Zjednodušme to: Patříme na záchod!

Veřejný prostor, tak příliš zaneřáděný reklamou, propagandou, auty, vajgly, obaly žvýkačkami, psími a jinými lejny, stříkačkami, odpadky a špínou, zase nově navíc zasvinily nějaké politické billboardy. Pokud zrovna neuklouznete na nějakých zvratcích, stojí za to se podívat, jací hňupové jsou placení za to, že nám vládnou a co si o nás vlastně myslí, jací jsme to my občané pitomci, nebo lépe řečeno, jací pitomci jsme to my občané. Jistě zaslouženě.

Proč bychom se měli ve veřejném prostoru zdarma dívat na něčí křivácké ksichty a číst stupidní hesla, která z nás dělají ještě větší pitomce, než jsme? Co je to za svobodu a demokracii nebo jejich opak, který se za ně vydává?

Jistě, tvrdí vám šmejdi, nemusíte se na tu reklamu a propagandu dívat, máte prý přece možnost svobodné volby. Jenomže, každý ví, že kdyby existovala nějaká možnost svobodné volby, tak by ji dávno zakázali. Goebbelsovská propaganda přece staví právě na tom, že svobodnou volbu nemáte. Proto pořád řve, že je svoboda a demokracie. Přijde to levněji a občané si ostatně nic jiného nezaslouží. Dělá jim to dobře.

Kdyby ti šmejdové byli tací jelimánkové, jaké ze sebe dělají, tak by si našli nějaký prázdný ohrazený areál, například po nějaké do poslední cihly rozkradené fabrice, a tam by si ten svůj humus nacpali. A kdo by se jím chtěl pohlavně ukájet, tak by tam mohl ve volném čase chodit jako do Parku oddechu Julia Fučíka.

Reklama a propaganda však není postavena na vědomém sledování a racionální analýze. Pak by vůbec nefungovala. Počítá právě s tím, že se brodíte internetovým nebo pouličním hnojem a přitom do vás mimoděk podvědomě infiltruje duševní infekce z reklamy a propagandy.

Tím hnojem se brodit musíte, jinak byste nepřežili. Jistě, existuje kompromisní řečení, že se dobrovolně zbavíte zraku a sluchu a budete sobě i druhým na obtíž, ale co je to za život? To už je lepší rovnou skočit do dřevěného saka (dnes kartonového). Nebo jsou snad virtuální kulisy koncentráku, které musíme za trest vnímat, tak krásné?

Na holou zeď baráku, vedle něhož Němci za 2. světové války vybombardovali dům, byl instalován nový billboard. Ať pak někdo říká, že světové války jsou jenom špatné. Nebýt jich, neměli bychom celých 70 let žádné pořádné reklamní plochy. Každému je jasné, že čím více budeme mít světových válek, tím více bude reklamních ploch, a tím více poroste ekonomika. A tím lépe se budeme mít, neboť budeme žít v blahobytu. Zaručeně v tom posmrtném.

Na tom billboardu je u ksichu, který neznám, napsáno: „Zjednodušme to! Patříme na Západ, ne na Východ!“ Bohužel tam není uveden seznam těch „my“, tak se nedozvíte, kdo za koho tím billboardem prezentuje své sexuální chtíče. Mluví ten ksicht za většinu občanů, kteří jeho stranu nevolili? Nebo mluví za nějakou skupinu, elitu, konspirační sektu, která chce ovládnout dávno ovládaný tuzemský protektorát?

Protikladem Západu je Výpad. Východ je protikladem Záchodu. Z hesla je tedy zřejmé, že patříme na záchod. A vlastně je to pravda, když si necháme líbit takové oblbování, když jej vytváříme pro sebe o druhé. Co s námi jiného, když tu mravní a duševní mrvu pod tlakem cpeme a necháme cpát do sebe, spoluobčanů a dětí?

Nikomu není divné, že nesmíme být doma tam, kde se narodili naše děti, rodiče, prarodiče, praprarodiče…..až Adam s Evou? Nikoho nezaráží, že pořád musíme patřit jenom někam jinam, zvláště pak jenom na Východ nebo jenom na Západ? Proč třeba také ne někdy na Jih nebo na Sever? A proč ne nahoru nebo dolů?

No, vlastně dole jsme a dolů padáme. Přestali jsme dávno vnímat gravitaci. A tak vlastně patříme a jdeme správně na Záchod. Nikam nahoru určitě ne. A tomu křiváckému ksichtu na billboardu se omlouvám. Má úplně pravdu. „Záchod“ znamená fekál, žumpu, zhebnout, zemřít a zaniknout. Chceme to, dělá nám to dobře, máme to.

Přejít do diskuze k článku 11 komentářů