Dvojice herců, jejichž filmy vznikají mimo jiné za státní peníze, se samozřejmě dušuje, že je to jejich vlastní iniciativa. Čili na úvodní otázku je odpovědí asi první varianta. Ono i kdyby to byl nápad nějaké politické partaje, tak jeho tvůrce stejně dokázal přetrumfnout v blbosti slavný stupidní klip ODS, který porovnával demokratickou proceduru k nacistické či sovětské okupaci. Žádné skutečné argumenty v celém videu nejsou, je tam jen pár frází, bez jediného přesného vysvětlení, jakým způsobem by se mělo něco vyřešit. Obsah je ale jasný, levici jako celek se musí nenávidět (naše Ústava zdraví), pravice je cool a hlavně pozor na ty starší lidi, část z nich si dovolí mít jiný názor než dvojice velezkušených a veleinteligetních herců. Pokud se něčí dědeček či babička či tetička nepodvolí nátlaku mladých, tak ti je mají až do pohřbu přestat navštěvovat. Jen by mne zajímalo, jak by mi tyto dvě hvězdičky vysvětlily, co má hlasování na základě vydírání společného s demokracií a svobodnými volbami?
Převzato z Modré šance
Fúúú!!! To je sila! Máme aj u nás zopár takto zdebilizovaných mladých komediantov.Ale až takto jebnutý nie je tuším ani jeden. Ale Praha vždy udávala trend v kultúre,tak to zase až také prekvapivé nie je.Bratislava sa zatiaľ na Prahu v tomto ohľade nechytá.Máme tam len akéhosi Juraja Kemku známeho z priblblých TV sitkomov.Ten má podobné názory ako tieto vaše dva exoty,no ten už má po 40-tke a žije v Rakúsku.Potom je tu neuveriteľne hlúpa Magda Vašáriová – u nej môže ísť o stareckú demenciu a je tu ešte Maroš Kramár – ktorý sa začal politicky angažovať až teraz,keď mu už… Číst vice »
Peter zdravím … Jak Vám tohle mohlo uniknout ? To u nás „vstoupilo do kultury“ :-)
peter. napsal Fúúú!!! To je sila! Máme aj u nás zopár takto zdebilizovaných mladých komediantov.Ale až takto jebnutý nie je tuším ani jeden. Ale Praha vždy udávala trend v kultúre,tak to zase až také prekvapivé nie je.Bratislava sa zatiaľ na Prahu v tomto ohľade nechytá.Máme tam len akéhosi Juraja Kemku známeho z priblblých TV sitkomov.Ten má podobné názory ako tieto vaše dva exoty,no ten už má po 40-tke a žije v Rakúsku.Potom je tu neuveriteľne hlúpa Magda Vašáriová – u nej môže ísť o stareckú demenciu a je tu ešte Maroš Kramár – ktorý sa začal politicky angažovať až teraz,keď… Číst vice »
Je dobré to připomenout.
Až bude z Issové a Mádla dědek a bába bylo by dobré připomenout to i jim.
Gatta ahoj!
Nepovedal by som,že nám to uniklo.To si len naši komedianti uvedomujú,že najkratšou cestou k strate popularity je politická angažovanosť.Preto sa k politike vyjadrujú len herci 3.kategórie alebo tí,ktorí nedostávajú v telke príležitosť zarobiť si na živobytie.
Na Slovensku sa kedysi hovorilo o hladnom človeku,že „je hladný ako komediant“.
Tak tí,čo v r.1989 revoltovali a dožadovali sa kapitalizmu,dnes držia hubu lebo vedia,že keby mali žiť len zo svojho „umenia“ podľa zásad trhového mechanizmu,tak by pokapali od hladu.
Re peter – To mátě v tej Blave volaako čudné.
U nás díky své politické angažovanosti rostou neopominutelné kultůrní celebrity. Zrovna Mádl by mohl vypravovat …
Veď tých našich chmuľov aj starostlivo školíte a poskytujete im odbornú pomoc v umení ako zo seba urobiť chu.ov a 3,14če pred národom!
jo soudruzi mádlíček a issová – pamatuju že tenkrát se na samizdatu proslejchalo že fotřikoj mádlíčka hrozilo v případě výhry socdem ve volbách že pujde sedět – byl prej velký zvíře v ODA a byl údajně namočenej ve velkejch rozkrádačkách – jestli pamatujete tak socani zřídili finanční policii kterou však Ičko rozehnal okamžitě po uchopení moci, no a martička se do roka prezentovala hlavní rolí v nějakým pošahaným seriálu a momentálně z ní je velká hérečka – ostatně takovou to prostitucí není jediná – všimněte si že když se nějakej komediant zviditelňuje kolaborací s režimem , tak se vzápětí objeví… Číst vice »
…ale v ČeZku jsou i jiní mádlové. Takovej svěráko-mádl nebo bartoško-mádl a jiní a jiní, kteří jsou již dávno za zenitem, nicméně svazácké manýry je neopustily.
Zdeněk Svěrák dobře ví, že v malém státě jako Československo (tím spíše Czechia) nelze ufinancovat filmovou a divadelní tvorbu jen na základě vybraného vstupného. Vědí to i herci, které vídáme po zájezdních inscenacích ve tří- až pětičlenných skupinách. Platilo to za Protektorátu, platilo to i po znárodnění filmového průmyslu.Zajímavé je, že to platilo i za doby vrcholné tvorby v 60. létech, ale i koncem let 80. a filmy mohly mít i kritický náboj (i když Skřivánci na niti šly rovnou do trezoru). Proti dnešnímu knížeti ovšem dílo být zaměřeno nemůže, pokud na něj přispělo a kritický náboj proti liberální demokracii… Číst vice »
Impotence poplyšové filmové a televizní tvorby je dechberoucí. Totální selhání.