Diskuze k článku


  • Martin (už bez taky m) • 2. února 2019

    Evropa bez úcty k tradicím a venkovu,
    Evropa bez úcty a respektu k Rusku
    NENÍ – a asi ani NEMŮŽE BÝT
    NORMÁLNÍ EVROPOU,
    prostorem DŮSTOJNOSTI,
    DOMOVEM pro LIDI.
    Na skládkovém hnojišti HLODnot
    je totiž počet „hvězdiček“
    zcela lhostejný…

  • orinoko • 2. února 2019

    Víte, někdy mám pocit, že vlastně neziju v této realitě. Jakoby to běželo mimo mě. Ale zároveň , že jsem toho účasten jako návštěvník bijaku. Míněno kino pocesku.
    Někdy mám neodbytny pocit, že něco už jsem žil, prožil, a také si to odzil. A teď že žiju v prostoru a obrazech, které nejsou normálně uchopitelne.
    Jako bych se zdál sám sobě a v tom snu běželo několik oddělených a přitom souběžných záležitostí. Špatně se to popisuje… Vědomí, podvědomí, bezvedomi, uvědomění, realita, fikce…
    Prostě začínám mít dojem, že všechno už tu bylo, i to, co tu je, a že všechno zase bohužel bude.
    Náš obecný obraz samozřejmě ovlivnuji meeeedyja, ale oproti nám se jim nic nezdá katastrofálně blbeho a nenormálního. To jen my se neustále něčemu divime.
    Někdy mě napadá , co v mém věku vyzkoušet drogy? Oproti mínění některých zde jsem kromě piva a pár sluku marjany před 25ti lety nic nezobal. A nezobu.
    Já osobně bohužel nic jiného k tématu nedokážu napsat.
    Kdysi byly revoluce snad svátkem.
    Trockij by byl nadšen.
    Dneska žijeme v permanentní revoluci.

  • Botičky od Diora • 2. února 2019

    Pamatujeme velké vítězství: 02.02.1943, Stalingrad.
    Obávám se, že brzy, jako před 76 lety, dojde na lámání chleba.

  • Dana • 2. února 2019

    Tribune,
    tak nevim,
    ony ty elity surove mlati demonstranty ve Francii proto , ze se normalni lidi bouri proti ideam, myslenkam, ktere i vy podporujete. Na zacatku sli Francouzi do ulic proti vyssim danim, ktere dle Marcona pujdou na ekologickou modernizaci. Vzdyt vy jste pro zelenou energii a verite globalnimu oteplovani, zpusobene nenazranym kapitalismem..
    Francouzi maji plne zuby EU a NATO protoze tyto organizace predstavuji globalni kontrolu. Ale vy, Tribune, pro globalni revoluci proti imperialismu bojujete take, bez planu, kdo by se ujmul svetove vlady. (To si piste, ze by to nebyla vlada bileho pracujiciho lidu).
    V neposledni rade v nepokojich ve Francii je vzpoura proti emigraci, multukulturni masazi, kterou vasi bratri neomarxiste cpou pracujici stredni tride s planem dovezt co nejvice imigrantu. Vy emigraci lidi z jinych kultur do Ceska podporujete. Nejchudsi obcane tu „integraci “ neprizpusobivych platit nemohou, bohacu se socialni vymozenosti stredni vrstvy netykaji a jen stredni trida vsechno caluje.
    Ona ta vase lidska-humanitarni prava, zivit deti a chude z celeho sveta je v praxi nemozna, ja to navic vidim jako historicke odsuzovani a hledani viny u belochu. . Ja zadnou belosskou vinu neuznavam.

    Celkove souhlas v tom, ze takove potirani demonstrantu je prasarna a ceska media by o tom mela informovat.

  • Botičky od Diora • 2. února 2019

    Pochybuje ještě někdo o tom, že mediální pracovnice, LGBT-tělísko „dana“, je úmyslně nastrčený placený troll na rafinované rozvracení tohoto „neposlušného“ webu?

  • zajoch • 2. února 2019

    Orinoko napsal: „Někdy mám neodbytny pocit, že něco už jsem žil, prožil, a také si to odzil. “ Něco jako Lermontov? On měl tento pocit ještě v době, kdy mu nebylo ani třicet let. (dožil se jen necelých 27 let) V té době se mu zdálo, že nic nového neprožívá, že všechno už prožil dříve. I z toho plynula jeho melancholie a fatalismus. Alespoň tak jsem to četla v jeho biografii.

  • orinoko • 2. února 2019

    Hmm, tak to musel vést hodne intenzivní život. Nevím, jestli teď už neblbnu, ale ruska duše údajně trpí kromě jiného také rozlehlosti své země. Mně se vždycky líbil název časopisu Bouřlivák. Burevestnik. To snad byly úplně počátky budoucí sovětské revoluce. Mám na jazyku jméno vydavatele , ale to bych zapomněl, co ještě chci dodat.
    Vůči ruské klasice mám velké výčitky svědomí. Vlastně ji pořádně neznam. A pokud ano, tak zprostředkovaně.
    Lermontov se mi osudem míchá s Puskinem, Stalinovy varhany s rachotem pasu tanků, Maja Pjaseckaja v Labutim ozeru s Protopovovou a Belovousem, a Ragulin s Masenkou z Mrazíka.
    Nezbláznil jsem se?

  • orinoko • 2. února 2019

    Má být Protopopova a Belovousov.
    To je katastrofa. Zlatá jmena:
    Lenin, Stalin, Putin, Gagarin, Sojgu, Malkin, Koroljov, Gorkij, Studenyj, nebo třeba Ivan Hrozný…

  • Dana • 2. února 2019

    Botičky od Diora napsal

    Pochybuje ještě někdo o tom, že mediální pracovnice, LGBT-tělísko „dana“, je úmyslně nastrčený placený troll na rafinované rozvracení tohoto „neposlušného“ webu?

    Co zase mate o rozvraceni? To jako znamena:“Republiku-OM si rozvracet nedame ?“ :-) Pisi objektivne, proti obcanske iniciative Francouzu nic nemam, napoleonek Macron me nevzrusuje. Hnuti Zlutych vest zacalo jako nepoliticke hnuti, protest proti snizovani zivotni urovne. Ocividne tam vladne plosna nespokojenost obcanu. Skoda, ze nektere jejich pozadavky jsou neunosne a mam z toho dojem, ze se to zase zvrhne na tradicni boj mezi levicovymi a pravicovymi extremisty. Cimz se Tribunova nadeje na zmenu systemu opetne rozplyne jako dym….

  • zajoch • 3. února 2019

    Orinoko napsal: „Má být Protopopova a Belovousov.“
    Dáme to do pořádku :-): Ljudmila Bělousová a Oleg Protopopov
    Pokud se jedná o krasobruslařský pár s fantastickými výkony ve své době. Olegovi se přezdívalo „ruský parní válec“. Byli manželé. Podívej se na ukázku jejich jízdy, ta čistota provedení, ta souhra mezi nimi.
    http://ruzenka.blog.cz/1407/belousova-protopopov-vzpominate
    Omluvám se za odbočení, ale mi to nedá, musela jsem reagovat.

  • Dolmen • 3. února 2019

    Diskuzní příspěvky na PL k článku o další protestní sobotě žlutých vest ve Francii vypovídají hodně o náladě v ČR. A že jich tam je!

  • GRENZER • 3. února 2019

    DNES 3.2.2019 VE 20:00 NA HBO – „BREXIT“.
    Docela aktuální film, že? 🤭

    Benedict Cumberbatch ztvárňuje hlavní roli v tomto aktuálním a palčivém dramatu ze zákulisí kampaně referenda o brexitu. Film sleduje tuto kampaň z pohledu nepříliš známých stratégů z obou táborů – jak příznivců, tak i odpůrců.

    Benedict Cumberbatch ztvárňuje hlavní roli v tomto aktuálním a palčivém dramatu ze zákulisí kampaně referenda o brexitu. Film sleduje tuto kampaň z pohledu nepříliš známých stratégů z obou táborů – jak příznivců, tak i odpůrců unijního odcházení. Zatímco se jedna strana snaží získat navrch nad druhou, paktují se s politiky, kteří se snaží protlačit na výsluní, a kontroverzními sponzory. V době, kdy se do popředí zpravodajského zájmu dostávají odhalení o zneužívání osobních dat i škodlivém vlivu tzv. „fake news“ a mikrocílené reklamy na sociálních médiích, snímek „Brexit“ zkoumá, jak moderní techniky kampaní řízených daty přispěly k jednomu z nejméně očekávaných, nanejvýš napjatých a také nejkontroverznějších rozhodnutí v moderní politické historii.

    https://www.hbo.cz/movie/brexit_-105395

  • Irena • 3. února 2019

    Mravnost, čest, hrdost a etika — to jsou pojmy, které se z medicíny vytrácejí právě tak rychle, jako z celé společnosti.

    Více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/karierni-rust-v-medicine-matrice-chovani-a-ockovani/

  • Punta • 3. února 2019

    Botičky od Diora napsal

    Pochybuje ještě někdo o tom, že mediální pracovnice, LGBT-tělísko „dana“, je úmyslně nastrčený placený troll na rafinované rozvracení tohoto „neposlušného“ webu?

    Za tu dobu co čtu OM tu už Dana napsal(a) spoustu věcí, s kterými v hloubi duše nesouhlasím. Kdybych seděl u piva, řekl bych to o hodně razantněji. Tentokrát ale musím konstatovat, že jako člověk zpozdilý se projevujete vy, Botičky. Dana má velkou, ne úplnou (to ani náhodou) pravdu. A s tím rozvracením běžte do Normandie!

  • Botičky od Diora • 3. února 2019

    Punta napsal
    Za tu dobu co čtu OM tu už Dana napsal(a)spoustu věcí, s kterými v hloubi duše nesouhlasím. Kdybych seděl u piva, řekl bych to o hodně razantněji.Tentokrát ale musím konstatovat, že jako člověk zpozdilý se projevujete vy, Botičky. Dana má velkou, ne úplnou (to ani náhodou) pravdu. A s tím rozvracením běžte do Normandie!

    Punťo.
    Kvůli čecháčkovskému typu „myšlení“, co tu spolu s trollem vládnoucího liberálního režimu předvádíte, nic nám zde nepatří, nemůžeme ovlivňovat dění kolem nás, ať volíme kohokoliv… Přišli jsme nejen o vlast a suverenitu, ale jsme na prahem zničující války! To je kombinace nesoudnosti a nestoudnosti, jíž zase já říkám chucpe, punťo… Na základě čeho si dovolujete vyjadřovat se k věcem kterým vůbec nerozumíte a zaplevovat tuto diskuzi? Nemáte aspoň trochu důstojnosti, kapku sebereflexe? Proto běžte i s tou svou „nositelkou dobra a velké pravdy“ do (_!_)