Diskuze k článku


  • hudryper • 7. září 2015

    Když má humor vědecké zázemí,přestává být zábavou a stává se společenskou vědou.Zábavnou.

  • idiotronic • 7. září 2015

    Ale ano, řada těch, kteří mají informace z první ruky, ke terým se my, celý život provázení pracovní a brannou povinností nedostaneme, si v první řadě zařizuje bydlení mimo Českou republiku. Nejen Křišťálový Standa, ale i řada soudobých poslanců a jiných zbohatlíků hodlá strávit zbytek života, až to tu praskne, někde mimo. Povšimněte si, že z Maďarska do Saska se cestuje mimo Českou republiku.
    Stagnace je náš program.

  • peter. • 7. září 2015

    hudryper napsal

    Když má humor vědecké zázemí,přestává být zábavou a stává se společenskou vědou.Zábavnou.

    Humor to je,ale taký trochu cez slzy.Ako keď si niekto povie…Sranda musí byť,aj keby otca vešali!

  • fantomas • 7. září 2015

    To je maso , bohužel to asi nikoho nevyprovokuje , protože už tady ani nikdo není , my neexistujeme . POMOC !!! Nebo radši HILFE !!! Konec srandy, to není sranda !

  • J. W. • 7. září 2015

    Vesmír (utrpení) je skvělý vtip. Pouze naše nedostatečná inteligence nedovoluje, abychom jej pochopili. Pokud se trápíme, jsme duševně nedostateční (idioti). Obyčejný idiot se snaží ten vtip ihned pochopit, místo aby se snažil nejprve zlepšit svoji duševní úroveň, která by mu posléze ono pochopení umožnila. Stupidní idiot se snaží v tom vtipu (utrpení) přežít za každou cenu, co nejlépe a trvale udržitelným růstem. Zpočátku se to jaksi daří (ve skutečnosi upadat do ještě větší duševní omezenosti), ale co potom? Tolik praví teorie Vědeckého negativizmu. Idioti celého světa, spojte se!

  • J. W. • 7. září 2015

    hudryper napsal

    Když má humor vědecké zázemí,přestává být zábavou a stává se společenskou vědou.Zábavnou.

    Myslím, že jsme jako občanská společnost (OS) dávno překonali spodní mez návratu. Od slibovaného dna jsme se neodrazili my jako OS, jak nám slibovali, a jak jsme tomu jako OS tak důvěřivě věřili. Odrazili se od nás ti, kteří nám to slibovali. Udělali jsme jim to dno. Zábavná zápletka, ne?
    Musíme se na to dívat vědecky, pak nás statistika přestane trápit. „Když zemře jeden člověk, je to tragedie, když zemřou miliony, je to jen statistika.“ Tolik veliký Stalin.

  • Sio • 7. září 2015

    Ano, to je humorné, ale jeden z příznaků humoru je, že by měl všechny rozesmát, což v mém případě není pravda, proto to humorné není.
    Ano, to je vědecké, ale jedním z příznaků vědeckosti je jednoznačný výklad, což věda jako marxismus nesplňuje, takže je to nevědecké.
    Ano náš národ existuje, ale podle těchto kritérií uplatněných tímto způsobem neexistuje, protože podle nich neexistuje, neexistoval a nebude existovat žádný národ.
    Národ, národ, národ … co jsem to … co je to vlastně? Aha, nejlepčí definice bude:
    Národ je něco, co nikdy neexistovalo, neexistuje a nikdy existovat nebude. Přesto si skoro každý myslí, že je příslušníkem nějakého národa, tedy entity, která neexistuje. Entita, které je součástí (podmnožinou) entity, která neexistuje, neexistuje rovněž. Tudíž neexistuje ani nikdo z nás a celá tato debata neexistujících entit také neexistuje. Vlastně ani ten článek ne.

  • hudryper • 7. září 2015

    Sio napsal
    Tudíž neexistuje ani nikdo z nás a celá tato debata neexistujících entit také neexistuje. Vlastně ani ten článek ne.

    SioCitovat

    Ufff !

  • leoš • 7. září 2015

    J. W. napsal

    Vesmír (utrpení) je skvělý vtip. Pouze naše nedostatečná inteligence nedovoluje, abychom jej pochopili. Pokud se trápíme, jsme duševně nedostateční (idioti). Obyčejný idiot se snaží ten vtip ihned pochopit, místo aby se snažil nejprve zlepšit svoji duševní úroveň, která by mu posléze ono pochopení umožnila. Stupidní idiot se snaží v tom vtipu (utrpení) přežít za každou cenu, co nejlépe a trvale udržitelným růstem. Zpočátku se to jaksi daří (ve skutečnosi upadat do ještě větší duševní omezenosti), ale co potom? Tolik pravíteorie Vědeckého negativizmu. Idioti celého světa, spojte se!

    Nejvtipnější na tom je,že jako idioti nejen ten vtip vytváříme,ale usilujeme i o jeho (seriálové) pokračování.

  • Kropac • 7. září 2015

    Vše, co řečeno mělo být, řečeno bylo. A napsáno rovněž, takže to všechno je ne-sranda.
    https://cs.wikisource.org/wiki/M%C3%BDm_n%C3%A1rod%C5%AFm!

  • merlin • 7. září 2015

    Sio napsal

    Ano, to je humorné, ale jeden z příznaků humoru je, že by měl všechny rozesmát, což v mém případě není pravda, proto to humorné není.
    Ano, to je vědecké, ale jedním z příznaků vědeckosti je jednoznačný výklad, což věda jako marxismus nesplňuje, takže je to nevědecké.
    Ano náš národ existuje, ale podle těchto kritérií uplatněných tímto způsobem neexistuje, protože podle nich neexistuje, neexistoval a nebude existovat žádný národ.
    Národ, národ, národ … co jsem to … co je to vlastně? Aha, nejlepčí definice bude:
    Národ je něco, co nikdy neexistovalo, neexistuje a nikdy existovat nebude. Přesto si skoro každý myslí, že je příslušníkem nějakého národa, tedy entity, která neexistuje. Entita, které je součástí (podmnožinou) entity, která neexistuje, neexistuje rovněž. Tudíž neexistuje ani nikdo z nás a celá tato debata neexistujících entit také neexistuje. Vlastně ani ten článek ne.

    Měl bys přestat číst na janice fagana, je to nakažlivý :-)

  • merlin • 7. září 2015

    J. W. napsal
    Myslím, že jsme jako občanská společnost (OS) dávno překonali spodní mez návratu. Od slibovaného dna jsme se neodrazili my jako OS, jak nám slibovali, a jak jsme tomu jako OS tak důvěřivě věřili. Odrazili se od nás ti, kteří nám to slibovali. Udělali jsme jim to dno. Zábavná zápletka, ne?
    Musíme se na to dívat vědecky, pak nás statistika přestane trápit. „Když zemře jeden člověk, je to tragedie, když zemřou miliony, je to jen statistika.“ Tolik veliký Stalin.

    občanským společnostem zvoní hrana. ale od té doby, co jsem se domluvila s peterem a fajtem, že budu ředitelem vesmíru, se to dostává postupně pod mé rozlišové schopnosti, které se jinak značně zvyšuji:-)

  • cnemo • 7. září 2015

    Ona množina lidí neexistuje, protože nevyhovuje definici, kterou jsem si zrovna vymyslel:) Přesto je zde několik milionů lidí, kteří se cítí být členy této množiny, aniž by Vaši definici znali, nebo ještě lépe, aniž by měli sformulovanou vůbec nějakou. Jak je to možné?

    Množina jménem národ vzniká tak, že
    – jedinec se považuje za člena tohoto národa a
    – považuje ho za člena i většina ostatních lidí, ať již členů či nečlenů

    Toto je jediná kritérium příslušnosti. Důvody, které jedince k takovému smyšlení vedou nemusí být nutně racionální ani logické ani „ostré“ a z neexistence či neznalosti takovýchto důvodů nelze dedukovat neexistenci národa.

    Jinak je Váš článek docela vtipný:)

  • merlin • 7. září 2015

    hudrypere- pořád jsem přemýšlela, proč máme u uprchlíků tak špatnou pověst, kteroužto někdo skutečně mezi nimi soustavně šíří, Až jsem si vzpomněla, proč by tomu být tak mohlo a hledala a našla Třeba tady:
    Ministr Schwarzenberg během své aktuální čtyřdenní návštěvy Izraele vyjednává možnost vybudovat uprchlický tábor pro židovské uprchlíky z Izraele v případě nyní již prakticky neodvratné války na blízkém východě. Vhodným kandidátem na vyhovující umístění s idylickou vyhlídkou na matičku měst Prahu se podle zdrojů ze zpravodajské komunity jeví Strahov. Existují ale i další možné lokality,“ píše se v článku, který nešetří kritikou Karla Schwarzenberga, který za celou dohodou údajně stojí…..Láskou k Izraeli se Schwarzenberg netajil ani při této návštěvě. Miluji návštěvy Izraele, řekl izraelskému tisku. V rozhovoru pro zpravodajský web Arutz Sheva – Israel National News například uvedl: „Izrael jsem poprvé navštívil v roce 1964. Od té doby se snažím přijet zpět, kdykoliv to je možné. Snažím se vracet do této nádherné země, co nejčastěji mohu.“
    Jo, u zdi nářků fakt zasedají naše vlády a ministři nepřetržitě a jedno, kdo je nahoře. z tohoto pohledu mají strašlivé history o češích, které jsem slyšela z více úst bšženců již usídlenými a čekjícími na další v bavorsku, jiný význam.
    V podstatě mě to potěšilo, pokud se všechno nezblázní definitivně, budu radši, když zde budeme jako rezerva pro milion a půl izraelců než afričanů.

  • merlin • 7. září 2015

    Je to z roku 2012 :-)

  • J. W. • 7. září 2015

    Přátelé, nemusíte se hned někteří čílit a bít se zmužile v prsa. Nikdo vám přece nebrání, abyste definovali národ lépe než soudruh Stalin, a abyste potvrdili správnost své definice vhodnou statistikou. Také někteří nezapomínejte, že logicky lze dokázat úplně všechno, i to, že logika je hovadina. Přesto na té logice tolik lpíme….. a Svaz globálních parazitů vám za to vřele děkuje!

  • Sasin • 7. září 2015

    Člen národa je ten, který dostane podíl na půdě a rozpočtu ve společenství do kterého se narodil. Na základě těchto „práv“ může podávat písemné žádosti do sečítacího centra, kde píšou všichni, staří i mladí podílníci. Všechno co se sečetlo je vůle národa. Ostatní jsou jednoduše nevolníci.

  • hudryper • 7. září 2015

    merlin napsal
    V podstatě mě to potěšilo, pokud se všechno nezblázní definitivně, budu radši, když zde budeme jako rezerva pro milion a půl izraelců než afričanů.

    No jó , Merlin , ale to bude zase druhý Jeruzalém obklopený německy blábolajícími muslimy !
    Kam umístíte českou Gazu ? Nejlépe by to mohl být jeden z přeživších vojenských újezdů,co říkáte ? Koukněte se na poslední článek dnešního Aeronetu. Myslí,že Vám i coby profesionálce
    půjde mráz po zádech.

  • peter. • 7. září 2015

    merlin napsal
    co jsem se domluvila s peterem a fajtem, že budu ředitelem vesmíru,

    p.merlin :
    Náš problém som prejednal so svojim advokátom, s mojimi finančnými poradcami a s mojim bývalým veterinárnym technikom.Po dlhom a úmornom jednaní sme dospeli k záveru,že bude lepšie ak podporím vás vo vašej snahe o post riaditeľa zemegule a nie fajta.Nemám proti nemu nič,ale ten jeho príšerný ostravský dialekt…
    Skrátka podporím vás,ak mi umožníte zaujať vo vašej vláde taký post,na ktorom budem môcť kuť pikle(je mi úplne jedno proti komu),brať tučné úplatky(najlepšie v krabiciach od vína)a nonstop žúrovať na mojej jachte.Týmto si vás dovoľujem na tento jachtový nonstop žúr oficiálne pozvať.

  • peter. • 7. září 2015

    peter. napsal
    post riaditeľa zemegule a nie fajta.Nemám proti nemu nič,ale ten jeho príšerný ostravský diale

    S tým riaditeľom vesmíru ešte radšej počkáme.Uvidíme,ako si budete počínať vo funkcii riaditeľa zemegule.

  • merlin • 7. září 2015

    hudryper napsal
    No jó , Merlin , ale to bude zase druhý Jeruzalém obklopený německy blábolajícími muslimy !
    Kam umístíte českou Gazu ? Nejlépe by to mohl být jeden z přeživších vojenských újezdů,co říkáte ? Koukněte se na poslední článek dnešního Aeronetu. Myslí,že Vám i coby profesionálce
    půjde mráz po zádech.

    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/stavi-se-jak-o-zavod-pro-uprchliky-z-izraele/

  • hudryper • 7. září 2015

    merlin napsal
    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/stavi-se-jak-o-zavod-pro-uprchliky-z-izraele/

    Mám takový dojem,že se jako o závod pro uprchlíky z Izraele nestaví. To si jen skupina architektů
    před pár léty nechala zdát o nadcházejících úžasných kšeftech. Jsou ekonomicky naivní,myslí si,
    že s Izraelci a ještě k tomu na útěku se dá udělat skvělý kšeft ! Voni jsou totiž ke gojimům spořiví !
    Nějak jste se vážená paní doktorko nevyjádřila k odvěkému obklopení českomoravské kotlinky nesympatickým etnikem /světlehnědé rasy i IQ90 coby konečný cíl pro Německo a Evropu/,které
    bude hovořit německy asi tak,jak mluví mnozí massabobové anglicky. Doporučila byste našincům studium hebrejštiny a alespoň Starého zákona ?

  • merlin • 7. září 2015

    peter. napsal
    p.merlin :
    Náš problém som prejednal so svojim advokátom, s mojimi finančnými poradcami a s mojim bývalým veterinárnym technikom.Po dlhom a úmornom jednaní sme dospeli k záveru,že bude lepšie ak podporím vás vo vašej snahe o post riaditeľa zemegule a nie fajta.Nemám proti nemu nič,ale ten jeho príšerný ostravský dialekt…
    Skrátka podporím vás,ak mi umožníte zaujať vo vašej vláde taký post,na ktorom budem môcť kuť pikle(je mi úplne jedno proti komu),brať tučné úplatky(najlepšie v krabiciach od vína)a nonstop žúrovať na mojej jachte.Týmto si vás dovoľujem na tento jachtový nonstop žúr oficiálne pozvať.

    Tak já jsem problém taky projednávala. S bernardýny, kolií, Panem Kočičkem, krkavcovitými , papouškem a lišákem kubulou. Ještě nám do toho kecaly rybičky. Psi v žádném případě nehodlají odcestovat na sirius, neb by tam dostali kiki za to, že dopustili, aby se zde ocitli v devotním postavení jim nedůstojném. Pan Kočiček to podporoval, ale zjistilo se, že jen proto, že se těšil na ponižování psů na veřejnosti. Kubula má starost, aby si ho nespletli jako šelmu se psem, takže je taky proti. Nakonec mi odhlasovali toho ředitele vesmíru, krkavcovití budou dělat poradce. Mají info, že se tam prý aktuálně pohybuje nespecifikované množství okřídlených bílých potvor a hodlají je vypráskat, už dali echo kámošům. Ředitel zeměkoule zbyde na Vás. Taky mám o fajtovi pochybnosti, krokoš syčel, když jsem mu četla, co psal. Nonec by mohl být ředitelem váš veterinární technik a Vy poradcem s jachtou. Pokud se to vyvrbí takto, rádi vás se zvířátky přijdeme zkontrolovat na jachtu- spíše se budeme zjevovat v neočekávaných situacích. Krkavcovití to považují za daleko mazanějí. Tak bacha.
    P.S. zvířátka jsou hodná, ale když se naštvou, pa jsou z nich spíše ti petrovští loupežníci :-)

  • merlin • 7. září 2015

    hudryper napsal
    Mám takový dojem,že se jako o závod pro uprchlíky z Izraele nestaví. To si jen skupina architektů
    před pár léty nechala zdát o nadcházejících úžasných kšeftech. Jsou ekonomicky naivní,myslí si,
    že s Izraelci a ještě k tomu na útěku se dá udělat skvělý kšeft ! Voni jsou totiž ke gojimům spořiví !
    Nějak jste se vážená paní doktorko nevyjádřila k odvěkému obklopení českomoravské kotlinky nesympatickým etnikem /světlehnědé rasy i IQ90 coby konečný cíl pro Německo a Evropu/,které
    bude hovořit německy asi tak,jak mluví mnozí massabobové anglicky. Doporučila byste našincům studium hebrejštiny a alespoň Starého zákona ?

    Proč, oni jsou přizpůsobiví a jidiš nám není tak vzdálený jako staletým sousedům Německa. Rusky většinou umíme a starý zákon zná každý. Ale v hebrejštině a arabštině by to chtělo se začít procvičovat :-)

  • merlin • 7. září 2015

    hudryoere, na červené horní liště můžete začít s výukou, stačí kliknout :-)
    http://www.jpost.com/Israel-News/Politics-And-Diplomacy/Europe-is-not-Israels-enemy-415477

  • hudryper • 7. září 2015

    Mrknu se tam, nejsem už na to moc dospěly? Pořád jste se ještě nevyjádřila k odvěkému obklopení českomoravské kotlinky,v budoucnosti nesympatickým etnikem /světlehnědé rasy i IQ90 coby konečný cíl pro Německo a Evropu/,které bude hovořit německy asi tak,jak mluví massa bob anglicky.

  • Alena • 8. září 2015

    Sio napsal

    Ano, to je humorné, ale jeden z příznaků humoru je, že by měl všechny rozesmát, což v mém případě není pravda, proto to humorné není.
    Ano, to je vědecké, ale jedním z příznaků vědeckosti je jednoznačný výklad, což věda jako marxismus nesplňuje, takže je to nevědecké.
    Ano náš národ existuje, ale podle těchto kritérií uplatněných tímto způsobem neexistuje, protože podle nich neexistuje, neexistoval a nebude existovat žádný národ.
    Národ, národ, národ … co jsem to … co je to vlastně? Aha, nejlepčí definice bude:
    Národ je něco, co nikdy neexistovalo, neexistuje a nikdy existovat nebude. Přesto si skoro každý myslí, že je příslušníkem nějakého národa, tedy entity, která neexistuje. Entita, které je součástí (podmnožinou) entity, která neexistuje, neexistuje rovněž. Tudíž neexistuje ani nikdo z nás a celá tato debata neexistujících entit také neexistuje. Vlastně ani ten článek ne.

    máte pravdu, pane Sio. Faktickým národem jsou neexistující Moraváci, kteří neexistují už ani svým názvem. Jsou na vrcholku neexistence. Ostatní podlidi jsou už jen stínem stínů.

  • zart • 8. září 2015

    Mám pocit, že někteří „zasvěcení“ diskutující, co tomu tak rozumí, knihu J. V. Stalina – Marxismus a národnostní otázka, vůbec nečetli a nestudovali a lavírují do neumělé švejkoviny. Toto je vážný nedostatek a také velice charakteristický rys „našeho národa“- totiž ten, nevědět o věci nic, všemu dobře rozumět a druhým to vysvětlovat způsobem, při kterém se nedostává slov.

  • J. W. • 8. září 2015

    Máte slovo, tedy pravdu, P.T. „zart“. Musím diskutujícím poděkovat, jak pěkně a přesně vystihují uvedené Stalinovy znaky (neexistujícího) národa. Je zřejmé, že „náš národ“ je skvěle připraven na navou fázi války, spočívající v invazi uprchlíků a různých fanatických misonářů, teroristů, vrahů a kanibalů do Evropy (všech hord hrdlořezů tak podobným těm hordám našich bohumilých křesťanských svatouškům, když se valily v minulých stoletích do jiných kontinentů). Všichni máme prostudovanou národnostní otázku, mnohem lépe než J. V. Stalin, takže stačí, když se všichni „naši“ straničtí a vládní představitelé budou řídit podle vůle občanů, neboť oni nejlépe vědí, co chtějí (nepočítáme-li vepřo, knedlo, zelo a veprové mozky).
    Myslím, že ti všichni ti Reptiliáni, Ilumináti, Bilderbergové a světoví vetešníci dělají dobře, když na „nás“ posílají tu armádu. Vymazávají tím totiž naše historické či genetické hříchy. Ty se nelépe vymažou, když nás všechny vymažou z mapy Evropa. Kdo druhému jámu kopal, sám do ní padá.

  • fra • 8. září 2015

    I když stát jako správní útvar utrpěl v posledních letech mnoho těžkých úderů doufám že ještě neskončil i když vlna imigrace může být tou ranou poslední. Přidám něco k problému Němci a utečenci i když je to možná pohled ojedinělý a nikoliv oficiální. Je to zajímavé a pravdivé.
    http://gloria.tv/media/VyzotcUwWQx

  • peter. • 8. září 2015

    Už K.Marx v tom mal jasno.Slovanské národnostné skupiny na východ od Labe nemajú žiadne národné ani politické oprávnenie k svojej existencii.Dávam do pozornosti aj Engelsov „Demokratický panslávizmus“
    http://www.cs-magazin.com/index.php?a=a2007021042
    http://www.ozzsv.sk/post/fobia-voci-slovanom-autor-jozef-mravik-16/
    Aj toto je zaujímavé
    http://www.cs-magazin.com/index.php?a=a2007111002

  • Petrc • 8. září 2015

    Také vám pořád chodí k podpisu různé klaus-ule a petice a také různé motivační emaily a prezentace plné křesťanských rytířů, islamistů, prznitelů žen, teroristů, kanibalů a zoofilů? Máme zase jít vylizovat bryndu za zparchantělou selanku, rádoby nóbl aristokracii a buržoazii, za kupónové, církevní a mafiózní privatizátory, aby se mohli o nás dělný lid opřít a ochránit svůj nakradený a navrácený nakradený majetek?
    Náš národ je pro nás obyčejné stádo výraz velmi nadnesený a zcela nesprávný. V prvé řadě proto, že 1) nejsme národ (viz článek J.W.), a pak proto že 2) ten národ není náš, neboť nám nepatří. Ae jako odírané stádo a vykořisťované rukojmí patří svým zlomyslným hospodářům, kteří správně říkají: „Náš národ, naše stádo, naše společnost, naše budoucnost, naše děti atd.“. A to stádo a rukojmí tomu věří a po nich stejná slova opakuje. Navíc mu v televizi řekli, že má svobodu a demokracii, a že má pozitivně myslet a budovat vyspělou tržní (otrhávanou) ekonomiku a blahobyt. Samo sebou jen pro své potměšilé zrádce a vychytralé hospodáře. Můžem jen nadšeně volat: „Bůůů…, meéééééééé….íííáááááááááá….kokokodák….atd.“

  • merlin • 8. září 2015

    hudryper napsal

    Mrknu se tam, nejsem už na to moc dospěly? Pořád jste se ještě nevyjádřila k odvěkému obklopení českomoravské kotlinky,v budoucnosti nesympatickým etnikem /světlehnědé rasy i IQ90 coby konečný cíl pro Německo a Evropu/,kterébude hovořit německy asi tak,jak mluvímassa bob anglicky.

    hudrypere vyjádřila, a nělíbilo se to. Pléduji v první řadě pro syrské šiítské válečné uprchlíky. Ti už tu měli být. Připouštím ale i jiné skupiny válečných uprchlíků, pochopitelné a lidské. Nevadí mi nijak. Jsem proti tomu, abychom přijímali Afričany, Pákistánce a Afgánce. Mé vyjádření má však pouze papírového ubrousku, protože mně se nikdo na nic neptá a ptát nebude. Takže ty důvody nebudu znovu marně rozebírat. Spíš sleduji měnící se narůstající počty /rostou pro někoho dramaticky, pro jiné předpokládaně/ – a nechápu, proč se mluví o pár tisících ne o pár stovkách tisíců jako povinném přídělu pro nás rovnou.
    Ale co se týče IQ 90, to se pletete, to by nám hezky zvedli průměr, v tom případě nic proti.:-)
    Pokud se nezmění pravidla – jen dočasný pobyt, můžete si vydělat a odejděte – t.j. stejná = žádná práva stejně jako to dělají Saudové nebo Malajci, jsme v háji. A končí tady občanská společnost

  • merlin • 8. září 2015

    ostatně hudrypere nejvíce mě zneklidňuje něco úplně jiného. Překopíruju inkubační doby.
    KRÁTKÁ( 21 dnů):
    – Virové hepatitidy
    – Malárie (i Pl.falciparum)
    – Amébový jaterní absces
    – Viscerální leishmaniózy
    VELMI DLOUHÁ:
    (měsíce – léta)
    – Viscerální leishmaniózy
    – Malárie terciána – relapsy
    – Amébový jaterní absces
    – Schistosomóza
    – Hydatidóza, cysticerkóza
    Zvláštní skupiny, z kterých mám husí kůži
    HOREČKA S HEMORHAGICKÝMI PROJEVY
    PETECHIE (PURPURA), EKCHYMÓZY:
    • Sepse, zvl. meningokoková
    • Návratný tyfus (Borrelia recurentis, aj.)
    • Dengue, žlutá zimnice
    • Virové hemorhagické horečky
    • Diseminovaná intravaskulární koagulopatie:
    – Malárie
    – Leptospirózy
    – Mor
    – Melioidóza
    – Ricketsiózy
    + TBC u Afričanů, většinou kombinace s HIV pozitivitou atd.

  • hudryper • 8. září 2015

    merlin napsal
    vyjádřila, a nělíbilo se to. Pléduji v první řadě pro syrské šiítské válečné uprchlíky. Ti už tu měli být.

    Možná si na mne pamatujete,že někdy na jaře, když se poprvé naše veřejnost dověděla o zámyslu Bruselského lidu přidělovat členským státům kontigenty imigrantů,vyslovil ve zdejší diskusi názor,
    že bychom měli být mazaní a dobrovolně si vybírat a vzít syrské rodiny. Nevšimnul jsem si,že by to
    zde napsal někdo už předtím. Tedy plný souhlas s Vámi.
    Orientoval jsem Vás na článek v Aeronetu :
    http://aeronet.cz/news/analyza-ridici-procesy-globalniho-prediktora-a-jeho-uloha-v-soucasne-uprchlicke-krizi/
    V něm jsou velmi lapidárně vysvětleny motivy současného stěhování národů jako realizace záměru GP za účelem zachránění zbytku nerostného bohatství země před nadbytečnými miliardami krků.
    A také jak má vypadat demografie Evropy za 40-60 let,což se zase nelíbilo mně. Z toho vyplynula
    moje otázka,která se zase nelíbila Vám. Ten seznam infekčních chorob je k tomu ještě navíc. Celý
    článek na tomto webu se snaží působit dojmem,že nejen Pjakin,ale i šéfredaktor a pozorovatelka
    jsou pod ochranou GP a že je vlastně stejně z jeho strany už všechno důležité o nás rozhodnuto. Počínaje angažmá Aeronetu v kauze Zeman a červené karty a hlavně po zveřejnění článku :
    http://aeronet.cz/news/jak-funguji-americke-vyzvedne-sluzby-v-cesku-jak-americane-ziskavaji-spolupracovniky-v-nasi-zemi-proc-ma-bis-svazane-ruce-svedectvi-byvaleho-prislusnika-vojenske-kontrarozvedky-vkr-exkluzivne-pro/,specifickým výběrem témat a specifickou hantýrkou nekonče
    mám z něho silný pocit,že si web získává důvěru čtenářů a mezi většinou sympatických informací
    se v něm objevuje právě těch asi 5% dezinformací.Přičemž odborný záběr zejména v oblasti tajných
    služeb je pro civilního čtenáře fascinující.Videa s Pjakinem se tam objevují stejně dlouho,jak
    dlouho Aeronet působí .Nyní se hlásí i k Pjakinem fedrovaným teoriím.

  • J. W. • 8. září 2015

    Plním požadavek Velkého Sia, totiž ten, že „jeden z příznaků humoru je, že by měl všechny rozesmát, což v mém případě není pravda, proto to humorné není“ a pokusím se tedy rozesmát všechny IQ skupiny k tomu přiměřeným vtipem: „Jeden chlap, vojel jednu ženskou. Chácháchá…!“ Námitky proti mým vědeckým výkladům, lehce odrazím. Je přece pochopitlené, že žádný národ neexistuje, neboť je to pouze abstraktní pojem. Napište si do počítače výraz „národ“. V té chvíli národ existuje, pak ten výraz vymažte a v té chvíli ten národ přestal exsistovat. Počítám, že mnozí budou protestovat, protože jsou svým založením marxisté, ale bohužel často o to neví a nadávají na komunisty. Pokud tomu nerozumíte, vraťte se k tomu úžasnému a všem pochopitelnému vtipu a opakujte si jej stále dokola, jak například mnohem více impertinentní mantru „Svoboda a demokracie“, a to tak dlouho dokud se nerozesměte a nepochopíte jeho pointu. Nebo můžete postupovat opačně…

  • fantomas • 8. září 2015

    K článku 2 , byl jsem v domě , kde ženy za placené služby Vám vyhoví a udělají Vám co Vám vidí na očích. Měl jsem pocit národní souloženáležetosti , byli jsme stát? Měl jsem chvíli pocit , že ano.

  • merlin • 8. září 2015

    hudrypere, došlo k šumu, neměla jsem na mysli že se to nelíbilo Vám nebo mně, alébrž jsem už narazila u Janiky na seala a saxe. Nějak jsem nepochopila, proč mám být nadšená ze stále se zvyšujícího počtu, proč se začala dělat místo striktních opatření taková, aby sem přijela celá afrika atd. Nejsem a jsem proti.
    Proč má být apel na český národ brán jako něco téměř neslušného, nezákonného a xenofobního, taky nechápu. Navíc všechno je nachystané na tio, aby v okamžiku, kdy by se národu přestali politici líbit, budou stačit malé změny a uprchlíci převolí ty původní obyv. já na aeronet nechodím a pjakina nerada. Mrknu na to, když myslíte.

  • J. W. • 8. září 2015

    fantomas napsal

    K článku 2 , byl jsem v domě , kde ženy za placené služby Vám vyhoví a udělají Vám co Vám vidí na očích. Měl jsem pocit národní souloženáležetosti , byli jsme stát? Měl jsem chvílipocit , že ano.

    Myslím, že vaše zkušenost a poznatek jsou naprosto správné. Pokud si lidé nerozumí neverbální komunikací, nemusí to být zrovna těsný pohlavní styk, tak si už nemohou rozumět nijak, i kdyby vyplnili do písmene všechny články či znaky národa, které soudruh Stalin uvádí.
    Podle Vědeckého negativizmu, stát je sociální ekonomicko-politické zařízení, které se jak vetřelec a parazit vsunulo mezi muže a ženu, a pod záminkou, že jim s pocitem národní sounáležitosti udělá, co jim vidí na očích, si z nich udělá hnací sílu, která prohání čertův mlýn….je to prostě náhražka lásky popřípadě deklasovaná na neuspokojivý konzumní sex. Tak makáme jako volové, pod vidinou konečného uspokojení, ale ono zákonitě přijít nemůže. A čerti se smějí, až se za břicho popadají, navíc když svoji hloupost, chomouty a okovy tak úzkostilivě chráníme.

  • peter. • 8. září 2015

    J. W. napsal
    neuspokojivý konzumní sex

    Taký nepoznám.Každý sex je uspokojivý,aj keď častokrát len jednostranne.Fantomas to potvrdil,inak by do toho „domu“nešiel konzumovať.

  • J. W. • 9. září 2015

    peter. napsal
    Taký nepoznám.Každý sex je uspokojivý,aj keď častokrát len jednostranne.Fantomas to potvrdil,inak by do toho „domu“nešiel konzumovať.

    Svým výrokem potvrzujete, že věc sexu nechápete a zbla neovládáte, a jeho epizody zřejmě pouze prožíváte… Jde totiž o to, že uspokojivý sex nelze opakovat. Jste totiž uspokojen a víckrát se uspokojovat nijak nemusíte, ani jednostranně, ani s Fantomasem, ani návštěvami domů sociálně zdravotních služeb (původně, dnes infekčních bordelů). Protože jsme degenerovaní, tak nám nic jiného než neuspokojivý sex nezbývá. Regenerovat ovšem nijak nechceme, tak jsem poslušní úpadkového režimu, parazitů, stran, vlády, mafií, Iluminátů, Reptiliánů a jiného vysávacího hmyzu.

  • Sio • 9. září 2015

    merlin napsal
    Měl bys přestat číst na janice fagana, je to nakažlivý

    Myslíš, že bych ho nakazil? :-)

  • peter. • 9. září 2015

    J. W. napsal
    věc sexu nechápete a zbla neovládáte, a jeho epizody zřejmě pouze prožíváte… Jde totiž o to, že uspokojivý sex nelze opa

    váž.p.Waschek :
    Vašu výčitku ohľadom sexu,si beriem k srdcu,lebo v týchto otázkach je ČR ďaleko pred SR.Nikto na svete neovláda teoreticky sex lepšie,ako Česi.Je to pravdepodobne dôsledok toho,že Čechy porodili takých velikánov sexuológie ako Dr. Uzel a Dr.Plzák.Obzvlášť práce p.Dr.Uzla sú pre dnešnú dobu prínosom :
    http://www.topky.sk/cl/11/176458/Ceski-sexuologovia-podporuju-vytvorenie-Jurskeho-parku-pre-pedofilov
    Vaša kritika reptiliánov je odpudivá a až teraz som pochopil,prečo musel najvýznamnejší svetový propagátor „Vesmírnych ľudí „,slávny drogovo-závislý religionista z Česka Ivo A.Benda emigrovať z ČR na Slovensko.Vyštvali ho ľudia s podobným názorom na reptiliánov aký prezentujete vy,keď ich dávate na rovnakú úroveň s našimi vládami.

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Ivo_A._Benda

  • Sio • 9. září 2015

    Alena napsal
    sio

    Aleno, nejvyšším důkazem existence nějaké entity je, když JW tvrdí, že neexistuje. Moraváci tedy existují tuplovaně, ale je to s nimi tak trochu skryté. Asi jako se starou Tartarií, ta je ještě záhadnější, než Velká Morava.
    http://aeronet.cz/news/putin-odhaluje-historii-ruska-narod-ktery-nezna-svou-minulost-nema-budoucnost-zkaza-velke-tartarie-1-cast/

  • Sio • 9. září 2015

    merlin napsal
    Sio

    Merlin, co nikdy nezačalo nemůže ani skončit. Možná akorát skončí kecy politiků o občanské společnosti.

  • Sio • 9. září 2015

    J. W. napsal

    Plním požadavek Velkého Sia, totiž ten, že „jeden z příznaků humoru je, že by měl všechny rozesmát, což v mém případě není pravda, proto to humorné není“ a pokusím se tedy rozesmát všechny IQ skupiny k tomu přiměřeným vtipem: „Jeden chlap, vojel jednu ženskou. Chácháchá…!“ Námitky proti mým vědeckým výkladům, lehce odrazím. Je přece pochopitlené, že žádný národ neexistuje, neboť je to pouze abstraktní pojem. Napište si do počítače výraz „národ“. V té chvíli národ existuje, pak ten výraz vymažte a v té chvíli ten národ přestal exsistovat. Počítám, že mnozí budou protestovat, protože jsou svým založením marxisté, ale bohužel často o to neví a nadávají na komunisty. Pokud tomu nerozumíte, vraťte se k tomu úžasnému a všem pochopitelnému vtipu a opakujte si jej stále dokola, jak například mnohem více impertinentní mantru „Svoboda a demokracie“, a to tak dlouho dokud se nerozesměte a nepochopíte jeho pointu. Nebo můžete postupovat opačně…

    Heh, úspěch. Podařilo se mi vyprovokovat velkého (také umím zalichotit) JW aby zapomněl na negativní vědecký přístup a začal hájit své teze.
    Váš úžasně pochopitelný vtip, a na to jste zapomněl, byl vtipný jen jednou, protože opakovaný vtip, jak známo, už vtipem není. To samé platí pro onu mantru „Svoboda a demokracie“. Někteří jsou v první fázi, že to berou vážně, jiní (třeba vy) se po stálém opakování rozesmáli (ti jsou ve druhé fázi). Já jsem ve třetí fázi, už mě to nudí.

  • Sio • 9. září 2015

    J. W. napsal
    Myslím, že vaše zkušenost a poznatek jsou naprosto správné. Pokud si lidé nerozumí neverbální komunikací, nemusí to být zrovna těsný pohlavní styk, tak si už nemohou rozumět nijak, i kdyby vyplnili do písmene všechny články či znaky národa, které soudruh Stalin uvádí.
    Podle Vědeckého negativizmu, stát je sociální ekonomicko-politické zařízení, které se jak vetřelec a parazit vsunulo mezi muže a ženu, a pod záminkou, že jim s pocitem národní sounáležitosti udělá, co jim vidí na očích, si z nich udělá hnací sílu, která prohání čertův mlýn….je to prostě náhražka lásky popřípadě deklasovaná na neuspokojivý konzumní sex. Tak makáme jako volové, pod vidinou konečného uspokojení, ale ono zákonitě přijít nemůže. A čerti se smějí, až se za břicho popadají, navíc když svoji hloupost, chomouty a okovy tak úzkostilivě chráníme.

    Mezi muže a ženu se dá vsunout jen jediná věc. Znamená to, že stát je preservativ? Sex s ním (prý) je jako cucat bonbón v celofánovém obalu.

  • Alena • 9. září 2015

    merlin napsal

    ostatně hudrypere nejvíce mě zneklidňuje něco úplně jiného. Překopíruju inkubační doby.
    KRÁTKÁ( 21 dnů):
    – Virové hepatitidy
    – Malárie (i Pl.falciparum)
    – Amébový jaterní absces
    – Viscerální leishmaniózy
    VELMI DLOUHÁ:
    (měsíce – léta)
    – Viscerální leishmaniózy
    – Malárie terciána – relapsy
    – Amébový jaterní absces
    – Schistosomóza
    – Hydatidóza, cysticerkóza
    Zvláštní skupiny, z kterých mám husí kůži
    HOREČKA S HEMORHAGICKÝMI PROJEVY
    PETECHIE (PURPURA), EKCHYMÓZY:
    • Sepse, zvl. meningokoková
    • Návratný tyfus (Borrelia recurentis, aj.)
    • Dengue, žlutá zimnice
    • Virové hemorhagické horečky
    • Diseminovaná intravaskulární koagulopatie:
    – Malárie
    – Leptospirózy
    – Mor
    – Melioidóza
    – Ricketsiózy
    + TBC u Afričanů, většinou kombinace s HIV pozitivitou atd.

    vida, další způsob redukce obyvatel

  • Viky • 9. září 2015

    Merlin, i když je to OT: Dívám se na onen hezký seznam ještě krásnějších chorob a vracím se k „pokřikování“ o očkování. (to už nebyla diskuse, protože zakopaní na svých pozicích odmítali slyšet cokoli, kromě sebe). – V púběhu posledních tří týdnů byly v oblasti Zakarpatí diagnostikovány nejméně dva případy dětské obrny. Vzhledem k velké vzdálenosti a naprosto vyjimečným kontaktem s obyvatelstvem… Jo, choroba, proti které je očkování u nás naprosto zbytečné.

  • fajt • 9. září 2015

    peter. napsal
    peter

    https://www.youtube.com/watch?v=b_AqiM83D5M – nakonec i sluníčková squaw visící na von kadlové kouli to zjednodušila na to podstatné. ..)

  • peter. • 9. září 2015

    merlin napsal
    P.S. zvířátka jsou hodná, ale když se naštvou, pa jsou z nich spíše ti petrovští loupežníci :-)

    Zvieratká zvládnem,no neviem,či zvládnem aj vás!

  • peter. • 9. září 2015

    fajt napsal

    http://manfreddan.livejournal.com/316704.html

    Od závisti som celý zozelenel! Bomba!

  • peter. • 9. září 2015

    Viky napsal
    byly v oblasti Zakarpatí diagnostikovány nejméně dva případy dětské obrny.

    http://www.segodnia.ru/content/166086

  • J. W. • 9. září 2015

    Sio: Mezi muže a ženu se dá vsunout jen jediná věc. Znamená to, že stát je preservativ? Sex s ním (prý) je jako cucat bonbón v celofánovém obalu.
    Stát je nástrojem vládnoucí třídy (K. Marx). Pěstujeme-li pšenici, kukuřici, nebo chováme-li prasata, lidi nebo jiný dobytek, kontrolujeme hlavně výživu a rozmnožování. Všechna ostatní opatření jsou až následná. Stát rohodně není preservativ, tím je muž (občan) a žena (občanka). Jsou vůči sobě povětšinou izolované jako články v baterii, a nesmí se vybíjet nepřípustným způsobem, ale pouze přes hospodářské obvody, jejichž procesy pohání. Snadné, jednoduché, lehce pochopitelné. Podobně jako u vodního toku využíváme k pohánění turbin kapitalizmu gravitačního spádu od muže k ženě (využíváme degeneraci).
    Nepřípustný způsob je ten, například (čistě schematicky), že by muž s gen. kombinací kladnou 123456789….kontaktoval ženu s gen. kombinací přesně opačnou zápornou 123456789….. Pak by jim po anihilaci na pohánění kol kapitalizmu nezbyla žádná síla. To se nám stát nemůže, neboť jsme degenerovaní a navíc usilujeme o svoji ještě větší degeneraci. Čili se kompatibilní jedinci setkat nemohou…..A pokud se trochu shdojí z rozdílu jejich nekompatibility vzniká nová pracovní síla (dítě). Věnujte se, prosím, tomu co děláte v posteli uvědoměle!!

  • Sio • 9. září 2015

    No, jak známo, baterie by se neměla samovybíjet nejkratší cestou, tudíž skrze samu sebe. Energie (práce) nevzniká z rozdílu kompatibility, ale z rozdílu potenciálů. Stát by rád, abychom, pokud jsme nabití a máme potenciál, ho nevybíjeli sami nebo krátkodobými zkraty (z vyjímkou aktu plození, nikoli jen jeho (někdy jen virtuální) simulace). Proud vybíjející potenciál musí roztáčet kola výroby. Proto dříve stát požadoval celibátní návyky. Teď se spíše stará, aby náš potenciál byl co nejmenší a nebyli mu nebezpeční. Toho si buďme uvědoměle vědomi

  • Sasin • 9. září 2015

    Harpagondechajci se spoléhají, že už žádný národ néní

    Zkusili tu nafrněnou a nactiutrhačnou mlhotu, která už díky ní si žije z podílů ostatních ujařměných a už se vůbec nezardí // perfektní výsledek //, gdyž své členy vystěhovávají z baráků, že jako nemají jakési potřebnosti pro systémem vynucované dávky či co to má znamenat, tak tuto hmotu se snaží rozmíchat s jnějakou černou maltou a těší se na další kvas takto vyvolané chemické reakce, nejlépe řízené „na povel ze zásady s kyselinou vyrobené družby“, která nemá znamenat žádnou chemickosociálněekonoickofinančněliberální změnu ve jméně ducha svatého na zlatých skobách přikovaného, ale jen jakýsi užitek (???)

    A) národ je stav, gdy všichni člernové národa mají nezadatelný a žádným svinstvem nedanitelný podíl na půdě.
    B) národ je stav, gdy všichni uznaní věkem, členové po složení všeobecné obrany schopnosti dostávají od starších půjčený ( neprodejný) podíl na půdě a rozpočtu. Z rozpočtu dostanou na každý měsíc dávku. Řka , 20 000,-
    Dnes činí podíl na rozpočtu řka, 400 000,- rok, na podílníky bez věkové hranice. Ale děti mají žít z rozpočtu rodiny, páč jedině tak se udží smysluplný počet obyvatel.
    C) Podstata národa musí kvasit v potřebách národa. Každý člen národa musí mít „právo“ //právo je chujovina harpagondechajcké federeace//, ale spíš se to má podobat fundamentálnímu stavu, „čili reagovat na přirozené chování k okolnostem chování jiných lidí“, gdy trestně postižitelný jen tehdy, gdyž by chtěl přímo, či podvodně ukrást výsledky píle druhého podíníka z jeho píle na jeho podílu.

    A to celé se obyčejně sečte a setřídí podle důležitosti, na kterých budou lidé trvat.
    A tak se dobereme normálního světa, gde zlo ději chcípnou hlady a harpagondechajce budou nacházet v příkopách jako nepotřebný odpad. To bude národ sil

  • Sasin • 9. září 2015

    To bude národ silný, zdravý a rozumný. Tož tak.

    P.S. Debilům. co nevědí gde by přitáhli lidem „prácu“ doporučuju aby se seznámili s původním výkladem. Vy jste totálně nebezpeční životu.

  • merlin • 9. září 2015

    Viky napsal

    Merlin, i když je to OT: Dívám se na onen hezký seznam ještě krásnějších chorob a vracím se k „pokřikování“ o očkování. (to už nebyla diskuse, protože zakopaní na svých pozicích odmítali slyšet cokoli, kromě sebe). – V púběhu posledních tří týdnů byly v oblasti Zakarpatí diagnostikovány nejméně dva případy dětské obrny. Vzhledem k velké vzdálenosti a naprosto vyjimečným kontaktem s obyvatelstvem… Jo, choroba, proti které je očkování u nás naprosto zbytečné.

    Viky, v tomto mimořádném případě fakt platí, že každý svého štěstí strůjce. :-) právě poslouchám pořad o uprchlících na čt 24 a je mi nejasné, co uprchlícii prodávali, jak před chvíli tvrdil redaktor. Prý se všichni vydali na cestu, protože se jim konečně po 4 letech podařilo prodat majetek doma. To je odvážné tvrzení, páč třeba Homs vypadá takhle http://cache.pakistantoday.com.pk/homs.png př. takto http://city.samondeo.com/images1/homs-syria-6.jpg . No nekupte to.
    Taky přišli na výtečnou myšlenku, využít k vytěžování paštunů, peršanů, arabů, eritrejců, etiopanů, súdanců atd české zahraniční studenty. Předpoklad, že budou poctivě tlumočit a budou loajální k Česku, mě dojal. Na druhé straně jsou v pikách, protože si nedovedu představit profesora Kropáčka, jak ho nutí vyslýchat Eritrejce :-)
    Teď tam koktá schwarzenberg, roztomilé. Jsme byli na úrovni asterixe a obelixe, žili v bažinách a chytali prasata a tak jsme i zůstali. nemá strach z mešit. Mach ho vyzval, ať si přestěhuje Hlubokou do Bagdádu. Hezké.
    O možnosti nákaz se nemluví, stejně jako o případu moru prý v německu/ bylo v diskuzi v Der Standard/ takže neručím, podařilo se prý izolovat desítky lidí. Víc o tom nevím.

  • merlin • 9. září 2015

    peter. napsal
    Zvieratká zvládnem,no neviem,či zvládnem aj vás!

    Nelze zvládnout posly ředitele vesmíru natož pak jeho ředitele. V součanosti je to ovšem ještě možné /vesmír začnu řídit později, jsem to ještě odložila/, krkavcovité, lišku a krokoše ale jen omezeně, myslím. Co se mě týče, sio Vám potvrdí, že jsem vysloveně submisivní typ.

  • Viky • 9. září 2015

    Merlin, ještě jednu poznámečku. (samozřejmě OT). Podle ruské reportérky Anastasii Popovové, se problém s doklady (ne)syrského původu řeší hladce v Turecku. Syrský pas na libovolné jméno nějakých 800 USD. Doklady pravděpodobně pravé. (setkal jsem se s ciframi 600-1200USD, což přibližně korespoduje s její reportáží, snižovat či zvyšovat nemá důvod, takže tohle je zřejmě momentální cena). nechcete se stát syřankou? příjmení bychom nechali Merlin a jméno… nějaké voňavé- Jasmina?
    nedbejte na můj prapodivný humor, chtěl jsem Vám pouze říci, že Vaše poznámka o anglojazyčném rozhovoru s fr. reportérem může mít hodně reálný základ. I když reportérka sama tvrdí, že drtivá většina jsou Syřané.

  • J. W. • 10. září 2015

    Závěr Sio: Opačné samo-vybíjení (což je samo-nabíjení), než máte na mysli je jóga. Rozdíl kompatibility je též rozdíl potenciálů (kvalitativní), máte na mysli jen kvantitativní. Ten je nízký. Ano, stát (nástroj vládnoucí třídy) se stará, aby byl náš vitální potenciál, co nejmenší – záporný. Dnes při pokročilých technologiích již není potřeba vysávat lidi přes mechanickou transformaci síly. Vysávání se dnes děje mnohem více a lépe přes hlavu, a opačný pól (pohlaví) stačí jen mírně podvědomě dráždit (pohlavní je od hlavního izolován). Duševní energie je mnohem lepší a čistější než živočišná. Toho si musíme být vědomi. Jinak není šance jak se z toho vymanit, když člověk nezná mechanizmus svého podprahového vykořisťování. Již není potřeba brutálního kapitalizmu 16-ti hodinového pracovního dne. Moderní IT to vytahají z lidí lépe a rychleji……

  • Sio • 10. září 2015

    J. W. napsal

    Závěr Sio: Opačné samo-vybíjení (což je samo-nabíjení), než máte na mysli je jóga. Rozdíl kompatibility je též rozdíl potenciálů (kvalitativní), máte na mysli jen kvantitativní. Ten je nízký. Ano, stát (nástroj vládnoucí třídy) se stará, aby byl náš vitální potenciál, co nejmenší – záporný. Dnes při pokročilých technologiích již není potřeba vysávat lidi přes mechanickou transformaci síly. Vysávání se dnes děje mnohem více a lépe přes hlavu, a opačný pól (pohlaví) stačí jen mírně podvědomě dráždit (pohlavní je od hlavního izolován). Duševní energie je mnohem lepší a čistější než živočišná. Toho si musíme být vědomi. Jinak není šance jak se z toho vymanit, když člověk nezná mechanizmus svého podprahového vykořisťování. Již není potřeba brutálního kapitalizmu 16-ti hodinového pracovního dne. Moderní IT to vytahají z lidí lépe a rychleji……

    Pozoruhodné, naše názory se podezřele sbližují? Že by manipulace vnějších sil? Poslal jsem článek o páté prioritě řízení, snad brzy na OM vyjde, mrkněte na něj.

  • fajt • 10. září 2015

    http://www.novinky.cz/domaci/380064-lekar-ji-pripravil-o-zdravou-ruku-pet-let-to-popiral.html – jeden z tisíce příběhů v kokotlině, těmto málo šťastlivcům se podařilo přežít jak zákrok , tak i následnou státně řízenou likvidaci ( jít dnes na periferii čezka k felčarovi je opravdu o život, to raději tř. do Polski ke kowalovi). ..

  • merlin • 10. září 2015

    Viky napsal

    Merlin, ještě jednu poznámečku. (samozřejmě OT). Podle ruské reportérky Anastasii Popovové, se problém s doklady (ne)syrského původu řeší hladce v Turecku. Syrský pas na libovolné jméno nějakých 800 USD. Doklady pravděpodobněpravé. (setkal jsem se s ciframi 600-1200USD, což přibližně korespoduje s její reportáží, snižovat či zvyšovat nemá důvod, takže tohle je zřejmě momentální cena). nechcete se stát syřankou? příjmení bychom nechali Merlin a jméno… nějaké voňavé- Jasmina?
    nedbejte na můj prapodivný humor, chtěl jsem Vám pouze říci, že Vaše poznámka o anglojazyčném rozhovoru s fr. reportérem může mít hodně reálný základ. I když reportérka sama tvrdí, že drtivá většina jsouSyřané.

    tak hodilo by se si dát na půl roku prázdniny v Německu, sumu bych dohramady dala, ale do branibor, Meklenburska a Saska nechci, spíš někde v Bádensku Wurttenbersku :-) Možná by se mi líbila jižní Francie,nějaky azylový tábor v okolí katarských hradů by nebyl?

  • merlin • 10. září 2015

    viky tohle je taky OT, téma alternativní léčitelé, léčí homeopaticky rakovinu, dětskou obrnu a určitě i pravé neštovice /až se zase objeví/ – http://zpravy.idnes.cz/homeopaticka-konference-musela-byt-ukoncena-pote-co-jeji-delegati-pozili-halucinogenni-drogu-ifg-/zahranicni.aspx?c=A150909_195928_zahranicni_fka

  • Viky • 10. září 2015

    Sakra, Merlin, Vy dokážete pojmenovat mimoděk mé skryté strachy! Pravé nešťáry… V hloubi duše se bojím, že si nějaký podnikavý hajzl schoval živou násadu. Jen tak, pro všechny případy.
    I léčitelé i homeopatie může mít úspěch. Ale stačili na to všechno nabalit tolik různého balastu, pověr a žvástů, že už samotná zmínka ve mně vyvolává spíš podezřívavé pohrdání, než cosi jako zájem. /možná v rámci konference zkoušeli, čím je lepší se sjet/
    Já myslím Merlin, že ani Provensálská idyla by nebyla „oraz“. Bylo by to peklo v krásných kulisách, Trošku empaticky založený člověk se nedokáže oprostit od reality těch ostatních… A to, co byste potlačila na místě, by vylezlo na povrch později. To už by bylo lepší sehnat grant na vědeckou práci. jmenovala by se: „vliv kulturní krajiny jihu Francie na obnovu duševních a tělesných sil“

  • peter. • 10. září 2015

    merlin napsal
    jsem vysloveně submisivní typ.

    No pravdaže!To vám tak niekto uverí!Poznám prípady,keď takéto submisívne ženy dokázali zo silného a inak rozumného chlapa urobiť roztrasené idiotsky sa usmievajúce a nezmysly bľabotajúce hoviadka neschopné vlastného úsudku,keďže mozog sa im v prítomnosti týchto „submisívnych“žien-predátorov premiestnil do scróta a priľahlého okolia.
    Submisívne ženy nemávajú ambície stať sa vládkyňami vesmíru,vy jedna manipulátorka!

  • Sio • 10. září 2015

    peter. napsal
    No pravdaže!To vám tak niekto uverí!Poznám prípady,keď takéto submisívne ženy dokázali zo silného a inak rozumného chlapa urobiť roztrasené idiotsky sa usmievajúce a nezmysly bľabotajúce hoviadka neschopné vlastného úsudku,keďže mozog sa im v prítomnosti týchto „submisívnych“žien-predátorov premiestnil do scróta a priľahlého okolia.
    Submisívne ženy nemávajú ambície stať sa vládkyňami vesmíru,vy jedna manipulátorka!

    No, zda je merlin vyloženě submisivní typ, si nejsem jist, ale že nemá ambice stát se vládkyní vesmíru si jist jsem. Ani velkých manipulací jsem si nevšiml, i když o nich ráda mluví. Třeba to dělá tak šikovně. :-) Přihřeju si u ní polívčičku. Je na to dost moudrá, aby měla takové ambice.
    Pokud se některým chlapům přesune rozum z hemisfér do sfér, nemusí být ženská moc chytrá, aby jí sloužili.

  • merlin • 10. září 2015

    jj. Vy se hodíte na šedou eminenci ředitele zeměkoule, vidíte to naprosto reálně. :-)

  • merlin • 10. září 2015

    merlin napsal

    jj. Vy se hodítena šedou eminenci ředitele zeměkoule, vidíte to naprosto reálně.

    to bylo pro petera

  • peter. • 10. září 2015

    merlin napsal
    to bylo pro petera

    Vedel som to!Apage satanas!!!

  • merlin • 10. září 2015

    Sio napsal
    No, zda je merlin vyloženě submisivní typ, si nejsem jist, ale že nemá ambice stát se vládkyní vesmíru si jist jsem. Ani velkých manipulací jsem si nevšiml, i když o nich ráda mluví. Třeba to dělá tak šikovně. Přihřeju si u ní polívčičku. Je na to dost moudrá, aby měla takové ambice.
    Pokud se některým chlapům přesune rozum z hemisfér do sfér, nemusí být ženská moc chytrá, aby jí sloužili.

    Tvá až devotní podlézavost mě téměř zaskočila :-) děláš si to zjevně dopředu dobrý , že jo?

  • Gatta • 10. září 2015

    peter. napsal
    No pravdaže!To vám tak niekto uverí!Poznám prípady,keď takéto submisívne ženy dokázali zo silného a inak rozumného chlapa urobiť roztrasené idiotsky sa usmievajúce a nezmysly bľabotajúce hoviadka neschopné vlastného úsudku,keďže mozog sa im v prítomnosti týchto „submisívnych“žien-predátorov premiestnil do scróta a priľahlého okolia.
    Submisívne ženy nemávajú ambície stať sa vládkyňami vesmíru,vy jedna manipulátorka!

    Znám také takové submuísivní – a sex je u nich při té domestikaci mužského divocha jen pomocná procedura.
    Hlavní zbraně jsou jejich „nenonečná ochota, obětavost a trpělivost“ až jsou nakonec „jeho celý svět a štěstí jeho života“.
    Ty uvozovky jsou tam oprávněně, neboť jde o účelové chování … a běda tomu nevděčníkovi, který by se chtěl snad jejich dobru vzpouzet.

  • merlin • 10. září 2015

    Viky napsal

    Sakra, Merlin, Vy dokážete pojmenovat mimoděk mé skryté strachy! Pravé nešťáry… V hloubi duše se bojím, že si nějaký podnikavý hajzl schoval živou násadu. Jen tak, pro všechny případy.
    I léčitelé i homeopatie může mít úspěch. Ale stačili na to všechno nabalit tolik různého balastu, pověr a žvástů, že už samotná zmínka ve mně vyvolává spíš podezřívavé pohrdání, než cosi jako zájem. /možná v rámci konference zkoušeli, čím je lepší se sjet/
    Já myslím Merlin, že ani Provensálská idyla by nebyla „oraz“. Bylo by to peklo v krásných kulisách, Trošku empaticky založený člověk se nedokáže oprostit od reality těch ostatních… A to, co byste potlačila na místě, by vylezlo na povrch později.To už by bylo lepší sehnat grant na vědeckou práci. jmenovala by se: „vliv kulturní krajiny jihu Francie na obnovu duševních a tělesných sil“

    Děkuji vám za typ na grant, je k nezaplacení :-)
    Co se týče těch strachů, když si někdy tak přemýšlím, tak často sebe samu strašlivě vyděsím.

  • merlin • 10. září 2015

    P.S. a nemusím si ani u toho vymýšlet, jen rozvíjím existující možnosti .

  • merlin • 10. září 2015

    Gatta napsal
    Znám také takové submuísivní– a sex je u nich při té domestikaci mužského divocha jen pomocná procedura.
    Hlavní zbraně jsou jejich „nenonečná ochota, obětavost a trpělivost“ až jsou nakonec „jeho celý svět a štěstí jeho života“.
    Ty uvozovky jsou tam oprávněně, neboť jde o účelové chování… a běda tomu nevděčníkovi, který by se chtěl snad jejich dobru vzpouzet.

    Teorii ovládáte s peerem bezvadně, hovoří z toho životní zkušenosti. ale vsadila bych se, že kdyby na to přišlo, tak do ré pasti stejně znovu vlezete a rádi :-)

  • peter. • 10. září 2015

    merlin napsal
    kdyby na to přišlo, tak do ré pasti stejně znovu vlezete a rádi :-)

    To máte pravdu.Ale dnes už by bolo tvrdé aj srdce!

  • Sio • 10. září 2015

    merlin napsal
    Tvá až devotní podlézavost mě téměř zaskočila děláš si to zjevně dopředudobrý , že jo?

    No, těš se na příště, skóre ještě vyrovnám.

  • Gatta • 10. září 2015

    merlin napsal
    Teorii ovládáte s peerem bezvadně, hovoří z toho životní zkušenosti. ale vsadila bych se, že kdyby na to přišlo, tak do ré pasti stejně znovu vlezete a rádi

    Nikdy neříkej nikdy, ale jaksi k tomu nemám ty správné povahové předpoklady a navíc – ty případy jsem viděl zatracene zblízka :-)

  • merlin • 10. září 2015

    merlin napsal
    Teorii ovládáte s peerem bezvadně, hovoří z toho životní zkušenosti. ale vsadila bych se, že kdyby na to přišlo, tak do ré pasti stejně znovu vlezete a rádi

    s Peterem

  • merlin • 10. září 2015

    peter. napsal
    To máte pravdu.Ale dnes už by bolo tvrdé aj srdce!

    věkem tvrdé zkornatělé srdce doprovází na druhé straně rovněž zkornatelý, takže měkký a již od takových 45 ještě k tomu více či méně atrofovaný mozek – takže se nám to pěkně srovná :-)

  • merlin • 10. září 2015

    Sio napsal
    No, těš se na příště, skóre ještě vyrovnám.

    už se třesu strachy předem. Dneska z toho neusnu :-)

  • peter. • 10. září 2015

    merlin napsal
    věkem tvrdé zkornatělé srdce doprovázína druhé straně rovněž zkornatelý, takže měkký a již od takových 45ještě k tomu více či méně atrofovaný mozek – takže se nám to pěkně srovná

    To platí pre tých,ktorí nepijú žinčicu,nejedia bryndzové halušky a baraninu, nežijú na čerstvom vzduchu a pravidelne spomínanú disciplínu netrénujú!
    Ako sa u nás hovorí „starý baran – tvrdý roh“.

  • merlin • 10. září 2015

    Gatta napsal
    Nikdy neříkej nikdy, ale jaksi k tomu nemám ty správné povahové předpoklady a navíc –ty případy jsem viděl zatracene zblízka

    Jung : „Je v povaze ženy stejně jako přírody používat nepřímých cest, bez označování cíle. Žena reaguje cíli odpovídajícím způsobem na to, co je neviditelně neuspokojivé, náladami, afekty, názory a činy, jejichž zdánlivá nesmyslnost, jedovatost, chorobnost nebo chladnost a bezohlednost jsou eroticky slepému muži nesmírně nepříjemné.
    Tato nepřímá metoda ženy je nebezpečná, může totiž její cíl beznadějně zkompromitovat. Proto i žena přítomnosti touží po vyšším uvědomění, po smyslu a označení cíle, aby sama unikla své slepé přírodní dynamice. Hledá to v teosofii, esoterice a všemožných jiných nepůvodnostech. Ve všech jiných dobách by to byla vládnoucí náboženství, které by jí ukazovalo její nejzazší cíl… Ale ani sám Bůh nemůže prospívat v duševně podvyživeném lidstvu. Na tento hlad reaguje duše ženy, neboť je to erós, jenž spojuje, kde logos odděluje a tříbí. Žena přítomnosti stojí před obrovským kulturním úkolem, který je možná počátkem nové epochy.“
    ,,Což není starou pravdou, že žena miluje slabost silného více než jeho sílu a hloupost chytrého více než jeho chytrost? To chce však láska ženy, totiž celého muže, tedy nikoli pouhopouhého muže, nýbrž ještě k tomu náznakovou negaci. Láska ženy totiž není žádný sentiment – ten se vyskytuje jen u muže – ale je to životní vůle, která je někdy strašně nesentimentální a dokonce si může vynutit její sebeobětování. Muž, jenž je takto milován, nemůže uniknout své méněcenné stránce, neboť na tuto skutečnost může odpovědět jen svou skutečností.,,

  • hudryper • 10. září 2015

    merlin napsal
    už se třesu strachy předem. Dneska z toho neusnu

    Trochu jsem skouknul ten chat a musím říct,že byť submisivní,jste přitom agresivně předvedla v
    e-kolektivním flirtu ,jak se umíte dobře bavit a být za to ještě placená.Neboť předpokládám,že jste neustále ve službě ,která by Vám bez brouzdání po netu připadla neúměrně dlouhá a nudná.
    Děkuji za ten song,je vidět,že se i u nás situace vyvíjí přesně podle očekávání původců toho exodu.
    Zatím se zpívá,ale já už začínám slyšet zvuk broušených seker.

  • merlin • 10. září 2015

    peter. napsal
    To platí pre tých,ktorí nepijú žinčicu,nejedia bryndzové halušky a baraninu, nežijú na čerstvom vzduchu a pravidelne spomínanú disciplínu netrénujú!
    Ako sa u nás hovorí „starý baran – tvrdý roh“.

    měknutí mozku přece nevylučuje tvrdé rohy , naopak jak mizí ty vyšší tenké vrstvy, sexualita jídlo se mnohdy stávají jedinými zájmy, to je logický,. Proto taky tolik historek o vilných starcích :-)

  • Gatta • 10. září 2015

    Re merlin … při čtení toho citátu jsem si vzpomněl, jak jsen nedávno četl knihu z Vašeho oboru – „Dějiny šílenství“ od jakéhosi věhlasného Francouze.
    Čtení zajímavé a člověk si při něm uvědomí jaké má štěstí, že se ty věci už dnes léčí jen lihtiem a spol. a že ty lékařské autority byli (a patrně i jsou) často jen normální šarlatáni.
    Ale co mi tu asociaci vyvolalo – v té jinak celkem věcné knížce byla prví a poslední kapitola taková intelektuálská slovní slátanina, že by to mělo být snad trestné.

    Podvědomě jde jen o to rozmnožování a pokračování vlastních genů … no a ženy mají z pochopitelných příčin tento smysl (pud) daleko více vyvinutý.

  • merlin • 10. září 2015

    hudryper napsal
    Trochu jsem skouknul ten chat a musím říct,že byť submisivní,jste přitom agresivně předvedla v
    e-kolektivním flirtu ,jak se umíte dobře bavit a být za to ještě placená.Neboť předpokládám,že jste neustále ve službě ,která by Vám bez brouzdání po netu připadla neúměrně dlouhá a nudná.
    Děkuji za ten song,je vidět,že se i u nás situace vyvíjí přesně podle očekávání původců toho exodu.
    Zatím se zpívá,ale já už začínám slyšet zvuk broušených seker.

    neustále nikoliv, sobota neděle úterý čtvrtek /tento/, sobota neděle mám te´d volno
    Jsem ráda, že se vám skupina ortel zalíbila. Asi se pojedu podívat na nějaký jejich koncert, o místa na seznamech začíná být zvýšený zájem, jak si čtu v tisku, tak aby se na mě taky dostalo. :-) Je zvláštní, že nebýt na seznamu /zřejmě jakémkoliv, to je asi fuk/ začíná být synonem společenské neúspěšnosti a ponižující pro ego.

  • Viky • 10. září 2015

    Merlin,
    No jistěže vlezou! Pro podobné věci existují algoritmy chování, a každý jeden vybírá typově znovu a podobně. Je to pravidlo, které má spoustu vyjímek, ale současně platí i pevná víra „že pro mne to neplatí,“ „a tentokrát to bude jinak“. :-))
    Platí to na mne natolik, že jsem se na podobnosti výběru přichytil. A každý k sobě trochu upřímný, si může projít své lásky a přátelské vazby a najde společné rysy. Někomu to dělá v životě problémy a někomu ne. „Příště budu mít i tvrdé srdce…“ hahahaha hehehehe

  • peter. • 10. září 2015

    merlin napsal
    měknutí mozku

    História dokladá mnohé príklady toho,že aj „starci“,či už vo vede,umení alebo filozofii dokázali svetu niečo hodnotné zanechať.Tento fakt vašu teóriu o mäknutí mozgu s rastúcim vekom spochybňuje.Je fakt,že neurónov vekom ubúda a že tento proces je ireverzibilný.Nikto ale nevie povedať,koľko ich musí stratiť ,aby sa dalo hovoriť o stareckej demencii (tzv.mäknutí mozgu).Tá je skôr dôsledkom patologických procesov v cievnom systéme mozgu,alebo chorôb priamo napádajúcich nervové tkanivo mozgu ako Alzheimerova, Parkinsonova alebo priónová Creutzfeldt-Jakobova choroba.Prosto zdravému starcovi nestihne zmäknúť mozog do tej miery,aby mu to bránilo v plnohodnotnom živote.

  • merlin • 10. září 2015

    peter. napsal
    História dokladá mnohé príklady toho,že aj „starci“,či už vo vede,umení alebo filozofii dokázali svetu niečo hodnotné zanechať.Tento fakt vašu teóriu o mäknutí mozgu s rastúcim vekom spochybňuje.Je fakt,že neurónov vekom ubúda a že tento proces je ireverzibilný.Nikto ale nevie povedať,koľko ich musí stratiť ,aby sa dalo hovoriť o stareckej demencii (tzv.mäknutí mozgu).Tá je skôr dôsledkom patologických procesov v cievnom systéme mozgu,alebochorôb priamo napádajúcich nervové tkanivo mozgu ako Alzheimerova, Parkinsonova alebo priónová Creutzfeldt-Jakobova choroba.Prosto zdravému starcovi nestihne zmäknúť mozog do tej miery,aby mu to bránilo v plnohodnotnom živote.

    stačí obyčejná stařecká atrofie. Ostatně : S alzheimerem se to přehání , dávají se ty dg. aby se mohly psát léky jako třeba memantin, které pomáhají i u ní, ale jsou drahé a nebyly si je mnozí schopni pořídit z důchodu, protože u ,,pouhé,, vaskulární stařecké demence je pojištovny neproplatí, takhle je to s tou statistikou alzheimera, proto se ten němec tak roztahuje :-)

  • merlin • 10. září 2015

    História dokladá mnohé príklady toho,že aj „starci“,či už vo vede,umení alebo filozofii dokázali svetu niečo hodnotné zanechať
    jo, to máte pravdu, třeba vrchlického nazývali v jeho 50 velebný kmete. :-)

  • merlin • 10. září 2015

    Gatta napsal

    Re merlin … při čtení toho citátu jsem si vzpomněl, jak jsen nedávno četl knihu z Vašeho oboru – „Dějiny šílenství“ od jakéhosi věhlasného Francouze.
    Čtení zajímavé a člověk si při něm uvědomí jaké má štěstí, že se ty věci už dnes léčí jen lihtiem a spol. a že ty lékařské autority byli (a patrně i jsou) často jen normální šarlatáni.
    Ale co mi tu asociacivyvolalo – v téjinak celkem věcné knížce byla prví a poslední kapitola taková intelektuálská slovní slátanina, že by to mělo být snad trestné.

    Podvědomě jde jen o to rozmnožování a pokračování vlastníchgenů … no a ženy majíz pochopitelných příčin tento smysl (pud) daleko více vyvinutý.

    já myslím, že jung měl v mnoha věcech pravdu, jen je to vyjádřené trochu složitě. Ale některé věci sedí, jestli myslíte, že v tom, co napsal o ženách kecá, tak jste jim naštěstí pro sebe fakt nerozuměl. Tahle věta ,,Je v povaze ženy stejně jako přírody používat nepřímých cest, bez označování cíle.,, by se měla tesat.
    p.S.Proto taky budu ředitelem vesmíru já a ne nějakej chlap :-)

  • merlin • 10. září 2015

    Viky napsal

    Merlin,
    No jistěže vlezou! Pro podobné věci existují algoritmy chování, a každý jeden vybírá typově znovu a podobně. Je to pravidlo, které má spoustu vyjímek, ale současně platí i pevná víra „že pro mne to neplatí,“ „a tentokrát to bude jinak“. :-))
    Platí to na mne natolik, že jsem se na podobnosti výběru přichytil. A každý k sobě trochu upřímný, si může projít své lásky a přátelské vazby a najde společné rysy.Někomu to dělá v životě problémy a někomu ne. „Příště budu mít i tvrdé srdce…“ hahahaha hehehehe

    Jasně, mám to taky, naštěstí to u mě ale netrvá nikdy dlouho. :-) Ale žádnou imunitu mi to nedalo, je to těžké stát na okraji víru a nespadnout do něho. 4lověk si potom nadává, když spadne, ale když nespadne, tak toho pak strašně lituje :-)

  • peter. • 10. září 2015

    merlin napsal
    stačí obyčejná stařecká atrofie

    To je individuálne.Badateľné príznaky sa objavujú okolo 80 – tky.U chlapov.U žien o čosi neskôr.
    S p.Alzheimerom máte asi pravdu.

  • merlin • 10. září 2015

    peter. napsal
    To je individuálne.Badateľné príznaky sa objavujú okolo 80 – tky.U chlapov.U žien o čosi neskôr.
    S p.Alzheimerom máte asi pravdu.

    ono je to opravdu individuální, badateĺné přiznaky mám od svých 20 :-)

  • peter. • 10. září 2015

    merlin napsal
    ono je to opravdu individuální, badateĺné přiznaky mám od svých 20 :-)

    To vás pre funkciu vládkyne vesmíru jednoznačne diskvalifikuje a otvára cestu na tento post tomu tretiemu vzadu – môjmu bývalému,večne ožratému veterinárnemu technikovi Vincovi.

  • Sio • 10. září 2015

    merlin napsal
    už se třesu strachy předem. Dneska z toho neusnu

    Ale to mi lichotí, že na mě budeš myslet. :-)

  • Sio • 10. září 2015

    merlin napsal
    ,,Je v povaze ženy stejně jako přírody používat nepřímých cest, bez označování cíle.,, by se měla tesat.

    „,,Je v povaze ženy stejně jako přírody používat nepřímých cest, bez označování cíle.,, by se měla tesat.“
    A já si naivně myslel, že to ví skoro každý. Ted mám pocit, že jenom Já, merlin a Jung. Stouplomisebevědomí.

  • merlin • 10. září 2015

    Sio napsal
    „,,Je v povaze ženy stejně jako přírody používat nepřímých cest, bez označování cíle.,, by se měla tesat.“
    A já si naivně myslel, že to ví skoro každý. Ted mám pocit, že jenom Já, merlin a Jung. Stouplomisebevědomí.

    konečně se mi povedlo tě přimět ocenit junga. dostala jsem tě :-)

  • merlin • 10. září 2015

    peter. napsal
    To vás pre funkciu vládkyne vesmíru jednoznačne diskvalifikuje a otvára cestu na tento post tomu tretiemu vzadu – môjmu bývalému,večne ožratému veterinárnemu technikovi Vincovi.

    Tak jo, to je rozumný a nikdo si toho stejně nevšimne. ale mi se nechce řídit zeměkouli, to bych v tom případě taky radši šedou eminencí. Povoláme tedy zpět Fajta. Mohou být dvě šedé eminence? Jestli ne, tak bych si dovolila Vás vystrnadit.

  • merlin • 10. září 2015

    Sio napsal
    Ale to mi lichotí, že na mě budeš myslet.

    sem tam na tebe soustředeně myslím, většinou to ale doprovází hluboký vzteklý nesouhlas s některými tvými názory. :-)

  • peter. • 10. září 2015

    merlin napsal
    Mohou být dvě šedé eminence

    Súhlasím!Budeme dvaja bábkovodiči a šedé eminencie.Budete mať voľnú ruku,lebo ja budem na tej jachte žúrovať a kuť pikle.Keď sa ma pokúsite vystrnadiť,tak vám pripravím kruté chvíľky a duševné muky.

  • merlin • 10. září 2015

    domluveno, nechci být mučená, všechno bych vykecala :-)

  • Viky • 10. září 2015

    Merlin,
    „“Jasně, mám to taky, naštěstí to u mě ale netrvá nikdy dlouho. Ale žádnou imunitu mi to nedalo, je to těžké stát na okraji víru a nespadnout do něho. 4lověk si potom nadává, když spadne, ale když nespadne, tak toho pak strašně lituje „“
    No vždyť jo. Imunita asi ani není možná, byla by to pouhá citová otupělost. A ta je ještě otravnější, než deficit rozumových schopností.

  • Sio • 10. září 2015

    merlin napsal
    sem tam na tebe soustředeně myslím, většinou to ale doprovází hlubokývzteklýnesouhlas s některými tvými názory.

    Nojo, to ale nevypadá jako nepřímá cesta bez označení cíle. Budu si stěžovat u straky.

  • Irena • 11. září 2015

    Provádí se experiment. Na dva sousední ostrovy přivezou lidi. Na jeden 25 mužů a jednu ženu, na druhý 25 žen a jednoho muže. Po roce se jdou podívat, jak to dopadlo. Napřed se podívají na ostrov, kde bylo 25 mužů a jedna žena a vidí, že celý ostrov je poklizený, všechno je čisté, palmy seříznuté, cestičky vysypané pískem. Žena sedí na trůně a křičí:
    – Kubo, jakým pískem jsme ti řekla, že máš posypat ty cestičky?
    – Červeným.
    – A jakým si je vysypal?
    – Žlutým.
    – Kolikátý si byl na seznamu? Pátý? Už jsi dvacátý pátý…
    Jdou se podívat na ostrov s 25 ženami a jedním mužem.. Všechno je tam špinavé, palmy polámané, absolutní chaos. Na vršku jedné palmy sedí muž, ženy stojí okolo ní dole a křičí:
    – Pepo, slez už dolů, pět minut uběhlo…

  • Gatta • 11. září 2015

    merlin napsal
    já myslím, že jung měl v mnoha věcech pravdu, jen je to vyjádřené trochu složitě. Ale některé věci sedí, jestli myslíte, že v tom, co napsal o ženách kecá, tak jste jim naštěstí pro sebe fakt nerozuměl. Tahle věta,,Je v povaze ženy stejně jako přírody používat nepřímých cest, bez označování cíle.,, by se měla tesat.
    p.S.Proto taky budu ředitelem vesmíru já a ne nějakej chlap

    Ale jo, má v něčem pravdu – to by taky bylo hodně špatný, kdyby s v tolika slovech nenašlo vůbec nic :-) Začátek byl dobrej …
    Každý uvažujeme jinak – kardinál Richelieu, ač zjevně nežena, také používal nepřímé cesty. Jde tedy o to jak široce a jak daleko v čase uvažujeme a máme-li mysl spíše racinální nebo spíše „uměleckou“. A to je kus od kusu.

    Pozn:
    Na téma „intelektuálský projev“ psal (podle skutečných událostí) před časem Větva – viz i odkazy v článku.

    http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/391928/Debilizace-skolstvi-pokracuje-Gender-Fuck.html

    Odkaz z článku na předmětnou bakalářskou práci:
    http://is.muni.cz/th/219897/fss_b/porkertova_hana_bakalarska_prace.pdf