Zastavte Putina, dokud je čas!

 

Ve jmenu Mordoru prohlašuju, že Putin je nebezpečny. Za poslednich Patnact roku sem byl v Rusku a dalšich zemich byvaleho SSSR stokrat a to, co se za tu dobu stalo, mě naprosto opravňuje k nazoru, že Vladimira Vladimiroviče, stareho agenta KGB v DDR, dočasně umistěneho v Karl-Marx-Stadtu, je třeba zadržet, zastavit a zlikvidovat za každu cenu. Pokud se nam povedlo zlikvidovat prosperujici režimy Libyje, Syrije a Iraku, stabilni a nejbohatši země ve svem regijonu, musi se nam to podařit aji v Rusku. Fakta, kera svědči o tom, že Putin je velka hrozba, su tady:


Za dobu své vlády zvýšil rozpočet Ruska 12krát, HDP tež 12x, rozpočet na armádu 30krát

Rusko se vytahlo z 36. místa ve světě v žebříčku HDP na 6. místo.

Zlaté státní rezervy zvětšil 48krát. Navrátil pod Ruskou jurisdikci 256 zdrojů nerostných surovin (zůstalo vrátit ještě 3).

Znárodnil 65% ropného a 95% plynového průmyslu a mnohé jiné odvětví. Vyzvedl průmysl a zemědělství (Rusko 5. rok za sebou je na 2 – 3 místě ve světě v exportu obilovin, předběhlo i USA, které jsou dnes na 4 místě).

Zvýšil průměrně platy v rozpočtové sféře 18,5krát. Průměrně důchody se zvýšily 14 krát.

Zastavil vymírání ruského obyvatelstva a podařilo se obnovit pozitivní trend.

Zakázal vrcholným představitelům státu a funkcionářům (včetně soudců, úředníků…) vlastnit účty v cizině a cenné papíry v cizině.

Vypakoval ze země všechny „neziskovky“, napojené na cizí zdroje. Zakázal mise OBSE a posvítil si na cizí „lidskoprávní“ organizace.

Zakázal všechny herny v celém Rusku a hazard (tím v Rusku zavřeli kohouty mafii) a zakázal oligarchům vměšovat se do politiky.

Zakázal adopci ruských dětí americkým párům a zakázal geneticky upravené potraviny

Momentálně vyvíjejí spolu s Čínou internet, nezávislý na USA. Chce zrobit z rubla měnu nezavislu na západních spekulantech a bankéřích a podloženou zlatem.


A to su všecko věci, na kere tady my v Mordoru nezapominame a zrobime všecko, abyzme se takych jedincu zbavili. A k temu nam pomože největši a nejlepši armada světa.

Jakekoliv sankce su totiž enem take divadlo pro hlupe. Neexistuje jeden jediny historicky zaznam o tom, že by se sankcionovana země omluvila za sve chovani a stala se poslušnou. A proto kratce po sankcach přichazi obvykle valka.

Akorat řešim jediny problem. Posledni uspěšna velka bojova akce, kera se největši armadě světa uspěšně podařila dotahnut do konca, byla invaze v Normandyji… a aji ta se podařila enem diky tomu, že z druhe strany pomahal Rus…

Tak pravil Ladislav Větvička, šef Mordoru

Ukazka teho, jak Rus vraci Ameryce sankce:

Zdroje dat: Tradingeconomics , Wiki

Převzato z blogu autora na blog.idnes.cz

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
57 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
11. 8. 2014 17:17

Neshody v „demokratickém“ táboře: Ляшко: Коломойского надо расстрелять за мародерство http://lifenews.ru/news/138172

zedd
zedd
11. 8. 2014 19:03

Jen bych si dovolil upozornit na perličku v tom smyslu, že onen ruský vlastenec nerozbil emerická, ale čínská či thajvanská zařízení. V US už neexistují výrobní linky, kde by něco podobného bylo možno vyrobit. Rovněž ta kola byla namíchána z ruské vody a exkrementu vyrobeného kdesi. Emerická moc je dnes v podstatě virtuální, založená na čistém zdání a důvěřivosti v toto zdání. Kdyby se podobně zachovalo byť jen dvacet procent populace, US skončily. Co příjde pak, to netuším.

aram
aram
11. 8. 2014 19:07

http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_11/Federalni-migracni-sluzba-Ruska-muze-do-zari-zavrit-vsechny-tabory-pro-uprchliky-z-Ukrajiny-6203/ Přitom se upřesňuje, že úřady regionů dostanou právo vytvářet provizorní tábory pro následující přepravu uprchlíků do regionů nejdéle na tři dny. Tak přemýšlím co to znamená v souvislosti s tím, že údajně mají rusové na hranicích s Ukrajinou už 45tis. vojáků a velké množství vojenské techniky.(porřebují mít v příhraničí jistotu a ne uprchlické tábory, kam se může, když na to přijde, vpasírovat kde kdo? Kromě toho je plánována humanitární akce na JV a podle toho co jsem dnes v podvečer zaslechla od jakéhosi zpravodaje na ČRo, že humanitární konvoje mají doprovázet pouze Ukr. armáda a policie a vstopit na… Číst vice »

VK
VK
11. 8. 2014 20:43

Za všechno může Putin
[imgcomment image[/img]
comment image

Béda
12. 8. 2014 4:56

Z aeronetu: …Moskva má ale ruku na spínači dalšího embarga, tentokrát na dovozu průmyslových výrobků, aut, strojů, nákladních vozů, lokomotiv, tramvají a především stavebních strojů a stavebního materiálu. Pokud by došlo na takové embargo, znamenalo by to katastrofu především pro německý a v návaznosti na něj i český strojírenský průmysl, od Škoda Auto, přes Škodu Plzeň až po české výrobce oken, radiátorů a stavebních materiálu a stavebních prvků. Opět je zde třeba dodat a upozornit, že nic z tohoto by v Rusku nakonec nemuselo chybět, díky tranzitu zboží přes Turecko a Švýcarsko, ovšem faktická skutečnost by byla jiná, uvolněná místa… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 8:13

Humanitární konvoj , už anglo-americký teroristi předem označily jako zástěrku pro vojenský zásah ruské armády na JV , to mi pokálej hlavu . Samozřejmě to je jejich styl přesně , pokud dojde k napadení toho konvoje nebo se je budou nějak snažit blokovat tak už definitivně ztratí poslední sympatie všech lidí , nebo aspoň doufám . Vojáci z ukrajinský armády už musí být taky na koncáku , sami by nějakou humanitární pomoc potřebovaly . Šéf americké diplomacie John Kerry se při návštěvě Sydney domáhal potrestání viníků tragédie letu MH17. Na tiskové konferenci kritizoval tento „nepředstavitelný zločin“. To je hovado prolhaný… Číst vice »

Béda
12. 8. 2014 9:31

Pro pobavení: “ …Barroso označil za neodůvodněný zákaz dovozu do RF potravin z EU

Předseda Evropské komise José Manuel Barroso v telefonické besedě s Vladimirem Putinem označil za neodůvodněný zákaz dovozu do RF potravin z EU.

Varoval, že Evropská komise může podniknout odvetná opatření.Předtím nejmenovaný představitel EU oznámil, že EU nechce, aby země Latinské Ameriky a jiných regionů, pro něž zákaz dovozu neplatí, zvýšily dodávky potravin do RF. http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4621-barrosovi-se-nelibi-zakaz-potravin-eu-do-ruska-rusky-humanitarni-konvoj-odjel-na-ukrajinu

Béda
12. 8. 2014 9:48

Demokradičtí západní DIKTÁTOŘI v praxi:

„…Předtím bylo oznámeno, že EU chce přesvědčit latinskoamerické státy, aby se vzdaly záměru nahradit na ruském trhu evropské dodavatele, kteří z něho odcházejí kvůli sankcím. V opačném případě čeká Latinskou Ameriku „pokárání“ ze strany evropských partnerů.“ http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_12/Norsko-se-pripoji-k-protiruskym-sankcim-9966/

Béda
12. 8. 2014 10:05

Jeden by myslel, že Evropani budou rádi, že díky blbosti svých bruselských ojrokomisařů pomohli „třetímu světu“ (zemím BRICS) ke konjunktuře a ono ze všech stran jen samý řev. Copak se to stalo s humanitou?

Atlantis
Atlantis
12. 8. 2014 10:22

Béda napsal Z aeronetu: …Moskva má ale ruku na spínači dalšího embarga, tentokrát na dovozu průmyslových výrobků, aut, strojů, nákladních vozů, lokomotiv, tramvají a především stavebních strojů a stavebního materiálu. Pokud by došlo na takové embargo, znamenalo by to katastrofu především pro německý a v návaznosti na něj i český strojírenský průmysl, od Škoda Auto, přes Škodu Plzeň až po české výrobce oken, radiátorů a stavebních materiálu a stavebních prvků. Opět je zde třeba dodat a upozornit, že nic z tohoto by v Rusku nakonec nemuselo chybět, díky tranzitu zboží přes Turecko a Švýcarsko, ovšem faktická skutečnost by byla jiná,… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 10:29

Proč už zase lžete, Bédo? K čemu to vaše 24hod. spamování propagandou, kterou lze pár kliky okamžitě vyvrátit vlastně je?

Pane Štětino jste to vy ?

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 10:34

Pane Štětino , nevadí že vás budu oslovovat Atlanťane ? No sám jste si zvolil ten nick tak co .
Jenom bych vás chtěl upozornit než začnete spamovat tim hnojem zase , tak – nemá to smysl vašim kydum nikdo nevěří . Ani vy sám tomu přece nemůžete věřit , tohle už vám nesežere ani dítě z pomocný .
Hlavně to balte do krásných slov , tak se prodá všechno ne ? I ten největší odpad když má pěknej obal a reklamu tak jde na dračku .

Atlantis
Atlantis
12. 8. 2014 10:38

Jinak pro vaše pobavení, víte jak to vypadá v ruských obchodech? Podobně jako za socialismu….Nakonec soudruzi ve Venezuele to měli před pár měsíci taky, když se jim městská střední třída a intelektuálové (třídní nepřátelé a agenti CIA podle Madura )hromadně bouřili, použili osvědčenou metodu. Střelbu do demonstrujících…Na rozdíl od proruského bývalého vedení, se k ni post-chavezovské vedení Venezuely, hrdě hlásilo http://englishrussia.com/2014/08/11/some-empty-shelves/ no a srovnejte to s tímto… http://www.reuters.com/news/pictures/slideshow?articleId=USRTXZQUR#a=1 Jako bychom to už jednou zažili, že? A tenkrát soudruzi hledali jak se z toho průseru vyvlíknout. Začali převlíkat kabáty a předávali vlády disidentům. Inu, teď budou mít problém stejný. Žádný vlastnec… Číst vice »

Vodník
Vodník
12. 8. 2014 10:50

Atlantis napsal
Žádný vlastnec nebude chodit s ikonou Putina, když nebude mít aspoň ten základní konzum….

To je dokonalá demonstrace toho, jak strašlivě se mýlí konsumní Atlanťané, když posuzují Rusy prismatem svého konsumního světa a jak prioritní pro ně samé tyto konsumní hodnoty jsou.

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 10:50

Co je horší než osina zapíchla v pr…. ? Štětina v pr…
Jak se zdraví Atlanťani ? Sieg hail nebo good luck to you , good luck to me , good luck to all of you ? Hovoří nějakym starodávnym vampýrskym jazykem nebo hadí řečí ?

Béda
12. 8. 2014 11:04

Atlanťanovi z Atlantidy, 87 ruských občanů na černém seznamu to není zas tak mnoho. Jak jsem psal v jiném odkazu Švýcarům se patrně již zajídá americké poručníkování, které způsobilo masivní odliv kapitálu ze švýcarských bank. Jinak osmívaný Putin dlouho vykládal hluchým ojrodiktátorům a jejich americkému protektorovi o bumerangovém efektu ekonomických sankcí. Ti pitomečci si nenechali říct a mysleli si, že medvědovi budou v poklidu dál štípat dříví na hřbetu. A teď se diví a řvou jak na lesy a opět viní z důsledků své blbosti, kterou sami zavedli v praxi Rusa. Jako každý podobný pitomec jsou zcela nepoučitelní. A když… Číst vice »

Atlantis
Atlantis
12. 8. 2014 11:21

Vodník napsal To je dokonalá demonstrace toho, jak strašlivě se mýlí konsumní Atlanťané, když posuzují Rusy prismatem svého konsumního světa a jak prioritní pro ně samé tyto konsumní hodnoty jsou. Omyl, Vodníku. Už to nejsou necivilizovaní primitovové, co potřebují k životu jen vodku a trochu toho tvrdýho komisárku. Moskva, Petrohrad zrodili střední a vyšší střední třídy. To, co určující pro západní, navýsost liberální společnost Západu a jeho životního stylu. Je to jako myslet si, že Rusové budou poslouchat jen Alu Pugačevovou a že taková dekadentní Madonna nepřiláká na koncert nikoho..Opak byl pravdou, komické bylo, že ji petrohradský starosta obraten po… Číst vice »

Béda
12. 8. 2014 11:33

Atlanťanovi z Atlantidy,

západní společnost je podle vás „navýsost liberální“? To máte z vlastní hlavy? Co je potom podle vás diktát všem státům, které západní diktátory neposlouchají? Co je podle vás potom „kvantitativní uvolňování“, co jsou potom podle vás ekonomické sankce a vydírání zaváděné z politických důvodů? Co jsou potom podle vás války motivované ekonomickými zájmy?…

Kdo „zakazuje konzum“? O čem to chlape žvaníte? Putin snad zakázal konzum když reagoval na vyděračské sankce západu?

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 11:34

Atlanťane a co teprve když si člověk představí tu hrůzu žít bez Coca Coly , tyčinky Snickers a žvýkaček Orbit , to normálně Rusy zabije .
Zbal flašinet a táhni hňupe !
Zlatý časi když v Československu byla místo toho limonáda Morfium , tyčinka Artemis , žvýkačka Pedro .
Tomu se říká nezávislost , soběstačnost , domácí produkce a žádný jedy . Rusko nastoupilo ozdravnou cestu , zbaví se Atlanťanů i v myšlení a kultůře a co jim bude chybět z těch tvých „hodnot“ vole ?

Béda
12. 8. 2014 11:37

Béda napsal

Atlanťanovi z Atlantidy,

západní společnost je podle vás „navýsost liberální“? To máte z vlastní hlavy? Co je potom podle vás diktát všem státům, které západní diktátory neposlouchají? Co je podle vás potom „kvantitativní uvolňování“, co jsou potom podle vás ekonomické sankce a vydírání zaváděné z politických důvodů? Co jsou potom podle vás války motivované ekonomickými zájmy?…

Kdo „zakazuje konzum“? O čem to chlape žvaníte? Putin snad zakázal konzum když reagoval na vyděračské sankce západu?

A co je potom podle vás diktát ojrokomisařů? To je ten váš „navýsost liberalismus“?

Atlantis
Atlantis
12. 8. 2014 11:53

Evropská komise resp. její politické složená byla zvoleno v nedávných volbách asi 85% voličů. Včetně mé naličkosti. Naprosto s jejími kroky souhlasím, stejně jako lidé v Německu nebo Británii. Kdybyste jel dnes např. do Nizozemska a zeptal se tam co si myslí o sankcích a Putinovi – řeknou vám – a to naprosto upřímně – že by měly být ještě tvrdší…Premiér nejsilnější nizozemské strany, liberálních demokratů Mark Rutte přijal americké sankce jako první ze zemí EU. Pak následovalo ihned Německo…Ale o tom jsme se již jednou bavili a vaše přesvědčování, že Putin má v Evropě někoho, kdo ho snad podporuje… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 12:05

Ty kkt drevený , plechom pobitý . Víš dobře že anglo-americký imperialisti si vynutily na tyhle spotřební šmejdy monopol , stejně jako z dolaru udělaly podvodem světovou měnu tak stejně tak infikovaly virem , trhy a myšlení lidí po celym světě .
Kradení know how a lidí po celym světě do jejich týmu , co ty víš kdyby skutečně existoval svobodnej trh a demokracie co by bylo? Víš hovno a tak to zůstane šmejde ! Oni jenom diktujou to je celá věda You son of the bitch , panimáješ ?

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 12:08

Atlanťane máš chytrej telefon ? Tv a tablet ? Notebook s jablkem ?
Hadry od Nike ? Tak to má být , tak se pozná správnej Atlanťan .

Béda
12. 8. 2014 12:11

Atlantis napsal Evropská komise resp. její politické složená byla zvoleno v nedávných volbách asi 85% voličů. Včetně mé naličkosti.Naprosto s jejími kroky souhlasím, stejně jako lidé v Německu nebo Británii. Kdybyste jel dnes např. do Nizozemska a zeptal se tam co si myslí o sankcích a Putinovi – řeknou vám – a to naprosto upřímně – že by měly být ještě tvrdší…Premiér nejsilnější nizozemské strany, liberálních demokratů Mark Rutte přijal americké sankce jako první ze zemí EU. Pak následovalo ihnedNěmecko…Ale o tom jsme se již jednou bavili a vaše přesvědčování, že Putin má v Evropě někoho, kdo ho snad podporuje… Číst vice »

Erich
Erich
12. 8. 2014 12:41

Atlanťan-„Jinak jak jste psal o těch autech atd. pořád čekám na nějakou tu světovou ruskou značku aut, ruské spotřební elektroniky, mobilů, domácích elektrospotřebičů, počítačů, mody, textilu a kosmetiky…“
Takže najskôr autá. Nákladné Kamaz hádam netreba predstavovať,vyhrávajú jeden Paríž-Dakar za druhým. Športové je Marussia …http://en.wikipedia.org/wiki/Marussia_Motors .Pri osobných stačí pozrieť nové produkty Lada SUV a pod. Mobily je to YotaPhone..http://mobilmania.azet.sk/clanok/93994/novy-yotaphone-smartfon-s-dvoma-tvarami ,pri PC výrobky T-Platforms..http://www.t-platforms.com/products.html ,prípadne taká drobnosť ako hodinky Vostok..http://www.vostok-europe.com/ . STAČí??!!

Atlantis
Atlantis
12. 8. 2014 12:44

Konečně to chápete. Zákaz konzumovat to či ono je zákaz konzumu. Neřekl jsem veškerého konzumu. „Jen“ 138 vyjmenovaných položek z produkce EU. Sankce jsou projevem liberálních hodnot ve smyslu, že Západ má nějaké hodnoty a mezi ty patří i „prodávat tomu, kdo se nestaví proti mě“ tedy prodávám jen tomu, komu CHCI prodávat, koho považuji za důvěryhodného partnera, který mé produkty co mu prodám, nebude zneuživat proti mým zájmům. Partnerovi, příteli, tedy ano, nikoli tomu, kdo se snaží omezit můj status quo. Prodávat tomu, KOMU UZNÁM za vhodné je projevem základního LIBERÁLNÍHO pravidla a tou je DOBROVOLNOST směny. Mám-li někoho… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 12:56

Tak tomu už se musim smát :-) Atlanťane dobrá parodie fakt .

Béda
12. 8. 2014 12:57

Atlanťan z Atlantidy, Zákaz konzumovat? Putin někomu zakázal konzumovat? Přece konzum západního zboží nahradí konzum zboží ze států BRICS. Nebo ne? Co to blábolíte o vyspělých technologiích? Jsou snad potraviny, ovoce a zelenina vyspělé technologie? Pokud tedy platí ten váš blábol o tom, že prodávám tomu komu chci prodávat – myslíte že ti polští zemědělci, norští rybáři, finští potravináři, Madeta etc nechtěli prodávat Rusům? Proč si tedy podle vás stěžují? Neměli by podle vašeho uvažování volat spíš ještě po tvrdších zákazech a vydírání Ruska? A jestli tedy platí vaše premisa prodávám jenom komu chci – platí to jenom pro státy… Číst vice »

Béda
12. 8. 2014 13:03

Béda napsal Atlanťan z Atlantidy, Zákaz konzumovat? Putin někomu zakázal konzumovat? Přece konzum západního zboží nahradí konzum zboží ze států BRICS. Nebo ne? Co to blábolíte o vyspělých technologiích? Jsou snad potraviny, ovoce a zelenina vyspělé technologie? Pokud tedy platí ten váš blábol o tom, že prodávám tomu komu chci prodávat – myslíte že ti polští zemědělci, norští rybáři, finští potravináři, Madeta etc nechtěli prodávat Rusům? Proč si tedy podle vás stěžují? Neměli by podle vašeho uvažování volat spíš ještě po tvrdších zákazech a vydírání Ruska? A jestli tedy platí vaše premisa prodávám jenom komu chci – platí to jenom… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 13:09

Západní demokracie s USA v čele nemá žádnou morální hodnotu co by mohla světu nabídnout , jedině touhu ovládat a vlastnit hustou tak že by se dala krájet .

Atlantis
Atlantis
12. 8. 2014 13:13

Díky za příklady, Erichu. Pod pojmem světová máme evidentně každý jiné příklady. Já si myslím, že nejlepším arbitrem světovosti je počet oněch Kamazů a Lad na silnicích, kterých se to pro jejich nesčetnou oblíbenost u zákazníků jen „hemží“. Hodinky Vostok samozřejmě také, švýcarský hodinářský veletrh konaný každoročně v Ženevě je toho „dostatečným“ důkazem, lidé se o ně rvou, švýcarské TAG Heuery nebo Breitlingy leží ladem.:-)

Až přístě budete chtít ještě více zesměšnit toho, koho se, věřím že bezelstně s upřímným nasazením , naopak snažíte zastávat, přidejte ještě za příklady třeba ruské džínsy nebo mixéry.

Béda
12. 8. 2014 13:18

Atlantis,

oni Rusové k vašemu překvapení vyrábějí taky raketové motory a velice vyspělé zbraňové systémy, kupř. stihačky, tanky, rušičky. Takže to asi až takoví „mužici“ nebudou. Jenom bych se zeptal- co vyrábí kupř. S.Arábie, Bahrajn, SAE, Katar, Omán? Jak to, že je nektitizujete za to, že pouze vyváží suroviny jako Rusko?

Béda
12. 8. 2014 13:22

… taky vrtulníky, prostředky PVO, ponorky, rakety, spoludrží světový primát ve výrobě termonukleárních zbraní etc…

peter.
12. 8. 2014 13:25

Len zopakujem:Ak dlhšie venujete pozornosť idiotovi,začne vás považovať za svojeho kolegu.

Atlantis
Atlantis
12. 8. 2014 13:27

Přesně, už začínáte chápat, Bédo. Státy zakazují, představte si i to, firmám dodávat zbraně překupníkům drog, mafiánům, gangsterům atp. Zajisté by si zaměstnanci zbrojovek vyrábějící pistole Glock nebo Walther přáli větší produkci zrušením „antiliberální“ státní redukce prodeje zbraní. To samé sofistikované vrtné soupravy pro násilné otvírání bankovních sejfů pro lupiče všeho druhu, jedy a chemikálie pro traviče atd. Nakonec sám to můžete navrhnout i u nás. Zaměstnanci vlašimské zbrojovky Sellier&Bellot vám zajisté „poděkují“. Jinak nechápete proč za 20 let existence postkomunistického Ruska, kupuje Rusko ty západní potraviny a ne od svých comrades ze zemí BRICS? Že by ty evropské byly… Číst vice »

Atlantis
Atlantis
12. 8. 2014 13:31

Kdybych měl kritizovat všech asi 180 zaostalých zemí světa, že nic nevyrábí, nevešlo by se mi to do povoleného počtu znaků, Bédo:-) Jinak jestli vás to potěší, mám „respekt“ k vámi vyjmenovaným zemím úplně stejný jako k diskutovanému Rusku. Spokojen?

Béda
12. 8. 2014 13:38

Atlantis napsal Přesně, už začínáte chápat, Bédo. Státy zakazují, představte si i to, firmám dodávat zbraně překupníkům drog, mafiánům, gangsterům atp. Zajisté by si zaměstnanci zbrojovek vyrábějící pistole Glock nebo Walther přáli větší produkci zrušením „antiliberální“ státní redukce prodeje zbraní. To samé sofistikované vrtné soupravy pro násilné otvírání bankovních sejfů pro lupiče všeho druhu, jedy a chemikálie pro traviče atd. Nakonec sám to můžete navrhnout i u nás. Zaměstnanci vlašimské zbrojovky Sellier&Bellot vám zajisté „poděkují“. Jinak nechápete proč za 20 let existence postkomunistického Ruska, kupuje Rusko ty západní potraviny a ne od svých comrades ze zemí BRICS? Že by ty… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 8. 2014 13:42

Jak se to dělá v Atlantidě , rozm?dáte danou zemi , kterou chcete dostat pod svuj vliv , do vedení dosadíte svoje figurky Havel a spol. Jejich prostřednictvim legálně prosadíte zákony a opatření aby všechny státní podniky zkrachovaly , nebo je bylo možný převzít . Výrobky co produkovaly nahradíte svym šmejdem . Neni alternativa , monopol jak řemen , celá věda . Zbrojovky , oděvní průmysl , zemědělství , těžební podniky , banky všechno si přivlastníte nebo zničíte jak se to hodí . Vaše monopolní šmejdy , jsou vyhajpovaný až do nebes , reklamy běží v TV , rádiích ,… Číst vice »

Béda
12. 8. 2014 13:42

Atlanťan z Atlantidy,

A ještě jedna věc, abychom neuhýbali od původního motivu. To vy jste povídal cosi o (výsostném) „navýsost liberalismu“. Já jsem se vám pouze pokusil dokázat, že vyprávíte omšelé fráze, které mají s realitou stále méně společného.

Béda
12. 8. 2014 13:47

Béda napsal

Atlanťan z Atlantidy,

A ještě jedna věc, abychom neuhýbali od původního motivu. To vy jste povídal cosi o (výsostném) „navýsost liberalismu“. Já jsem se vám pouze pokusil dokázat, že vyprávíte omšelé fráze, které mají s realitou stále méně společného.

Ještě drobnost. V poslední době čtu takové perličky, že v jakési kolébce demokracie začínají pokusně zavádět čipování novorozeňat, zakazují prodej jiných než GMO modifikovaných semínek, zakazují volně užívat svou vodu, svá vypěstovaná včelstva… Nevím jestli je na tom něco pravdy, proto se raději zeptám kovaného výsostného liberála, jestli o tom nemá nějaké zprávy.

Atlantis
Atlantis
12. 8. 2014 13:53

Béda napsal Ale co to povídáte panáčku. Pamatuji si na tuhé embargo Iráku, Kuby, Libye, Íránu etc, koneckonců proč USA neembargují stejným způsobem třeba Izrael, Saúdskou Arábii a ropné emiráty coby zdroj terorismu? Jak to že jim dodávají ve velkém zbraně, co? Jak to, že právě tam kde jsou „pevně“ rozkročeny USA (kupř. Afghánistán) se prudce zvyšuje produkce drog? jak se vlastně odsud ty drogy dostávají do Evropy? Američané zakazují a nařizují svým satelitům zakazovat prodeje pouze státním firmám? To je pro mně docela novinka. Nevzpomínáty si třeba na ty raketové motory z Ruska? Jinak stále čekám na odpověď co… Číst vice »