Válka se prodává úplně stejně jako zubní pasta




Personální šéf Bílého domu Andrew Card skvěle vysvětlil, proč Bushova administrativa čekala až do září s výrobou důvodů pro připravovanou válku v Iráku: „Z obchodního hlediska není vhodné zavádět nové produkty v srpnu.“

Válka se ve skutečnosti uvádí na trh stejným způsobem jako limonáda nebo zubní pasta.

Každý ví, že PRAVDA je první obětí války.

Země musí lhát o svých nepřátelích proto, aby je mohla dostatečně démonizovat, a tím pro ni získat podporu lidu.

To je důvod, proč jsou "selhání" zpravodajských služeb, jako ta níže uvedená, naprosto běžná: 

To je také důvod, proč vlády z celého světa používají po tisíce let operace pod falešnou vlajkou, aby mohli svým lidem prodat jakoukoli válku, kterou si přejí zahájit.

Samozřejmě, démonizoční proces je urychlen a masivně šířen mainstreamovými médii. Skutečně,  korporátní média jsou nástrojem šíření lží, které vedou k podpoře války.

Převzato z Global Research

Překlad: Clair

0 0 hlas
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments