Domů » Předposlední Čech

Předposlední Čech

by fantomas
107 komentáře

Letos uplyne 600 let od upálení mistra Jana Husa. Výročí , které by mělo přinést lidem této země nějaké historické zkušenosti, ale bohužel zatím neplní svůj význam.

Jako kdyby nestačila Kostnice , Mnichov , Maastricht, Brusel a já nevím ,která jména ještě, Češi spí. Společný evropský dům, kde rovnost mezi národy je měřena kursem 1:27 a nadřazenost Evropské ústavy jasně ukazují, kdo tady rozhoduje o bytí a nebytí tohoto národa. Bezohledně přihlížející vláda prodává zajatce ekonomického teroru do gigantických pracovních táborů na vlastním území a ještě se přitom holedbá svojí chytrostí. „Lidé jsou největší bohatství této země“, řekl Tomáš Baťa. Toto bohatství je zde nabízeno pod cenou a ponechané vlastnímu osudu.

Jan Hus by se divil, jeho obět je zde oslavována a uctívána, ale na obětinách hoduje kat a jeho pacholci. „Kdo nezná vlastní dějiny, musí si je zopakovat“, zní nápis na dveřích jedné instituce. Mám obavy, že to bude zase bolet. Kdo to byl Hus a kdo to byl Palach? Vypadá to , že Husův odkaz má sloužit pouze k potvrzení a oživení legitimity současné tzv. vlády v tomto zeměpisném regionu. Identita národa zmizela kdesi v nánosu konzumu současnosti. Pálit si prsty nebo tělo zjevně nikdo nechce.

Češi vstávejte, už je pozdě! Demokracie je tady.

Může se vám také líbit

107 komentáře

Gatta 23. 9. 2015 - 8:35

Re – Alena a hudryper:

Za mě osobně – menší příspěvkovost způsobena jednak mým menším časovým prostorem, ale především tím, že o spoustě místních témat už bylo řečeno prakticky vše a to už několikrát. Chybí ta vazba „myšlenka – vytvořený názor – čin“.

Z webu pana Macka na jiné téma – cituji z citace citace:
N. Machiavelli musí v hrobě cítit hřejivé zadostiučinění.
**
Maďarský prezident Viktor Orbán:
„Evropa nechává dveře dokořán a ještě posílá pozvánky. Evropa je bohatá a slabá. To je nejhorší kombinace.“
**

A na jiné téma – opět další reforma školství:

Větvička:
http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/477724/destrukce-ceskeho-skolstvi-jde-do-posledni-faze.html

a Macekv botách:
http://www.macekvbotach.cz/stredecni-glosy-23-9-2015/

hudryper 23. 9. 2015 - 7:25

Alena napsal
jak umírá tento web.

Paní Aleno , Vaše „dedukce“ jsou úplně mimo mísu. OM neumřel po skutečných česko-slovenských hádkách ,ani po těch Vašich moravsko-českých. Pan Peter věru nemá zapotřebí Vaší obranu přede
mnou.K tomu,aby se na OM vrátil,mu stačí projít si zpět v historii OM Stanovy články a posoudit,
jestli kdy z nich „kapala nenávist“. A pak,rozhodnutí účastnit se zdejších diskusí či nikoliv je pouze
jeho záležitostí. Případnou omluvu,kterou jsem si dovolil navrhnout lze uskutečnit mailem,netřeba
přitom zapojovat do věci Váš pocitový aparát . Na každém vydání visí Stanova adresa.

Alena 23. 9. 2015 - 5:46

hudryper napsal
To jste Peter hodně přehnal ! Váš názor na krizi Vám nikdo nebere a není se co divit,že se s ním shodnou téměř všichni diskutující. Akorát jste nevysvětlil jak provést ten spravodlivý výber. Když
washingtonské dobráky nezajímá seznam teroristů,který jim nabídlo Rusko ,lze to pochopit,neboť
přece si nebude likvidovat svou vlastní agenturu,ale když totéž odmítlo vedení „bruselského lidu“,
jde o jasnou zradu národů tvořících EU ! Nezbývá než nerespektovat jejich pokyny a už vůbec ne jejich hrozby, a to až do „hrdel a statků“. Evropani se musí osvobodit od těchto zrádců EU buď tak,
že je vyženou od koryt,nebo vystoupí z EU a vytvoří nový spolek evropských států,jinak než dosud.
Doporučuji Vám se omluvit Stanovi,protože taková hloupost,kterou jste vypustil Vás není hodna.

to je story, jak umírá tento web. Pan Peter, empatický, s krásným slovenským jazykem, již zde nenapíše ani čárku. Pane hudrypere, Vás to ani trochu nemrzí.
Vy jste názornou ukázkou toho, jak by dopadlo Československo poté, co by v roce 68 po okupaci zvítězilo to druhé křídlo KSČ, prezentováno Vámi a Vám podobnými- nastal by teror ala Chile¨
Podotýkám, že v roce 68 byly pro mně prioritní akurát plenky, takže pouze dedukuji

Starý doktor 22. 9. 2015 - 15:13

Švýcarsko: zdrcující čísla – azylanti jsou v naprosté většině závislí na sociální pomoci
ttp://bazonline.ch/schweiz/standard/Aus-Asylanten-werden-Sozialhilfefaelle/story/19937027
Švýcarská federální vláda (po interpelaci poslance z SVP Petera Kellera) poprvé přiznala údaje o sociální pomoci pracovně schopným azylantům. Čísla jsou zdrcující. Imigranti s povolením k pobytu, kteří se nacházejí až 7 let ve Švýcarsku, jsou v naprosté většině závislí na sociální pomoci:
Eritrea 91%, Turecko 89%, Sýrie 87%, Irán 84%, Srí Lanka 75%. Nejlepšího výsledku dosáhli Číňané – 69%
Švýc. jen potvrzuje podezdření hraníčící s jistotou, že v dnešních imigrantech EU nezískává téměř vůbec žádnou pracovní sílu (po které by byla poptávka), leč importuje pouhé klienty sociálních systémů. http://bit.do/klienti

http://leva-net.webnode.cz/kniha-navstev/

abx 22. 9. 2015 - 13:36

mate pocit, ze vas niekto cenzuruje? je to tak, snahy o cenzuru nazorov a informacnych zdrojov su permamentne pritomne, lisia sa len v intenzite zasahov. moderatorku pozlatenej TV zumpy Markiza Martinu Simkovicovu (ti isti majitelia ako TV NOVA) zacalo vedenie riesit za to, ze dala na svojej FB stranke nevinny link ako sa kupu niektori ludia v Hradci Kralove:
http://www.krajskelisty.cz/kralovehradecky-kraj/okres-hradec-kralove/10703-mestske-lazne-v-hradci-kralove-zazivaji-sok-arabky-se-koupou-mezi-skolaky-v-habitech-od-hlavy-az-k-pate.htm
ja osobne na tom nevidim nic zleho, skor je to len nezvyk. ved volakedy sme sa kupali v rifliach, aby vybledli a nahodili ten spravny smrnc…

Alena 22. 9. 2015 - 12:56

Stan napsal

Už to tu někdo postoval jako dav Němců protestujících proti imigraci. Měli byste si to nějak mezi sebou vyjasnit, jinak to působí trapně.

ten odkaz jsem neviděla, každopádně mi nepřipadá, že by Němci tloukli do policejního auta. Trapně to působí hlavně pro neomarxisty, kteří mají zavedení a propagaci multikulti jako zadaný úkol

Stan 23. 9. 2015 - 10:07

Vám to nepřipadá, ale tady o tom je celý článek: http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=52092

Neomarxistický multikulti by napsal, že němečtí náckové řádili jak zběsilí. Ale za toho se nepovažuji, tak jen napíšu, že byste měla být opatrnější při dávání odkazů od autora, který nedělá v podstatě nic jiného než protiislámskou propagandu.

Béda 22. 9. 2015 - 11:49

Ta druhá přednáška Kellera v uvedeném pásmu (již nikoliv v Praze ale v Ostravě, to je skutečný nášup! To měl vysvětlit v institutu největšího sběratele propisek a tuneláře.

fajt 22. 9. 2015 - 11:46

Béda napsal

Zazněl hlas rozumu: https://www.youtube.com/watch?v=Epbg-7P4zV0

to je dobrý mauzoleum, koho asi napadlo dát tomu takový interierový drajf ( ostatní nekomentuji, běžící procesy jdou z daleka okolo nich, pokud se invaze povede, tak ani pes po nich neštěkne). ..)

Béda 22. 9. 2015 - 11:33

Béda napsal

Zazněl hlas rozumu: https://www.youtube.com/watch?v=Epbg-7P4zV0

Hlasem rozumu jsem mínil vystoupení J.Kellera v Institutu V.Klause, nikoliv Semína, který se snažil obecenstvu vštěpit, že migrace v Evropě je dílem multikulturalistů, levičáků, neomarxistů a ne dovozců otroků, levné pracovní síly etc.. Jako kdyby v Evropě v minulosti (od její kapitalistické prehistorie vládli Marxisté a nikoliv velkokapitál.

Alena 22. 9. 2015 - 10:09

heja heja hej, ať žije multi- kulti svět
https://www.youtube.com/watch?v=S9B_DN3Ye4g
neměli by Němci dostat pokutu, že mluví sprostě?

Stan 22. 9. 2015 - 12:36

Už to tu někdo postoval jako dav Němců protestujících proti imigraci. Měli byste si to nějak mezi sebou vyjasnit, jinak to působí trapně.

Béda 22. 9. 2015 - 2:04

Motivace „válečných“ migrantů: http://www.zvedavec.org/vezkratce/11117/
Výše kapesného pro imigranty v jednotlivých zemích EU

Sio 21. 9. 2015 - 15:53

Alena napsal
jo, to je ten zákon kapitalismu- poptávky a nabídky. Když mezi imigranty je 80 % mužů, není co řešit. Muslimové nemají v popisu práce odříkání?

Odřeknou se 10€, to Allahovi nestačí?

Béda 21. 9. 2015 - 13:18

http://www.hlavnespravy.sk/merkelova-vyzvala-eu-aby-v-otazke-utecencov-prijala-spolocnu-zodpovednost/681687

Němečtí papaláši něco někomu slíbí a ostatní to musí pod vyhrůžkou splnit. A to je ta demokracie a svoboda. Tak je to správné, tak to má být.

Béda 21. 9. 2015 - 12:54

http://www.czechfreepress.cz/evropa/epidemie-znasilnovani-zen-imigranty-propukla-jiz-i-v-nemecku.html

„Rostoucí počet žen a mladých dívek umístěných v uprchlických táborech v Německu je znásilňováno, sexuálně napadáno a dokonce nuceno k prostituci ze strany mužských žadatelů o azyl, tvrdí pracovníci sociální organizace, kteří mají konkrétní zkušenosti a znalosti z první ruky ze své práce.

Mnoho znásilnění se vyskytuje ve smíšených genderových táborech, kde z důvodu nedostatku místa, německé orgány nutí tisíce mužských a ženských migrantů mít stejný spací prostor i toalety. Podmínky pro ženy a dívky v některých azylových domech jsou tak nebezpečné, že situace žen připomíná vydání napospas „divoké zvěři“ muslimských mužských predátorů. Ale mnoho obětí se bojí odvety a raději mlčí, říkají sociální pracovníci.

Ve stejné době roste i počet znásilněných německých žen v obcích a městech po celé zemi. Jsou znásilňovány žadateli o azyl z Afriky, Asie a Středního východu. Mnohé z těchto zločinů jsou bagatelizovány německými orgány i národními médii, zřejmě aby nedošlo k podněcování protiimigrační nálady…“

Následuje popis případů znásilnění.

Alena 21. 9. 2015 - 12:18

Alena napsal
vlk už z toho blbne
ale ten německý vtip je tam taky dobrý
Ta mladá holčina, co má na tričku nápis Zastavte muslimy má podle popisku říkat

……Nenechám se znásilnit, abych dokázala, jak jsme tolerantní………Xenofobní fašizující blbina, konečně jsi se vlku odhalil!!! Jako bych to slyšel. Tak jo.

jo, to je ten zákon kapitalismu- poptávky a nabídky. Když mezi imigranty je 80 % mužů, není co řešit. Muslimové nemají v popisu práce odříkání?

Alena 21. 9. 2015 - 12:16

Béda napsal

http://www.novarepublika.cz/2015/09/uprchlici-xix-z-posty.html

…– ačkoliv se konkrétní čin znásilnění stal v červnu, policie to zamlčovala následující 3 měsíce než se o tom zmínil místní plátek Westfalen-Blatt , prý aby nedali záminku k legitimní kritice masové migrace do Německa– 13ti letá muslimka byla znásilněna jiným azylantem v uprchlickém centru v Detmoldu, dívka a její matka původně utekly ze své domoviny právě pro sexuální násilí

– cca. 80% uprchlíků/migrantů v centrech v Mnichově jsou MUŽI, cena za sex s ženskou azylantkou je 10 euro (Bayerischer Rundfunk)

– mezitím se znásilňování německých žen azylanty stává „commonplace“ – v překladu BEŽNÝ!!!…

vlk už z toho blbne
ale ten německý vtip je tam taky dobrý
Ta mladá holčina, co má na tričku nápis Zastavte muslimy má podle popisku říkat

……Nenechám se znásilnit, abych dokázala, jak jsme tolerantní………
Xenofobní fašizující blbina, konečně jsi se vlku odhalil!!! Jako bych to slyšel. Tak jo.

Béda 21. 9. 2015 - 11:41

http://www.novarepublika.cz/2015/09/uprchlici-xix-z-posty.html

…– ačkoliv se konkrétní čin znásilnění stal v červnu, policie to zamlčovala následující 3 měsíce než se o tom zmínil místní plátek Westfalen-Blatt , prý aby nedali záminku k legitimní kritice masové migrace do Německa
– 13ti letá muslimka byla znásilněna jiným azylantem v uprchlickém centru v Detmoldu, dívka a její matka původně utekly ze své domoviny právě pro sexuální násilí

– cca. 80% uprchlíků/migrantů v centrech v Mnichově jsou MUŽI, cena za sex s ženskou azylantkou je 10 euro (Bayerischer Rundfunk)

– mezitím se znásilňování německých žen azylanty stává „commonplace“ – v překladu BEŽNÝ!!!…

Gatta 21. 9. 2015 - 10:53

fajt napsal
protože se dnes na všechno tak moc spěchá a tlačí a vrchnost už ani nemaskuje své podlé kroky,očekávám apokalypsu kvalitního rozměru. ..)

Už jsem to nakousl minule, tak dnes to zkusím snad trochu srozumitelněji.

Předem říkám, že je dobé a nutrné hledat poznání a pravdu a tříbit si názory, ale …
Je otázka, zda celá ta dnešní svoboda slova a svoboda kritiky načež i svoboda internetového poznání není jen prázdný pojem.
My také příliš nezkoumáme myšlenkové pohnutky v hlavách dobytka jdoucího pod nůž. Ani v Osvětimi nikdo nezkomal stupeň duševních schopnopstí a názorů lidí z transportu. Jistě je třeba mít humánní přístup – s klidným stádem se totiž pracuje mnohem lépe. A v obou případech by ale ani náhlé všeobecné prozření a dokonce ani společná akce odporu nemohla změnit konec, kteří předurčili jeií organizátoři. Je otázka v jakém místě výběhu, či ohrady se nyní nacházíme my.

Prostě, bez síly – tedy schopnosti a možnosti se bránit – tedy účinně působit ve svém zájmu (a občas i trochy štěstí) … se s rozumem a celým poznáním můžeme tak akorát nechat vyfotit.

merlin 21. 9. 2015 - 9:21

Ostatní výše zmíněné jde na vrub změnám paradigmat

tedy podle mého názoru

merlin 21. 9. 2015 - 9:20

Viky napsal

Stane,
„“… zvýšení počtu nahlášených znásilnění nesouvisí s počtem cizinců, ale právě se změnou společenského vnímání toho, co je a není přípustné v partnerských vztazích. V mém odkazu je také vidět, že anonymní výzkum, kdy se anonymně ptají, zda se dotyčná osoba stala obětí znásilnění, ukazuje, že se podíl obětí znásilnění ve společnosti nemění. Pokud by tam nějaký vliv imigrace byl, musel by se v letech se zvýšeným přílivem cizinců zvyšovat. „“
Cosi podobného tvrdím i já. Musely by se brát v úvahu i jiné statistiky. Jednak statistiky a soc. průzkumy z jiných srovnatelných zemí. No a samozřejmě i výsledky statistik a výzkumů v oblasti násilné kriminality obecně. pokud se zdvíhá současně i křivka domácího násilí, kdy ostatní násilná kriminalita neroste… potom je to pouze změna hranice přípustné X nepřípustné uvnitř společnosti.
Tahle statisticko-výkladová alchymie…. pfff. Stačí vzít oddělené jevy a spojit statistikou, a zjistíme, že za nižší úrodu brambor vlastně nemůže sucho a horko, nýbrž migranti. Věc samozřejmě může být spojena, ale prostřednictvím klimatckých podmínek. protože ty ovliňují obojí. Ale sémě bylo zaseto.

jj. Třeba procento vražd u nás je tak plus minus pořád stejné, akorát se změnily počty ve prospěch jiných koleonek, mnohdy nových – když srovnávám s totáčem – Třeba nájemné vraždy. /i když hranic pro vraždu se samozřejmě nikam neposunuly :-)/
Ostatní výše zmíněné jde na vrub změnám paradigmat 🙂

merlin 21. 9. 2015 - 9:16

merlin napsal

peter – připojila bych se k hudryperovi a fajtovi, berete to zbytečně emotivně. Ono to téma k tomu snadno svádí. Navíc nese trestní odpovědnost nejen za to, co píše on, ale i za to, co my píšeme – na to by neměl nikdo zapomínat.
A co se týče nějakého toho slůvka, počkejte, až si mi podaří napsat něco, čím opětovně dožeruorinoka, to zas pak budou chlupy lítat

vypadlo mi, že píšu o Stanovi – tedy Stan nese trestní odpovědnost, omlouvám se

merlin 21. 9. 2015 - 9:15

peter – připojila bych se k hudryperovi a fajtovi, berete to zbytečně emotivně. Ono to téma k tomu snadno svádí. Navíc nese trestní odpovědnost nejen za to, co píše on, ale i za to, co my píšeme – na to by neměl nikdo zapomínat.
A co se týče nějakého toho slůvka, počkejte, až si mi podaří napsat něco, čím opětovně dožeru orinoka, to zas pak budou chlupy lítat 🙂

fajt 21. 9. 2015 - 8:59

peter. napsal
peter

na Stana se nečilte ( i já mam místy úplně diametrálně odlišný názor než admin ), páč až to příjde, smete nás to všechny úplně stejně, všichni pocítíme důsledky cizích rozhodnutí, nikdo z nás není v postavení, aby mohl významně ovlivňovat svůj osud…bohužel…přeji hezký den. ..)

fajt 21. 9. 2015 - 7:37

Sio napsal
Sio

protože se dnes na všechno tak moc spěchá a tlačí a vrchnost už ani nemaskuje své podlé kroky, očekávám apokalypsu kvalitního rozměru. ..)

Sio 21. 9. 2015 - 7:23

5. Vlády nemají mechanismy ani program ke zvládnutí uprchlické vlny. Jak oddělit ekononické imigranty od válečných? Napadá mě poměrně jednoduchý způsob. Asi proto, že jsem si prožil rok v režimu internačního tábora. Byl jsem totiž na vojně. Dostaneš jídlo, oblečení, teplé lůžko. Posloucháš rozkazy a vykonáváš i velmi nepříjemné činnosti a v extrémních klimatických podmínkách. Žádní sluníčkáři tě nehájí, je to tvoje povinnost vůči vlasti.
a. Všichni imigranti budou internováni do tábora s kasárenskou disciplínou. Těm, kdo utíkají před válkou, to vadit nemůže a nesmí. Bezpečnost je zaručena. Musí podepsat místopřísežné prohlášení, že jsou váleční uprchlíci, uvést místo pobytu před válkou a srozumění s tím, že pokud válka skončí, budou repatriováni právě tam, pokud nebudou přijati jinde.
b. Mají povinnost:
– dodržovat řád, asi jako v léčebnách, tj. budíček, hygiena, čas na jídlo, večerka a organizace života, (žádná kriminalita, násilí, alkohol, mazáctví)
c. Mají právo na
– kvalitní stravu (o té na vojně bych mohl vyprávět),
– možnost umýt se v teplé vodě (věříte, že tu jsme v kasárnách neměli? Myli jsme se ve studené i v zimě)
– vytápěnou místnost s vlastním lůžkem (měli jsme po ránu na cimře 3 – 5°C)
– volnočasové aktivity, vzdělávání, sport, škola pro děti v angličtině a češtině, popřípadě rodném jazyce, pokud se najdou vlastní lidé, toho schopni.
– hledat si práci, regulérní (ne šedá ekonomika), zdaněná práce je jedinou cestou do společnosti k asimilaci.
– svobodu vyznání
– medicinskou péči, léky (naši důchodci to jisté nemají) zdarma.
Promiňte, sluníčkáři, již slyším váš řev, že je chci zavřít do koncentráku. No, chci pro ně lepší podmínky, než jsem měl sám na vojně. Pro toho, kdo utíká před válkou, to musí stačit.

hudryper 21. 9. 2015 - 7:22

peter. napsal
Nemám sa za čo Stanovi ospravedlňovať.Sú tomu dva roky,čo som sa prvý krát prihlásil na OM a bolo mi cťou,že som si mohol s vami(merlin,fajt Alena a iní)vymieňať názory.Prajem všetkým veľa zdravia a úspechov.

Jsem si naprosto jistý,že Stanovo stanovisko ve Vámi uvedeném postupu vůči migrantům je stejné.
Není dobré v diskusích poslouchat růst trávu při pohledu na slovo,které může mít více významů a
může být i rúzně chápáno.Nelze ale v diskusích na OM připustit,aby se diskutovalo osobními útoky.
V této době bychom zvlášť měli držet pospolu a neurážet se pro kdejakou maličkost. Osobně jsem
rád,že zde píšete a jaksi spolu s xyz zastupujete slovenský pohled na naše i společné problémy.

Sio 21. 9. 2015 - 6:49

@Peter, Alena: Názory mohou být různé a kritika bolí. Nás všechny. Ale je dobré se s tím umět vyrovnat a sám se pokusit otupit hrany. No tak má Stan jiný názor, to se snad nesmí? Je dnes obtížné věřit jakýmkoli zdrojům informace, ať už v médiích nebo ba internetu.
Názory se tříbí, sám jsem došel k několika závěrům teprve před pár dny. Dovolím si je tu prezentovat.
1. Proces imigrace je řízen. Způsob řízení není jasně viditelný, špatně se popisuje. Jisté je, že zaděláno bylo „arabskými jary“, válkami v Iráku, Afghanistánu a Sýrii. Kdo za tím stojí, tušíme. Přidala se k tomu navíc propaganda Evropy jako zaslíbené země a vypadá to i na jakousi tajemnou logistickou podporu pohybu imigrantů. Nemyslím tím jen převaděče.
2. Jednání o kvótách je o ničem, pokud si hranice Evropy a států schengenu procházejí imigranti jak se jim zachce. Kvóty stejně nebudou dodrženy. Je to jen hra politiků, „boj proti kvótám“ jim dává alibi.
3. Určitým způsobem vyjádřený odpor Čechů nezaškodí. Působí rozhodně jako repelent. Není žádoucí, aby jich tu bylo příliš mnoho. Věřím, že když dojde na lámání chleba, Češi nakonec budou k již přítomným imigrantům většinově tolerantní. Tedy pokud se budou chovat jako hosté.
4. Ona „psychóza“ je způsobena primárně politiky, speciáně těmi „sluníčkovými“. Nejde o to, že by ji nějak propagandisticky rozpoutávali, právě naopak. Jsou pokrytečtí a lidé to cítí. Nevěří jim ani nos mezi očima. Vnímají politiky jako prodejné, nepřátelské vůči vlastnímu národu. Vidí to jasně na místní i evropské úrovni. Mají obavy (a oprávněné), že politici imigranty nezvládnou, neudrží v zemi klid a dodržování zákonů. Reakce, netuším za jak dlouho, se dostaví. Lidé budou požadovat vládu „silné ruky“.

Alena 21. 9. 2015 - 5:49

jo, jo, tento web se stává fiat- alternativou, předpokládám, že diskutovat zde bude stále méně lidí

peter. 21. 9. 2015 - 5:38

hudryper napsal
Akorát jste nevysvětlil jak provést ten spravodlivý výber. Když

Vážený pán hudryper :Vysvetlil som to niekoľko krát a opakujem to už od počiatku krízy. ale kvôli vám to rád zopakujem :
1 – zastaviť prílev utečencov
2 – Zriadiť tábory na najbližšom bezpečnom území a všemožne ich podporovať(a nie krátiť potravinovú pomoc ako to robí OSN)
3 – Azylové konanie a výber tých,ktorí pomoc oddôvodnene potrebujú robiť na území týchto táborov.
Nemám sa za čo Stanovi ospravedlňovať.Sú tomu dva roky,čo som sa prvý krát prihlásil na OM a bolo mi cťou,že som si mohol s vami(merlin,fajt Alena a iní)vymieňať názory.Prajem všetkým veľa zdravia a úspechov.

Béda 21. 9. 2015 - 4:10

Jen by mě zajímalo, z čeho USA odvozují legitimitu svého „boje s ISIL“ na syrském území. Dal jim k tomu snad souhlas legitimní prezident Sýrie anebo dostaly souhlas OSN? RF má souhlas vlády legitimního prezidenta Sýrie. Podle toho by měla velmoc, která všude strká svůj nevymáchaný rypák zmizet ze Sýrie a ponechat volnou ruku vládě B.Asada a RF k navození pořádku v zemi a zúčtování s teroristy. Je přitom úplně jedno, jestli se americká armáda a její vazalové , kteří nemají v Sýrii co pohledávat cítí bezpečně anebo v ohrožení viz: USA: Ruské bojové letouny v Sýrii představují „potenciální hrozbu“ spojeneckým strojům bojujícím s ISIS – See more at: http://www.blisty.cz/art/79111.html#sthash.ZxOotTGP.dpuf

hudryper 20. 9. 2015 - 20:55

peter. napsal
Ja som svoju predstavu riešenia tejto krízy napísal.Pomôcť tým ktorý pomoc potrebujú a odmietnuť tých,ktorí sa sem hrnú z ekonomických dôvodov.Tento názor zdieľajú takmer všetci diskutujúci len vás to celkom zjavne neuspokojuje.Vašu predstavu nepozná nikto.Len vaša nenávisť mi z monitoru strieka až do očí.

To jste Peter hodně přehnal ! Váš názor na krizi Vám nikdo nebere a není se co divit,že se s ním shodnou téměř všichni diskutující. Akorát jste nevysvětlil jak provést ten spravodlivý výber. Když
washingtonské dobráky nezajímá seznam teroristů,který jim nabídlo Rusko ,lze to pochopit,neboť
přece si nebude likvidovat svou vlastní agenturu,ale když totéž odmítlo vedení „bruselského lidu“,
jde o jasnou zradu národů tvořících EU ! Nezbývá než nerespektovat jejich pokyny a už vůbec ne jejich hrozby, a to až do „hrdel a statků“. Evropani se musí osvobodit od těchto zrádců EU buď tak,
že je vyženou od koryt,nebo vystoupí z EU a vytvoří nový spolek evropských států,jinak než dosud.
Doporučuji Vám se omluvit Stanovi,protože taková hloupost,kterou jste vypustil Vás není hodna.

fajt 20. 9. 2015 - 20:13

jsme to, co z nás mocní udělali, taky jsme moc slabí, zbabělí, moc ohnutí, moc pohodlní a konzumní, taky se máme ( strachy ) moc rádi, i když už vlastně ani není o co se bát, naši potomci nás ( asi znova ) vykopou z futrálů ( přátelům žehu mohu jenom pogratulovat, budou ušetřeni) a pak budou zase o něco tupější než Darwin předpokládal … život je jedinečnej, nemá cenu ho promrhat blbosti jiným, protože kdo chce kam, chuj s nim, páč vesmír si to nakonec nějak přebere sám ( a bez nás). ..)

peter. 20. 9. 2015 - 20:02

peter. napsal
Aj novinky.cz?

Ja som svoju predstavu riešenia tejto krízy napísal.Pomôcť tým ktorý pomoc potrebujú a odmietnuť tých,ktorí sa sem hrnú z ekonomických dôvodov.Tento názor zdieľajú takmer všetci diskutujúci len vás to celkom zjavne neuspokojuje.Vašu predstavu nepozná nikto.Len vaša nenávisť mi z monitoru strieka až do očí.

Stan 20. 9. 2015 - 19:44

Novinky.cz jsou samozřejmě naprosto spolehlivý hlídací pes české a evropské demokracie, kterému můžete věřit úplně všechno, co napíšou. Spokojen?

peter. 20. 9. 2015 - 19:39

Stan napsal

Aktuality jsou hlásná trouba jisté blízkovýchodní země a prosazují její agendu všemi způsoby. Ostatně česká verze se věnuje uprchlické krizi minutu po minutě. Vaše diskusní příspěvky tam velmi rádi přivítají a budete tam mít jistě větší odezvu od ostatních diskutujících. Ale pozor na kritické zmínky o oné zemi, zabanují Vás velmi sofistikovaným způsobem.

Aj novinky.cz?

Sio 20. 9. 2015 - 19:34

Jak to tak vidím, budeme si muset počkat na následky, které imigrantská vlna přinese. Politikům českým ani evropským nevěřím ani nos mezi očima, kromě asi jednoho promile. Tam patří Zeman, Keller, Ransdorf. Všichni tři vyjadřují svůj názor poměrně jasně.

Bety 20. 9. 2015 - 19:28

Saudská Arábie nabízí Německu výstavbu 200 mešit pro utečence.
Daniel Greenfield z Frotpage Magazine se ptá, proč Saudové nabízí postavení 200 mešit a přitom nepřijmou do své země ani jediného imigranta?

Viky 20. 9. 2015 - 19:22

Stane,
„“… zvýšení počtu nahlášených znásilnění nesouvisí s počtem cizinců, ale právě se změnou společenského vnímání toho, co je a není přípustné v partnerských vztazích. V mém odkazu je také vidět, že anonymní výzkum, kdy se anonymně ptají, zda se dotyčná osoba stala obětí znásilnění, ukazuje, že se podíl obětí znásilnění ve společnosti nemění. Pokud by tam nějaký vliv imigrace byl, musel by se v letech se zvýšeným přílivem cizinců zvyšovat. „“
Cosi podobného tvrdím i já. Musely by se brát v úvahu i jiné statistiky. Jednak statistiky a soc. průzkumy z jiných srovnatelných zemí. No a samozřejmě i výsledky statistik a výzkumů v oblasti násilné kriminality obecně. pokud se zdvíhá současně i křivka domácího násilí, kdy ostatní násilná kriminalita neroste… potom je to pouze změna hranice přípustné X nepřípustné uvnitř společnosti.
Tahle statisticko-výkladová alchymie…. pfff. Stačí vzít oddělené jevy a spojit statistikou, a zjistíme, že za nižší úrodu brambor vlastně nemůže sucho a horko, nýbrž migranti. Věc samozřejmě může být spojena, ale prostřednictvím klimatckých podmínek. protože ty ovliňují obojí. Ale sémě bylo zaseto.

peter. 20. 9. 2015 - 19:15

Dal som si tú námahu aby som zistil,či v súvislosti s imigrantskou krízou narastajú u nás volebné preferencie extrémistických strán.Najviac sa v tejto súvislosti spomína strana fírera M.Kotlebu a vývoj preferencií jeho pol.strany Ľudová strana – Naše Slovensko.Kotlebova strana zaznamenala takýto výsledok :
Kým v januári 2014 by sa táto strana dostala podľa prieskumu do parlamentu s 7,6%-nými preferenciami,tak v auguste 2015 by túto stranu volilo už len 1,6% voličov.Ľudia na Slovensku vedia kto je tento adorant J.Tisu a pamätajú aj na vyčíňanie POHG v Nemeckej a pri vypalovaní partizánskych dedín.Fašizmus na Slovensku nemá šancu,no Slováci sa vedia pripomenúť vláde, ak táto nereflektuje ich obavy z ohrozenia samotnej podstaty štátu a jeho obyvateľov.

1 2

Zanechat komentář