Diskuze k článku


  • Béda • 11. srpna 2014

    Neshody v „demokratickém“ táboře: Ляшко: Коломойского надо расстрелять за мародерство http://lifenews.ru/news/138172

  • zedd • 11. srpna 2014

    Jen bych si dovolil upozornit na perličku v tom smyslu, že onen ruský vlastenec nerozbil emerická, ale čínská či thajvanská zařízení. V US už neexistují výrobní linky, kde by něco podobného bylo možno vyrobit. Rovněž ta kola byla namíchána z ruské vody a exkrementu vyrobeného kdesi. Emerická moc je dnes v podstatě virtuální, založená na čistém zdání a důvěřivosti v toto zdání. Kdyby se podobně zachovalo byť jen dvacet procent populace, US skončily. Co příjde pak, to netuším.

  • aram • 11. srpna 2014

    http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_11/Federalni-migracni-sluzba-Ruska-muze-do-zari-zavrit-vsechny-tabory-pro-uprchliky-z-Ukrajiny-6203/
    Přitom se upřesňuje, že úřady regionů dostanou právo vytvářet provizorní tábory pro následující přepravu uprchlíků do regionů nejdéle na tři dny.

    Tak přemýšlím co to znamená v souvislosti s tím, že údajně mají rusové na hranicích s Ukrajinou už 45tis. vojáků a velké množství vojenské techniky.(porřebují mít v příhraničí jistotu a ne uprchlické tábory, kam se může, když na to přijde, vpasírovat kde kdo?
    Kromě toho je plánována humanitární akce na JV a podle toho co jsem dnes v podvečer zaslechla od jakéhosi zpravodaje na ČRo, že humanitární konvoje mají doprovázet pouze Ukr. armáda a policie a vstopit na území UA budou smět pouze ze západní strany oficiálními přechody, protože hranice s Ruskem není jednak hlídaná co a zadruhé několikrát opakoval, že je přece Rusko s Ukrajinou ve válce. Měla jsem dojem, že špatně slyším, ovšem slyšela jsem dobře řekl to vícekrát.
    Myslím, že to vojsko na ruské straně není samo sebou. Jakoby rusové čekali zase nějaký podraz v souvislosti s konvoji?
    Ničemu bych se už nedivila. Nelíbí se mi, nelíbí…….

  • VK • 11. srpna 2014

    Za všechno může Putin
    [img]http://p2.uloziste.com/fotky5/rd5079c4fd77601e/efe420abf1cd9cad.jpg[/img]
    http://p2.uloziste.com/fotky5/rd5079c4fd77601e/efe420abf1cd9cad.jpg

  • Béda • 12. srpna 2014

    Z aeronetu: …Moskva má ale ruku na spínači dalšího embarga, tentokrát na dovozu průmyslových výrobků, aut, strojů, nákladních vozů, lokomotiv, tramvají a především stavebních strojů a stavebního materiálu. Pokud by došlo na takové embargo, znamenalo by to katastrofu především pro německý a v návaznosti na něj i český strojírenský průmysl, od Škoda Auto, přes Škodu Plzeň až po české výrobce oken, radiátorů a stavebních materiálu a stavebních prvků.

    Opět je zde třeba dodat a upozornit, že nic z tohoto by v Rusku nakonec nemuselo chybět, díky tranzitu zboží přes Turecko a Švýcarsko, ovšem faktická skutečnost by byla jiná, uvolněná místa na ruském trhu by obsadily firmy z Asie. Ať už by šlo o Hyundai anebo KIA, které jsou velmi agresivní, jak rozsahem své nabídky, tak především cenou. Oficiální návrat na ruský trh by po čase mohl být pro české firmy hodně komplikovaný, mnohdy i nemožný…

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Humanitární konvoj , už anglo-americký teroristi předem označily jako zástěrku pro vojenský zásah ruské armády na JV , to mi pokálej hlavu .
    Samozřejmě to je jejich styl přesně , pokud dojde k napadení toho konvoje nebo se je budou nějak snažit blokovat tak už definitivně ztratí poslední sympatie všech lidí , nebo aspoň doufám .
    Vojáci z ukrajinský armády už musí být taky na koncáku , sami by nějakou humanitární pomoc potřebovaly .

    Šéf americké diplomacie John Kerry se při návštěvě Sydney domáhal potrestání viníků tragédie letu MH17. Na tiskové konferenci kritizoval tento „nepředstavitelný zločin“.

    To je hovado prolhaný , odporný .

  • Béda • 12. srpna 2014

    Pro pobavení: “ …Barroso označil za neodůvodněný zákaz dovozu do RF potravin z EU

    Předseda Evropské komise José Manuel Barroso v telefonické besedě s Vladimirem Putinem označil za neodůvodněný zákaz dovozu do RF potravin z EU.

    Varoval, že Evropská komise může podniknout odvetná opatření.Předtím nejmenovaný představitel EU oznámil, že EU nechce, aby země Latinské Ameriky a jiných regionů, pro něž zákaz dovozu neplatí, zvýšily dodávky potravin do RF. http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4621-barrosovi-se-nelibi-zakaz-potravin-eu-do-ruska-rusky-humanitarni-konvoj-odjel-na-ukrajinu

  • Béda • 12. srpna 2014

    Demokradičtí západní DIKTÁTOŘI v praxi:

    „…Předtím bylo oznámeno, že EU chce přesvědčit latinskoamerické státy, aby se vzdaly záměru nahradit na ruském trhu evropské dodavatele, kteří z něho odcházejí kvůli sankcím. V opačném případě čeká Latinskou Ameriku „pokárání“ ze strany evropských partnerů.“ http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_12/Norsko-se-pripoji-k-protiruskym-sankcim-9966/

  • Béda • 12. srpna 2014

    Jeden by myslel, že Evropani budou rádi, že díky blbosti svých bruselských ojrokomisařů pomohli „třetímu světu“ (zemím BRICS) ke konjunktuře a ono ze všech stran jen samý řev. Copak se to stalo s humanitou?

  • Atlantis • 12. srpna 2014

    Béda napsal

    Z aeronetu: …Moskva má ale ruku na spínači dalšího embarga, tentokrát na dovozu průmyslových výrobků, aut, strojů, nákladních vozů, lokomotiv, tramvají a především stavebních strojů a stavebního materiálu. Pokud by došlo na takové embargo, znamenalo by to katastrofu především pro německý a v návaznosti na něj i český strojírenský průmysl, od Škoda Auto, přes Škodu Plzeň až po české výrobce oken, radiátorů a stavebních materiálu a stavebních prvků.

    Opět je zde třeba dodat a upozornit, že nic z tohoto by v Rusku nakonec nemuselo chybět, díky tranzitu zboží přes Turecko a Švýcarsko, ovšem faktická skutečnost by byla jiná, uvolněná místa na ruském trhu by obsadily firmy z Asie. Ať už by šlo o Hyundai anebo KIA, které jsou velmi agresivní, jak rozsahem své nabídky, tak především cenou. Oficiální návrat na ruský trh by po čase mohl být pro české firmy hodně komplikovaný, mnohdy i nemožný…

    Proč už zase lžete, Bédo? K čemu to vaše 24hod. spamování propagandou, kterou lze pár kliky okamžitě vyvrátit vlastně je?

    http://zpravy.ihned.cz/svet-rusko/c1-62603760-rusko-by-mohlo-evropskym-aerolinkam-omezit-nebo-zakazat-lety-pres-sibir

    „Švýcarsko rozšířilo svůj protiruský sankční seznam
    Švýcarsko se obává, že Rusko by se mohlo pokusit obejít sankce vyhlášené v zemích Evropské unie přes švýcarské prostředníky. V úterý proto zařadilo dalších 26 Rusů a Ukrajinců a 18 firem na seznam fyzických a právnických osob, které nesmějí podnikat s využitím švýcarských zprostředkovatelských služeb. Nyní tak na seznamu figuruje 87 osob a 20 společností.

    Švýcarsko se už v březnu rozhodlo nezavádět své vlastní sankce v reakci na ruskou politiku vůči Ukrajině. Vláda minulý týden toto rozhodnutí znovu potvrdila. Švýcarské úřady se ale rozhodly přijmout opatření, která zabrání tomu, aby byla aktiva ze zemí ležících mimo území EU převedena do Švýcarska.“

    Balík protiruských sankcí schválila v úterý také japonská vláda. Oznámil to v Tokiu vládní mluvčí. Sankce postihují 40 ruských občanů a dvě společnosti. Rusko v reakci odvolalo diplomatické konzultace, které se měly konat v Moskvě koncem srpna.

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Proč už zase lžete, Bédo? K čemu to vaše 24hod. spamování propagandou, kterou lze pár kliky okamžitě vyvrátit vlastně je?

    Pane Štětino jste to vy ?

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Pane Štětino , nevadí že vás budu oslovovat Atlanťane ? No sám jste si zvolil ten nick tak co .
    Jenom bych vás chtěl upozornit než začnete spamovat tim hnojem zase , tak – nemá to smysl vašim kydum nikdo nevěří . Ani vy sám tomu přece nemůžete věřit , tohle už vám nesežere ani dítě z pomocný .
    Hlavně to balte do krásných slov , tak se prodá všechno ne ? I ten největší odpad když má pěknej obal a reklamu tak jde na dračku .

  • Atlantis • 12. srpna 2014

    Jinak pro vaše pobavení, víte jak to vypadá v ruských obchodech? Podobně jako za socialismu….Nakonec soudruzi ve Venezuele to měli před pár měsíci taky, když se jim městská střední třída a intelektuálové (třídní nepřátelé a agenti CIA podle Madura )hromadně bouřili, použili osvědčenou metodu. Střelbu do demonstrujících…Na rozdíl od proruského bývalého vedení, se k ni post-chavezovské vedení Venezuely, hrdě hlásilo

    http://englishrussia.com/2014/08/11/some-empty-shelves/

    no a srovnejte to s tímto…

    http://www.reuters.com/news/pictures/slideshow?articleId=USRTXZQUR#a=1

    Jako bychom to už jednou zažili, že? A tenkrát soudruzi hledali jak se z toho průseru vyvlíknout. Začali převlíkat kabáty a předávali vlády disidentům. Inu, teď budou mít problém stejný. Žádný vlastnec nebude chodit s ikonou Putina, když nebude mít aspoň ten základní konzum….

    Ruská auta, ruská spotřební elektronika, mobily, domácí elektrospotřebiče, počítače, moda, textil kosmetika…

    Kdo mi dá od každého příklad aspoň jedné světové ruské značky? Sdělano v Rosíji? Kde-pak..?

  • Vodník • 12. srpna 2014

    Atlantis napsal
    Žádný vlastnec nebude chodit s ikonou Putina, když nebude mít aspoň ten základní konzum….

    To je dokonalá demonstrace toho, jak strašlivě se mýlí konsumní Atlanťané, když posuzují Rusy prismatem svého konsumního světa a jak prioritní pro ně samé tyto konsumní hodnoty jsou.

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Co je horší než osina zapíchla v pr…. ? Štětina v pr…
    Jak se zdraví Atlanťani ? Sieg hail nebo good luck to you , good luck to me , good luck to all of you ? Hovoří nějakym starodávnym vampýrskym jazykem nebo hadí řečí ?

  • Béda • 12. srpna 2014

    Atlanťanovi z Atlantidy,

    87 ruských občanů na černém seznamu to není zas tak mnoho. Jak jsem psal v jiném odkazu Švýcarům se patrně již zajídá americké poručníkování, které způsobilo masivní odliv kapitálu ze švýcarských bank.

    Jinak osmívaný Putin dlouho vykládal hluchým ojrodiktátorům a jejich americkému protektorovi o bumerangovém efektu ekonomických sankcí. Ti pitomečci si nenechali říct a mysleli si, že medvědovi budou v poklidu dál štípat dříví na hřbetu. A teď se diví a řvou jak na lesy a opět viní z důsledků své blbosti, kterou sami zavedli v praxi Rusa. Jako každý podobný pitomec jsou zcela nepoučitelní. A když ještě přitvrdí tak Rus zatáhne UKRAJINĚ plynový a ropný kohout a teprv pak se začnou dít věci.

  • Atlantis • 12. srpna 2014

    Vodník napsal
    To je dokonalá demonstrace toho, jak strašlivě se mýlí konsumní Atlanťané, když posuzují Rusy prismatem svého konsumního světa a jak prioritní pro ně samé tyto konsumní hodnoty jsou.

    Omyl, Vodníku. Už to nejsou necivilizovaní primitovové, co potřebují k životu jen vodku a trochu toho tvrdýho komisárku. Moskva, Petrohrad zrodili střední a vyšší střední třídy. To, co určující pro západní, navýsost liberální společnost Západu a jeho životního stylu. Je to jako myslet si, že Rusové budou poslouchat jen Alu Pugačevovou a že taková dekadentní Madonna nepřiláká na koncert nikoho..Opak byl pravdou, komické bylo, že ji petrohradský starosta obraten po koncertě zažaloval za propagaci homosexuality. V tu chvíli ji ovšem společně sdílelo 100tis. lidí v rámci její tour. Těžko je všechny zavřít.

    Zakázat konzum, stejně jako alkohol (prohibice) je výborným pokusem jak se sám znemožnit ve světle svých přeceňovaných ideálních charakteristik behaviorálního založenů své společnosti, kterou se snažím ideologicky formovat k vynucené askezi, k potlačení egoismu, ke snaze upozaďovat své zájmy ve prospěch celku.

    Když se pak objeví, co se vše prodá na černém trhu, soudruzi zjistí, že kapitalistickou podstatu lidské zvířecí povahy – se pořád nedaří překonat.:-))

    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/344482-jak-vydrzim-bez-francouzskeho-vina-rusove-resi-jak-zit-se-sankcemi.html

  • Béda • 12. srpna 2014

    Atlanťanovi z Atlantidy,

    západní společnost je podle vás „navýsost liberální“? To máte z vlastní hlavy? Co je potom podle vás diktát všem státům, které západní diktátory neposlouchají? Co je podle vás potom „kvantitativní uvolňování“, co jsou potom podle vás ekonomické sankce a vydírání zaváděné z politických důvodů? Co jsou potom podle vás války motivované ekonomickými zájmy?…

    Kdo „zakazuje konzum“? O čem to chlape žvaníte? Putin snad zakázal konzum když reagoval na vyděračské sankce západu?

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Atlanťane a co teprve když si člověk představí tu hrůzu žít bez Coca Coly , tyčinky Snickers a žvýkaček Orbit , to normálně Rusy zabije .
    Zbal flašinet a táhni hňupe !
    Zlatý časi když v Československu byla místo toho limonáda Morfium , tyčinka Artemis , žvýkačka Pedro .
    Tomu se říká nezávislost , soběstačnost , domácí produkce a žádný jedy . Rusko nastoupilo ozdravnou cestu , zbaví se Atlanťanů i v myšlení a kultůře a co jim bude chybět z těch tvých „hodnot“ vole ?

  • Béda • 12. srpna 2014

    Béda napsal

    Atlanťanovi z Atlantidy,

    západní společnost je podle vás „navýsost liberální“? To máte z vlastní hlavy? Co je potom podle vás diktát všem státům, které západní diktátory neposlouchají? Co je podle vás potom „kvantitativní uvolňování“, co jsou potom podle vás ekonomické sankce a vydírání zaváděné z politických důvodů? Co jsou potom podle vás války motivované ekonomickými zájmy?…

    Kdo „zakazuje konzum“? O čem to chlape žvaníte? Putin snad zakázal konzum když reagoval na vyděračské sankce západu?

    A co je potom podle vás diktát ojrokomisařů? To je ten váš „navýsost liberalismus“?

  • Atlantis • 12. srpna 2014

    Evropská komise resp. její politické složená byla zvoleno v nedávných volbách asi 85% voličů. Včetně mé naličkosti. Naprosto s jejími kroky souhlasím, stejně jako lidé v Německu nebo Británii. Kdybyste jel dnes např. do Nizozemska a zeptal se tam co si myslí o sankcích a Putinovi – řeknou vám – a to naprosto upřímně – že by měly být ještě tvrdší…Premiér nejsilnější nizozemské strany, liberálních demokratů Mark Rutte přijal americké sankce jako první ze zemí EU. Pak následovalo ihned Německo…Ale o tom jsme se již jednou bavili a vaše přesvědčování, že Putin má v Evropě někoho, kdo ho snad podporuje mimo evropských Nazi-stran, jsem vám snad už dostatečně vyvrátil a nemíním se tu s vámi špičkovat….

    Putin samozřejmě zakázal konzum západních výrobků, jestli jste hlupák či analfabet, pak by to vás omlouvalo….

    Ten seznam má, 138 položek, zákazu dovozu konzumních produktů v oblasti potravinářských produktů a zemědělských komodit.

    Jinak jak jste psal o těch autech atd. pořád čekám na nějakou tu světovou ruskou značku aut, ruské spotřební elektroniky, mobilů, domácích elektrospotřebičů, počítačů, mody, textilu a kosmetiky…

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Ty kkt drevený , plechom pobitý . Víš dobře že anglo-americký imperialisti si vynutily na tyhle spotřební šmejdy monopol , stejně jako z dolaru udělaly podvodem světovou měnu tak stejně tak infikovaly virem , trhy a myšlení lidí po celym světě .
    Kradení know how a lidí po celym světě do jejich týmu , co ty víš kdyby skutečně existoval svobodnej trh a demokracie co by bylo? Víš hovno a tak to zůstane šmejde ! Oni jenom diktujou to je celá věda You son of the bitch , panimáješ ?

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Atlanťane máš chytrej telefon ? Tv a tablet ? Notebook s jablkem ?
    Hadry od Nike ? Tak to má být , tak se pozná správnej Atlanťan .

  • Béda • 12. srpna 2014

    Atlantis napsal

    Evropská komise resp. její politické složená byla zvoleno v nedávných volbách asi 85% voličů. Včetně mé naličkosti.Naprosto s jejími kroky souhlasím, stejně jako lidé v Německu nebo Británii. Kdybyste jel dnes např. do Nizozemska a zeptal se tam co si myslí o sankcích a Putinovi – řeknou vám – a to naprosto upřímně – že by měly být ještě tvrdší…Premiér nejsilnější nizozemské strany, liberálních demokratů Mark Rutte přijal americké sankce jako první ze zemí EU. Pak následovalo ihnedNěmecko…Ale o tom jsme se již jednou bavili a vaše přesvědčování, že Putin má v Evropě někoho, kdo ho snad podporuje mimo evropských Nazi-stran, jsem vám snad už dostatečně vyvrátil a nemíním setu s vámi špičkovat….

    Putin samozřejmě zakázal konzum západních výrobků, jestli jste hlupák či analfabet, pak by to vás omlouvalo….

    Ten seznam má, 138 položek, zákazu dovozu konzumních produktů v oblasti potravinářských produktů a zemědělských komodit.

    Jinak jak jste psal o těch autech atd. pořád čekám na nějakou tu světovou ruskou značku aut, ruské spotřební elektroniky, mobilů, domácích elektrospotřebičů, počítačů, mody, textilu a kosmetiky…

    Atlanťanovi z Atlantidy,

    nezavádějte řeč, milý pane. Řeč byla o „vašem“ „navýsost liberalismu“ západu. Zřejmě považujete mormy na zakřivení okurek za znak „navýsost liberalismu“. I ekonomické sankce zaváděné z politických důvodů budou asi podle vás „navýsost liberální“. Sankce na ruské zboží a služby zřejmě jsou podle vác asi taky znakem „navýsost liberalismu“. A ruské PROTISANKCE v oblasti potravin, ovocí a zeleniny, které budou nahrazeny dovozy ze zemí BRICS jsou podle vás „zákazem konzumu“.

  • Erich • 12. srpna 2014

    Atlanťan-„Jinak jak jste psal o těch autech atd. pořád čekám na nějakou tu světovou ruskou značku aut, ruské spotřební elektroniky, mobilů, domácích elektrospotřebičů, počítačů, mody, textilu a kosmetiky…“
    Takže najskôr autá. Nákladné Kamaz hádam netreba predstavovať,vyhrávajú jeden Paríž-Dakar za druhým. Športové je Marussia …http://en.wikipedia.org/wiki/Marussia_Motors .Pri osobných stačí pozrieť nové produkty Lada SUV a pod. Mobily je to YotaPhone..http://mobilmania.azet.sk/clanok/93994/novy-yotaphone-smartfon-s-dvoma-tvarami ,pri PC výrobky T-Platforms..http://www.t-platforms.com/products.html ,prípadne taká drobnosť ako hodinky Vostok..http://www.vostok-europe.com/ . STAČí??!!

  • Atlantis • 12. srpna 2014

    Konečně to chápete. Zákaz konzumovat to či ono je zákaz konzumu. Neřekl jsem veškerého konzumu. „Jen“ 138 vyjmenovaných položek z produkce EU. Sankce jsou projevem liberálních hodnot ve smyslu, že Západ má nějaké hodnoty a mezi ty patří i „prodávat tomu, kdo se nestaví proti mě“ tedy prodávám jen tomu, komu CHCI prodávat, koho považuji za důvěryhodného partnera, který mé produkty co mu prodám, nebude zneuživat proti mým zájmům. Partnerovi, příteli, tedy ano, nikoli tomu, kdo se snaží omezit můj status quo.

    Prodávat tomu, KOMU UZNÁM za vhodné je projevem základního LIBERÁLNÍHO pravidla a tou je DOBROVOLNOST směny. Mám-li někoho za podlého, záštiplného, kriminálního živla, nejenže mu nic ze své technologicky vyspělé produkce neprodám, ale budu se před stykem s takovýmito existencemi chránit a ne jim něco prodávat.

    Neberte tento můj příklad doslova v případě Ruska, je to jen poněkud extensivní, pro vaši neschopnost než polopatického chápání, extrémní příklad, který snad pochopíte i Vy, kterému je dozajista vše liberální cizí, má rád řád a vládu pevné ruky, jednoho vůdce, nerozplizlou demokracii tzv. lidskými právy, cizáckou nevolenou (pracujících v žoldu CIA) občanskou společnost.

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Tak tomu už se musim smát :-) Atlanťane dobrá parodie fakt .

  • Béda • 12. srpna 2014

    Atlanťan z Atlantidy,

    Zákaz konzumovat? Putin někomu zakázal konzumovat? Přece konzum západního zboží nahradí konzum zboží ze států BRICS. Nebo ne? Co to blábolíte o vyspělých technologiích? Jsou snad potraviny, ovoce a zelenina vyspělé technologie? Pokud tedy platí ten váš blábol o tom, že prodávám tomu komu chci prodávat – myslíte že ti polští zemědělci, norští rybáři, finští potravináři, Madeta etc nechtěli prodávat Rusům? Proč si tedy podle vás stěžují? Neměli by podle vašeho uvažování volat spíš ještě po tvrdších zákazech a vydírání Ruska? A jestli tedy platí vaše premisa prodávám jenom komu chci – platí to jenom pro státy EU a jejich direktivy vůči svým podnikatelům a firmám a pro Rusko nikoliv, anebo to platí stejně pro obě strany této obchodní války, kterou začala z politických důvodů na příkaz zaoceánského protektora eurobyrokracie?

  • Béda • 12. srpna 2014

    Béda napsal

    Atlanťan z Atlantidy,

    Zákaz konzumovat? Putin někomu zakázal konzumovat? Přece konzum západního zboží nahradí konzum zboží ze států BRICS. Nebo ne? Co to blábolíte o vyspělých technologiích? Jsou snad potraviny, ovoce a zelenina vyspělé technologie? Pokud tedy platí ten váš blábol o tom, že prodávám tomu komu chci prodávat – myslíte že ti polští zemědělci, norští rybáři, finští potravináři, Madeta etc nechtěli prodávat Rusům? Proč si tedy podle vás stěžují? Neměli by podle vašeho uvažování volat spíš ještě po tvrdších zákazech a vydírání Ruska? A jestli tedy platí vaše premisa prodávám jenom komu chci – platí to jenom pro státy EU a jejich direktivy vůči svým podnikatelům a firmám a pro Rusko nikoliv, anebo to platí stejně pro obě strany této obchodní války, kterou začala z politických důvodů na příkaz zaoceánského protektora eurobyrokracie?

    Taky zaměstnanci loděnice vyrábějící Mistral, zaměstnanci firmy Rheinmetall, zaměstnanci banky Sberbank…?

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Západní demokracie s USA v čele nemá žádnou morální hodnotu co by mohla světu nabídnout , jedině touhu ovládat a vlastnit hustou tak že by se dala krájet .

  • Atlantis • 12. srpna 2014

    Díky za příklady, Erichu. Pod pojmem světová máme evidentně každý jiné příklady. Já si myslím, že nejlepším arbitrem světovosti je počet oněch Kamazů a Lad na silnicích, kterých se to pro jejich nesčetnou oblíbenost u zákazníků jen „hemží“. Hodinky Vostok samozřejmě také, švýcarský hodinářský veletrh konaný každoročně v Ženevě je toho „dostatečným“ důkazem, lidé se o ně rvou, švýcarské TAG Heuery nebo Breitlingy leží ladem.:-)

    Až přístě budete chtít ještě více zesměšnit toho, koho se, věřím že bezelstně s upřímným nasazením , naopak snažíte zastávat, přidejte ještě za příklady třeba ruské džínsy nebo mixéry.

  • Béda • 12. srpna 2014

    Atlantis,

    oni Rusové k vašemu překvapení vyrábějí taky raketové motory a velice vyspělé zbraňové systémy, kupř. stihačky, tanky, rušičky. Takže to asi až takoví „mužici“ nebudou. Jenom bych se zeptal- co vyrábí kupř. S.Arábie, Bahrajn, SAE, Katar, Omán? Jak to, že je nektitizujete za to, že pouze vyváží suroviny jako Rusko?

  • Béda • 12. srpna 2014

    … taky vrtulníky, prostředky PVO, ponorky, rakety, spoludrží světový primát ve výrobě termonukleárních zbraní etc…

  • peter. • 12. srpna 2014

    Len zopakujem:Ak dlhšie venujete pozornosť idiotovi,začne vás považovať za svojeho kolegu.

  • Atlantis • 12. srpna 2014

    Přesně, už začínáte chápat, Bédo. Státy zakazují, představte si i to, firmám dodávat zbraně překupníkům drog, mafiánům, gangsterům atp. Zajisté by si zaměstnanci zbrojovek vyrábějící pistole Glock nebo Walther přáli větší produkci zrušením „antiliberální“ státní redukce prodeje zbraní.

    To samé sofistikované vrtné soupravy pro násilné otvírání bankovních sejfů pro lupiče všeho druhu, jedy a chemikálie pro traviče atd. Nakonec sám to můžete navrhnout i u nás. Zaměstnanci vlašimské zbrojovky Sellier&Bellot vám zajisté „poděkují“.

    Jinak nechápete proč za 20 let existence postkomunistického Ruska, kupuje Rusko ty západní potraviny a ne od svých comrades ze zemí BRICS? Že by ty evropské byly přeci jen v nějakých parametrech sofistikovanější, ať už si vy pod tímto výrazem patrně představujete něco, o čem se asi „obyčejnému“ Rusovi ani nesní?

    Jinak Rusko má samozřejmě také právo prodávat jen tomu komu chce, takže má právo zakázat svým (státním) firmám vývoz plynu nebo ropy do Evropy. Neznám nic jiného, co by Evropa resp. vyspělý ekonomický Západ, od Ruska kupoval. Možná se ale mýlím a budou to třeba ty Lady a Kamazy, které předjíždíme v dlouhých kolonách kamionů na dálnicich.

  • Atlantis • 12. srpna 2014

    Kdybych měl kritizovat všech asi 180 zaostalých zemí světa, že nic nevyrábí, nevešlo by se mi to do povoleného počtu znaků, Bédo:-) Jinak jestli vás to potěší, mám „respekt“ k vámi vyjmenovaným zemím úplně stejný jako k diskutovanému Rusku. Spokojen?

  • Béda • 12. srpna 2014

    Atlantis napsal

    Přesně, už začínáte chápat, Bédo. Státy zakazují, představte si i to, firmám dodávat zbraně překupníkům drog, mafiánům, gangsterům atp. Zajisté by si zaměstnanci zbrojovek vyrábějící pistole Glock nebo Walther přáli větší produkci zrušením „antiliberální“ státní redukce prodeje zbraní.

    To samé sofistikované vrtné soupravy pro násilné otvírání bankovních sejfů pro lupiče všeho druhu, jedy a chemikálie pro traviče atd. Nakonec sám to můžete navrhnout i u nás. Zaměstnanci vlašimské zbrojovky Sellier&Bellot vám zajisté „poděkují“.

    Jinak nechápete proč za 20 let existence postkomunistického Ruska, kupuje Rusko ty západní potraviny a ne od svých comrades ze zemí BRICS? Že by ty evropské byly přeci jen v nějakých parametrech sofistikovanější, ať už si vy pod tímto výrazem patrně představujete něco, o čem se asi „obyčejnému“ Rusovi ani nesní?

    Jinak Rusko má samozřejmě také právo prodávat jen tomu komu chce, takže má právo zakázat svým (státním) firmám vývoz plynu nebo ropy do Evropy. Neznám nic jiného, co by Evropa resp. vyspělý ekonomický Západ, od Ruska kupoval. Možná se ale mýlím a budou to třeba ty Lady a Kamazy, které předjíždíme v dlouhých kolonách kamionů na dálnicich.

    Ale co to povídáte panáčku. Pamatuji si na tuhé embargo Iráku, Kuby, Libye, Íránu etc, koneckonců proč USA neembargují stejným způsobem třeba Izrael, Saúdskou Arábii a ropné emiráty coby zdroj terorismu? Jak to že jim dodávají ve velkém zbraně, co? Jak to, že právě tam kde jsou „pevně“ rozkročeny USA (kupř. Afghánistán) se prudce zvyšuje produkce drog? jak se vlastně odsud ty drogy dostávají do Evropy? Američané zakazují a nařizují svým satelitům zakazovat prodeje pouze státním firmám? To je pro mně docela novinka. Nevzpomínáty si třeba na ty raketové motory z Ruska? Jinak stále čekám na odpověď co vyrábějí a krom surovin vyváží (podle vašich měřítek) „mužici – ručníkáři“ ze S.Arábie a ropných emirátů: Jak to že je nekritizujete za to, že exportují pouze suroviny?

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Jak se to dělá v Atlantidě , rozm?dáte danou zemi , kterou chcete dostat pod svuj vliv , do vedení dosadíte svoje figurky Havel a spol.
    Jejich prostřednictvim legálně prosadíte zákony a opatření aby všechny státní podniky zkrachovaly , nebo je bylo možný převzít .
    Výrobky co produkovaly nahradíte svym šmejdem . Neni alternativa , monopol jak řemen , celá věda .
    Zbrojovky , oděvní průmysl , zemědělství , těžební podniky , banky všechno si přivlastníte nebo zničíte jak se to hodí .
    Vaše monopolní šmejdy , jsou vyhajpovaný až do nebes , reklamy běží v TV , rádiích , všude bilboardy , ve filmech jede hlavní hrdina ve Fordu , tu usrkává Colu , tu surfuje na netu na svym Aplu , vyhledává přes Google atd.
    Lidi zhypnotizujete k tomu že chtěj jenom vaše šmejdy , který k životu většinou ani nepotřebujou , konkurenci zničíte nebo koupíte , páč peníze si tisknete sami .
    Atlanťan , zapoměl jsem na něco hňupe ? Si placenej od řádku tak se nestyď .

  • Béda • 12. srpna 2014

    Atlanťan z Atlantidy,

    A ještě jedna věc, abychom neuhýbali od původního motivu. To vy jste povídal cosi o (výsostném) „navýsost liberalismu“. Já jsem se vám pouze pokusil dokázat, že vyprávíte omšelé fráze, které mají s realitou stále méně společného.

  • Béda • 12. srpna 2014

    Béda napsal

    Atlanťan z Atlantidy,

    A ještě jedna věc, abychom neuhýbali od původního motivu. To vy jste povídal cosi o (výsostném) „navýsost liberalismu“. Já jsem se vám pouze pokusil dokázat, že vyprávíte omšelé fráze, které mají s realitou stále méně společného.

    Ještě drobnost. V poslední době čtu takové perličky, že v jakési kolébce demokracie začínají pokusně zavádět čipování novorozeňat, zakazují prodej jiných než GMO modifikovaných semínek, zakazují volně užívat svou vodu, svá vypěstovaná včelstva… Nevím jestli je na tom něco pravdy, proto se raději zeptám kovaného výsostného liberála, jestli o tom nemá nějaké zprávy.

  • Atlantis • 12. srpna 2014

    Béda napsal
    Ale co to povídáte panáčku. Pamatuji si na tuhé embargo Iráku, Kuby, Libye, Íránu etc, koneckonců proč USA neembargují stejným způsobem třeba Izrael, Saúdskou Arábii a ropné emiráty coby zdroj terorismu? Jak to že jim dodávají ve velkém zbraně, co? Jak to, že právě tam kde jsou „pevně“ rozkročeny USA (kupř. Afghánistán) se prudce zvyšuje produkce drog? jak se vlastně odsud ty drogy dostávají do Evropy? Američané zakazují a nařizují svým satelitům zakazovat prodeje pouze státním firmám? To je pro mně docela novinka. Nevzpomínáty si třeba na ty raketové motory z Ruska? Jinak stále čekám na odpověď co vyrábějí a krom surovin vyváží (podle vašich měřítek) „mužici – ručníkáři“ ze S.Arábie a ropných emirátů: Jak to že je nekritizujete za to, že exportují pouze suroviny?

    Nesnažte se Bédo Západu vysvětlovat kdo je pdole vás nebo není terorist,:-)Vy ani Zvědavec veřejné mínění na Západě vážně netvoříte, uvědomte si to konečně….Nakonec říkal jsem vám, něco o dobrovolnosti směny. Tím odpovídám na to, že to KOMU chci a komu NECHCI prodávat, ať je to Izrael nebo naopak Rusko, opravdu záleží na těch státech, po kterých Rusko nebo Izrael něco chtějí a ne NAOPAK.
    Jinak jestli máte kopie smluv amerických a západních firem dodávajících něco výrobcům drog nebo teroristických organizací ze seznamu OSN, pak sem s tím. Jen ne prosím websajty s koncovkou .ru nebo zdroje že vám to říkala kamarádka vaší tetičky co, se to dozvěděla od manžela její psychoterapeutky, co jí to v hypnóze prozradil vysoký úředník Pentagonu, kterýho žena chodí do společného fitka s Hillary Clinton))

  • Béda • 12. srpna 2014

    A na závěr poslednéí lehčí otázka kovanému výsostnému liberálovi. Nezdá se vám, že v poslední době se „výsostní liberálové“ snaží „liberálně“ získat MONOPOL na těžbu, případně kontrolu tranzitu a distribuci ropy a plynu?

  • Béda • 12. srpna 2014

    Atlanťan z Atlantidy,

    vy jste zde mlel něco o „výsostném liberalismu“, zákazu prodejů zbraní mafiánům a drogovým dealerům(jako že neplatí záákladní pravidlo byznysu, kdo maže ten jede – já jsem jenom poukázal na tu podivnou shodu náhod, že zrovna poté co USA „trvale osvobodily“ Afghánistán od vlády Talibánu prudce vzrostla v této zemi produkce opia a otázal se, jestli nevíte kudy a jak se to obrovské množství drog dostává do Evropy. Třeba je pašují na velbloudech Talibové). Pokud jde o DOBROVOLNOU SMĚNU tázal jsem se, jestli si myslíte, že ty firmy a podnikatelé, jejich zaměstnanci, NECHTĚJÍ DOBROVOLNĚ vyvážet svou produkci, v čemž je jim LIBERÁLNĚ z politických důvodů bráněno vládami, resp. eurodiktátem a nadřízeným protektorem a jestli toto platí i pro Rusko, anebo Rusku je zapovězeno takto LIBERÁLNĚ recipročně ODPOVÍDAT.

  • mirror • 12. srpna 2014

    Na internetu se píše, že Putina a nějakého hlavouna z USA pozvali Slováci na oslavy SNP. Ještě se dočkáme tvrzení, že Slovensko osvobodily jednotky USA s Atlantisem. Mírotvůrce Atlantis dostane možnost sestřelit letadlo s Putinem. Všude kolem Slovenska jsou na něj zabíjením posedlí politici nazlobeni. Pochybuji, že z Moskvy do Bánské Bystrice prorazí Rusové štolu, aby Putina nemusely demokratické země sestřelovat.

  • Sugar Ray • 12. srpna 2014

    Atlanťan ty debile , ty tvoje korporace na tohle nehrajou ty prodaj cokoli , komukoliv . Jedou ve drogách , válkách , obchodu s bílim masem -ať už pracovníci za stravu v otrokárnách , lidský orgány , prostituce , lihva ,koho ty šmejde myslíš že tady obalamutíš , hm ?
    Koho zajímá veřejný mínění na západě ? My ho fakt neovlivníme , když budu mluvit za sebe hnido , tak jedidný o co jde co se počítá a co můžu je vybojovat boj sám se sebou , nic víc nemůžu . Vymanit se globálnímu Atlanťanu , jeho virum ve zboží , kultuře i myšlení – hodnotách .
    To už je jedna velká korporace v čem žijeme , fašismus .
    Ty příklade , já bych to nakopal zadel s příkladem , celej svět ve kterym žijeme je důkaz idiote , celá existence naše , myslim že on už je očipovanej ten Atlanťan .

  • mirror • 12. srpna 2014

    Béda napsal
    Pokud jde o DOBROVOLNOU SMĚNU tázal jsem se, jestli si myslíte, že ty firmy a podnikatelé, jejich zaměstnanci, NECHTĚJÍ DOBROVOLNĚ vyvážet svou produkci, v čemž je jim LIBERÁLNĚ z politických důvodů bráněno vládami, resp. eurodiktátem a nadřízeným protektorem a jestli toto platí i pro Rusko, anebo Rusku je zapovězeno takto LIBERÁLNĚ recipročně ODPOVÍDAT.

    Sankce jsou spravedlivé a nespravedlivé. Která je která a co je demokratické, to rozhodne nositel Nobelovy ceny míru Obama. Nám nezbývá než toto rozhodnutí demokraticky podporovat.

  • Béda • 12. srpna 2014

    Sugar Ray,

    jenom pro příklad o virtuální svobodě. Stačí si zadat na Google maps libovolnou adresu, maximálně přiblížit a prokliknout panáčkem. Lehce zjistíme, že na zemi již není kam se skrýt před tisící očí. A to jsou jenom mapy pro civilní použití s časovým posunem. Jaké možnosti asi má „LIBERÁLNÍ“ velké oko a ucho?

  • Erich • 12. srpna 2014

    Atlantis napsal

    Díky za příklady, Erichu. Pod pojmem světová máme evidentně každý jiné příklady. Já si myslím, že nejlepším arbitrem světovosti je počet oněch Kamazů a Lad na silnicích, kterých se to pro jejich nesčetnou oblíbenost u zákazníků jen „hemží“. Hodinky Vostok samozřejmě také, švýcarský hodinářský veletrh konaný každoročně v Ženevě je toho „dostatečným“ důkazem, lidé se o ně rvou, švýcarské TAG Heuery nebo Breitlingy leží ladem.:-)

    Až přístě budete chtít ještě více zesměšnit toho, koho se, věřím že bezelstně s upřímným nasazením , naopak snažíte zastávat, přidejte ještě za příklady třeba ruské džínsy nebo mixéry.

    Máte pravdu ja si pod pojmom svetová predstavujem kvalitatívnu úroveň a nie počet kusov predaných v západných krajinách. To by sme potom v v odevnom priemysle mohli dať za svetové „made in china“, hoci aj to sa už mení na „made in Bangladéš“ a je jedno aká „svetová“ značka je na tom našitá.
    To že na našich cestách je málo ruských vozov, je spôsobené nastavením predpisových (a z toho plinúcich finančných) bariér z strany našich zákonov tak aby to bolo nakoniec finančne nevýhodné. Viem to z vlastnej skúsenosti. Jednoducho keby pustili východných výrobcov na naše trhy za rovnakých podmienok ako západných , tak tie trhy by to riadne rozkývalo. Na potvrdenie stačí pozrieť kto má na našich trhoch najrýchlejšie rastúci predaj áut. Nie je to Mercedes, ani Volkswagen, či nejaký Francúz alebo Japonec. Je to Dacia!!!