé nebo nemorální. Toto tvrzení se týká jak užitečného efektu, který získá někdo individuálně, tak i užitečného efektu získaného korporativně těmi či oněmi sociálními skupinami, přičemž příjemci užitečného efektu mohou být jak členy dané společnosti, tak i ve vztahu k ní představiteli vnějších sociálních systémů. Řečené platí i pro jakoukoliv vědeckovýzkumnou činnost realizovanou na profesionálním základu:… Číst vice »

Irena
26. 3. 2016 21:06

Sio napsal Tohle moc nevypovídá. Co znamená to „někdo přeje“? Třeba fyzika je vědou, protože si ji přejí mít fyzikové? Kdyby si existanci nějaké vědy nepřál vůbec nikdo, asi by ani nevznikla, ne? Ovšem to je docela evidentní fakt. Tak se ptám, jak to myslíte? Je to evidentní, pokud by fyzika nepřinášela nikomu užitek, nikdo by se jí nezabýval. A dnes a vlastně vždy, aby se někdo něčím vůbec zabýval musí být financován a kým a proč…? Vždy tedy za tím stojí nějaký zájem, vždy se jedná o řízení. PS: To nebyly moje myšlenky, pouze citace těch podle vás iracionálních… Číst vice »

kroksunkrok
kroksunkrok
26. 3. 2016 22:54

Sio napísal : „Ano? Tak ať to prokáže! Zatím se tak nestalo, věří jí jen pár věřících.“ Chceš dôkazy? 1. Dokáž, že Tvoji (moji) predkovia boli primáti, ktorí pochádzajú z cicavca veľkosti myši a dokáž (poskytni nevyvrátiteľné dôkazy) o tom, že cicavce sú tu desiatky miliónov rokov. Vidíš, len Tvoja viera, žiadna prežitá skúsenosť, ani didakticky bezchybný odkaz od prapredkov. 2. Skadiaľ vieš, že ich život bol primitívny? Máš foto, či video (bez fotoshopu) spred ich stanu (jaskyne)? Ako si nevyvrátiteľne prišiel k tomu, že sa živili lovom a zberom a že to boli predchodcovia našej civilizácie? A prečo nie… Číst vice »

Sio
Sio
26. 3. 2016 23:24

kroksunkrok napsal Sio napísal :„Ano? Tak ať to prokáže! Zatím se tak nestalo, věří jí jen pár věřících.“ Chceš dôkazy? 1. Dokáž, že Tvoji (moji) predkovia boli primáti, ktorí pochádzajú z cicavca veľkosti myši a dokáž (poskytni nevyvrátiteľné dôkazy) o tom, že cicavce sú tu desiatky miliónov rokov. Vidíš, len Tvoja viera, žiadna prežitá skúsenosť, ani didakticky bezchybný odkaz od prapredkov. 2. Skadiaľ vieš, že ich život bol primitívny? Máš foto, či video (bez fotoshopu) spred ich stanu (jaskyne)? Ako si nevyvrátiteľne prišiel k tomu, že sa živili lovom a zberom a že to boli predchodcovia našej civilizácie? A prečo… Číst vice »

kroksunkrok
kroksunkrok
26. 3. 2016 23:46

Béda napsal

kroksunkrok,

Lenin vše vysvětlil velice polopaticky a srozumitelně ve svých dílech – kupř. Imperialismus jako nejvyšší stadium kapitalismu. A nemusel se přitom uchylovat k mystériím a různým splácaninám. Tzv. DVTŘ obsahuje racionální část = to co zanechal po sobě Marx a Lenin, případně Stalin a pak „transcedentální“ iracionální nadstavbu – idealismus.

Áno, Lenin to napísal jednoducho – pretože to písal ako príslušník jednej (biblickej) koncepcie riadenia sveta pre iných príslušníkov tej istej koncepcie.
A iracionálnych prvkov tam (vlastne historicky v celom diele starej koncepcie) je tiež až-až.

Béda
26. 3. 2016 23:52

kroksunkrok napsal
Áno, Lenin to napísal jednoducho – pretože to písal ako príslušník jednej (biblickej) koncepcie riadenia sveta pre iných príslušníkov tej istej koncepcie.
A iracionálnych prvkov tam (vlastne historicky v celom diele starej koncepcie) je tiež až-až.

Netuším jakou „biblickou“ koncepci řízení světa u Lenina máte na mysli. O něčem takové bych spíš uvažoval u Pjakina.

fajt
27. 3. 2016 8:55

Sio napsal Berte to jako můj náhled na věc. Všechno, co o tom vím, svědčí pro Darwina. Dokonce i jeho kritiky, kterých jsem také pár četl. Co se týče technologické revoluce … nevidím problém v ohni a jeho užívání. Problém je v tom, kdo jej používá a za jakým účelem. Odstranění ohně neznamená nápravu člověka. Jen použije něco jiného, pokud bude chtít někoho zabít. proces vývoje bude rozhodně barvitější než prostá evoluční teorie o prostém přírodním a pohlavním vývoji ( gor u homo homo, viz dost nejasné vracení z posledního efektu hrdla lahve, u kterého diverzita druhu poklesla v podstatě… Číst vice »

Sio
Sio
27. 3. 2016 11:44

fajt napsal proces vývoje bude rozhodně barvitější než prostá evoluční teorie o prostém přírodním a pohlavním vývoji ( gor u homo homo, viz dost nejasné vracení z posledního efektu hrdla lahve, u kterého diverzita druhu poklesla v podstatě na neobnovitelnou úroveň, tedy přirozenou cestou ), ale nejsem fylogenetik ( ani její prostý zastánce), krom toho celý problém patří na jinou platformu… v pouhém ohni není problém, v jaderném ohni už ano, snad osobní výhody obdařených jedinců jadernou vizi dané jim agresivnější civilizaci stály za to, mrtví už nepromluví a živí nemají potřebnou paměť. ..) Oheň, či jaderný oheň. Nakonec je… Číst vice »

Sio
Sio
27. 3. 2016 11:50

Irena napsal

http://politikus.ru/v-rossii/73055-kitay-pokupaet-ssha.html

Tomu se říká útok na 4. prioritě. Navíc je v tom kus asijských bojových umění. Je to snaha porazit protivníka jeho vlastní silou. Také to znamená, že ty miliardy jsou vrhnuty na trh. Napomůže to inflaci dolaru. Proti tomu musí FED podnikat protiopatření.

kroksunkrok
kroksunkrok
27. 3. 2016 12:07

Béda napsal Netuším jakou „biblickou“ koncepci řízení světa u Lenina máte na mysli.O něčem takové bych spíš uvažoval u Pjakina. Konečne to vyšlo na povrch – „Netuším“. Zjednodušene : „Biblická koncepcia“ je pokračovaním (nadstavbou) predchádzajúcich koncepcií za zachovania podstaty delenia (riadenia) spoločnosti na skupiny (triedy, kasty a pod.) – teda „davo – elitársky“ systém. Dav – ovládaný priamo, či nepriamo tzv. elitou(ale elita sama má niekoľko úrovní – tie nižšie sú rovnako ovládané vyššími – pričom najvyššia/ie úroveň/ne sú úplne skryté. Tie skryté úrovne ovládajú celý systém obvykle nepriamo (bezštruktúrne). Viditeľné elity (riadiace stupne) riadia (tých pod sebou, nie najvyšších)… Číst vice »

Béda
27. 3. 2016 12:24

kroksunkrok napsal Konečne to vyšlo na povrch – „Netuším“. Zjednodušene : „Biblická koncepcia“ je pokračovaním (nadstavbou) predchádzajúcich koncepcií za zachovania podstaty delenia (riadenia) spoločnosti na skupiny (triedy, kasty a pod.) – teda „davo – elitársky“ systém. Dav – ovládaný priamo, či nepriamo tzv. elitou(ale elita sama má niekoľko úrovní – tie nižšie sú rovnako ovládané vyššími – pričom najvyššia/ie úroveň/ne sú úplne skryté. Tie skryté úrovne ovládajú celý systém obvykle nepriamo (bezštruktúrne). Viditeľné elity (riadiace stupne) riadia (tých pod sebou, nie najvyšších) viac – menej otvorene, poloskryto a častejšie priamo (štruktúrovane). K takýmto viditeľným elitám momentálne aktuálnej koncepcie – biblickej… Číst vice »

Sio
Sio
27. 3. 2016 12:41

kroksunkrok napsal Konečne to vyšlo na povrch – „Netuším“. Zjednodušene : „Biblická koncepcia“ je pokračovaním (nadstavbou) predchádzajúcich koncepcií za zachovania podstaty delenia (riadenia) spoločnosti na skupiny (triedy, kasty a pod.) – teda „davo – elitársky“ systém. Dav – ovládaný priamo, či nepriamo tzv. elitou(ale elita sama má niekoľko úrovní – tie nižšie sú rovnako ovládané vyššími – pričom najvyššia/ie úroveň/ne sú úplne skryté. Tie skryté úrovne ovládajú celý systém obvykle nepriamo (bezštruktúrne). Viditeľné elity (riadiace stupne) riadia (tých pod sebou, nie najvyšších) viac – menej otvorene, poloskryto a častejšie priamo (štruktúrovane). K takýmto viditeľným elitám momentálne aktuálnej koncepcie – biblickej… Číst vice »

fajt
27. 3. 2016 12:52

Sio napsal
Sio

Sio, dneska se věnuju pouze přízemním věcem a zfušovaným tradicím, takže až postavím non gravitační souběžný časoprostorový teserakt, tak se pořádně podívám i na stvořitele všehomíra ( a jeho motivaci), slibuji, tedy až prorazím gravitační barieru a budu bez svazujících silových i dilatačních interakcí a prostého kontinua, tak vám dám vědět … hezké svátky a volno všem. ..)

hudryper
hudryper
27. 3. 2016 14:16

Béda napsal řekl bych, že Pjakin nic neřídí. Možná svůj ústav. Představuje něco jako specifický ruský myšlenkový „think tank (reprezentující určitou ideologii a historickou interpretaci – Troufnul bych si říct,že sice Pjakin nic neřídí a že je podobně jako lidé z http://www.aeronet.cz řízen. Je nám vštěpována úcta ke globálnímu prediktorovi a k jednoduchému schéma,podle něhož prý lze řídit svět z jednoho centra. To,že momentálně tento GP dominuje nad bombardujícími demokraty z USA vůbec neznamená,že nemá pro nás ,obyčejné smrtelníky,připraveny podobné radůstky,jaké jsme se dovídali od těch prvních,právě porážených dobráků. Doufám,že až se opravdu GP odstěhuje z London City do Šanghaje,že… Číst vice »

Sio
Sio
27. 3. 2016 14:55

fajt napsal
Sio, dneska se věnuju pouze přízemním věcem a zfušovaným tradicím, takže až postavím non gravitační souběžný časoprostorový teserakt, tak se pořádně podívám i na stvořitele všehomíra ( a jeho motivaci), slibuji, tedy až prorazím gravitační barieru a budu bez svazujícíchsilových i dilatačníchinterakcí aprostého kontinua,tak vám dám vědět … hezké svátky a volno všem. ..)

Hlavně, ať při té cestě neztratíte spojení se zákládnou. Budeme se těšit.

Dolmen
Dolmen
28. 3. 2016 9:08

kroksunkrok napsal Zjednodušene : „Biblická koncepcia“ je pokračovaním (nadstavbou) predchádzajúcich koncepcií za zachovania podstaty delenia (riadenia) spoločnosti na skupiny (triedy, kasty a pod.) – teda „davo – elitársky“ systém. Dav – ovládaný priamo, či nepriamo tzv. elitou(ale elita sama má niekoľko úrovní – tie nižšie sú rovnako ovládané vyššími – pričom najvyššia/ie úroveň/ne sú úplne skryté. Tie skryté úrovne ovládajú celý systém obvykle nepriamo (bezštruktúrne). Viditeľné elity (riadiace stupne) riadia (tých pod sebou, nie najvyšších) viac – menej otvorene, poloskryto a častejšie priamo (štruktúrovane). Tak tohle mi připadá jako pěkná bejkovina. Nejsem žádný vzdělanec, ale tuším, že když už někdo… Číst vice »

Irena
28. 3. 2016 9:26

Dolmen napsal Tak tohle mi připadá jako pěkná bejkovina. Nejsem žádný vzdělanec, ale tuším, že když už někdo zmínil komunismus jako „biblický projekt“, tak měl na mysli, že vycházel z prvopodstaty tužeb převážné většiny lidí od dob biblických – touhy po spravedlnosti…., nikoliv z touhy po nadvládě nad panem kroksunkrokem. Víte dolmene, pokud si nepřečtete tlusté knihy, tak to nepochopíte, to se nedá nic dělat. Není to nic jednoduchého. Avšak proti jednomu se ohradím. KOBáci zcela určitě nekritizují ani nejsou proti komunismu. Kritizují marxismus a to ještě ani ne jako celek, ale jako něco, co vám někdo podstrčil a vy… Číst vice »

Béda
28. 3. 2016 9:54

Irena napsal Víte dolmene, pokud si nepřečtete tlusté knihy, tak to nepochopíte, to se nedá nic dělat. Není to nic jednoduchého. Avšak proti jednomu se ohradím. KOBáci zcela určitě nekritizují ani nejsou proti komunismu. Kritizují marxismus a to ještě ani ne jako celek, ale jako něco, co vám někdo podstrčil a vy jste si nevšimli, že je to defektní. Pokud bych vám to popsala jednoduše, tak je to jakoby vám někdo daroval pěkný pletený svetr, vy byste si jej oblékl a nevšiml si, že konec vlny stále drží v ruce, a tak byste si v něm pěkně vykračoval, spokojený…. a… Číst vice »