Personální šéf Bílého domu Andrew Card skvěle vysvětlil, proč Bushova administrativa čekala až do září s výrobou důvodů pro připravovanou válku v Iráku: „Z obchodního hlediska není vhodné zavádět nové produkty v srpnu.“
Válka se ve skutečnosti uvádí na trh stejným způsobem jako limonáda nebo zubní pasta.
Každý ví, že PRAVDA je první obětí války.
Země musí lhát o svých nepřátelích proto, aby je mohla dostatečně démonizovat, a tím pro ni získat podporu lidu.
To je důvod, proč jsou "selhání" zpravodajských služeb, jako ta níže uvedená, naprosto běžná:
- Sami historikové amerického námořnictva dnes říkají, že potopení USS Maine, které ospravedlnilo vstup Ameriky do Španělsko-americké války, bylo pravděpodobně způsobeno samovolným výbuchem uhlí, nikoliv útokem Španělů.
- Je všeobecně uznáváno, že incident v Tonkinském zálivu, který vedl k válce ve Vietnamu, byl výmysl.
- A k tomu dvě lži, které byly použity jako záminka k první Válce v Perském zálivu v roce 1991: prohlášení, že Iráčané vraždili kuvajtské kojence a prohlášení, že čtvrt milionu iráckých vojáků je soustředěno na hranici se Saúdskou Arábií (formálně vzato, prohlášení o kuvajtských kojencích nepřišlo od americké vlády, ale od PR firmy, která byla vládou najmuta).
To je také důvod, proč vlády z celého světa používají po tisíce let operace pod falešnou vlajkou, aby mohli svým lidem prodat jakoukoli válku, kterou si přejí zahájit.
Samozřejmě, démonizoční proces je urychlen a masivně šířen mainstreamovými médii. Skutečně, korporátní média jsou nástrojem šíření lží, které vedou k podpoře války.
Převzato z Global Research
Překlad: Clair