Otázky a odpovědi V. V. Pjakina ze dne 19. 6. 2017

Přímá linka s Putinem * Comeyho slyšení v US Senátu * Protiruské sankce * Zatykač na příslušníky Erdoganovy ochranky * Požár výškové budovy v Londýně, najíždění auty do lidí na Manhattanu, Londýně a Lvově * Význam sjednocení Německa

Překlad a titulky: Irena

Knihy VP SSSR jsou volně ke stažení v CZ/SK překladu na Leva-net. V tištěné podobě je můžete získat na http://ksbpress.cz/.

 

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
61 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
peter.
1. 7. 2017 12:30

Nie je jasné kto koho vyfajčil.Z komentárov sa dá vyrozumieť,že fajčiarom bol Chochol Sergej.Ale je možné aj to,že to bolo naopak.V tom prípade si Sergej zaslúži uznanie. :-)
http://rusvesna.su/news/1498726628

peter.
1. 7. 2017 14:45

Irena napsal
Skvělá vizitka 28 let demokracie, nechápu, že je s tím lidi nepošlou do p…

Panem et circenses – chlieb a hry.
Latinské príslovie,ktoré charakterizovalo prístup cisárov v neskorom úpadkovom období Rímskej ríše,keď si za jedlo a hry získavali priazeň prostého ľudu, ktorú potom využívali pre dosiahnutie svojich vlastných cieľov. (píše wikipédia)
Podobnosť s vami uvedeným odkazom nie je v žiadnom prípade náhodná.

peter.
1. 7. 2017 15:18

Na summite G-20 je Trump pripravený tajne prijať Putina.
A nešla by do riti táto …G ?
Ja nevidím príčinu,pre ktorú by Rusko muselo vyhľadávať družbu s Amerikou.
Ej -Boha jeho…veru nevidím!
píše Michail Dmitrijev.
https://cont.ws/@user3885/653604

Bety
Bety
1. 7. 2017 15:20

Nepochybuji, že naše „celebrity“ byly tímto hnusem uneseny.
Ten nástup propagace brutálního násilí zřejmě tzv. feministkám nevadí. Copak nevidí, že umělci a spisovatelé tím mění vnímání společnosti? Už to nebude dlouho trvat a muži, kteří umravní své ženy párem facek či kopancem budou v konfrontaci s touto brutalitou hodnoceni jako slušní lidé, kteří jen malilinko ujeli a obyčejné znásilnění projde jako přestupek proti občanskému soužití.

koloděj
koloděj
1. 7. 2017 15:26

peter. napsal
Panem et circenses – chlieb a hry.

Tyto rozřezané ženské těla, Petře – to jsou hry nebo chléb ?

Nebo je to úlet umělce, který takové scenérie dělá někde ve spolku chráněn mocnými lidmi, kteří chtějí zažít „pořádné vzrůšo“ někde ve sklepeních zednářských či jiných sídel ? ( a pokud někdo schválil takovouto prezentaci pro veřejnost … no ani nebudu domýšlet .. )

Je to poselství nám, jak nás mají nejraději ? ( rozčtvrcené v igelitu vakuově balené bez éček a přidaného glutamátu sodného ) ?

koloděj
koloděj
1. 7. 2017 15:30

peter. napsal
Ej -Boha jeho…veru nevidím!

Promiň, že opět na tebe reaguji, Petře, ale ja tu přece jen důvod vidím … chtěl bych se dožít vnoučat a vidět, že vyrůstají ve světě, kde se dá žít

Alena
Alena
1. 7. 2017 15:38

divoký odsun Němců jsem nezažila, nicméně pan Pjakin jede tvrdou proruskou propagandu, a nezdá se mi, že by byl objektivní. Znám osobně příběh ženy, která byla znásilněna ruským vojákem, který zabil i jejího manžela. Takže žádná sláva.
Dále vím o tom, že celé národy, které v SSSR dělaly problémy, byly přepraveny železnicí na jiné místo, x tisích kilometrů vzdálené od rodného místa. Nic humánního v tom nevidím, i když jistě pan Pjakin by to zdůvodnil jako geniální tah gosudara

peter.
1. 7. 2017 15:42

koloděj napsal
Promiň, že opět na tebe reaguji, Petře, ale ja tu přece jen důvod vidím … chtěl bych se dožít vnoučat a vidět, že vyrůstají ve světě, kde se dá žít

Je to len odkaz na článok v Konte s prekladom nadpisu a úvodnej vety.Nie prezentácia môjho názoru.

fajt
1. 7. 2017 15:45

peter. napsal

Na summite G-20 je Trump pripravený tajne prijať Putina.
A nešla by do riti táto …G ?
Ja nevidím príčinu,pre ktorú by Rusko muselo vyhľadávať družbu s Amerikou.
Ej -Boha jeho…veru nevidím!
píše Michail Dmitrijev.
https://cont.ws/@user3885/653604

nevlivný člověk by se měl dobře střežit sociopatických vlastníků planety – ruská vrcholná politika je stejně logická jako ta americká, takže ostražitost a nedůvěra v jejich slova je více než nutná. ..)

peter.
1. 7. 2017 15:50

koloděj napsal
Tyto rozřezané ženské těla, Petře – to jsou hry nebo chléb ?

Ak vezmeme do úvahy to, čo sa dialo v starorímskych amfiteátroch,požieranie živých ľudí divými zvermi,vzájomné vraždenie sa gladiátorov atď(viď.Quo vadis od Sienkiewicsa)…..tak hry!

fajt
1. 7. 2017 15:54

je zajímavý, jak člověk lehce příjme a miluje potoky krve a násilí i na své osobě, než mír a tvořivou spolupráci, jako by zběsilost v hlavě měl geneticky danou … a nebo jeho vlastní zasloužené stigma předešlých časů mu už nedovolí být znova člověkem. ..)

Bety
Bety
1. 7. 2017 15:57

Peter, Michail Dmitrijev nevidí žádný důvod k družbě s Amerikou, já ostatně také ne, ale kdo říká, že se Putin chce družit? Zaprvé dokud se jedná, tak se neválčí, zadruhé je třeba těm evropským tupounům dát čas, aby je také chuť na družbu s USA přešla. Jestli kdy Putin nějaké iluze měl, tak ho už dávno a dávno přešly. On jedná po svém a má výsledky, zatímco Amerika slábne. A kdyby došlo na lámání chleba, tak rozhodně na kolena neklesne. Je až neskutečně slušný, ale žádná měkkota. A myslím si, že jelikož to lámání chleba by nebylo nic jiného než… Číst vice »

Bety
Bety
1. 7. 2017 16:21

Aleno, Putin na poznámku svého protějšku, že žijeme v těžkých časech řekl:“ A byly vůbec někdy lehké časy?“ Jestli byly, tak určitě ne ve stalinských dobách, kdy se budovalo něco nového a kdejaká frakce měla na to nové odlišný názor, kdy se kromě budování bojovalo s vnitřními i vnějšími nepřáteli. Jestli Pjakin vede proruskou propagandu, tak na to má rozhodně právo, vzhledem k tomu, že celý západní svět jako vždy vede zatraceně tvrdou a zatraceně prolhanou propagandu protiruskou. A také je tu otázka: Může být vůbec někdo někdy stoprocentně objektivní?

peter.
1. 7. 2017 16:21

Bety napsal ale kdo říká, že se Putin chce družit? Nikto to nehovorí.Ani Dmitrijev,ani ja. Dôležitý je hneď nadpis článku,kde sa hovorí,že „Trump je ochotný(!!!) stretnúť sa tajne(!!!)s Putinom“. Ako by sa ho Putin o také stretnutie prosil.Už to je podľa mňa nediplomatický výrok s evidentným povýšeneckým akcentom z ktorého sa dá vyčítať nadradený postoj Trumpa k Putinovi. Preto Dmitriev poslal do riti celú G-20.Podľa mňa oprávnene. „Dokud se jedná,tak se neválčí“.Súhlasím!Ale k jednať majú ako rovnocenní partneri a nie tak,že jeden povie,že“Tak dobre,budem s tebou rozprávať,ale tajne“. Som toho názoru,že záujem na rozhovoroch majú mať obe strany na základe… Číst vice »

fajt
1. 7. 2017 16:38

to je fakt hezký, nakonec to všechno zničí nereálná naděje. ..)

Alena
Alena
1. 7. 2017 17:11

Bety napsal Aleno, Putin na poznámku svého protějšku, že žijeme v těžkých časech řekl:“ A byly vůbec někdy lehké časy?“ Jestli byly, tak určitě ne ve stalinských dobách, kdy se budovalo něco nového a kdejaká frakce měla na to nové odlišný názor, kdy se kromě budování bojovalo s vnitřními i vnějšími nepřáteli. Jestli Pjakin vede proruskou propagandu, tak na to má rozhodně právo, vzhledem k tomu, že celý západní svět jako vždy vede zatraceně tvrdou a zatraceně prolhanou propagandu protiruskou.A také je tu otázka: Může být vůbec někdo někdy stoprocentně objektivní? objektivita se neočekává u obyčejné Aleny, objektivita se očekává… Číst vice »

Bety
Bety
1. 7. 2017 17:16

peter. napsal
Dôležitý je hneď nadpis článku,kde sa hovorí,že „Trump je ochotný(!!!) stretnúť sa tajne(!!!)s Putinom“.
Ako by sa ho Putin o také stretnutie prosil.Už to je podľa mňa nedip

Peter, souhlasím, asi jsem vás prve nepochopila. No co se dá od povýšenců čekat?
Jak jsem napsala, Putin je až neskutečně slušný a tím víc ten rozdíl bije do očí.

peter.
1. 7. 2017 17:31

Bety napsal
Peter, souhlasím, asi jsem vás prve nepochopila. No co se dá od povýšenců čekat?
Jak jsem napsala, Putin je až neskutečně slušný a tím víc ten rozdíl bije do očí.

Bety:
V nasledujúcom „Pjakinovi“ zo dňa 26.6. hovorí Pjakin aj o tom,že všetci európski „hlaváči“si uvedomujú,že bez Ruska a Putina sa nedá vyriešiť v Európe ani vo svete nič.Uznávajú to,ale tvrdohlavo trvajú na protiruských sankciách a na tom,že s Ruskom treba vyjednávať s pozície sily(Ursula von der Leyen).No ak si uvedomíme,že len ako papagáje opakujú to čo počúvajú z Bieleho domu,tak sa veru názorom Dmitrijeva vôbec nedivím.

Bety
Bety
1. 7. 2017 17:34

Aleno, žádný analytik, stejně jako žádný člověk nemůže být stoprocentně neomylný. On vidí věci takto a samozřejmě se může mýlit. Nebo u něj převládá jeden aspekt té věci a u vás zase jiný – to je přece přirozené. Ale jsem přesvědčena, že nikdy záměrně nelže, což se u spousty jiných „fundovaných analytiků“ říct nedá.
Nějak jsem se tady dnes příliš rozepsala, omlouvám se, pokud diskutujícím lezu na nervy. Už končím.

peter.
1. 7. 2017 18:28

Toto je tiež zaujímavá správa:
Igor Kolomojskyj sa snaží nadviazať kontakt s Moskvou.
http://politobzor.net/show-136808-trevozhnyy-zvonochek-dlya-poroshenko-kolomoyskiy-sobralsya-na-poklon-v-moskvu.html
Teraz budem sledovať,ako to s ním dopadne.Jedno je isté,že neruskí oligarchovia v Rusku ho podržia.Odpustí mu Moskva jeho „zásluhy“v protiruskom ťažení Ukrajiny?Odpustí mu,že financoval a organizoval tie najhnusnejšie „nacbatalióny“ktoré prelievali krv nevinných ľudí na Donbase?Odpustila Moskva inému ukrajinskému oligarchovi Rinatovi Achmetovovi?Čo myslíte vy vážení diskutéri?

fajt
1. 7. 2017 18:57

hlavně Moskva neodpustila opolčenským velitelům, které měla za daleko větší existenční nebezpečí než banderovské oligarchy, a to je rozhodující – já mám třebas takou Valdaj za hezky marketingový tah, který se ale úplně ruským bohatýrům nevyvedl, snad příště. ..)

koloděj
koloděj
2. 7. 2017 4:18

peter. napsal že „Trump je ochotný(!!!) stretnúť sa tajne(!!!)s Putinom“. Ako by sa ho Putin o také stretnutie prosil.Už to je podľa mňa nediplomatický výrok s evidentným povýšeneckým akcentom z ktorého sa dá vyčítať nadradený postoj Trumpa k Putinovi. Zajímavá myšlenka. Řekl bych ale, že Trump ( no on sám možná taky, ale hlavně ti, kteří za nim stojí ) se s Putinem potřebuje sejít, jen mu to neumožňuje domácí situace. Proto i toto setkání prezentuje jako „No dobře, ty pse, tak pod na chvili k páničkovi“, aby to politicky přežil. Důležité ovšem je, že budou moci hovořit neformálně bez… Číst vice »

Irena
2. 7. 2017 8:42

Alena napsal divoký odsun Němců jsem nezažila, nicméně pan Pjakin jede tvrdou proruskou propagandu, a nezdá se mi, že by byl objektivní. Znám osobně příběh ženy, která byla znásilněna ruským vojákem, který zabil i jejího manžela. Takže žádná sláva. Dále vím o tom, že celé národy, které v SSSR dělaly problémy, byly přepraveny železnicí na jiné místo, x tisích kilometrů vzdálené od rodného místa. Nic humánního v tom nevidím, i když jistě pan Pjakin by to zdůvodnil jako geniální tah gosudara Asi vám Aleno ušlo, že to byl právě Stalin, kdo nás jako národ zachránil. Nebo se tento fakt do… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
2. 7. 2017 9:05

koloděj napsal Zajímavá myšlenka. Řekl bych ale, že Trump ( no on sám možná taky, ale hlavně ti, kteří za nim stojí ) se s Putinem potřebuje sejít, jen mu to neumožňuje domácí situace. Proto i toto setkání prezentuje jako „No dobře, ty pse, tak pod na chvili k páničkovi“, aby to politicky přežil. Důležité ovšem je, že budou moci hovořit neformálně bez nechtěných svědků. On ten Trump je možná ukázkový buran, ale nezapomínejme, že on sám se nestal prezidentem. Stal se prezidentem velmi mocných sil, které ho protlačily do bílé chatrčei přes zuřivý odpor neoconů ( aniž by lidé… Číst vice »

J. Hruška
J. Hruška
2. 7. 2017 10:49

Irena napsal Asi vám Aleno ušlo, že to byl právě Stalin, kdo nás jako národ zachránil. Nebo se tento fakt do vašich úvah nehodí? Že přesídlil národy? Nedělal to z plezíru, ale ze strategických důvodů. On si dal tu práci je přesídlit, Amíci by jim rozdali deky nakažené neštovicemi nebo jako Angláni otrávili studny (viz počínání Churchilla v Africe) a jak je jejich zvykem vyvraždili do mrtě. To by možná bylo z vašeho pohledu humánnější ne? Já zase znám příběhy, jak se české paničky vztekali, když si jim ruští vojáci lehli špinaví do čistých peřin. No jen představte si tu… Číst vice »

Irena
2. 7. 2017 11:50

J. Hruška Ale ale pane Hruška, snad vám někdo nepřišlápnul mozol na oblíbeném prstíčku. Pokud vím, nepotřebujeme k tomu Pjakina, abychom si dnes sami dělali z kolaborantů ministry. Pjakin jenom už poněkolikáté naznačuje, že by se ti, co je neustále chtějí za něco soudit a odsuzovat a neustále jim radit jak žít, měli raději rozhlédnout okolo sebe a soudit své vlastní skutky. Ale ono se to lépe hledí za hranice, než abychom přemýšleli nad tím, čemu my sami jsme nápomocni, a hlavně, co k nás k tomu vedlo, třeba touha po nablejskanějším fáru a zatím jsme si nebyli schopni udržet… Číst vice »

Bety
Bety
2. 7. 2017 11:59

J. Hruška napsal Jestli pan Pjakin chce opakovat dojemné historky, kterými se nacisti snaží zakrýt a překřičet svou vinu je to jeho věc. Snad by mohl uvážit, že nesmysly v jedné věci    Citovat Já jsem tam nebyla, vy také ne a stejně tak Pjakin. Dostaly se k němu nějaké informace a já jsem též toho názoru, že ty dojemné sudetské historie mnoho pravdy neobsahují. Navíc ustupující nacisté tady řádili do poslední chvíle, tak se nelze divit, jestli k nějakým excesům došlo. No ale jestliže v tomto zřejmě trochu ujel, tak bychom si měli sáhnout do svědomí a pochopit určitou… Číst vice »

J. Hruška
J. Hruška
2. 7. 2017 12:23

Bety napsal Já jsem tam nebyla, vy také ne a stejně tak Pjakin. Dostaly se k němu nějaké informace a já jsem též toho názoru, že ty dojemné sudetské historie mnoho pravdy neobsahují.Navíc ustupující nacisté tady řádili do poslední chvíle, tak se nelze divit, jestli k nějakým excesům došlo. No ale jestliže v tomto zřejmě trochu ujel, tak bychom si měli sáhnout do svědomí a pochopit určitou hořkost v jeho postoji. Bez ohledu na to, že bychom jako Češi a Moravané bez jejich pomoci dnes zřejmě neexistovali, bez ohledu na to, že jsme Západu byli naprosto ukradení, vršíme na jejich… Číst vice »

Bety
Bety
2. 7. 2017 13:28

J. Hruška napsal áte pravdu v tom, že ten poměr například k Sovětské armádě, po které leckdo požadoval a požaduje, aby byla božskými bytostmi, které nejedí, nevyměšují ani nedělají jine věci, které vojáci dělávají – jinak jsou to bezpříkladní padouši je nesmyslný a ostudný. Ovšem co se týká pana Pjakina, tady respektuji jeho vlastní požadavky na sebe sama. Člověk na jeho úrovni by se takových úletů neměl dopouštět.    Já jsem neměla na mysli jen Rudou armádu. Ten postoj se projevuje k celé historii SSSR a vlastně i k historii předchozí a dnešní. Nevím, co vás na té zmínce o… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
2. 7. 2017 14:48

Pocházím z bezprostředního okolí Hlučínska. Z otcovy strany Slováci, z maminčiny Poláci narodil jsem se v podstatě na pomezí Slezska a Moravy. Přes 25 let žiji v Jeseníkách. K Sovětským vojákům jsem měl od dětství úctu velikou, čtenářský denník a návštěvy knihovny ověnčeny knihami o válce… Vše píši abych ujasnil, že mám obecné povědomí z kraje kde žije dodnes určitý podíl obyvatel německého původu (Hlučínsko odsun v podstatě minul). Upozornil bych ale na násilí, kterého se Němci (lhostejno zda vpodstatě do té doby Rakouští – Hitler byl přece také „němec“) dopouštěli na lidech kteří v důsledku Mnichova museli opustit „pohraničí“…… Číst vice »

koloděj
koloděj
2. 7. 2017 16:14

Martin (už bez taky m) napsal Opravdu TO SÁM TRUMP prohlásil že se chce sejít „tajně“? Opravdu? Martine, s vašim příspěvkem souhlasím, i když patřil asi pod jiný příspěvek. O tajném setkání psal Petr, který to někde opsal. Není asi myšleno „tajné“ ale neformální, bez delegací a podobně. Je přece jasné, že Trump Americe nevládne.. je jen tvář a srdce (ať už jakékoli), které vkládá do plněných úkolů, za jejichž nezvládnutí ho může čekat cesta do Dallasu nebo na jiné krásné místo, které pak vstoupí do his-storie. Ještě k tomu setkáni .. jak tak občas zírám na ty Trumpovy projevy… Číst vice »

J. Hruška
J. Hruška
2. 7. 2017 16:17

Irena napsal J. Hruška Ale ale pane Hruška, snad vám někdo nepřišlápnul mozol na oblíbeném prstíčku. Pokud vím, nepotřebujeme k tomu Pjakina, abychom si dnes sami dělali z kolaborantů ministry. Pjakin jenom už poněkolikáté naznačuje, že by se ti, co je neustále chtějí za něco soudit a odsuzovat a neustále jim radit jak žít, měli raději rozhlédnout okolo sebe a soudit své vlastní skutky. Ale ono se to lépe hledí za hranice, než abychom přemýšleli nad tím, čemu my sami jsme nápomocni, a hlavně, co k nás k tomu vedlo, třeba touha po nablejskanějším fáru a zatím jsme si nebyli… Číst vice »

Irena
2. 7. 2017 16:19

J. Hruška napsal
No, že máme sklonit hlavu a zpytovat svědomí, když chozjáj promluví nám říkají ti druzí taky. Takže – kakája razníca?

Třeba tu hlavu konečně zvednout?

peter.
2. 7. 2017 16:29

koloděj napsal
O tajném setkání psal Petr, který to někde opsal

Petr nič neopisoval,len sem dal odkaz na Kont.RU,kde o tom píše istý Michail Dmitrijev.Ja som len preložil do slovenčiny nadpis toho článku a jeho prvé dve vety.Tak si to konečne aj prečítajte.

J. Hruška
J. Hruška
2. 7. 2017 17:18

Irena napsal
Třeba tu hlavu konečně zvednout?

Dyť jo. To jste si nevšimla, kam Vás s těmi moudry posílám?

Alena
Alena
2. 7. 2017 21:29

na této diskusi je názorně vidět povaha Čechů-nejdřív lezou do řiti jedné velmoci, pak druhé, a opozičníci, kteří mají současného dění plné zuby, lezou do řiti opět té první velmoci. Máme své dějiny, své zkušenosti, a aspoň já nebudu padat před jedním analytikem, byť výborným ,na ústa či na něho hledět s božským výrazem v obličeji. Je to jen člověk, a ne vždy má pravdu. Vážím si toho, že je zapáleným vlastencem. Na kritiku jeho názorů mám právo. Kam dojdeme miláčkové? Začíná to mazáním příspěvků, jen proboha , aby můj web byl politicky korektní, a skončí to u nás takhle… Číst vice »

fajt
3. 7. 2017 4:58

Alena napsal
Alena

z toho taky plyne, že pokud nejste muslimem, či zapáleným islámským radikálem do Anglie raději nejezděte ( případ umláceného čecha, který byl a je anglické justici buřt snad nemusím připomínat ) – tohle pokrákané impérium se zdegenerovanou royal rodinkou bylo vždy v čele u každé světové války a nikdy se nebálo ( i masově) vraždit ve vyšším imperiálním zájmům, opravdu nechápu zdejší politické lůzry, že si museli najít tak odporné páničky . ..)

fajt
3. 7. 2017 5:09

http://az247.cz/5-zemi-kam-utect-podzimnich-volbach/ – skutečných komunistů se není třeba bát, ale těch fejkových ( tedy i českých ) rozhodně ano ( článek pro pobavení a zamyšlení – s tím Polskem bych byl u pepíka přeci jenom opatrnější, páč švejkovská duše by tam dostala pořádně za uši a bezbřehá flexibilita se tam necení nejlépe a někdy může i hodně bolet ) . ..)

Bety
Bety
3. 7. 2017 9:42

Aleno, já nelezu do řiti nikomu. Pokud si mám vybrat, komu věnuju své sympatie, tak západ to nikdy nebyl a ani nebude – má toho na triku příliš mnoho. Jestliže vidím naději na alespoň bipolární svět, držím palce Rusku a jestli se vám to nelíbí, je to jen vaše věc. Ne vždy s Pjakinem souhlasím, rozhodně ho neberu jako nějakého guru, také nesdílím tak zcela jeho optimismus (i když bych chtěla, to přiznávám). Předkládá své názory s tím, abychom o nich přemýšleli a podle mně je směšné vyžadovat na komkoli, aby byl neomylný. Tento svůj názor jsem myslím jasně vyjádřila… Číst vice »

Alena
Alena
3. 7. 2017 10:06

Bety napsal Aleno, já nelezu do řiti nikomu. Pokud si mám vybrat, komu věnuju své sympatie, tak západ to nikdy nebyl a ani nebude – má toho na triku příliš mnoho. Jestliže vidím naději na alespoň bipolární svět, držím palce Rusku a jestli se vám to nelíbí, je to jen vaše věc. Ne vždy s Pjakinem souhlasím, rozhodně ho neberu jako nějakého guru, také nesdílím tak zcela jeho optimismus (i když bych chtěla, to přiznávám).Předkládá své názory s tím, abychom o nich přemýšleli a podle mně je směšné vyžadovat na komkoli, aby byl neomylný.Tento svůj názor jsem myslím jasně vyjádřila… Číst vice »

dixi
3. 7. 2017 10:12

Taky se mi nelíbí názory, že všichni češi jsou takoví, nebo makoví, v tomto případě zbabělci a vlezprdelkové, podle těchto jedinců, byť by byli na nejvyšších místech se nedá posuzovat celý národ.

Alena
Alena
3. 7. 2017 10:19

jinak obecně, Bety. Rusko nás nespasí. Nehledejme spasitele v žádném státě či jednotlivci. Spasíme se jedině sami. My jsme na tomto území doma, známe nejlíp své vlastnosti, dobrou i špatnou stránku našeho národa. Na objektivní hodnocení, co se kolem děje, je třeba být dobře informováni, neboť informace je moc, jak říká pan Pjakin. Jsem ráda, že si ho mohu poslechnout, a děkuji moc překladatelce, která koná záslužnou práci Potřebujeme své analytiky jako sůl, ne pouze bezcharakterní hlásače propagandy v proruském nebo protiruském hávu. Přesně to je cesta do pekel. Tak se lehce dostaneme do područí té velmoci, která po rozpadu… Číst vice »

Alena
Alena
3. 7. 2017 10:31

dixi napsal

Taky se mi nelíbí názory, že všichni češi jsou takoví, nebo makoví, v tomto případě zbabělci a vlezprdelkové, podle těchto jedinců, byť by byli na nejvyšších místech se nedá posuzovat celý národ.

Politicky korektní weby již dávno zabanovaly nepřizpůsobivé jednotlivce, zvláště co se týká názorů na migraci. Řekla bych národní fronta jako za komunistů, akorát v sluníčkářském hávu. Jaký větší důkaz uniformního vlezdoprdelkovského přístupu potřebujete ?

Bety
Bety
3. 7. 2017 11:58

Já souhlasím s dixi. Nálepkování je k ničemu. Vždy se najde něco, na co můžeme být pyšní, stejně jako něco na co být pyšní nemůžeme. Jiné národy jsou na tom podobně, všichni mají nějaké slabé stránky. A hodnotit národ podle prodejných politiků a médií…. Mohu být krajně nespokojená s politikou, ale kvůli těmto šaškům si nezačnu myslet, že můj národ za nic nestojí. Navíc když je jasné, že takovýto poraženecký postoj by těm šaškům maximálně vyhovoval!

Martin (už bez taky m)
3. 7. 2017 12:35

Vytvořit z nás prodejné a méněcenné – to Západu vždy vyhovovalo… Najde se dost takových… Jistěže musíme sami – ale je třeba poctivě vidět skutečnost i sebe samy. A tady je to „Západní“ lhaní zřetelné, stejně jako ubohá propaganda, degradace a úpadek. Doby „Hansy“ jsou pro mnohé pryč, zhýčkaná „Západní“ Evropa se bude muset bolestně zbavit svých šašků sama chce-li procitnout ze zlého. A to se týká i našeho národa. To co se tu děje a stalo nebylo jen pod nátlakem z vnějšku a za podvraťácký peníz pro přetvářky plné hajzly, to bohužel taky dopustili ostatní slušní lidi… Koukali, koukali,… Číst vice »

Alena
Alena
3. 7. 2017 12:36

svým souhlasným postojem s Pjakinem o vyhnání Němců Bety, poraženecký postoj přijímáte výživná diskuse na aeronetu…….. venca Svým příspěvkem jsem chtěl upozornit na to, že Pjakina sledují statisíce, možná někdy i miliony lidí a tento člověk vytváří informační pole – veřejné mínění ! To je velmi důležité a on si nemůže přece dovolit, pokud si říká skutečný objektivní analytik, aby překrucoval fakta a neprávem očerňoval tehdejší Československo a bratrské slovanské národy, v něm žijící. Tím jenom nahrává různým Hermanům, Bělobrádkům a Posseltům. A nesvádějte to všechno na trockisty. Ano, sehrávali vždy negativní roli. Ale jestli byl i trockismus někde v… Číst vice »

orinoko
3. 7. 2017 12:51

Kristepane, tohle musím rychle. Intose honit bejcakem kolem kůlu moudrosti.
Jak intos skočil na národnostní vychcanost.
Alena je dneska neoddiskutovatelny koryfej moravské krve.
A tak napsala , ze cesky rektální alpinismus, je katastrofa. To je pravda. Ovšem totéž platí o moravském rektalnim alpinismu. A ten jde ještě dále. Právě se dere do ritě sudetacke.
A žádná sebereflexe, žádný problem. A český blb skáče , jak moravska káča točí.
Blejt … a nepřestávat.

Alena
Alena
3. 7. 2017 12:54

brněnští radní jsou mi, orinoko, u prde…
Až po Terezín uprostřed České Kanady sahají moravské zemské kameny

Alena
Alena
3. 7. 2017 12:56

Alena napsal

brněnští radní jsou mi, orinoko, u prde…
Až po Terezín uprostřed České Kanady sahají moravské zemské kameny

doporučuji přestěhovat se za ně, ať se cítíte líp, doma v Čechách