V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 27. 07. 2015

0:33 Krach státnosti Ukrajiny, privatizace 3:59 Ruská pohraniční služba zadržela u břehů Krymu ukrajinský tanker 7:13 Návštěva francouzských poslanců v Krymu 12:07 Příjezd Nulandové do Kyjeva 13:21 Odvedení zbraní kalibru méně než 100 mm ze strany Novoruska od demarkační linie 17:40 Kdy Novorusko přejde do útoku? OBSE 24:12 Zacharčenko hovořil o svém respektu k „Pravému sektoru“ 24:54 Aktivita „Pravého sektoru“ na západě Ukrajiny 28:51 Situace s plynovodem Turecký proud, bombardování Kurdů 32:25 Vzájemné vztahy Ruska a Saudské Arábie 34:19 Budoucnost Kanady a Quebecu 36:51 Perspektivy sjednocení Indie a Pákistánu 38:47 Situace na Ukrajině a výchova dětí

Obsah: 55Hox

Překlad a titulky: Irena

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
121 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Irena
31. 7. 2015 16:55

http://leva-net.webnode.cz/products/v-f-bazarnyj-o-oddelene-paralelni-vyuce-na-skolach/

Podívejte se na tohle, to je téma na diskusi.
Já například bych byla zcela proti, ale když to člověk slyší, tak se začne zamýšlet.

kchodl
kchodl
31. 7. 2015 17:43

Irena: Proč myslíte, že na drahých elitních, často internátních, školách jsou chlapecké a dívčí třídy oddělené ? Kluci a holky se potkávají jenom v kroužcích, „mimoškolních“ aktivitách – třeba při nepovinně povinném sportu, zpěvu nebo školním divadle. Tam to možné je, ale obyčejným dětem takovou věc elita neumožní, tam by řvali jako tuři, když by si nějaký – i soukromý – zřizovatel školy něco takového dovolil. Naopak, obyčejné školy hodlají zničit integrací se zvláštními školami, protože rozklad českého školství není až tak rychlý, jak očekávali. Netýká se to jen ČR, je to prakticky všude v západním světě stejné, jen jsou… Číst vice »

Irena
31. 7. 2015 18:45

kchodl napsal
kchodl

No pro mě to nové je, protože jsem nad tím nikdy neuvažovala a asi bych se cítila hodně ochuzená jenom s holkama ve třídě. Ale jak tak zjišťuji, tak by to bylo jenom proto, že bych neměla moc koho deptat… :-)

Magnus Maximus
Magnus Maximus
31. 7. 2015 19:42

Pro Irenu nové, pro mě stará známá skutečnost. Pamatuji si ještě jako dítě na ZŠ za hlubokého socializmu kdy nám soudružky učitelky vyprávěly o tom, jak by bylo prospěšné mít oddělené třídy pro holky a kluky. Taky se tenkrát tradovalo, že v SSSR to někde mají. To však mohla být fáma.

bbb
bbb
1. 8. 2015 6:59

Víc žen má VŠ vzdělání než mužů – také následek společné výuky, kdy dívky dospívají rychleji – duševně, tělesně. Ke škodě miminek, vždyť maminka miminka se pak musí urychleně uskutečnit – realizovat v pracovním poměru.
Vyhláška, zákon – brání či nebrání ředitelce ZŠ sestavit třídu oddělenou? Je-li ve škole paralelní třída. Počínaje II. stupněm, na I. stupni jsou dosud rozdíly vlastností u dívek a chlapců malé.

abx
abx
1. 8. 2015 7:39

zas ten Pjakin. vdaka za preklad. zaujimave pozorovat, ako temu o ktorej hovori emotivne preziva. v porovani so zapadnym politologom, napriklad George Friedmanom zo Stratforu, ktory sa na tom co hovori ironicky zabava…

Alena
Alena
1. 8. 2015 7:53

nejstrašnější na tom je, že na Ukrajině to ještě bude trvat hodně dlouho, než se něco pro normální lidi hne k lepšímu. Pravda je i taková, že Američanům, kteří fakticky Ukrajinu ovládají, na Ukrajincích vůbec nezáleží

PPK
PPK
1. 8. 2015 8:23

kchodl napsal Proč myslíte, že na drahých elitních, často internátních, školách jsou chlapecké a dívčí třídy oddělené ? Kluci a holky se potkávají jenom v kroužcích, „mimoškolních“ aktivitách – třeba při nepovinně povinném sportu, zpěvu nebo školním divadle. Tam to možné je, ale obyčejným dětem takovou věc elita neumožní, tam by řvali jako tuři, když by si nějaký – i soukromý – zřizovatel školy něco takového dovolil. Naopak, obyčejné školy hodlají zničit integrací se zvláštními školami, protože rozklad českého školství není až tak rychlý, jak očekávali. Netýká se to jen ČR, je to prakticky všude v západním světě stejné, jen… Číst vice »

karpi
karpi
1. 8. 2015 9:36

Já teda nevím a žasnu, opravdu mě překvapuje a děsí, že zde, na levicovém (?) serveru je tak silné volání po separaci dětí (tentokrát) podle pohlaví.. O co že to jde? O to „naučit děti ‚co nejvíc'“ ? Co je proboha chcete ještě více učit?? To nestačí že trpí nekonečným, nuceným sezením v lavicích a tráví celé dny zavřené ve školách „aby z nich něco bylo“? Jenže co z nich takhle bude? …śkola je prvním nástrojem prosystémového, tedy dnes buržoazního, formování myslí, kam se za ní hrabou media a celá čt. To jste zapoměli? Kam se poděla vaše paranoia? Ale… Číst vice »

bbb
bbb
1. 8. 2015 11:01

karpi napsal Domníval jsem se, že jde jenom o anachronismus dobrý tak pro zastydlé skauty, ale jak vidno…. Mezi muži a ženami jsou velké rozdíly, nejen tělesné, což jeden druh VŠ studií nechce uznávat. Ani ve sportu nezávodí společně, protože muži by ve většině sportů vyhrávali – jde o fyzické vlastnosti. A v těch duševních vlastnostech jsou rozdíly, mnoho ve prospěch žen: klidnější, pracovitější, se smyslem pro detail, zodpovědnější, znalejší psychologicky v odhadech okolních lidí, schopnost řešit víc záležitostí současně, pevnější vůle, atd. Muži obvykle: lepší v matematice, v hledání nových věcí – dobrých i špatných, s lepším odhadem vzdálených… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
1. 8. 2015 11:39

karpi napsal Já teda nevím a žasnu, opravdu mě překvapuje a děsí, že zde, na levicovém (?) serveru je tak silné volání po separaci dětí (tentokrát) podle pohlaví.. O co že to jde? O to „naučit děti ‚co nejvíc’“ ? Co je proboha chcete ještě více učit?? To nestačí že trpí nekonečným, nuceným sezením v lavicích a tráví celé dny zavřené ve školách „aby z nich něco bylo“? Jenže co z nich takhle bude? …śkola je prvním nástrojem prosystémového, tedy dnes buržoazního, formování myslí, kam se za ní hrabou media a celá čt. To jste zapoměli? Kam se poděla vaše… Číst vice »

Sio
Sio
1. 8. 2015 12:13

karpi napsal Já teda nevím a žasnu, opravdu mě překvapuje a děsí, že zde, na levicovém (?) serveru je tak silné volání po separaci dětí (tentokrát) podle pohlaví.. O co že to jde? O to „naučit děti ‚co nejvíc’“ ? Co je proboha chcete ještě více učit?? To nestačí že trpí nekonečným, nuceným sezením v lavicích a tráví celé dny zavřené ve školách „aby z nich něco bylo“? Jenže co z nich takhle bude? …śkola je prvním nástrojem prosystémového, tedy dnes buržoazního, formování myslí, kam se za ní hrabou media a celá čt. To jste zapoměli? Kam se poděla vaše… Číst vice »

Sio
Sio
1. 8. 2015 12:24

Martin (už bez taky m) napsal Souhlas. Segregace podle pohlaví je naprostá pitomost, a jen podporuje excesy jako je např. šikana. Děkuji Vám zejména za Vaše vyjádření „Nechci aby školy generovaly emocionální mrzáky.“ Ani nevíte, kolik trápení může mít něco podobného v budoucím životě na svědomí… Děti by se ve škole měly učit zejména SPOLUPRACOVAT, konkurence si ještě užijí dost a dost… „Trh“ do školy nepatří! Martine, nemohu s vámi souhlasit, myslím, že se na to díváte z nesprávného konce. Proč? Zaprvé nejde vůbec o trh, ale o respektování osobitosti kluků a holek. Je pravdou, že nikdy v tisícileté historii… Číst vice »

Bety
Bety
1. 8. 2015 16:39

Stojí to za to se nad tím zamyslet. Vzpomínám, že učitelé žáky hodnotili na základě pohlaví. Kluk má z něčeho trojku? To je dobré, je to kluk, on to později dožene. Holka má z něčeho trojku? Musí se víc snažit! To podle mého názoru není dobré ani pro holky, ani pro kluky.
Rozhodně by to stálo za úvahu víc, než ty genderové blbosti. Jenže jak to vypadá, dočkáme se právě jen jich.

Hox
Hox
2. 8. 2015 6:13

karpi napsal Narovinu, odstranění koedukace, by velice ublížilo sociálnímu a emocionálnímu vývoji děcek. Oddálilo by jejich zdravou a sebevědomou dospělost. A podle mého osobního názoru, v tomhle tolik důležitém období života, je může poznamenat travale. Nechci aby školy generovaly emocionální mrzáky. naprostý nesmysl a s prominutím hovadina… na střední průmyslovce jsem shodou okolností zažil oddělenou výuku 4 roky v kuse (jednoduše na té škole nebyly holky), nelituji a nepovažuji to za mínus, ve třídě skvělá atmosféra, uvolněnost celou dobu, a emocionálních mrzáků jsem si také nevšiml. Můžu srovnávat se základkou, kde bylo asi 20 holek, a je to rozdíl, kdo… Číst vice »

Hox
Hox
2. 8. 2015 6:33

Aby školství začalo plnit svou funkci, bylo by třeba začít třemi věcmi – rozdělené třídy, stejnokroje a zákaz zapnutých mobilů ve třídě. Dnešní telefon se co 2 minuty hlásí do sítě i když nikdo nevolá, vynásobte si to 30 a na omezeném prostoru třídy jsou děti jak v mikrovlnce, ztěžuje to soustředění, vyvolává bolest hlavy a spoustu dalších problémů… nedivil bych se epidemii nádorů mozku a dalších problémů u současné „wifi-mobilní“ generace, která je ozářována od narození dávkami, jako nikdy dříve… také jeden z problémů, který bude třeba řešit. Školství je však stejně jako mnoho dalšího podmíněno koncepcí, panující ve… Číst vice »

vittta
vittta
2. 8. 2015 6:53

Podle mě je segregace pohlaví nebetyčná blbost. Rozumím argumentům, které to podporují a rozumím i argumentům, které se tomu brání. Jde mi o praktickou část té věci. Tedy zákonitě-jestliže někoho „oficiálně“ napadne, segregovat pohlaví, zákonitě to zastíní ostatní problémy našeho vzdělávání. Segregace pohlaví je zásadní věc a NIKDO jí nemůže přehlédnout, jelikož dívek a chlapců je stejně. A jak tak budeme vést nekonečné diskuze o této segregaci, úplně nám unikne, že ve třídách zuří inkluze, že jsou začleňováni žáci s IQ 70, kteří mají své asistenty a nic jim to není platné, že učitel vede nekonečné papíry o cizincích ve… Číst vice »

abx
abx
2. 8. 2015 7:08

na zakladnej skole sme mali tusim po 6 triede od dievcat oddeleny telocvik. podnes mam z toho traumu. bez dievcat v kolektive to nie je ono, chalansky kolektiv sam osebe je dost primitivny a ked su dievcata, tak sa kazdy pretvaruje aby robil lepsi dojem…

fajt
2. 8. 2015 7:17

první a základní školou ( i života) je rodina, pokud ta selže nebo nefunguje v takovém ( i emocionálním) rozsahu jak by měla, tak žádná , byť sebelepší ( pro některé drahá) škola nic pořádného nedá a taky nic nezachrání. ..)

Hox
Hox
2. 8. 2015 8:07

Vitta: fakt, že po zavedení oddělených paralelních tříd se 10x zvýšil počet dětí s dobrý prospěchem jste zaregistroval?
O tělocvik pochopitelně až tak nejde, není třeba přehánět do extrémů. Také to není segregace, děti jsou stále v jedné škole, jedná se o vytvoření lepších podmínek pro výuku – tedy přesně to, o čem mluvíte v části o problému inkluzivního vzdělávání.
Jakou souvislost mají paralelní třídy se zhůvěřilostí inkluzivního vzdělávání? Pokud by byly paralelní třídy, pak už musí být také inkluzivní zhůvěřilost, multi-kulti a asistenti, jedno bez druhého nejde? Nerozumím.

Irena
2. 8. 2015 8:48

http://politikus.ru/articles/55177-chto-est-evropeyskaya-integraciya-razmyshleniya-na-primere-litovskogo-goroda-visaginasa.html

Jako přes kopírák to je případ bulharské Belene a zavřeného 1. а 2. bloku Kozloduje, stejné vydírání se vstupem do EU.

Magnus Maximus
Magnus Maximus
2. 8. 2015 9:25

Naprosto v tomto souhlasím s Hoxem. Mám stejnou zkušenost. Po ZŠ na SŠ nebyla ani jedna holka a byla to ve škole paráda. Studijní výsledky se mě zlepšily byly mnohem lepší. Za celou školu jsem neměl žádné kázeňské problémy na rozdíl od ZŠ. Jsem taky pro oddělenou výuku jako Hox. Holky od určitého věku působí vyloženě jako škodlivý element. Prostě každé pohlaví musí mít na míru pro sebe šitou výuku, která bude akceptovat rozdíly mezi pohlavími. To co se dnes děje kdy jsou obě pohlaví spolu v jedné třídě je proti přirozenosti a v konečném důsledku to vede k degradaci… Číst vice »

vittta
vittta
2. 8. 2015 10:03

Hox napsal Vitta: fakt, že po zavedení oddělených paralelních tříd se 10x zvýšil počet dětí s dobrý prospěchem jste zaregistroval? O tělocvik pochopitelně až tak nejde, není třeba přehánět do extrémů. Také to není segregace, děti jsou stále v jedné škole, jedná se o vytvoření lepších podmínek pro výuku – tedy přesně to, o čem mluvíte v části o problému inkluzivního vzdělávání. Jakou souvislost mají paralelní třídy se zhůvěřilostí inkluzivního vzdělávání? Pokud by byly paralelní třídy, pak už musí být také inkluzivní zhůvěřilost, multi-kulti a asistenti, jedno bez druhého nejde? Nerozumím. Takhle argumentují EDUini,Hoxi. 10x se zvýšil počet dětí s… Číst vice »

mirror
mirror
2. 8. 2015 10:30

S dovolením zmíním něco, co jsem slyšel v televizi nebo někde četl. Je to odpověď Komenského nebo Jary da Cimermana anebo jiného génia na otázku, zda koedukovat nebo nekoedukovat. Ten génius sdělil svou zkušenost. Když byli chlapci vzděláváni odděleně od dívek, tak do lavic vyřezávali kosočtverce s jednou (delší a neúplnou) uhlopříčkou. Když obě třídy spojili, chlapci s tím přestali, protože věděli, jak to vypadá. Promiňte. Mně ve třídě děvčata nevadila.

Hox
Hox
2. 8. 2015 11:25

vittta napsal Takhle argumentují EDUini,Hoxi. 10x se zvýšil počet dětí s dobrým prospěchem. Je to ale fakt? To vždycky někdo s něčím přijde, dá nějaký „fakt“ a rozjede se úchvatná mašinerie. To je ta souvislost s inkluzí. Genderová segregace vyvolá chaos a chaos bude využit k úplně jiným cílům. Klidně si zakládejte segregované třídy, ale v soukromých školách. Zrovna jako inkluzisté si v soukromých školách mohou začleňovat, koho chtějí. Ale nějkou vzdělávací revoluci bych z toho nedělal. Co se mě týká, svoje děti bych do segregované (ani inkluzivní) třídy dobrovolně neposílal, to je jediné,co mohu dodat jako skutečný fakt. Zpochybňovat… Číst vice »

Hox
Hox
2. 8. 2015 11:28

Magnus Maximus napsal
To co se dnes děje kdy jsou obě pohlaví spolu v jedné třídě je proti přirozenosti a v konečném důsledku to vede k degradaci a ničení mnoha životů jak holek, tak kluků.

Přesně tak, jsem rád že to chápe více lidí. Je to defakto zločin na dětech.

abx
abx
2. 8. 2015 11:54

ked uz sa tu odvinula bocna tema, pridam jednu doplnujucu: Zenam v Ontariu zakazuju chodit na verejnosti v plnej krase…
http://www.hlavnespravy.sk/zeny-v-ontariu-pripomenuli-svoje-pravo-na-odhalene-poprsie/652413

Irena
2. 8. 2015 12:23

http://rusvesna.su/news/1438442123
Obrázek ukrajinské „armády“ nebo jak to kvalifikoval Pjakin – dnes již v podstatě militarizované bandy.

Irena
2. 8. 2015 14:11

Ještě k tomu oddělenému vyučování. V Rusku bylo vyučování oddělené jak před druhou světovou válkou, tak i po ní. A jaký to div. Smíšené zavedli v roce 1954, což předpokládám souvisí se smrtí Stalina v roce 1953. Je opravdu zajímavé, jak ve všech parametrech to po něm všechno začalo směřovat dolů z kopce.

Hox
Hox
2. 8. 2015 14:31

Irena napsal
Je opravdu zajímavé, jak ve všech parametrech to po něm všechno začalo směřovat dolů z kopce.

Změna koncepce bez změny vnější formy.

petr
petr
2. 8. 2015 17:22

mirror napsal

S dovolením zmíním něco, co jsem slyšel v televizi nebo někde četl. Je to odpověď Komenského nebo Jary da Cimermana anebo jiného génia na otázku, zda koedukovat nebo nekoedukovat. Ten génius sdělil svou zkušenost. Když byli chlapci vzděláváni odděleně od dívek, tak do lavic vyřezávali kosočtverce s jednou (delší a neúplnou) uhlopříčkou. Když obě třídy spojili, chlapci s tím přestali, protože věděli, jak to vypadá. Promiňte. Mně ve třídě děvčata nevadila.

To je od dvojice Svěrák-Smoljak ze hry České nebe.

vittta
vittta
2. 8. 2015 17:42

Hox napsal Zpochybňovat tímto způsobem lze cokoliv, co si člověk osobně neověřil. Pokud obviňujete Bazarného ze lži, tak o vás nebudu mít valné mínění, ale pokud lže, časem se ukáže. Já zatím pracuji s tím, že to co říká odpovídá, navíc když to odpovídá mým zkušenostem. Nazývat to segregace je absurdní, další manipulativní metoda multikulti-propagátorů, segregace má negativní konotace (rasová segregace) a je vnímána negativně, proto každou věc, co chtějí debilizátoři národa eliminovat, nazvou segregací, kterou je třeba odstranit, protože je to nelidská. Chápete? Segregované zvláštní a pomocné školy? fuj fuj, odstranit!! Segregované praktické školy? Odstranit! Segregované záchody a šatny… Číst vice »

Irena
2. 8. 2015 17:51

vittta napsal
Abych řekl pravdu, je mi úplně na háku, jaké o mě máte mínění.
Napsal jsem svůj názor a pokud je to pro vás problém, není to moje věc.

Už tady zase oplakáváte? Jděte s tím do háje.

Irena
2. 8. 2015 17:55

petr napsal Když byli chlapci vzděláváni odděleně od dívek, tak do lavic vyřezávali kosočtverce s jednou (delší a neúplnou) uhlopříčkou. Mirrore, to je trochu pokleslý argument, ne? Obzvláště když si vzpomenu, jak byli v tomto ohledu kluci vždy pozadu. Mě to oddělení kluků a holek bylo také proti mysli, ale poslechla jsem si například tohle https://www.youtube.com/watch?v=6vFV4eo-Zt0 A jako matka začínám být naštvaná, že jsem tohle nevěděla dříve, protože to za zamyšlení sakra stojí. Obzvláště když si promítnu zpětně svoje školní zkušenosti. A přinejmenším bych chtěla mít všechny informace, abych sama mohla posoudit, co by pro moje děti bylo dobré. A… Číst vice »

orinoko
2. 8. 2015 18:03

Nevidím důvod, proč by na základce měli být kluci a holky odděleny. Společně jsem si prohlíželi černobílé pornofotky, které do školy přinesl syn významného komunisty řka: Fotr toho má plnou skříň.
Nikdo z nás neutrpěl žádnou újmu, akorát holky v devítce ve společné studijní skupině, když jsem byl vyvolán v lavici, tak mě pajtlovaly pravitkem zezadu mezi nohami.
Na dědka vyderského se ale nedostaly.
Také jsme se zjara jakoby prali u lesa. Já a jeden spolužák. A dvě holky. To už mělo silný Erosův étos. Jsme se i střídali ve dvojicích. Asi příprava na komunální sex.

vittta
vittta
2. 8. 2015 18:16

Irena napsal
Už tady zase oplakáváte? Jděte s tím do háje.

Tůdle.
Budu si psát, co budu chtít.
Jestli mě Stan zabanuje, nedá se nic dělat, je to jeho web.
Proč bych ale měl poslouchat vás, to nechápu.
Jinak si samozřejmě vážím každého názoru.
Až zas budu bulet, klidně dejte vědět, zamyslím se nad sebou.

vittta
vittta
2. 8. 2015 18:18

Irena napsal Mirrore, to je trochu pokleslý argument, ne? Obzvláště když si vzpomenu, jak byli v tomto ohledu kluci vždy pozadu. Mě to oddělení kluků a holek bylo také proti mysli, ale poslechla jsem si například tohle https://www.youtube.com/watch?v=6vFV4eo-Zt0 A jako matka začínám být naštvaná, že jsem tohle nevěděla dříve, protože to za zamyšlení sakra stojí. Obzvláště když si promítnu zpětně svoje školní zkušenosti. A přinejmenším bych chtěla mít všechny informace, abych sama mohla posoudit, co by pro moje děti bylo dobré. A pokud se mě teď zeptáte, tak já bych to oddělené učení pro svoje děti teda prubla. Ostatně to… Číst vice »

Hox
Hox
2. 8. 2015 19:06

orinoko napsal Nevidím důvod, proč by na základce měli být kluci a holky odděleny. odjinud: Otázka rozdelenia dievčat a chlapcov má hlboké opodstatnenie, už len z rozdielnej fyziológie a psychiky, ako aj potrebou rozdielnej prípravy na plnenie podstatne odlišných Zhora predurčených úloh v budúcom začlenení sa do spoločnosti „dospelákov“ i v prirodzenom tandéme muž a žena. Preto rozdelené vyučovanie chlapcov a dievčat je správny krok, lebo z chlapcov treba „vymodelovať“ chlapov a z dievčat – ženy. Avšak, aby poznanie opačných pohlaví prebiehalo prirodzeným spôsobom je treba mať nie rozdelené školy, ale len triedy, a pritom musia mať aj spoločné programy,… Číst vice »

Hox
Hox
2. 8. 2015 19:06

pokr. Pri harmonickom vzdelávaní dosahuje dieťa ľudský psychotyp do začiatku prejavovania sexuálnych inštinktov a dievčatá, ktorým sa ako prvá rozvíja intuícia a následne intelektuálna stránka psychiky (u chlapcov je to naopak), nezostanú tak nedovyvinuté, aj s nízkou mierou intuície, aj s nedostatočne rozvinutým intelektom (známe vtipy o blondínkach). U chlapcov pri zombifikujúcej pedagogike (nakŕmenie psychiky hotovými faktami, bez súvislostí a adekvátneho svetonázoru – tzv. guláš v hlave) sa intuícia nerozvinie vôbec, alebo len v nepatrnej miere, čo má často za následok neprimerané „hry s nebezpečenstvom“, až si občas vyčerpajú Božie dopustenie. Ďalej je potrebné do psychiky detičiek zaviesť zdravý spôsob… Číst vice »

vittta
vittta
2. 8. 2015 19:35

Tedy Hoxi, to ty děti už budou muset mít nafukovací hlavy. A ten konec: „Ďalej je potrebné do psychiky detičiek zaviesť zdravý spôsob života s vysokou úrovňou fyzickej a psychickej kultúry. Samozrejme všetko hravou interaktívnou formou a nie tlakom a drilom.“ ———– To mě přijde takové obecné, to napíše každý, ať už hlásá jakýkoliv učební postup. A celé to má takový punc až náboženský. Tyhle teorie předpokládají, že děti jsou schopné a chytré, jen je třeba je správně učit. Inkluze, Montesory, Waldorsfské školy, atd…atd…atd… To na tom všechno stojí. Že je každé dítě jiné, na to se nehraje a že… Číst vice »

Sio
Sio
2. 8. 2015 19:49

No třeba v matice a fyzice bych to oddělení rozhodně podpořil. Holky by se naučily víc a necítily se jako blbky. V jazycích by to zase bylo naopak.

Hox
Hox
2. 8. 2015 20:11

vittta: Pořád nechápu, na základě čeho dáváte ne jednu hromadu inkluzivní vzdělávání a oddělené třídy. Čistě logicky: inkluzisté chtějí rušit „segregace“ mentálně zaostalé děti do tříd, kde mentálně zaostalé jsou v neustálém stresu a často ani nechápou co se kolem děje, ostatní děti se díky nim reálně nic nenaučí, výsledek: učební proces zlikvidován. Tedy inkluze je obecně o tom, zlikvidovat podmínky, které umožňují výuku, naházením všech do jednoho kotle a pořádně zamíchat, bez ohledu na předpokladu a možnosti, biologické a psychologické předpoklady a zákonitosti vývoje dítěte. Jste logicky proti tomu (jako musí být snad každý duševně nepoškozený člověk), ja také…… Číst vice »

orinoko
2. 8. 2015 20:12

Já myslím, že vůbec nejlepší by bylo zavřít všechny ženské do skladu, a chodit si pro ně dle potřeby. Jsme součástí fauny této planety. Příroda nic nedělí , a když už ano, tak z velmi praktických hledisek, protože samci se někdy chovají jako hovada a jsou schopni kanibalizovat nevlastní přírůstky. Prožil jsem tento svět – dokonce socík – a s odstupem konstatuji, že měl nadhled, který současným experimentálním sametovým veškrnismům zcela chybí. A to ještě ten socík dokonce zvládl školu bez povinných uniforem. Nevzpomínám si, že by ze základky vyšel někdo teplej, a to jsem hrál závodně fotbal a volejbal.… Číst vice »

vittta
vittta
2. 8. 2015 20:34

Hox napsal vittta: Pořád nechápu, na základě čeho dáváte ne jednu hromadu inkluzivní vzdělávání a oddělené třídy. Čistě logicky: inkluzisté chtějí rušit „segregace“ mentálně zaostalé děti do tříd, kde mentálně zaostalé jsou v neustálém stresu a často ani nechápou co se kolem děje, ostatní děti se díky nim reálně nic nenaučí, výsledek: učební proces zlikvidován. Tedy inkluze je obecně o tom, zlikvidovat podmínky, které umožňují výuku, naházením všech do jednoho kotle a pořádně zamíchat, bez ohledu na předpokladu a možnosti, biologické a psychologické předpoklady a zákonitosti vývoje dítěte. Jste logicky proti tomu (jako musí být snad každý duševně nepoškozený člověk),… Číst vice »

Hox
Hox
2. 8. 2015 20:47

vittta: podobné je to pro vás, protože nemáte informace. V Rusku mají se systémem Bazarného 20-ti letou zkušenost a praktické zkušenosti, jsou reálné výsledky a jsou pozitivní. Stačí vám vyjdáření na kameru ministra školství republiky Komi, nebo poslance ruské Dumy, o praktických výsledcích jeho systému? V Komi zavedli metodiky Bazarného před 20 lety, nejprve na 400 škol, o té doby i na všechny základní školy a školky. Zatím jsem od vás neslyšel nějaký argument k věci, naopak jen plané všeobecné teoretizování, které kritizujete, ale kterým se Bazarný nezabývá, protože pratické výsledky mluví za vše. A praxe je jediné kritérium pravdy… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
2. 8. 2015 20:53

Svět je SPOLEČNÝ. Výuka některých předmětů je k úvaze, zejména ve vyšších ročnících odděleně bezesporu možná a vhnodná, nemálo z nás ji různě zažilo. Naproti dělení tříd na holčičí a klukovské je hovadina, to se na mne lidičky nezlobte. Jak chcete naučit lidi sounáležitosti, když se nenaučí RESPEKTOVAT ODLIŠNOSTI, a kantora PRACOVAT S NIMI TVŮRČÍM ZPŮSOBEM ku prospěchu všech?! Kolik legrace, vtípků a srandy obecně, ale i motivace se ve společných třídách zažije… A o to chcete ty děti ochudit „v zájmu formování jejich individuality“?! Jsou typy více kolektivní, i více individualistické…ale to není úkol školy podporovat individualitu „za každou… Číst vice »

orinoko
2. 8. 2015 20:57

Tak jsem si na pavučině prošel Ruské školy v Česku. Po nějaké pohlavní segregaci nikde ani památky. To jsou Rusové schizofrenici, že doma vyučují jinak než v cizině?

vittta
vittta
2. 8. 2015 21:33

Hox napsal vittta: podobné je to pro vás, protože nemáte informace. V Rusku mají se systémem Bazarného 20-ti letou zkušenost a praktické zkušenosti, jsou reálné výsledky a jsou pozitivní. Stačí vám vyjdáření na kameru ministra školství republiky Komi, nebo poslance ruské Dumy, o praktických výsledcích jeho systému? V Komi zavedli metodiky Bazarného před 20 lety, nejprve na 400 škol, o té doby i na všechny základní školy a školky. Zatím jsem od vás neslyšel nějaký argument k věci, naopak jen plané všeobecné teoretizování, kterékritizujete, ale kterým se Bazarný nezabývá, protože pratické výsledky mluví za vše. A praxe je jediné kritérium… Číst vice »