Ron Paul: „Protiruská rezoluce“ Kongresu – 16 stran propagandy

Americký kongres přijal jeden z nejhorších zákonodárných aktů ve své historii. Tak komentoval na své stránce ve Facebooku výsledky hlasování o protiruské rezoluci 758 ředitel Institutu pro mír, kongresman Ron Paul. Překlad publikace uvádí RIA NOVOSTI.

Podle mínění Rona Paula podobné dokumenty vedou k válkám. Politik poznamenal, že dokument obsahuje 16 stran válečné propagandy. Podrobně posuzuje jednotlivé paragrafy dokumentu a nazývá obvinění Ruska, která jsou v nich uvedená, za neprokázaná a neodpovídající skutečnosti.

Tak například paragraf 3 podle Paula obviňuje Rusko z vpádu na Ukrajinu a odsuzuje porušení suverenity tohoto státu.

„S našimi složitými družicemi, které dokáží přečíst poznávací značku z kosmu, bychom měli mít videa a fotografie takového ruského vpádu“, ironicky poznamenává Ron Paul.

„Co se týče porušení suverenity, tak copak nebyla účast USA při svržení zvolené ukrajinské vlády právě takovýmto porušením?“, táže se kongresman.

„Všichni jsme slyšeli samochválu náměstkyně ministra zahraničí Viktorie Nulandové, že USA utratily 5 miliard USD na změnu režimu na Ukrajině!“, píše Ron Paul.

Podle jeho mínění, tím, že Kongres obviňuje obyvatelstvo východní Ukrajiny z porušení paragrafu 11 – provedení zfalšovaných a nezákonných voleb, odmítá přiznat tomuto obyvatelstvu právo na sebeurčení.

„Proč jsou vždy volby nevedoucí k výsledkům, které by si přály Spojené státy, nazývány nezákonnými a zfalšovanými?“, diví se politik.

„V paragrafu 14 se s jistotou tvrdí, že malajsijský Boeing, který havaroval na Ukrajině, byl sestřelen raketou vystřelenou domobranou, přičemž oficiální zpráva z vyšetřování této tragédie bude předložena až v příštím roce a v předběžná neobsahuje závěry o tom, že by letadlo bylo sestřeleno raketou a není obviňována žádná ze stran“, poznamenává Ron Paul.

„Rezoluce takovéhoto druhu často vedou k válkám a sankcím“, uzavírá politik.

Americká sněmovna reprezentantů přijala ve čtvrtek rezoluci, ve které odsuzuje politiku Ruska ve vztahu k řadě sovětských republik, a také požaduje od Obamovy administrativy, aby pokračovala v sankcích proti Rusku. Dokument obsahuje řadu obvinění, které Moskva již nejednou vyvrátila. Rezoluce byla přijata 411 hlasy proti 10.

Zdroj: http://ria56.ru/posts/65959365946945694659456.htm

Překlad: Irena

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
43 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
5. 12. 2014 19:13

Když sleduji vývoj na Západě, přesně vidím jak, proč a díky čemu se dostal v Německu k moci Hitler. V té době to muselo být úplně stejné – systémová krize, zavírání očí západních politiků a pohledy stranou měnící se v tichou podporu nacistů a válečníků, páté kolony v jiných státech, vylhané konspirační „důkazy“, které slouží jako záminka pro válku, Drang nach Osten, nadřazování se, pocit vlastní výlučnosti, porušení mezinárodního práva na běžícím pásu, všudypříomnost „gestapa“…

J. Hruška
J. Hruška
5. 12. 2014 19:42

Ono je to pořád dokola. Francouzi si vymysleli volnost, rovnost, bratrství, skončilo to gilotinami a Napoleonem. Napoleonovi muselo přistřihnout křídla Rusko. Angličani si vymysleli kapitalizmus, Němci marxizmus, ale okťábrskaja byla v Rusku, kde si na dělnickou třídu hrálo leda pár potrhlých intelektuálů. Západ si vymyslel ekonomický liberalizmus a sociální darwinizmus a vypěstoval si Hitlera. Tomu zase muselo dát po rypáku Rusko, kterému do toho v podstatě nic nebylo. No a teď vzniká v USA režim, proti kterému byl Hitler hodný strejda a zdá se, že to zbyde zase na Rusko.

peter.
5. 12. 2014 19:45

Oni tú vojnu skrátka chcú,už sa tým ani netaja a robia všetko preto aby bola.Potrebujú ju.USA usúdili,že bez rozpútania veľkej vojny prídu o postavenie hegemóna vo svetovej politike,prídu o svoje bohatstvo a utopia sa v kríze.Pravdu má výrok,ktorý som kdesi čítal a ktorý znie:
Hlad na svete nie je preto,
že nedokážeme nakŕmiť hladných
ale preto,že nedokážeme nakŕmiť
BOHATÝCH

peter.
5. 12. 2014 19:54
hudryper
hudryper
5. 12. 2014 20:03

„Uzákonění“ podpory války s Ruskem (a vlastně i s Čínou) je jistě velice vážný signál pro svět. Ale působí to jako podle starého lidového moudra,že „pes který štěká nekouše“. Státnický projev Putina vedle toho působí až mrazivou jistotou,že bez vyhrožování kousnou tak,že to bude citelné nejen v Evropě,ale i v samotných Spojených státech. Výměna šéfa Pentagonu demonstruje,že v americké armádě jsou ve vysokých funkcích stratégové,kteří vidí to šílenství neokonských loutek a umí si lépe než kdokoliv jiný v USA představit,co znamená vést s Ruskem a Čínou globální válku. Ukrajina dnes dostala půl mld dolarů – zřejmě aby měla čím zaplatit… Číst vice »

fajt
5. 12. 2014 21:27

http://politikus.ru/events/37488-ramzan-kadyrov-poruchil-zaderzhat-i-dostavit-v-chechnyu-ukrainskih-deputatov-opravdavshih-terroristov-v-groznom.html – Ramzan Kadyrov nařídil zadržet a do Čečenska doručit ukrajinské poslance, kteří podporovali v Grozném teroristy. ..

leho
leho
6. 12. 2014 0:43

Ne všichni kongresmani mají všech pět pohromadě, k takovým patří i Ron Paul: „S našimi složitými družicemi, které dokáží přečíst poznávací značku z kosmu, bychom měli mít videa a fotografie takového ruského vpádu“, ironicky poznamenává Ron Paul. Mohl se zeptat někoho z výboru pro zahraniční špionáž a ten by mu potvrdil, že schopnosti amerických satelitů jsou ještě lepší a co se týče Ukrajiny, tak se přesně ví, kolika divizemi Rusko disponuje na suveréním území této země a s jakým vybavením. Snímky mají členové výboru k dispozici a viděli je. Dále z článku: Podle jeho mínění, tím, že Kongres obviňuje obyvatelstvo… Číst vice »

leho
leho
6. 12. 2014 0:59

… ještě k té rezoluci: rozhodně se nejedná o nějaké vyhlášení války. Jedná se pouze o odouzení ruské agrese a vyjádření postoje americké Sněmovny reprezentantů. Nic víc, nic míň.

hudryper: Výměna šéfa Pentagonu demonstruje,že v
americké armádě jsou ve vysokých funkcích stratégové,kteří vidí to šílenství neokonských loutek …

Nene, tak to není. Výměna spíše demonstruje opak a je veřejným tajemstvím, že minulý ministr obrany chtěl daleko účinnější podporu ukrajinského odporu proti ruským invazním silám. BTW, dnešní administrativa amerického prezidenta je všechno možné kromě toho, že by byla neokonská. Tak se spíš říkalo té minulé, nebo ne?

tatar
tatar
6. 12. 2014 3:25

Ultrapravičák na ultralevicovým portálu?
Lidi, proberte se! A jestli si myslíte, že současný Rusko je nějaká alternativa k současnýmu kapitalismu tady, tak se mýlíte. Mýlíte se stejně jako ti s červenýma kartama pro Zemana, co si myslí, že Putin je nějaký dnešní Stalin a v Rusku je furt komunismus.
V Rusku jde dnes stejně jako tady jen o prachy.

Tom1622
Tom1622
6. 12. 2014 4:55

Leho , leho . Nedávaj vam ňáký jiný prášky ? LSD ?

Béda
6. 12. 2014 6:32

leho,

jesusmarjá pane, jestliže USA disponují takovými snímky, japato, že ještě nekolují v tisku k přesvědčení světové veřejnosti o pravdě mezinárodních teroristů a podvraťáků z USA, japato, že ještě nejsou jako důkazy předloženy a použity jako hlavní argument pro sankce vůči Rusku? Koneckonců japato, že Putin je v USA mezi veřejností populárnější než prezident USA a japato, že podle mezinárodního průzkumu není za hlavní hrozbu světové bezpečnosti a míru považováno Rusko ale oáza míru, pravdy, svobody a demokracie (v orwellovštině války, lži, totality a fašismu), to jest USA?

Alena
Alena
6. 12. 2014 7:25

tatar napsal

Ultrapravičák na ultralevicovým portálu?
Lidi, proberte se! A jestli si myslíte, že současný Rusko je nějaká alternativa k současnýmu kapitalismu tady, tak se mýlíte. Mýlíte se stejně jako ti s červenýma kartama pro Zemana, co si myslí, že Putin je nějaký dnešní Stalin a v Rusku je furt komunismus.
V Rusku jde dnes stejně jako tady jen o prachy.

Ano, v Rusku jde jen o prachy + přidaná hodnota- národní svrchovanost. To např. na Ukrajině jde jen o prachy+ vše ostatní je mi ukradené

PPK
PPK
6. 12. 2014 8:17

tatar napsal Ultrapravičák na ultralevicovým portálu? Lidi, proberte se! A jestli si myslíte, že současný Rusko je nějaká alternativa k současnýmu kapitalismu tady, tak se mýlíte. Mýlíte se stejně jako ti s červenýma kartama pro Zemana, co si myslí, že Putin je nějaký dnešní Stalin a v Rusku je furt komunismus. V Rusku jde dnes stejně jako tady jen o prachy. Milý tatare, dovolte mi, dát Vám skromnou a rozhodně nikoliv nepřátelskou radu člověka, který už na tom světě pár pátků prožil: Odstraňte si tu zkratovací významovou spojku mezi pojmy Dobra a Zla. Nemáte v tom jasno, ačkoliv uznávám, že… Číst vice »

fajt
6. 12. 2014 8:22

Alena napsal Ano, v Rusku jde jen o prachy + přidaná hodnota- národní svrchovanost. To např. na Ukrajině jde jen o prachy+ vše ostatní je mi ukradené Putin zatím definuje, že peníze mají být poctivým nástrojem a ne cílem skupiny vyvolených. ..) opičáková emerika je k Rusku už hodně hysterická, a neměla by být, páč nemají svůj koncentráční tábor úplně v pořádku, myslím, že v této ukradené zemi indiánům by dnes stačila pomyslná jiskra a jde korporace srát ( můžou zatím mluvit o štěstí, že Putin jim nevrací stejnou minci, páč se nechce umazat ) – ale jedno Rusko řeklo… Číst vice »

PPK
PPK
6. 12. 2014 8:26

Pane fajt, trefa! Velmi přesně jste to vyjádřil.

fajt
6. 12. 2014 9:17

PPK napsal Pane fajt, trefa! Velmi přesně jste to vyjádřil. situace je velmi neradostná ( a věřím, že nikdo normální z ní nemá radost) , ale bylo jenom otázkou času, kdy americký životní nabob styl a nadřazené vládnutí světu ( zneužívání planety) dovede tuhle říši k dalšímu světovému konfliktu – Rusko ukázalo, že si své zájmy bude chránit ( prezentace Putina v Brisbane – viditelná, diplomatická, skrytá a i silová – byla fenomenální a jasně a transparentně ukázala viníka dnešního civilizačního úpadku, Obama se mezi hlavami G20 nezmohl na kloudné slovo) a s případnou válečnou kampani je srozuměno ( tradiční… Číst vice »

fajt
6. 12. 2014 9:51

…a krom toho americká vojska v Evropě jsou docela v pasti – fenomen barevných revolucí, které amerika používá k získání vlivu v zájmových zemích, se může stát prostředkem boje i druhé strany – nadto, američané výlučně vsadili na místní evropskou zkorumpovanou elitu a moře ( dodejmě, že notně nekrytých) peněz, bez kterých by se žádné protesty a pak převraty neuskutečnily – ruská strana má oproti tomu výhodu ve vetšinové podpoře ( či sympatií) v amerických kolonii, která roste každým špatným politickým, či ekonomickým rozhodnutím Washingtonu – na rozdíl od americké strany by stačilo prostě jenom podpořit místního reálně opozičního vůdce… Číst vice »

leho
leho
6. 12. 2014 10:47

Béda napsal leho, jesusmarjá pane, jestliže USA disponují takovými snímky, japato, že ještě nekolují v tisku k přesvědčení světové veřejnosti o pravdě mezinárodních teroristů a podvraťáků z USA, japato, že ještě nejsou jako důkazy předloženy a použity jako hlavní argument pro sankce vůči Rusku? Koneckonců japato, že Putin je v USA mezi veřejností populárnější než prezident USA a japato, že podle mezinárodního průzkumu není za hlavní hrozbu světové bezpečnosti a míru považováno Rusko ale oáza míru, pravdy, svobody a demokracie (v orwellovštině války, lži, totality a fašismu), to jest USA? Snímky nekolují v tisku jelikož jsou „top secret“. Žádná země… Číst vice »

PPK
PPK
6. 12. 2014 11:00

leho napsal Snímky nekolují v tisku jelikož jsou „top secret“. Žádná země nebude vytrubovat do světa jaké mají její špionážní služby schopnosti. Jak je kdo populární a co je kde za co považováno, to je ve vaší hlavě a váš svět, který zdaleka nemusí být v nějakém vztahu ke skutečnosti… leho, bavíte mne. Ad „Snímky nekolují v tisku jelikož jsou „top secret“ .. hmm, takže podle této „chytré“ logiky, kterou jste nepochybně vymyslel přímo hlavou, brzy se zřejmě v obchodech přestane prodávat chleba, protože lidé by z něj mohli poznat technologii pekařského řemesla. Vskutku, máte pravdu, když píšete, že „..… Číst vice »

marcelino1
marcelino1
6. 12. 2014 11:20

leho napsal
Snímky nekolují v tisku jelikož jsou „top secret“. Žádná země nebude vytrubovat do světa jaké mají její špionážní služby schopnosti. Jak je kdo populární a co je kde za co považováno, to je ve vaší hlavě a váš svět, který zdaleka nemusí být v nějakém vztahu ke skutečnosti…

Je dobré vedieť, že americké družice majú tú jedinečnú schopnosť rozlíšiť tankovú kolónu od kamiónovej a tým sa líšia od zbytku sveta. Leho, dobre som sa pobavil.

Béda
6. 12. 2014 11:32

leho,

„…Snímky nekolují v tisku jelikož jsou „top secret“. Žádná země nebude vytrubovat do světa jaké mají její špionážní služby schopnosti…“ Co to zas plácaj za blbiny? USA se přece rádi pochválí svými satelitními důkazy – viz Powell se snímky iráckých mobilních laboratoří v OSN.

tatar
tatar
6. 12. 2014 17:58

PPK napsal
Milý tatare, dovolte mi, dát Vám skromnou a rozhodně nikoliv nepřátelskou radu člověka, který už na tom světě pár pátků prožil: Odstraňte si tu zkratovací významovou spojku mezi pojmy Dobra a Zla. Nemáte v tom jasno, ačkoliv uznávám, že přesto možná – podobně jako i my ostatní – hledáte nějaké řešení

Milý PPK, a vidíte, právě o nečernobílý pohled jsem se tu pokusil. Ale je vidět, že vidět, že i tady všichni vnímají střet s Ruskem jako střet Dobra se Zlem, akorát s opačnými znaménky.

tatar
tatar
6. 12. 2014 18:11

fajt napsal Alena napsal Ano, v Rusku jde jen o prachy + přidaná hodnota- národní svrchovanost. To např. na Ukrajině jde jen o prachy+ vše ostatní je mi ukradené Putin zatím definuje, že peníze mají být poctivým nástrojem a ne cílem skupiny vyvolených. ..) Alena to vystihla trochu přesněji, promiňte. Podívejte se na tuto mapu: http://www.thelocal.fr/userdata/images/1390992279_regional.languages.europe.CIA.jpg Putin má strach, aby se mu ten jeho „tatarstán“ nerozpadl jako domeček z karet a neztratil přístup k Sibiři – jedinému zdroji peněz, zlata apod. A to víte, že tataři jako já, Burjati apod si všichni myslí, že by dokázali s těmi zdroji hospodařit… Číst vice »

Alena
Alena
6. 12. 2014 18:43

ale o to se pokouší zrovna Amíci, aby Sibiř se osamostatnila od Ruska. Ti Ukrajinci, kteří byli na školení v Americe, to prohlašovali- Sibiř bude naší spřátelenou zemí- to byste chtěl- pomoci Američanům na úkor Rusů a koneckonců i Tatarů? Nebo si myslíte, že by Vám Američani dovolili se surovinovými zdroji hospodařit sami? Smetli by Vás z povrchu zemského, pokud byste neměli takové vojenské vyzbrojení, jako Rusové

peter.
6. 12. 2014 18:51

tatar napsal
Podívejte se na tuto mapu:

Tak som sa pozrel a zistil som,že ju musel namaľovať debil.

zajoch
6. 12. 2014 19:04

Tatare, nevím jestli jste nová značka, nebo nějaký mutovaný fagan, leho, jepice, ale zdá se mi, že je u vás přání otcem myšlenky. Putinův tatarstán na rozpadnutí nevypadá. Rusové mají jinou metalitu než zřejmě vy si dovedete představit, oni se dokáží v případě nebezpečí semknout, být vlastenečtí. Vy toho o nich patrně moc nevíte, a proto jste schopen psát něco co není pravda, anebo víte, ale nehodí se vám to. O jejich soudržnosti už dost vypovídá to, že jejich prezident má podporu více než 80 procent obyvatel. Váš důkaz, že Rusové ze své země utíkají, je pochybný. Ruský stát má… Číst vice »

zajoch
6. 12. 2014 19:06

Uvědomila jsem si, že jsem se nevyjádřila přesně. Pod označením Rusové jsem v tomto případě měla na mysli obyvatelé Ruské federace, tedy nejen Rusové.

peter.
6. 12. 2014 19:18

Konečne!
Ukrajinci si vybojovali demokraciu a slobodu.Slava Ukraini!!!Herojam slava!!!
http://www.srspol.sk/clanek-ukrajina-uz-nebude-mat-bezplatne-zdravotnictvo-10193.html

aram
aram
6. 12. 2014 21:43

peter. napsal Tak som sa pozrel a zistil som,že ju musel namaľovať debil. http://www.thelocal.fr/userdata/images/1390992279_regional.languages.europe.CIA.jpg Spíš ji debil použil jako argument aniž si ji pořádně prohlédl, aby si ujasnil co vlastně ta mapa znázorňuje. Jedná se zřejmě o znázornění top(nejpočetnějšího) menšinového jazyka na území jednotlivých evropských států. Na území ČR je to „slovak“, na území SR je to „hungarian“. Ovšem dost dobře nechápu proč je to v Bělorusku „belarossian“. Ale budiž. To, že na území RF je to „tatar“ absolutně nic nevypovídá o tom, kolik jich tam je. Stejně tak o tom kolik je Slováků v ČR nebo Maďarů v SR.… Číst vice »

aram
aram
6. 12. 2014 22:05

V tom Bělorusku by to mohlo znamenat jediné, že většinovým jazykem je tam ruština..

fajt
6. 12. 2014 22:14

http://politikus.ru/v-rossii/37567-vputin-otvetil-na-voprosy-zhurnalistov-po-zavershenii-vstrechi-s-prezidentom-francii-follandom.html – Hollandeho blesková konspiračka v Moskvě – že by něco, co neměly slyšet uši uncle Sama a nebo jenom zase další tupá provokačka s prosíkem o odložení vratky ( plus penalizace) za dnes už nepoužitelné Mistrály…frantíkům jsou ukrové šumafuk ( hlavně ať jim banderovci nelezou do galské obory ) a problém majdanu berou jako emerické koloseum, které se nevyvedlo a teď má tendenci užrat pořádný krajíc evropského blahobytu. ..)

jogín
jogín
6. 12. 2014 22:41

Pobavte se: Komentář američana. Simon Hansen Me proud American. Me bomb children with rubber band sling-shots, when at home I beat my wife, and I send my children to fine Catholic school where they are sodomized. America is great. So many drugs, and every woman is a whore. Now we have a Black President, what does he do? Sells guns to criminals. How original. Maybe a few drive-by shootings, just like in the hood? He has jets for that, but there are an army of black men in prison in America. An Army of over 100,000 black men in prison.… Číst vice »

PPK
PPK
7. 12. 2014 7:32

Ach bóóóže, jak hluboko jistá politická redakce klesla, aneb černý humor míněný smrdelně vážně. Vskutku, perla na neděli:

(Na ukázku malý citát z úvodu): „O Rusku si Západ dělal dlouhou dobu velké iluze. Nyní však nastal čas obratu, a ten odhaluje nejhorší vady tamějšího systému, především potupnou a podlou vládu lži. Z toho plyne, že když v Moskvě triumfuje lež, uhodila pro nás v Evropě hodina pravdy. …. atd. atd.“
http://www.revuepolitika.cz/clanky/2099/putin-hodina-pravdy

a k tomu vtipná a peprná recenze:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014113003

Clair
7. 12. 2014 8:02

hudryper napsal „Uzákonění“ podpory války s Ruskem (a vlastně i s Čínou) je jistě velice vážný signál pro svět. Ale působí to jako podle starého lidového moudra,že „pes který štěká nekouše“. Státnický projev Putina vedle toho působíaž mrazivou jistotou,že bez vyhrožování kousnou tak,že to bude citelné nejen v Evropě,ale i v samotných Spojených státech. Výměna šéfa Pentagonu demonstruje,že v americké armádě jsou ve vysokých funkcích stratégové,kteří vidí to šílenství neokonských loutek a umí si lépe než kdokoliv jiný v USA představit,co znamená vést s Ruskem a Čínou globální válku. Ukrajina dnes dostala půl mld dolarů – zřejmě aby měla čím… Číst vice »

Béda
7. 12. 2014 8:28

Cui bono?

„…Obrat obchodu mezi Ruskem a EU v prvních devíti měsících roku 2014 činil 293 miliard dolarů, což je o 4,5 procenta méně než za stejné období loňského roku. Maslennikov upozornil na paradoxní situaci: za stejných devět měsíců letošního roku obchod mezi Ruskem a USA, které iniciovaly ekonomické sankce, vzrostl o 12,2 procenta. A import z USA vzrostl o 23 procent….

http://www.novarepublika.cz/2014/12/eu-skocila-pod-tlakem-usa-do-sankci-bez.html#comment-form

hudryper
hudryper
7. 12. 2014 9:34

Vážená Clair , kdybyste žila v ČR,nepochopila byste má slova o tom,že mezi vysokými důstojníky jsou lidé,kteří jsou schopni vystupovat proti washingtonskému hazardérství tak,jak jste jim rozuměla. Právě Hagelova osoba v mém příspěvku demonstrovala fakt,že npř. v srpnu loňského roku nedošlo k válečnému střetnutí Ruska a USA,když byly ze Španělska vypáleny dvě rakety na Damask a tyto byly PRO z křižníku Moskva sestřeleny nad Středozemním mořem. Vedení Pentagonu tehdy bleskově vyhodnotilo své možnosti a přesvědčilo Bílý dům konflikt neeskalovat. Tedy odvolání Hagela je důkazem,že se nikým nevolená 13 skutečných vojenskozpravodajských vládců USA rozhodla pokračovat v eskalaci vojenského tlaku na Rusko… Číst vice »

fajt
7. 12. 2014 10:06

Béda napsal Cui bono? „…Obrat obchodu mezi Ruskem a EU v prvních devíti měsících roku 2014 činil 293 miliard dolarů, což je o 4,5 procenta méně než za stejné období loňského roku. Maslennikov upozornil na paradoxní situaci: za stejných devět měsíců letošního roku obchod mezi Ruskem a USA, které iniciovaly ekonomické sankce, vzrostl o 12,2 procenta. A import z USA vzrostl o 23 procent…. http://www.novarepublika.cz/2014/12/eu-skocila-pod-tlakem-usa-do-sankci-bez.html#comment-form nezbývá než se vrhnout na černotu a ignorovat ústřední partajní výbor zamrzlých demograturníků EU na emerických drátkách – i když na pšonky teď všichni kálí a jejich Antek vede EU sračky, jego własne pracowici ludzie… Číst vice »

Aleš
Aleš
7. 12. 2014 11:29

Clair: nezbývá nic jiného, než dát šmejdům jasně na jevo, že případná válka bude i v jejich ložnicích

Aleš
Aleš
7. 12. 2014 15:13

http://www.novarepublika.cz/2014/12/haitsky-majdan-zada-putina-o-pomoc-pri.html
Anebo majdanizujme Kanadu, Mexiko nebo Floridu či Kalifornii…