S. J. Glazjev v debatě: Ukrajina je okupovaná země

Sergej Jurijevič Glazjev je ruský ekonom, politik, poradce prezidenta Ruské federace Vladimira Putina v otázkách regionální ekonomické integrace. Bývalý ministr zahraničních ekonomických styků Ruska, poslanec Státní dumy I., III. a  IV. funkčního období. Kandidát na prezidenta Ruské federace v roce 2004. Od 27. 11. 2008 je zástupcem generálního tajemníka Eurasijského ekonomického společenství. Doktor ekonomických věd, profesor, akademik Ruské akademie věd (od roku 2008), člen Národní akademie věd Ukrajiny (od 04. 02. 2009).

Podle slov Glazjeva je jeho otec Rus a matka Ukrajinka.

V ekonomické oblasti mezi jiným kritizoval činnost Centrální banky RF, která podle jeho mínění brzdí rozvoj Ruska odčerpáváním finančních prostředků z ekonomiky, když mezi jiným odmítá poskytovat úvěry. Kritizoval velké ruské průmyslníky a podnikatele, kteří privatizovali ruská aktiva ve prospěch zahraničních partnerů,  získali tak velké příjmy z těžby přírodních zdrojů Ruska a poté si zažádali o občanství Velké Británie a svůj kapitál uložili v offshorech.

17. března 2014, druhý den po provedení referenda o statusu Kryma, byly vůči Glazjevovi vyhlášeny sankce USA.

Text titulků (zveřejněno na žádost našeho čtenáře):

Ještě bych rád řekl dvě slova k politice Kyjeva. Politika Kyjeva je opravdu orientovaná na provedení genocidy veškerého obyvatelstva Donbasu. Oni se nestydí ničit sociální objekty, bez mrknutí oka zdemolovali nejlepší letiště v Evropě. A to již vůbec nemluvím o děsivém počtu obětí. To letiště je gigantický infrastrukturní objekt, na který byl Donbas hrdý. Kyjev likviduje sociální objekty, nemocnice, školky, školy…

Fakticky připravují pro Donbas a přesněji pro jeho obyvatelstvo osud nevolníků, otroků a vůbec se tím netají. Stačí si poslechnout projevy hlavních ideologů kyjevských nacistů, jako je třeba Ljaško. Sám Porošenko se od něho moc neliší. Donbas posuzují jako čistý zdroj příjmů, jako prostředek pro získávání zisku na úkor nelidského vykořisťování obyvatelstva. Obyvatelstvo je jak víme vykořisťováno velice tvrdě. Výplaty jsou malé a vypláceny jsou v obálkách. Penzijní fond je zruinovaný. Ekologické pracovní podmínky, bezpečnost práce je horší než v minulém století. Fakticky probíhá bezohledné vykořisťování lidí. Prostě se snaží vytvořit takové podmínky, aby co nejvíce lidí odjelo. Všichni, kdo nejsou vázáni konkrétní prací v závodech a na šachtách, jsou vytlačováni a to jsou ti běženci, které dnes přijímáme na našem území. Kyjevská vláda nelítostně ničí sociální infrastrukturu Donbasu. Myslím si, že nemají zvláštní zájem o strojírenství a vědu, proto jim není líto strojírenských závodů, které jsou pevně orientovány na spolupráci s Ruskem, bez které tak jako tak nedokáží….

Je zřejmé, že USA, které dnes mají kyjevské nacisty a osobu Porošenka s kyjevskou vládou zcela pod kontrolou, je tlačí do války s Donbasem až do úplného konce. V této souvislosti bych chtěl na jedné straně trochu oponovat Fjodoru Alexejeviči. Vy říkáte, že existuje jistá mez. Žádná mez neexistuje. Oni již používají raketové systémy. Timošenková hrozila shozením atomové bomby. Nejednalo se pouze o emocionální prohlášení a mezi nacisty mělo celkem velkou odezvu. Proč by ji neshodili, klidně i neutronovou bombu. Pokud by ji měli, tak by ji nejspíš ve Slavjansku již použili. Nemám o tom vůbec žádné pochybnosti. Oni využívají všechny prostředky, kterými disponují. A budou je používat až do konce, do úplného zničení odporu v Donbasu, protože se jedná o válku, kterou proti nám vedou USA. USA je do té války postrkují, ozbrojují je, financují a usměrňují. A v tomto smyslu bych s vámi, Michaile Vitaljeviči Remizove, souhlasil, že, až to zní zvláštně, čas pracuje pro nacisty. My čekáme, že tento režim padne kvůli neřešeným sociálně-ekonomickým problémům. Ale Gruzie přece v tomto smyslu nepadla. S velkými potížemi se odtamtud povedlo vyhnat Saakašviliho, ovšem ne cestou sociální vzpoury, ale prostřednictvím demokratických technologií, jejichž použití je na Ukrajině v této situaci vyloučeno.

Proč tedy čas pracuje proti nám? A přesněji proti Donbasu? Protože Američané a jejich kyjevští chráněnci jdou cestou militarizace Ukrajiny, s cílem vybudovat diktátorský nacistický režim a docílit úplné mobilizace obyvatelstva proti Rusku. A i když z té mobilizace není obyvatelstvo příliš nadšené, všimněte si té dynamiky. V prosinci bylo v Kyjevě 2000 nacistů, v únoru jich ozbrojených bylo již 20 0000, teď v květnu jich je již 50 000 společně s vojáky, které rekrutovali. Uprostřed léta jich bude 100 000, v září jich bude díky mobilizaci obyvatelstva ve vojenském věku 200 000, takže ke konci roku budou mít ve zbrani půl miliónu lidí. Probíhá odkonzervování vojenské techniky. Ukrajina má velký arzenál, který je zakonzervovaný, ale průmysl v Charkově dnes pracuje tak říkajíc na plné obrátky. Zprovozňují tanky a obrněnou techniku. Odkonzervování tanků, jejich částečná modernizace a oživení není nic složitého. Již dnes se tam minimálně 200 kusů obrněné techniky aktivně používá v boji. Každým dnem pak tento počet dále narůstá. To samé se týká leteckého vybavení, jehož odkonzervování probíhá v Oděse. Takže co tímto způsobem vlastně dostaneme? Mohutnou vojenskou mašinérii orientovanou proti nám, prošpikovanou nacisty, kteří jsou ideologicky naočkovaní proti Rusku a jsou společně se zahraničními oddíly využíváni jako trestná komanda, která stojí za zády vojáků a nutí je bojovat.

Konečným cílem toho všeho je dosažení války s Ruskem. Nám se nepovede tomu vyhnout. Pokud ztratíme Donbas, nedokážeme udržet mír, neboť dalším deklarovaným cílem je Krym. A to není žádný vtip, drazí přátelé. Oni velice tvrdě, vytrvale a cílevědomě navigují Ukrajinu do války s Ruskem pod záminkou Krymu. Porošenko oficiálně vyhlásil, že jeho cílem je válka s Ruskem, protože jinak Krym vrátit nelze. Nulandová, která byla včera v Oděse, přesně řekla, že očekávají od svých ukrajinských agentů válku s Ruskem o Krym. Takže ta půlmiliónová armáda se vrhne na Krym. O tom není žádných pochyb. A v závěru tohoto svého vystoupení bych chtěl připomenout známá Churchillova slova, který řekl, že kdo si mezi hanbou a válkou vybere hanbu, bude zahanben a válce se stejně nevyhne.

Současná válka neznamená, že musí naše tanky jet hned na Kyjev, ale minimálně na ukončení té genocidy obyvatelstva máme právo. Mezinárodní právo to umožňuje. Stačí uzavřít vzdušný prostor a využít stejný mechanizmus pro potlačení techniky používané proti obyvatelstvu, který použili Američané v Libyi. Napřed uzavřeli vzdušný prostor, potom ze vzduchu rozstříleli obrněnou techniku, dělostřelectvo i letectvo. A takto zničili bojeschopnost režimu, se kterým bojovali. Ještě pořád máme možnost to udělat. Za půl roku již tu možnost mít nebudeme.

….Parlament. Oni již mají mocenský orgán, který spojuje tyto dvě republiky, je to federativní parlament s pověřením. To, že kyjevská junta nechce vést jednání, je přímým následkem toho, že nejsou samostatní. Oni jsou fakticky podřízeni USA a my musíme ukrajinské území, to je velice důležité… Musíme posuzovat ukrajinské území jako území okupované USA s výjimkou Donbasu, který vzdoruje. Pokud správně definujeme skutečný stav, budeme vědět, jak postupovat. Pokud je území okupované USA a jejich žoldáky, kteří využívají loutkový režim, aby do zbraně postavili celé ukrajinské obyvatelstvo a poštvali ho proti Rusku, zorganizovali napřed občanskou válku a následně světovou, do které zatáhnou i Evropu, a v konečném důsledku i celou Eurasii… Potom je velice důležité tyto pojmy správně definovat. Musíme vyzvat i ostatní oblasti, aby se vysvobodily z okupace. Ne aby se připojily, ale aby se vysvobodily z okupace, aby v sobě také našly tu odvahu a učinily stejné kroky jako ti z Donbasu.

… Já pořád trvám na tom, že si napřed správně musíme definovat skutečný stav a konkrétně: že kyjevská vláda není samostatná, že se v podstatě jedná o americkou agenturu, americké loutky. Porošenko na Ukrajině volby nevyhrál. Za něho hlasovalo podle odhadů odborníků maximálně 40 %. Samostatnou otázkou zůstává, jak byla ta komedie pod názvem volby vůbec sehrána. Za třetí: Ukrajinské území je dnes okupované, je okupované a pod kontrolou USA. O tom existuje velké množství důkazů. Američané tam již legalizovali pobyt svých vojenských instruktorů. Bezpečnostní služba Ukrajiny je zcela pod kontrolou CIA. Takže to území je okupované Američany a my se máme bavit o osvobození, o nezákonné okupaci tohoto území, a o využívání sdělovacích prostředků pro rozdmýchávání nacistické psychózy. Rukama nacistů Američané rozpoutávají třetí…, čtvrtou světovou válku, pokud počítáme studenou válku s SSSR.

Já navrhuji naše další jednání věnovat příčinám tohoto jevu. Proč USA vypěstovaly ukrajinský nacismus a štvou ho proti Rusku? Proč zorganizovali na Ukrajině válku jako záminku pro zatažení Ruska do přímé vojenské konfrontace s ukrajinskými ozbrojenými silami s cílem vyvolat v Evropě napřed regionální konflikt a potom v podstatě čtvrtou světovou válku?

Tato agrese není směřována jenom proti Rusku, ale proti celé Evropě. V první řadě je zapotřebí říci, že Američané na všech válkách v Evropě vydělali. Vydělali na první světové válce, na druhé světové válce i na studené válce. To je ta jejich cesta k ekonomickému zázraku, k jejich rozkvětu! Tato válka je směřována i proti Číně. Do závodů ve zbrojení je zatahováno Japonsko i Korea, které dnes vyhlásily…. Tj. Američané za ně vyhlásili modernizaci systémů protiraketové obrany a vytvoření nových systémů protiraketové obrany v Japonsku a na Korejském poloostrově. Tentokrát již ne proti nám, ale proti Číně. Takže si myslím, že klíč k řešení ukrajinské katastrofy leží ve Washingtonu.

Tam leží smrt fašismu.

Zdroj videa: RIA Novosti

Zdroj textu: Wikipedie

Překlad a titulky: Irena

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
41 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
3. 8. 2014 7:52

Jiný vojenský analytik v grilování redaktora ČT k systému BUK. https://www.youtube.com/watch?v=2McROBjZxQM

Béda
3. 8. 2014 7:59

S rozborem p. Glazjeva souhlasím až na jedinou výjimku. A tou je perspektiva nacistů na Ukrajině. Ukrajina je před bankrotem a postupně rostou projevy nespokojenosti s nacistickým loutkovým režimem. Nedaří se kamuflovat neúspěchy na frontě, ekonomický debakl, jsou problémy s mobilizací do občanské války – matky nechtějí posílat své syny do masomlejnu a dělat z nich válečné zločince a trosky. Nedaří se kamuflovat, že nacistický režim jsou pouze loutky Washingtonu (viz uniklý výběr loutek do čela, nedaří se kamuflovat, že občanská válka je pouze zavádějící přetlaková klapka, která má zamaskovat úplné rozkradení země cizím kapitálem a místními oligarchy… Ukrajina má… Číst vice »

Béda
3. 8. 2014 8:07

Ještě jednu věc bych vzpomenul. Potenciální nárůst fašismu na Ukrajině začne byýt převelice na obtíž Evropě, která o sobě prohlašuje, že je demokratická a lpí na lidských právech. Disproporce mezi těmito prohlášeními a praxí totalitního genocidního režimu, zcela nekompatiblího s jakýmikoliv lidskými právy a jakoukoliv byť jenom předstíranou demokracií se stane neudržitelnou. Genocidu nelze trvale utajit.
Tzv. civilizované evropské země , jestliže budou nadále podporovat genocidní fašistický režim se fakticky delegitimizují jako parlamentní „demokracie“ a zastánci lidských práv a humanity.

bbb
bbb
3. 8. 2014 9:21

Těm, co video 10 minut nesledovali, obsah řeči přibližně: „Ukrajina – roste počet nacistů, od prosince 2.000, přes 20.000 nyní a koncem roku statisíce. Kyjev zničil nejmodernější letiště. Ničí školky, vše. Nevadí mu, když zanikne východní vyspělá výroba, továrny. Charkov modernizuje staré tanky, úspěšně. Přibývá jich. Oděsa – totéž s letectvím. Zájmem Kyjeva je válka proti Rusku. Nepodaří se to zastavit – pokud se ztratí Donbas. Pak budou chtějí Krym. Nulandová včera řekla, že očekávají od svých Ukrajinců válku o Krym. Rusko má užít totéž, co bylo v Libyi. Nejprv uzavřít vzdušný prostor, pak protistraně letecky rozbít zbraně.“ (Bylo by… Číst vice »

Alena
Alena
3. 8. 2014 9:30

ráda bych to viděla optimisticky. Ale pokud fakticky USA vládnou Ukrajině, a jejich vláda nechala vědomě zabít své lidi 11.9., stačí ještě udělat nějakou prasečinu, přičemž životy lidí jsou jim ukradené

ray
ray
3. 8. 2014 9:35

Ano, přesně tak, stačí jedna pořádná teroristická akce na vlastních lidech.
Ale pozor, Ukrajina není USA. Myslím, že se to jen tak snadno neututlá.

PB
PB
3. 8. 2014 9:36

No a co s tím uděláme? Pošleme mail Zaorálkovi a knížeti, že je svinstvo podporovat fašisty? To bude pro ně jen kredit pro jejich loutkovodiče.
Také na významný odpor Ukrajinců nevěřím. Na vymývání mozků bude vždy dost peněz. Vždyť i u nás je stále dost těch co říkají jak dobře bylo vzít nám občanům továrny a nerostné suroviny a dát je cizím firmám. Parlamentní demokracie je k smíchu, když rozhodují kmotři a cizí korporace, když nás zastupují strany co by se vešly do výtahu.

Béda
3. 8. 2014 9:43

bbb, s tím souhlasím. Bezletovou zónu a ochranu civilistů by to velice chtělo. Otázka je, co by se stalo, pokud by Rusko prohlásilo, že Ukrajinu prohlašuje za sféru svých národních zájmů, že chce ochraňovat své příbuzné Rusy před genocidou a své národní zájmy před potenciálními agresory. A že bude na Ukrajině proti totalitě a fašistům postupovat analogicky jak postupovala koalice ochotných v Libyi. Jestli jenom na to mezinárodní teroristé nečakají aby mohli začít v Evropu (třetí) čtvrtou světovou válku. Byl by to velký risk. Zrovna tak jako je riskem čekat, že junta vyměkne pod vlivem rozpadu státu, armády a narůstání… Číst vice »

Asfalt
Asfalt
3. 8. 2014 10:02

Nespolehal bych na to, že současný režim na Ukrajině pandne sám pod tíhou ekonomických a jiných problémů, jak podle mého názoru příliš optimisticky míní Béďa. Pokud by to bylo tak jednoduché, padl by svého času i nacismus v Německu, kde matky také ztrácely své syny atd., géta Židů, kde lidé za 2. sv. války přežívali v daleko horších podmínkách, než budou na Ukrajině, se rovněž nevzbouřila a tak podobně. Další Majdan nebude z toho důvodu, že jakýkoliv odpor proti režimu musí někdo zorganizovat a ten organizátor tam prostě nebude. Nespokojení, zklamaní, chudí lidé k převratu či revoluci nestačí. Ve své… Číst vice »

Asfalt
Asfalt
3. 8. 2014 10:03

Dokončení předchozího příspěvku: Zajímavá je nastolená otázka, zda Rusko může nechat povstalce na východě Ukrajiny padnout a za jakou cenu. Pokud východ padne, bude to velký geostrategický problém pro Rusto a možná osudová katastrofa v politické kariéře Putina samotného, což by mohlo vést k ohrožení Ruska zevnitř známou americkou technologií barevné revoluce. Na druhé straně, pokud Rusko na Ukraníně zasáhne, Západ rozpoutá takovou hysterii, jejíchž důsledků ani sám nedohlédne. Celkem by mě zajímalo, jak by tuto situaci řešili čtenáři. Sám, já být Putinem, doufal bych v úspěch povstalců na východě a nezasahoval bych. Pokud by však situace spěla k takovému… Číst vice »

Béda
3. 8. 2014 10:15

Podle mého mínění existuje ještě jedna možnost, na kterou se zapomíná. Za úvahu by stálo prošpikovat diskuse mainstreamových médií odkazy na videa, které obnažují zločinnou nacistickou podstatu režimu v Kyjevě s krátkými komentáři. Veřejné mínění jak ukázala zločinná válka Američanů ve Vietnamu má velkou moc a někdy dokáže politiky konat tak, jak zrovna nechtějí ale musí.

peter.
3. 8. 2014 10:16

Myslím si,že Putin by mal nejakým spôsobom zasiahnuť,lebo ak to neurobí,tak potom keď bude musieť ísť do otvoreného konfliktu a bojovať o Krym,by sa mu to,že nechá padnúť Donbas veľmi,veľmi vypomstilo.

Dolmen
Dolmen
3. 8. 2014 10:18

Bédo, vy jste nenapravitelný optimista. Předkládáte pro své optimistické vize velice racionální argumenty, jenomže ty v takovéto situaci nefungují, tady pracují především emoce.Důsledek naprostého kolapsu U-krajiny bude mít naprosto opačný účinek, než předpokládáte…a náckové v Kyjevě to vědí moc dobře. Proto to k tomu kolapsu tak vehementně tlačí. Teď ještě by se dala situace zvládnout, tak jako navrhuje Glazjev – použitím libyjského scénáře. V zimě už bude pozdě – proti východu nebude stát pouhých 100 tisíc banderovských nacgardistů, ale 2 miliony naprosto vymydlených a zfanatizovaných Ukrů. To už se pak zastavit nedá a válka bude v celé Evropě.

Béda
3. 8. 2014 10:28

Dolmen, víte já jsem na pochybách. Z ruské strany existují v zásadě 2 velice rizikové možnosti řešení americké lstivé „barevné“ fašistické konspirace na Ukrajině. Přiznám se, že nevím která je horší. Každá z nich může vést k vítězství anebo k totální prohře. To je riziko Putinova rozhodování – a já bych ho nechtěl nést. Nechtěl bych být v jeho kůži. Že amíci jakýmkoliv způsobem (i opakováním různých Gliwitzkýh podvrhů – ostatně v tom mají dlouhou tradici) usilují o zatažení Ruska do války, není nic neznámého. (Psal jsem o tom již někdy na začátku „Pravděpodobné cíle USA v ukrajinské krizi“) Jsou… Číst vice »

Dolmen
Dolmen
3. 8. 2014 10:28

Béda napsal Podle mého mínění existuje ještě jedna možnost, na kterou se zapomíná. Za úvahu by stálo prošpikovat diskuse mainstreamových médií odkazy na videa, které obnažují zločinnou nacistickou podstatu režimu To je moc hezké, Bédo, ale amíci už nejsou tak naivní, jak byli koncem šedesátých let – Vietnam je poučil. Dnes všechna mainstreamová média ovládají a řídí v podstatě oni, snad jen kromě Ruska a Číny. Volovize ČT budiž jedním z důkazů tohoto tvrzení. Kdo se zmocní duše a myšlení lidí, ovládne vše a to i beze zbraní, to ti zm.di vědí velmi dobře. a o mentální a rozumové schopnosti… Číst vice »

peter.
3. 8. 2014 10:30

No a začal konflikt Azerbajdžan vs.Arménsko.Po pohraničných prestrelkách v piatok,už Azerbajdžan odstreluje Arménsko z Gradov.
http://www.kramola.info/vesti/novosti-s-ukrainy/poslednie-novosti-s-ukrainy-i-novorossii-za-3-avgusta-2014

Béda
3. 8. 2014 10:31

Ještě jedna věc. USA v podstatě nemají jinou sebezáchovnou možnost pro svou ekonomiku a pokus o zachování dominance než rozpoutat pod nějakou vykonstruovanou záminkou s pomocí mainstreamu s Ruskem válku. Jinak hrozí hrana nejenom jejich ekonomice, dominanci, způsobu života ale také jejich elitám. To by dávalo zapravdu Glazjevovu řešení.

Dolmen
Dolmen
3. 8. 2014 10:31

Vždy nejúčinnější řešení je zabít bestii v jejím doupěti, když to nečeká…, dříve než z doupěte vyleze.

Béda
3. 8. 2014 10:35

peter, téměř s jistotou to bude další z protiruských pák Američanů. Jsem o tom přesvědčen. Cílem je zcela rozvrátit ruské příhraničí a dostat je do varu. To nasvědčuje o pevném úmyslu USA začít další velkou válku na periferii Ruska a Evropy. Jsem zvědav, kdy to dojde těm úplatným idiotům evropským „komisařům“. Pro mě není žádnou náhodou že jsou do války na hranocích Evropy postupně zavlékány všechny země se zdroji strategických surovin a tranzitních tras. (Azerbajdžán patří mezi tyto země, stejně jako Afghánistán, Irák, Libye, Sýrie, Ukrajina, Írán. Psal jsem o tom kdysi v diskusi na CFP – počítám že je… Číst vice »

Asfalt
Asfalt
3. 8. 2014 10:39

Béda napsal Podle mého mínění existuje ještě jedna možnost, na kterou se zapomíná. Za úvahu by stálo prošpikovat diskuse mainstreamových médií odkazy na videa, které obnažují zločinnou nacistickou podstatu režimu v Kyjevě s krátkými komentáři. Veřejné mínění jak ukázala zločinná válka Američanů ve Vietnamu má velkou moc a někdy dokáže politiky konat tak, jak zrovna nechtějí ale musí. Proti církevním restitucím také stálo veřejné mínění a jak to dopadlo. Vaše metoda by fungovala, pokud by fungovala demokracie. Já si ale nejsem jist, že funguje. Pokud by fungovala, pak tady tyto problémy neřešíme, neboť válka a dobývání cizích území není zájmem… Číst vice »

peter.
3. 8. 2014 10:42

Béda napsal peter, téměř s jistotou to bude další z protiruských pák Američanů. Jsem o tom přesvědčen. Cílem je zcela rozvrátit ruské příhraničí a dostat je do varu. To nasvědčuje o pevném úmyslu USA začít další velkou válku na periferii Ruska a Evropy. Jsem zvědav, kdy to dojde těm úplatným idiotům evropským „komisařům“. Pro mě není žádnou náhodou že jsou do války na hranocích Evropy postupně zavlékány všechny země se zdroji strategických surovin a tranzitních tras. (Azerbajdžán patří mezi tyto země, stejně jako Afghánistán, Irák, Libye, Sýrie, Ukrajina, Írán. Psal jsem o tom kdysi v diskusi na CFP – počítám… Číst vice »

Béda
3. 8. 2014 10:53

Peter,zajímavé je do jaké míry si osvojily USA metody nacistické 3.říše při dobývání „Lebensraumu“, trhů, surovin a otroků ve směru nach Osten. Páté kolony, propracovaná na lžích založená propaganda, nadřazenost nad ostatní „untermensche“, mezinárodní právo, úsilí o světovládu, podvracení států, totalitní diktát, všeobsáhlé šmírování, gestapácké metody. Jeden by nevěřil, že se USA mezičasem nestaly nacistickým Německem

peter.
3. 8. 2014 11:18

Béda napsal Peter,zajímavé je do jaké míry si osvojily USA metody nacistické 3.říše při dobývání „Lebensraumu“, trhů, surovin a otroků ve směru nach Osten. Páté kolony, propracovaná na lžích založená propaganda, nadřazenost nad ostatní „untermensche“, mezinárodní právo, úsilí o světovládu, podvracení států, totalitní diktát, všeobsáhlé šmírování, gestapácké metody. Jeden by nevěřil, že se USA mezičasem nestaly nacistickým Německem Máte pravdu.Pre mňa to už ale nie je nijaké nóvum a skôr ako zaujímavosť to pociťujem ako hrozbu.Veď oni sa nezastvia pred ničím,morálka ,etika dokonca aj kresťanské hodnoty sú im na smiech,6enevské konvencie a medzinárodné právo sú pre nich zdrapom papiera.Svet by… Číst vice »

ray
ray
3. 8. 2014 11:19

Tak čemu se divíte když Pentagon je doupě satanistů
http://seeker401.files.wordpress.com/2013/02/pentagon-pentagram.jpg

mirror
mirror
3. 8. 2014 11:25

… a co naše vláda, zvláště její ministři, kteří předstírají levicovost. Trpí dočasnou a selektivní ztrátou řeči. Stvořili nám manuál, jak exportovat do Ruska. Našim obchodníkům bude věrně sloužit, až budou svým obchodním partnerům překládat moudré vládní instrukce. Doufám, že si uleví, aby se nestyděli za zemi, které vydělávají peníze a umožňují lidem pracovat. Nechápu, kde se bere v lidech, kteří jsou sociální demokraté tolik zloby, aby Rusům ublížili? K vládě má blízko Deník referendum. Navštivte ty stránky a hledejte něco o Ukrajině. Najdete jen text od Petra Jedličky Na Ukrajině se pohnula fronta. Zatím bez duchaplné diskuze. Zdroje jsou… Číst vice »

mirror
mirror
3. 8. 2014 11:29

ray napsal
Tak čemu se divíte když Pentagon je doupě satanistů

ray, vy jste nejvíce kompetentní vysvětlit čtenářům OM, co poradil Bůh Bushovi, když se ho ptal, zda má začít válku proti Iráku?

ray
ray
3. 8. 2014 11:42

To nevím, ale určitě by mu radil činit svátostné pokání, neboť jakožto zednář vysokého stupně zasvěcení jest ve stavu těžkého hříchu, což se potom odráží v myšlení a skutcích, které rozhodně nejsou jen pozitivní.
Kdo je v otroctví hříchu, sám si už nedokáže poradit, je nutná pomoc vně.
Nevím jestli to Bush udělal (spíš bych si tipnul, že nikoliv, to by se totiž podobal tomu zlosynovi Putinovi).

Irena
3. 8. 2014 12:51

Pro bbb – máte v článku ten text videa, pokud byste si toho nevšiml.

Irena
3. 8. 2014 13:00

Béda – myslím, že to je velmi dobrý nápad do diskuzí, kterých se účastníte umisťovat pravdivé informace o konfliktu na Ukrajině. Mě například už dvakrát vyloučili z diskuzí na Novinkách. Jednou neoprávněně – neboť jsem poukazovala na školení Majdanovců v Polsku a podivovala se Polákům, že školí Banderovce, kteří jich za 2. světové války tolik vyvraždili – dala jsem tam odkaz na článek, který o tom pojednával, už se nepamatuji, který to byl web. To mě vyloučili na 24 hodin. Po druhé mi bylo jasné, že minimálně smažou příspěvek, protože jsem ho napsala vysloveně provokativně včetně hrubých výrazů směrem k… Číst vice »

merlin
merlin
3. 8. 2014 13:08

ray napsal

Tak čemu se divíte když Pentagon je doupě satanistů
http://seeker401.files.wordpress.com/2013/02/pentagon-pentagram.jpg

Představujete zde vlastně jakousi jistotu. Byť je to nepřitažlivé, ve Vašem podání dokonce mnohdy zcela odpuzující, je to alespoň spolehlivě předvídatelné.:-)

Sio
Sio
3. 8. 2014 15:19
Béda
3. 8. 2014 16:06

ray,

jenom bych se zeptal, jestli nevíte jak je to s Duca-tistama a Ukrajinou, potažmo s Duca-tistama a potenciální mírovou humanistickou válkou s Ruskem, sankcemi a podobně. Co soudí Duca-tisté o „antiteroristické“ operaci kyjevských fašistů a teroristů.

bbb
bbb
3. 8. 2014 17:53

Irena napsal

Pro bbb – máte v článku ten text videa, pokud byste si toho nevšiml.

Děkuji za doplnění. Vámi přeložený text je plný faktů, a tak je velmi prospěšný.

hudryper
hudryper
4. 8. 2014 16:09

bbb napsal řešením je podle mě převrat v USA, i kdyby se mu mělo pomoct. V první fázi by snad stačil i rozpad EU, aby USA zůstaly ve své agresivní politice samy Nenapsal to bbb, nýbrž nick asfalt. Kdybych radil Putinovi,navrhnul bych mu jistou modernizaci zbraní pro oplocence současně s personálním posílením jejich boje. Když sankce, tak aspoň zasloužené ,ne ? Nesouhlasím s Glazjevem pro koho pracuje momentálně čas.Podstatně posíleni opolčenci by mohli mít za úkol vydržet do nástupu zimy a pár speciálních jednotek by mělo dát k lepšímu další ztráty zahraničních „poradců“.Samotné uzavřené kohoutky plynu do Ukrajiny,a tedy i… Číst vice »