Diskuze k článku


  • racek • 15. října 2018

    No, obávám se, že nějaká chyba v řazení reklam zrovna není hlavní problém ČT… že. Nepokryté preference vybraných stran a politiků, neobjektivní kritika, aktivismus při komentářích, lživé zprávy se zahraničí nebo jejich zkreslování vč. jednostraných komentářů… už se mi to ani nechce furt opakovat. Ovšem to Kverulaty nezajímá. Oni chrání inzerci a zisky soukromých televizí…

  • g.hrosik • 15. října 2018

    racek napsal

    No, obávám se, že nějaká chyba v řazení reklam zrovna není hlavní problém ČT… že. Nepokryté preference vybraných stran a politiků, neobjektivní kritika, aktivismus při komentářích, lživé zprávy se zahraničí nebo jejich zkreslování vč. jednostraných komentářů… už se mi to ani nechce furt opakovat. Ovšem to Kverulaty nezajímá. Oni chrání inzerci a zisky soukromých televizí…

    Vidím to podobně. V ruku pro to mají kouzelnej termín – „kanalizace protestu“ – dobrý, co? I pro nás to sedí jako biskup na noční vázu.

  • g.hrosik • 15. října 2018

    Omlouvám se za překlep – má být V Rusku … 🙂

  • Punta • 16. října 2018

    racek napsal

    No, obávám se, že nějaká chyba v řazení reklam zrovna není hlavní problém ČT… že. Nepokryté preference vybraných stran a politiků, neobjektivní kritika, aktivismus při komentářích, lživé zprávy se zahraničí nebo jejich zkreslování vč. jednostraných komentářů… už se mi to ani nechce furt opakovat. Ovšem to Kverulaty nezajímá. Oni chrání inzerci a zisky soukromých televizí…

    Reklama v ČT ale problém je. Jestli hlavní nebo vedlejší, to je subjektivní záležitost. Ve veřejnoprávní televizi nemá žádná komerční reklama co dělat. Zaplať pámbů, že to zajímá alespoň Kverulanty. A komerční reklama zacílená na děti je lotrovina par excellence! Bylo by skvělé, kdyby některá z redakcí ČT natočila investigativní reportáž na téma „Šmejdi“ ve veřejnoprávní reklamě.

  • racek • 18. října 2018

    Já s Vámi ale souhlasím. Ale na tohle stačí jeden soud a pár žalob. Proč ale nejsou?Jak bylo řečeno výše, je to ovšem tzv. kanalizace problému.