Jak šlapou české noviny a jak létá Boeing

Street Art, zdroj: Morguefile

Všemocný Boeing pilotům a FAA vysvětlil, že jde o drobounkou chybičku, kde mají zapnout to a ono a letadlo přestane mít sebevražedné sklony. Vládní agentura odpovědná za životy miliónů cestujících po celé planetě jim to zbaštila, protože jsou pod toxickým vlivem jednoho procenta stejně jako politici.


Nedávno jsem psal článek Boeing na nebi, USA v Sýrii. V článku jsem se snažil ukázat, jak na nás jedno procento kašle z hlediska válek vedených mimo Západ. Jenže na Západě jedno procento experimentuje s našimi vlastními životy, které prodává za zisk uprostřed tzv. „demokratické společnosti“. Za měsíc od druhé havárie vyšlo najevo, že Boeing je vinen, že lhal a hlavně, že manipulovat piloty tak, nevědomky zabili sebe i cestující. Dnes je jasné, že Boeing přidal na šíleného Maxe velmi problematický ‚Maneuver Characteristics Augmentation System‘ (MCAS) a ten byl napojen na jediný senzor. Toto zařízení dvakrát za sebou způsobilo obě hlavní havárie. Šílený Max od Ethiopian Airlines se zřítil 10. března brzy po startu, zahynulo 157 lidí. Už předtím havaroval za stejných okolností a se stejnou chybou 29. října 2018 stejný typ letadla indonéské letecké společnosti Lion Air se 189 lidmi na palubě. Ani piloti, ani úřady odpovědné na bezpečnost letového provozu neznali charakteristiky tohoto zařízení. Piloti neměli žádný trénink v případě nepředvídatelného jednání letadla. Indonéské letadlo spadlo, všechny zabilo. Teď se podívejte, jak reagoval Boeing, který už dva roky věděl, že udělal zmetek. Pochopitelně, že úřadům neřekl nic, vždyť je měl v hrsti přes koupené politiky. Takto reagovala vládní americká agentura FAA na pád indonéského letadla.

737maxad S

Všemocný Boeing pilotům a FAA vysvětlil, že jde o drobounkou chybičku, kde mají zapnout to a ono a letadlo přestane mít sebevražedné sklony. Vládní agentura odpovědná za životy miliónů cestujících po celé planetě jim to zbaštila, protože jsou pod toxickým vlivem jednoho procenta stejně jako západní politici. Pak spadlo druhé letadlo v Etiopii a všichni pochopili, že je konec. Nezapomeňme, že v USA byl šílený Max uzemněn jako poslední ze všech zemí. Korporátní fašismus je životu nebezpečné spiknutí proti 99 procentům. A nyní k pádu etiopského šíleného Maxe. Západní piloti a mediální presstituti placení Boeingem nenápadně tvrdili, že od pilotů Třetího světa nelze jiné výkony očekávat. Jenže minulý týden se z etiopského šíleného Maxe vytáhly černé skříňky a bylo vymalováno. Piloti postupovali přesně podle výše uvedených rad Boeingu a zabili sebe a všechny na palubě. Etiopské aerolinky už mají plné zuby toho, že mají dělat obětního beránka za americké šílené Maxe, a vydaly po prvním prozkoumání černých skříněk toto prohlášení.

Předběžná zpráva jasně ukázala, že piloti etiopských leteckých linek, kteří veleli letům ET 302/10 března, následovali Boeingem doporučené a FAA schválené nouzové postupy pro zvládnutí nejnáročnějších havarijních situací vytvořených za letu. Navzdory jejich tvrdé práci a plnému dodržování havarijních postupů nebyli schopni letadlo otočit z nastoupeného střemhlavého letu.“

A nyní k českým mediálním presstitutům a k jejich kampani pro Boeing. Podívejte se na starý článek z roku 2012 nazvaný Jak šlapou české noviny. Tam vidíte vytváření mediální manipulace, která se jmenuje „agenda setting“. Nastolíte agendu, že cyklista Lance Amstrong je obětí spiknutí. Pak necháte v Česku dojet dávno zaplacenou reklamu s vítězným a superčestným Lancem za pomocí prodejných novinářů. A ti vnutí lidem tento mediální ksindl vyfutrovaný příslušnou strategií lhaní, kterou mají orámovat hlavní zprávy. Presstituti mají za úkol nikoliv popírat nebo falšovat fakta, ale dávat je do „správné“ souvislosti.

Tak se podívejme, jak šlapou české noviny za Boeing. Nejprve jsme si s údivem přečetli, že piloti šílených Maxů listují manuálem za letu úplně běžně. Pak nám presstituti ve druhém kole rámování předvedli simulaci tohoto střemhlavého letu a udělali nám z tragédie klasickou PC střílečku pro puberťáky. V příštím kole vysvětlí českým prodejným politikům, že šílený Max je hodný jako beránek a ze sebevražedných sklonů je zcela vyléčen US-softwarem. A pak povedou placenou kampaň, že naše aerolinky si těch Maxů mají koupit hned tucet najednou. A to v situaci, kdy světové aerolinky se chystají masově žalovat Boing za ztráty vzniklé uzemněním letadel, kdy Čína zrušila kompletní dodávku těchto letadel a kdy Boeing drasticky omezuje jejich výrobu. A podobnou situaci zažijeme se zbytečnou atomovkou v Dukovanech. Tu chce stavět Westinghouse, který v USA se stavbou nových jaderek úplně skončil.

Orámování reality je prakticky nejnebezpečnější mediální manipulace, protože nechává fakta a mění jejich smysl. Až jsou všichni naočkovaní a zblblí jako za Göbelse, pak je jim úplně jedno, že jejich židovským (pardon, dnes muslimským) sousedům nejprve rozbili obchod, pak je zmlátili na ulici a pak najednou zmizeli úplně. Kdo by se o takové drobnosti staral, když táta má konečně práci a staví tu Hitlerovu dálnici na východ. A když české firmy dělají pro šíleného Maxe a pro Westinghouse, který experimentuje s ruskými jadernými elektrárnami na politicky a ekonomicky rozpadlé Ukrajině (Jaderné experimenty na Ukrajině: EU už začíná mít strach).


Hodnota článku (rešerše, napsání, korektura, anotace, ilustrace, redakční práce) je ohodnocena částkou: 450 Kč. Pokud chcete na provoz webu přispět, klikněte zde, nebo na baner v úvodní stránce. Děkujeme!

Související články:

Převzato z e-republika.cz

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
7 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
racek
racek
8. 4. 2019 21:35

Hmm, letadla padají a létají. Dnes už naštěstí skoro furt létají. Průs…ry se holt dějou. Pár jich pamatuji. Případ De Havilland Comet, první tryskové dopravní letadlo světa. Létalo úžasně. A pak … najednou spadly za letu dva. Závada zastavila provoz tohoto jinak úžasného letadla a zkoušky a rekonstrukce praskajících okének trvala několik let. A pak už byl Comet zase fajn … ale už nebylo na trhu moc místo. Mezitím vyvstala a trh přebrala konkurence, Cometem poučená. A Comet ve verzi Nimrod ještě před několika málo lety střežil oceány pro HMS Navy. No a v sedmdesátých letech tehdy nové TU 154… Číst vice »

g.hrosik
9. 4. 2019 17:07

V zájmu podpory svého výrobce, společnosti BOEING, jejíž akcie prudce padají, oznámili v USA uvalení nových obchodních cel na produkci EU: víno, sýry, olivový olej, ryby ale co hlavně – na vrtulníky a letadla, včetně značky AIRBUS. Takto drsně se Američané snaží zlomit evropské partnery, aby ti přestali dotovat výrobu dopravních letadel Airbus. Podle WTO byla spočítána celková výše škody tím způsobené Američanům, na 11 mld.USD. Toto rozhodnutí je důsledkem soudního sporu mezi USA a EU, který trvá už skoro 11 let. Amíci přitom jaksi obchází potichu skutečnost, že stejná WTO už v březnu přiznala, že USA samy porušují zákon… Číst vice »

Gatta
Gatta
9. 4. 2019 18:27

Zdravím – po delší zdravím vynucené odmlce … Už několikrát jsem narazil na myšlenku, že dnes se postoje politických stran těžko dělí na pravici a levici, protože jejich přístupy politici tak pomíchali a principiální myšlenky prakticky postmoderně znehodnotili, že je lze těžko spolehlivě nějak odlišit. Jako současně aktuální a zásadní a historickou dělící linii byl uváděn přístup ke globalizaci – na ty co z ní těží a ty co z ní nic nemají, nebo ještě častěji na ni doplácejí. A ta hranice jde ve společnosti nečekaně klikatě. Myslím, že tento pohled stojí za úvahu … Pan Trump (a jeho zázemí)… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
9. 4. 2019 19:56

Gatta napsal Zdravím – po delší zdravím vynucené odmlce … Už několikrát jsem narazil na myšlenku, že dnes se postoje politických stran těžko dělí na pravici a levici, protože jejich přístupy politici tak pomíchali a principiální myšlenky prakticky postmoderně znehodnotili, že je lze těžko spolehlivě nějak odlišit. Jako současně aktuální a zásadní a historickou dělící linii byl uváděn přístup ke globalizaci – na ty co z ní těží a ty co z ní nic nemají, nebo ještě častěji na ni doplácejí.A ta hranice jde ve společnosti nečekaně klikatě. Myslím, že tento pohled stojí za úvahu … Pan Trump (a jeho… Číst vice »

orinoko
12. 4. 2019 21:49

Mimochodem profesor Max Kašparů u nás v pořadu říkal, že po dvou totalitách, nacistické a komunistické, se k nám žene třetí totalita, a to totalita lidských práv.