Budou židé nosit žluté hákové kříže?
V dnešní době někteří židé podporují americkou nacistickou okupaci bývalé Ukrajiny, ačkoli ani Izrael ji nepodporuje.
V dnešní době někteří židé podporují americkou nacistickou okupaci bývalé Ukrajiny, ačkoli ani Izrael ji nepodporuje.
Prostě mi vadí, že se kritizuje to, co je na nich ještě nejpřijatelnější, a odvádí se pozornost od toho, co je na nich skutečně špatné.
Hlavně by bylo třeba zastavit neustálý růst násilí a dosáhnout naopak jeho poklesu. K tomu by bylo třeba začít důsledně dodržovat „§ 4 přirozeného práva“ (tedy čtvrtý pražský artikul) a zacházet se zločinci jako se zločinci – zabránit jim v páchání dalšího násilí.
Stále rostoucí násilí (a podobně stále rostoucí populace nebo ekonomika) se nakonec vždy obrátí proti svému původci.
…je dobré vědět, že i „daň z hlavy“, v podstatě – a přesněji – daň z individuality ukládali deprivanti v historii vždy pouze zotročenému obyvatelstvu. Ve všech společnostech, kde byli občané do jisté míry svobodni, platili daně podle svého příjmu či majetku.
Pokud jste sami sebou, nemůžete být jako oni, ať děláte cokoli.
Můžeme i říci, že souboje byly svým způsobem očistné. Ti, co neměli čest, se navzájem vybili, a byl od nich pokoj. Tím, že mohou deprivanti donekonečna ostatní žalovat pro uražení hlavy a česti, násilí roste.
Když je „kolektiv“, je i kolektivní vina.1 Pokud někdo nejedná sám za sebe, ale jako součást nějaké skupiny, musí i nést důsledky za jednání takové skupiny. Když prohrají fotbalisté, budou snad vykládat, že neprohráli, a že tvrdit něco takového by znamenalo přičítat jim kolektivní vinu?
Při bližším pohledu vidíme, že i zákazem interrupcí chtějí deprivanti chránit hlavně sami sebe. Jak plod, tak deprivanti jsou neindividuální formou života. V plodu ještě není duše (pokud v daném plodu někdy bude), v deprivantovi už není duše (pokud v daném těle někdy byla, pokud se tam vůbec vtělila).