Vzhůru na Zemana aneb Rozdělení českých médií

 

Zemanův veřejně prezentovaný názor, že český novinář je nejhloupější tvor na planetě, mu zdejší „čtvrtá velmoc“ nikdy neodpustí. Za sebe přidávám, že se Zemanem souhlasím.

Poslední z mnoha „skandálů“ Miloše Zemana se týká tzv. „inkluze“ ve školství. Prezident možná jen trochu neobratně řekl to, co si myslí většina rodičů i pedagogů, ale co si v korporátních masmédiích nepřečtete. Možná by stačilo, kdyby řekl, že se mu nelíbí česká forma inkluze. Ta totiž probíhá tak, že do často přeplněných tříd přicházejí žáci, kteří by dříve automaticky skončili ve zvláštních (dnes praktických) ZŠ, aniž by byli zajištěni asistenti, speciální pomůcky atd. Tak je to běžné v zemích, které nám dávají za vzor různí experti na pedagogiku, kteří v životě nestáli za katedrou.

Důsledky jsou potom přesně takové, jak je popsal Miloš Zeman ve svém vystoupení v Brandýse nad Orlicí(external link). Jdeme opět ode zdi ke zdi, jak je v této zemi dobrým zvykem. Místo postupného, promyšleného a citlivého postupu dáváme přednost nepřipraveným kampaním s katastrofálními následky.

Spor o inkluzi je banální, v podstatě se jedná o bouři ve sklenici vody, která během několika dní odezní. Pan prezident, jako obvykle, dobře posloužil. Popsal problém a tím tzv. „rozpoutal bouři“, za což byl od českých presstitutek rituálně popliván a znectěn. A tak to běží už nějakou dobu. Jeho veřejně prezentovaný názor, že český novinář je nejhloupější tvor na planetě, mu totiž česká „čtvrtá velmoc“ nikdy neodpustí. Za sebe přidávám, že s ním souhlasím. Drtivá většina českých novinářů navíc nevyniká ani čistotou svého charakteru. V míře autocenzury a servility vůči majitelům podlézá i už tak nízké standardy euroatlantických masmédií.

Na vztahu českých médií k lidem zvolenému prezidentu Zemanovi lze navíc krásně zdokumentovat, kdo ovládl český mediální prostor, a jakým způsobem v něm vládne. Podle toho, jakým způsobem informují o našem prezidentovi, ale i o dalších důležitých otázkách, jsem česká média rozdělil do tří skupin. Předesílám, že je to mé subjektivní rozdělení a že očekávám bouřlivé reakce od těch, které jsem do přehledu zařadil, ale i od těch, které jsem pominul:

Boxeři

Bakalovská(external link) a soukupovská média (zde(external link) a zde(external link), TV Nova(external link) a pražskou kavárnou ovládaná veřejnoprávní média (zde(external link) a zde(external link)) se do Miloše Zemana trefují, ať řekne, či udělá cokoliv. Každá záminka je dobrá, argumenty nejsou potřeba, presstituti mají od majitelů či managementu ve svém honu na Zemana volnou ruku.

Okopávači kotníků

Babišovská média (zde(external link) a zde(external link)), Právo, Novinky(external link), TV Prima(external link), Frekvence 1(external link) a většina českého bulváru používají mnohem účinnější metodu. Soustavné drobné okopávání kotníků a současně snaha tvářit se u toho objektivně a občas dát slovo i protistraně. Mnohdy stačí dát vcelku objektivní zprávě ten správný titulek a účinek je zaručen.

Nepochopitelné je, že se do této skupiny zařadila skupina médií ovládaných Andrejem Babišem, ke kterému se Miloš Zeman chová velmi korektně. Nebýt toho, že Miloš Zeman prosadil předčasné volby a že nepožadoval Babišovu lustraci, nebyl by dnes šéf hnutí ANO ministrem financí a fakticky nejmocnějším mužem v zemi. Babiš se sice může hájit tím, že jeho benevolence je důkazem toho, že své „hlídací psy demokracie“ nechává svobodně štěkat, i když si je koupil a platí. To by ovšem nesměla v tiskové divizi Agrofertu existovat mediální tabu týkající se podnikatelské minulosti svého šéfa a jeho politických přátel a ekonomických partnerů. Tam se pochopitelně neštěká, protože žádný pes nekouše ruku pána, která jej živí.

Smutné je, že do této skupiny musím zařadit i některá nezávislá levicově orientovaná média, jako jsou Britské listy(external link) a Deník Referendum(external link). Ve své liberálně-levicové zaslepenosti jsou schopni dát přednost miliardářskému knížeti se švýcarským pasem a jeho neoliberálním stranickým kolegům před člověkem, který z neparlamentní reformně levicové straničky udělal nejsilnější politickou stranu v zemi.

Čestné výjimky

Deník(external link), Savovovy E15(external link) a Euro, Literární noviny(external link) a část nezávislé mediální scény, která se pokouší hodnotit slova a činnost našeho prezidenta bez předsudků. Do této skupiny se, možná trochu neskromně, řadíme i my na e-republice(external link). Naše celková strategie psaní souvisí s věcnou analýzou připravovaných zákonů, viz heslo „parlamentní zpravodaj“. Pak je role prezidenta Zemana vidět v úplně jiném světle.

Závěr

Když se podíváte na vlastnickou strukturu českých médií a jejich dosah na trhu (Mediaguru(external link)), zjistíte, že zástupci prvních dvou skupin naprosto dominují. Loňské volby naštěstí ukázaly, že čeští voliči mají vlastní hlavu a rozhodují se nikoliv podle titulků v korporátních médiích, ale podle svých zájmů a preferencí. V osobě Miloše Zemana si zvolili skutečnou osobnost, člověka, který se přes všechny své chyby nebojí jít proti proudu a který drtivou většinu svých politických oponentů a mediálních kritiků o třídu převyšuje.

A už jenom za ukončení sedmileté dominance Miroslava Kalouska v české politice a vládních financích bychom měli prezidentu Zemanovi nechat postavit pomník.

Napsáno pro e-republiku.

Foto: Banksy

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
40 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zajoch
19. 1. 2015 14:43

Zatím žádný komentář a přitom bychom měli volat oslavné hosana, že venkovští a moravští voliči znemožnili svými hlasy, (kterých byla možná větší síla, než jak se udávalo, když se zvolení nedalo zfalšovat) prezidentování „knížete se švýcarským pasem“. Tehdy to vypadalo, že dáváme hlasy méně špatné volbě, ale dnes se ukazuje, že to v našich podmínkách byla volba dobrá.
K novinářům: Zeman se podle mne spletl. Řekla bych, že český novinář patří spíš mezi nejnemorálnější tvory, mezi podlézavé ubožáčky.

bbb
bbb
19. 1. 2015 17:04

KOMENTÁŘ: Zdraví a nemocní – Václav Klaus ml.
Uplynulému týdnu dominovala „debata“ o zdravých a nemocných dětech ve školách. Představte si, že máte doma šikovného malého prvňáčka, který se hrozně těší …
http://www.novinky.cz/komentare/359121-komentar-zdravi-a-nemocni-vaclav-klaus-ml.html

humbru
humbru
19. 1. 2015 17:15

Tím, že MZ označuje novináře za hloupé nabádá vlastně veřejnost k ostražitosti. My co jsme dříve museli číst mezi řádky to umíme perfektně i dnes. Mám ale velkou obavu o mladé, odkojené dnešními oblbovadly a zaprodaným školstvím.

bbb
bbb
19. 1. 2015 17:19

Příběhy takové i opačné, konkrétní. Opačně od V. Klause ml.:
„Zná pan prezident nějaké ty Tomáše, Marky nebo Aničky anebo se v politice setkává jen s „normálníma lidma“?“
http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/jana-baudysova-ne-vsechny-deti-s-handicapem-musi-sedet-v-koute

ex-nemo
ex-nemo
19. 1. 2015 17:29

Pravdoláskaři,t. j. zemanožrouti jsou samozřejmě všichni Charlie Oni tu stokrát prohlásili , že lze zesměšňovat, tupit a urážet lidi jiného přesvědčení a úrovně, způsobu života a uvažování, že je to svoboda projevu, nejen přípustná, nýbrž dokonce žádoucí a nutná A teď mezi ně, mezi lidi takto přesvědčené a vychované, pustit handicapované dítě? ! Co asi zažije, jak se k němu budou chovat. Jako Charlie k muslimům ? Tihle nepromeškají příležitost, jak okopnout paty Zemanovi (po kotníky mu nesahají) i když tím předvedou svou nelogičnost a hloupost. Hlavně když si s tím šplhnou u mocných, že ano ! Pravdoláskaři právě tady… Číst vice »

Sio
Sio
19. 1. 2015 20:11

Je to jako podpis. Všichni, kdo kritizují a dezinterpretují výrok, který Zeman pronesl, jsou jednoduše s.v.i.n.ě. Moc dobře vědí, co dělají a jak to Zeman myslel. Těch pár procent, co to snad nepochopili jsou jednoduše tupci. Takže – víme aspoň, kdo je kdo.

Martin (už bez taky m)
19. 1. 2015 20:33

Za více než dvacetiletého aktivního občanského života jsem měl s novináři často co dělat stejně, jako s redaktory rozhlasu či tv. Musím smutně konstatovat, že skutečných novinářů, redaktorů či objektivních zpravodajců je velmi málo. Naprostý a nezměrně hluboký úpadek (zejména charakterový, vědomostní a profesionální) této profese v posledním cca desetiletí je SPOLUZODPOVĚDNÝ ZA DNEŠNÍ STAV SPOLEČNOSTI, STÁTU I ZEMĚ minimálně stejně, jako mnozí „polib-tici“. Osobnosti bezmála vymizely, nesmí mít vlastní hlavu, profesionalitu a čest nahradila ochota podlézat mocným, reklamě a plnit nařízené příkazy a vydávat je za „objektivní zpravodajství“. Dnešní merdia hlavního proudu jsou již jen nástroji ohlupující reklamy (neplacené… Číst vice »

mirror
mirror
19. 1. 2015 21:42

Dovoluji si požádat obecenstvo, aby nějakým projevem dokladovali, že Zeman usiluje o sociální spravedlnost. V době, kdy jsem četl jejich volební programy tak se sousloví „sociální spravedlnost“ vyhýbali jako čert kříži. Mohu se samozřejmě mýlit, ale přál bych si to vidět černé na bílém nebo slyšet na vlastní uši. Myslím si, že v tom je podstata skrytého nedorozumění mezi Zemanem a jeho posluchači. Na setkání s ním chodí v regionech lidí, kteří na sociální spravedlnost určitě myslí, protože neskandují, že si přejí nižší daně a slabší ochranu v zaměstnání. Jeho sociální spravedlnost vůbec nezajímá, proto se věnuje tématům, která se… Číst vice »

hudryper
hudryper
19. 1. 2015 21:59

Mirrore,už jenom tím,že je právě on prezidentem a ne fajfka,nedošlo v posledním roce k dalším sociálním propadům. Když položíš otázku téměř kterémukoliv politikovi,dostaneš odpověď,že on je pro sociální spravedlnost. Není důležité,co politikové slibují před volbama,důležité je co dělají po úspěšné volbě a v tom Zeman nezklamal. Tím,že vyhnal darebáky z TOP i ODS od korýtek a převezl loutkovodiče českých orgánů (včetně činných v trestním řízení) udělal ve prospěch nejen sociální spravedlnosti víc,než celé stádo
sociálních žvanilů všech denominací.

mirror
mirror
19. 1. 2015 22:13

hudrypere, fajfku bych ani ve snu nevolil. Ve věci hesla „sociální spravedlnost“ jsem měl kdysi zábavnou emailovou přestřelku s někým z volebního štábu socanů. Chtěl jsem, aby otevřeně napsali, že jsou pro sociální spravedlnost. Nepodařilo se mi to. Socanského propagandistu by se v této věci nepodařilo zavázat, ani kdyby ho na skřipec natahovali. Vždyť musíte vědět, že diskuze kolem inkluze ve školství odvádí pozornost od toho mnohem podstatnějšího, že tady máme třetinové mzdy oproti Západu. Proč Zeman neřekne, že za stejnou práci je třeba stejná mzda. Každý útok proti němu by národ provokoval až možná k masovým demonstracím.

hudryper
hudryper
19. 1. 2015 22:46

Nevěř na schopnost národa,zejména však zdejšího,projevovat nějakou vděčnost. Kdykoliv máš chuť něco podobného navrhnout, vždycky se nejprve zeptej sebe,jestli bys šel demonstrovat svou podporu veřejně a navíc v místech,kde bydlíš,učíš a tomu podobně. Nadprůměrný standart,kterého jsi dosáhl za posledních 45 let normalizace poctivou prací a vycvičeným intelektem Tě izoluje od skutečně chudých lidí a obávám se,že si s problémy nezaměstnanosti,nízkých mezd a penzí jen tak virtuálně pohráváš. Alespoň mi to tak příjde. Kauzu inkluze nevyvolal Zeman,vyvolali ho štěkací psi českých sdělovadel. Kdyby prohlásil,že je třeba integrovat postižené děti do normálních škol, vyběhli by na něj se zcela opačných pozic. O… Číst vice »

mirror
mirror
20. 1. 2015 0:20

Hudrypere, nejsem izolován od lidí. Bydlím 10 minut chůze od domu, kde jsem se narodil. Své sousedy znám od základní školy. Netrvrdím, že jsem na tom sociálně špatně a že musíme obracet každou korunu. Mám spořivou ženu a našim třem dětem jsme dali vzdělání jaké si vybrali. Můj majetek se v zásadě po převratu nezměnil. Navíc máme jen myčku nádobí, která teď nefunguje. Do žádné vyšší společnosti s ženou nechodíme. Moje postavení nevzniklo volbou. To, že tady propaguji sociální spravedlnost vyplývá z toho, jak mne bezpartijní a vlažně věřící rodiče vyhovali. Můj první šéf mne naučil, že když někdo dostává… Číst vice »

zajoch
20. 1. 2015 5:36

Mirrore, vy už jste zde o svém životě toho napsal tolik, že všichni dost dobře známe váš životopis. Jenže je potřeba vidět i průběh života jiných a z toho zobecňovat. Hudryper zcela podle obecné zkušenosti napsal, že sliby nemají valnou cenu, že se neplní a většinou se ani jejich nesplnění nijak nevysvětluje. Zeman, protože je právě objektem nějaké štvanice, která myslím nemá velkou podporu lidí, se musí soustředit na důležitější věci než je vyhlašování jakýchsi proklamací, třeba té o sociální spravedlnosti, ale musí konat. Jemu asi není potřeba nic připomínat, třeba to, komu vděčí za své zvolení. To si jistě… Číst vice »

mirror
mirror
20. 1. 2015 13:57

zajoch napsal
my dva, kteří jsme tam museli vážit cestu ze vzdálených míst.

Já jsem jen chodil dokola kolem toho hloučku a hledal jsem vás.

mirror
mirror
20. 1. 2015 14:15

Ještě na vysvětlenou k chudobě lidí v našem. Ostrava má čtvrtě sídlišť a kolem vesnice a městečka s množstvím rodinných domů. Většinou je vše postaveno za bolševika, domky z částí si lidé postavili za první republiky. Dost se v Ostravě vydělávalo a protože u nás žijí lidé přičinliví, chtěli bydlet ve svém. Ti, co nemusejí platit za bydlení a ještě mají práci, si žijí celkem spokojeně. Obyvatelé paneláků jsou na tom hůře. Jsou to většinou přistěhovalci a nemají rezervy. Když ztratí práci, je to pro ně katastrofa. Bydlím v malém městečku. Většina jeho obyvatel také bydlí ve svém. Nájemní bydlení… Číst vice »

mirror
mirror
20. 1. 2015 14:23

zajoch napsal
sociální spravedlnosti

Není to žádná blbost. Já podle toho volím. Mezi lidmi by neměly být uvnitř jednoho státu velké rozdíly a ani by neměly být rozdíly mezi státy. Veřejně se ví, že jsme kolonie a že cizí firmy u nás vydělávají více než doma a přitom nenesou žádné náklady na zajištění provozu státu. Vyřvat tuto smutnou pravdu musí ti nejvyšší reprezentanti státu. V této věci musejí být lidé neoblomní a nesmí si nechat věšet bulíky na nos. Všechny detaily, o kterých se lidé hádají, jako je třeba inkluze, jsou malichernosti ve srovnání s neslýchaným vykořisťováním.

peter.
20. 1. 2015 16:15

Bohužiaľ.Najväčšieho zločinu na ľuďoch sa dopúšťajú socialistické strany.Strany ktoré som v uplynulých dvadsiatich rokoch naivne volil v domnení,že ich výsostne najdôležitejšou úlohou je ochrana práv pracujúcich a zabezpečenie lepšieho života pre všetkých občanov a nie len pre tých vyvolených.Sklamal som sa.Hodnotové priority u socialistov sa zmenili a to,čo teraz presadzujú je nielenže odporné ale pre ľudstvo ničivé a likvidačné.
http://nassmer.blogspot.sk/2015/01/hodnota-ditete-mladeze-v-liberalnim.html

zajoch
20. 1. 2015 17:41

mirror napsal
Já jsem jen chodil dokola kolem toho hloučku a hledal jsem vás.

Vypadá to, že si myslíte, že jsem tam nebyla. Byla. Dokazuje to toto video:
http://www.youtube.com/watch?v=kdlWT-ll0nw&feature=related
Podívejte se mezi 2.46 až 2.56. Znáte mě, tak mě tam uvidíte.
Existovalo ještě další video, na kterém byl záběr o dost delší, ale ten už z YT zmizel.

Sio
Sio
20. 1. 2015 18:20

No, mirrore, problém je, že vy jste pět kroků vpřed a tím se ocitáte deset kroků vzad. Předtím, než se pustíme do chyb Zemana, je tu ještě pět kroků, které obnášejí kritiku mnohem mnohem horších skutečností a lidí a odstranění mnohem většího zla, než jsou chyby nebo nedostatky Zemana, které vám zřejmě zabírají veškerý volný čas. Dokud ale nebude postupně uskutečněno těch pět kroků, které jste jaksi přeskočil, je Zeman pokrokem. A protože se ztrácíte v boji proti stéblům, zatímco břevna přehlížíte, jste bohužel deset kroků vzad. Věřím ve vaši upřímnou snahu, proto mě to upřímně mrzí. Ale víte, co… Číst vice »

mirror
mirror
20. 1. 2015 20:24

zajoch napsal Vypadá to, že si myslíte, že jsem tam nebyla. Paní zajoch, já vám věřím. Já jsem si tam odskočil ze šoping parku, kde jsem nechal ženu a dceru. Chodil jsem kolem hloučku ze strany kamer blízko východu k Lasu. Byl tam petiční stánek. Hledal jsem někoho známého, ale nikoho jsem neviděl. Mezi lidi jsem nešel, aby si o mně nemysleli, že jsem fízl. Ještě si vzpomínám, že na Poštovní blízko náměstí Lidových milicí stály policejní auta. Nemám na vás mobil, tak jsem nemohl zavolat. Mluvil jsem jen telefonicky s našim společným známým, aby se zeptal, kolik lidí přišlo… Číst vice »

mirror
mirror
20. 1. 2015 20:36

zajoch, Sio: Dříve jsme se s lidmi ze Západu nepotkávali. Když se pracovalo na nějakém společném projektu (i takové ve Vítkovicích byly), tak se při koordinaci vyměňovaly výkresy a další dokumentace. Teď při přeshraniční spolupráci firem nebo dvou pracovišť jedné firmy se spolupracující kolegové ze dvou států sejdou večer v hospodě, něco vypijí a vzájemně se informují, kolik berou. Méně než 100 km, stejná práce a výplata 3x menší. Bohužel Češi vypadají jako blbci, kteří si vyšší platy vymoci nedokážou. Já v takových případech dostávám vztek na všechny vládnoucí politiky, kteří nás takto obětovali a za nás tento problém na… Číst vice »

Sio
Sio
20. 1. 2015 20:54

: Vztek mít můžete, je to pochopitelné. Jenže jaksi nepřemýšlíte o tom, nakolik je vyrovnání platů s Německem reálné a jaké by to mělo pro naši ekonomiku důsledky. Myslíte, že to víte? Protože je dost možné, že žádné apely a stávky nám v tom nepomohou. Němci jsou technologická velmoc, na kterou zatím nemáme. Není to žádná ostuda, jsou v Evropě nejlepší.

Sio
Sio
20. 1. 2015 20:58

: Ještě dodám. Pokud něco řešíte ve svém oboru, pouštíte se do předem ztracených megalomanských gest, aby všichni viděli, jaký jste frajer, nebo vyhodnotíte situaci a vyberete reálné řešení? Pokud to druhé, proč vyčítáte Zemanovi, že dělá to, co je možné, a ne planá gesta. To by si jako měl jít stěžovat na nejbližší lampárnu v Německu, aby nám tu zvýšili platy? Nebo poprosit Sobotku a Babiše, aby to zařídili? Směšná představa.

peter.
20. 1. 2015 21:25

Pokiaľ u nás nebude existovať silný,skutočne český resp.slovenský priemysel,tak sa platovo na Nemcov nedotiahneme nikdy,lebo to čo nás živí bolo u nás postavené len kvôli lacnej pracovnej sile a investičným stimulom ktoré naše vlády poskytli zahraničným investorom.Nevidím dôvod,prečo by Nemci mali stavať svoje fabriky(montovne)u nás,ak by z toho nemali mať ekonomické výhody.

mirror
mirror
20. 1. 2015 21:51

Sio napsal
Pokud něco řešíte ve svém oboru, pouštíte se do předem ztracených megalomanských gest, aby všichni viděli, jaký jste frajer, nebo vyhodnotíte situaci a vyberete reálné řešení?

To je tak prázdná fráze, že ani nevím, co jste chtěl říci. Napište jasně, že si naši pozici koloniální země zasloužíme, protože vy se cítíte tak neschopný, že vás lépe platit nelze. To si myslíte, že nám ze své dobroty vykořisťovatelé vyrovnají platy? Jediná cesta je mezinárodní kravál v Bruselu. Naši volení představitelé musí v sobě najít odvahu o našem vykořisťování začít mluvit.

Neználek
Neználek
21. 1. 2015 7:33

Samozřejmě, že si nezasloužíte vůbec nic, mirrore. Když dovedete akorát nadávat jedinému politikovi, který aspoň trochu hájí české zájmy. A přitom jste se nijak nezasloužil o zvolení Miloše Zemana prezidentem, spíše naopak.

Chováte se jako nepřizpůsobivý spoluobčan, který nadává na sociálku, že mu ještě nekoupila nový mercedes.

mirror
mirror
21. 1. 2015 7:52

Neználek napsal
Samozřejmě, že si nezasloužíte vůbec nic, mirrore.

Věřím, že vás rozpálím. Vypadáte jako bezhlavě zamilovaný chlap, navíc do chlapa. Kdyby Zeman byl ženská, měl bych pochopení. Zkuste vypsat, jaká Zemanova rozhodnutí vám ovlivnilo úroveň života. Můžete začít zašantročením bank do ciziny. Nešetřete detaily o tom, o kolik se vám díky Zemanovi zvětšil příjem a o kolik se zkvalitnily služby, které si formou daně předplácíte. Máte šanci se obhájit. Musíte pochopit, že zatím vaše argumenty nestojí za zlámanou grešli. Čest vaši práci!

Arbed
Arbed
21. 1. 2015 8:05

Do jaké kategorie medí by bylo vhodné zařadit databázi perfektně zatříděných podnětů k nápravě stavu – http://www.podnety.cz ?

Alena
Alena
21. 1. 2015 8:05

ano, pan Zeman aspoň trochu hájí české zájmy, stejně jako pan Klaus. Oba dva pánové nás zavedli na cestu kolonie. Tato cesta byla z jejich strany vědomá a dobrovolná.

mirror
mirror
21. 1. 2015 8:27

Vážení kolegové, naše neštěstí spočívá v tom, že se většina národa zamiluje bezhlavě do politika jako popové hvězdy a bezmezně mu věří. Byl to Havel, Klaus a Zeman jako nejobdivovanější mužové. Teď se začíná pěstovat kult Babiše. Na Sobotku zabere jen absolutní trdlo. Zkuste se zeptat než začnete věřit a zbožňovat, co ten chlap pro mne udělal užitečného? Irena, jejíž práce pro OM si vážím, si myslí, že hájí české národní zájmy. No dobrá, cesta do Číny bude kšeft pro Pentu. Neslyšel jsem, že by nějaká firma zahájila velkododávky do Číny. Ta firma velmi pravděpodobně nebude česká, ale cizí, a… Číst vice »

mirror
mirror
21. 1. 2015 8:48

Iluze o všemocném Zemanovi rozplynou na konkrétní zkušenosti. Tatrovku v Kopřivnici nechal zprivatizovat Klaus. Americký vlastník se choval v Kopřivnici tak drze, že ignoroval všechny sliby. Socdemácký starosta se vzepřel a redaktorka ČT z Ostravy je při příležitosti shromáždění ke klastrům ptala v interview Zemanova přítele Rusnoka, toho času ministra přes průmysl, co udělá, aby Američany umravnil a stranickému kolegovi starostovi v Kopřivnici pomohl. Rusnok odpověděl až v projevu k celému shromáždění tak, že ho rozčílilo, že si někdo dovolí žádat o pomoc ve věci, která byla užitečná lidem, ale proti ideologii socdem. Bývalý komunista Rusnok měl pěknou trvalou s… Číst vice »

PPK
PPK
21. 1. 2015 9:45

Život v tzv. demokraciích by se lidem změnil k lepšímu jen za podmínky, že by se jich většina naučila rozeznávat pokrytectví těch, kteří jim organizují a řídí život zneužíváním svých veřejných vedoucích pravomocí, nezískaných schopnostmi, ale jen kandidaturou v nějakých volbách. Co vlastně dělají ti společenští „vůdci“, jejich poskokové a propagandisté? Dějiny ukázaly, že skoro vždy jen té mlčící a pracující většině „voličů“ nenápadně a efektivně vykrádají životy, ekonomicky je ničí a ideologicky tříští až ke stavům chudoby, zmatenosti a rezignace. Když to „vynásobíme“ daty Gaussovy křivky IQ všech jedinců na Zemi, pak musíme konstatovat, že naděje na pokračování parazitismu… Číst vice »

Neználek
Neználek
21. 1. 2015 9:45

Na jednu stranu vyčítáte Zemanovi, že není schopen udělat v tomhle státě pořádek, jako kdyby to byl nějaký samovládce a ne politik s velice omezenými pravomocemi. Přitom ale nedovedete správně vést ani svoje rodinné příslušníky. Vždyť jste se sám přiznal , že jste byli na dnech NATO.

Přestaňte dolézat za nacisty a někdo možná začne brát vaši kritiku prezidenta vážně.

PPK
PPK
21. 1. 2015 10:38

Neználek napsal Na jednu stranu vyčítáte Zemanovi, že není schopen udělat v tomhle státě pořádek, jako kdyby to byl nějaký samovládce a ne politik s velice omezenými pravomocemi. Přitom ale nedovedete správně vést ani svoje rodinné příslušníky. Vždyť jste se sám přiznal , že jste byli na dnech NATO. Přestaňte dolézat za nacisty a někdo možná začne brát vaši kritiku prezidenta vážně. Neználku, jestliže jste tento příspěvek zařadil bez oslovení za můj, pak z toho logicky vyplývá, že jste rozhodl mne bezdůvodně urážet. Nezbývá mi, než konstatovat: Nevážený pane, zbytečně a zcela hystericky lžete! Nebyl jsem na dnech NATO a… Číst vice »

Neználek
Neználek
21. 1. 2015 10:48

Omlouvám se PPK, to bylo na mirrora, vy jste v tom zcela nevinně. Stačí si přečíst pár příspěvků dozadu a hned je to jasné.

Aleš
Aleš
21. 1. 2015 11:16

PPK: A jsme zase u Vašich „dopisů adresovaných mně“. Myslíte, že někdo takový je? Napadá mne jedno jméno.

mirror
mirror
21. 1. 2015 13:50

Ráno jsem psal trochu překotně. I když jsem Zemana volil, tak si rozhodně nemyslím, že kudy chodí, tudy myslí na naše dobro. Naopak, také v jeho případě by se jeho voliči měli každý den připomínat a nenechat se uchlácholit tím, jak Zemanovi, dobrákovi od kosti, všichni ubližují. Popisoval jsem jenom své pozorování otevřených zdrojů. Netýkalo se to Zemana, byli v tom jen jeho přátelé a spolustraníci. Na OM se kritizuje například naše vodárenství a kanalizace v rukách cizích firem. Kdo ty zákony o privatizaci VaV napsal nebo jejich používání zahájil? Vždyť dobře věděli, jak lidé zacházeli s kuponovými knížkami při… Číst vice »

Neználek
Neználek
21. 1. 2015 15:59

PPK napsal
Změnu k lepšímu totiž mlčící a trpící většině může přinést jen nějaký novodobý Jan Hus s Janem Žižkou v jedné osobě.

Tedy Gandalf. Tak toho se asi nedočkáte.

Nejlépe tomuto ideálu odpovídá právě Miloš Zeman, který dvacet let čelí zástupům novinářské a jiné verbeže, pez podpory přátel, kteří mu tak ještě nejspíše vrazí dýku do zad. Přesto je jeho politika relativně úspěšná a i když to není mnoho, aspoň se snaží uchránit tuto zemi od toho nejhoršího.

Neználek
Neználek
22. 1. 2015 10:38

Doma není nikdo prorokem. Národ, který si neváží hrdinů, je bude ve chvílích nejdůležitějších postrádat. Nového Husa nebo Žižku byste chtěli? Ani další Zeman se už neobjeví, abyste si na něm mohli léčit svoje komplexy. Na to se vám nikdo už ani nevysere.